Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/2009 z dne 9. 3. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/2009 z dne 9. 3. 2009

Kazalo

688. Odlok o proračunu Občine Tabor za leto 2009, stran 2419.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 in 60/07), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP in 14/07 – ZSPDPO) 6. in 15. člena Statuta Občine Tabor (Uradni list RS, št. 120/06) je Občinski svet Občine Tabor na 18. redni seji dne 16. 2. 2009 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Tabor za leto 2009
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Tabor za leto 2009 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov (varianta: podkontov).
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
A)    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                      Proračun 2009
------------------------------------------------------------
      I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)          1.925.196
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)                      1.526.658
70    DAVČNI PRIHODKI                                940.365
      700 Davki na dohodek in dobiček                845.661
      703 Davki na premoženje                         47.393
      704 Domači davki na blago in storitve           47.311
      706 Drugi davki                                      0
71    NEDAVČNI PRIHODKI                              586.293
      710 Udeležba na dobičku in dohodki od           12.836
      premoženja
      711 Takse in pristojbine                           790
      712 Globe in denarne kazni                         667
      713 Prihodki od prodaje blaga in                30.000
      storitev
      714 Drugi nedavčni prihodki                    542.000
72    KAPITALSKI PRIHODKI                            120.000
      720 Prihodki od prodaje osnovnih               120.000
      sredstev
73    PREJETE DONACIJE                                 5.000
      730 Prejete donacije iz domačih virov            5.000
74    TRANSFERNI PRIHODKI                            273.538
      740 Transferni prihodki iz drugih              273.538
      javnofinančnih institucij
      II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)             2.095.196
40    TEKOČI ODHODKI                                 516,602
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim          153.955
      401 Prispevki delodajalcev za socialno          24.464
      varnost
      402 Izdatki za blago in storitve               308.233
      403 Plačila domačih obresti                      8.211
      409 Rezerve                                     21.739
41    TEKOČI TRANSFERI                               490.740
      410 Subvencije                                  20.000
      411 Transferi posameznikom in                  293.961
      gospodinjstvom
      412 Transferi neprofitnim organizacijam         62.126
      in ustanovam
      413 Drugi tekoči domači transferi              114.653
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                          950.629
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev         960.663
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI                        127.189
      431 Investicijski transferi pravnim in           1.766
      fiz. osebam, ki niso PU
      432 Investicijski transferi PU                 125.423
      III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)            –170.000
      (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
 
------------------------------------------------------------
B)    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------------------------
      IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN                 0
      PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
      (750+751+752)
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                        0
      750 Prejeta vračila danih posojil
      751 Prodaja kapitalskih deležev
      752 Kupnine iz naslova privatizacije                 0
      V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE                        0
      KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443)
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH               0
      DELEŽEV
      441 Povečanje kapitalskih deležev in                 0
      naložb
      VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN                   0
      SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
 
------------------------------------------------------------
C)    RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
      VII. ZADOLŽEVANJE (500)                        170.000
50    ZADOLŽEVANJE                                   170.000
      500 Domače zadolževanje                        170.000
      VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)                    185.023
55    ODPLAČILA DOLGA                                185.023
      550 Odplačila domačega dolga                   185.023
      IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA        –185.023
      RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)- ali
      0 ali +
      X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)              –15.023
      XI. NETO FINANCIRANJE                          170.000
      (VI.+VII.-VIII.-IX.)
------------------------------------------------------------
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH
DNE 31. 12. PRETEKLEGA LETA
      9009 Splošni sklad za drugo - ali 0 ali +        3.124
------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte (varianta: ter podkonte), določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov (varianta: proračunskih postavk – podkontov) in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Tabor.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta (varianta: proračunske postavke – podkonta).
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01).
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med na primer: glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe (varianta: med podprogrami v okviru glavnih programov) odloča na predlog neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika (župan).
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2009 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2009 35% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 35% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 40% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan oziroma v primeru ožjih delov občin svet ali predsednik sveta, če je tako določeno v statutu) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. poračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2009 oblikuje v višini 7.246,44 EUR.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 7.246,44 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2009 lahko zadolži do višine 170.000,00 EUR.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Tabor, v letu 2009 ne sme preseči skupne višine glavnice 0 EUR, vezano na proračun Občine Tabor.
11. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2009 zadolžijo do skupne višine 0 EUR.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2009)
V obdobju začasnega financiranja Občine Tabor v letu 2009, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 03201-Ir 02/2009
Tabor, februar 2009
Župan
Občine Tabor
Vilko Jazbinšek l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti