Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/1996 z dne 2. 4. 1996
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/1996 z dne 2. 4. 1996

Kazalo

1071. Odlok o proračunu Občine Sv. Jurij ob Ščavnici za leto 1996, stran 1534.

Na podlagi 3. člena zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94), 57. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94 in 14/95) in 19. člena statuta Občine Sv. Jurij ob Ščavnici (Uradni list RS, št. 37/95) je Občinski svet občine Sv. Jurij ob Ščavnici na seji dne 1. 3. 1996 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Sv. Jurij ob Ščavnici za leto 1996
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se ureja način izvrševanja proračuna Občine Sv. Jurij ob Ščavnici za leto 1996 (v nadaljnjem besedilu: proračun), upravljanje s prihodki in odhodki proračuna ter občinskim premoženjem.
2. člen
Proračun občine sestavljata bilanca prihodkov in odhodkov.
V bilanci prihodkov in odhodkov se izkazujejo načrtovani prihodki iz davkov, taks, pristojbin, drugih dajatev in drugi dohodki ter prihodki od upravljanja in razpolaganja z občinskim premoženjem in načrtovanimi odhodki.
3. člen
Proračunski prihodki za leto 1996 se določijo v višini 122,788.365 SIT in se razporedijo za:
– tekoče obveznosti                  98,027.779 SIT
– investicijske obveznosti           24,760.586 SIT
4. člen
Uporabniki sredstev občinskega proračuna smejo uporabljati ta srestva le za namene, ki so določeni v bilanci odhodkov tega proračuna.
5. člen
Sredstva za delovanje uporabnikov se zagotovijo za:
– sredstva za plače
– sredstva za druge osebne prejemke
– sredstva za prispevke delodajalca
– sredstva za materialne stroške
– sredstva za amortizacijo
– sredstva za druge odhodke.
6. člen
Sredstva občinskega proračuna se med letom dodeljujejo praviloma enakomerno kot mesečne akontacije med vse uporabnike proračuna, vendar v odvisnosti od zapadlih obveznosti ter ob upoštevanju likvidnostnega položaja občinskega proračuna.
7. člen
Uporabniki občinskega proračuna morajo izvrševati svoje naloge in skrbeti za financiranje dejavnosti, do višine sredstev, ki so jim za te namene odobrene v občinskem proračunu.
Na račun proračuna ne smejo prevzemati nobenih obveznosti, ki bi presegala za ta namen določena proračunska sredstva.
8. člen
Porabniki proračuna so dolžni Občini Sv. Jurij ob Ščavnici predložiti naslednje dokumente:
– poročilo o opravljenem delu in računovodske izkaze v roku 20 dni po oddaji obračunov Agenciji za plačilni promet, nadziranje in informiranje;
– program dela ter osnutek finančnega načrta za naslednje leto najkasneje do 30. 11. tekočega leta.
Porabniki so dolžni dostaviti tudi druge zahtevane podatke v skladu s programom.
9. člen
Nadzor nad poslovanjem uporabnikov proračunskih sredstev ter smotrnost in namembnost porabe teh sredstev opravlja nadzorni odbor.
10. člen
Od prihodkov proračuna za leto 1996 izkazanih v bilanci prihodkov in odhodkov, se izloči 1% v rezervo Občine Sv. Jurij ob Ščavnici.
11. člen
Sredstva rezerve se uporabijo:
1. za odhodke, nastale kot posledica naravnih in drugih nesreč, kot so suša, potres, požar, poplave in druge naravne oziroma ekološke nesreče v skladu z zakonom, epidemije, živalske kužne bolezni in rastlinski škodljivci;
2. za zagotovitev sredstev proračuna, kadar prihodki pritekajo neenakomerno;
3. za kritje proračunskega primanjkljaja;
Sredstva za namene iz 1. in 3. točke se dajejo praviloma brez obveznosti vračanja, sredstva iz 2. točke morajo biti vrnjena v rezerve do konca leta.
O uporabi sredstev za namene iz 1. in 3. točke tega člena odloča občinski svet za namene po 2. točki pa župan.
12. člen
V proračunu se zagotavljajo sredstva za tekočo proračunsko rezervo.
Sredstva za tekočo proračunsko rezervo se uporabljajo:
– za nepredvidene naloge, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva,
– za namene, za katere se med letom izkaže, da v proračunu niso bila zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu.
Porabljena sredstva za tekočo proračunsko rezervo se razporejajo pri uporabnikih na postavko, na katero se nanašajo, če takšne postavke ni, pa se zanje odpre nova postavka.
O uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve odloča župan.
13. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan občine.
14. člen
Če proračunski prihodki pritekajo neenakomerno se lahko za začasno kritje odhodkov uporabijo:
1. sredstva rezerve občine
2. najame posojila do 5% sprejetega proračuna, ki mora biti odplačano do konca proračunskega leta.
O najetju posojila po 2. točki tega člena odloča župan.
15. člen
Javno podjetje ali javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem ustanovitelja. O soglasju odloča občinski svet.
16. člen
O dajanju poroštev določenih v 19. členu zakona o financiranju občin odloča občinski svet.
17. člen
Uporabniki proračuna so dolžni nabavo opreme, investicijsko vzdrževalna dela in storitve oddajati s pogodbo in v skladu s predpisi, ki veljajo za državni proračun, dokler ne bo sprejet ustrezen zakon.
18. člen
Pristojni občinski upravni organ lahko opravlja nadzor nad materilanim, finančnim in računovodskim poslovanjem porabnikov proračuna po namenu, obsegu in dinamiki porabe. Uporabniki proračuna pa so dolžni predložiti vse zahtevane podatke, potrebne za analizo porabe sredstev.
19. člen
Sredstva za amortizacijo se zagotavljajo uporabnikom le za amortizacijo premičnin (ali v skladu s proračunskimi možnostmi).
20. člen
S prostimi denarnimi sredstvi na račun proračuna upravlja župan.
Prosta denarna sredstva morajo biti naložena tako, da so na razpolago, če se pokaže potreba. Prihodki od upravljanja s prostimi denarnimi sredstvi se vplačujejo v proračun.
II. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
21. člen
Prihodki in odhodki vodeni na ločenem računu v obdobju začasnega financiranja v letu 1996 so sestavni del bilance prihodkov in odhodkov proračuna leta 1996.
22. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 403-16/96
Sv. Jurij ob Ščavnici, dne 1. marca 1996.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Sveti Jurij ob Ščavnici
Franc Lančič l. r.
                   BILANCA PRIHODKOV PRORAČUNA
                          ZA LETO 1996


1.      Prihodki za zagotovljeno porabo
        (1.1., 1.2., l.3.,)                          107,945.000
1.1.    Prihodki, ki se razporejajo med rep.
        in občino                                     27,386.000
1.1.1.  Dohodnina                                     27,386.000
1.2.    Prihodki, ki pripadajo občini                  1,613.000
1.2.1.  Davek na dediščine in darila                     158.000
1.2.2.  Davek na promet nepremičnin                    1,365.000
1.2.3.  Upravna taksa                                     90.000
1.3.    Finančna izravnava                            78,946.000
1.3.1.  Nakazana sredstva v letu 1996                 78,946.000

2.      Prihodki za druge naloge                      11,336.500
2.1.    Davki in druge dajatve                         6,941.500
2.1.1.  Davek od premoženja                              744.000
2.1.2.  Nadomestilo za uporabo stav. zemljišča           215.000
2.1.3.  Komunalna taksa                                  150.000
2.1.4.  Traktorska taksa                                1500.000
2.1.5.  Odškod. zaradi spremembe nam. kmet. zemlj.       100.000
2.1.6.  Prihodki določ. z drug. akti                   4,232.500
1.      Prihodki od obresti                              100.000
2.      Vračilo kreditov                                 780.000
3.      Drugi prihodki (refundac. oskrb.,
v       et., zdrav. sprič.)                            1,861.500
4.      Pristojbine od gozdnih cest                      301.000
5.      Požarna taksa                                  1,190.000
2.2.    Prihodki od premoženja                           560.000
2.2.1.  Prih. od najemnin za poslovne prostore           380.000
2.2.2.  Kupnine od stanovanj                             180.000
2.3.    Prih. iz naslova sofinanciranja                3,400.000
2.3.1.  Drugi prihodek - kredit LB                     3,400.000
2.4.    Prihodki iz naslova infrastrukture               435.000
2.4.1.  Vodovov                                          390.000
2.4.2.  Kanalizacija                                      45.000
2.4.3.  catv -

3.      Prenos prih. iz preteklega leta                3,506.865
3.1.    Prenos presežka iz preteklega leta             2,000.000
3.2     Prenos iz KS
        Vsi prihodki skupaj:                         122,788.365
              POSEBNI DEL PRORAČUNA PO UPORABNIKIH
                     ZA LETO 1996 - ODHODKI

1.      Sredstva po uporabnikih - tekoči del          98,027.779
1.1.    Sredstva zaposlenih ki delajo
        za novo občino                                24,197.600
1.1.1.  Plače upravnih organov                         7,010.000
1.      Bruto plače obč. organov                       5,300.000
2.      Prispevki delodajalca                          1,300.000
3.      Regres za letni dopust                           150.000
4.      Regres za prehrano                               260.000
1.1.2.  Plače izvajalskih organizacij                  2,792.000
1.      Bruto plače OŠ Videm - kuharice                2,247.000
2.      Prispevek delodajalca OŠ Videm                   516.000
3.      Regres za letni dop. OŠ Videm                     29.000
1.1.3.  Sofinanciranje plač jav. zavodom              12,495.600
1.      Center za socialno delo                          719.000
2.      OŠ dr. J. Šlebinger                               87.000
3.      VVZ Radenci - Enota Videm                      9,238.600
4.      VVZ Radenci Enota Videm in ostalo              2,451.000
1.1.4.  Računovodske storitve                          1,900.000
1.2.    Materialni in drugi stroški                   23,918.600
1.2.1.  Občinska uprava                                5,673.000
1.      Materialni stroški uprave                      5,173.000
2.      Amortizacija                                     500.000
1.2.2.  V občinskem svetu in drugih organih            4,210.000
1.      Stroški sejnin občinskega sveta in odborov     1,110.000
2.      Stroški nagrade neprof. funkcionarjem          1,800.000
3.      Stroški snemanja                                 100.000
4.      Drugi materialni stroški                         200.000
5.      Pokrovitelj reprez. župan                        300.000
6.      Stroški uradnih objav                            700.000
7.      Ostali stroški
1.2.3.  Materialni stroški OŠ Videm                   13,654.600
1.      Regres za prehrano                             3,672.200
2.      Prevoz na delo                                   725.030
3.      Stroški strokovnega izobraževanja                452.600
4.      Stroški strokovnih ekskurzij                     254.600
5.      Ostali materialni stroški                      5,107.970
6.      Amortizacija                                   3,442.200
1.2.4.  Sofinanciranje mat. str. za izvaj. organizac.    381.000
1.      Glasbena šol in šola dr. J. Šlebinger            300.000
2.      Center za socialno delo                           81.000
1.3.    Socialni transferi                             3,683.000
1.3.1.  Teden starejših občanov                          200.000
1.3.2.  Ostale denarne pomoči                            200.000
1.3.3.  Zavarovanje kot občan                          3,283.000
1.4.    Dotacije javnim zavodom in društvom            8,131.200
1.4.1.  Šolsko športno društvo                           300.000
1.4.2.  Društvo upokojencev SV. Jurij                    100.000
1.4.3.  Podeželjska mladina                              200.000
1.4.4.  Turistično društvo                               400.000
1.4.5.  Kmečke žene                                      100.000
1.4.6.  Strelsko društvo                                 350.000
1.4.7.  Športno društvo                                  400.000
1.4.8.  Prosvetno društvo                                350.000
1.4.9.  Ostala društva po sklepu sveta                   200.000
1.4.10. Kasaški šport                                    100.000
1.4.11. Knjižnica in kulturni dom                      2,381.200
1.4.12. Celostna podoba občine                           500.000
1.4.13. Naravne in kultur. dedišč.
        (cerkev Stara gora)                            1,500.000
1.4.14. Rdeči križ                                       150.000
1.4.15. Čebelarsko društvo                               100.000
1.4.16. Obdarovanje za Miklavža                          200.000
1.4.17. Sred. za RK G. Radgona                           400.000
1.4.18. Sred. za CARITAS                                 100.000
1.4.19. Sred. proj. Utrip naših vasi                     100.000
1.4.20. Sred. za laično pomoč                            200.000
1.5.    Plačilo storitev                              13,660.000
1.5.1.  Mrliško ogledna služba                            60.000
1.5.2.  Domska oskrba občanov                          7,200.000
1.5.3.  Prevoz šolskih otrok                           6,400.000
1.6.    Subvencije in transferi                        8,756.458
1.6.1.  Požarna varnost in zaščita                     2,199.808
1.6.2.  Za delovanje gasilske zveze                      396.650
1.6.3.  Vzdrževanje lokal. cest po pogodbi             4,470.000
1.6.4.  Požarna taksa                                  1,190.000
1.6.5.  Zaščita in reševanje                             500.000
1.7.    Subvencije v gospodarstvu                      5.000.000
1.7.1.  Subvencije v kmetijstvu                        5.000.000
1.8.    Podjetništvo                                   2,500.000
1.8.1.  Za razvojne naloge                             2,500.000
1.9.    Drugi odhodki                                  6,180.921
1.9.1.  Javna razsvetljav                                500.000
1.9.2.  Refundacija komunali                           1,000.000
1.9.3.  Zimska služba                                 1,300.000
1.9.4.  Priprava proj. dokumentacij                    1,500.000
1.9.5.  Plaz Stanetinci - sanacija plazov                480.921
1.9.6.  Financiranje strank po sklepu obč. sveta         500.000
1.9.7.  Financiranje strank župana                      200.000
1.9.8.  Vzdrževanje grobov                                30.000
1.9.9.  Vzgoja in varnost v CP                           100.000
1.9.10. Obveznosti do stanovanjskega sklada               70.000
1.9.11. Javna dela                                       500.000
1.10.   Rezerve                                        2,000.000
1.10.1. Stalna proračunska rezerva                     1,000.000
1.10.2. Tekoča proračunska rezerva                     1,000.000

2.      Investicije in investicijsko vzdrževanje      24,760.586
2.1.    Investricije v javne zavode                    3,500.000
2.1.1.  ZP Videm                                       2,900.000
2.1.2.  Upravna zgradba                                  600.000
2.2.    Investicije v gospodar. infrastrukturo         5,726.865
        - vzdrževanje cest
2.3.    Investicije v komunalno infrastrukturo        15,533.721
2.3.1.  - cesta Kupetinci                              2,000.000
2.3.2.  - cesta Terbegovci - Brezje                   13,258.721
        - cesta Kokolajnščak
        - cesta Kraljevci
2.3.3.  - vodovod Selišči                                275.000
        Vsi odhodki skupaj                           122,788.365

Biserjane, 8. marca 1996.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti