Uradni list

Številka 45
Uradni list RS, št. 45/2006 z dne 28. 4. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 45/2006 z dne 28. 4. 2006

Kazalo

1950. Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda za kulturo Litija, stran 4909.

Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00), 26. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 96/02) in 16. člena Statuta Občine Litija (Uradni list RS, št. 18/04, 33/06) je Občinski svet Občine Litija na 34. seji dne 20. 4. 2006 sprejel
O D L O K
o ustanovitvi Javnega zavoda za kulturo Litija
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom Občina Litija (v nadaljevanju: ustanoviteljica) ustanavlja Javni zavod za kulturo Litija (v nadaljevanju: zavod) za izvajanje programov in prireditev v javnem interesu na področju kulturnih dejavnosti na območju Občine Litija.
II. STATUSNE DOLOČBE
2. člen
Zavod posluje pod imenom: Javni zavod za kulturo Litija.
Skrajšano ime zavoda je: JZK Litija.
Sedež zavoda je: Trg na Stavbah 8a, Litija.
3. člen
Zavod ima in uporablja štampiljko okrogle oblike premera 35 mm, sredi katere je občinski grb, na zgornjem zunanjem robu je izpisano besedilo: »Javni zavod za kulturo« ter na spodnjem zunanjem robu: »LITIJA«.
Zavod ima lahko in uporablja za potrebe svojega delovanja in poslovanja tudi druge štampiljke v skladu z določili, ki jih določa statut zavoda.
Število, uporabo, način varovanja in uničenja štampiljk ter odgovorne delavce določi direktor zavoda.
4. člen
Osnovni namen ustanovitve in poslanstva zavoda je trajno zagotavljanje kulturnih dobrin, ki so namenjene zadovoljevanju človekovih potreb na področju kulture, zlasti z izvajanjem javnih kulturnih programov, prireditev in drugih dejavnosti v javnem interesu za otroke, mladino, odrasle in druge občane ter zagotavljanje strokovno tehnične podpore in pomoči pri izvedbi javnih prireditev oziroma projektov s področja delovanja kulturnih društev in ljubiteljske kulture.
Zavod organizira svoje delo in opravlja svojo dejavnost, kot enovit pravni subjekt, zlasti na naslednjih področjih dela:
– organizacija in izvedba otroških matinej, gledaliških, lutkovnih, glasbenih, pevskih, plesnih, baletnih idr. družabnih prireditev za otroke in mladino,
– organizacija in izvedba gledaliških, filmskih, plesnih predstav, pevskih in glasbenih koncertov, literarnih idr. prireditev za odrasle,
– organizacija in izvedba likovnih, slikarskih, kiparskih idr. delavnic ter redno prirejanje razstav iz tega področja,
– muzejsko-raziskovalna dejavnost,
– zbiranje, varovanje in skrb za javno arhivsko gradivo, ki ima značaj kulturnega spomenika in trajen pomen za znanost in kulturo,
– varovanje, ohranjanje in skrb za naravno in kulturno dediščino na območju Občine Litije,
– varovanje, upravljanje in skrb za javno kulturno infrastrukturo na območju Občine Litija.
5. člen
Zavod je pravna oseba s popolno odgovornostjo, pri poslovanju v pravnem prometu pa odgovarja za obveznosti z vsemi sredstvi, ki so mu dana v upravljanje.
Zavod se vpiše v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani in v razvid zavodov, ki ga vodi pristojno ministrstvo za kulturo.
6. člen
Zavod zastopa in predstavlja direktor.
Direktor je odgovoren za zakonitost dela zavoda, v imenu in za račun zavoda lahko v okviru dejavnosti sklepa pogodbe ter opravlja druge pravne posle do višine 5.000.000,00 SIT brez omejitev, nad to vrednostjo pa le v soglasju s svetom zavoda.
III. DEJAVNOSTI ZAVODA
7. člen
Dejavnosti zavoda po uredbi o uvedbi in uporabi standardne klasifikacije dejavnosti so:
M/80.422 Drugo izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje, d.n.
O/92.110 Snemanje filmov in video filmov
O/92.130 Kinematografska dejavnost
O/92.310 Umetniško ustvarjanje in poustvarjanje
O/92.320 Obratovanje objektov za kulturne prireditve
O/92.340 Druge razvedrilne dejavnosti
O/92.512 Dejavnost arhivov
O/92.521 Dejavnost muzejev
O/92.522 Varstvo kulturne dediščine
O/92.720 Druge dejavnosti za sprostitev, d.n.
K/70.200 Dajanje lastnih nepremičnin v najem
K/70.320 Upravljanje z nepremičninami za plačilo ali po pogodbi
K/73.101 Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju naravoslovja
K/73.201 Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju družboslovja
K/73.202 Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju humanistike
K/74.810 Fotografska dejavnost
K/74.852 Fotokopiranje in drugo razmnoževanje
K/74.871 Prirejanje razstav, sejmov in kongresov
G/52.486 Trgovina na drobno z umetniškimi izdelki
G/52.500 Trgovina na drobno z rabljenim blagom
G/52.630 Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln
DE/22.110 Izdajanje knjig
DE/22.120 Izdajanje časopisov
DE/22.130 Izdajanje revij in periodike
DE/22.140 Izdajanje posnetih nosilcev zvočnega zapisa
DE/22.150 Drugo založništvo
DE/22.310 Razmnoževanje zvočnih zapisov,
DE/22.320 Razmnoževanje video zapisov,
DE/22.330 Razmnoževanje računalniških zapisov,
I/63.300 Dejavnost potovalnih agencij in organizatorjev potovanj; s turizmom povezane dejavnosti,
H/55.400 Točenje pijač,
H/55.520 Priprava in dostava hrane (catering).
Zavod ne sme začeti opravljati nove dejavnosti ali spremeniti pogojev za opravljanje dejavnosti brez soglasja ustanoviteljice ali drugih predpisov, dokler niso izpolnjeni predpisani pogoji za opravljanje predmetne dejavnosti.
8. člen
Zavod, poleg v prejšnjem členu navedenih dejavnosti, med drugim zlasti upravlja in skrbi za premično in nepremično kulturno in naravno dediščino, izvaja muzejsko in arhivsko ter z njimi povezano raziskovalno dejavnost, spodbuja, usmerja, ustvarja, organizira in posreduje širšo kulturno dejavnost ter razvedrilne programe s področja prostočasnih dejavnosti za otroke, mladino in odrasle ter se v ta namen povezuje z drugimi zavodi, organizacijami, društvi ter z drugimi uporabniki teh storitev v občini in širšem okolju.
Zavod za področje kulturnih in drugih dejavnosti v javnem interesu opravlja tudi druga strokovno tehnična dela, ki jih določa občinski Lokalni kulturni program ali pa mu jih naloži pristojni organ občine ustanoviteljice.
IV. ORGANI ZAVODA
9. člen
Organa zavoda sta:
– direktor,
– svet zavoda,
Direktor zavoda je individualni poslovodni in strokovni organ zavoda.
Svet zavoda je predvsem kolektivni strokovni organ, ki zlasti spremlja njegova delovanje, nadzira zakonitost dela in poslovanja zavoda ter odloča o pomembnejših in strateških odločitvah.
Zavod ima lahko tudi druge organe, katerih delovno področje, sestava in način izvolitve oziroma imenovanja članov se določijo s statutom.
Direktor
10. člen
Direktor organizira, vodi in koordinira delo na posameznih področjih delovanja ter poslovanje zavoda.
Direktor predstavlja in zastopa zavod ter je odgovoren za strokovnost in zakonitost dela zavoda.
Za direktorja zavoda je lahko imenovan kandidat, ki poleg splošnih pogojev izpolnjuje še:
– da ima univerzitetno ali najmanj visokošolsko strokovno izobrazbo ekonomske, pedagoške, družboslovne, humanistične ali organizacijske smeri,
– da ima najmanj 5 let delovnih izkušenj, smisel za skupinsko delo in delo s strankami, ustrezne vodstvene sposobnosti in opravljen strokovni izpit,
– da strokovno pozna delo in področja delovanja zavoda ter da obvlada vsaj en svetovno znani tuji jezik.
11. člen
Direktorja zavoda imenuje in razrešuje občinski svet občine ustanoviteljice na podlagi izvedenega javnega razpisa ter po predhodnem mnenju sveta zavoda.
Javni razpis za imenovanje direktorja se objavi v Uradnem listu RS. V razpisu se določijo pogoji, ki jih mora izpolnjevati kandidat, čas, za katerega bo imenovan, rok, do katerega se sprejemajo prijave kandidatov, in rok, v katerem bodo prijavljeni kandidati obveščeni o izbiri. Kandidati za direktorja morajo ob prijavi na razpis priložiti svoj program dela in razvojno vizijo zavoda. Poleg javnega razpisa lahko ustanovitelj javnega zavoda povabi k prijavi posamezne kandidate tudi neposredno, pri čemer mnenje sveta zavoda za kandidate po ustanoviteljevem izboru ni potrebno.
Za izvedbo javnega razpisa in pripravo predloga izbire kandidata za delovno mesto direktorja zavoda je zadolžen pristojni organ ustanovitelja. Podrobneje se postopki, pristojnosti in način imenovanja direktorja uredijo v statutu zavoda.
Mandat direktorja zavoda traja pet let in je po preteku te dobe lahko ponovno imenovan.
Delavca, ki je bil pred imenovanjem za direktorja zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se po prenehanju funkcije premesti v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom na prosto delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje.
12. člen
Direktor med drugimi opravlja zlasti naslednje naloge:
– sprejema strateški načrt, kadrovski načrt, finančni načrt in letni program dela, h katerim mora pridobiti soglasje sveta zavoda,
– vodi, usmerja in koordinira delo po posameznih področjih ter drugih strokovnih organih zavoda,
– sprejema akt o organizaciji dela ter akt o sistemizaciji delovnih mest, h kateremu mora pridobiti soglasje sveta zavoda in občine ustanoviteljice,
– sprejema načrt nabav osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja in odloča v skladu z določili 6. in 18. člen a tega odloka,
– odloča o sklepanju delovnih razmerij in disciplinski odgovornosti delavcev,
– pripravlja letno poročilo in poroča ustanovitelju o vseh zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje zavoda,
– skrbi za sodelovanje zavoda z drugimi organizacijami in institucijami ter širšo družbeno skupnostjo in okoljem,
– opravlja druge naloge v skladu z zakoni, tem odlokom in drugimi predpisi.
13. člen
Ustanovitelj lahko razreši direktorja pred iztekom mandata:
– če direktor sam zahteva razrešitev,
– če nastane kateri od razlogov, ko po predpisih o delovnih razmerjih preneha delovno razmerje po samem zakonu,
– če neutemeljeno ne izvršuje sklepov ustanoviteljice, sveta zavoda ali ravna v nasprotju z njimi,
– če zanemarja ali malomarno opravlja svoje dolžnosti, tako da bi lahko nastale pri delovanju zavoda hujše motnje pri izvajanju dejavnosti,
– če s svojim nevestnim ali nepravilnim delom zavodu povzroča materialno ali finančno škodo,
– če nastopijo bistvene spremembe v zvezi z dejavnostjo, zaradi katere je bil zavod ustanovljen.
Direktorja se razreši na način in po postopku, ki je določen za imenovanje; predhodno nezavezujoče mnenje ustanovitelju poda svet zavoda.
O razlogih za razrešitev se direktorja pisno seznani ter se mu da možnost, da se o njih pisno izjavi v roku najpozneje 30 dni.
14. člen
Ustanovitelj imenuje, za obdobje največ enega leta, vršilca dolžnosti direktorja, če:
– direktorju predčasno preneha mandat in se ne izpelje redni postopek imenovanja,
– če se ni nihče prijavil na javni razpis ali če nihče izmed prijavljenih kandidatov ni bil izbran.
Svet zavoda
15. člen
Zavod upravlja svet zavoda, kot najvišji organ, ki šteje 9 članov, in sicer:
– tri predstavnike občine ustanoviteljice, ki jih imenuje občinski svet izmed posameznih strokovnjakov ali predstavnikov javnosti s področja dela zavoda,
– enega predstavnika zaposlenih javnih uslužbencev zavoda, ki ga izvolijo zaposleni uslužbenci zavoda neposredno na tajnih volitvah, kot to določa statut zavoda,
– dva predstavnika izmed kulturnih ustvarjalcev občanov posameznikov, ki živita in delata na območju Občine Litija, ki jih ustanovitelju predlaga direktor zavoda,
– tri predstavnike uporabnikov storitev zavoda iz vrst javne in civilne sfere: pri čemer je en predstavnik iz vrst vzgojno-izobraževalnih zavodov, ki imajo sedež v Občini Litija, eden iz vrst organizirane društvene sfere na področju ljubiteljske kulturne dejavnosti in eden iz vrst ožjega dela lokalne skupnosti.
Predstavnika kulturnih ustvarjalcev imenuje občinski svet na predlog direktorja zavoda, predstavnike uporabnikov storitev zavoda imenuje občinski svet na predlog pristojnega organa vrtca ali šole, kulturnih društev, ki imajo sedež na območju Občine Litija, ter na predlog sveta Mestne skupnosti Litija kot ožjega dela lokalne skupnosti.
Postopek in način evidentiranja predlogov ter imenovanja oziroma izvolitev članov sveta se podrobneje uredi v statutu zavoda.
Mandat članov sveta zavoda traja 5 let. Za člana sveta je ista oseba lahko izvoljena ali imenovana največ dvakrat zaporedoma.
16. člen
Svet zavoda dela na sejah. Seje sveta sklicuje predsednik sveta na lastno pobudo, na pobudo drugih članov sveta, na pobudo direktorja ali ustanoviteljice, za administrativno in tehnično pomoč pri delu je zadolžen direktor zavoda, na vse seje sveta zavoda se pisno vabi tudi predstavnika občinske uprave ustanoviteljice, ki pa ne sodeluje pri odločanju.
Svet zavoda je sklepčen, če je na seji prisotnih več kot polovica članov, in veljavno odloča z večino glasov vseh prisotnih članov sveta.
17. člen
Prvo sejo sveta zavoda v novi sestavi skliče župan občine ustanoviteljice ali po njegovem pooblastilu direktor zavoda najkasneje v roku 15 dni po imenovanju ali izvolitvi vseh članov sveta. Na prvi seji člani sveta izmed sebe izvolijo predsednika sveta zavoda in njegovega namestnika.
Pravice, pristojnosti in odgovornosti članov sveta podrobneje ureja statut zavoda, medtem ko se sklicevanje sej, vodenje in način odločanja na sejah uredi v poslovniku o delu sveta zavoda.
18. člen
Svet zavoda opravlja zlasti naslednje naloge:
– nadzira zakonitost dela in poslovanja zavoda ter ocenjuje delo direktorja,
– spremlja, analizira in ocenjuje delovanje zavoda,
– daje soglasje k strateškemu načrtu, letnemu programu dela, finančnemu načrtu, organizaciji dela, sistemizaciji delovnih mest, kadrovskemu načrtu, načrtu nabav in investicij,
– sprejema zaključni račun zavoda in poročilo o njegovi realizaciji,
– sprejema statut in druge splošne akte zavoda,
– daje soglasje k cenam javnih kulturnih dobrin in posameznim storitvam zavoda,
– daje predhodno mnenje k imenovanju direktorja,
– sklepa pogodbo o zaposlitvi direktorja zavoda,
– razpisuje volitve predstavnikov delavcev in poziv za evidentiranje predstavnikov uporabnikov v svet zavoda,
– daje direktorju in ustanoviteljici predloge in mnenja o posameznih vprašanjih,
– opravlja druge z zakoni in drugimi splošnimi akti zavoda določene naloge.
19. člen
Član sveta je lahko na predlog sveta zavoda ali ustanoviteljice razrešen oziroma odpoklican pred iztekom mandata:
– če sam zahteva razrešitev,
– če nastopi delo ali funkcijo, ki je nezdružljiva s članstvom v svetu zavoda,
– če se trikrat zapored brez opravičila ne udeleži seje sveta zavoda,
– če ne opravlja svojih nalog, pri svojem delu ne ravna v skladu s predpisi in povzroča s svojim ravnanjem zavodu škodo.
Predlog za razrešitev člana sveta se posreduje ustanoviteljici s pisno obrazložitvijo, če gre za razrešitev člana sveta, ki ga imenuje ustanoviteljica.
Glede postopka razrešitve oziroma odpoklica člana sveta se smiselno uporabljajo določbe o postopku za imenovanje oziroma izvolitev.
Članu sveta preneha mandat tudi s smrtjo, z izgubo poslovne sposobnosti oziroma s prenehanjem delovnega razmerja.
V. ZAPOSLENI V ZAVODU
20. člen
Pri odločanju o delovnih razmerjih in z njimi povezanimi pravicami in obveznostmi zaposlenih delavcev se uporabljajo Zakon o delovnih razmerjih, Zakon o sistemu plač v javnem sektorju, Zakon o uresničevanju javnega interesa na področju kulture in Kolektivna pogodba za kulturne dejavnosti ter drugi podzakonski akti, ki urejajo področje delovnopravnih razmerij za javne uslužbence.
Strokovni delavci zavoda, ki opravljajo javno službo, morajo imeti predpisano vrsto, stopnjo in smer strokovne izobrazbe določeno v skladu s sistemizacijo delovnih mest.
Za prosta delovna mesta strokovnih in drugih delavcev se v skladu z veljavno sistemizacijo delovnih mest objavi javni razpis. Pred objavo javnega razpisa za prosto delovno mesto si mora zavod pridobiti poprejšnje soglasje župana občine ustanoviteljice.
VI. SREDSTVA ZA DELO
21. člen
Ustanoviteljica zagotavlja zavodu za delovanje pogoje, sredstva in premoženje bivše organizacijske enote Kulturni center Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija na sedežu zavoda, s katerimi je zavod upravljal do uveljavitve tega odloka.
Zavod pridobiva sredstva za delo iz javnih sredstev, proračuna države in občine ustanoviteljice, plačil in prispevkov uporabnikov storitev, s prodajo storitev in izdelkov na trgu, ter iz donacij, daril in prispevkov sponzorjev ter iz drugih virov, ki jih določa zakon.
V primeru, da zavod pridobi javna sredstva za posamezne kulturne projekte od drugega financerja, mora o tem obvestiti svojega ustanovitelja.
22. člen
Ustanoviteljica se z zavodom na podlagi neposrednega poziva ter njegovega strateškega in letnega programa dela ter finančnega načrta vsako leto sproti posebej dogovori za financiranje stroškov iz dejavnosti, ki jih zavod opravlja v javnem interesu za potrebe občanov in drugih organizacij v Občini Litija.
Ustanoviteljica zagotavlja zavodu za izvajanje dogovorjenih programov sredstva za plače zaposlenih in druge stroške v zvezi z opravljanjem dela, sredstva za materialne stroške delovanja zavoda ter sredstva za programsko dejavnost in sicer mesečno po dvanajstinah, na podlagi prejetega zahtevka in v skladu z dogovorjenim obsegom in razpoložljivimi proračunskimi sredstvi, kar se uredi v letni pogodbi o financiranju med ustanoviteljico in zavodom.
Ustanoviteljica zagotavlja zavodu tudi sredstva za nabavo nove opreme, investicijsko vzdrževanje in investicije v skladu z zagotovljenimi proračunskimi sredstvi za namen.
Zavod je na zahtevo ustanoviteljice dolžan svoje strateške in letne izvedbene finančne načrte uskladiti z ustanoviteljičinimi, ki veljajo za posamezno proračunsko obdobje. Dokler ne pride do uskladitve in potrditve letnega plana in finančnega načrta zavoda za tekoče proračunsko obdobje, zavod posluje, ustanoviteljica pa zagotavlja sredstva za delovanje zavoda, v obsegu iz preteklega poslovnega leta v skladu s predpisi, ki veljajo za poslovanje v obdobju začasnega financiranja.
23. člen
Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih zavod doseže pri opravljanju svoje dejavnosti, se nameni za izboljšanje materialnih pogojev dela, za nabavo nove opreme in investicijsko vzdrževanje prostorov, kjer zavod deluje. Del presežka sredstev, ki jih zavod pridobi s prodajo storitev in proizvodov ter drugo dejavnostjo izven okvira javne službe, se lahko po predhodnem soglasju ustanoviteljice nameni tudi za dodatno delovno uspešnost zaposlenih v skladu z veljavnimi predpisi.
Primanjkljaj prihodkov nad odhodki, ki v zavodu nastane pri izvajanju dogovorjenega programa javne službe, upoštevajoč merila, normative in standarde, za katere se po tem odloku zagotavljajo sredstva iz občinskega proračuna, krije ustanoviteljica, upoštevajoč dogovorjena merila, veljavne normative in standarde, ki veljajo za predmetno dejavnost.
VII. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI MED USTANOVITELJICO IN ZAVODOM TER ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU
24. člen
Premoženje, s katerim upravlja zavod, je last ustanoviteljice. Zavod samostojno upravlja s sredstvi, ki so mu dana v upravljanje, ne more pa s pravnimi posli brez soglasja ustanoviteljice odtujiti ali obremeniti premoženja, ki se knjiži po veljavnih predpisih o računovodstvu kot osnovno sredstvo.
Zavod je dolžan upravljati s premoženjem ustanoviteljice s skrbnostjo dobrega gospodarja, za upravljanje s premoženjem ustanoviteljice se sklene med zavodom in ustanoviteljico posebna pogodba.
25. člen
Ustanoviteljica odgovarja za obveznosti zavoda omejeno subsidiarno, do vrednosti sredstev, s katerimi upravlja zavod.
Ustanoviteljica ne odgovarja za obveznosti zavoda iz naslova drugih dejavnosti, ki jih zavod opravlja za druge naročnike ter za obveznosti, za katere zavod ni pridobil predhodnega soglasja.
Ustanoviteljica ima v zavodu pravico opravljati nadzor nad namensko porabo proračunskih sredstev. Nadzor nad izvajanjem zakonov, drugih predpisov in aktov, ki urejajo organizacijo, financiranje in izvajanje strokovnega dela v zavodu, opravljajo pristojne inšpekcije in institucije, določene z zakoni.
VIII. JAVNOST DELA
26. člen
Delo zavoda je javno, razen v primerih, ko zakon določa varovanje poslovne tajnosti in tajnost podatkov. O delu zavoda obvešča javnost direktor ali oseba, ki jo za to pooblasti.
Zavod je dolžan ustanoviteljici najmanj dvakrat letno poročati o izvajanju sprejetega letnega programa in finančnem poslovanju. Zavod je dolžan na zahtevo ustanoviteljice posredovati tudi vse druge podatke, potrebne za spremljanje, načrtovanje in financiranje dejavnosti, ter v statistične namene.
IX. SPLOŠNI AKTI ZAVODA
27. člen
Zavod v zadevah, ki jih ne ureja ta odlok, a so pomembne za opravljanje dejavnosti in poslovanje zavoda, uredi s statutom zavoda in z drugimi splošnimi akti. Statut zavoda ne sme biti v neskladju s tem odlokom in drugimi predpisi.
Statut in druge splošne akte zavoda sprejema svet zavoda, če ni z drugimi predpisi ali statutom zavoda določeno, da jih sprejme direktor.
K statutu in aktu o sistemizaciji delovnih mest v zavodu, kakor tudi k njihovim spremembam in dopolnitvam, mora ustanoviteljica podati predhodno svoje soglasje, v veljavo nastopijo šele po pridobitvi tega soglasja.
X. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
28. člen
Javni zavod za kulturo Litija je pravni naslednik organizacijske enote Kulturni center javnega zavoda Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija (Uradni list RS, št. 13/98, 106/03, 93/05), vpisanega v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vložno številko 622-00.
Novo ustanovljeni Zavod za kulturo Litija prevzame vse pravice in obveznosti prejšnjega Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija – enote Kulturni center ter prevzame v upravljanje premoženje, ki ga je na dan 31. 8. 2006 uporabljala enota Zavoda za izobraževanje in kulturo Kulturni center.
Ustanoviteljica in zavod skleneta pogodbo o prevzemu premoženja v upravljanje, v kateri opredelijo obseg in vrednost premoženja, ki ga prevzame v upravljanje zavod. Predlog pogodbe pripravita v.d. direktor Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija in v.d. direktor Zavoda za kulturo v roku 30 dni po pričetku uporabe tega odloka.
29. člen
Z dnem uporabe tega odloka je novo ustanovljeni Zavod za kulturo Litija dolžan prevzeti vse zaposlene javne uslužbence v Zavodu za izobraževanje in kulturo Litija – enota Kulturni center Litija v skladu z veljavno sistemizacijo, sprejeto na 31. seji Občinskega sveta Občine Litija z dne 31. 1. 2006 in z njimi skleniti ustrezne spremembe pogodbe o zaposlitvi, ki se nanašajo na novega delodajalca.
Občinski svet občine ustanoviteljice imenuje vršilca dolžnosti direktorja zavoda. Njegov mandat začne 1. 9. 2006 in traja največ eno leto oziroma preneha z dnem imenovanja direktorja zavoda. Pogodbo o zaposlitvi vršilca dolžnosti direktorja zavoda podpiše v imenu delodajalca župan občine ustanoviteljice.
30. člen
Vršilec dolžnosti direktorja Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija je pooblaščen, da pripravi vse potrebno za začetek dela, vpis v sodni register, pridobi davčno številko in transakcijski račun novoustanovljenega zavoda.
Vršilec dolžnosti direktorja Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija je zadolžen tudi za pripravo in izvedbo javnega poziva za prvo evidentiranje kandidatov za člane sveta zavoda iz vrst uporabnikov storitev zavoda.
31. člen
Predstavnike uporabnikov za prvo konstituiranje članov sveta zavoda imenuje občinski svet izmed evidentiranih kandidatov na podlagi javnega poziva za evidentiranje kandidatov. Javni poziv mora biti objavljen v 30 dneh po uveljavitvi odloka vsaj v dveh različnih medijih, ki izhajata na območju Občine Litije.
Svet zavoda se konstituira v skladu s tem odlokom najkasneje v treh mesecih potem, ko se prične uporabljati ta odlok, do takrat po potrebi o vseh pomembnejših odločitvah, ki jih mora v skladu s predpisi sprejeti svet zavoda, odloča občinski svet ustanovitelja ali po njegovem pooblastilu župan.
Svet zavod mora najkasneje v šestih mesecih od dneva svojega konstituiranja sprejeti statut zavoda in ga ustanovitelju predložiti v soglasje.
32. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi Zavoda za izobraževanje in kulturo Litija (Uradni list RS, št. 13/98, 106/03, 93/05) v delih, ki se nanašajo na organizacijsko enoto Kulturni center, uporablja pa se do začetka uporabe tega odloka.
33. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporabljati pa se začne 1. 9. 2006.
Št. 611-23/2003
Litija, dne 20. aprila 2006
Župan
Občine Litija
Mirko Kaplja l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti