Uradni list

Številka 45
Uradni list RS, št. 45/2006 z dne 28. 4. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 45/2006 z dne 28. 4. 2006

Kazalo

1951. Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda za izobraževanje odraslih Ljudska univerza Litija, stran 4913.

Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91 in 8/96), 6. in 40. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 115/03 – uradno prečiščeno besedilo), 15. člena Zakona o izobraževanju odraslih (Uradni list RS, št. 12/96) ter 16. člena Statuta Občine Litija (Uradni list RS, št. 18/04, 33/06) je Občinski svet Občine Litija na 34. seji dne 20. 4. 2006 sprejel
O D L O K
o ustanovitvi Javnega zavoda za izobraževanje odraslih Ljudska univerza Litija
SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Občina Litija (v nadaljevanju: ustanovitelj) ustanavlja na področju izobraževanja odraslih Javni zavod za izobraževanje odraslih Ljudska univerza Litija (v nadaljevanju: zavod).
Ustanoviteljske pravice izvršuje občinski svet, razen če ta odlok in drugi predpisi ne določajo drugače.
2. člen
Ime zavoda je: Javni zavod za izobraževanje odraslih Ljudska univerza Litija.
Skrajšano ime zavoda je: Ljudska univerza Litija.
Sedež zavoda je: Trg na Stavbah 8a, Litija.
3. člen
Zavod ima štampiljko okrogle oblike premera 35 mm z grbom Republike Slovenije v njegovi sredini, na zunanjem obodu pa je izpisano: Javni zavod za izobraževanje odraslih (zgoraj), LJUDSKA UNIVERZA LITIJA (spodaj).
Zavod ima tudi štampiljko premera 20 mm z izpisanim besedilom: LJUDSKA UNIVERZA LITIJA.
Štampiljka iz prvega odstavka tega člena uporablja zavod v pravnem prometu za žigosanje vseh aktov, dokumentov in dopisov, ki jih pošilja ali izdaja organom, organizacijam, občanom in udeležencem izobraževanja.
Štampiljka iz drugega odstavka tega člena uporablja zavod za žigosanje predvsem finančne in računovodske dokumentacije ter drugih potrdil za potrebe udeležencev izobraževanja.
Direktor zavoda z internim aktom določi število, uporabo, način varovanja in uničenja štampiljk ter uslužbence, ki so zanje odgovorni.
NAMEN USTANOVITVE, POSLANSTVO ZAVODA
4. člen
Namen ustanovitve zavoda je izvajanje in zagotavljanje potreb po izpopolnjevanju, usposabljanju in izobraževanja odraslih na različnih področjih njihovega življenja in dela, načrtovanje izobraževanja v skladu s potrebami gospodarstva in za splošno zviševanje izobraževalne in kulturne ravni prebivalstva, organizacija programov osnovnega, poklicnega, srednje strokovnega, višje strokovnega in drugega izobraževanja odraslih oseb, ki nimajo statusa učenca, dijaka ali študenta, za pridobitev javno veljavne izobrazbe.
DEJAVNOST ZAVODA
5. člen
Zavod je ustanovljen zlasti za izvajanje dejavnosti izobraževanja odraslih, ki se opravlja kot javna služba na področju izobraževanja, po standardni klasifikaciji dejavnosti obsega:
– M/80.102 osnovnošolsko splošno izobraževanje,
– M/80.210, srednješolsko splošno izobraževanje,
– M/80.220, srednješolsko poklicno in strokovno izobraževanje,
– M/80.301 višješolsko izobraževanje,
– M/80.302 visoko strokovno izobraževanje,
– M/80.303 univerzitetno izobraževanje,
– M/80.422 drugo izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje, d.n.
6. člen
Druge dejavnosti, povezane z izobraževanjem odraslih, ki jih zavod lahko opravlja po tem odloku, so:
– DE/22.110 Izdajanje knjig,
– DE/22.150 Drugo založništvo,
– G/52.500 Trgovina na drobno z rabljenim blagom,
– G/52.630 Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln,
– O/92.310 Umetniško ustvarjanje in poustvarjanje,
– O/92.340 Druge razvedrilne dejavnosti,
– O/92.720 Druge dejavnosti za sprostitev, d.n.,
– K/70.200 Dajanje lastnih nepremičnin v najem,
– K/71.330 Dajanje pisarniške in računalniške opreme v najem,
– K/72.600 Druge računalniške dejavnosti,
– K/73.101 Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju naravoslovja,
– K/73.201 Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju družboslovja,
– K/73.202 Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju humanistike,
– K/74.130 Raziskovanje trga in javnega mnenja,
– K/74.140 Podjetniško in poslovno svetovanje,
– K/74.852 Fotokopiranje in drugo razmnoževanje,
– K/74.873 Druge poslovne dejavnosti, d.n.
ORGANIZACIJA ZAVODA
7. člen
Za izvajanje ostalih dejavnosti lahko zavod s svojimi pravili oblikuje še druge organizacijske enote, ki pa nimajo pooblastil v pravnem prometu.
Zavod lahko organizira opravljanje svoje dejavnosti izobraževanja odraslih tudi izven svojega sedeža.
Splošne in skupne naloge zavoda organizira in vodi direktor.
Zavod lahko izvajanje posameznih skupnih nalog (kot so finančno-računovodske, svetovalne, vzdrževalne, informacijske in druge splošne naloge), poveri za to usposobljenim zunanjim izvajalcem.
ORGANI ZAVODA
8. člen
Organi zavoda so:
– svet zavoda,
– direktor zavoda,
– strokovni organi.
Zavod ima lahko tudi druge organe, katerih delovno področje, sestavo in način volitev oziroma imenovanja določi s pravili zavoda.
SVET ZAVODA
9. člen
Zavod upravlja svet zavoda, ki ima pet članov, in sicer:
– dva predstavnika ustanovitelja,
– dva predstavnika javnih uslužbencev zavoda,
– enega predstavnika odraslih, ki se izobražujejo v zavodu.
10. člen
Predstavnika ustanovitelja za člana sveta zavoda imenuje Občinski svet Občine Litija.
Predstavnika javnih uslužbencev v svet zavoda izvolijo zaposleni uslužbenci na neposrednih in tajnih volitvah, kar se podrobneje uredi s pravili zavoda. Pravico voliti predstavnike v svet zavoda in biti izvoljen imajo vsi uslužbenci zavoda, razen direktorja. Volitve predstavnikov uslužbencev so veljavne, če se jih udeleži več kot polovica volilnih upravičencev, izvoljena pa sta kandidata, ki dobita največ glasov izmed tistih volilnih upravičencev, ki so se udeležili volitev.
Predstavnika odraslih, ki se izobražujejo v zavodu, v svet zavoda izvolijo udeleženci izobraževanja na neposrednih in tajnih volitvah, kar se podrobneje uredi s pravili zavoda. Mandat predstavnika odraslih, ki se izobražuje v zavodu je omejen in vezan na čas študija oziroma izobraževanja v zavodu.
Po opravljenih postopkih volitev oziroma imenovanj, izvoljeni in imenovani predstavniki po izteku mandata prejšnjega sveta konstituirajo nov svet, ki mu prične teči 4-letni mandat od dneva konstitutivne seje.
11. člen
Svet zavoda razpiše volitve predstavnikov delavcev in predstavnika odraslih, ki so izobražuje v zavodu v svet zavoda s sklepom, največ 90 dni pred iztekom mandatne dobe ter določi rokovnik za izvedbo volitev. Volitve se opravijo najmanj 30 dni pred iztekom mandatne dobe članom sveta. S sklepom o razpisu volitev, svet zavoda imenuje volilno komisijo, ki izvede volitve in pripravi poročilo o izvedbi volitev. Volilno komisijo sestavljajo predsednik in še dva člana.
Če svet v roku iz prejšnjega odstavka ne določi rokovnika in ne imenuje komisije za izvedbo volitev, opravi to nalogo v 15 dneh po preteku roka iz prvega odstavka tega člena direktor zavoda.
Kandidate za člane sveta iz vrst zaposlenih uslužbencev lahko predlagajo andragoški zbor, zbor delavcev, reprezentativni sindikat ter najmanj dva v zavodu zaposlena uslužbenca z aktivno volilno pravico.
Prvo sejo sveta zavoda v novi sestavi skliče direktor zavoda, najkasneje v roku 15 dni od izvolitve oziroma imenovanja vseh članov sveta. Prvo sejo sveta do izvolitve predsednika sveta zavoda vodi direktor.
12. člen
Predsednik sveta zavoda predstavlja in zastopa svet zavoda, sklicuje in vodi seje, podpisuje zapisnike in sklepe in druge akte, ki jih sprejema svet zavoda ter opravlja druge naloge določene s pravili zavoda.
Poleg predsednika, svet javnega zavoda izmed svojih članov na prvi seji, izvoli tudi namestnika predsednika.
Svet zavoda sprejema odločitve z večino glasov vseh svojih članov.
Na vse seje sveta zavoda se pisno vabi tudi predstavnika pristojne službe občinske uprave ustanovitelja, ki pa ne sodeluje pri odločanju.
13. člen
Članu sveta zavoda preneha mandat pred potekom dobe, za katero je bil izvoljen ali imenovan, če:
– je razrešen;
– sam zahteva razrešitev in jo svet zavoda sprejme;
– sam odstopi (npr. zaradi bolezni, daljše odsotnosti ali iz drugih razlogov, zaradi katerih ne more ali ne želi več opravljati funkcije člana sveta, o čemer poda ustrezno pisno izjavo);
– izgubi status udeleženca izobraževanja;
– kot predstavniku zaposlenih uslužbencev mu preneha delovno razmerje v zavodu;
– kot predstavnik zaposlenih uslužbencev postane direktor zavoda.
Člana sveta razreši za imenovanja pristojni organ na način in po postopku, določenem za imenovanje.
Ko svet zavoda ugotovi, da je članu sveta predčasno prenehal mandat, takoj začne s postopki za izvolitev oziroma imenovanje nadomestnega člana, razen v primerih, ko je do izteka mandata članov sveta manj kot 6 mesecev in ko ima svet zavoda še vedno vsaj še štiri člane.
PRISTOJNOSTI SVETA ZAVODA
14. člen
Svet zavoda poleg pristojnosti, določenih z zakoni in drugimi akti, opravlja zlasti naslednje naloge:
– imenuje in razrešuje direktorja zavoda,
– sprejema program razvoja zavoda,
– sprejema letni delovni načrt zavoda in poročilo o njegovi uresničitvi,
– sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda,
– daje soglasje k sistemizaciji in načrtu delovnih mest v zavodu,
– obravnava poročila o izobraževalni problematiki,
– odloča o pritožbah v zvezi s statusom udeležencev izobraževanja,
– sprejema pravila in druge splošne akte zavoda, ki jih določa ta odlok ali drug splošni akt zavoda,
– predlaga ustanovitelju organizacijske in statusne spremembe ali razširitev dejavnosti delovanja,
– daje ustanovitelju in direktorju zavoda predloge in mnenja o posameznih vprašanjih,
– razpisuje volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda in predstavnika udeležencev izobraževanja v svet zavoda,
– opravlja druge z zakonom in drugimi splošnimi akti ter pravili zavoda določene naloge.
DIREKTOR
15. člen
Direktor je poslovodni organ in andragoški vodja zavoda. Direktor organizira in vodi delo in poslovanje zavoda, ter je odgovoren za zakonitost dela zavoda.
Direktor predstavlja in zastopa zavod ter opravlja druge pravne posle do višine 5.000.000,00 SIT brez omejitev, nad to vrednostjo pa le s soglasjem sveta zavoda.
16. člen
Direktor zavoda se izbere na podlagi javnega razpisa, objavljenega v Uradnem listu RS in vsaj še v enem dnevnem časopisu, ki izhaja na območju celotne države Slovenije.
Za direktorja zavoda je lahko imenovan kandidat, ki poleg splošnih pogojev izpolnjuje še:
– da ima univerzitetno ali najmanj visokošolsko izobrazbo pedagoško-andragoške smeri,
– da ima najmanj 5 let delovnih izkušenj v vzgoji in izobraževanju, od tega najmanj tri leta v izobraževanju odraslih, ustrezne vodstvene sposobnosti in strokovni izpit na področju dela in dejavnosti, ki jih zavod opravlja kot javno službo,
– da pozna delo in področja delovanja zavoda, kar izkaže ob prijavi na razpis s predložitvijo programa dela in vizijo delovanja zavoda za prihodnje obdobje.
Mandat direktorja traja 5 let in je po preteku te dobe lahko ponovno imenovan.
17. člen
Direktorja imenuje ali razrešuje svet zavoda v soglasju z ministrstvom za šolstvo in šport, pred imenovanjem ali razrešitvijo si mora svet zavoda pridobiti mnenje ustanovitelja in mnenje andragoškega zbora.
Če ustanovitelj ali andragoški zbor ne poda mnenja v roku 20 dni od dneva, ko je bil zanj zaprošen, lahko svet zavoda imenuje direktorja brez tega mnenja. Andragoški zbor o mnenju glasuje tajno, v imenu ustanovitelja pa poda svoje pozitivno ali negativno mnenje občinski svet. Mnenje se praviloma poda s kratko obrazložitvijo.
Če direktorju predčasno preneha mandat oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed strokovnih delavcev, ki so zaposleni v zavodu, vendar največ za eno leto. Če svet zavoda v 60 dneh po izteku mandata direktorja ne imenuje direktorja ali vršilca dolžnosti direktorja, ali pa po preteku enoletnega obdobja, ko je zavod vodil vršilec dolžnosti, ga v naslednjih 8 dneh po prejemu obvestila s strani ustanovitelja imenuje pristojni minister.
PRISTOJNOSTI DIREKTORJA
18. člen
Direktor zavoda opravlja zlasti naslednje naloge:
– organizira, načrtuje in vodi delo zavoda,
– pripravlja program dela in razvoja zavoda,
– pripravlja predlog letnega delovnega načrta in odgovarja za njegovo izvedbo,
– je odgovoren za uresničevanje pravic udeležencev izobraževanja,
– skrbi za sodelovanje zavoda z udeleženci izobraževanja, okoljem in širšo skupnostjo,
– vodi delo andragoškega zbora,
– določa sistemizacijo in načrt delovnih mest v zavodu,
– skrbi za strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje strokovnih delavcev in drugih delavcev,
– odloča sklepanju delovnih razmerij in o disciplinski odgovornosti zaposlenih,
– predlaga napredovanje strokovnih delavcev v nazive in v plačilne razrede,
– imenuje in razrešuje pomočnika direktorja ter vodje notranjih izobraževalnih enot,
– odloča o tekočem poslovanju zavoda ter skrbi za dobro gospodarjenje s sredstvi in opremo,
– opravlja druge naloge v skladu s tem aktom, zakoni in drugimi predpisi.
19. člen
Zavod ima lahko pomočnika direktorja. Za pomočnika direktorja je imenovan, kdor izpolnjuje pogoje za direktorja. Pomočnik direktorja se imenuje na podlagi javnega razpisa, razen če direktor imenuje pomočnika izmed strokovnih delavcev zavoda na način in po postopku, ki ga določa zakon. Pred imenovanjem si mora direktor o kandidatu za pomočnika pridobiti mnenje andragoškega zbora.
Pomočnik direktorja opravlja naloge, ki mu jih določi oziroma za katere ga pisno pooblasti direktor in naloge, ki so opisane v aktu o sistemizaciji.
STROKOVNI ORGANI ZAVODA
20. člen
Strokovni organi zavoda so:
– andragoški zbor,
– strokovni aktiv,
– vodja izobraževalnega področja.
Andragoški zbor sestavljajo strokovni delavci zavoda in učitelji, ki izvajajo izobraževalne programe za odrasle. Andragoški zbor opravlja svoje delo in naloge v skladu z zakonom.
Strokovni aktiv sestavljajo strokovni delavciorganizatorji izobraževanja, učitelji in predavatelji na posameznem izobraževalnem področju.
Vodja izobraževalnega področja vodi delo strokovnega aktiva, organizira svetovalno delo in opravlja druga dela v skladu z zakonom in določene z letnim delovnim načrtom. Naloge vodje izobraževalnega področja lahko opravlja direktor zavoda.
Druge pristojnosti in način delovanja strokovnih organov se podrobneje določijo v pravilih zavoda.
SREDSTVA ZA DELO, PREMOŽENJE IN FINANCIRANJE
21. člen
Za opravljanje osnovne dejavnosti ustanovitelj zagotavlja zavodu uporabo nepremičnin na naslovu: Trg na Stavbah 8a, Litija, ter v osnovnošolskem objektu na naslovu: Bevkova ulica 3, Litija, ter vso opremo in premično premoženje, s katerim je na dan 31. 8. 2006 upravljala organizacijska enota Ljudska univerza Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija, do uveljavitve tega odloka.
Sredstva za izvajanje letnega programa in dejavnosti izobraževanja v javnem interesu zavod pridobiva v skladu z zakonom o izobraževanju odraslih iz državnega proračuna in iz proračunov lokalnih skupnosti na območjih, kjer zavod izvaja izobraževalne programe, iz prispevkov udeležencev izobraževanja, s prodajo proizvodov in storitev iz dejavnosti po tem odloku, z darili, z donacijami ter iz drugih virov.
22. člen
Zavod samostojno upravlja s sredstvi, ki so mu dana v upravljanje, in odgovarja za obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga. Ustanovitelj odgovarja za obveznosti zavoda do višine sredstev, ki so v letnem proračunu ustanovitelja zagotovljena in dogovorjena za opravljanje dejavnosti zavoda.
Zavod je dolžan upravljati premoženje, ki mu je dano v uporabo, s skrbnostjo dobrega gospodarja, brez soglasja ustanovitelja ne sme odtujiti nepremičnega premoženja ali le tega obremeniti s stvarnimi ali drugimi bremeni. Zavod je dolžan sproti obveščati ustanovitelja o stanju oziroma spremembah v zvezi s premoženjem in mu izročiti vse podatke in dokazila, ki se nanašajo na gospodarjenje s premoženjem, ki ga zavod upravlja, vsako leto pa predložiti bilanco stanja in zaključni račun po veljavnih računovodskih standardih in predpisih ter poročilo o doseženih ciljih poslovanja.
Zavod lahko oddaja v najem nepremičnine, s katerimi upravlja v času, ko jih sam ne rabi za izvajanje svoje dejavnosti, oziroma najema druge prostore in opremo za izvajanje svoje dejavnosti, praviloma v osnovnih šolah in drugih javnih zavodih, katerih ustanovitelj oziroma soustanovitelj je lokalna skupnost, v skladu s potrebami, organizacijo in obsegom programov izobraževanja.
23. člen
Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih zavod pridobi iz naslova opravljanja javne službe in programov izobraževanja odraslih, nameni za nakup nove opreme, za izboljšanje materialnih in prostorskih pogojev dela, za investicijsko vzdrževanje in investicije.
Presežek prihodkov nad odhodki, ustvarjen s prodajo proizvodov in storitev ter iz dejavnosti zavoda, ki niso določene kot javna služba, se lahko po poprejšnjem soglasju pristojnega organa občine ustanoviteljice, nameni tudi za izplačilo dodatne delovne uspešnosti zaposlenih v skladu z zakonodajo in veljavnimi predpisi, ki urejajo to področje.
Primanjkljaj prihodkov, ki v zavodu nastane pri izvajanju dogovorjenega letnega programa iz osnovne dejavnosti, upoštevajoč veljavna merila, kriterije in standarde, ki veljajo za področje izobraževanja odraslih, krije pogodbeni partner (državni proračun, ustanovitelj ali druge ustanove oziroma podjetja), če zavod dokaže, da je primanjkljaj nastal iz naslova programov, ki jih je po zakonu ter po sprejetem letnem programu izobraževanja in letni pogodbi o financiranju dolžan prispevati proračunski financer.
JAVNOST DELA IN POSLOVNA TAJNOST
24. člen
Delo zavoda je javno. Javnost dela zavoda se zagotavlja z rednimi obvestili na internetnih spletnih straneh in s poročili o delu in poslovanju ter izvajanju programov ustanovitelju, udeležencem izobraževanja, novinarjem in drugim predstavnikom javnosti, od tega najmanj dvakrat letno v ustrezni pisni obliki. O delu zavoda obvešča javnost direktor oziroma oseba, ki jo za to pooblasti.
Javnost se izključi v primerih, kot to določa zakon, ko gre za obravnavo vsebin zaupne narave, varovanja osebnih podatkov, ali če so podatki ali informacije določene kot poslovna tajnost.
25. člen
Direktor, strokovni in drugi delavci zavoda morajo varovati listine in podatke, do katerih pridejo oziroma so z njimi seznanjeni pri opravljanju izobraževalne dejavnosti in so določeni za poslovno tajnost.
Osebe iz prejšnjega odstavka morajo varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega razmerja.
Za poslovno tajnost se štejejo podatki in dokumenti, ki so z zakonom in drugimi predpisi določeni za tajne ter drugi podatki in dokumenti, ki jih svet zavoda ali direktor določi za poslovno tajnost.
ZAPOSLENI V ZAVODU
26. člen
Strokovno in izobraževalno delo v zavodu opravljajo strokovni delavci, ki morajo imeti v skladu z zakonodajo predpisano vrsto, stopnjo in smer izobrazbe ter opravljen strokovni izpit.
Strokovna, administrativna, tehnična in druga dela v zavodu opravljajo delavci, določeni s sistemizacijo delovnih mest v skladu z normativi in standardi, ki veljajo pri izobraževanju odraslih.
Prosta delovna mesta se v zavodu objavijo na podlagi javnega razpisa in v skladu z veljavno sistemizacijo delovnih mest, za strokovna dela in naloge, povezane s predavanji in pedagoškim delom učiteljev, se sklepajo ustrezne pogodbe o zaposlitvi za določen čas ali podjemne pogodbe, glede na potrebe, vrsto in obseg izvajanja izobraževalnih programov.
NADZOR
27. člen
Nadzor nad izvajanjem zakona ter drugih predpisov in aktov, ki urejajo organizacijo, izvajanje dejavnosti, financiranje in opravljanje dejavnosti v zavodu izvaja pristojna inšpekcija.
Porabo javnih sredstev v zavodu nadzoruje Računsko sodišče RS, gospodarjenje z nepremičninami v lasti ustanovitelja in sredstva za dejavnost in izvedbo dogovorjenih programov, ki se jih financira iz proračuna lokalne skupnosti, pa pristojni organ ustanovitelja.
SPLOŠNI AKTI ZAVODA
28. člen
Zadeve, ki jih ne ureja zakon in ta odlok, zavod podrobneje uredi z internimi predpisi. Zavod ima tudi pravila zavoda, ki jih sprejme svet zavoda in začno veljati, ko ustanovitelj k njim poda svoje soglasje.
Druge splošne akte sprejema svet zavoda, če ni z drugimi predpisi ali s pravili določeno, da jih sprejema direktor zavoda.
Pravila in drugi splošni akti ne smejo biti v neskladju z zakonom in s tem odlokom.
PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
29. člen
Zavod, ustanovljen s tem odlokom, je pravni naslednik organizacijske enote Ljudska univerza Litija javnega zavoda Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija, ki je bil ustanovljen z Odlokom o ustanovitvi Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija (Uradni list RS, št. 13/98, 106/03, 93/05), ki je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vložno številko 622-00 in prevzame vse pravice in obveznosti iz tega naslova.
Ustanovitelj in zavod skleneta pogodbo o prevzemu premoženja v upravljanje, v kateri se opredeli obseg in vrednost premoženja, ki ga zavod prevzame v upravljanje. Predlog pogodbe pripravi v.d. direktor zavoda v roku 30 dni po pričetku uporabe odloka.
30. člen
Z dnem uporabe tega odloka je novo ustanovljeni Javni zavod za izobraževanje odraslih Ljudska univerza Litija dolžan prevzeti vse zaposlene javne uslužbence, ki so bili zaposleni v prejšnjem Zavodu za izobraževanje in kulturo Litija – enota Ljudska univerza Litija v skladu z veljavno sistemizacijo, sprejeto na 31. seji Občinskega sveta Občine Litija z dne 31. 1. 2006 in z njimi skleniti ustrezne spremembe pogodbe o zaposlitvi, ki se nanašajo na novega delodajalca.
31. člen
Občinski svet občine ustanoviteljice imenuje vršilca dolžnosti direktorja zavoda, ki nastopi delo z dnem uporabe tega odloka, njegov mandat traja največ eno leto oziroma preneha z dnem imenovanja direktorja zavoda na podlagi izvedenega javnega razpisa.
Pogodbo o zaposlitvi vršilca direktorja zavoda iz prejšnjega odstavka podpiše župan občine ustanoviteljice.
32. člen
Vršilec dolžnosti direktorja Zavoda za izobraževanje in kulturo je pooblaščen, da pripravi vse potrebno za začetek dela, vpis v sodni register, pridobi davčno številko in transakcijski račun novoustanovljenega zavoda.
33. člen
Svet zavoda se konstituira v skladu s tem odlokom najkasneje v treh mesecih potem ko se prične uporabljati ta odlok, do takrat po potrebi o vseh pomembnejših odločitvah, ki jih mora v skladu z zakonom sprejeti svet zavoda, odloča občinski svet ustanovitelja ali po njegovem pooblastilu župan.
Svet zavod mora najkasneje v šestih mesecih od dneva svojega konstituiranja sprejeti pravila zavoda in jih ustanovitelju predložiti v soglasje.
Svet zavoda mora v treh mesecih po pridobitvi soglasja k pravilom zavoda objaviti javni razpis za direktorja zavoda.
34. člen
Z dnem uveljavitvijo tega odloka preneha veljati odlok o ustanovitvi Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija (Uradni list RS, št. 13/98, 106/03, 93/05), uporablja pa se do začetka uporabe tega odloka.
35. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporabljati pa se začne od 1. 9. 2006 dalje.
Šifra: 601–9/2005
Litija, dne 20. aprila 2006
Župan
Občine Litija
Mirko Kaplja l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti