Uradni list

Številka 40
Uradni list RS, št. 40/2009 z dne 29. 5. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 40/2009 z dne 29. 5. 2009

Kazalo

Št. 01444-18/2009 Ob-4066/09 , Stran 1339
Koncesija se podeljuje v skladu z Zakonom o socialnem varstvu (v nadaljevanju: ZSV) in Pravilnikom o koncesijah na področju socialnega varstva (v nadaljevanju: Pravilnik o koncesijah). I. Koncedent: Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, Ljubljana. II. Predmet koncesije sta: – socialno varstvena storitev vodenja, varstva in zaposlitve pod posebnimi pogoji (v nadaljevanju: storitev A), – socialno varstvena storitev institucionalnega varstva za upravičence storitve A (v nadaljevanju: storitev B). Opis storitve: – storitev A se izvaja samo v obliki dnevnega varstva v trajanju 8 ur pet dni v tednu, – storitev B se izvaja v trajanju 16 ur pet dni v tednu ter 24 ur čez vikende in dela proste dneve v skladu s pogoji, ki jih predpisuje Pravilnik o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 52/95, 2/98, 61/98, 19/99, 28/99 – popr., 127/03, 125/04, 60/05, 120/05 – odl. US RS, 2/06 – popr., 140/06, 120/07 in 90/08; v nadaljevanju: Pravilnik o standardih in normativih). III. Obseg razpisane koncesije: V skladu s sklepom ministra, pristojnega za socialno varstvo, se razpisuje koncesija v naslednjem obsegu: – za storitev A: vodenje,varstvo in zaposlitev pod posebnimi pogoji: 95 mest za širitev mreže javne službe, od tega okvirno 50 mest za osebe s poškodbo glave, – za storitev B: institucionalno varstvo: 95 mest, od tega okvirno 50 mest za osebe s poškodbo glave. IV. Začetek in čas trajanja koncesije Koncesija se bo začela izvajati v skladu s pogodbenimi določili in za naslednje obdobje: – storitev A za obdobje 20 let, – storitev B za obdobje 40 let, z možnostjo podaljšanja obeh storitev v skladu z veljavnimi predpisi. V. Krajevno območje, za katerega se razpisuje koncesija: – za storitvi A in B celotno območje Republike Slovenije. VI. Uporabniki storitev, za katere se razpisuje koncesija Uporabniki do storitve A so odrasle osebe: – z lažjo motnjo v duševnem razvoju, – z zmerno motnjo v duševnem razvoju, – s težjo motnjo v duševnem razvoju, – s težko motnjo v duševnem razvoju, – z več motnjami, – s poškodbami glave. Uporabniki do storitve B so odrasle osebe: – z zmerno motnjo v duševnem razvoju, – s težjo motnjo v duševnem razvoju, – s težko motnjo v duševnem razvoju, – z več motnjami, – s poškodbami glave. Uporabniki do storitve B so upravičenci do storitve A, ki so vključeni v dnevno obliko varstva v varstveno delovnih centrih in potrebujejo storitev B. VII. Viri financiranja storitev: Za storitev A je vir financiranja proračun RS v skladu s pogoji in postopki, določenimi v ZSV. Za storitev B so viri financiranja naslednji: – Upravičenci v skladu z drugim odstavkom 100. člena ZSV krijejo stroške sami. – V primeru delne oziroma celotne oprostitve plačila upravičenca (v skladu z Uredbo o merilih za določanje oprostitev pri plačilih socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 110/04 in 124/04 in 114/06 – ZUTPG; v nadaljevanju: Uredba o oprostitvah)), storitev doplača oziroma plača na podlagi četrte alinee 99. člena ZSV občina, v kateri ima upravičenec stalno prebivališče. VIII. Način in roki plačila za opravljanje storitve: se uredijo s koncesijsko pogodbo. Ceno storitve določi koncesionar v soglasju s koncedentom in v skladu s poskusno določenimi stroškovnimi normativi za storitev A ter v skladu z metodologijo za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev za storitev B. IX. Delovna razmerja zaposlenih: delovna razmerja zaposlenih se urejajo v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva. X. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar Na javni razpis se lahko prijavi pravna ali fizična oseba, ki v skladu s 7. členom Pravilnika o koncesijah izpolnjujejo naslednje pogoje: – da je pravna oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije oziroma, da je podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji ali, da je fizična oseba, ki je v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije, – da izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesija (v nadaljnjem besedilu: storitve), – da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve, – da zagotavlja kakovostno izvajanje storitve, – da izkazuje finančno in poslovno sposobnost. XI. Vrsta dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitev, ki so predmet koncesije: Ponudnik mora priložiti: 1. izjavo, da je pravna oziroma fizična oseba registrirana pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije (obrazec 2), 2. izjavo, da se strinja z razpisanimi pogoji in da dovoljuje, da se za namen tega javnega razpisa uporabljajo podatki, ki so razvidni iz dokumentacije, ki jo vodi Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, in da se po potrebi preverijo tudi pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije (obrazec 3), 3. izjavo o plačilu izdelave mnenja socialne zbornice (obrazec 4), 4. organizacijsko shemo s prikazanim številom in strukturo predvidenih zaposlenih, s podatki o njihovi izobrazbi ter svojo in njihove izjave, iz katerih je razvidno, da jih bo oziroma se bodo zaposlili pri koncesionarju ali organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi in pogoji, ki jih morajo izpolnjevati ter izjavo ponudnika, da bo pred začetkom izvajanja storitve zaposlil izvajalce v skladu s standardi in normativi (obrazec 5-A in obrazec 5-B), 5. projekcijo finančnega poslovanja za petletno obdobje z izkazom denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I, 6. izjavo o lastništvu prostorov s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa in priloženo pogodbo o lastništvu ali izjavo o najemu objekta ali prostora in priloženo najemno pogodbo za objekt ali prostor za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leto ali za določen čas najmanj 5 let, z možnostjo podaljšanja (obrazec 6), 7. projektno dokumentacijo za objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za opravljanje socialno varstvenih storitev (uporabno dovoljenje po zakonu o graditvi objektov ali vlogo za pridobitev uporabnega dovoljenja za objekt, namenjen izvajanju socialnovarstvenih storitev ali najmanj gradbeno dovoljenje za objekt, namenjen izvajanju socialno varstvenih storitev s projektom za gradbeno dovoljenje z vrisano razporeditvijo predvidene opreme), 8. izračun cene za storitev A, oblikovan v skladu s poskusno določenimi normativi (obrazec 7-A) oziroma izračun cene za storitev B, oblikovan po metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (obrazec 7-B – Obrazec 1 iz Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev – brez obveznih prilog), 9. izjavo, da bo ponudnik ob začetku izvajanja dejavnosti ponujeno ceno iz prejšnje alinee uskladil največ v višini stopnje rasti elementov cene, oziroma zaradi upoštevanja morebitnih sprememb veljavne zakonodaje, ki bi imela vpliv na elemente cene (obrazec 8), 10. program dela izvajanja storitve. Ponudnik, ki na podlagi podeljene koncesije že izvaja enako storitev, kot je predmet razpisane koncesije, lahko namesto dokazil iz prve, šeste in sedme alineje prejšnjega odstavka v ponudbi priloži izjavo, da bo storitev, ki je predmet razpisane koncesije izvajal v prostorih, v katerih na podlagi pridobljene koncesije že izvaja enako storitev ter, da mu prostorske možnosti v skladu s predpisi, ki urejajo minimalne tehnične pogoje za izvajalce socialno varstvenih storitev, omogočajo izvajanje te socialnovarstvene storitve za več upravičencev (obrazec 9). Kot dokaz finančne in poslovne sposobnosti mora ponudnik priložiti naslednje: 1. letne računovodske izkaze za obdobje zadnjih 3 let, od katerih morajo biti zadnji revidirani, če je ponudnik k reviziji zavezan, 2. bonitetno informacijo AJPES-a, in sicer: – BON – 2 za gospodarske družbe, – BON – 2 za pravne osebe javnega prava in zasebnega prava ter – BON – 1/SP za samostojne podjetnike, 3. izjavo o posojilih, ki so bila najeta za graditev ali rekonstrukcijo objektov oziroma prostorov za izvajanje storitve (obrazec 10), 4. izjavo o morebitnih hipotekah in drugih stvarnih pravicah na teh objektih oziroma prostorih ali izjavo, da hipoteka in druge stvarne pravice na teh objektih oziroma prostorih ne obstajajo (obrazec 11), 5. izjavo o morebitnih drugih obveznostih (obrazec 12). Če ponudnik posluje krajši čas, kot je naveden v prvi alinei prejšnjega odstavka, mora priložiti dokazila iz prejšnjega odstavka za obdobje poslovanja. Če je ponudnik v letu pred prijavo na razpis posloval z izgubo ali da izkazuje izgubo iz preteklih let v zadnjem izkazu bilance stanja, mora pred potekom roka za prijavo na razpis priložiti dokazilo, da je navedena izguba pokrita (sklep organa upravljanja in listinski dokaz o pokritju in viru sredstev za pokritje izgube). Ponudnik, ki je na podlagi zakona že pridobil dovoljenje za delo, v ponudbi navede številko odločbe in datum ter številko vpisa v register zasebnikov in pravnih oseb, ki opravljajo socialno varstvene storitve. Ponudnik, ki se prijavlja na razpis za opravljanje storitev na več različnih lokacijah, mora dokazila iz četrte, pete, šeste, sedme, osme, devete in desete alinee prvega odstavka te točke ter tretje, četrte in pete alinee drugega odstavka te točke priložiti za vsako lokacijo posebej. XII. Možnost poznejšega izpolnjevanja določenih pogojev Koncesija se lahko podeli tudi ponudniku, ki v času razpisa še ne razpolaga s primernim objektom oziroma prostori za izvajanje storitve. V tem primeru lahko ponudnik ne glede na določbe četrte, pete in šeste alinee prvega odstavka XI. točke namesto dokazil, navedenih v teh alineah, priloži: 1. izjavo o lastništvu s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa, ali izjavo o najemu objekta oziroma prostora in priloženo najemno pogodbo o najemu za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leto, za objekt ali prostor, ki še ni primeren za izvajanje storitve, ali izjavo o lastništvu stavbnega zemljišča, oziroma izkazano stavbno pravico, če bo ponudnik storitev izvajal v novozgrajenem objektu oziroma prostorih, 2. potrdilo o namenski rabi zemljišča pristojnega občinskega organa, iz katerega je razvidno, da bo ponudnik na predmetni lokaciji lahko rekonstruiral že obstoječi objekt oziroma zgradil nov objekt za izvajanje socialno varstvene storitve, 3. izjavo občine, v kateri se bo izvajala storitev, da se strinja z namero ponudnika za opravljanje storitve (v primeru, ko je koncedent država), 4. projektno dokumentacijo za nedokončan objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za izvajanje storitve (najmanj idejni načrt in investicijski program), 5. projekcijo finančnega poslovanja za obdobje gradnje oziroma priprave objekta oziroma prostorov do začetka izvajanja storitve v obliki izkaza denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I (z navedbo in dokazili o virih sredstev za dokončanje investicije), 6. terminski plan o poteku izvajanja investicije do začetka izvajanja storitve, 7. organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi z navedbo pogojev, ki jih bodo morali izpolnjevati in 8. izjavo ponudnika o predvidenem začetku opravljanja dejavnosti. XIII. Kriteriji in merila za izbiro ponudnikov Koncedent bo pri izbiri ponudnikov za podelitev koncesije za storitev A uporabil naslednje kriterije: – pokritost potreb glede na predviden obseg mreže javne službe po Resoluciji o nacionalnem programu socialnega varstva za obdobje od 2006–2010 na področju upravne enote, – reference na področju predmeta javnega razpisa, – kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – raznolikosti programa, – tehničnih pogojev, – metod dela, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti, – število vlog na čakalni listi. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju: – pokritost potreb do 30 točk, – reference do 10 točk, – kakovost programa do 30 točk, – število vlog na čakalni listi do 30 točk. Obrazložitev kriterijev Koncedent bo točkoval ponudbe ponudnikov na naslednji način: Pokritost potreb (Priloga 2) glede na predviden obseg mreže javne službe po Resoluciji o nacionalnem programu socialnega varstva za obdobje od 2006-2010 na področju upravne enote: pokritost v% Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Reference na področju predmeta javnega razpisa: – ponudnik že izvaja storitev, ki je predmet razpisa – 10 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve, vendar ima izkušnje pri delu s ciljno populacijo – 5 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve in nima izkušenj pri delu s ciljno populacijo – 0 točk. V skladu s tem kriterijem lahko ponudnik prejme največ 10 točk. Kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – raznolikosti programa: – za vsako dejavnost znotraj vodenja, varstva in zaposlitve pod posebnimi pogoji, ki prispeva k raznoliki in kvalitetni ponudbi, prejme 3 točke, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 12 točk, – metod dela: – če ponudnik zagotavlja skupinsko obravnavo uporabnikov, prejme 2 točki, – če ponudnik zagotavlja skupinsko in individualno obravnavo uporabnikov, prejme 5 točk, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 5 točk, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti: – za vsako od dodatnih prostočasnih in kreativnih aktivnosti, namenjenih uporabnikom izven storitve (letovanja, športna in kulturna udejstvovanja), prejme ponudnik 3 točke, pri čemer lahko prejme največ 9 točk, – tehničnih pogojev: – če ponudnik uporabnikov zagotavlja višje pogoje, kot so določeni po Pravilniku o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06), prejme 4 točke, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 4 točke. Število vlog na čakalni listi po statističnih regijah (Priloga 4) Število vlog: – od 0 do 9 vlog 0 točk, – od 10 do 20 6 točk, – od 21 do 50 12 točk, – od 51 do 100 18 točk, – od 101 do 150 24 točk, – nad 150 30 točk. Za podelitev koncesije za storitev A za osebe s poškodbo glave bo koncedent uporabil naslednje kriterije: – reference, – kakovost predloženega programa izvajanja storitev in sicer z vidika: – raznolikosti programa, – tehničnih pogojev, – metod dela, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju: – reference do 20 točk, – kvaliteta programa do 30 točk. Obrazložitev kriterijev Koncedent bo točkoval ponudbe ponudnikov na naslednji način: Reference na področju predmeta javnega razpisa: – ponudnik že izvaja storitev, ki je predmet razpisa – 20 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve, vendar ima izkušnje pri delu s ciljno populacijo – 10 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve in nima izkušenj pri delu s ciljno populacijo – 0 točk. V skladu s tem kriterijem lahko ponudnik prejme največ 20 točk. Kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – raznolikosti programa: – za vsako dejavnost znotraj vodenja, varstva in zaposlitve pod posebnimi pogoji, ki prispeva k raznoliki in kvalitetni ponudbi, prejme 3 točke, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 12 točk, – metod dela: – če ponudnik zagotavlja skupinsko obravnavo uporabnikov, prejme 2 točki, – če ponudnik zagotavlja skupinsko in individualno obravnavo uporabnikov, prejme 5 točk, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 5 točk, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti: – za vsako od dodatnih prostočasnih in kreativnih aktivnosti, namenjenih uporabnikom izven storitve (letovanja, športna in kulturna udejstvovanja), prejme ponudnik 3 točke, pri čemer lahko prejme največ 9 točk, – tehničnih pogojev: – če ponudnik uporabnikov zagotavlja višje pogoje, kot so določeni po Pravilniku o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06), prejme 4 točke, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 4 točke. Koncedent bo pri izbiri ponudnikov za podelitev koncesije za storitev B uporabil naslednje kriterije: – pokritost potreb glede na predviden obseg mreže javne službe po Resoluciji o nacionalnem programu socialnega varstva za obdobje od 2006–2010 na področju več upravnih enot (po statističnih regijah), – reference na področju predmeta javnega razpisa, – kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – raznolikosti programa, – tehničnih pogojev, – metod dela, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju: – pokritost potreb do 20 točk, – reference do 10 točk, – kvaliteta programa do 20 točk. Obrazložitev kriterijev Koncedent bo točkoval ponudbe ponudnikov na naslednji način: Pokritost potreb (Priloga 3) glede na predviden obseg mreže javne službe po Resoluciji o nacionalnem programu socialnega varstva za obdobje od 2006–2010: pokritost v% Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Reference na področju predmeta javnega razpisa: – ponudnik že izvaja storitev, ki je predmet razpisa – 10 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve, vendar ima izkušnje pri delu s ciljno populacijo – 5 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve in nima izkušenj pri delu s ciljno populacijo – 0 točk. V skladu s tem kriterijem lahko ponudnik prejme največ 10 točk. Kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – metod dela: – če ponudnik zagotavlja skupinsko obravnavo uporabnikov, prejme 2 točki, – če ponudnik zagotavlja skupinsko in individualno obravnavo uporabnikov, prejme 5 točk, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 5 točk, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti: – za vsako od dodatnih prostočasnih in kreativnih aktivnosti, namenjenih uporabnikom izven storitve (letovanja, športne in kulturna udejstvovanja), prejme ponudnik 3 točke, pri čemer lahko prejme največ 9 točk, – tehničnih pogojev: – če ponudnik uporabnikov zagotavlja višje pogoje, kot so določeni po Pravilniku o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06), prejme 6 točk, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 6 točk. Za podelitev koncesije za storitev B za osebe s poškodbo glave bo koncedent uporabil naslednje kriterije: – reference, – kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – raznolikosti programa, – tehničnih pogojev, – metod dela, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju: – reference do 20 točk, – kvaliteta programa do 20 točk. Reference na področju predmeta javnega razpisa: – ponudnik že izvaja storitev, ki je predmet razpisa – 20 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve, vendar ima izkušnje pri delu s ciljno populacijo – 10 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve in nima izkušenj pri delu s ciljno populacijo – 0 točk. V skladu s tem kriterijem lahko ponudnik prejme največ 20 točk. Kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – metod dela: – če ponudnik zagotavlja skupinsko obravnavo uporabnikov, prejme 2 točki, – če ponudnik zagotavlja skupinsko in individualno obravnavo uporabnikov, prejme 5 točk, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 5 točk, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti: – za vsako od dodatnih prostočasnih in kreativnih aktivnosti, namenjenih uporabnikom izven storitve (letovanja, športne in kulturna udejstvovanja), prejme ponudnik 3 točke, pri čemer lahko prejme največ 9 točk, – tehničnih pogojev: – če ponudnik uporabnikov zagotavlja višje pogoje, kot so določeni po Pravilniku o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06), prejme 6 točk, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 6 točk. Pri ponudniku, ki se prijavlja na razpis z več lokacijami, bo točkovanje opravljeno za vsako lokacijo posebej. Število točk bo upoštevano pri delitvi števila mest tako, da bodo glede na svojo ponudbo večji delež dobili ponudniki z večjim številom točk. Kot ponudba bo upoštevano število mest, za katerega ponudnik izpolnjuje tehnične in kadrovske pogoje. XIV. Rok in način prijave na javni razpis Rok za oddajo ponudb je 10. 7. 2009. Šteje se, da je ponudba prispela pravočasno, če je zadnji dan roka za oddajo do 14. ure oddana v glavni pisarni Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Ljubljana, Kotnikova 5, IV nadstropje, soba 22, ali če je zadnji dan roka oddana na pošti kot priporočena pošiljka. Ponudniki predložijo svoje ponudbe na javni razpis v zaprti kuverti na naslov Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, označeno z oznako v levem zgornjem kotu na prednji strani kuverte, in sicer: »Ne odpiraj – Prijava za javni razpis za podelitev koncesije – VDC«. Na hrbtni strani pošiljke mora biti napisan naslov ponudnika. V primeru, da ponudnik prijavlja obe storitvi, mora za vsako storitev (A ali B) ponudbo izpolniti ločeno in ju poslati vsako posebej. Ponudnik, ki se prijavlja za posamezno storitev na več različnih lokacijah, se prijavi z eno ponudbo, pri čemer mora dokazila iz četrte, pete, šeste, sedme, osme, devete in desete alinee prvega odstavka XI. točke ter tretje, četrte in pete alinee drugega ostavka XI. točke tega javnega razpisa priložiti za vsako lokacijo posebej. Nepravilno označene pošiljke bodo vrnjene ponudnikom neodprte. Ponudnik lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka. Ponudba, ki bo prispela k organu, pristojnemu za podelitev koncesije, po preteku razpisnega roka, bo prepozna. Ponudbe, ki ne bodo pravočasne, ali ne bodo popolne, ali če ponudba ne bo podana za v razpisu določeno krajevno območje izvajanja določene vrste storitve, ali če je ni podal ponudnik, ki izpolnjuje predpisane pogoje, bo s sklepom zavrgel organ, pristojen za podelitev koncesije. XV. Organ, pristojen za podelitev koncesije Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve je organ, pristojen za podelitev koncesije. Za pregled in presojo prispelih ponudb je bila s sklepom št. 012-14/2008-02 z dne 7. 5. 2008 imenovana strokovna komisija (v nadaljevanju: komisija za koncesije). Na podlagi poročila komisije za koncesije bo minister za delo, družino in socialne zadeve izbral ponudnike, ki jim bo z odločbo podelil koncesijo za opravljanje storitev, ki so predmet tega javnega razpisa. XVI. Odpiranje ponudb Odpiranje ponudb bo dne 16. 7. 2009 ob 9. uri v sejni sobi Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Ljubljana, Kotnikova 5/IV nadstropje. Odpiranju ponudb sme prisostvovati vsak ponudnik na javnem razpisu. XVII. Rok za izbor ponudnikov in sklenitev koncesijske pogodbe Minister za delo, družino in socialne zadeve bo na podlagi poročila o pregledu in presoji ponudb komisij za koncesije najkasneje do 30. 9. 2009 izbral ponudnike, ki jim bo z odločbo podelil koncesijo za opravljanje storitev, ki so predmet javnega razpisa. Z izbranimi ponudniki bo podpisana pogodba o koncesiji po dokončnosti odločbe o podelitvi koncesije. XVIII. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije Razpisno dokumentacijo dobijo interesenti na recepciji Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Ljubljana, Kotnikova 5, IV nadstropje ali na spletnih straneh ministrstva. Dodatne informacije o javnem razpisu je mogoče dobiti v času od objave razpisa do 24. 6. 2009 vsak delovni dan po telefonu pri Sonji Božič Testen na tel. 01/369-77-87 in pri Majdi Rojc na tel. 01/369-78-26 oziroma po elektronski pošti na naslov sonja.bozic-testen@gov.si ter majda.rojc@gov.si. Razpisna dokumentacija zajema: – Potrdilo o dvigu razpisne dokumentacije, – Obrazec 1 – prijava na razpis, – Obrazec 2 – izjava o registraciji, – Obrazec 3 – izjava o strinjanju z razpisnimi pogoji, – Obrazec 4 – izjava o plačilu izdelave mnenja socialne zbornice, – Obrazec 5-A in 5-B – o zadostnem številu delavcev, – Obrazec 6 – izjava o lastništvu prostorov, – Priloga 2 – poskusno določeni stroškovni normativi za predlog cene storitve A, – Obrazec 7-A – izračun cene za storitev A, – Obrazec 7-B – izračun cene za storitev B (Obrazec 1 iz Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev), – Obrazec 8 – izjava o ceni storitve, – Obrazec 9 – izjava o izvajanju storitve, – Obrazci od 10 do 12 – izjave o finančni in poslovni sposobnosti, – Priloga 2 – pregled pokritosti potreb dnevnega varstva VDC, – Priloga 3 – pregled pokritosti potreb domskega varstva VDC, – Priloga 4 – pregled števila vlog za sprejem v VDC po statističnih regijah po stanju november 2008, – Prilogi 5-A in 5-B – Osnutek pogodbe za storitev A in storitev B.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti