Uradni list

Številka 26
Uradni list RS, št. 26/2006 z dne 10. 3. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 26/2006 z dne 10. 3. 2006

Kazalo

1092. Program priprave strategije prostorskega razvoja Mestne občine Nova Gorica (SPR MONG), stran 2801.

Na podlagi 27. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02 in 8/03; ZUreP-1) in 19. člena Statuta Mestne občine Nova Gorica (Uradne objave, št. 6/02 in 25/02, ter Uradni list RS, št. 38/05) sprejemam
P R O G R A M P R I P R A V E
strategije prostorskega razvoja Mestne občine Nova Gorica (SPR MONG)
1. Ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo Strategije prostorskega razvoja Mestne občine Nova Gorica (SPR MONG)
1.1 Ocena stanja in razlogi
Na podlagi četrtega odstavka 171. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-1) morajo občine sprejeti prostorske strategije najkasneje v treh letih po uveljavitvi Strategije prostorskega razvoja Slovenije, to je do 20. julija 2007.
Ne glede na zakonske zahteve tudi MONG sama ugotavlja potrebo po novi postavitvi oziroma redefiniciji strateških izhodišč za nadaljnji prostorski razvoj občine. Dolgoročni prostorski plan iz leta 1987, kljub številnim kasnejšim dopolnitvam in popravkom, ne daje več ustreznih odgovorov na potrebe in zahteve družbe. Spremembe družbene ureditve so uveljavile nove razmere na področju razvoja gospodarskih dejavnosti, lastništva in trga zemljišč, nove potrebe po prostoru zaradi načrtovanih kapitalskih investicij in nove zahteve po varovanju okolja, ohranjanju narave in kulturnih vrednot v prostoru. Tudi vsebina in oblika plana nista več skladni z zakonsko metodologijo in podzakonskimi predpisi, vsebino pa bo potrebno uskladiti tudi s Strategijo prostorskega razvoja Slovenije.
Zaradi vsega naštetega je MONG že v letih 2003 – 2004 začela s pripravo strokovnih podlag za strategijo prostorskega razvoja občine.
1.2 Pravna podlaga
Pravno podlago za pripravo SPR MONG predstavlja Zakon o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02 in 8/03; ZUreP-1).
2. Predmet in programska izhodišča SPR MONG
2.1 Predmet SPR MONG
Predmet SPR MONG je določen z zakonom in s pravilnikom. Vsebina SPR MONG bo naslednja:
– izhodišča in cilji prostorskega razvoja občine,
– zasnova razmestitve dejavnosti v prostoru s prioritetami in usmeritvami za dosego ciljev prostorskega razvoja občine,
– zasnove posameznih sistemov:
– zasnova poselitve,
– zasnova komunalne infrastrukture,
– zasnova krajine,
– urbanistične zasnove,
– ukrepi za izvajanje strategije prostorskega razvoja občine.
2.2 Programska izhodišča SPR MONG
Programska izhodišča za oblikovanje SPR MONG so:
– na podlagi stanja opredelitev teženj prostorskega razvoja občine v povezavi z obmejno prostorsko lego ter iz tega izhajajočimi specifičnimi gospodarskimi, družbenimi in okoljskimi razmerami;
– vloga občine v regiji;
– načela trajnostnega prostorskega razvoja, izhajajoča iz različnih evropskih in mednarodnih dokumentov in priporočil (Agenda 2000, Habitat, 6. akcijski okoljski program…);
– nadgradnja usmeritev prostorske strategije Slovenije ter prostorskega reda Slovenije;
– povzemanje varstvenih usmeritev ter zahtev iz programov, predpisov in načrtov s področij varstva okolja, ohranjanja narave, varstva naravnih virov in varstva kulturne dediščine (program varstva okolja…).
2.3 Priprava urbanistične in krajinske zasnove
Sočasno s pripravo SPR MONG bo občina izdelala tudi zasnovo prostorskega razvoja in urejanja mestnega prostora s sistemom naselij Nova Gorica in z njim povezanih sosednjih naselij (urbanistična zasnova Nove Gorice).
2.4 Sodelovanje in usklajevanje s sosednjimi občinami
Pripravljavec si bo prizadeval za usklajevanje svojih interesov z interesi sosednjih občin znotraj regije in širšega prostora. Posebno pozornost bomo posvetili čezmejnemu sodelovanju. Na področjih, kjer problematika presega meje MONG, bo pripravljavec sodeloval pri oblikovanju skupnih elementov strategije prostorskega razvoja. Medobčinsko sodelovanje zahtevajo predvsem področja sistema poselitve, razporeditve delovnih mest, javnega prometa, ravnanja z odpadki, odvajanja odpadnih vod, varstva pred poplavami in upravljanja zavarovanih območij narave.
3. Okvirno ureditveno območje SPR MONG
SPR MONG se pripravlja za celotno območje Mestne občine Nova Gorica.
4. Nosilci urejanja prostora in drugi udeleženci, ki bodo sodelovali pri pripravi SPR MONG
4.1. Pripravljavec SPR MONG
Pripravljavec strategije prostorskega razvoja je Mestna občina Nova Gorica. Pripravo SPR MONG vodi Oddelek za okolje in prostor. Drugi oddelki občinske uprave pri pripravi SPR sodelujejo.
Naloge Oddelka za okolje in prostor so, da:
– skrbi za metodološko in vsebinsko konsistentnost priprave SPR MONG;
– organizira delovanje delovne skupine za pripravo SPR MONG;
– sodeluje pri izdelavi ustreznih podatkov, analiz in strokovnih podlag za pripravo SPR MONG;
– sodeluje z izbranim izdelovalcem pri pripravi in uskladitvi predloga SPR MONG;
– zagotavlja vključevanje nosilcev urejanja prostora in drugih udeležencev v postopek priprave, usklajuje njihovo delo ter pridobi njihove smernice in strokovne podlage;
– organizira prostorske konference, javno razgrnitev in javne obravnave;
– zagotavlja sodelovanje javnosti v postopku priprave SPR MONG in
– vodi spis o postopku.
Naloge drugih oddelkov uprave MONG so, da:
– izdelajo in posredujejo Oddelku za okolje in prostor strokovne podlage razvoja in/ali varstva s svojega delovnega področja;
– pripravijo usmeritve s svojega delovnega področja za pripravo SPR MONG.
4.2 Nosilci urejanja prostora
Nosilci urejanja prostora so ministrstva in organi v njihovi sestavi ter nosilci javnih pooblastil, ki sodelujejo pri pripravi SPR MONG in so določeni v Prilogi 1 k temu programu priprave. V skladu z interesom sodelovanja in glede na prostorsko relevantnost lahko podajo smernice za pripravo SPR MONG tudi druga ministrstva in nosilci urejanja prostora na lokalni ravni.
Nosilci urejanja prostora so zadolženi, da:
– sodelujejo s pripravljavcem pri pripravi SPR MONG;
– izdelajo in posredujejo pripravljavcu strokovne podlage razvoja in/ali varstva s svojega delovnega področja za pripravo SPR MONG;
– pripravijo smernice in podajo mnenje k predlogu SPR MONG v zakonsko predvidenem 30 dnevnem roku, ki pa je lahko v skladu z resorsko zakonodajo lahko izjemoma tudi daljši.
4.3 Izdelovalec SPR MONG
Izdelovalec SPR MONG bo izbran na osnovi določil zakonodaje s področja javnega naročanja.
5. Strokovne podlage za SPR MONG in način pridobitve strokovnih rešitev
Strokovne podlage in potrebne strokovne rešitve bodo izdelali pripravljavec SPR MONG, izdelovalec in drugi strokovnjaki za posamezna področja načrtovanja. V kolikor jih ne bo izdelal pripravljavec, jih bo pridobil na osnovi določil zakonodaje s področja javnega naročanja.
Strokovne podlage bodo posredovali tudi nosilci urejanja prostora za svoja področja in drugi udeleženci pri pripravi SPR MONG.
5.1 Obvezne strokovne podlage pripravljavca
– analiza fizičnega stanja prostorskih struktur (že izdelana);
– analiza pravnega stanja iz predpisov urejanja prostora in varstva okolja (že izdelana);
– analiza trga zemljišč (v izdelavi);
– analiza teženj prostorskega razvoja občine, identifikacija problemov in potreb (v izdelavi);
– analiza razvojnih pobud iz javnega in zasebnega sektorja;
– analiza razvojnih potreb in možnosti dejavnosti v prostoru – analiza privlačnosti;
– analiza ranljivosti prostora (že izdelana).
5.2 Druge strokovne podlage
Obsežne že izdelane strokovne podlage za področje poselitve bodo v delu, ki se nanaša na nivo strategije, smiselno uporabljene pri pripravi SPR MONG. Kot utemeljitev in preveritev strateških izhodišč bodo uporabljene tudi druge že izdelane strokovne podlage, ki so navedene v Prilogi 2 k temu programu priprave. Izdelane bodo tudi druge analize prostora, za katere bo v postopku ugotovljeno, da so pomembne pri odločitvah o prostorskem razvoju občine.
5.3 Strokovne podlage nosilcev urejanja prostora
Strokovne podlage nosilcev urejanja prostora zajemajo podatke, analize stanja, težnje prostorskega razvoja dejavnosti, predloge morebitnih razvojnih potreb in prostorskih ureditev s področja dejavnosti nosilca, vključno z njihovimi operativnimi programi ter druge pogoje in omejitve za razvoj posamezne dejavnosti v prostoru.
6. Geodetske podlage
Za pripravo SPR MONG bodo uporabljeni digitalni katastrski načrti v merilu 1:5000, digitalni ortofoto posnetki v merilu 1:5000 ter digitalni topografski načrti (DTK) v merilu 1:5000 in njihove prirejene pomanjšave v merila, primerna za SPR MONG.
7. Celovita presoja vplivov na okolje
Mestna občina Nova Gorica je za potrebe izdelave prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana občine Nova Gorica, sprejetega leta 2003 (Uradne objave, št. 18/2003), izdelala Študijo ranljivosti okolja za prostorski plan Mestne občine Nova Gorica, (Urbanistični inštitut Republike Slovenije,2000), ki vsebinsko in po namenu ustreza predpisani celoviti presoji vpliva izvedbe strategije na okolje.
Če bo Ministrstvo za okolje in prostor kljub temu odločilo, da je v postopku priprave SPR MONG potrebno izvesti celovito presojo vpliva njene izvedbe na okolje, bo pripravljavec presojo izvedel ter dodatno preučil vključenost zahtev varstva okolja, ohranjanja narave, varstva človekovega zdravja, kulturne dediščine ter druge vsebine v SPR MONG.
V takem primeru bo pripravljavec v okviru priprave SPR MONG zagotovil okoljsko poročilo in revizijo le-tega, ki bosta vsebovala informacije, potrebne za celovito presojo sprejemljivosti vplivov izvedbe SPR MONG na okolje.
Pripravljavec je pred začetkom priprave SPR MONG obvestil MOP o svoji nameri.
8. Postopek priprave SPR MONG
MONG bo v postopku priprave SPR izvedla spodaj navedene delovne korake in zagotovila sprejem v zakonsko predpisanem roku.
8.1 Izdelava analize stanja in strokovnih podlag
Pred začetkom del je pripravljavec ocenil stanje in zbral vsa že pripravljena strokovna gradiva, jih analiziral in ugotovil, s katerimi strokovnimi podlagami že razpolaga, katere strokovne podlage je potrebno dopolniti in katere je treba izdelati na novo.
8.2 Prva prostorska konferenca
Pripravljavec bo izvedel prostorsko konferenco v skladu z 28. členom ZUreP-1 z namenom, da se pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalne skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti.
8.3 Pridobitev smernic in strokovnih podlag nosilcev urejanja prostora
Pripravljavec bo pozval nosilce urejanja prostora, da posredujejo smernice in strokovne podlage s področja razvoja posameznih dejavnosti za izdelavo SPR MONG. Hkrati s pozivom jim bo pripravljavec posredoval program priprave.
Pripravljavec bo strokovne podlage državnih organov in njihovih strokovnih služb, ki jih je potrebno upoštevati ob izdelavi prostorske strategije, zbral in ovrednotil. Pri tem bodo morali nosilci urejanja prostora – državni organi in njihove strokovne službe ter lokalne javne službe, aktivno sodelovati ter zagotoviti dostopnost svojih projektov in že izdelanih strokovnih podlag.
8.4 Izdelava predloga SPR MONG
Ob upoštevanju rezultatov opravljenih analiz in strokovnih podlag bo izdelovalec pripravil predlog SPR MONG, ki bo vključeval temeljne cilje in usmeritve za urejanje prostora, zasnove prostorskih sistemov ter smernice in ukrepe za njeno izvajanje.
8.5 Izdelava okoljskega poročila
Če bo potrebno, bo vzporedno s pripravo predloga SPR MONG potekala izdelava okoljskega poročila in njegove revizije. Izdelavi bo sledila zakonsko predvidena ugotovitev njune ustreznosti.
8.6 Druga prostorska konferenca
Pripravljavec bo najmanj 14 dni pred javno razgrnitvijo organiziral obravnavo predloga SPR MONG na drugi prostorski konferenci.
8.7 Javna razgrnitev in javne obravnave
Predlog SPR MONG ter v primeru, ko bosta zahtevana, tudi okoljsko poročilo in njegova revizija, bodo javno razgrnjeni za najmanj 30 dni. V času javne razgrnitve bo pripravljavec organiziral eno ali več javnih obravnav. Pripravljavec bo zavzel stališče do pripomb in predlogov, podanih v času javne razgrnitve.
8.8 Priprava strokovnih stališč do pripomb ter izdelava dopolnjenega predloga SPR MONG
V skladu s stališči do pripomb in predlogov z javne razgrnitve in obravnave bo izdelovalec pripravil dopolnjen predlog prostorske strategije.
8.9 Pridobitev mnenj nosilcev urejanja prostora
K dopolnjenemu predlogu prostorske strategije bodo podali pristojni nosilci urejanja prostora svoja mnenja v največ 30 dneh.
8.10 Pridobitev sklepa o potrditvi
V primeru, ko bo potrebno izdelovati celovito presojo vplivov na okolje, bo pripravljavec poslal usklajen predlog SPR na pristojno ministrstvo v potrditev, da SPR MONG ne bo vplivala škodljivo na uresničevanje okoljskih ciljev. Pristojno ministrstvo bo odločitev sprejelo s sklepom.
8.11 Sprejem predloga prostorske strategije
Pred objavo odloka bo pripravljavec sprejeto SPR MONG poslal ministru za prostor v potrditev skladnosti z zakonom in državnimi ter morebitnimi skupnimi prostorskimi akti. Minister za prostor bo moral izdati sklep o potrditvi oziroma zavrnitvi najkasneje v 60 dneh od prejema popolne vloge. Dopolnjen predlog SPR MONG bo obravnaval Mestni svet in ga sprejel z odlokom.
8.12 Objava odloka
Pripravljavec bo potrjeni odlok skupaj z datumom in številko sklepa o potrditvi ministra za prostor objavil v Uradnem listu RS.
9. Financiranje priprave SPR MONG
Finančna sredstva za pripravo SPR MONG bodo zagotovljena v okviru proračuna MONG za leti 2006 in 2007.
10. Začetek veljavnosti
Program priprave se objavi v Uradnem listu RS in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 350-03-3/2005
Nova Gorica, dne 6. januarja 2006
Župan
Mestne Občine Nova Gorica
Mirko Brulc l.r.
    Priloga 1
    k PROGRAMU PRIPRAVE
 
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Nosilci na državni ravni        |Poda smernice za področje                |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|MOP Direktorat za prostor       |– poselitve                              |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|MOP ARSO Urad za upravljanje z  |– oskrbe z vodo, čiščenje voda in        |
|vodami                          |odvajanje odpadnih voda                  |
|                                |– upravljanja z vodami (rabe voda in     |
|                                |priobalnih zemljišč)                     |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|MOP ARSO Urad za okolje         |– ohranjanja narave                      |
|                                |– varstva okolja                         |
|                                |– ravnanja z odpadki                     |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za gospodarstvo,    |– umeščanja gospodarskih in turističnih  |
|Direktorat za turizem           |dejavnosti, objektov in naprav           |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za gospodarstvo,    |– umeščanje obveznih rezerv naftnih      |
|Direktorat za energijo          |derivatov v prostor                      |
|                                |– energetske infrastrukture in za        |
|                                |racionalno rabo energije in energetskih  |
|                                |virov                                    |
|                                |– oskrbe s plinom in daljinsko oskrbo s  |
|                                |toplotno energijo                        |
|                                |– rabe in izkoriščanja mineralnih surovin|
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za gospodarstvo,    |– umeščanje elektronske komunikacije v   |
|Direktorat za elektronske       |prostor                                  |
|komunikacije                    |                                         |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za delo, družino in |– umeščanja objektov socialnega varstva  |
|socialne zadeve                 |(domovi za starejše, socialni zavodi,    |
|                                |zavodi za usposabljanje…) v prostor      |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za zdravje          |– umeščanja ustanov zdravstvene          |
|                                |dejavnosti v prostor                     |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za visoko šolstvo,  |– visokega strokovnega in univerzitetnega|
|znanost in tehnologijo          |izobraževanja                            |
|                                |ter znanstvene in raziskovalne dejavnosti|
|                                |– umeščanja študentskih domov in         |
|                                |visokošolskih knjižnic                   |
|                                |v prostor                                |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za visoko šolstvo,  |– razvoja informacijske družbe in        |
|znanost in tehnologijo;         |umeščanja telekomunikacijske             |
|Direktorat za informacijsko     |infrastrukture v prostor                 |
|družbo                          |                                         |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za kulturo          |– umeščanja prostorsko relevantnih       |
|                                |dejavnosti kulture                       |
|                                |v prostor                                |
|                                |– razvoja dejavnosti in varstva kulturne |
|                                |dediščine                                |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za šolstvo in šport |– umeščanja ustanov vzgoje, osnovnega,   |
|                                |srednjega in višjega šolstva v prostor in|
|                                |– razvoja športa in umeščanja športnih   |
|                                |objektov in naprav                       |
|                                |v prostor                                |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za javno upravo     |– umeščanja javnih ustanov v prostor     |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za notranje zadeve  |– umeščanja prostorsko relevantnih       |
|                                |varnostnih dejavnosti                    |
|                                |v prostor                                |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za promet,          |– umeščanja cestnega prometa državnega   |
|Direktorat za ceste             |pomena v prostor                         |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za promet,          |– umeščanja železniškega prometa         |
|Direktorat za železnice         |državnega pomena                         |
|                                |v prostor                                |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za promet,          |– umeščanja letalskega prometa državnega |
|Direktorat za letalstvo         |pomena v prostor                         |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za kmetijstvo,      |– rabe in ohranjanja potencialov         |
|gozdarstvo in prehrano          |kmetijskih zemljišč                      |
|                                |– rabe in ohranjanja potencialov gozdnega|
|                                |prostora                                 |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Ministrstvo za obrambo          |– urejanja območij in infrastrukture,    |
|                                |namenjenih potrebam obrambe ter varstva  |
|                                |pred naravnimi in drugimi nesrečami      |
|                                |– urejanja območij in infrastrukture,    |
|                                |namenjenih potrebam varstva pred         |
|                                |naravnimi in drugimi nesrečami           |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Zavod RS za varstvo narave, OE  |– ohranjanja narave                      |
|Nova Gorica                     |                                         |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Zavod za varstvo kulturne       |– razvoja dejavnosti in varstva kulturne |
|dediščine Slovenije, OE Nova    |dediščine                                |
|Gorica                          |                                         |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Zavod za gozdove Slovenije, OE  |– rabe in ohranjanja potencialov gozdnega|
|Tolmin                          |prostora lokalnega pomena                |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Stanovanjski sklad RS           |– socialne stanovanjske gradnje          |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Javna agencija za železniški    |– umeščanja objektov železniške          |
|promet RS                       |infrastrukture v prostor                 |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Direkcija RS za ceste           |– umeščanja objektov cestne              |
|                                |infrastrukture državnega pomena v prostor|
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
|Služba vlade za lokalno         |– prostorske usmeritve s področja        |
|samoupravo in regionalno        |regionalnega razvoja                     |
|politiko                        |                                         |
|                                |                                         |
+--------------------------------+-----------------------------------------+
 
+----------------------------+---------------------------------------------+
|                            |                                             |
|Oddelki mestne uprave MONG  |                                             |
|in nosilci na lokalni ravni |Poda usmeritve lokalnega pomena za področje  |
+----------------------------+---------------------------------------------+
|Oddelek za gospodarstvo     |– umeščanja gospodarskih con v prostor       |
|                            |– rabe in ohranjanja potencialov kmetijskih  |
|                            |zemljišč                                     |
|                            |– rabe in ohranjanja potencialov gozdnega    |
|                            |prostora                                     |
|                            |– umeščanja gospodarskih in turističnih      |
|                            |dejavnosti ter objektov in naprav v prostor  |
+----------------------------+---------------------------------------------+
|Oddelek za družbene         |– umeščanja ustanov javne zdravstvene službe |
|dejavnosti                  |na primarni ravni v prostor                  |
|                            |– predšolske vzgoje, osnovnih šol in         |
|                            |izobraževalnih ustanov                       |
|                            |– razvoja športa in umeščanja lokalnih       |
|                            |športnih objektov                            |
|                            |in naprav v prostor                          |
|                            |– razvoja dejavnosti in varstva kulturne     |
|                            |dediščine lokalnega pomena                   |
|                            |– umeščanja prostorsko relevantnih           |
|                            |dejavnosti kulture                           |
|                            |v prostor                                    |
|                            |                                             |
+----------------------------+---------------------------------------------+
|Oddelek za infrastrukturo in|– umeščanja cestnega prometa lokalnega       |
|gospodarske javne službe    |pomena v prostor                             |
|                            |– kolesarskega prometa                       |
|                            |– mirujočega prometa                         |
|                            |– potniških in tovornih vozlišč              |
|                            |– umeščanja sistema javnega potniškega       |
|                            |prometa v prostor                            |
|                            |– oskrbe z vodo, čiščenja voda in odvajanja  |
|                            |odpadnih voda                                |
|                            |– energetske infrastrukture (prenosa in      |
|                            |distribucije električne energije, oskrbe s   |
|                            |plinom in daljinsko oskrbo s toplotno        |
|                            |energijo)                                    |
|                            |– ravnanja z odpadki                         |
|                            |                                             |
+----------------------------+---------------------------------------------+
|Kabinet župana – svetovalec |– urejanja območij, namenjenih potrebam      |
|za zaščito, reševanje in    |civilne obrambe ter varstva pred naravnimi   |
|civilno obrambo             |in drugimi nesrečami                         |
|                            |                                             |
+----------------------------+---------------------------------------------+
|Stanovanjski sklad MONG     |– socialne stanovanjske gradnje              |
|                            |                                             |
+----------------------------+---------------------------------------------+
 
+-------------------------+------------------------------------------------+
|                         |                                                |
|Nosilec na lokalni ravni |Poda smernice za področje                       |
+-------------------------+------------------------------------------------+
|Vodovodi in kanalizacija |– oskrbe z vodo, čiščenja voda in odvajanja     |
|                         |odpadnih voda                                   |
|                         |                                                |
+-------------------------+------------------------------------------------+
|Komunala                 |– ravnanja z odpadki                            |
|                         |                                                |
+-------------------------+------------------------------------------------+
|Avrigo                   |– umeščanja sistema javnega potniškega prometa  |
|                         |v prostor                                       |
|                         |                                                |
+-------------------------+------------------------------------------------+
|Kenog                    |– energetske infrastrukture                     |
|                         |                                                |
+-------------------------+------------------------------------------------+
|ELES Elektro – Slovenija |– prenosa električne energije državnega pomena  |
|d.o.o.                   |                                                |
|                         |                                                |
+-------------------------+------------------------------------------------+
|Elektro Primorska d.d.   |– prenosa in distribucije električne energije   |
|                         |lokalnega pomena                                |
|                         |                                                |
+-------------------------+------------------------------------------------+
|Geoplin d.o.o.           |– oskrbe s plinom in daljinske oskrbe s         |
|                         |toplotno energijo                               |
|                         |                                                |
+-------------------------+------------------------------------------------+
    Priloga 2
 
    SEZNAM STROKOVNIH PODLAG ZA IZDELAVO URBANISTIČNE ZASNOVE NOVE GORICE
 
    – Prometna ureditev Nove Gorice, Solkana in Šempetra,
    Prometnotehniški inštitut, Ljubljana, december 1990
    – Urbanistična zasnova mesta Nova Gorica – oblikovanje fizične strukture
mesta,
    Studio AxA, marec 1993
    – Zasnova skladno povezanega cestnega sistema Nove Gorice in Gorice –
zasnova primarnega cestnega omrežja,
    Studio AxA, april 1993
    – Zasnova skladno povezanega cestnega sistema Nove Gorice in Gorice –
sekundarno …
    Studio AxA, oktober 1993
    – Analiza izrabe površin mesta Nova Gorica,
    Studio AxA, januar 1994
    – Zasnova zelenih površin, Urbanistična zasnova mesta Nova Gorica
    Urbanistični institut RS, 1994
    – Urbanistična delavnica Magistrala,
    Oddelek za okolje in prostor MONG & drugi, september / december 1996
    – Zasnova dolgoročnega razvoja dejavnosti na mestnem območju Nove Gorice-
Lokacije nekaterih izbranih dejavnosti mestnega pomena;
    Studio AxA, junij 1997
    – Določitev lokacije univerzitetnega središča, Politehnika Nova Gorica,
    Projektna skupina Politehnika 2000, september 2000
    – Urbanistična delavnica vzpostavitev trgovske ulice,
    Mestna občina Nova Gorica, december 2000
    – Analiza in projekcija demografskega razvoja na mestnem območju Nove
Gorice do leta 2020,
    Urbanistični inštitut RS, 2000
    – Urbanistična delavnica lokacije večstanovanjske gradnje v Novi Gorici,
    Mestna občina Nova Gorica, jesen 2001,
    – Zunanji prostori osnovnih in srednjih šol v Novi Gorici
    Urbanistični institut RS, 2001/2002
    – Štetje prometa,
    PNZ Projekt nizke gradnje, 2005
    – Urbani prostor ob podaljšku Magistrale,
    Matjaž Bolčina, 2005
    – Prometna študija mesta Nova Gorica (v izdelavi),
    PNZ Projekt nizke zgradbe, 2005
    – Strokovne podlage za področje urejanja voda za območje mesta Nova
Gorica (v izdelavi),
    Viktor Pirc, 2006
 
 
    ZA PROSTORSKO STRATEGIJO MESTNE OBČINE NOVA GORICA
 
    – Hidrobiološke raziskave za varovanje vodnih virov Vrba in Studenci,
    Geologija Idrija d.o.o., 1998
    – Strokovne podlage za določitev varstvenih območij vodnih virov v Mestni
občini Nova Gorica,
    Geoologija Idrija d.o.o., 1999
    – Študija ranljivosti okolja za prostorski plan Mestne občine Nova
Gorica,
    Urbanistični inštitut RS, 2000
    – Karta hrupa za mestno območje Nove Gorice,
    Epispektrum d.o.o., 2000
    – Analiza zazidanosti stavbnih zemljišč v ureditvenih območjih naselij v
Mestni občini Nova Gorica,
    Locus d.o.o., maj 2001
    – Strategija razvoja turizma v Mestni občini Nova Gorica,
    Turistica, 2001
    – Dopolnitev k projektu določitve varstvenih območij vodnih virov v
Mestni občini Nova Gorica,
    Geologija Idrija d.o.o., 2002
    – Študija upravičenosti in izvedljivosti regijskega sistema ravnanja z
odpadki,
    Zavod za zdravstveno varstvo Celje, 2003
    – Strategija gospodarskega razvoja Mestne občine Nova Gorica,
    RRA severne Primorske, 2003
    – Strokovne podlage prostorskih aktov za področje poselitve, (vsebuje
analizo fizičnega stanja prostorskih struktur)
    Struktura d.o.o., 2004
    – Inventarizacija komunalnih objektov regijskega pomena na območje
Goriške statistične regije,
    IEI d.o.o, Maribor, 2005
    – Strokovne podlage za turizem za potrebe prostorskega plana,
    M. Magajne, D. Gantar, 2005
    – Načrt trajnostne mobilnosti,
    Ipsum d.o.o., 2005
    – Program varstva okolja (v izdelavi),
    Erico Velenje d.o.o., 2006
    – Analiza trga zemljišč (v izdelavi),
    Locus d.o.o., 2006

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti