Uradni list

Številka 19
Uradni list RS, št. 19/2001 z dne 16. 3. 2001
Uradni list

Uradni list RS, št. 19/2001 z dne 16. 3. 2001

Kazalo

1113. Odlok o proračunu Mestne občine Murska Sobota za leto 2001, stran 1880.

Na podlagi 3. člena zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94, 56/95 in 89/99), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 56/99 in 124/00), 57. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 20/95, 26/97, 10/98, 74/98 in 70/00) in 101. člena statuta Mestne občine Murska Sobota (Uradni list RS, št. 23/99) je Mestni svet mestne občine Murska Sobota na seji dne 1. 3. 2001 sprejel
O D L O K
o proračunu Mestne občine Murska Sobota za leto 2001
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se ureja način izvrševanja proračuna Mestne občine Murska Sobota za leto 2001 (v nadaljevanju: proračun mestne občine), upravljanje s prihodki in odhodki proračuna ter upravljanje s premoženjem.
2. člen
Proračun mestne občine sestavljajo bilanca prihodkov in odhodkov proračuna, račun finančnih terjatev in naložb proračuna in račun financiranja proračuna. V bilanco prihodkov in odhodkov proračuna so vključeni tudi prihodki in odhodki ožjih delov mestne občine (KS in MČ) in Stanovanjskega sklada mestne občine Murska Sobota.
Sestavni del proračuna mestne občine so še finančni načrt neposrednih uporabnikov proračuna (KS in MČ), načrt razvojnih programov za obdobje 2001–2004, načrt nabav in sistemizacija delovnih mest ter program prodaje finančnega in stvarnega premoženja Mestne občine Murska Sobota za leto 2001.
3. člen
Prihodki in odhodki proračuna mestne občine za leto 2001 se določajo v višini 2.934,245.000 SIT in so razvidni iz rekapitulacije bilance prihodkov in odhodkov, računa finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja proračuna in so sestavni del proračuna mestne občine.
SIT
A) Bilanca prihodkov in odhodkov
I. Skupaj prihodki                                 2.618,699.000
II. Skupaj odhodki                                 2.889,395.000
III. Proračunski primanjkljaj (I.–II.)              –270,696.000
B) Račun finančnih terjatev in naložb
IV. Prejeta vračila danih posojil
in kapitalskih deležev                                 5,160.000
V. Dana posojila in povečanje kapitalskih
deležev                                               10,750.000
VI. Prejeta minus dana posojila in sprem.
kap. deležev                                          –5,590.000
C) Račun financiranja
VII. Zadolževanje računa                             140,000.000
VIII. Odplačilo dolga                                 34,100.000
IX. Neto zadolževanje                               +105,900.000
X. Spremebe sredstev na računih                     +170,386.000
Račun financiranja za leto 2001 izkazuje zadolžitev proračuna za 140,000.000 SIT, spremembe sredstev na računih pa znašajo 170,386.000 SIT in predstavljajo presežek proračuna iz preteklih let.
4. člen
Uporabniki sredstev proračuna mestne občine lahko uporabljajo sredstva proračuna le za namene, ki so opredeljeni v tem proračunu.
5. člen
Sredstva proračuna mestne občine se med letom enakomerno in v skladu s potrebami delijo med vse uporabnike proračuna do višine doseženih prihodkov, če z odlokom ali aktom mestnega sveta ali župana; oziroma če v pogodbi med mestno občino in uporabnikom sredstev ni drugače določeno.
6. člen
Sredstva proračuna se med letom dodeljujejo praviloma enakomerno kot mesečne akontacije med vse uporabnike proračuna, vendar v odvisnosti od zapadlih obveznosti ter ob upoštevanju likvidnostnega položaja proračuna mestne občine.
7. člen
Sredstva za delovanje uporabnikov proračuna se zagotavljajo za:
– sredstva za plače in druge osebne prejemke,
– sredstva za prispevke delodajalca,
– sredstva za amortizacijo,
– sredstva za materialne stroške,
– sredstva za investicijske odhodke.
8. člen
Sredstva za plače se zaposlenim v mestni upravi zagotavljajo glede na število delavcev in funkcionarjev, koeficiente za določanje plač za posamezne skupine delovnih mest, osnovo za obračun plač, ki jo določi vlada, dodatno obremenjenost, delovno uspešnost in višino delovne dobe.
9. člen
Uporabniki proračuna mestne občine morajo izvrševati svoje naloge in skrbeti za financiranje dejavnosti do višine sredstev, ki so jim za te namene odobrene v proračunu. Na račun proračuna ne smejo prevzemati nobenih obveznosti, ki bi presegla za ta namen določena proračunska sredstva.
Če se po sprejemu proračuna sprejme zakon ali odlok na podlagi katerega nastanejo nove obveznosti za proračun, vključi župan te obveznosti v proračun in določi način pokritja teh obveznosti s prerazporeditvijo sredstev v okviru možnih prihrankov sredstev oziroma ustreznih virov sredstev.
10. člen
Uporabniki proračuna so dolžni pristojnemu organu mestne občine predložiti finančne načrte in načrte razvojnih programov za leto 2002 do 30. oktobra 2001 ter zaključne račune za leto 2001 do 10. marca 2002.
11. člen
Nadzor za porabo sredstev proračuna ter smotrnostjo in namembnostjo porabe teh sredstev opravlja nadzorni odbor.
12. člen
V proračunsko rezervo se izločijo sredstva v višini največ do 1,5% prejemkov proračuna. Ker doslej sredstva stalne proračunske rezerve že dosegajo 1,4% predvidenih prejemkov proračuna, se za leto 2001 ne predvideva formiranje stalne proračunske rezerve.
Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za namene v skladu z zakonom o javnih financah in statutom mestne občine. O uporabi sredstev proračunske rezerve odloča župan na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave in o uporabi sredstev obvešča mestni svet s pisnimi poročili ob obravnavi proračuna.
13. člen
V proračunu mestne občine se zagotavljajo sredstva za splošno proračunsko rezervacijo v višini 0,5% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati.
O uporabi splošne proračunske rezervacije odloča župan in o tem pismeno obvešča mestni svet ob obravnavi poročila porabe proračuna.
14. člen
Za izvrševanje proračuna mestne občine je odgovoren župan.
15. člen
Župan mestne občine odloča:
– o prenosu sredstev med posameznimi postavkami v bilanci prihodkov in odhodkov proračuna mestne občine,
– o začasni uporabi tekočih likvidnostnih proračunskih presežkov zaradi ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna,
– o najetju kratkoročnega posojila za kritje odhodkov, če se zaradi neenakomernega pritekanja prihodkov ne more uravnovesiti proračuna, vendar le do višine 5% sprejetega proračuna, kar pa mora biti odplačano do konca proračunskega leta.
O uporabi teh sredstev je župan dolžan poročati mestnemu svetu ob obravnavi porabe proračunskih sredstev v mestnem svetu.
16. člen
O odpisu neizterljivih prispevkov, davkov, terjatev ter drugih obveznosti, ki so prihodek proračuna odloča mestni svet.
17. člen
Sredstva proračuna za investicije v izgradnjo občinskih cest, lokalnih cest, vodovodnega omrežja in komunalnih objektov se razporejajo v skladu s kriteriji, ki so določeni v odloku proračuna, ali pa jih v skladu s politiko investicij v določenem obdobju sprejme mestni svet.
18. člen
Krajevna skupnost, na katerem območju se gradi oziroma izvaja preplastitev občinske ceste, mora iz lastnih sredstev zagotoviti delež, ki ustreza najmanj 5% predračunske vrednosti investicije. Krajevna skupnost je upravičena tudi do sofinanciranja izgradnje pločnikov ob občinskih cestah in pomembnejših vaških cestah, kolikor zagotovi svoj delež sredstev v višini 50% predračunske vrednosti investicije. Za preplastitev dotrajanih pomembnejših vaških asfaltnih cest se sofinancira v višini 50% predračunske vrednosti investicije s strani krajevne skupnosti.
Krajevna skupnost oziroma mestna četrt je upravičena do sofinanciranja izgradnje vaških cest oziroma mestnih ulic sekundarnega značaja, ki so v upravljanju krajevnih skupnosti oziroma mestnih četrti, kolikor sama zagotovi najmanj 50% sredstev od predračunske vrednosti investicije.
Pri investicijah v primarno komunalno omrežje mora krajevna skupnost oziroma mestna četrt, na območju katere se ta izgrajuje zagotoviti lastno udeležbo v višini najmanj 50% od predračunske vrednosti investicije oziroma največ 3.500 DEM, v tolarski protivrednosti po gospodinjstvu. Za primarno vodovodno omrežje po deležu krajevne skupnosti oziroma mestne četrti znaša 200 DEM v tolarski protivrednosti po posameznem priključku, za večje uporabnike pa proporcionalno glede na povprečno uporabo posameznega individualnega priključka.
Mestni svet lahko udeležbo krajevne skupnosti oziroma mestne četrti v specifičnih primerih spremeni.
19. člen
Uporabniki proračuna so dolžni nabavo opreme, investicijska dela in vzdrževalna dela oddajati s pogodbo in v skladu z zakonom o javnih naročilih.
20. člen
Pristojni občinski upravni organ opravlja nadzor nad materialnim, finančnim in računovodskim poslovanjem porabnikov proračuna po namenu, obsegu in dinamiki porabe. Uporabniki pa so dolžni predložiti zahtevane podatke, potrebne za analizo sredstev. Pri ugotovitvah nepravilnega trošenja sredstev je potrebno obvestiti mestni svet.
II. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
21. člen
Finančno knjigovodska opravila za krajevne skupnosti in mestne četrti se vodijo v okviru oddelka za proračun in finance mestne občine.
22. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS, uporablja pa se od 1. 1. 2001 dalje.
Št. 403-02-1/01
Murska Sobota, dne 1. marca 2001.
Župan
Mestne občine Murska Sobota
Anton Slavic l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti