Uradni list

Številka 62
Uradni list RS, št. 62/2008 z dne 20. 6. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 62/2008 z dne 20. 6. 2008

Kazalo

Št. 322-83/2008 Ob-5661/08 , Stran 2306
I. Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je sofinanciranje prireditve »Pustovanje v Kopru 2008«. II. Pogoji prijave Na javni razpis se lahko pod prijavijo samostojni podjetniki posamezniki in vse pravne osebe, ki so registrirane za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega razpisa ter imajo vsa predpisana dovoljenja. Prijava mora vsebovati: – v celoti izpolnjen prijavni obrazec z vsemi zahtevanimi dokazili in prilogami, – plan promocije in oglaševanja prireditve »Pustovanje v Kopru 2009«, – podroben opis vsebine programa »Pustovanje v Kopru 2009« za najmanj naslednji okviren terminski plan: 20. februar 2009, petek: – Simbolični prevzem oblasti in otvoritev pustovanja v Kopru. 21. februar 2009, sobota: – Dopoldansko in popoldansko otroško rajanje v Taverni (najmanj ena otroška predstava in najmanj dve otroški delavnici dopoldne in popoldne). 22. februar 2009, nedelja: – Dopoldansko otroško rajanje v Taverni (najmanj ena otroška predstava in najmanj dve otroški delavnici). – Obisk in sprevod pustnih mask ter pustnih vozov po Pristaniški ulici, s simboličnim tekmovanjem za najboljši pustni voz in najboljšo pustno skupino sodelujočo v sprevodu (Prijavitelj mora zagotoviti vsa morebitna plačila oziroma nadomestila sodelujočim pustnim skupinam, razen tistim, ki jih Mestna občina Koper sofinancira v točki B tega javnega razpisa). Prijavitelj mora zagotoviti primerne nagrade najmanj prvim trem najbolje uvrščenim sodelujočim skupinam in prvim trem uvrščenim sodelujočim vozovom na pustni povorki). – Zabavni in glasbeni popoldanski in večerni program v Taverni za vse pustne maske in vozove. 24. februar 2009, torek: – Popoldansko otroško rajanje v Taverni (najmanj ena otroška predstava in najmanj dve otroški delavnici). 25. februar 2009, sreda: – Simbolični pokop pusta. Vsaj en dogodek v programu mora vključevati sodelovanje in predstavitev oziroma druge aktivnosti povezane s tradicionalnimi pustnimi maskami in običaji Krajevnih skupnosti Mestne občine Koper (okrogla miza, predstavitev, projekcija ...). Izbrani izvajalec krije vse stroške vezane na organizacijo pustne povorke, vključno s stroški sodelujočih pustnih skupin in vozov. Organizator mora upoštevati in umestiti v program tradicionalne prireditve, ki jih organizirajo druge organizacije v mestnem jedru kot so Društvo prijateljev mladine Koper in druge. III. Merila za izbor Za ocenjevanje posameznih prijav bodo uporabljena naslednja merila: 1. predlagan program prireditve: – poudarja kulturno identiteto kraja, – pomeni oživitev starih običajev, – pomeni oživitev mestnega jedra, (ocena tega merila je podana na podlagi mnenja strokovne komisije: največje možno število točk je 20, ki jih dobi program, ki v celoti izpolnjuje opisana podmerila; program, ki ne izpolnjuje enega izmed naštetih podmeril dobi 10 točk; ostali 0 točk), 2. predlagan program prireditve pomeni obogatitev celovite turistične ponudbe Mestne občine Koper (ocena tega merila je podana na podlagi mnenja strokovne komisije: največje možno število točk je 20, ki jih dobi program, ki pomeni obogatitev turistične ponudbe; program, ki delno izpolnjuje pričakovanja dobi 10 točk; ostali 0 točk), 3. prijavitelj vključuje tudi lokalne organizacije in lokalno gospodarstvo pri izvedbi prireditve (10 točk: jih vključuje; 0 točk: jih ne vključuje), 4. izkušnje pri organizaciji vsebinsko in obsežno podobnih prireditev (10 točk: prijavitelj ima več kot dve izkušnji z organizacijo podobnih prireditev v zadnjih treh letih; 5 točk: prijavitelj ima dve izkušnji z organizacijo podobnih prireditev v zadnjih treh letih; 3 točke: prijavitelj ima eno izkušnjo z organizacijo podobnih prireditev v zadnjih treh letih; ostali 0 točk), 5. predlagan program prireditve je inovativen in pomemben za oživitev pustnih običajev (ocena tega merila je podana na podlagi mnenja strokovne komisije: največje možno število točk je 20, ki jih dobi program, ki je inovativen in pomemben za oživitev pustnih običajev; program, ki delno izpolnjuje pričakovanja dobi 10 točk; ostali 0 točk), 6. izkušnje Mestne občine Koper s prijaviteljem (ocena tega merila je podana na podlagi mnenja strokovne komisije; največje možno število točk je 20, ki jih dobi prijavitelj, s katerim je imela Mestna občina Koper v preteklosti pozitivne izkušnje; prijavitelji, s katerimi je MOK imela negativne izkušnje dobijo 0 točk). Maksimalno skupno število točk, ki jih lahko prijavitelj doseže je 100. Po zaključku prireditve poda izvajalec končno finančno in vsebinsko poročilo s priloženimi promocijskimi gradivi za izvedeno prireditev. IV. Višina sredstev Višina sredstev, ki je na razpolago za sofinanciranje prireditve znaša 9.000,00 EUR. Na osnovi zgoraj navedenih pogojev in meril bo Mestna občina Koper sofinancirala prireditev v višini razpisanih sredstev. Odobrena sredstva bodo prijavitelju nakazana po izvedbi prireditve in prejemu končnega vsebinskega in finančnega poročila iz prejšnje točke javnega razpisa. Rok za črpanje sredstev je najkasneje do 31. maja 2009. V. Rok izvedbe: prireditev mora potekati najmanj od 20. do vključno 25. februarja 2009. VI. Rok za predložitev prijav Prijava na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Prijava mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navedena v razpisnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Obravnavali bomo prijave, ki bodo predložene pravočasno in pravilno opremljene do vključno 11. julija 2008, po pošti na naslov: Mestna občina Koper, Turistična organizacija Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper ali bodo do tega dne oddane osebno v sprejemno pisarno Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, in sicer v času uradnih ur. Na kuverti oziroma ovitku mora biti vidna oznaka »Ne odpiraj – vloga št. 322-83/2008«. Kuverta oziroma ovitek mora biti zapečaten, na hrbtni strani mora biti naslov pošiljatelja. Nepopolne in nepravočasne prijave ne bodo obravnavane in bodo vrnjene prijavitelju. VII. Obravnava prijav: postopek vodi Turistična organizacija Koper, Mestne občine Koper. Odločitev o dodelitvi sredstev sprejme s sklepom župan oziroma oseba, ki jo ta pooblasti. O pritožbi zoper ta sklep pa odloči župan Mestne občine Koper. VIII. Obvestilo o izidu javnega razpisa: prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v tridesetih dneh po sprejemu odločitve. IX. Dvig razpisne dokumentacije Razpisna dokumentacija je od dneva objave javnega razpisa do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Mestne občine Koper www.koper.si. Zainteresirani prijavitelji jo v tem roku lahko dvignejo tudi v sprejemni pisarni Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, in sicer v času uradnih ur. Dodatne informacije v zvezi z razpisom posreduje Turistična organizacija Koper, tel. 05/664-62-17. Predložitev prijave pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji in merili javnega razpisa.

AAA Zlata odličnost