Uradni list

Številka 122
Uradni list RS, št. 122/2008 z dne 24. 12. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 122/2008 z dne 24. 12. 2008

Kazalo

5515. Pravilnik za vrednotenje programov organizacij in društev na področju humanitarnih in mladinskih dejavnosti ter dejavnosti tehnične kulture in stanovskih organizacij, stran 16405.

Na podlagi 7. in 16. člena Statuta Občine Log - Dragomer (Uradni list RS, št. 33/07) je Občinski svet Občine Log - Dragomer na 17. redni seji dne 17. 12. 2008 sprejel
P R A V I L N I K
za vrednotenje programov organizacij in društev na področju humanitarnih in mladinskih dejavnosti ter dejavnosti tehnične kulture in stanovskih organizacij
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta pravilnik določa programe, upravičence, kriterije, pogoje in postopke za dodeljevanje finančnih sredstev, ki so za sofinanciranje redne dejavnosti in programov s področja humanitarnih in mladinskih dejavnosti ter dejavnosti tehnične kulture in stanovskih organizacij v Občini Log - Dragomer (v nadaljevanju: izvajalci programov) predvideni v občinskem proračunu za tekoče leto.
2. člen
Predmet sofinanciranja so programi, ki obsegajo:
– elemente skrbi za invalide in ostarele,
– reševanje socialne stiske upravičencev,
– dobrodelnost,
– samopomoč,
– spodbujanje kreativnosti,
– zadovoljevanje interesov mladih,
– področje tehnične kulture,
– področje stanovskih organizacij.
3. člen
Upravičenci do finančnih sredstev so izvajalci programov:
– organizacije, društva, združenja in zveze, ki delujejo kot prostovoljne in neprofitne, v njihovih programih pa so elementi skrbi za invalide, ostarele, reševanje socialne stiske upravičencev, dobrodelnost in samopomoč in so registrirane za izvajanje opredeljenih dejavnosti,
– mladinske skupine, klubi, društva ter druge organizacije, ki izvajajo programe, namenjene spodbujanju kreativnosti in zadovoljevanju interesov mladih,
– organizacije in skupine tehnične kulture,
– stanovske organizacije.
4. člen
Izvajalci programov morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– da ima sedež v Občini Log - Dragomer vsaj eno leto, oziroma da so člani občani Občine Log - Dragomer,
– da so registrirani za opravljanje dejavnosti po Uredbi o uvedbi in uporabi standardne klasifikacije dejavnosti (Uradni list RS, št. 2/02, 111/05 – Odl. US, 69/07) v skladu z 2. členom in delujejo najmanj eno leto,
– da imajo urejeno evidenco o članstvu,
– da imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske možnosti za realizacijo programov,
– da se ne sofinancirajo za redno dejavnost in programe iz katere koli druge postavke proračuna Občine Log - Dragomer.
II. POSTOPEK ZA SOFINANCIRANJE PROGRAMOV IZVAJALCEV
5. člen
Postopek dodeljevanja finančnih sredstev izvajalcem se izvede po sprejemu proračuna in poteka po naslednjem vrstnem redu:
– imenovanje ocenjevalne komisije,
– priprava javnega razpisa za zbiranje vlog predlagateljev,
– objava javnega razpisa v Našem časopisu ali v Uradnem listu RS, na spletni strani Občine Log - Dragomer in na oglasni deski občine,
– zbiranje vlog,
– ocenjevanje prispelih vlog,
– obveščanje predlagateljev o odločitvi,
– sklepanje pogodb,
– spremljanje izvajanja pogodb in namenskega koriščenja sredstev iz proračuna.
6. člen
Postopek javnega razpisa vodi tričlanska komisija, ki jo imenuje župan s sklepom in je sestavljena iz:
– predstavnika Odbora za negospodarstvo in javne službe družbenih dejavnosti (predsednik komisije),
– predstavnika občinske uprave, ki pokriva negospodarstvo in javne službe družbenih dejavnosti,
– predstavnika s področja izvajalcev dejavnosti, ki predstavlja strokovno javnost in ne sme biti niti predsednik niti podpredsednik društva ali organizacije.
7. člen
Javni razpis mora vsebovati:
– navedbo naročnika;
– predmet javnega razpisa;
– pogoje, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci, njihovi programi in projekti;
– vrednost finančnih sredstev;
– določitev obdobja za porabo sredstev;
– razpisni rok;
– način dostave vlog;
– navedbo oseb, pooblaščenih za dajanje informacij;
– rok, v katerem bodo izvajalci obveščeni o izidu.
Razpisni rok ne sme biti krajši od 21 dni.
8. člen
Vloga na javni razpis mora vsebovati naslednje elemente:
– naziv, sedež, organizacijska oblika, dejavnost,
– plan dela za tekoče leto,
– poročilo o delu za preteklo leto,
– finančno poročilo za preteklo leto,
– zapisnik zadnjega občnega zbora,
– poimenski seznam članov ter dokazilo o plačani članarini,
– dokazilo o zagotovljenih materialnih, prostorskih, kadrovskih in organizacijskih možnostih.
Če predlagatelji sodelujejo prvič, morajo priložiti še:
– statut društva,
– odločbo o vpisu v register društev,
– odločbo o statusu društva, ki deluje v javnem interesu, če tak status uveljavlja.
9. člen
Naloge ocenjevalne komisije so:
– odpiranje vlog, ki so prispele na javni razpis,
– ugotavljanje formalnih pogojev predlagateljev glede na zahteve v javnem razpisu,
– ocenjevanje vlog predlagateljev redne dejavnosti in programov, skladno s pogoji in merili,
– sestava zapisnika o delu.
Ocenjevalna komisija pregleda na javni razpis prispele vloge. Če ugotovi, da vloga na javni razpis katerega od predlagateljev ni popolna, ga o tem obvesti in pozove, da jo v roku osmih dni ustrezno dopolni. Po tem roku se iz nadaljnje obravnave izločijo vse nepopolne vloge in vloge, ki so v neskladju z določili tega pravilnika, tako da se zavržejo s sklepom.
Zoper sklep o zavrženju je dopustno vložiti pritožbo na Občini Log - Dragomer. O pritožbi odloča župan.
10. člen
Ocenjevalna komisija o svojem delu sestavi zapisnik, ki mora vsebovati:
– navedbo prispelih vlog za sofinanciranje,
– navedbo popolnih vlog,
– navedbo nepopolnih vlog predlagateljev in seznam manjkajoče dokumentacije,
– oceno posameznih programov v skladu z določbami pogojev in meril.
11. člen
Občinska uprava na osnovi ocene ocenjevalne komisije izračuna vrednost točke glede na višino sredstev iz proračuna in glede na zbrano skupno število točk predlagateljev za njihovo redno dejavnost in programe.
Po določitvi vrednosti točke občinska uprava s sklepom obvesti vse predlagatelje o višini dodeljenih sredstev za redno dejavnost in posamezne programe, s katerimi so kandidirali na javnem razpisu.
Zoper sklep je dovoljeno vložiti pritožbo v roku 8 dni na Občini Log - Dragomer. O pritožbi odloča župan. Zoper odločitev župana ni pritožbe, pač pa je možno sprožiti upravni spor pri Upravnem sodišču Republike Slovenije.
12. člen
Župan z izbranimi izvajalci sklene pogodbe o sofinanciranju, v katerih se opredelijo izbrani program, višina in namen sofinanciranja, roki za zagotovitev finančnih sredstev in način nadzora nad namensko porabo proračunskih sredstev.
13. člen
Izvajalci so dolžni spoštovati določila pogodbe. Izvajanje pogodbenih obveznosti spremlja in preverja občinska uprava in nadzorni odbor občine.
Če izvajalci ne izpolnjujejo obveznosti, določenih s pogodbo, se jim ukinejo finančna sredstva, že prejeta pa mora izvajalec vrniti v občinski proračun skupaj z zakonsko predpisanimi zamudnimi obrestmi.
14. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 093-3/2007
Dragomer, dne 17. decembra 2008
Župan
Občine Log - Dragomer
Mladen Sumina l.r.
  Priloga:

                      MERILA IN KRITERIJI

                    a) HUMANITARNA DEJAVNOST

+-----------+----------------------------------------+---------+
|    Št.    |            REDNA DEJAVNOST             |Št. točk |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|1.1.       |društvo ali organizacija, ki ima status |   100   |
|           |delovanja v javnem interesu             |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |društvo ali organizacija, ki nima       |   50    |
|           |statusa delovanja v javnem interesu     |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|1.2.       |članstvo – točkuje se največ 100 članov |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |do 50 članov – za vsakega člana         |    1    |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |od 51 do 100 članov – za vsakega člana  |   0,5   |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |                                        |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |PROGRAMI                                |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.1.       |pomoč posamezniku za ohranjanje         |         |
|           |socialne in zdravstvene varnosti: na    |         |
|           |člana, vendar največ za 50              |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |– pomoč pri nakupu zdravil oziroma      |    5    |
|           |zdravljenja                             |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |– pomoč pri nakupu tehničnih            |   15    |
|           |pripomočkov                             |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |– pomoč v obliki paketov – hrana,       |    1    |
|           |oblačila, šolske potrebščine            |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |– pomoč v nakupu specifične prehrane,   |    1    |
|           |potrebne iz zdravstvenih razlogov       |         |
|           |(brezglutenska hrana …)                 |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |– denarna pomoč pri poravnavi mesečnih  |    1    |
|           |položnic                                |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.2.       |letovanje in zimovanje socialno in      |    1    |
|           |zdravstveno ogroženih otrok             |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.3.       |zdravljenje zdravstveno ogroženih       |    1    |
|           |odraslih v zdraviliščih                 |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.4.       |aktivno preživljanje prostega časa      |   10    |
|           |otrok in mladostnikov s specifičnimi    |         |
|           |potrebami                               |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.5.       |organizacija strokovnega predavanja za  |    5    |
|           |svoje člane (z zunanjim predavateljem)  |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.6.       |organizacija predavanja za širše okolje |   10    |
|           |(z zunanjim predavateljem)              |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.7.       |izdajanje glasila, biltena              |   10    |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.8.       |organizacija dobrodelne prireditve      |   50    |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.9.       |dodatno izobraževanje, prilagojeno      |    5    |
|           |specialnim potrebam invalidov ali       |         |
|           |razvidni skupini socialno ogroženega    |         |
|           |prebivalstva – s potrdilom              |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.10.      |rehabilitacijski programi za člane      |    1    |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.11.      |prevozi oseb na zdravljenja             |    1    |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.12.      |letni obiski pri starostnikih nad 75    |    1    |
|           |let (največ za 50)                      |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.13.      |dnevna pomoč ostarelim                  |    1    |
+-----------+----------------------------------------+---------+


   b) MLADINSKE DEJAVNOSTI TER DEJAVNOSTI TEHNIČNE KULTURE IN
                     STANOVSKIH ORGANIZACIJ

+-----------+----------------------------------------+---------+
|    Št.    |            REDNA DEJAVNOST             |Št. točk |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|1.1.       |društvo ali organizacija, ki ima status |   100   |
|           |delovanja v javnem interesu             |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |društvo ali organizacija brez status    |   50    |
|           |delovanja v javnem interesu             |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|1.2.       |članstvo – točkuje se največ 100 članov |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |do 50 članov – za vsakega člana         |    1    |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |od 51 do 100 članov – za vsakega člana  |   0,5   |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |                                        |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |PROGRAMI                                |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.1.       |organizacija prireditev za otroke in    |   10    |
|           |mladostnike (pustovanje, brucovanje, …) |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.2.       |organizacija prireditev za aktivno      |   15    |
|           |preživljanje prostega časa otrok in     |         |
|           |mladostnikov med poletnimi počitnicami  |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.3.       |organizacija večdnevnih aktivnosti      |   30    |
|           |izven občine (zimovanje, letovanje,     |         |
|           |tabori)                                 |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.4.       |organizacija večjih prireditev          |   15    |
|           |(glasbene, kulturne)                    |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.5.       |organizacija tečajev oziroma tematskih  |   10    |
|           |delavnic za otroke in mladino           |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.6.       |organizacija celoletnega krožka pod     |         |
|           |strokovnim vodstvom                     |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |– v obsegu 90 ur                        |   30    |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|           |– v obsegu 180 ur                       |   50    |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.7.       |organizacija aktivnosti za otroke s     |   20    |
|           |posebnimi potrebami                     |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.8.       |organizacija tekmovanja v občini        |   10    |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.9.       |organizacija tekmovanja izven občine    |   15    |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.10.      |udeležba na tekmovanju državnega ranga  |    2    |
|           |– za člana tekmovalca                   |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.11.      |udeležba na tekmovanju mednarodnega     |    5    |
|           |ranga – za člana tekmovalca             |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.12.      |sodelovanje na prireditvi državnega     |    1    |
|           |ranga – za člana                        |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.13.      |sodelovanje na prireditvi mednarodnega  |    3    |
|           |ranga – za člana                        |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.14.      |sodelovanje na prireditvi občinskega    |    5    |
|           |pomena                                  |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.15.      |organizacija strokovnega predavanja za  |    5    |
|           |člane v občini s kvalificiranimi        |         |
|           |izvajalci – priznanih največ 10         |         |
|           |predavanj v obsegu 90 min               |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.16       |organizacija strokovnega predavanja ali |   10    |
|           |ekskurzije za občane občine             |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+
|2.17.      |izdaja tiskane brošure, glasila,        |   10    |
|           |biltena, internetna stran               |         |
+-----------+----------------------------------------+---------+


   Točkovno vrednotenje posameznih področij organizacij ali
društev, s sedežem izven območja Občine Log - Dragomer, imajo
pa člane Občine Log - Dragomer:
   Za izvajanje dejavnosti v organizaciji, društvu, zvezi ali
združenju s sedežem izven Občine Log - Dragomer, se program
ovrednoti tako kot pri društvih, ki imajo sedež v Občini Log -
Dragomer, le da se od skupnega doseženega števila točk
posameznega društva po enotnem ključu upošteva % zbranih točk
glede na število članov iz Občine Log - Dragomer, vključenih v
društvo, in sicer:


od 1 do 5 članov................5%,
od 6 do 10 članov..............10%,
od 11 do 20 članov..............15%
od 21 članov dalje.............20%.




AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti