Uradni list

Številka 40
Uradni list RS, št. 40/2009 z dne 29. 5. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 40/2009 z dne 29. 5. 2009

Kazalo

Št. 093-10/2009/2 Ob-4184/09 , Stran 1347
1. Naziv in sedež organa, ki razpisuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana. 2. Namen in predmet javnega razpisa Javni razpis je namenjen krepitvi razvoja nevladnih organizacij (profesionalizacija kadrov v NVO, promocija prostovoljstva, krepitev fundacij, spodbujanje finančne neodvisnosti NVO) ter zagotavljanju aktivnejšega vključevanja nevladnih organizacij v pripravo in oblikovanje javnih politik (spodbujanje civilnega dialoga). Ministrstvo za javno upravo s tem razpisom vabi mrežne nevladne organizacije na nacionalni ravni, da se aktivno vključijo v izvajanje Programa podpore civilnemu dialogu ter Programa servisne dejavnosti: – Program podpore civilnemu dialogu je namenjen izvedbi v letih 2009 in 2010; – Program servisne dejavnosti je namenjen izvedbi v letih 2009 in 2010. Ministrstvo za javno upravo bo izbranim prijaviteljem zagotovilo sredstva za izvedbo naslednjih programov/podprogramov: 1. Program podpore civilnemu dialogu, ki vključuje naslednje podprograme: 1.1 Zagotavljanje podpore in strokovne pomoči pri usklajevanju mnenj nevladnih organizacij v zvezi z gradivi in področji obravnavanimi v okviru Stalne medresorske delovne skupine za usklajevanje odprtih vprašanj na področju sodelovanja Vlade RS z nevladnimi organizacijami (priprava strokovnih podlag, usklajevanje mnenj, vzpostavitev in moderiranje forumov, obveščanje nevladnih organizacij, promocija delovanja delovne skupine med nevladnimi organizacijami ipd.); 1.2 Spodbujanje dolgoročnega sodelovanja z nevladnimi organizacijami sosednjih držav z namenom opredelitve ter promocije novih razvojnih priložnosti NVO v času finančne in gospodarske krize (organizacija skupnih dogodkov, konferenc, posvetov ipd.); 1.3 Promocija Kodeksa dobre prakse o vključevanju civilne družbe v procese odločanja »The Code of Good Practice for Civil Participation in the Political Decision Making Process« – pripravljenega pod pokroviteljstvom Sveta Evrope – Osnutek kodeksa so pripravile mednarodne nevladne organizacije in ga potrdile na konferenci, ki je potekala aprila 2009. Formalno bo Kodeks s strani Sveta Evrope potrjen septembra 2009. Pri pripravi vloge, prijavitelji upoštevajo tudi Navodila prijaviteljem za izvajanje dejavnosti promocije kodeksa dobrih praks za sodelovanje civilne družbe v procesih odločanja (del razpisne dokumentacije), v katerih so dodatno pojasnjeni nameni in cilji Kodeksa (organizacija promocijskih dogodkov delavnic in posvetov za predstavnike NVO in javne uprave, priprava, oblikovanje in tisk promocijskih gradiv ipd.). 2. Program servisne dejavnosti, ki vključuje naslednje podprograme: 2.1 Spodbujanje profesionalizacije kadrov v nevladnih organizacijah – razvoj in dvig kompetenc v nevladnih organizacijah (analiza stanja in potreb, priprava strokovnih podlag za določanje kompetenc za nevladni sektor, priprava strokovnih podlag za določitev minimalnih standardov usposabljanj/izobraževanj v NVO, nabor minimalnih standardov usposabljanj/izobraževanj, razvoj modulov za usposabljanja, pilotna izvedba usposabljanj, priprava pobud ter strokovnih podlag za razvoj nacionalnih poklicnih kvalifikacij v NVO sektorju – predlog novih poklicev v NVO sektorju, dialog z odgovornimi ministrstvi/organizacijami ipd.); 2.2 Priprava in izvedba medijskih kampanj za promocijo prostovoljstva (kratka analiza obstoječega stanja, opredelitev priložnosti, načrt strategije vplivanja, opredelitev ciljnih skupin/javnosti, razvijanje vsebinskih sporočil in konceptov ter priprava in oblikovanje promocijskih gradiv, izvedba komunikacijskih aktivnosti, ocena/evalvacija uspešnosti medijskih kampanj); 2.3 Spodbujanje donatorstva (krepitev filantropnega delovanja) v Sloveniji ter razvoj in promocija novih/drugačnih/inovativnih mehanizmov/metod/modelov pridobivanja sredstev za NVO (strokovne podlage – npr. analiza praks iz tujine, predstavitve dobrih praks, oblikovanje različnih modelov in metod doniranja, praktični preizkusi – npr. izvedba donatorskih/humanitarnih akcij za socialno ogrožene, oblikovanje gradiv, praktičnih priročnikov ipd.). Izvedba splošnih usposabljanj na temo zbiranja sredstev t.i. fundraising ni upravičena dejavnost; 2.4 Krepitev vloge fundacij v Sloveniji – promocija fundacij/ustanov in njihove vloge v družbi, promocija aktivnosti lokalnih razvojnih fundacij, pomoč in svetovanje pri vzpostavljanju novih lokalnih razvojnih fundacij (priprava promocijskih gradiv, izvedba različnih dogodkov, posvetov, študija potreb, prenos dobrih praks iz tujine ipd.). Prijavitelji lahko za sofinanciranje prijavijo izvajanje obeh programov (tj. vse podprograme) ali samo posamezne podprograme. Ministrstvo za javno upravo bo za podprogram 2.1 Spodbujanje profesionalizacije kadrov v nevladnih organizacijah – razvoj in dvig kompetenc v nevladnih organizacijah – sofinanciralo samo 1 prijavljen podprogram tj. predlog prijavitelja, ki bo v postopku ocenjevanja dosegel najvišje število točk. Ministrstvo za javno upravo bo za podprogram 2.2 Priprava in izvedba medijskih kampanj za promocijo prostovoljstva – sofinanciralo samo 1 prijavljen podprogram tj. predlog prijavitelja, ki bo v postopku ocenjevanja dosegel najvišje število točk. 3. Upravičeni prijavitelji Upravičeni prijavitelji na javni razpis so horizontalne mrežne nevladne organizacije na nacionalni ravni s sedežem v Sloveniji, ki združujejo nevladne organizacije z različnih vsebinskih področij, ter izpolnjujejo naslednje pogoje: – so pravne osebe, ustanovljene in delujejo kot društvo, (zasebni) zavod ali ustanova; – njihovi člani so nevladne organizacije iz različnih vsebinskih področij (dokazilo: ustanovni akt in/ali drug ustrezni splošni dokument prijavitelja ter izpolnjen obrazec št. 3); – dokažejo, da za druge nevladne organizacije zagotavljajo podporo na različnih področjih tj. področju informiranja, povezovanja, sodelovanja, usposabljanja, zagotavljanja različnih vrst tehnične ter strokovne pomoči ter izvajajo aktivnosti pri reševanju širših vprašanj, ki zadevajo NVO sektor, kot so pravni okvir za delovanje NVO, financiranje NVO, zaposlovanje v NVO sektorju, civilni dialog (ipd.) (dokazilo: ustanovni akt in/ali drug ustrezni splošni dokument prijavitelja ter izpolnjen obrazec št. 2: opis dejavnosti prijavitelja). Vsebinske/področne mrežne nevladne organizacije niso upravičeni prijavitelji na predmetni javni razpis. Vsebinske/področne mrežne nevladne organizacije so nevladne organizacije, ki združujejo nevladne organizacije z istega vsebinskega področja oziroma se ukvarjajo zgolj z enim vsebinskim področjem (npr. izobraževanje in usposabljanje, kultura, starejši). Posamezne nevladne organizacije lahko sodelujejo v programih/podprogramih, ki jih je prijavila horizontalna mrežna nevladna organizacija, le kot partnerji na posameznih podprogramih in ne kot samostojni prijavitelji. Kot partnerji lahko, pri izvajanju programov/podprogramov, ki jih je prijavila horizontalna mrežna nevladna organizacija, sodelujejo tudi pravni subjekti, ki niso ustanovljeni kot nevladne organizacije. Ministrstvo si pridružuje pravico, da od prijaviteljev zahteva dodatna pojasnila oziroma obrazložitve glede izpolnjevanja pogojev. V primeru, da pojasnila ne bodo posredovana v roku in na način določen v pozivu, bo strokovna komisija vloge takih prijaviteljev zavrnila. 4. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Ministrstvo za javno upravo bo za sofinanciranje zgoraj navedenih programov v letu 2009 in 2010 okvirno namenilo: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Višina zaprošenih sredstev za posamezen podprogram: Maksimalna višina sredstev za katera lahko prijavitelji zaprosijo v okviru posameznega podprograma skupaj za leti 2009 in 2010: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Projekti, ki jih bo Ministrstvo za javno upravo sofinanciralo na podlagi tega razpisa, bodo deležni sofinanciranja do višine 100% upravičenih stroškov projekta. Sofinanciranje programov oziroma podprogramov je opredeljeno v vzorcu pogodbe, ki je del razpisne dokumentacije in bo potekalo v več delih: – (I) delovni kapital v višini 40% pogodbeno določene vrednosti, – (II) 1. vmesno poročilo – 20% pogodbeno določene vrednosti, – (III) 2. vmesno poročilo – 20% pogodbeno določene vrednosti, – (IV) končno poročilo – 20% pogodbeno določene vrednosti. Ministrstvo bo sredstva, dodeljena za leto 2009, praviloma izplačalo v proračunskem letu 2009, sredstva dodeljena za leto 2010 pa v letu 2010, ob upoštevanju razpoložljivih proračunskih sredstev. Okvirna proračunska sredstva za leto 2010 so odvisna od sprejetja proračuna za 2010. Ministrstvo se bo za odobrena sredstva zavezalo za plačila do 31. 12. 2009, za nadaljnja plačila v letu 2010 pa glede na veljavni Zakon o izvrševanju proračuna RS oziroma zagotovljeno višino sredstev v okviru sprejetega proračuna za leto 2010. Ministrstvo si pridružuje pravico, da glede na razpoložljiva proračunska sredstva, prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge. Ministrstvo za javno upravo si pridružuje pravico, da kolikor za posamezen podprogram ne bo predloženih ustreznih prijav (glede na zastavljena merila ocenjevanja), lahko finančna sredstva preusmeri na drug podprogram oziroma program. Pri tem bodo imeli prednost naslednji podprogrami: 2.3, 1.2 ter 2.4, in sicer v navedenem vrstnem redu. 5. Obdobje v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva Upravičeni bodo izdatki, ki bodo nastali od datuma objave javnega razpisa (datuma pričetka izvajanja programa/podprograma) do 10. 11. 2010 (datum zaključka programa/podprograma). Upravičenci morajo končni zahtevek za izplačilo oddati do 15. 11. 2010. Ministrstvo za javno upravo bo upravičene izdatke plačalo najkasneje do 31. 12. 2010, vendar v skladu s plačilnimi roki, kot jih določa aktualni Zakon o izvrševanju proračuna RS. 6. Stroški Upravičeni so stroški, ki: – so neposredno povezani z izvajanjem prijavljenega programa/podprograma in predvideni v vlogi na javni razpis; – so nujno potrebni za uspešno izvedbo programa/podprograma; – so razumni, upravičeni in v skladu z načeli dobrega finančnega poslovodenja in upravljanja, zlasti glede stroškovne učinkovitosti; – so naslovljeni na upravičenca. V zvezi z izvajanjem programov oziroma podprogramov so upravičeni naslednji stroški: – plače in drugi stroški dela zaposlenih na projektu: – vsi stroški dela (II. bruto plača z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delodajalca in delojemalca); – povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela itd.); – nadomestila plače ter drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (jubilejne nagrade, solidarnostna pomoč); – regres in povračilo stroškov dela za čas dopusta za zaposlene na projektu, v primeru, ko zaposleni na projektu ne dela 100% svojega delovnega časa, se upošteva sorazmerni delež regresa in povračilo stroškov dela za čas dopusta; – stroški zunanjih izvajalcev, vezanih neposredno na projekt (plačila avtorskih honorarjev, plačila po podjemnih pogodbah, plačila za delo preko študentskega servisa, plačila po pogodbah o opravljenih storitvah – npr. stroški vodenja projekta, stroški zunanjih sodelavcev, stroški prevajanja, stroški oblikovanja, tiska, distribucije, oglaševanja, stroški organizacije in izvedbe različnih dogodkov, stroški priprave strokovnih podlag, svetovanj ipd.); – nagrade prostovoljcem – na podlagi obrazložitve, iz katere je jasno razviden prispevek prostovoljca pri izvajanju dejavnosti sofinanciranega programa/podprograma; – posredni stroški – do 10% upravičenih stroškov podprograma – namenjeni so kritju splošnih stroškov poslovanja: telekomunikacij (telefon, internet), elektrika, ogrevanje, komunalne storitve, najem poslovnih prostorov ipd. Neupravičeni so stroški: – stroški nakupa in gradnje nepremičnin, nakupa zemljišč; – stroški nakupa strojev, pohištva, prevoznih sredstev ter druge opreme; – stroški nakupa IKT opreme, rabljene IKT opreme ipd.; – amortizacija nepremičnin in opreme; – stroški obresti na dolgove; – drugi stroški, ki niso bili predvideni v vlogi predloženi na javni razpis. Neupravičene stroške krije prijavitelj sam. Stroški/izdatki morajo biti dokumentirani z ustreznimi dokazili (npr. račun, pogodba, potni nalog ipd.). 7. Merila za izbor prijaviteljev Pri ocenjevanju Programa podpore civilnemu dialogu bo upoštevano: – v zvezi s točko 1.1 Zagotavljanje podpore in strokovne pomoči pri usklajevanju mnenj nevladnih organizacij v zvezi z gradivi in področji obravnavanimi v okviru Stalne medresorske delovne skupine za usklajevanje odprtih vprašanj na področju sodelovanja Vlade RS z nevladnimi organizacijami: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 1 Stalna medresorska delovna skupina za usklajevanje odprtih vprašanj na področju sodelovanja Vlade Republike Slovenije z nevladnimi organizacijami. – v zvezi s točko 1.2 Spodbujanje dolgoročnega sodelovanja z nevladnimi organizacijami sosednjih držav z namenom opredelitve ter promocije novih razvojnih priložnosti NVO v času gospodarske in finančne krize Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – v zvezi s točko 1.3 Promocija Kodeksa dobrih praks o vključevanju civilne družbe v procese odločanja Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Pri ocenjevanju Programa servisne dejavnosti bo upoštevano: – v zvezi s točko 2.1 Spodbujanje profesionalizacije kadrov v nevladnih organizacijah – razvoj in dvig kompetenc v nevladnih organizacijah Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – v zvezi s točko 2.2 Priprava in izvedba medijskih kampanj za promocijo prostovoljstva Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – v zvezi s točko 2.3 Spodbujanje donatorstva (krepitev filantropnega delovanja) v Sloveniji ter promocija novih/drugačnih/inovativnih mehanizmov/metod/modelov pridobivanja sredstev za NVO Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – v zvezi s točko 2.4 Krepitev vloge fundacij v Sloveniji Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Pri referencah bodo upoštevani samo zaključeni projekti, in sicer projekti, ki so bili izvedeni v obdobju 1. 1. 2004 do oddaje vloge na javni razpis. Kot člani projektne skupine – posamezniki se pojmujejo tisti posamezniki, ki s prijaviteljem ali partnerji (organizacijami) nimajo sklenjenega delovnega razmerja in bodo sodelovali pri izvedbi podprograma/podprograma. Ista referenca (program, projekt) se v okviru posameznega podprograma upošteva samo enkrat, vendar se, kolikor je vsebinsko ustrezna, upošteva pri več podprogramih. Podrobnejša razčlenitev meril je v razpisni dokumentaciji. 8. Postopek izbire projektov Ministrstvo za javno upravo bo predloge sofinanciranih programov oziroma podprogramov izbralo po postopku, ki ga določa Pravilnik o izvrševanju proračuna RS in skladno s to objavo in razpisno dokumentacijo za predmetni javni razpis. Ovrednotenje prispelih vlog za dodelitev sredstev bo opravila strokovna komisija Ministrstva za javno upravo. O izbranih, zavrnjenih in zavrženih vlogah s sklepom odloči predstojnik ministrstva, in sicer na podlagi predloga strokovne komisije. Strokovna komisija bo na podlagi rezultatov ocenjevanja, oblikovala predlog liste programov oziroma podprogramov za sofinanciranje. Za sofinanciranje bodo predlagani podprogrami, ki bodo dosegli najmanj 40 točk, do porabe razpoložljivih sredstev za posamezen podprogram. Kolikor bo skupna vrednost predlaganih podprogramov presegla okvirna razpoložljiva sredstva za posamezen podprogram, bodo imeli prednost podprogrami tistih prijaviteljev, ki bodo dosegli višje število točk. V primeru, da bo več predlaganih podprogramov doseglo enako število točk in bi bila z njihovo uvrstitvijo na predlog liste za sofinanciranje, presežena razpoložljiva sredstva za posamezen podprogram, se bo o uvrstitvi podprograma na listo za sofinanciranje odločilo z žrebom, ki ga bo opravila strokovna komisija. Strokovna komisija si pridružuje pravico, da od prijaviteljev zahteva dodatna pojasnila oziroma obrazložitve o predlaganih programih oziroma podprogramih ter načrtovanih stroških. Strokovna komisija lahko na podlagi pregleda vlog oceni, da posamezne dejavnosti niso upravičene do sofinanciranja ter od prijavitelja zahteva prilagoditev načrta dejavnosti ter finančnega načrta programa/podprograma. Prav tako si strokovna komisija pridružuje pravico znižanja posameznih postavk v finančnem načrtu, za katere meni, da so ocenjene previsoko in zahteva prilagoditev finančnega načrta prijavitelja. Če se prijavitelj ne strinja s predlogi strokovne komisije, se šteje, da odstopa od vloge. 9. Prijava na javni razpis Rok za oddajo vlog na predmetni javni razpis je 35 dni od objave tega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije oziroma do vključno 3. 7. 2009. Vloge na razpis morajo, ne glede na način oddaje prispeti na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21 (glavna pisarna, 5. nadstropje), 1000 Ljubljana do 3. 7. 2009, do 14. ure. Vloge je potrebno predložiti v enem tiskanem izvodu. Vlogo je potrebno poslati v zaprtem ovitku, ki mora biti označen »Ne odpiraj – vloga: Razpis za nevladne organizacije 2009–2010. Na prvi strani kuverte prijavitelji navedejo tudi svoj polni naziv in naslov. Vloge, ki bodo prispele po tem roku, se štejejo kot prepozne in bodo prijaviteljem vrnjene neodprte. Posamezni prijavitelj lahko na javni razpis, predloži eno vlogo za sofinanciranje. Kolikor bo prijavitelj predložil več vlog za sofinanciranje, bo upoštevana tista vloga, ki bo na ministrstvu evidentirana kot prva prispela. 10. Odpiranje vlog Odpiranje vlog bo javno. Potekalo bo 6. 7. 2009 ob 14.30, v prostorih Ministrstva za javno upravo (sejna soba 1. nadstropje), Tržaška 21, 1000 Ljubljana. Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, izpolnjene in označene vloge, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Na odpiranju bo strokovna komisija ugotavljala popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti. 11. Popolnost vlog in dopolnjevanje Vloga mora biti oddana na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke, določene v razpisni dokumentaciji. 11.1 Za formalno popolno vlogo mora prijavitelj k vlogi priložiti naslednje obrazce in priloge: – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 1: Podatki o prijavitelju; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 2: Opis dejavnosti prijavitelja; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 3: Podatki o članih prijavitelja; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o sprejemanju in izpolnjevanju razpisnih pogojev; – izpolnjen obrazec št. 5: Podatki o prijavljenih programih/podprogramih; – fotokopiran Ustanovni akt in/ali drug ustrezni splošni dokument prijavitelja (Priloga 1). 11.2 Za dokazovanje izpolnjevanja meril prijavitelj priloži vlogi naslednje obrazce in priloge: – izpolnjen obrazec št. 6: Opis podprograma – za vsak prijavljen podprogram; – izpolnjen obrazec št. 7: Reference projektne skupine – za vsak prijavljen podprogram, za vsakega člana projektne skupine; – življenjepis članov projektne skupine – za vsakega posameznika – člana projektne skupine, za vsak prijavljen podprogram (Priloga št. 2); – izpolnjene izjave predstavnikov NVO v stalni medresorski delovni skupini – za podprogram 1.1 (Priloga št. 3); – izpolnjene izjave NVO s sedežem v sosednji državi – za podprogram 1.2 (Priloga št. 4); – izpolnjene izjave partnerskih organizacij iz gospodarstva – za podprogram 2.3 (Priloga št. 5); – izpolnjene izjave lokalne razvojne fundacije – za podprogram 2.4 (Priloga št. 6). V primeru formalno nepopolnih vlog (11.1), bo komisija v roku 3 dni od odpiranja vlog, prijavitelje pozvala, da vloge v roku 5 dni dopolnijo. V primeru, da prijavitelji vlogi ne bodo priložili katerega izmed obrazcev ali prilog s katerimi dokazujejo izpolnjevanje meril (11.2), komisija prijaviteljev ne bo pozvala k dopolnitvi vlog, temveč bo vloge ovrednotila z upoštevanjem predloženih obrazcev in prilog. Dopolnjevanje obrazcev ali prilog s katerimi prijavitelji dokazujejo izpolnjevanje meril po roku za oddajo vlog ne bo dopustno. 12. Zavrnitev in zavržba vlog – Zavržene bodo vloge: – ki ne bodo poslane v roku in na način, ki je določen v 9. točki razpisa; – ki ne bodo vsebovale vseh dokazil in drugih sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije za razpisno področje in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge (nepopolne vloge); – ki bodo nepravilno izpolnjene in označene glede na določbe 9. točke razpisa. – Zavrnjene bodo vloge: – tistih prijaviteljev, ki ne bodo izpolnjevali osnovnih pogojev, določenih v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije; – ki ne bodo upoštevale omejitev glede maksimalne zaprošene višine sofinanciranja; – ki na podlagi meril za ocenjevanje ne bodo dosegle zadostnega števila točk. 13. Obveščanje prijaviteljev o rezultatih razpisa Ministrstvo za javno upravo bo prijavitelje o izidu javnega razpisa obvestilo najkasneje v 60 dneh od dneva odpiranja vlog. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh Ministrstva za javno upravo: http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/nacionalni_razpisi/. 14. Sklenitev pogodb: z izbranimi prijavitelji bo Ministrstvo za javno upravo sklenilo pogodbe o sofinanciranju. 15. Pritožba Zoper sklep o izbiri prejemnikov sredstev pritožba ni dovoljena, temveč lahko prijavitelji in stranski udeleženci sprožijo upravni spor zoper sklep Ministrstva za javno upravo. Upravni spor se sproži s tožbo, ki se vloži v 30 dneh od vročitve sklepa na Upravno sodišče, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana. Sprožitev upravnega spora ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji. 16. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/nacionalni_razpisi/, naročite jo lahko tudi po elektronski pošti: polonca.sega@gov.si ali barbara.kozelj-sladic@gov.si. Dodatne informacije in vprašanja v zvezi z razpisom so na voljo na Ministrstvu za javno upravo, kontaktni osebi: Polonca Šega, elektronski naslov: polonca.sega@gov.si, Barbara Koželj-Sladič, elektronski naslov: barbara.kozelj-sladic@gov.si oziroma na spletni strani: http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/nacionalni_razpisi/, kjer bodo objavljeni tudi odgovori na zastavljena vprašanja v zvezi z razpisom.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti