Uradni list

Številka 43
Uradni list RS, št. 43/2007 z dne 18. 5. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 43/2007 z dne 18. 5. 2007

Kazalo

Št. 3528-1/07-124 Ob-14110/07 , Stran 3695
1. Naročnik: Občina Kočevje, Ljubljanska c. 26, 1330 Kočevje. 2. Predmet oddaje v najem, doba najema in dejavnost Predmet oddaje v najem je poslovni prostor št. 2 v Kidričevi ul. 10, parc. št. 1322 k.o. Kočevje v izmeri 34,79 m2. Poslovni prostor je glede na pridobljeno uporabno dovoljenje primeren za opravljanje naslednjih dejavnosti: – trgovina z neživili in pisarne, – pomožne prometne dejavnosti, dejavnost potovalnih in turističnih organizacij, – finančno posredništvo, – dejavnost zavarovalništva in dejavnosti pokojninskih skladov, razen obveznega socialnega zavarovanja, – druge storitvene dejavnosti z neživili. Poslovni prostor se bo s pogodbo o najemu oddal za obdobje 10 let. Iz izbirnega postopka bodo izločene tiste ponudbe, ki se bodo nanašale na dejavnosti, za katere v zadevnem objektu na tej lokaciji glede na določeno namembnost ni mogoče pridobiti uporabnega dovoljenja oziroma bi ga bilo mogoče pridobiti zgolj z nesorazmernimi stroški. 3. Najemnina Poslovni prostor v Kidričevi ul. 10 se glede na lokacijo uvršča v območje A – Kočevje-mesto. Začetna (izklicna) najemnina se izračuna na podlagi pravil in formule iz 19. in 20. člena pravilnika o načinu oddajanja poslovnih prostorov v najem in določanju najemnin, pri čemer se v primeru prispetja več ponudb s strani subjektov, katerih dejavnost spada glede zaračunavanja najemnine v različne razrede (npr. trgovska dejavnost = letni delež 13% od vrednosti poslovnega prostora, storitve = letni delež 9% od vrednosti poslovnega prostora), upošteva namembnost po višji skupini (razredu), in sicer v višini letnega deleža 13% od vrednosti poslovnega prostora. Začetna (izklicna) mesečna najemnina tako glede na vrsto dejavnosti v prispelih ponudbah znaša: 270,51 EUR. Končna višina najemnine se bo najboljšemu ponudniku prilagodila (+/-), pri čemer je korekcija navzgor ali navzdol omejena na največ 10% od v postopku javne ponudbe doseženi višini mesečne najemnine. 4. Metoda oddaje v najem: skladno 60. členu Uredbe o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin se bo poslovni prostor oddal v najem po metodi javne ponudbe. Udeleženci razpisa morajo tako v zaprtih kuvertah poslati ponudbo in v njen označiti ceno, ki so jo pripravljeni plačati kot mesečno najemnino za poslovni prostor, ki je predmet razpisa. Le-ta mora biti najmanj takšna, kot je v točki 3 tega javnega razpisa določena začetna (izklicna) mesečna najemnina za poslovni prostor. V primeru, da bo za poslovni prostor prispelo več ponudb (dve ali več), se bo med temi ponudniki opravila licitacija. 5. Licitacija Na licitaciji lahko sodelujejo le tiste osebe, ki so poslale pravilno ponudbo. Začetna licitacijska cena je najvišja cena, ki je bila ponujena v javni ponudbi (v zaprti ponudbi) s strani subjekta, ki sodeluje na licitaciji. Najmanjši dvig začetne licitacijske cene je 10 EUR. V primeru, da bo prispela več kot ena ponudba za isti poslovni prostor, se bo licitacija izvedla v sejni sobi Občine Kočevje, Ljubljanska c. 26 v Kočevju, o kateri bodo udeleženci razpisa pisno obveščeni. Najemna pogodba bo sklenjena s ponudnikom, ki bo na koncu ponudil najvišjo ceno mesečne najemnine. 6. Kavcija Za udeležbo na licitaciji je potrebno vplačati kavcijo, in sicer na transakcijski račun št. 01248-0100005213, odprtega pri UJP Novo mesto. Kavcijo je potrebno vplačati pred iztekom roka za oddajo ponudbe. Predložitev potrdila o vplačilu je pogoj za veljavnost ponudbe. Kavcija je določena v višini dveh izhodiščnih najemnin za poslovni prostor, za katerega se odda ponudbo in znaša 541,02 EUR. Neuspelemu ponudniku se kavcija brezobrestno vrne v roku 8 dni po izvedbi licitacije, pri uspelemu ponudniku, s katerim se sklene najemno pogodbo, pa se skladno prvemu odstavku 7. člena pravilnika zadrži kot varščino za poplačilo morebitnih poškodb na poslovnem prostoru ali izvedbo tekočega vzdrževanja, ki ga ne opravi najemnik. Po prenehanju najemne pogodbe se kavcija v višini dveh zadnjih plačanih najemnin oziroma njen neporabljeni del najemniku vrne. Kavcijo se zadrži tudi v primeru, če po koncu javnega razpisa ne pride do sklenitve najemne pogodbe iz kakršnegakoli razloga s strani izbranega ponudnika. 7. Vsebina, rok in način ponudbe Udeleženec javnega razpisa mora v sklopu svoje ponudbe predložiti ali navesti naslednje: – potrdilo o vplačilu kavcije, – osebne podatke oziroma za pravne osebe navedbo firme (ime in priimek, matična številka, naslov prebivališča oziroma sedeža); pravne osebe morajo predložiti izpisek iz sodnega registra, – davčno številko, številko transakcijskega računa, – opis dejavnosti, ki jo najemnik namerava opravljati v tem poslovnem prostoru, – dokazilo o finančnem stanju – bilanca stanja (predložijo tisti gospodarski subjekti, ki so poslovali v letu pred tem javnim razpisom), – potrdilo o poravnanih obveznostih iz naslova davkov, taks in drugih zakonskih dajatev, ki ne sme biti starejše od 30 dni (izdaja Davčna uprava), – potrdilo o poravnanih obveznostih do Občine Kočevje (izdaja Oddelek za proračun, finance in upravljanje premoženja; predložijo tisti, ki so v kakšnih pogodbenih razmerjih z občino). Na zahtevo naročnika je tisti, s katerim se bo sklenila pogodba, dolžan predložiti dodatne listine, s katerimi se ugotavlja resničnost dejstev oziroma izpolnjevanje pogojev za udeležbo na razpisu. Ponudbo je potrebno poslati v zaprti kuverti z navedbo na sprednji strani »Ponudba za najem poslovnega prostora v Kidričevi ul. 10, Ne odpiraj – Ponudba« ter na zadnji strani naziv pravnega subjekta in naslov ponudnika. Interesenti morajo prijave na javni razpis oddati najkasneje v 15 dneh od dneva objave v Uradnem listu RS, in sicer osebno na vložišču Občine Kočevje, Ljubljanska c. 26 (pritličje – levo) vsak delovni dan od 8. do 13. ure, ob sredah od 8. do 16.30, ali s priporočeno pošiljko po pošti. Kot pravočasne se bodo upoštevale vse prijave, ki bodo na pošto oddane najkasneje zadnji dan javnega razpisa. 8. Drugo Župan lahko skladno 3. členu uredbe ustavi postopek oddaje nepremičnine, ki je predmet javnega razpisa oziroma odkloni sklenitev predložene pogodbe iz utemeljenih razlogov. Ponudniki imajo v takem primeru pravico do povrnitve nekaterih stroškov, ki so jih imeli s sodelovanjem na javnem razpisu (upravne takse, itd.). Dodatne informacije o razpisu je lahko pridobiti po telefonu (vodja oddelka mag. Ana Štaudohar 041/406-182 ali Mojca Bence 01/89-38-235) ali osebno na Oddelku za proračun, finance in upravljanje premoženja v času uradnih ur: ponedeljek od 8. do 13. ure, sreda od 8. do 16.30, petek od 8. do 13. ure.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti