Uradni list

Številka 16
Uradni list RS, št. 16/2008 z dne 15. 2. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 16/2008 z dne 15. 2. 2008

Kazalo

532. Odlok o proračunu Občine Semič za leto 2009, stran 1219.

Na podlagi 29. in 57. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, in 110/02 – ZDT-B), 4. člena Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 123/06), ter 14. in 91. člena Statuta Občine Semič (Uradni list RS, št. 107/06 in popr. 112/06) je Občinski svet Občine Semič na 10. redni seji dne 6. 2. 2008 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Semič za leto 2009
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Semič za leto 2009 določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni osemmestnih podkontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
                                                           v EUR
+-------------------------------------------+------------------+
|A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV           |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |Skupina/Podskupina kontov         |Proračun leta 2009|
+--------+----------------------------------+------------------+
|I.      |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)  |         6.916.067|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |TEKOČI PRIHODKI (70+71)           |         2.665.680|
+--------+----------------------------------+------------------+
|70      |DAVČNI PRIHODKI                   |         2.556.537|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |700 Davki na dohodek na dobiček   |         2.290.372|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |703 Davki na premoženje           |           158.030|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |704 Domači davki na blago in      |           108.135|
|        |storitve                          |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |706 Drugi davki                   |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|71      |NEDAVČNI PRIHODKI                 |           109.143|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |710 Udeležbe na dobičku in        |            48.787|
|        |dohodki od premoženja             |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |711 Takse in pristojbine          |             2.000|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |712 Globe in druge denarne kazni  |             2.056|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |713 Prihodki od prodaje blaga in  |               400|
|        |storitev                          |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |714 Drugi nedavčni prihodki       |            55.900|
+--------+----------------------------------+------------------+
|72      |KAPITALSKI PRIHODKI               |            14.225|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |720 Prihodki od prodaje osnovnih  |             4.180|
|        |sredstev                          |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |721 Prihodki od prodaje zalog     |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |722 Prihodki od prodaje zemljišč  |            10.045|
|        |in neopr. dolgoročnih sredstev    |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|73      |PREJETE DONACIJE                  |            37.000|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |730 Prejete donacije iz domačih   |            37.000|
|        |virov                             |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |731 Prejete donacije iz tujine    |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|74      |TRANSFERNI PRIHODKI               |         4.199.162|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |740 Transferni prihodki iz drugih |           508.405|
|        |javnofinančnih institucij         |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |741 Prejeta sredstva iz državnega |         3.690.757|
|        |proračuna iz sredstev proračuna   |                  |
|        |Evropske unije                    |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|II.     |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)      |         6.961.981|
+--------+----------------------------------+------------------+
|40      |TEKOČI ODHODKI                    |           713.156|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |400 Plače in drugi izdatki        |           194.405|
|        |zaposlenim                        |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |401 Prispevki delodajalcev za     |            30.506|
|        |socialno varnost                  |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |402 Izdatki za blago in storitve  |           454.145|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |403 Plačila domačih obresti       |            22.000|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |409 Rezerve                       |            12.100|
+--------+----------------------------------+------------------+
|41      |TEKOČI TRANSFERI                  |         1.187.999|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |410 Subvencije                    |            60.715|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |411 Transferi posameznikom in     |           621.899|
|        |gospodinjstvom                    |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |412 Transferi neprofitnim         |           221.727|
|        |organizacijam in ustanovam        |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |413 Drugi tekoči domači transferi |           283.658|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |414 Tekoči transferi v tujino     |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|42      |INVESTICIJSKI ODHODKI             |         4.993.566|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |420 Nakup in gradnja osnovnih     |         4.993.566|
|        |sredstev                          |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|43      |INVESTICIJSKI TRANSFERI           |            67.260|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |431 Investicijski transferi prav. |             6.000|
|        |in fiz. os., ki niso pror.        |                  |
|        |uporabniki                        |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |432 Investicijski transferi       |            61.260|
|        |proračunskim uporabnikom          |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|III.    |PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)     |          (45.914)|
|        |(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)        |                  |
+-------------------------------------------+------------------+
|B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB      |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |Skupina/Podskupina kontov         |Proračun leta 2009|
+--------+----------------------------------+------------------+
|IV.     |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN  |                 0|
|        |PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV       |                  |
|        |(750+751+752)                     |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|75      |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL     |                 0|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |750 Prejeta vračila danih posojil |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |751 Prodaja kapitalskih deležev   |                 0|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |752 Kupnine iz naslova            |                  |
|        |privatizacije                     |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|V.      |DANA POSOJILA IN POVEČANJE        |                 0|
|        |KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442) |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|44      |DANA POSOJILA IN POVEČANJE        |                 0|
|        |KAPITALSKIH DELEŽEV               |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |440 Dana posojila                 |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |441 Povečanje kapitalskih deležev |                 0|
|        |in naložb                         |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |442 Poraba sredstev kupnin iz     |                  |
|        |naslova privatizacije             |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|VI.     |PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN    |                 0|
|        |SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV     |                  |
|        |(IV.-V.)                          |                  |
+-------------------------------------------+------------------+
|C. RAČUN FINANCIRANJA                      |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |Skupina/Podskupina kontov         |Proračun leta 2009|
+--------+----------------------------------+------------------+
|VII.    |ZADOLŽEVANJE (500)                |                 0|
+--------+----------------------------------+------------------+
|50      |ZADOLŽEVANJE                      |                 0|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |500 Domače zadolževanje           |                 0|
+--------+----------------------------------+------------------+
|VIII.   |ODPLAČIILA DOLGA (550)            |            70.019|
+--------+----------------------------------+------------------+
|55      |ODPLAČILA DOLGA                   |            70.019|
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |550 Odplačila domačega dolga      |            70.019|
+--------+----------------------------------+------------------+
|IX.     |SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA      |         (115.933)|
|        |RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|X.      |NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)    |          (70.019)|
+--------+----------------------------------+------------------+
|XI.     |NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-      |            45.914|
|        |VIII.-IX.)                        |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|        |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE    |           115.933|
|        |31. 12. PRETEKLEGA LETA           |                  |
+--------+----------------------------------+------------------+
|9009    |Splošni sklad za drugo            |         (115.933)|
+--------+----------------------------------+------------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov občinskega proračuna (občinskih organov in občinske uprave), ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na osemmestne podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni proračunskih postavk – osemmestnih podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Semič, www.semic.si.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni osemmestnih podkontov.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01), ki se uporabijo za namene, določene v tem zakonu,
– prihodki okoljske dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda se uporabijo za gradnjo kanalizacije in čistilne naprave Krvavčji Vrh,
– prihodki okoljske dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov se uporabijo za CeROD.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnih načrtih neposrednih uporabnikov) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe posameznega neposrednega uporabnika proračuna (občinski svet, nadzorni odbor, župan, občinska uprava), odloča na predlog neposrednega uporabnika proračuna župan. Prerazporeditve pravic porabe se izvajajo med osemmestnimi podkonti, pri čemer povečanje ali zmanjšanje posameznega osemmestnega podkonta ne sme presegati 30% obsega tega podkonta.
V primeru prerazporeditev, ki bi presegale zgoraj navedeni okvir, mora župan pridobiti soglasje občinskega sveta.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2009 in njegovi realizaciji.
Prerazporejanje med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb in računom financiranja ni dovoljeno, razen v primeru, da so izpolnjeni pogoji iz 39. člena ZJF.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 100% teh pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2010 80% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 50% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov do višine 20%, če gre za projekte do vrednosti 500.000,00 EUR. Projekte, katerih vrednost presega 500.000,00 EUR, lahko župan spreminja le do višine 5%. Za projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% oziroma 5%, mora novelirano investicijsko dokumentacijo predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad.
Proračunska rezerva se v letu 2009 oblikuje v višini 8.000,00 EUR.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 4.200,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA
9. člen
Župan lahko dolžnikom odpiše, oziroma delno odpiše plačilo dolga do višine 2.100,00 EUR, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve ali če se zaradi nevnovčljivosti premoženja dolžnika ugotovi, da terjatve ni mogoče izterjati. V primeru odpisa dolgov, ki bi presegali navedeni okvir, mora župan pridobiti soglasje občinskega sveta.
Župan mora vsako pridobivanje in razpolaganje s premičnim premoženjem občine nad vrednostjo 4.000,00 EUR uvrstiti v Letni načrt pridobivanja in razpolaganja s premičnim premoženjem.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja, se občina za proračun leta 2009 ne bo zadolžila.
Če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, se lahko občina likvidnostno zadolži, vendar največ do višine 5% zadnjega sprejetega proračuna. Znesek mora biti odplačan do konca proračunskega leta.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Semič, v letu 2009 ne sme preseči skupne višine glavnic 40.000,00 EUR.
11. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2009 zadolžijo do skupne višine 40.000,00 EUR.
Pravne osebe, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje, se lahko v letu 2009 zadolžijo do skupne višine 40.000,00 EUR in izdajajo poroštva do skupne višine 40.000,00 EUR.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna morajo organizirati izvrševanje del in nalog iz svojega delovnega področja v mejah sredstev, odobrenih s proračunom. Sredstva se med letom dodeljujejo praviloma enakomerno kot mesečne akontacije, vendar v odvisnosti od zapadlosti obveznosti ter upoštevanju likvidnostnega položaja proračuna. Sredstva se smejo uporabljati le za namene, za katere so dana.
Posredni uporabniki občinskega proračuna ne smejo za račun občinskega proračuna prevzemati obveznosti, ki presegajo zneske, določene s proračunom.
13. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni občinski upravi in županu občine predložiti finančne načrte za naslednje proračunsko leto na način in v rokih, ki jih predpiše župan.
Posredni uporabniki občinskega proračuna so ob zaključku leta oziroma po potrebi dolžni županu poročati o realizaciji nalog.
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni dodatno predložiti tudi podatke za analizo poslovanja, ki jih zahtevajo župan, direktor občinske uprave, nadzorni odbor ali občinski svet.
14. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Semič v letu 2010, če bo začasno financiranje potrebno, se uporabljata odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
15. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-23/2007-9
Semič, dne 6. februarja 2008
Župan
Občine Semič
Ivan Bukovec l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti