Uradni list

Številka 59
Uradni list RS, št. 59/2002 z dne 5. 7. 2002
Uradni list

Uradni list RS, št. 59/2002 z dne 5. 7. 2002

Kazalo

2881. Odlok o ustanovitvi skupne občinske uprave, stran 6193.

Na podlagi 49.a člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odl. US RS, 45/94 – odločba US, 57/94, 14/95, 20/95 – odl. US RS, 73/95 – odl. US RS, 9/96 – odl. US RS, 39/96 – odl. US RS, 44/96 – odločba, 26/97, 70/97 in 68/98 – odl. US RS, 74/98, 12/99 – sklep US, 16/99 – popravek sklepa US) so:
– Občinski svet občine Zreče na seji dne 20. 5. 2002,
– Občinski svet občine Vitanje na seji dne 31. 5. 2002,
– Občinski svet občine Vojnik na seji dne 5. 6. 2002,
– Občinski svet občine Dobrna na seji dne 27. 6. 2002 sprejeli:
O D L O K
o ustanovitvi skupne občinske uprave
1. člen
S tem odlokom se ustanavlja “Medobčinski inšpektorat“ (v nadaljevanju: inšpektorat), kot organ skupne občinske uprave za izvrševanje upravnih nalog na področju inšpekcijskega nadzora.
2. člen
Inšpektorat ima status samostojnega skupnega upravnega organa občine iz 1. člena tega odloka.
Sedež inšpektorata je v Vojniku, Keršova 8.
Inšpektorat ima pečat okrogle oblike, ob zgornjem robu je napis “Medobčinski inšpektorat“ na spodnjem robu pa “Dobrna, Vitanje, Vojnik in Zreče“.
3. člen
Inšpektorat opravlja upravne naloge izvajanje inšpekcijskega nadzorstva na področjih, ki jih urejajo predpisi občin ustanoviteljic.
4. člen
Pri izvrševanju upravnih nalog nastopa inšpektorat kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
Upravni akti, ki jih izdajajo pooblaščene osebe, imajo v glavi naziv inšpektorata, izdajajo pa se v imenu krajevno pristojne občine ustanoviteljice.
Inšpektor mora pri izvrševanju upravnih nalog ravnati po usmeritvah župana in nalogah tajnika občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada, glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja uprave pa po skupnih usmeritvah vseh županov občin ustanoviteljic.
5. člen
Inšpektorat vodi predstojnik, ki ga imenujejo in razrešujejo župani občin ustanoviteljic izmed tajnikov občin ustanoviteljic.
Predstojnik mora imeti univerzitetno strokovno izobrazbo in najmanj 10 let delovnih izkušenj.
6. člen
Predstojnik predstavlja inšpektorat, organizira opravljanje nalog inšpektorata, skrbi za izdelavo – realizacijo programa dela ter opravlja vse druge organizacijske naloge, ki so potrebne za redno, pravočasno, strokovno in učinkovito delo.
7. člen
Predstojnik inšpektorata, po predhodnem soglasju županov občin ustanoviteljic odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenega v inšpektoratu.
8. člen
O izločitvi zaposlenega v inšpektoratu odloča tajnik občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada, ki v primeru izločitve zaposlenega o stvari tudi odloči.
9. člen
Sredstva za delo inšpektorata občine ustanoviteljice zagotavljajo v svojih proračunih.
Sredstva za delo inšpektorata zagotavljajo občine ustanoviteljice v razmerju števila prebivalcev posamezne občine do števila vseh prebivalcev občin ustanoviteljic.
10. člen
Župani občin ustanoviteljic sklenejo sporazum, s katerim podrobneje določijo svoje pravice in obveznosti do inšpektorata, programiranje dela, način poročanja, način financiranja, opravljanje administrativno-strokovnih, pomožnih in drugih del za inšpektorat ter druge, za nemoteno delo inšpektorata, pomembne zadeve.
11. člen
Za delo inšpektorata zagotovijo opremo in prostor občine ustanoviteljice, vsaka na svojem sedežu. Podrobnejše obveznosti občin ustanoviteljic iz naslova uporabe premoženja dogovorijo župani občin s sporazumom iz 10. člena tega odloka.
12. člen
Inšpektorat začne z delom 1. 9. 2002.
Inšpektorat prevzame od občin ustanoviteljic upravne naloge in pristojnosti na področjih iz 3. člena tega odloka.
13. člen
Kolikor druge občine izrazijo interes, lahko pristopijo k ustanovitvi inšpektorata, če sklep o tem sprejmejo na pristojnem organu občine in se s pristopom strinjajo občine ustanoviteljice. Predstojnik inšpektorata opravi preračun zagotavljanja sredstev za delo inšpektorata po drugem odstavku 9. člena tega odloka.
14. člen
Ta odlok je sprejet, ko ga sprejmejo občinski sveti ustanoviteljic. Za objavo poskrbi Občina Vojnik. Veljati začne petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 773/02-6
Dobrna, dne 27. junija 2002.
Župan
Občine Dobrna
Martin Brecl l. r.
Št. 062-02-04/2002
Vitanje, dne 31. maja 2002.
Župan
Občine Vitanje
Stanislav Krajnc l. r.
Št. 793-06/02-2
Vojnik, dne 5. junija 2002.
Župan
Občine Vojnik
Benedikt Podergajs l. r.
Št. 015-04-03/01- 6
Zreče, dne 20. maja 2002.
Župan
Občine Zreče
Jože Košir l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti