Uradni list

Številka 119
Uradni list RS, št. 119/2008 z dne 19. 12. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 119/2008 z dne 19. 12. 2008

Kazalo

5264. Odlok o proračunu Občine Dobrna za leto 2009, stran 15849.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU in 110/02 – ZDT-B) in 15. člena Statuta Občine Dobrna (Uradni list RS, št. 47/99, 15/01, 112/02 in 134/06) je Občinski svet Občine Dobrna na 19. seji dne 10. 12. 2008 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Dobrna za leto 2009
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Dobrna za leto 2009 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
                                                     v eurih
------------------------------------------------------------
A.     BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
------------------------------------------------------------
       Skupina/Podskupina                      Proračun leta
       kontov/Konto/Podkonto                            2009
------------------------------------------------------------
       I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)         4.766.824
       TEKOČI PRIHODKI (70+71)                     1.613.312
70     DAVČNI PRIHODKI                             1.282.622
       700 Davki na dohodek in dobiček             1.186.158
       703 Davki na premoženje                        37.920
       704 Domači davki na blago in                   58.544
       storitve
71     NEDAVČNI PRIHODKI                             330.690
       710 Udeležba na dobičku in dohodki             14.200
       od premoženja
       711 Takse in pristojbine                          300
       712 Denarne kazni                                 250
       713 Prihodki od prodaje blaga in               10.000
       storitev
       714 Drugi nedavčni prihodki                   305.940
72     KAPITALSKI PRIHODKI                           578.083
       720 Prihodki od prodaje osnovnih                1.036
       sredstev
       722 Prihodki od prodaje zemljišč in           577.047
       neopredmetenih dolgoročnih sredstev
74     TRANSFERNI PRIHODKI                         2.575.429
       740 Transferni prihodki iz drugih           1.641.684
       javnofinančnih institucij
       741 Prejeta sredstva iz državnega             933.745
       proračuna iz sredstev EU
78     PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE                  0
       783 Prejeta sredstva iz proračune EU                0
       za kohezijsko politiko
       II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)            5.785.289
40     TEKOČI ODHODKI                                944.636
       400 Plače in drugi izdatki                    249.626
       zaposlenim
       401 Prispevki delodajalcev za                  40.164
       socialno varnost
       402 Izdatki za blago in storitve              626.697
       409 Rezerve                                    28.149
41     TEKOČI TRANSFERI                              634.826
       410 Subvencije                                 44.710
       411 Transferi posameznikom in                 338.050
       gospodinjstvom
       412 Transferi neprofitnim                      73.804
       organizacijam in ustanovam
       413 Drugi tekoči domači transferi             178.262
42     INVESTICIJSKI ODHODKI                       4.144.653
       420 Nakup in gradnja osnovnih               4.144.653
       sredstev
43     INVESTICIJSKI TRANSFERI                        61.174
       431 Invest. transferi pravnim in               30.000
       fizičnim osebam, ki niso prorač.
       uporabniki
       432 Investicijski transferi                    31.174
       proračunskim uporabnikom
       III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)         –1.018.465
       (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
------------------------------------------------------------
B.     RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------------------------
       IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN                0
       PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
       (750+751+752)
75     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                       0
       750 Prejeta vračila danih posojil                   0
       V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE                       0
       KAPITALSKIH DELEŽEV
       (440+441+442+443)
       44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE                       0
       KAPITALSKIH DELEŽEV
       VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN                  0
       SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.- V.)
------------------------------------------------------------
C.     RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
       VII. ZADOLŽEVANJE (500)                     1.018.465
50     ZADOLŽEVANJE                                1.018.465
       500 Domače zadolževanje
       IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV                 0
       NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-
       VIII.)
       X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)           1.018.465
       XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-            1.018.465
       VIII.-IX.)
------------------------------------------------------------
       STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.
       12. PRETEKLEGA LETA
       9009 Splošni sklad za drugo                         0
------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Dobrna.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje skladno z določbami Zakona o javnih financah, Zakona o izvrševanju proračuna, Zakona o javnih naročilih, Uredbe o enotni metodologiji za izdelavo programov za javna naročila investicijskega značaja in drugimi podzakonskimi predpisi ter navodili, ki jih izda župan. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Odredbodajalec proračuna je župan oziroma od njega pooblaščena oseba.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– požarna taksa po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom, ki se uporablja za namene, določene v tem zakonu,
– turistična taksa,
– okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda,
– okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov,
– pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest,
– komunalni prispevek,
– najemnine za stanovanja in poslovne prostore.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek, ki zahteva namenski izdatek, ki v finančnem načrtu proračuna ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se za višino dejanskih namenskih prejemkov poveča obseg izdatkov finančnega načrta in proračun.
Namenski prejemki, ki v tekočem letu ne bodo porabljeni, se bodo prenesli v naslednje leto, za namene za katere so opredeljeni.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v polletju s polletnim poročilom in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2009 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2010 70% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. proračunska rezerva, oblikovana po ZJF,
2. splošna proračunska rezervacija, oblikovana po ZFJ.
Proračunska rezerva se v letu 2009 oblikuje v višini 18.149 €. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 18.149 € župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
Splošna proračunska rezervacija se v letu 2009 oblikuje v višini 10.000 €. Porabljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo pri uporabnikih na postavko, na katero se nanašajo, če takšne postavke ni, pa se zanje odpre nova postavka. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije za namene iz drugega odstavka 42. člena ZJF do višine 10.000 € odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 400 € odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. Prav tako lahko župan odobri sredstva v višini 400 €.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2009 lahko zadolži v skladu z Zakonom o javnih financah in Zakonom o financiranju občin do višine 1.018.465,00 € in sicer za investicijo Novogradnja in prenova Osnovne šole Dobrna z novogradnjo kulturnega doma in knjižnice, Posodobitev vodovodnega sistema Dobrna - loka, Lokovina, Klanc, Parož in Vinska Gora, Obnova in razširitev čistilne naprave Dobrna in Rekonstrukcija lokalne ceste 464141 Dobrna - Hudičev Graben - Krištaje.
11. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2009 zadolžijo do skupne višine 0 eurov.
Pravne osebe, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje, se lahko v letu 2009 zadolžijo do skupne višine 0 eurov in izdajo poroštva do skupne višine glavnic 0 eurov.
O dajanju soglasij k zadolževanju javnih podjetij in javnih zavodov odloča župan.
Izdana poroštva se štejejo v obseg možnega zadolževanja občine.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2010)
V obdobju začasnega financiranja Občine Dobrna v letu 2010, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 00700-0015/2008
Dobrna, dne 10. decembra 2008
Župan
Občine Dobrna
Martin Brecl l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti