Uradni list

Številka 40
Uradni list RS, št. 40/2009 z dne 29. 5. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 40/2009 z dne 29. 5. 2009

Kazalo

1962. Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda za izobraževanje odraslih, šport, kulturo in ostale družbene dejavnosti, stran 5693.

Na podlagi 3., 8. in 51. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 13/93, 66/93, 45/94 – odločba US, 8/96 in 36/00), 15. člena Zakona o izobraževanju odraslih (Uradni list RS, št. 12/96; v nadaljevanju: ZIO), 23. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98 in 15/03; v nadaljevanju: ZSpo), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odločba US, 45/94 – odločba US, 57/94, 14/95, 20/95 – odločba US, 63/95 – obvezna razlaga, 73/95 – odločba US, 9/96 – odločba US, 39/96 – odločba US, 44/96 – odločba US, 26/97 – dopolnitev, 70/97, 10/98, 68/98 – odločba US, 74/98, 12/99 – sklep US, 16/99 – popravek sklepa US, 59/99 – odločba US, in 70/00, 100/00 – sklep US, 28/01 – ugotovitev US, 16/02 – sklep US in 51/02; v nadaljevanju: ZLS) in 16. člena Statuta Občine Postojna (Uradni list RS, št. 30/07) je Občinski svet Občine Postojna na 18. seji dne 7. 4. 2009 sprejel
O D L O K
o ustanovitvi Javnega zavoda za izobraževanje odraslih, šport, kulturo in ostale družbene dejavnosti
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom Občina Postojna (v nadaljevanju: ustanoviteljica) ustanavlja javni zavod za opravljanje dejavnosti na področju izobraževanja odraslih, športa, kulture in ostalih družbenih dejavnosti (v nadaljevanju: zavod), kot javne službe za območje Občine Postojna.
2. člen
Javni zavod zagotavlja oziroma opravlja dejavnost na področju izobraževanja odraslih, športa, kulture in ostalih družbenih dejavnosti za potrebe Občine Postojna.
Javni zavod lahko zagotavlja oziroma opravlja dejavnost iz prvega odstavka tega člena tudi za potrebe drugih občin.
O pogojih in načinu opravljanja dejavnosti iz prejšnjega odstavka tega člena, sklene zavod s temi občinami pogodbe, h katerim poda soglasje ustanovitelj.
II. STATUSNE DOLOČBE
3. člen
Ime in sedež ustanoviteljice je: Občina Postojna, Ljubljanska cesta 4, 6230 Postojna.
4. člen
Ime javnega zavoda je: ZNANJE, javni zavod za izobraževanje odraslih, šport, kulturo in ostale družbene dejavnosti, Postojna.
Skrajšano ime javnega zavoda je: ZNANJE, javni zavod, Postojna.
Sedež javnega zavoda: Ljubljanska cesta 2, 6230 Postojna.
Zavod lahko spremeni ime in sedež po predhodnem soglasju ustanoviteljice.
5. člen
Zavod ima pečat in znak.
Pečat zavoda je okrogle oblike s premerom 35 mm. Na zunanjem robu je izpisano: ZNANJE, javni zavod za izobraževanje, šport, kulturo in ostale družbene dejavnosti Postojna.
Znak se določi v statutu zavoda.
Število posameznih pečatov, uporabo pečata in znaka, način varovanja in uničevanja ter delavce, ki so odgovorni zanje, določi direktor z navodili.
6. člen
Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostjo v pravnem prometu, kot to določa ta odlok.
Zavod je odgovoren za svoje obveznosti s sredstvi, s katerimi lahko razpolaga.
Za obveznosti zavoda subsidiarno odgovarja ustanovitelj do višine sredstev, ki se letno zagotavljajo iz proračuna občine za delovanje zavoda.
7. člen
Javni zavod se vpiše v sodni register pri Okrožnem sodišču v Kopru.
III. ORGANIZACIJA JAVNEGA ZAVODA
8. člen
V okviru javnega zavoda delujeta organizacijski enoti:
– Ljudska univerza Postojna in
– Kulturni dom Postojna.
Za organizacijski enoti se finančno poslovanje vodi ločeno.
9. člen
Organizacijska enota Ljudska univerza Postojna se vpiše v razvid, ki ga vodi ministrstvo, pristojno za izobraževanje odraslih.
IV. DEJAVNOST ZAVODA
10. člen
Javni zavod je ustanovljen za opravljanje naslednjih dejavnosti, ki jih opravlja v javnem interesu kot javno službo:
– pripravlja in izvaja programe na področju izobraževanja odraslih,
– pripravlja, organizira in izvaja druge vrste izobraževanj, seminarjev, predavanj, delavnic, okroglih miz in srečanj,
– pripravlja, organizira in izvaja dejavnosti na področju pomoči na domu starejšim,
– izvaja programe in sodeluje pri izvajanju programov na področju športa,
– izvaja programe in sodeluje pri izvajanju programov na področju kulture in prireditev,
– omogoča neformalno izobraževanje in usposabljanje mladih za mladinsko delo ter multikulturno vzgojo,
– vključuje se v Evropsko zvezo nacionalnih kulturnih centrov in omogoča mednarodni mladinski turizem,
– koordinira dejavnosti in prireditve za mladino ter pridobiva sredstva zanje,
– nudi tehnično in organizacijsko pomoč ter svetovanje organizacijam, ki izvajajo dejavnosti za mladino in vodi mladinske dejavnosti ter drugo,
– upravlja s športnimi, kulturnimi in ostalimi objekti in nepremičninami v mestu Postojna,
– opravlja naloge s področja varstva kulturne in naravne dediščine in upravlja z objekti, ki so bili razglašeni za javno infrastrukturo na področju kulture,
– evidentira, zbira, dokumentira, digitalizira, raziskuje premično in nematerialno dediščino, pomembno za območje Občine Postojna,
– opravlja založniško dejavnost,
– varuje in hrani zbirke ter ostalo dokumentarno gradivo v skladu s predpisi, standardi in normami muzejske stroke ter jih predstavlja javnosti,
– postavlja stalne razstave in občasne tematske (študijske in priložnostne) razstave ter skrbi za druge oblike predstavljanja v državi in tujini,
– vzdržuje strokovno knjižnico za študijske in pedagoške potrebe,
– oblikovanje celovite turistične ponudbe območja,
– informiranje obiskovalcev v okviru turistično informacijskih centrov,
– promocijo turistične ponudbe,
– sooblikovanje turistične ponudbe Slovenije in njene promocije,
– vključevanje aktivnosti turističnih društev s statusom društva, ki deluje v javnem interesu,
– spodbujanje razvoja in urejanje objektov turistične infrastrukture in naselij,
– pripravlja strategijo razvoja turizma,
– pospešuje turistično dejavnost,
– načrtuje in izvaja marketinške in informacijsko promocijske dejavnosti,
– organizira in izvaja skupne nastope na sejmih in borzah ter drugih predstavitvah turizma in z njim povezanih dejavnosti doma in v tujini,
– organizira in izvaja prireditveno dejavnost,
– organizira in izvaja informacijsko dejavnost,
– organizira in izvaja stike z javnostjo in skupno ekonomsko propagando,
– raziskuje in analizira posamezne turistične trge,
– spremlja in analizira podatke o turističnem prometu,
– analizira učinke promocijskih aktivnosti,
– sodeluje in se povezuje z drugimi turističnimi subjekti,
– sodeluje in se povezuje s nacionalno turistično organizacijo in z drugimi sorodnimi organizacijami,
– skrbi za celostno podobo območja, na katerem deluje,
– organizira in izvaja gospodarske storitve in dejavnosti v povezavi z dejavnostmi s katerimi se ukvarja.
Enota Ljudska univerza pa izvaja še naslednje naloge:
– pripravlja in izvaja letni program izobraževanja,
– pridobiva in izobražuje uporabnike,
– informacijsko opismenjuje,
– sodeluje v vseživljenskem izobraževanju,
– prireja seminarje, strokovna posvetovanja, tečaje, strokovna predavanja za interesna področja občanov,
– organizira osnovnošolsko izobraževanje odraslih, izvenšolsko splošno izobraževanje odraslih in mladine,
– organizira srednješolsko izobraževanje za pridobitev ustreznih verificiranih listin v sodelovanju s pooblaščenimi javnimi zavodi,
– organizira srednješolsko poklicno in strokovno izobraževanje,
– organizira višješolsko izobraževanje in visoko strokovno izobraževanje,
– opravlja dejavnost vozniških šol.
11. člen
Dejavnosti, ki jih zavod opravlja v skladu s standardno klasifikacijo dejavnosti, so:
– C 18.120    Drugo tiskanje,
– C 18.140    Razmnoževanje posnetih nosilcev zapisa,
– G 47.789    Druga trgovina na drobno v drugih
              specializiranih prodajalnah,
– G 47.810    Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z
              živili, pijačami in tobačnimi izdelki,
– G 47.910    Trgovina na drobno po pošti ali po internetu,
– G 47.990    Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln,
              stojnic in tržnic,
– I 56.300    Strežba pijač,
– J 58.110    Izdajanje knjig, periodike in drugo
              založništvo,
– J 59.110    Produkcija filmov, video filmov, televizijskih
              oddaj,
– J 59.120    Postprodukcijske dejavnosti pri izdelavi
              filmov, video filmov, televizijskih oddaj,
– J 59.130    Distribucija filmov, video filmov,
              televizijskih oddaj,
– J 59.200    Snemanje in izdajanje zvočnih zapisov in
              muzikalij,
– J 60.100    Radijska dejavnost,
– J 62.030    Obratovanje spletnih portalov,
– J 62.090    Druge z informacijsko tehnologijo in
              računalniškimi storitvami povezane dejavnosti,
– J 63.110    Obdelava podatkov in s tem povezane
              dejavnosti,
– J 63.910    Dejavnost tiskovnih agencij,
– M 69.200    Računovodske, knjigovodske in revizijske
              dejavnosti, davčno svetovanje,
– M 70.220    Drugo podjetniško in poslovno svetovanje,
– M 73.110    Dejavnost oglaševalskih agencij,
– M 73.120    Posredovanje oglaševalskega prostora,
– M 73.200    Raziskovanje trga in javnega mnenja,
– M 74.100    Oblikovanje, aranžerstvo, dekoraterstvo,
– M 74.200    Fotografska dejavnost,
– N 77.210    Dajanje športne opreme v najem in zakup,
– N 77.330    Dajanje pisarniške opreme in računalniških
              naprav v najem in zakup,
– N 77.390    Dajanje drugih strojev, naprav in opredmetenih
              sredstev v najem in zakup,
– N 79.110    Dejavnost potovalnih agencij,
– N 79.900    Rezervacije in druge s potovanji povezane
              dejavnosti,
– N 82.190    Fotokopiranje, priprava dokumentov in druge
              posamične pisarniške dejavnosti,
– N 82.300    Organiziranje razstav, sejmov, srečanj,
– N 82.990    Drugje nerazvrščene spremljajoče dejavnosti za
              poslovanje,
– P 85.200    Osnovnošolsko izobraževanje,
– P 85.310    Srednješolsko splošno izobraževanje,
– P 85.320    Srednješolsko poklicno in strokovno
              izobraževanje,
– P 85.421    Višješolsko izobraževanje,
– P 85.422    Visokošolsko izobraževanje,
– P 85.520    Izobraževanje, izpopolnjevanje in
              usposabljanje na področju kulture in
              umetnosti,
– P 85.530    Dejavnost vozniških šol,
– P 85.590    Drugo izobraževanje, izpopolnjevanje in
              usposabljanje, d.n.,
– R 90.010    Umetniško uprizarjanje,
– R 90.020    Spremljajoče dejavnosti za umetniško
              uprizarjanje,
– R 90.040    Obratovanje objektov za kulturne prireditve,
– R 93.110    Obratovanje športnih objektov,
– R 93.130    Obratovanje fitnes objektov,
– R 93.190    Druge športne dejavnosti,
– R 93.299    Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas,
– S 94.110    Dejavnost poslovnih in delodajalskih združenj,
– S 96.040    Dejavnosti za nego telesa.
V. UPRAVLJANJE JAVNEGA ZAVODA
12. člen
Zavod zastopa in predstavlja direktor v okviru zakona in tega odloka.
Med začasno odsotnostjo nadomešča direktorja delavec zavoda, ki ga pooblasti direktor.
VI. ORGANI ZAVODA
13. člen
Organi zavoda so:
– direktor,
– svet zavoda,
– strokovni organi po zakonu.
14. člen
Zavod vodi direktor, ki opravlja hkrati funkcijo poslovnega organa in programskega direktorja. Direktor zavoda:
– vodi poslovanje zavoda,
– zastopa zavod in odgovarja za zakonitost dela zavoda,
– vodi strokovno delo zavoda,
– odgovarja za strokovnost dela zavoda.
Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi in z ostalimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarja.
Naloge direktorja:
– načrtuje, organizira in vodi delo zavoda,
– sprejema strateški načrt in program razvoja zavoda,
– sprejema program dela s finančnim načrtom,
– sprejema akt o organizaciji dela,
– sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest po predhodnem mnenju sindikata,
– sprejema kadrovski načrt,
– sprejema načrt nabav osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja,
– sprejema druge akte, ki urejajo posamezna vprašanja v zvezi z delovanjem zavoda,
– poroča ustanoviteljici in svetu o zadevah, ki pomembno vplivajo na zavoda,
– pripravi letno poročilo.
K aktom iz druge do sedme alineje daje soglasje svet zavoda, k aktu o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest ter h kadrovskemu načrtu pa tudi župan.
15. člen
Direktorja imenuje svet zavoda na podlagi javnega razpisa, s soglasjem ustanoviteljice ter z mnenjem strokovnih delavcev.
Mnenje strokovnih delavcev o predlaganem kandidatu se sprejme z večino glasov vseh strokovnih delavcev. Natančnejši postopek se določi s statutom.
Svet zavoda si pridobi soglasje in mnenje le za tistega kandidata ali kandidatko, ki izpolnjuje pogoje in ki ga svet sam predlaga za imenovanje. Soglasje ustanovitelja je obvezujoče.
Če ustanoviteljica in strokovni delavci ne dajo soglasja oziroma mnenja v 30 dneh od prejema zaprosila, se šteje, da sta soglasje in mnenje pozitivna.
Ko svet zavoda pridobi soglasje in mnenje, imenuje direktorja z večino glasov vseh članov sveta.
Mandat direktorja traja pet let in je po izteku te dobe lahko ponovno imenovan.
16. člen
Za direktorja zavoda je lahko imenovan, kdor izpolnjuje sledeče pogoje:
– ima univerzitetno izobrazbo in najmanj pet let delovnih izkušenj, od tega najmanj tri leta vodstvenih izkušenj oziroma
– ima visokošolsko izobrazbo in najmanj sedem let delovnih izkušenj, od tega najmanj pet let vodstvenih izkušenj,
– sposobnost organiziranja in vodenja dela,
– izpolnjuje druge pogoje, ki jih določa zakon.
17. člen
Direktor je lahko razrešen pred iztekom mandata v primerih, ki jih določa zakon.
Razrešitev direktorja pred iztekom mandata se opravi po enakem postopku kot imenovanje.
Mnenje o razrešitvi direktorja sprejmejo strokovni delavci z večino glasov vseh strokovnih delavcev.
Ko svet zavoda pridobi soglasje in mnenje, razreši direktorja z večino glasov vseh članov sveta.
18. člen
Vršilca dolžnosti direktorja zavoda imenuje svet zavoda.
Vršilca dolžnosti direktorja imenuje svet zavoda, če:
– direktorju predčasno poteče mandat,
– če nihče izmed prijavljenih kandidatov ni imenovan za direktorja, mandat direktorju pa je potekel oziroma bi potekel pred zaključkom razpisnega postopka,
– v drugih primerih, določenih z zakonom.
Vršilca dolžnosti direktorja imenuje svet zavoda do imenovanja direktorja, vendar največ za eno leto.
19. člen
Zavod upravlja svet zavoda.
Svet zavoda ima sedem članov, ki ga sestavljajo:
– trije predstavniki ustanovitelja,
– en predstavnik delavcev zavoda,
– en predstavnik udeležencev izobraževanja,
– en predstavnik izvajalcev letnega programa športa,
– en predstavnik izvajalcev letnega programa kulture.
Predstavnike ustanoviteljice imenuje občinski svet ustanoviteljice v skladu s svojim statutom.
Predstavnika delavcev zavoda izvolijo delavci zavoda na neposrednih in tajnih volitvah, ki jih podrobneje ureja statut zavoda.
Predstavnika udeležencev izobraževanja odraslih izvolijo udeleženci izobraževanja na neposrednih in tajnih volitvah.
Predstavnika izvajalcev letnega programa športa izvolijo športna društva.
Predstavnika izvajalcev letnega programa kulture izvolijo kulturna društva.
Mandat članov sveta traja pet let in začne teči z dnem konstituiranja sveta zavoda.
20. člen
Svet zavoda opravlja naslednje naloge:
– sprejme statut zavoda in splošne akte, za katere je tako določeno v tem odloku ali v statutu,
– sprejme letni program dela po posameznih področjih in finančni načrt,
– sprejme zaključni račun,
– daje soglasje k aktu o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest,
– opravlja nadzor nad upravljanjem in poslovanjem zavoda,
– razpisuje in imenuje direktorja zavoda,
– razpisuje volitve sveta ter voli oziroma imenuje v skladu s statutom druge organe zavoda,
– sprejema program razreševanja presežnih delavcev zavoda,
– odloča o ugovorih in pritožbah delavcev zavoda kot drugostopenjski organ,
– opravlja druge naloge, določene s tem odlokom, statutom in drugimi predpisi, ki zadevajo poslovanje zavoda.
Statut sprejme svet zavoda z dvotretjinsko večino vseh članov.
21. člen
Strokovne organe zavoda sestavljajo člani, ki jih določa zakon. Sestavo, način imenovanja in trajanje mandata članov ter naloge posameznega strokovnega organa natančneje določi statut zavoda v skladu z zakonom.
VII. POGOJI ZA OPRAVLJANJE DEJAVNOSTI TER VIRI, NAČIN IN POGOJI ZA PRIDOBIVANJE SREDSTEV ZA DELO
22. člen
Ustanovitelj zagotavlja prostorske pogoje za opravljanje dejavnosti v skladu z zakonom in minimalnimi standardi.
Premoženje, s katerim upravlja zavod in ga uporablja za opravljanje dejavnosti, je last ustanoviteljice.
Javni zavod je dolžan uporabljati in upravljati s premoženjem s skrbnostjo dobrega gospodarja.
Nepremičnine se zavodu prenesejo v upravljanje s sklepom župana v skladu z zakonodajo s področja ravnanja s stvarnim premoženjem.
23. člen
Sredstva za izvajanje javne službe zavoda zagotavlja ustanoviteljica in pogodbeni partnerji na podlagi pogodbe.
24. člen
Zavod pridobiva sredstva za delo:
– na podlagi standardov in normativov za izvajanje programa osnovne šole za odrasle,
– na javnih razpisih resornih ministrstev,
– sredstva ustanovitelja za dogovorjeni del športne in mladinske dejavnosti,
– s ponudbo na trgu, s plačili za storitve,
– od sponzorjev in donatorjev,
– iz drugih virov po programu zavoda.
Sredstva za izvajanje javne službe, ki jih zagotavljajo pogodbeni partnerji, so namenjena za plačilo dela zaposlenih, splošne stroške delovanja, programske in neprogramske materialne stroške, investicijsko vzdrževanje ter nakup opreme.
25. člen
Ustanoviteljica in pogodbeni partnerji zagotavljajo sredstva za izvajanje javne službe tekoče po dvanajstinah, za druge dogovorjene programe in projekte pa po pogodbenih določilih.
VIII. RAZPOLAGANJE S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJKLJAJA
26. člen
Zavod samostojno gospodari s prihodki, ki jih ustvari z opravljanjem svoje dejavnosti.
Zavod ločeno izkazuje prihodke in odhodke ločeno za vsako organizacijsko enoto.
Presežke prihodkov nad odhodki sme zavod nameniti le za opravljanje in razvoj svoje dejavnosti.
O načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki iz naslova izvajanja javne službe odloča ustanoviteljica na predlog direktorja po predhodnem soglasju sveta zavoda.
Če odhodki presegajo prihodke pri izvajanju javne službe, krije primanjkljaj ustanoviteljica ter pogodbeni partnerji v skladu s pogodbami na osnovi analize stanja, ki jo pripravi direktor. Zavod mora dokazati, da je primanjkljaj nastal iz naslova programov, ki jih je po zakonu in sprejetem letnem programu dolžna financirati ustanoviteljica ter pogodbeni partnerji in, da je ravnala gospodarno ter v skladu s sprejetimi programi dela.
Za obveznosti zavoda, nastale iz drugih pravnih poslov, ustanovitelj ne odgovarja.
IX. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJICE IN ZAVODA
27. člen
Ustanoviteljica ima do zavoda naslednje pravice in obveznosti:
– ugotavlja skladnost programov dela, finančnih načrtov in razvojnih načrtov s plani ustanoviteljice,
– potrjuje letni program posameznih organizacijskih enot, ki se financirajo iz javnih sredstev,
– daje soglasje k statutu in njegovim spremembam ter dopolnitvam,
– spremlja skladnost porabe sredstev z letnimi programi in finančnimi načrti,
– odloča o statusnih spremembah,
– zagotavlja sredstva za njeno delo in druge vrste pomoči, ki nimajo materialnega značaja,
– daje soglasje k imenovanju direktorja zavoda,
– opravlja druge zadeve, določene s tem odlokom in drugimi predpisi.
28. člen
Zavod je dolžan ustanoviteljici vsako leto poročati o poslovanju zavoda in posredovati druge podatke, ki so potrebni za izvrševanje ustanoviteljske funkcije.
X. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI
29. člen
Direktor in drugi delavci zavoda morajo varovati listine in podatke, s katerimi se seznanijo pri opravljanju dejavnosti in so določeni za poslovno tajnost.
Osebe iz prejšnjega odstavka morajo varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega razmerja.
Za poslovno tajnost se štejejo podatki in dokumenti, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni za poslovno tajnost.
Direktor in drugi zaposleni v zavodu morajo varovati tudi druge osebne podatke ter dokumente v skladu z zakonom.
XI. SPLOŠNI AKTI ZAVODA
30. člen
Zavod s statutom ureja:
– organizacijo zavoda,
– organe upravljanja in njihove pristojnosti,
– način odločanja organov in poslovanje zavoda, v skladu z zakonom in tem odlokom.
31. člen
Zavod ima tudi druge splošne akte:
– akt o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest,
– splošni akt o varstvu pri delu in požarni varnosti,
– splošni akt o knjigovodstvu, finančnem poslovanju in drugih zadevah materialno finančnega poslovanja,
– druge splošne akte, ki urejajo pomembna vprašanja s področja dela zavoda.
Splošne akte sprejema svet zavoda ali direktor, če je tako določeno z zakonom ali drugimi predpisi.
XII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
32. člen
Svet zavoda se konstituira najkasneje v roku treh mesecev po uveljavitvi tega odloka.
Svet zavoda sprejme statut in poda soglasje k aktu o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest zavoda v roku 6 mesecev po začetku veljavnosti tega odloka. Statut zavoda začne veljati, ko da k njemu soglasje ustanoviteljica.
33. člen
Dosedanja v.d. direktorja javnega zavoda Ljudska univerza Postojna nadaljuje z delom kot v.d. direktorja Javnega zavoda za izobraževanje, šport, kulturo in ostale družbene dejavnosti Postojna do imenovanja novega direktorja, vendar najdlje eno leto od vpisa zavoda v sodni register.
V.d. direktorja zavoda je dolžna opraviti vse postopke v zvezi z uskladitvijo organizacije in delovanja ter registracije zavoda.
34. člen
Javni zavod za izobraževanje odraslih, šport, kulturo in ostale družbene dejavnosti je pravni naslednik javnega zavoda Ljudska univerza Postojna, ki je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Kopru vložna št. 10014700 z dne 30. 9. 1976 in prevzame vse pravice in obveznosti dosedanjega javnega zavoda.
Zaposleni v javnem zavodu Ljudska univerza Postojna nadaljujejo z delom v novem zavodu s pravicami in obveznostmi iz delovnega razmerja, ki so jih imeli pred veljavnostjo tega odloka do vzpostavitve organizacije zavoda na podlagi statuta zavoda, ustanovljenega po določilih tega odloka.
35. člen
Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Ljudska univerza Postojna (Uradni list RS, št. 37/98 in 84/98).
36. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-9/2009
Postojna, dne 7. aprila 2009
Župan
Občine Postojna
Jernej Verbič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti