Uradni list

Številka 6
Uradni list RS, št. 6/2005 z dne 21. 1. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 6/2005 z dne 21. 1. 2005

Kazalo

172. Odlok o proračunu Občine Lenart za leto 2005, stran 380.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02 in 56/02) in 15. člena Statuta Občine Lenart (Uradni list RS, št. 34/99, 113/00, 17/01 in 7/03) je Občinski svet občine Lenart na 17. seji dne 22. decembra 2004 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Lenart za leto 2005
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Lenart za leto 2005 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A)    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
Konto                                                   PRORAČUN 2005
I.    SKUPAJ PRIHODKI
      (70+71+72+73+74)                               1.684.038.000,00
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)                          918.931.000,00
70    DAVČNI PRIHODKI                                  700.389.000,00
700   DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK                      511.472.000,00
703   DAVKI NA PREMOŽENJE                               82.812.000,00
704   DOMAČI DAVKI NA BLAGO
      IN STORITVE                                      106.105.000,00
71    NEDAVČNI PRIHODKI                                218.542.000,00
710   Udeležba na dobičku in dohodki
      od premoženja                                     43.100.000,00
711   Takse in pristojbine                               5.994.000,00
712   Denarne kazni                                        248.000,00
713   Prihodki od prodaje blaga in storitev                         –
714   Drugi nedavčni prihodki                          169.200.000,00
72    KAPITALSKI PRIHODKI                               65.000.000,00
720   Prodaja osnovnih sredstev – skupaj                15.000.000,00
722   Prodaja stavbnih zemljišč                         50.000.000,00
73    PREJETE DONACIJE IZ TUJINE                                    –
731   Prijete donacije iz tujine                                    –
74    TRANSFERNI PRIHODKI                              700.107.000,00
740   Transferni prihodki iz drugih javno
      finančnih institucij                             700.107.000,00
II.   SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                   1.903.237.000,00
40    TEKOČI ODHODKI                                   440.858.000,00
400   PLAČE IN DRUGI IZDATKI
      ZAPOSLENIM                                           77.800.000
401   Prispevki delodajalcev za socialno
      varnost                                           12.565.000,00
402   Izdatki za blago in storitve                     333.674.000,00
403   Plačila domačih obresti                            5.510.000,00
409   Rezerve                                           11.309.000,00
41    TEKOČI TRANSFERJI                                483.669.000,00
410   Subvencije                                         9.240.000,00
411   Transferji posameznikom in
      gospodinjstev                                    321.156.000,00
412   Transferji neprofitnim organizacijam
      in posameznikom                                   44.202.000,00
413   Drugi tekoči domači transferi                    109.071.000,00
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                            667.373.000,00
42    NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH
      SREDSTEV                                         667.373.000,00
43    INVESTICIJSKI TRANSFERJI                         311.337.000,00
430   Investicijski transferji proračunskim
      uporabnikom                                       65.857.000,00
431   Invest. transf. pravnim in fiz. osebam,
      ki niso proračunski uporabniki                   245.480.000,00
III.  PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
      (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)                     - 219.199.000,00
 
B)    RAČUN FINANČNIH TERJATEV
      IN NALOŽB
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
      IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
      (750+751+752)                                                 –
750   Prejeta vračila danih posojil                                 –
751   Prodaja kapitalskih deležev                                   –
752   Kupnine iz naslova privatizacije                              –
V.    DANA POSOJILA IN POVEČANJE
      KAPITALSKIH                                                   –
      DELEŽEV (440+441+442)
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE
      KAPITALSKIH DELEŽEV                                           –
440   Dana posojila                                                 –
441   Povečanje kapitalskih deležev in naložb                       –
442   Poraba sredstev kupnin iz naslova
      privatizacije                                                 –
VI.   PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN
      SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV
      (IV.-V.)                                                      –
 
C)    RAČUN FINANCIRANJA
VII.  ZADOLŽEVANJE (500)                               242.947.000,00
50    ZADOLŽEVANJE                                     242.947.000,00
500   Domače zadolževanje                              242.947.000,00
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)                             23.748.000,00
55    ODPLAČILA DOLGA                                   23.748.000,00
550   Odplačila domačega dolga                          23.748.000,00
IX.   POVEČANJE (ZMANJŠANJE)
      SREDSTEV NA RAČUNIH
      (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII)                                     –
X.    NETO ZADOLŽEVANJE
      (VII.-VIII.-IX.)                                 219.199.000,00
XI.   NETO FINANCIRANJE
      (VI.+VII+VIII.-X.)                               219.199.000,00
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe, in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov ter načrt razvojnih programov so priloga k temu odloku.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena Zakona o javnih financah, tudi naslednji prihodki:
1. Prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01).
2. Prihodki ožjih delov lokalnih skupnosti: samoprispevek in drugi prihodki.
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med računskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Župan v mesecu juliju in konec leta poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2005 in njegovi realizaciji.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere, ne sme presegati 60% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2005 30% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 30% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 60% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
6. člen
Proračunski skladi so:
1. Račun proračunske rezerve, oblikovane po Zakonu o javnih financah.
Proračunska rezerva se v letu 2005 oblikuje v višini 8,000.000 tolarjev in o tem župan s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
7. člen
Sredstva tekoče proračunske rezerve se planirajo v višini 3,309.000 SIT.
8. člen
Župan lahko dolžniku do višine 50.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
9. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2005 lahko zadolži do višine 243,000.000 tolarjev, ob upoštevanju pogojev iz 10. člena.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Lenart, v letu 2005 ne sme preseči skupne višine glavnic 50,000.000 tolarjev.
Za dolgoročno zadolževanje mora občina pridobiti soglasje Ministrstva za finance RS.
10. člen
Občina se lahko zadolži za financiranje stanovanjske gradnje, oskrbe z vodo ter za odvajanje in čiščenje odplak v obsegu, ki presega 10% realiziranih prihodkov v letu pred letom zadolževanja, če odplačilo glavnice in obresti v preteklem letu odplačila ne preseže 3% realiziranih prihodkov.
5. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
11. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Lenart v letu 2005, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
12. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 40502-1/2004
Lenart, dne 22. decembra 2004.
Župan
Občine Lenart
mag. Ivan Vogrin, univ. dipl. inž. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti