Uradni list

Številka 137
Uradni list RS, št. 137/2004 z dne 23. 12. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 137/2004 z dne 23. 12. 2004

Kazalo

5901. Odlok o proračunu Mestne Občine Slovenj Gradec za leto 2005, stran 16377.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odl. US, 45/94 – odl. US, 57/94, 14/95, 20/95 – odl. US, 63/95 – obvezna razlaga, 9/96 – odl. US, 44/96 – odl. US, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 59/99 – odl. US, 70/00, 100/00 – sklep US, 16/02 – sklep US, 51/02), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 7. člena Statuta Mestne občine Slovenj Gradec (Uradni list RS, št. 29/99 in 24/03) je Svet Mestne občine Slovenj Gradec na 24. seji, dne, 14. 12. 2004 sprejel
O D L O K
o proračunu Mestne Občine Slovenj Gradec za leto 2005
1. SPLOŠNA DOLOČILA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Mestne občine Slovenj Gradec za leto 2005 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A)   Bilanca prihodkov in odhodkov                           V tolarjih
Konto      Naziv Konta                                        Plan 2005
1          2                                                          3
I.   Skupaj prihodki                                      3.385,655.082
     (70+71+72+73+74)
     Tekoči prihodki (70+71)                              2.207,298.588
70   Davčni prihodki                                      1.560,775.578
     (700+703+704)
     700   Davki na dohodek in dobiček                    1.017,040.228
     703   Davki na premoženje                              297,945.000
     704   Domači davki na blago
           in storitve                                      245.790.350
71   Nedavčni prihodki                                      646.523.010
     (710+711+712+713+714)
     710   Udeležba na dobičku
           in dohodki od premoženja                         385,318.270
     711   Takse in pristojbine                              12,076.000
     712   Denarne kazni                                      8,551.000
     713   Prihodki od prodaje blaga in storitev              5,327.000
     714   Drugi nedavčni prihodki                          235,250.740
72   Kapitalski prihodki                                    268,344.494
     (720+722)
     720   Prodaja osnovnih sredstev                         60,744.494
     722   Prodaja zemljišč
           in nematerial. premoženja                        207,600.000
73   Prejete donacije                                       187,167.000
     (730+731)
     730   Prejete donacije iz domačih virov                 17,800.000
     731   Prejete donacije iz tujine                       169,367.000
74   Transferni prihodki                                    722,845.000
     740   Transferni prihodki
           iz drugih javnofinan. instituc.                  722,845.000
 
II.  Skupaj odhodki (40+41+42)                            3.481,036.961
40   Tekoči odhodki                                         769,521.219
     (400+401+402+403+409)
     400   Plače in drugi izdatki zaposlenim                188,058.570
     401   Prispevki delodajalcev
           za soc. varnost                                   31,225.963
     402   Izdatki za blago in storitve                     538,425.638
     403   Plačila domačih obresti                           10,311.048
     409   Sredstva, izločena v rezerve                       1,500.000
41   Tekoči transferi                                       856,846.273
     (410+411+412+413)
     410   Subvencije                                        10,332.764
     411   Transferi posameznikom,
           gospodinjstvom                                   437,781.472
     412   Transferi neprofitnim organiz.
           in ustanovam                                     114,638.703
     413   Drugi tekoči domači transferi                    294,093.334
42   Investicijski odhodki (420)                          1.854,669.469
     420   Nakup in gradnja
           osnovnih sredstev                              1.854,669.469
III. Proračunski primanjkljaj/presežek                      -95,381.879
     (I – II)
 
B)   Račun finančnih terjatev in naložb                      v tolarjih
75   IV. Prejeta vračila danih posojil in prodaja
      kapitalskih deležev (750)                               3,000.000
     750   Prejeta vračila danih posojil                      3,000.000
44   V.    Dana posojila in povečanje
     kapitalskih deležev (440)                                3,000.000
     440   Dana posojila                                      3,000.000
     441   Povečanje kapitalskih deležev
     VI.   Rejeta minus dana posojila
           in spremembe kapital. deležev (IV.- V)                     –
     VII.  Skupni primanjkljaj/presežek
           prihodki minus odhodki ter saldo
           prejetih in danih posojil
           (I + IV) – (II + V)                              -95,381.879
 
C)   Račun financiranja                                      v tolarjih
50   VIII. Zadolževanje (500)                                99,795.308
     500   Domače zadolževanje                               99,795.308
55   IX.   Odplačilo dolga (550)                              4,413.429
     550   Odplačila domačega dolga                           4,413.429
     X.    Neto zadolževanje (VIII – IX)                     95,381.879
     XI.   Povečanje /zmanjšanje sredstev
           na računih (VII – X)                                       –
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe, in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov sta priloga k temu odloku.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Uporabniki sredstev proračuna prevzemajo obveznosti samo za namene in do višine, določene v posebnem delu proračuna.
Sredstva proračuna se med letom nakazujejo uporabnikom kot mesečne akontacije, praviloma v višini ene dvanajstine. Pri tem se upošteva zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostno stanje proračuna. Sredstva za druge odhodke se nakazujejo na podlagi računov, pogodb, pisnih zahtevkov in sklepov.
Poraba sredstev in sofinanciranje prejemnikov proračunskih sredstev za posamezno nalogo, ki ni izrecno opredeljena z drugimi predpisi, se opredeli s pogodbo oziroma s kriteriji, ki jih določi župan ali javni natečaj. Sredstva, za katere ni določenih kriterijev z zakonskimi predpisi, se v posebnem delu proračuna razporedijo na podlagi programov, ki jih potrdi župan.
Programi iz prejšnjega odstavka se oddajo s pogodbo. Župan v roku 60 dni po sprejemu proračuna uskladi programe v okviru sprejetega proračuna.
Če se med letom znatno spremeni delovno področje ali pristojnost proračunskega uporabnika, se mu sorazmerno zmanjša oziroma poveča obseg sredstev.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov povečata obseg izdatkov finančnega načrta neposrednega uporabnika in proračuna.
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna, pri čemer prerazporeditev ne sme presegati 20 % obsega posamezne proračunske postavke v sprejetem proračunu.
Uporabnik lahko v soglasju z županom prerazporeja proračunska sredstva med konti v okviru posamezne proračunske postavke.
Župan v mesecu juliju in ob predložitvi predloga zaključnega računa poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2005 in njegovi realizaciji.
5. člen
Uporabniki proračunskih sredstev so dolžni pri porabi proračunskih sredstev upoštevati predpise Zakona o javnih naročilih.
6. člen
V breme proračuna se lahko prevzema obveznosti s pogodbami, ki zahtevajo plačilo v prihodnjih letih, za posamezno tekočo ali investicijsko nalogo, če so za ta namen že planirana sredstva v proračunu tekočega leta.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Za investicije, katerih izvedba presega višino dovoljenega obsega pravice porabe v tekočem proračunu in možnost predobremenitev proračuna naslednjega leta iz zgornjega odstavka, se lahko razpiše javno naročilo v okviru vrednosti investicijskega programa, ki ga potrdi občinski svet. Proračunski uporabnik lahko s tem predobremeni proračun prihodnjih let za posamezni projekt oziroma investicijsko nalogo do načrtovane višine sredstev v načrtu razvojnih programov.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz drugega in četrtega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
Obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, se prioritetno vključijo v proračun leta, na katerega se nanašajo.
Dinamika izvrševanja investicijskih namenov, opredeljenih v finančnem načrtu neposrednega uporabnika, se usklajuje v okviru razpoložljivih prilivov in ob upoštevanju namenskih sredstev.
O izdatkih investicijskega značaja, opredeljenih v finančnem načrtu neposrednega uporabnika – občinski organi in uprava – odloča župan s potrditvijo načrta nabav in gradenj in programa investicijskih transferov.
Prioriteta v izvajanju investicijskih nalog neposrednih proračunskih uporabnikov je dokončanje začetih investicij in nalog, za katere je opredeljeno sofinanciranje s strani države oziroma Evropske unije.
7. člen
Proračunski sklad je račun proračunske rezerve, oblikovane po zakonu o javnih financah.
Proračunska rezerva se v letu 2005 oblikuje v višini 1,500.000 tolarjev.
8. člen
Posredni proračunski uporabniki sredstev proračuna so dolžni pristojnim organom občinske uprave predložiti program dela in finančni načrt za leto 2005 ter poročila o realizaciji programov in o porabi sredstev po namenih za preteklo leto, po predpisih oziroma metodologiji ekonomske klasifikacije javnofinančnih tokov.
Posredni proračunski uporabniki so dolžni dodatno predložiti podatke za analizo poslovanja, ki jih zahteva župan, nadzorni odbor ali za finance pristojen organ občinske uprave.
9. člen
Župan je pooblaščen, da odloča:
– v primeru neenakomernega pritekanja prihodkov o kratkoročni zadolžitvi, največ do 5% sprejetega proračuna;
– o pridobitvi in odtujitvi premičnega premoženja do višine 5,000.000 tolarjev;
– o uporabi sredstev proračunske rezerve do višine 500.000 tolarjev in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet;
– o odpisu oziroma delnem odpisu dolga dolžniku, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve, vendar največ do višine 100.000 tolarjev.
10. člen
Za zakonito in namensko uporabo sredstev, ki so proračunskemu uporabniku razporejena iz proračuna, je odgovoren predstojnik organa, zavoda, društva oziroma poslovodni organ uporabnika sredstev.
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan lahko za izvrševanje proračuna pooblasti tudi druge osebe.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV MESTNE OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se Mestna občina Slovenj Gradec za proračun leta 2005 lahko zadolži do višine 99,795.308 tolarjev.
Obseg poroštev mestne občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Mestna občina Slovenj Gradec, v letu 2005 ne sme preseči skupne višine glavnic 20,000.000 tolarjev.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
V obdobju začasnega financiranja Mestne občine Slovenj Gradec v letu 2006, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
13. člen
Sredstva, razporejena v času začasnega financiranja do uveljavitve tega odloka, so sestavni del proračuna za leto 2005.
14. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 403-02-5/2004
Slovenj Gradec, dne 14. december 2004.
Župan
Mestne občine Slovenj Gradec
Matjaž Zanoškar l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti