Uradni list

Številka 28
Uradni list RS, št. 28/2003 z dne 17. 3. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 28/2003 z dne 17. 3. 2003

Kazalo

1078. Odlok o proračunu Občine Dol pri Ljubljani za leto 2003, stran 3463.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 16. člena statuta Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 36/02 – prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Dol pri Ljubljani na 3. seji dne 5. 3. 2003 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Dol pri Ljubljani za leto 2003
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Dol pri Ljubljani za leto 2003 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
II. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
-----------------------------------------------------------------
A) Bilanca prihodkov in odhodkov
-----------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontovProračun leta 2003 v SIT
I. SKUPAJ PRIHODKI
(70+71+72+73+74)                                      509,571.000
TEKOČI PRIHODKI (70+71)                               478,921.000
70    DAVČNI PRIHODKI                                 418,968.000
      700   Davki na dohodek in dobiček               277,269.000
      703   Davki na premoženje                       113,182.000
      704   Domači davki na blago in storitev          28,517.000
71    NEDAVČNI PRIHODKI                                59,953.000
      710   Udeležba na dobičku in dohodki
            od premoženja                               8,335.000
      711   Takse in pristojbine                        3,588.000
      712   Denarne kazni                                 300.000
      714   Drugi nedavčni prihodki                    47,730.000
72    KAPITALSKI PRIHODKI                              30,150.000
      720   Prodaja osnovnih sredstev                     150.000
      722   Prodaja zemljišč in nematerialnega
            premoženja                                 30,000.000
74    TRANSFERNI PRIHODKI                                 500.000
      740   Transferni prihodki iz drugih
            javnofinančnih institucij                     500.000
 
II.   SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)
      SKUPAJ ODHODKI                                  531,571.000
40    TEKOČI ODHODKI                                  186,151.000
400   Plače in drugi izdatki zaposlenim                38,350.000
401   Prispevki delodajalcev za
      socialno varnost                                  4,567.000
402   Izdatki za blago in storitve                    138,119.440
409   Sredstva, izločena v rezerve                      5,114.560
41    TEKOČI TRANSFERI                                198,920.000
410   Subvencije                                        9,000.000
411   Transferi posameznikom in
      gospodinjstvom                                   63,250.000
412   Transferi neprofitnim organizacijam
      in ustanovam                                     23.650.000
413   Drugi tekoči domači transferi                   103,020.000
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                            95,000.000
420   Nakup in gradnja osnovnih
      sredstev                                         95,000.000
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI                          51,500.000
430   Investicijski transferi                          51,500.000
III.  PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ (I.-II.)                22,000.000
-----------------------------------------------------------------
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV.   PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
      IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
      (750+751+752)                                             –
V.    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV (440+441+442)                                     –
VI.   PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE
      KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)                              –
-----------------------------------------------------------------
C) RAČUN FINANCIRANJA
VII.  ZADOLŽEVANJE (500)                                        –
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)                                     –
IX.   SPREMEMBA STANJA SREDSTEV
      NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)            –22,000.000
X.    NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.-IX.)               22,000.000
XI.   NETO FINANCIRANJE (VI.+X.)                       22,000.000
-----------------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po področjih funkcionalne klasifikacije javnofinančnih izdatkov in posebni del z načrtom razvojnih programov, so priloga k temu odloku.
3. člen
Od skupno doseženih prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov se izloči 0,5% sredstev v proračunsko rezervo Občine Dol pri Ljubljani ter 0,5% v splošno proračunsko rezervacijo.
O uporabi sredstev proračunske rezerve do višine 1,500.000 tolarjev odloča župan in o tem polletno poroča občinskemu svetu.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan do višine 1,500.000 tolarjev na posamezen zahtevek in o tem polletno poroča občinskemu svetu.
III. IZVRŠEVANJE PRORAČUNA
4. člen
Sredstva proračuna se med letom zagotavljajo uporabnikom proračuna, ki so v posebnem delu proračuna določeni kot nosilci postavk (v nadaljnjem besedilu: uporabniki).
Uporabniki smejo uporabljati sredstva proračuna le za namene, ki so določeni s proračunom.
Uporabniki uporabljajo sredstva proračuna v skladu s svojim letnim finančnim načrtom in v skladu s predpisi o njihovi uporabi oziroma razpolaganju z njimi.
Na predlog uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
5. člen
Uporabniki so dolžni predložiti ovrednotene programe dela za leto 2004 do 31. julija 2003.
6. člen
Če se med letom znatno spremeni delovno področje oziroma pristojnost uporabnika, se sorazmerno poveča ali zmanjša obseg sredstev za delovanje uporabnika.
O povečanju ali zmanjšanju obsega sredstev iz prejšnjega odstavka odloča župan in o tem šestmesečno poroča občinskemu svetu.
7. člen
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v septembru in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2003 in njegovi realizaciji.
8. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjem letu za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe določene neposrednemu uporabniku v posebnem delu proračuna.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjem letu za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe določene neposrednemu uporabniku v posebnem delu proračuna.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
IV. SREDSTVA ZA DELOVANJE UPORABNIKOV
9. člen
Sredstva proračuna se uporabnikom med letom praviloma dodeljujejo kot mesečne akontacije, in sicer v obliki dvanajstine.
Pri tem je potrebno upoštevati zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostni položaj proračuna.
V primeru, da zaradi neenakomernega priliva prihodkov pride do likvidnostnih težav, se sredstva prioritetno zagotavljajo za zakonsko določene naloge, ki so opredeljene v posebnem delu proračuna in za minimalni obseg nalog, ki še omogoča delovanje uporabnikov.
10. člen
Uporabniki morajo nabavo opreme, investicijska, vzdrževalna dela in storitve oddajati s pogodbo na podlagi javnega razpisa in v skladu s predpisi, ki veljajo za državni proračun.
Sredstva za namene iz prvega odstavka tega člena se uporabnikom zagotavljajo le na podlagi dokumentacije iz katere je razvidno, da je bil dobavitelj oziroma izvajalec izbran na podlagi javnega razpisa.
Brez javnega razpisa sme uporabnik izvajalcu oddati dela le v skladu s predpisi, ki veljajo za državni proračun
Vsa dela morajo biti oddana s skrbnostjo dobrega gospodarja.
11. člen
Sredstva za posamezno nalogo se izplačujejo na podlagi obračuna za izvršeno nalogo oziroma računa, ki ga izda izvajalec naloge in je potrjen s strani pooblaščenih oseb uporabnika.
12. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Če prihodki med letom ne pritekajo v predvideni višini, lahko župan začasno zmanjša porabo, vendar ne več kot za 10% ali zadrži zneske sredstev, ki so v posebnem delu proračuna razporejeni za posamezne namene.
Župan lahko opravi prerazporeditev (virmaniranje) med posameznimi postavkami v okviru načrtovanih sredstev, odobrenih za leto 2003, vendar skupno največ v višini sedemkratne vsote splošne proračunske rezervacije iz 4. člena odloka.
13. člen
Če prihodki proračuna med letom pritekajo v večji višini kot je predvideno, se sredstva namenijo za nakup zemljišča za športno ploščad v Senožetih ter za sanacijo vodovoda Križevska vas - Zagorica. Župan odloči o vključitvi te obveznosti v proračun in določi obseg izdatkov za ta namen v okviru večjih pričakovanih prejemkov.
Župan odloča o vključitvi novih obveznosti v proračun, če so posledica sprejetja novih odlokov in zakonov ter o obveznostih za katere so zagotovljena sredstva iz državnega proračuna ali drugih virov.
V. GOSPODARJENJE S PREMOŽENJEM OBČINE DOL PRI LJUBLJANI
14. člen
Vrednost premoženja izkazuje Občina Dol pri Ljubljani v premoženjski bilanci v skladu z zakonom.
Župan odloča o nabavi občinskega premoženja v vrednosti do 10% prihodkov občinskega proračuna.
15. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 50.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
16. člen
Za zakonito in smotrno porabo sredstev proračuna je odgovoren župan kot odredbodajalec in od njega pooblaščena oseba.
Odgovorna oseba pri uporabniku je odgovorna za zakonito porabo sredstev, ki so uporabniku razporejena iz proračuna.
Poleg navedenih je za zakonito uporabo sredstev proračuna odgovoren tudi vodja računovodstva Občine Dol pri Ljubljani in vodja računovodstva pri uporabniku.
17. člen
Občinska uprava Občine Dol pri Ljubljani je pristojna, da:
– spremlja in kontrolira porabo sredstev pri uporabnikih, ki jim jih zagotavlja iz proračuna in po potrebi predlaga županu sprejem potrebnih ukrepov;
– opravlja po predhodnem soglasju župana med letom poračunavanja, ki so potrebna zaradi sprememb v programih dela organov, znotraj skupine oziroma glavnega namena;
– predlaga odredbodajalcu proračuna začasno uporabo prostih denarnih sredstev Občine Dol pri Ljubljani, zaradi ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna.
18. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Dol pri Ljubljani v letu 2004, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
19. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS, določbe, ki se nanašajo na določitev višine sredstev za financiranje nalog uporabnikov, pa se uporabljajo od 1. januarja 2003.
Št. 40502-3/02
Dol pri Ljubljani, dne 5. marca 2003.
Župan
Občine Dol pri Ljubljani
Primož Zupančič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti