Uradni list

Številka 48
Uradni list RS, št. 48/2008 z dne 19. 5. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 48/2008 z dne 19. 5. 2008

Kazalo

2095. Pravilnik o upravljanju športnih objektov v Občini Poljčane, stran 5263.

Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (ZLS-UPB2, Uradni list RS, št. 94/07) in Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98), Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občine (Uradni list RS, št. 14/07), Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 84/07) ter 17. člena Statuta Občine Poljčane (Uradni list RS, št. 5/07) je Občinski svet Občine Poljčane na 14. redni seji dne 6. 5. 2008 sprejel
P R A V I L N I K
o upravljanju športnih objektov v Občini Poljčane
SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem pravilnikom se določajo javni športni objekti, način upravljanja in koriščenja javnih športnih objektov in površin ter pogoji, merila in postopki za razdelitev proračunskih sredstev, ki so namenjena za športne objekte, ki so v lasti Občine Poljčane.
JAVNI ŠPORTNI OBJEKTI
2. člen
Javni športni objekti so objekti občinskega pomena, ki izpolnjujejo naslednje kriterije:
1. so večnamenski in pomembni za razvoj športa v Občini Poljčane,
2. se v njih izvajajo obvezni športni programi športne vzgoje, vrhunske športne prireditve, ligaška tekmovanja in ostali dogovorjeni programi,
3. so atraktivni in pomembni za Občino Poljčane,
4. so lastnina Občine Poljčane.
Javni športni objekti v Občini Poljčane so:
+---------+------------+-------------+-----------+-------------+
|  Kraj   |   Objekt   |   Številka  | Številka  |    K.o.     |
|         |            |  zemljiško- |  parcele  |             |
|         |            |  knjižnega  |           |             |
|         |            |    vložka   |           |             |
+---------+------------+-------------+-----------+-------------+
|Poljčane |Igrišča ob  |644,         |96/1,      |Brezje pri   |
|         |šoli        |457,         |62/2,      |Poljčanah    |
|         |            |529,         |756/2      |Brezje pri   |
|         |            |             |           |Poljčanah    |
|         |            |             |           |Pekel        |
+---------+------------+-------------+-----------+-------------+
|         |Telovadnica |644          |96/1       |Brezje pri   |
|         |OŠ          |             |           |Poljčanah    |
+---------+------------+-------------+-----------+-------------+
|         |Nogometno   |770,         |23/2,      |Pekel        |
|         |igrišče     |653,         |24,        |Pekel        |
|         |            |71           |25, 26,    |Pekel        |
|         |            |             |29/1       |             |
+---------+------------+-------------+-----------+-------------+
|         |Igrišče ob  |299          |23/1       |Pekel        |
|         |domu športa |             |           |             |
|         |in kulture  |             |           |             |
+---------+------------+-------------+-----------+-------------+
|         |Dom športa  |770          |23/2       |Pekel        |
|         |in kulture  |             |           |             |
+---------+------------+-------------+-----------+-------------+
|         |Tenis       |453          |247/1      |Poljčane     |
|         |igrišče v   |             |           |             |
|         |izmeri 1560 |             |           |             |
|         |m2          |             |           |             |
+---------+------------+-------------+-----------+-------------+
|Studenice|Asfaltna    |242          |283        |Studenice    |
|         |ploščad     |             |           |             |
+---------+------------+-------------+-----------+-------------+
3. člen
Upravljavec javnih športnih objektov je uprava Občine Poljčane ali osebe javnega prava, ki jih za upravljavce določi župan s sklepom.
UPRAVLJANJE Z JAVNIMI ŠPORTNIMI OBJEKTI
4. člen
Upravljanje obsega zlasti:
– skrb za pravno in dejansko urejenost,
– investicijsko vzdrževanje,
– oddajo v najem,
– oddajo v brezplačno uporabo,
– obremenjevanje s stvarnimi pravicami (služnost, stavbna pravica).
a. Skrb za pravno in dejansko urejenost
Skrb za pravno urejenost zajema slasti:
– urejeno zemljiško knjižno stanje nepremičnine,
– urejen vpis nepremičnine v kataster stavb oziroma zemljiški kataster,
– urejen vpis nepremičnine v centralno evidenco nepremičnega premoženja,
– zavarovanje stvarnega premoženja.
Skrb za dejansko urejenost nepremičnega premoženja zajema zlasti manjša popravila in dela na objektu ali v prostorih, ki se nahajajo v objektu, kot so pleskanje, popravilo vrat, oken, zamenjava stavbnega pohištva s pohištvom enakih dimenzij in podobno, s katerimi se ne posega v konstrukcijo objekta in tudi ne spreminja zmogljivosti, velikosti, namembnosti in zunanjega videza objekta.
b. Investicijsko vzdrževanje
Upravljanje zajema tudi investicijsko vzdrževanje nepremičnega premoženja, še zlasti izvedbo popravil, gradbenih, inštalacijskih in obrtniških del in izboljšav, ki sledijo napredku tehnike, z njimi pa se ne posega v konstrukcijo objekta in tudi ne spreminja v njegove zmogljivosti, velikosti, namembnosti, zunanjega videza. Inštalacije, napeljava, tehnološke naprave in oprema pa se posodobijo oziroma se izvedejo njihove izboljšave.
c. Oddaja v najem
Javni športni objekt, ki ga začasno ne potrebuje noben uporabnik, se lahko odda v najem na podlagi metode:
1. javne dražbe,
2. javnega zbiranja ponudb,
3. neposredne pogodbe, če je podan eden izmed naslednjih pogojev:
– če je predviden letni prihodek od oddaje v najem nižji od 10.000,00 €,
– če oddaja v najem po 1. ali 2. metodi tega člena ni uspela, v dveh mesecih po neuspeli metodi,
– če se premoženje odda v najem osebi javnega prava za izvrševanje javnih nalog, razen javnim podjetjem,
– če se premoženje odda v najem nevladnim organizacijam, ki delujejo v javnem interesu za izvajanje dejavnosti za katero so ustanovljene,
– če se stvarno premoženje odda v najem za obrambo, zaščito, reševanje in pomoč ob naravnih in drugih nesrečah.
d. Oddaja v brezplačno uporabo
V brezplačno uporabo se lahko da javni športni objekt, ki ga začasno ne potrebuje noben uporabnik:
– osebam javnega prava za izvrševanje javnih nalog, razen javnim podjetjem ali
– nevladnim organizacijam, ki delujejo v javnem interesu za izvajanje dejavnosti, za katero so ustanovljeni.
Uporabniki, ki sklenejo pogodbo o brezplačni uporabi nosijo obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja in druge stroške, za katere se stranki dogovorita s pogodbo.
UPORABA JAVNIH ŠPORTNIH OBJEKTOV
a) Medsebojna razmerja med upravljavcem in najemnikom
5. člen
Upravljavec in najemnik v pogodbi o oddaji športnega objekta v najem določita: višino najemnine za 60 minut uporabe objekta in spremljajočih prostorov, površino objekta, ki se bo uporabljala.
Upravljavec mora najemniku v terminu uporabe objekta omogočiti nemoten vstop in nemoteno uporabo objekta. Najemnik mora biti o spremembah terminov ali o tem, da v določenem terminu ne bo mogel uporabljati objekta, obveščen najkasneje 7 dni pred terminom. Za termine, v katerih najemnik po krivdi upravljavca ne more uporabljati objekta, upravljavec ni opravičen zaračunavati najemnine.
Najemnik mora v času uporabe športnega objekta upoštevati hišni red upravljavca. V primeru povzročene škode na objektu oziroma opremi, kar se zapisniško ugotovi, je dolžan strošek odprave škode poravnati.
6. člen
Upravljavec zagotavlja možnost uporabe javnih športnih objektov vsak dan med 7. in 22. uro.
7. člen
Prednostno pravico uporabe športnega objekta imajo uporabniki po naslednjem vrstnem redu:
– javni vzgojno-izobraževalni zavodi, za potrebe izvajanja svoje zakonsko predpisane dejavnosti,
– izvajalci nacionalnega programa športa,
– športna društva, ki so registrirana v kraju lokacije športnega objekta,
– posamezniki ali interesne skupine s stalnim prebivališčem v kraju lokacije športnega objekta za izvajanje športne in rekreativne dejavnosti,
– ostali uporabniki športnega objekta.
b) Oblikovanje cen najema športnih objektov
8. člen
Osnova za določitev najemnine je ekonomska cena najema. Ekonomska cena najema je sestavljena iz materialni stroškov, stroškov upravljanja in stroškov investicijskega vzdrževanja.
Materialni stroški zajemajo stroške ogrevanja in prezračevanja, stroške električne energije, stroške komunalnih storitev, stroške potrošniškega materiala (sanitarni material, čistila, žarnice, sanitetni material ipd.), stroške zavarovanj ter druge materialne stroške.
Strošek ogrevanja se lahko v skladu z dogovorom med upravljavcem in Občino Poljčane zniža ali ne upošteva v najemnini, vendar samo za najemnike iz območja Občine Poljčane.
Stroški upravljanja zajemajo stroške dela strokovnega, tehničnega osebja in čiščenja.
Ceno najema objekta po tem členu upravljavec zaračunava vzgojno izobraževalnim zavodom, vsem izvajalcem nacionalnega programa športa in organizatorjem humanitarnih in drugih nepridobitnih prireditev ter društvom.
9. člen
Upravljavec lahko oddaja javne športne objekte v najem tudi za druge namene, kot so kulturne prireditve, razstave, sejmi in druge komercialne oziroma pridobitne prireditve. Cena najema javnih športnih objektov za te namene se oblikuje ločeno in je višja od cene opredeljene v prejšnjem členu ter se oblikuje po tržnem principu.
10. člen
Ceno določi upravljavec športnega objekta oziroma površine za čas 60 minut uporabe. Cenik najema potrdi upravljavcu Občinski svet Občine Poljčane.
c) Vodenje evidenc
11. člen
Upravljavec športnega objekta vodi posebno dnevno evidenco najema javnega športnega objekta, iz katere morajo biti razvidni naslednji podatki:
– naziv najemnika,
– čas najema.
Za stroške najema športnega objekta upravljavec vodi mesečno evidenco.
Kolikor Občina Poljčane ni upravljavec športnega objekta ima dovoljen vpogled v dnevno in mesečno evidenco najema športnih objektov, v skladu z izvajanjem nadzora pri izvajanju programov nacionalnega programa športa.
12. člen
Upravljavec županu Občine Poljčane najkasneje do 31. 7. tekočega leta poda polletno poročilo in najkasneje do 31. 1. naslednje leto letno poročilo, iz katerega so razvidni naslednji podatki za vse objekte, ki so v lasti Občine Poljčane:
– ure in stroški najema športnega objekta po posameznem najemniku, pri čemer se posebej prikažejo ure in stroški najema v profitne namene,
– vrsta in višina materialnih stroškov športnega objekta, stroškov upravljanja ter stroškov investicijskega vzdrževanja.
Obvezna priloga poročila je veljaven cenik uporabe športnega objekta.
PRORAČUNSKA SREDSTVA ZA ŠPORTNE OBJEKTE
13. člen
Upravljavec mora najkasneje do 1. novembra tekočega leta predvideti vsa investicijskega vzdrževanja za naslednje koledarsko leto in jih priložiti županu.
V planu opredeli:
– vsebino investicijskega vzdrževanja,
– utemeljitev potreb in
– vire financiranja.
Občina zagotovi tovrstna namenska sredstva upravljavcu v skladu s svojimi finančnimi možnostmi. Višina in namen sredstev za investicijsko vzdrževanje za posamezni objekt se določi v proračunu občine.
Sredstva iz drugega odstavka tega člena se nakažejo upravljavcu na podlagi refundacijskega zahtevka in pisnih dokazil do višine določene v okviru vsakoletnega proračuna občine.
Upravljavec je odgovoren za namensko uporabo sredstev iz tega člena in izvedbo investicijsko vzdrževanih del.
14. člen
Pogoji za pridobitev sredstev so:
– da se športni objekti uporabljajo v skladu z določili 7. člena tega pravilnika,
– da so javni športni objekti funkcionalno opremljeni in redno vzdrževani.
V primeru, da so za objekte, ki se prednostno uporabljajo za izvajanje dejavnosti vzgojno-izobraževalnih zavodov, sredstva zagotovljena v proračunu občine na drugi postavki, se za ta del sredstev zmanjšajo sredstva za investicijsko vzdrževanje športnega objekta po tem pravilniku.
a) Investicije v javne športne objekte
15. člen
Višino sredstev za investicije v javne športne objekte sprejme občinski svet na pobudo župana Občine Poljčane, v okviru sprejema proračuna lokalne skupnosti. Županu svoje potrebe posredujejo upravljavci športnih objektov oziroma bodoči najemniki ali sofinancerji v primeru novih investicij. Župan na osnovi prejetih potreb uvrsti investicijo v plan investicij v naslednjih proračunskih obdobjih.
Pogoji za sofinanciranje investicij so:
– da se javni športni objekti uporabljajo oziroma se bodo uporabljali za izvajanje nacionalnega programa športa v Občini Poljčane,
– da upravljavec športnega objekta upošteva za prednostno pravico uporabo športnega objekta iz 7. člena tega pravilnika,
– da imajo prosilci zagotovljena (skupno s proračunskimi sredstvi) vsa sredstva za dokončanje izgradnje (faze) javnega športnega objekta.
Prednost pri odobritvi sredstev imajo:
– javni športni objekti za tiste športne programe oziroma panoge, ki imajo v skladu z usmeritvami pravilnika o sofinanciranju športnih programov v Občini Poljčane, status prednostnega programa oziroma panoge,
– javni športni objekti, ki so ekološko neoporečni.
16. člen
Investicije v javne športne objekte praviloma vodi Občina Poljčane v skladu z veljavno zakonodajo, po pooblastilu župana pa tudi upravljavec. Pogoje za vodenje investicij v primeru, da župan za to pooblasti upravljavca športnega objekta in način financiranja iz proračuna lokalne skupnosti določi župan s posebnim sklepom.
KONČNA DOLOČBA
17. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se s 1. 1. 2009.
Poljčane, dne 6. maja 2008
Župan
Občine Poljčane
Stanislav Kovačič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti