Uradni list

Številka 55
Uradni list RS, št. 55/2009 z dne 17. 7. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 55/2009 z dne 17. 7. 2009

Kazalo

2727. Odlok o proračunu Občine Bled za leto 2009 – rebalans 1, stran 7685.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 110/02 – ZDT-B in 127/06 – ZJZP) in 16. člena Statuta Občine Bled (Uradni list RS, št. 119/03 – UPB in 84/06) je Občinski svet Občine Bled na 19. redni seji dne 7. 7. 2009 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Bled za leto 2009 – rebalans 1
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Bled za leto 2009 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni štirimestnih kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
-------------------------------------------------------------
A.    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                  v evrih
-------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto           Rebalans 1
                                                         2009
-------------------------------------------------------------
I.    SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)            11.299.246
 
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)                      8.570.273
 
70    DAVČNI PRIHODKI                              6.331.916
 
      700 Davki na dohodek in dobiček              4.371.066
 
      703 Davki na premoženje                      1.276.966
 
      704 Domači davki na blago in storitve          683.884
 
      706 Drugi davki                                      –
 
71    NEDAVČNI PRIHODKI                            2.238.357
 
      710 Udeležba na dobičku in dohodki od          411.613
      premoženja
 
      711 Takse in pristojbine                        16.692
 
      712 Globe in druge denarne kazni                68.700
 
      713 Prihodki od prodaje blaga in               162.700
      storitev
 
      714 Drugi nedavčni prihodki                  1.578.652
 
72    KAPITALSKI PRIHODKI                            222.700
 
      720 Prihodki od prodaje osnovnih                21.629
      sredstev
 
      721 Prihodki od prodaje zalog                        –
 
      722 Prihodki od prodaje zemljišč in            201.071
      neopredmetenih dolgoročnih sr.
 
73    PREJETE DONACIJE                                     –
 
      730 Prejete donacije iz domačih virov 
 
      731 Prejete donacije iz tujine
 
74    TRANSFERNI PRIHODKI                          2.506.273
 
      740 Transferni prihodki iz drugih            2.506.273
      javnofinančnih institucij 
 
II.   SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                11.378.004
 
40    TEKOČI ODHODKI                               3.882.464
 
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim          667.258
 
      401 Prispevki delodajalcev za socialno         123.375
      varnost 
 
      402 Izdatki za blago in storitve             3.054.204
 
      403 Plačila domačih obresti                     23.900
 
      409 Rezerve                                     13.727
 
41    TEKOČI TRANSFERI                             2.666.490
 
      410 Subvencije                                  82.570
 
      411 Transferi posameznikom in                  179.747
      gospodinjstvom
 
      412 Transferi neprofitnim organizacijam        674.713
      in ustanovam
 
      413 Drugi tekoči domači transferi            1.729.260
 
      414 Tekoči transferi v tujino                      200
 
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                        4.149.251
 
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev       4.149.251
 
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI                        679.799
 
      431 Inv. transf. prav. in fiz. os., ki         553.879
      niso PU 
 
      432 Inv. transf. proračunskim                  125.920
      uporabnikom 
 
III.  PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)                  –78.758
      (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
-------------------------------------------------------------
B.    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
-------------------------------------------------------------
IV.   PREJETA VRAČ. DANIH POSOJIL IN PRODAJA          16.000
      KAPIT. DELEŽEV (750+751+752)
 
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                   16.000
 
      750 Prejeta vračila danih posojil               16.000
 
      751 Prodaja kapitalskih deležev 
 
      752 Kupnine iz naslova privatizacije
 
V.    DANA POSOJILA IN POVEČANJE                           0
      KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 
 
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV 
 
      440 Dana posojila 
 
      441 Povečanje kapitalskih deležev in
      finančnih naložb
 
      442 Poraba sredstev kupnin iz naslova 
      privatizacije 
 
      443 Povečanje namenskega premoženja 
      v javnih skladih in drugih osebah 
      javnega prava, ki imajo premoženje v
      svoji lasti 
 
VI.   PREJETA MINUS DANA POSOJILA                     16.000
      IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-
      V.) 
-------------------------------------------------------------
C.    RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------------------
VII.  ZADOLŽEVANJE (500)                                   0
 
50    ZADOLŽEVANJE                                         –
 
      500 Domače zadolževanje                              –
 
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)                          114.200
 
55    ODPLAČILA DOLGA                                114.200
 
      550 Odplačila domačega dolga                   114.200
 
IX.   POVEČANJE (ZMANJŠANJE)                        –176.958
      SREDSTEV NA RAČUNIH 
      (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) –ali 0 ali + 
 
X.    NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                –114.200
 
XI.   NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) =       +78.758
      – III.
 
      STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
      2008
 
      9009 Splošni sklad za drugo –ali 0 ali +    176.957,87
 
      110060 Prenos – sredstva telekomunikacij  + 844.038,46
 
      110080 Obveznost za plačilo DDV               + 286,79
 
      114000 Proračunska rezerva (odprava        + 28.407,20
      posledic naravnih nesreč) 
 
      114001 Rezervni sklad – po stanovanjskem   + 24.806,41
      zakonu
-------------------------------------------------------------
      Skupaj stanje denarnih sredstev na dan               =
      31. 12. 2008                              1.074.496,73
-------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Bled.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki krajevnih skupnosti, ki se uporabijo za financiranje izdatkov krajevnih skupnosti, predvidenih v finančnem načrtu;
2. prihodki iz naslova turistične takse;
3. prihodki iz naslova okoljske dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda;
4. prihodki iz naslova okoljske dajatve za onesnaževanja okolja zaradi odlaganja odpadkov;
5. požarna taksa;
6. prihodki iz naslova Nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča, ki se uporabijo za financiranje odhodkov predvidenih v načrtu razvojnih programov;
7. prihodki iz naslova komunalnega prispevka;
8. sredstva rezervnega sklada na stanovanjskem področju;
9. pristojbina in sredstva MKGP za vzdrževanje gozdnih cest;
10. komunalni prispevek za kanalizacijo;
11. sredstva zbrana iz naslova kanalščine in čiščenja odpadnih voda;
12. prejemki iz državnega proračuna za določene namene;
13. sredstva nakazana v proračun, za vračilo vlaganj v javno telekomunikacijsko omrežje.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov povečata obseg prihodkov in odhodkov proračuna.
Med namenska sredstva sodijo tudi sredstva proračunske postavke za odpravo plačnih nesorazmerij.
Pravice porabe na proračunski postavki, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Prerazporeditve v finančnih načrtih neposrednih uporabnikov se izvajajo na nivoju proračunske postavke – konto.
O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu krajevne skupnosti, odloča predsednik sveta brez omejitev.
O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu neposrednih uporabnikov:
– občinski svet
– nadzorni odbor
– župan
odloča župan brez omejitev.
O prerazporeditvah pravic porabe na predlog vodje pristojnega oddelka odloča župan.
Župan lahko prerazporeja proračunska sredstva (prerazporeja pravice porabe) v posebnem delu proračuna, in sicer v finančnem načrtu občinske uprave med glavnimi programi v okviru posameznega področja proračunske porabe.
V obseg prerazporeditev ne štejejo:
– prerazporeditve med konti v okviru proračunske postavke,
– prerazporeditve, ki so potrebne zaradi pravilne opredelitve odhodka po programski klasifikaciji,
– prerazporeditve iz splošne proračunske rezervacije (za nepredvidene namene),
– prerazporeditve povezane z organizacijskimi spremembami proračunskih uporabnikov.
Prerazporeditev proračunskih sredstev župan izvede na podlagi pisnega dokumenta, iz katerega je razvidno, katera proračunska postavka se zmanjšuje in katera povečuje, s čimer ostane proračun uravnotežen.
Prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb ter računom financiranja ni dovoljeno, razen v primeru, da so izpolnjeni pogoji 39. člena ZJF.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu septembru in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2008 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2010 70% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 30% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Ne glede na določbe prvega, drugega, tretjega in četrtega odstavka tega člena lahko neposredni proračunski uporabnik prevzema obveznosti za pogodbe, ki se sofinancirajo iz namenskih sredstev Evropske unije, sredstev državnega proračuna ali sredstev drugih donatorjev ter pripadajočih postavk udeležbe Občine Bled.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. proračunska rezerva, oblikovana po ZJF.
Proračunska rezerva (za naravne nesreče) se v letu 2009 ne oblikuje.
Sredstva prenesena iz leta 2008 v proračun leta 2009 znašajo 28.407,20 evrov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000 evrov (za posamezen namen) župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
9. člen
(splošna proračunska rezervacija)
V proračunu se do višine določene v posebnem delu, zagotovijo sredstva splošne proračunske rezervacije, ki je namenjena financiranju nepredvidenih odhodkov, ki jih ob sprejemu proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo mogoče predvideti zadostnih sredstev.
Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 2,0% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča na predlog pristojnih oddelkov občinske uprave s sklepom o prerazporeditvi sredstev župan do višine 5.000 evrov za posamezen namen.
O sklepih o prerazporeditvah sredstev splošne proračunske rezervacije, ki presega županova pooblastila, odloča občinski svet.
Znesek splošne proračunske rezervacije za leto 2009 je določen v višini 12.394,00 evrov.
4. POSEBNOSTI UPR. IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
10. člen
(odpis dolga)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2008 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 5.000,00 evrov.
11. člen
(nakup zemljišč)
Župan lahko samostojno odloča o nakupu zemljišč do površini 300 m2.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
12. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Posebnosti zadolževanja občin ureja 85. In 86. člen ZJF ter 10.a in 10.e člen ZFO-1.
Iz proračuna občine (splošni del proračuna – račun financiranja) je razvidno, da Občina Bled v letu 2009 ne predvideva dodatnih zadolžitev.
Občina lahko izdaja skladno s 86. členom ZJF tudi poroštva.
Občina sme dajati poroštva za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov, katerih ustanoviteljice so, vendar največ do 5% realiziranih prihodkov v letu, v katerem daje poroštvo.
Župan lahko samostojno – do višine 50.000,00 evrov – odloča o dajanju poroštev za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov.
O dajanju poroštev za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov nad vrednostjo 50.000,00 evrov, odloča Občinski svet Občine Bled.
Poroštvene pogodbe lahko v imenu občine podpiše župan ali oseba, ki jo župan pisno pooblasti.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2009)
V obdobju začasnega financiranja Občine Bled v letu 2010, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije uporablja pa se od 1. 1. 2009 dalje.
Št. 410-18/2008
Bled, dne 8. julija 2009
Župan
Občine Bled
Janez Fajfar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti