Uradni list

Številka 64
Uradni list RS, št. 64/2006 z dne 20. 6. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 64/2006 z dne 20. 6. 2006

Kazalo

2745. Program priprave občinskega lokacijskega načrta za Stari gasilski dom, stran 6890.

Na podlagi določil 27. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1) in 34. člena Statuta Občine Grosuplje (Uradni list RS, št. 42/99 in 36/02) sprejme župan Občine Grosuplje dne 12. junija 2006
P R O G R A M P R I P R A V E
občinskega lokacijskega načrta za
Stari gasilski dom
I. Ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo lokacijskega načrta
V letu 1997 je bil izpeljan arhitekturni natečaj za ureditev območja Stari gasilski dom, ki ga je v sodelovanju z Društvom arhitektov Ljubljana pripravila Občina Grosuplje. Izbrana natečajna rešitev, je kot obvezno izhodišče, bila upoštevana v osnutku ureditvenega načrta Stari gasilski dom. Postopek izdelave ureditvenega načrta se je po javni razgrnitvi leta 1999 ustavil.
Na pobudo Občine Grosuplje, katera želi obravnavano območje urediti, se pripravlja občinski lokacijski načrt za Stari gasilski dom.
Pobuda Občine Grosuplje za občinski lokacijski načrt je utemeljena v:
– spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Grosuplje za obdobje 1986–2000, (Uradni list RS, št. 3/97, 57/98, 70/98, 21/01, 100/02, 111/03 in 124/03) in
– spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin srednjeročnega plana občine Grosuplje za obdobje 1986 – 1990 (Uradni list SRS, št. 36/86, 9/87, 18/88, 29/90, in Uradni list RS, št. 34/92, 38/92, 3/93).
 
II. Predmet in programska izhodišča lokacijskega načrta
Predmet izdelave občinskega lokacijskega načrta Stari gasilski dom so vse prostorske ureditve, vezane na:
– odstranitev začasnih objektov – kioskov v območju urejanja,
– izgradnja poslovno trgovske stavbe s tržnico in tržnim prostorom, tudi deloma pokritim,
– delitev območja na park, igrišče in parkirišče,
– krajinske ureditve, ki zaokrožijo celotno ureditev predlaganih rešitev v območju OLN Vodna pot – ob potoku Grosupeljščica in OLN Adamičeva – ob regionalni cesti, ki pelje skozi naselje Grosuplje.
Dne 7. junija 2006 je Občina Grosuplje skladno z 28. členom Zakona o urejanju prostora (ZUreP-1, Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1) sklicala prvo prostorsko konferenco z namenom, da se pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti glede priprave prostorskega akta oziroma predvidene prostorske ureditve. Datum ter kraj in čas zbora konference je Občina Grosuplje objavila v sredstvih javnega obveščanja, in sicer v Dnevniku dne 31. 5. 2006, radiu Zeleni val ter na internetni strani Občine Grosuplje www.grosuplje.si.
Osebno so bili vabljeni nosilci urejanja prostora iz IV. točke tega programa priprave. Predstavniki gospodarstva, interesnih združenj ter organizirane javnosti so bili vabljeni preko sredstev javnega obveščanja.
Priporočila in usmeritve so na prostorski konferenci dne 7. junija 2006 podali predstavniki: KS Grosuplje, in sicer da naj se prostor okrog tržnice oživi kot družabni prostor v smislu sejemskega prostora, kot sta bila včasih Markov in Mihaelov sejem ob stalni ponudbi tržnice in tržnega prostora.
Občinski lokacijski načrt se pripravi v skladu z ZUreP-1 in Pravilnikom o vsebini, obliki in načinu priprave državnih in občinskih lokacijskih načrtov ter njihovih strokovnih podlag (Uradni list RS, št. 86/04) in obsega izdelavo:
– strokovnih podlag iz V. točke tega programa priprave,
– občinskega lokacijskega načrta.
 
III. Okvirno ureditveno območje
Okvirno ureditveno območje zajema zemljišča s parc. št. 1594, 1595/2, 1596/6, 1596/2, 1600/2, 1597/1, 1597/2, 1599/1, 1599/2, 1598 vse k.o. Grosuplje – naselje.
 
IV. Nosilci urejanja prostora, ki dajejo smernice in mnenja, ter drugi udeleženci, ki sodelujejo pri izdelavi občinskega lokacijskega načrta
Nosilci urejanja prostora, ki morajo pred pričetkom izdelave občinskega lokacijskega načrta podati smernice za njegovo pripravo, k dopolnjenemu predlogu občinskega lokacijskega načrta pa mnenje, so:
1. Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, Izpostava Ljubljana, Prule 27, Ljubljana,
2. Ministrstvo za obrambo, Sektor za civilno obrambo, Kardeljeva ploščad 25, Ljubljana,
3. Ministrstvo za obrambo, Uprava za zaščito in reševanje, Kardeljeva ploščad 25, Ljubljana,
4. Javno komunalno podjetje Grosuplje, Cesta na Krko 7, Grosuplje, vodovod, kanalizacija, ogrevanje,
5. Ministrstvo za okolje in prostor – Agencija RS za okolje, Sektor varstva okolja, Vojkova 1b, Ljubljana,
6. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za okolje, Urad za upravljanje z vodami, Oddelek območja srednje Save, Einspilerjeva 6, Ljubljana,
7. Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste, Tržaška 19, Ljubljana,
8. Zavod za varstvo kulturne dediščine, območna enota Ljubljana, Tržaška 4, Ljubljana,
9. Zavod za varstvo narave, Cankarjeva 10, Ljubljana,
10. Elektro Ljubljana – okolica, Slovenska cesta 58, Ljubljana,
11. Telekom Slovenije, Cigaletova 15, Ljubljana,
12. Občina Grosuplje, Urad za komunalno infrastrukturo, Taborska cesta 2, Grosuplje,
13. druge občinske gospodarske javne službe ter drugi organi in organizacije, kolikor bi se v postopku priprave lokacijskega načrta izkazalo, da rešitve posegajo v njihovo delovno področje.
Pripravljavec občinskega lokacijskega načrta je Občina Grosuplje, Taborska cesta 2, Grosuplje.
Postopek priprave dokumenta vodi Občina Grosuplje, Taborska cesta 2, Grosuplje.
Pobudnik oziroma investitor izdelave občinskega lokacijskega načrta, ki financira izvedbo akta, je Občina Grosuplje Taborska cesta 2, Grosuplje.
Načrtovalca občinskega lokacijskega načrta mora izpolnjevati pogoje iz 156. in 160. člena Zakona o urejanju prostora in ga naročnik izbere na osnovi predpisov, ki urejajo oddajo javnih naročil male vrednosti.
 
V. Strokovne podlage in način pridobitve strokovnih podlag
Pri izdelavi strokovnih podlag in občinskega lokacijskega načrta je treba upoštevati vse predhodno izdelane strokovne podlage in vsa druga gradiva, relevantna za izdelavo naloge s področja prostorskega razvoja, varstva okolja, ohranjanja narave in varstva kulturne dediščine.
Izdelane strokovne podlage:
– izbrana natečajna rešitev prof. Aleša Vodopivca s skupino,
– OLN Vodna pot – ob potoku Grosupeljščica,
– OLN Adamičeva – ob regionalni cesti.
Pred izdelavo predloga občinskega lokacijskega načrta se izdelajo naslednje strokovne podlage:
– povzetek in usmeritev planskih aktov občine Grosuplje,
– idejna zasnova načrtovane prostorske ureditve, izdelana na način, ki vključuje vse funkcionalne, urbanistične, krajinske in arhitekturne rešitve in ureditve z ustreznim poročilom in utemeljitvijo,
– idejna zasnova nove prometne ureditve, tudi v odnosu do obstoječe (ukinitve, preureditve obstoječih cest ipd.),
– idejna zasnova novih energetskih, vodovodnih, komunalnih in drugih infrastrukturnih priključkov in ureditev,
– idejna zasnova zaščite, prestavitve in ukinitve obstoječih energetskih, vodovodnih in drugih komunalnih priključkov in ureditev,
– idejna zasnova rešitev in ukrepov za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami,
– prikaz vplivnega območja pričakovanih posameznih vrst vplivov načrtovanih objektov na okolico.
Podlaga za izdelavo predloga občinskega lokacijskega načrta je geodetski načrt izdelan v skladu s Pravilnikom o geodetskem načrtu (Uradni list RS, št. 40/04). Predlog občinskega lokacijskega načrta mora vsebovati tudi podatke o lastnikih in imetnikih drugih stvarnih pravic na zemljiščih in nepremičninah.
V postopku priprave občinskega lokacijskega načrta Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije zagotovi izdelavo strokovnih zasnov s področja kulturne dediščine v skladu z zakonom, ki ureja varstvo kulturne dediščine in jih posreduje Občini Grosuplje.
V postopku priprave občinskega lokacijskega načrta Zavod Republike Slovenije za varstvo narave izdela naravovarstvene smernice v skladu z zakonom, ki ureja ohranjanje narave, in jih posreduje Občini Grosuplje.
Strokovne podlage pridobi naročnik v skladu z zakonom.
Kolikor se med postopkom priprave občinskega lokacijskega načrta ugotovi, da je utemeljeno potrebno izdelati dodatne strokovne podlage, se te pripravijo med postopkom in jih pridobi naročnik.
Na podlagi 40. do 49. člena Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 41/04) mora Občina Grosuplje z obvestilom o nameri izdelave občinskega lokacijskega načrta zaprositi Ministrstvo za okolje in prostor za izdajo odločbe. V kolikor bo v odločbi navedeno, da je za nameravane prostorske ureditve potrebno izvesti celovito presojo na okolje, se ta program priprave ustrezno dopolni.
 
VI. Roki za pripravo lokacijskega načrta
Pridobitev smernic za načrtovanje
– načrtovalec zagotovi gradivo za pridobitev smernic (situativni prikaz prostorske ureditve s tehničnim poročilom);
– pripravljavec pridobi smernice za načrtovanje s strani nosilcev urejanja prostora iz IV. točke tega programa priprave, ki dajejo smernice in mnenja;
– nosilci urejanja prostora podajo smernice v 30 dneh po prejemu poziva;
– nosilci urejanja prostora v tem roku posredujejo tudi strokovne podlage, s katerimi razpolagajo in se nanašajo na območju urejanja oziroma so predmet načrtovanja;
– načrtovalec pregleda smernice in jih analizira. Ob upoštevanju te analize, analize stanja in teženj v prostoru, analize razvojnih možnosti v prostoru izdela usmeritve za načrtovanje prostorske ureditve;
– pripravljavec in naročnik potrdita usmeritve za načrtovanje prostorske ureditve.
 
Izdelava strokovnih podlag
– naročnik na podlagi usmeritev ter v skladu s priporočili prostorske konference zagotovi izdelavo vseh strokovnih podlag iz V. točke tega programa priprave;
– pripravljavec organizira prostorsko konferenco z namenom, da se na predlagano rešitev, izdelano na podlagi strokovnih podlag, pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi (mnenja) lokalnih skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti.
 
Izdelava predloga občinskega lokacijskega načrta
– načrtovalec po prevzemu vseh strokovnih podlag ter v skladu z usmeritvami za načrtovanje prostorske ureditve izdela predlog občinskega lokacijskega načrta;
– pripravljavec organizira drugo prostorsko konferenco z namenom, da se na predvidene rešitve v predlogu občinskega lokacijskega načrta pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi (mnenja) lokalne skupnosti, gospodarstva, interesnih združenj in organizirane javnosti;
– načrtovalec v skladu s priporočili druge prostorske konference zaključi predlog občinskega lokacijskega načrta;
 
Javna razgrnitev in javna obravnava
– župan Občine Grosuplje s sklepom odredi javno razgrnitev predloga občinskega lokacijskega načrta na Občini Grosuplje;
– javna razgrnitev traja najmanj 30 dni;
– pripravljavec obvesti lastnike nepremičnin na območju občinskega lokacijskega načrta o kraju in času javne razgrnitve in javne obravnave pisno ali pa z javnim naznanilom;
– pripravljavec obvesti javnost o kraju in času javne razgrnitve in javne obravnave z objavo sklepa v Uradnem listu RS ter na krajevno običajen način najmanj en teden pred začetkom javne razgrnitve;
– pripravljavec v času javne razgrnitve organizira javno obravnavo;
– pripravljavec v času javne razgrnitve evidentira vse pisne in ustne pripombe in predloge organov, organizacij in posameznikov;
– pripravljavec v sodelovanju z načrtovalcem in naročnikom prouči pripombe in predloge;
– pripravljavec in načrtovalec pripravita predlog stališč do pripomb glede njihovega upoštevanja;
– pripravljavec s pripombami in predlogi ter predlogom stališč seznani tudi tiste nosilce urejanja prostora, na katerih delovno področje bi se predlagane spremembe lahko nanašale ter pridobi njihovo predhodno mnenje;
– pripravljavec pisno seznani lastnike nepremičnin na območju občinskega lokacijskega načrta s stališči do njihovih pripomb in predlogov;
– Občinski svet Občine Grosuplje odloči o upoštevanju pripomb in predlogov.
 
Izdelava dopolnjenega predloga občinskega lokacijskega načrta
– naročnik zagotovi izdelavo potrebnih dopolnjenih strokovnih podlag po sprejemu odločitve o upoštevanju pripomb in predlogov;
– načrtovalec izdela dopolnjen predlog občinskega lokacijskega načrta po prevzemu vseh morebitnih dopolnjenih strokovnih podlag in ga posreduje pripravljavcu za pridobitev mnenj;
– načrtovalec po potrebi dopolni in zaključi analizo smernic, ter jo priloži k dopolnjenemu predlogu občinskega lokacijskega načrta in h gradivu za pridobitev mnenj;
– naročnik zagotovi gradivo za pridobitev mnenj;
– pripravljavec pridobi mnenja nosilcev urejanja prostora iz V. točke tega programa priprave k dopolnjenemu predlogu občinskega lokacijskega načrta;
– nosilci urejanja prostora podajo mnenje v 30 dneh po prejemu poziva;
– pripravljavec v času pridobivanja mnenj po potrebi zagotovi recenzijo dopolnjenega predloga občinskega lokacijskega načrta;
– pripravljavec posreduje naročniku mnenja nosilcev urejanja prostora in recenzijo z namenom, da načrtovalec izdela usklajen dopolnjen predlog občinskega lokacijskega načrta.
 
Sprejem občinskega lokacijskega načrta
– pripravljavec pripravi gradivo za sprejem občinskega lokacijskega načrta, katerega sestavni del so priporočila obeh prostorskih konferenc ter stališča do pripomb in predlogov z javne razgrnitve. Stališča do pripomb in predlogov lastnikov nepremičnin na območju občinskega lokacijskega načrta morajo biti Občinskemu svetu Občine Grosuplje posebej utemeljena in obrazložena;
– Občinski svet Občine Grosuplje sprejme občinski lokacijski načrt z odlokom;
– odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
 
VII. Obveznosti v zvezi s financiranjem izdelave lokacijskega načrta
Finančna sredstva za izdelavo občinskega lokacijskega načrta zagotovi Občina Grosuplje.
 
VIII. Objava programa priprave
Ta program priprave se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 3505-0001/2006
Grosuplje, dne 12. junija 2006
Župan
Občine Grosuplje
Janez Lesjak l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti