Uradni list

Številka 98
Uradni list RS, št. 98/2006 z dne 22. 9. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 98/2006 z dne 22. 9. 2006

Kazalo

4194. Pravilnik o vsebini in načinu evidentiranja odhodkov občinskih proračunov za financiranje skupnega opravljanja posameznih nalog občinske uprave, stran 10111.

Na podlagi drugega odstavka 26.b člena Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 32/06 – uradno prečiščeno besedilo) izdaja minister za lokalno samoupravo in regionalno politiko, v soglasju z ministrom za finance
P R A V I L N I K
o vsebini in načinu evidentiranja odhodkov občinskih proračunov za financiranje skupnega opravljanja posameznih nalog občinske uprave
1. člen
(vsebina pravilnika)
S tem pravilnikom se določa:
– vsebina odhodkov občinskega proračuna za financiranje skupnega opravljanja posameznih nalog občinske uprave (v nadaljnjem besedilu: odhodki),
– način evidentiranja odhodkov ter
– način in vsebina poročanja o realiziranih odhodkih v preteklem proračunskem letu.
1. Vsebina odhodkov
2. člen
(odhodki za organ skupne občinske uprave)
(1) Za odhodke za organ skupne občinske uprave po tem pravilniku se štejejo odhodki za financiranje:
– občinskega inšpekcijskega nadzorstva,
– občinskega redarstva,
– notranjega finančnega nadzora in
– upravnih ter strokovnih nalog na področju urejanja prostora.
(2) Poleg odhodkov iz prejšnjega odstavka se lahko štejejo za odhodke za organ skupne občinske uprave še odhodki za financiranje nalog proračunskega računovodstva in drugih strokovnih in tehničnih nalog.
(3) Odhodki za organ skupne občinske uprave iz prvega in drugega odstavka tega člena so odhodki za:
– plače in druge izdatke zaposlenim,
– prispevki delodajalcev za socialno varnost,
– izdatki za blago in storitve.
(4) Odhodki, realizirani za plačo in druge izdatke ter prispevke delodajalca za socialno varnost zaposlenega v organu skupne občinske uprave, če zaposleni nima z zakonom določene ustrezne strokovne izobrazbe ali odhodki za financiranje posamezne naloge organa skupne občinske uprave, ki jo organ opravlja samo za eno občino, se ne štejejo za odhodke iz tega člena.
3. člen
(odhodki za opravljanje strokovno tehničnih nalog)
(1) Za odhodke za opravljanje strokovno tehničnih nalog po tem pravilniku se štejejo odhodki za plačilo storitev, ki jih za občino opravlja občinska uprava druge občine na podlagi pogodbe in glede na vrsto in namen enaki odhodki občine, ki po isti pogodbi zagotavlja skupno opravljanje strokovnih in tehničnih nalog občinske uprave.
(2) Odhodki iz prejšnjega odstavka so odhodki za:
– plače in druge izdatke zaposlenim,
– prispevki delodajalcev za socialno varnost,
– izdatki za blago in storitve.
(3) Odhodki, realizirani za plačo in druge izdatke ter prispevke delodajalca za socialno varnost zaposlenega, ki nima z zakonom določene ustrezne strokovne izobrazbe, niso vsebina odhodkov iz tega člena.
2. Evidentiranje odhodkov
4. člen
(evidentiranje odhodkov)
(1) Podlaga za evidentiranje odhodkov za organ skupne občinske uprave so:
– finančni načrt organa skupne občinske uprave, kot neposrednega uporabnika občinskega proračuna občine, v kateri ima sedež, ter
– finančni načrti občinskih uprav ostalih občin ustanoviteljic skupnega organa občinske uprave, ki načrtujejo odhodke za financiranje organa skupne občinske uprave na posebni proračunski postavki. Finančni načrt organa skupne občinske uprave je sestavni del obrazložitve k proračunom ostalih občin ustanoviteljic.
(2) Podlaga za evidentiranje odhodkov za pogodbeno opravljanje strokovno tehničnih nalog so posebne proračunske postavke finančnih načrtov občinskih uprav občin, ki so sklenile pogodbo.
(3) Občina evidentira odhodke za financiranje skupnega opravljanja nalog občinske uprave v skladu z določbami zakona, ki ureja javne finance in zakona, ki ureja računovodstvo.
3. Poročanje o realiziranih odhodkih v preteklem proračunskem letu
5. člen
(poročanje o realiziranih odhodkih)
(1) Predstojnik organa skupne občinske uprave pripravi zaključni račun finančnega načrta v skladu z določbami Navodila o pripravi zaključnega računa državnega proračuna in občinskega proračuna in metodologije za pripravo poročila o doseženih ciljih in rezultatih neposrednih uporabnikov proračuna (Uradni list RS, št. 12/01 in 10/06) in ga predloži Službi Vlade Republike Slovenije za lokalno samoupravo in regionalno politiko (v nadaljnjem besedilu: vladna služba) najkasneje do 31. marca tekočega leta.
(2) Občine ustanoviteljice organa skupne občinske uprave pripravijo poročilo o realizaciji odhodkov za financiranje organa in ga skupaj z zahtevkom za sredstva dotacije iz državnega proračuna predložijo vladni službi najkasneje do 31. marca tekočega leta. Če je ustanovljenih več organov skupne občinske uprave, se za vsakega pripravi poročilo in poseben zahtevek.
(3) Občine, ki zagotavljajo skupno opravljanje strokovnih in tehničnih nalog na podlagi pogodbe, pošljejo zahtevek za sredstva dotacije iz državnega proračuna skupaj z overovljeno kopijo veljavne pogodbe vladni službi najkasneje do 31. marca tekočega leta.
6. člen
(podatki organa skupne občinske uprave)
(1) Predstojnik organa skupne občinske uprave na obrazcu poročila, ki je Priloga št. 1 tega pravilnika in njegov sestavni del, sporoči vladni službi naslednje podatke:
– ime in sedež organa skupne občinske uprave;
– telefonsko številko in naslov elektronske pošte odgovorne osebe;
– imena občin ustanoviteljic;
– delovno področje in organiziranost organa skupne občinske uprave;
– za zaposlene v organu:
– ime in priimek,
– delovno mesto,
– zahtevano in dejansko izobrazbo;
– skupne prihodke s strani občin ustanoviteljic skupne občinske uprave;
– prihodke po posamezni občini za preteklo leto.
(2) Poročilu iz prejšnjega odstavka, ki je priloga k zaključnemu računu finančnega načrta organa skupne občinske uprave, se priloži veljavni odlok o ustanovitvi skupne občinske uprave, s katerim je določeno zagotavljanje sredstev in drugih materialnih pogojev za financiranje organa skupne občinske uprave ali skupne službe ter razmerje delitve stroškov med občine ustanoviteljice, ter akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v organu skupne občinske uprave.
7. člen
(zahtevek za dotacijo)
(1) Občina ustanoviteljica organa skupne občinske uprave na obrazcu zahtevka, ki je Priloga št. 2 tega pravilnika in njegov sestavni del, sporoči vladni službi naslednje podatke:
– ime in sedež občine, na katero se zahtevek nanaša;
– telefonsko številko in naslov elektronske pošte odgovorne osebe;
– naziv in sedež organa skupne občinske uprave, na katerega se zahtevek nanaša;
– za zaposlene: ime in priimek, delovno mesto, zahtevano in dejansko izobrazbo ter obseg delovne obveznosti za občino v odstotku;
– višino v preteklem letu realiziranih odhodkov za financiranje organa skupne občinske uprave, na katerega se zahtevek nanaša, po vrsti odhodkov.
(2) K zahtevku iz prejšnjega odstavka se priloži akt županov občin ustanoviteljic, s katerim je v skladu z veljavnim odlokom o ustanovitvi organa skupne občinske uprave podrobneje določena vrsta in obseg njegovih nalog in financiranje ter razdelitev obveznosti med občinami ustanoviteljicami.
(3) Občina, ki je sklenila pogodbo o skupnem opravljanju strokovnih in tehničnih nalog sporoči vladni službi na obrazcu zahtevka, ki je Priloga št. 3 tega pravilnika in njegov sestavni del, naslednje podatke:
– ime in sedež občine, na katero se zahtevek nanaša;
– telefonsko številko in naslov elektronske pošte odgovorne osebe;
– ime in sedež občine, v kateri je organizirano skupno opravljanje strokovnih in tehničnih nalog;
– vrsto strokovnih oziroma tehničnih nalog, za katere je organizirano skupno opravljanje;
– za zaposlene: ime in priimek, delovno mesto, zahtevano in dejansko izobrazbo ter obseg delovne obveznosti za občino v odstotku;
– višino v preteklem letu realiziranih odhodkov za financiranje skupnega opravljanja strokovnih in tehničnih nalog.
(4) K zahtevku iz prejšnjega odstavka se priloži upravno overovljeno kopijo veljavne pogodbe o skupnem opravljanju strokovnih in tehničnih nalog, s katero je določena vrsta strokovno tehničnih nalog, število in kadrovska struktura zaposlenih ter obseg delovnega časa, v katerem posamezni zaposleni opravljajo dogovorjene naloge za posamezno občino.
8. člen
(dopolnitev zahtevka)
Če zahtevek iz prejšnjega člena ni popoln, ga vladna služba pošlje v dopolnitev občinski upravi in organu skupne občinske uprave, ki ga morata dopolniti najkasneje v 8 dneh po prejetju.
9. člen
(ugotovitev višine dotacije)
(1) Vladna služba v roku 30 dni po prejemu zahtevka ugotovi letno višino dotacije, ki jo iz državnega proračuna prejme občina za skupno opravljanje posameznih nalog občinske uprave v preteklem proračunskem letu.
(2) Sredstva dotacije se občini nakazujejo po dvanajstinah do dvajsetega v mesecu za tekoči mesec, začenši z majem tekočega leta.
(3) Sredstva dotacije nakazuje vladna služba.
4. Prehodna in končna določba
10. člen
(dotacija v letu 2006)
(1) Višino letne dotacije, ki se začne nakazovati občini v letu 2006, ugotovi vladna služba na podlagi poročila občine o realiziranih odhodkih za financiranje skupnega opravljanja posameznih nalog občinske uprave v proračunskem letu 2005, odloka o ustanovitvi skupnega organa občinske uprave in akta županov, izdanega na njegovi podlagi oziroma pogodbe, v skladu s katero opravlja ena od občinskih uprav naloge za drugo občino.
(2) Poročilo in akte iz prejšnjega odstavka predloži občina vladni službi najkasneje v tridesetih dneh po uveljavitvi tega pravilnika.
(3) Sredstva dotacije nakazuje vladna služba občini po enakih deležih do dvajsetega v mesecu za tekoči mesec, začenši s prvim mesecem, ki sledi mesecu, v katerem ugotovi višino dotacije do vključno aprila 2007.
11. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 017-13/2005-65
Ljubljana, dne 7. junija 2006
EVA 2006-1536-0006
dr. Ivan Žagar l.r.
Minister
za lokalno samoupravo
in regionalni razvoj
 
Soglašam!
 
dr. Andrej Bajuk l.r.
Minister
za finance

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti