Uradni list

Številka 64
Uradni list RS, št. 64/2007 z dne 16. 7. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 64/2007 z dne 16. 7. 2007

Kazalo

3525. Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat občin Škofja Loka, Gorenja vas - Poljane in Žiri«, stran 9000.

Na podlagi 49.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 - UPB1 in 21/06), 18. člena Statuta Občine Škofja Loka (Uradni list RS, št. 37/95 in 47/98), 16. člena Statuta Občine Gorenja vas - Poljane (UVG, št. 22/99, Uradni list RS, št. 80/01) in 7. člena Statuta Občine Žiri (UVG, št. 18/99) so Občinski sveti Občine Škofja Loka na 7. redni seji dne 7. junija 2007, Občine Gorenja vas - Poljane na 5. redni seji dne 13. junija 2007, in Občine Žiri na 5. redni seji dne 14. junija 2007 sprejeli
O D L O K
o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat občin Škofja Loka, Gorenja vas - Poljane in Žiri«
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(1) S tem odlokom se kot organ skupne občinske uprave za izvrševanje upravnih nalog na področju inšpekcijskega nadzora in občinskega redarstva, ustanavlja »Medobčinski inšpektorat občin Škofja Loka, Gorenja vas - Poljane in Žiri« (v nadaljevanju: inšpektorat) na območjih občin Škofja Loka, Gorenja vas - Poljane in Žiri (v nadaljevanju: občine ustanoviteljice).
(2) S tem odlokom se določi delovno področje inšpektorata, njegova notranja organizacija, vodenje ter zagotavljanje sredstev in drugih pogojev za delo ter pravice in obveznosti občin ustanoviteljic in njihovih organov v razmerju do organa skupne občinske uprave in v medsebojnih razmerjih.
2. člen
Občina Škofja Loka, Občina Gorenja vas - Poljane in Občina Žiri ustanovijo inšpektorat za izvajanje upravnih nalog občinske uprave s področja inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva.
3. člen
(1) Ustanoviteljske pravice občin, razen sprejema sprememb in dopolnitev tega odloka ter zagotavljanja proračunskih sredstev za delovanje organa skupne uprave, za kar so pristojni občinski sveti, izvršujejo župani občin ustanoviteljic.
(2) Župani imenujejo in razrešujejo vodjo inšpektorata, sprejmejo kadrovski načrt, program dela in finančni načrt inšpektorata, nadzorujejo delo ter dajejo skupne usmeritve glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja medobčinske uprave.
(3) Svoje naloge opravlja inšpektorat v skladu z zakonom, podzakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic.
(4) Medobčinski inšpektorat enkrat letno poroča o svojem delu občinskim svetom občin ustanoviteljic.
4. člen
(1) Ustanoviteljice inšpektorata so:
1. Občina Škofja Loka, Poljanska cesta 2, 4220 Škofja Loka
2. Občina Gorenja vas - Poljane, Poljanska cesta 87, 4224 Gorenja vas
3. Občina Žiri, Trg svobode 2, 4226 Žiri.
(2) Inšpektorat ima status samostojnega skupnega upravnega organa občin ustanoviteljic.
(3) Ime organa skupne občinske uprave: Medobčinski inšpektorat občin Škofja Loka, Gorenja vas - Poljane in Žiri, skrajšano ime: Medobčinski inšpektorat.
(4) Sedež inšpektorata je v Škofji Loki, Poljanska cesta 2, 4220 Škofja Loka.
(5) Inšpektorat ima pečat okrogle oblike, ob zgornjem robu je napis »Medobčinski inšpektorat«, na spodnjem robu pa »Občin Škofja Loka, Gorenja vas - Poljane in Žiri«.
II. DELOVNE NALOGE IN ORGANIZACIJA INŠPEKTORATA
5. člen
(1) S tem odlokom se kot prekrškovni organ za območje občin ustanoviteljic določi Medobčinski inšpektorat občin Škofja Loka, Gorenja vas - Poljane in Žiri, ki se pooblasti za odločanje o prekrških za kršitve na področju občinskih predpisov in drugih aktov, ki jih urejajo predpisi občin ustanoviteljic skladno z zakonom. Postopek pred prekrškovnim organom vodi in v njem odloča pooblaščena uradna oseba inšpektorata, ki mora za vodenje postopka, izdajo plačilnega naloga ter odločbe o prekršku izpolnjevati vse z zakonom in podzakonskim aktom prepisane pogoje in imeti opravljen preizkus znanja, ki zajema izvrševanje pooblastil po Zakonu o prekrških in poznavanje predpisov, katerih izvrševanje nadzoruje.
(2) Inšpektor izvaja tudi nadzor nad izvajanjem republiških predpisov, če je v njih tako določeno, v skladu s svojimi pooblastili, opravlja pa tudi nadzor nad upravičenostjo do pridobitve pravic, ki se financirajo ali sofinancirajo iz občinskega proračuna.
(3) Inšpektorat pri svojem delu sodeluje z inšpekcijskimi službami v Republiki Sloveniji in Policijo.
(4) Inšpekcijsko nadzorstvo se opravlja kot redni mesečni inšpekcijski pregled ter kot izredni inšpekcijski pregled na podlagi obvestila pristojne občinske službe.
(5) Naloge inšpektorata se podrobneje določijo v pogodbi o medsebojnih pravicah, obveznostih in odgovornostih.
6. člen
(1) Nadzorstvo po tem odloku opravljajo občinski inšpektorji in občinski redarji.
(2) Inšpektor opravlja naloge inšpekcijskega nadzora, vodi upravni postopek ter izdaja odločbe in sklepe v upravnem postopku po postopkih in na način, kot ga predpisuje Zakon o inšpekcijskem nadzoru in Zakon o splošnem upravnem postopku.
(3) Občinski redar kot uslužbenec inšpektorata opravlja vse naloge občinskega redarstva skladno z Zakonom o občinskem redarstvu in drugimi predpisi.
(4) Občinski inšpektorji in občinski redarji so uradne osebe in imajo pooblastila in odgovornosti na podlagi področnih zakonov in tega odloka. Pooblastilo za opravljanje svojega nadzorstva izkazujejo s službeno izkaznico in značko, ki jo izdajo župani občin ustanoviteljic.
(5) Občinski redarji nosijo predpisano uniformo, označbe in ustrezno opremo, ki jo predpiše minister, pristojen za lokalno samoupravo.
7. člen
(1) Inšpektorat je pri izvrševanju upravnih nalog pristojen za območja vseh občin ustanoviteljic.
(2) Pri odločanju v upravnih zadevah na prvi stopnji nastopa inšpektorat kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost naloga spada.
(3) O pritožbah zoper odločbe inšpektorata odloča župan občine ustanoviteljice, v katere krajevno in stvarno pristojnost zadeva spada.
(4) Stvarna pristojnost inšpektorata v upravnih stvareh na prvi stopnji se določa po predpisih, ki veljajo na območju občine ustanoviteljice ali jih iz svoje ali prenesene pristojnosti sprejme pristojni organ občine ustanoviteljice za svoje območje.
(5) Upravni akti, ki jih izdajajo pooblaščene osebe inšpektorata, imajo v glavi naziv inšpektorata, izdajajo pa se v imenu krajevno pristojne občine ustanoviteljice.
(6) Inšpektorat mora pri izvrševanju upravnih nalog ravnati po usmeritvah župana in nalogih direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada in skladno s predpisi, ki urejajo inšpekcijski nadzor in občinsko redarstvo, glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja uprave pa po skupnih usmeritvah županov občin ustanoviteljic.
(7) O izločitvi zaposlenega v inšpektoratu odloča direktor občinske uprave, v katero krajevno pristojnost zadeva spada. V primeru izločitve vodje medobčinske uprave pa o stvari tudi odloči.
(8) Za škodo, povzročeno z nezakonitim delom zaposlenega v inšpektoratu odgovarjajo občine ustanoviteljice solidarno. Poračun med občinami se opravi v razmerju števila prebivalcev občin ustanoviteljic.
8. člen
(1) Inšpektorat vodi vodja inšpektorata z nazivom inšpektor, ki ga soglasno imenujejo in razrešujejo župani občin ustanoviteljic v skladu z Zakonom o javnih uslužbencih.
(2) Vodja inšpektorata predstavlja in zastopa inšpektorat, organizira opravljanje nalog inšpektorata, odloča v upravnih zadevah iz pristojnosti inšpektorata, skrbi za izdelavo in realizacijo programa dela ter opravlja vse druge organizacijske naloge, ki so potrebne za redno, pravočasno, strokovno in učinkovito delo inšpektorata.
9. člen
Župani občin ustanoviteljic soglasno sprejmejo akt o sistemizaciji delovnih mest v inšpektoratu, ki ga pripravi občinska uprava občine, v kateri ima inšpektorat sedež, ter v skladu s kadrovskim načrtom, ki ga skupaj določijo župani občin ustanoviteljic, odločajo o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenih v inšpektoratu.
10. člen
(1) Inšpekcijsko nadzorstvo za posamezne občine ustanoviteljice se opravlja v skladu s trimesečnimi plani dela za posamezno občino ustanoviteljico, ki jih pripravi vodja inšpektorata na predlog županov občin ustanoviteljic.
(2) Vodja inšpektorata odgovarja za izvrševanje upravnih nalog, ki sodijo v krajevno pristojnost posamezne občine ustanoviteljice županu te občine, za delo organa skupne občinske uprave v celoti pa skupaj vsem županom občin ustanoviteljic.
11. člen
(1) Občina, v kateri je sedež inšpektorata, ima za javne uslužbence skupne občinske uprave, status delodajalca.
(2) Pravice in obveznosti delodajalca izvršujejo župani občin ustanoviteljic oziroma vodja inšpektorata na podlagi njihovega pooblastila.
12. člen
(1) Inšpekcijsko nadzorstvo v občinah ustanoviteljicah se izvaja tako, da se zagotovi delovanje inšpektorja na območjih občin ustanoviteljic v naslednjem razmerju ur v tednu: Škofja Loka: Gorenja vas - Poljane: Žiri = 26: 8: 6.
(2) V okviru delovanja inšpektorja na območju občin ustanoviteljic vodja inšpektorata v soglasju z župani določi uradovalni čas inšpektorja na sedežih občin ustanoviteljic.
(3) Če posamezna občina ustanoviteljica nima potreb po izvajanju inšpekcijskega nadzora v tolikšnem obsegu, kot je opredeljeno v razmerju iz prvega odstavka tega člena, se lahko na ta račun obseg inšpekcijskega dela izjemoma poveča v občini ustanoviteljici, ki ima za to največje potrebe, kar se sporazumno vnaprej določi v vsakokratnem trimesečnem planu dela in upošteva pri financiranju inšpektorata.
13. člen
Redarsko nadzorstvo se v občinah ustanoviteljicah izvaja v obsegu, kot je določen v vsakokratnem trimesečnem planu dela.
III. SREDSTVA ZA DELO
14. člen
(1) Sredstva za delo inšpektorata zagotavljajo občine ustanoviteljice v razmerju števila prebivalcev posamezne občine do števila vseh prebivalcev občin ustanoviteljic.
(2) Sredstva za delo inšpektorata občine ustanoviteljice zagotavljajo v svojih proračunih skladno z določili Zakona o lokalni samoupravi za skupno občinsko upravo, sredstva za redarsko službo pa skladno z obsegom dela za posamezno občino ustanoviteljico.
(3) Sredstva za nemoteno delovanje inšpektorata morajo občine ustanoviteljice zagotavljati redno in enako prednostno, kot za delovanje svojih občinskih uprav in organov.
(4) Finančno poslovanje inšpektorata se vodi preko samostojnega stroškovnega mesta v okviru enotnega zakladniškega podračuna Občine Škofja Loka.
(5) Plačane globe in prihodki iz dejavnosti so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen ali katere predpis je bil kršen.
15. člen
(1) Najkasneje do dne, ko prične z delom, prevzame inšpektorat javne uslužbence, zaposlene v občinskih upravah občin ustanoviteljic, ki so razporejeni na uradniška ali strokovno tehnična delovna mesta, na katerih se opravljajo naloge občinske uprave, ki jih na podlagi tega odloka prevzame inšpektorat.
(2) Javnih uslužbencem iz prejšnjega odstavka izda vodja inšpektorata odločbe v skladu s sistematizacijo delovnih mest v inšpektoratu ter jim v podpis predloži pogodbe o zaposlitvi.
(3) Z akti iz prejšnjega odstavka se javnim uslužbencem, zaposlenim v inšpektoratu ne more poslabšati položaj glede na položaj, ki so ga imeli v občinski upravi posamezne občine ustanoviteljice.
IV. POGODBA O MEDSEBOJNIH PRAVICAH, OBVEZNOSTIH IN ODGOVORNOSTIH
16. člen
Medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti občine ustanoviteljice uredijo s pogodbo, ki jo podpišejo župani občin ustanoviteljic, s katero podrobneje določijo svoje pravice in obveznosti do inšpektorata, načrtovanje in način dela, način poročanja, način financiranja, opravljanje administrativno-strokovnih, pomožnih in drugih nalog za inšpektorat ter druge, za nemoteno delo inšpektorata pomembne zadeve.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
17. člen
(1) Občina ustanoviteljica lahko izrazi interes za izstop iz inšpektorata tako, da svojo namero pisno poda vodji inšpektorata in županom soustanoviteljic najmanj 6 mesecev pred nameravanim izstopom.
(2) Občina lahko izstopi kot ustanoviteljica, ko poravna vse obveznosti do inšpektorata in ko pričnejo veljati spremembe tega odloka.
18. člen
Kolikor druge občine izrazijo interes, lahko pristopijo k ustanovitvi inšpektorata, če sklep o tem sprejmejo na pristojnem organu občine in se s pristopom strinjajo občine ustanoviteljice.
19. člen
Inšpektorat prične z delom v posamezni občini skladno s pogodbo.
20. člen
V tridesetih dneh po uveljavitvi tega odloka določijo župani kadrovski načrt in v nadaljnjih šestdesetih dneh v skladu z zakonom o javnih uslužbencih imenujejo vodjo inšpektorata.
21. člen
(1) Ta odlok je sprejet, ko ga v enakem besedilu sprejmejo občinski sveti vseh občin ustanoviteljic.
(2) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 021-1/2004
Škofja Loka, dne 7. junija 2007
Župan
Občine Škofja Loka
Igor Draksler l.r.
Št. 061-07/2007-2
Gorenja vas, dne 13. junija 2007
Župan
Občine Gorenja vas - Poljane
Milan Čadež l.r.
Št. 032-8/2007
Žiri, dne 14. junija 2007
Župan
Občine Žiri
Bojan Starman l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti