Uradni list

Številka 67
Uradni list RS, št. 67/1995 z dne 23. 11. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 67/1995 z dne 23. 11. 1995

Kazalo

3081. Odlok o začasni organizaciji in delovnih področjih Občinske uprave občine Krško, stran 5206.

Na podlagi 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, 72/93, 57/94 in 14/95), 16. člena začasnega statutarnega akta Občine Krško ter na predlog župana je občinski svet na seji dne 30. 3. 1995 sprejel
O D L O K
o začasni organizaciji in delovnih področjih Občinske uprave občine Krško
1. člen
Občinska uprava je organ občine, ki opravlja njene upravne naloge.
Občinska uprava ima notranje organizacijske enote.
2. člen
Delo občinske uprave vodi in koordinira tajnik občine. Za delo občinske uprave je tajnik odgovoren županu.
3. člen
Občinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom, vse upravne naloge, razen tistih, ki jih po zakonu opravljajo drugi organi.
Upravne naloge so naslednje:
– izdajanje predpisov za izvrševanje statuta, odlokov ter drugih splošnih aktov in odločitev občinskega sveta, župana ter ostalih organov občine,
– izdajanje posameznih upravnih aktov,
– priprava splošnih aktov, proračuna in zaključnega računa, drugih aktov, poročil in drugih gradiv za občinski svet, župana in druge organe občine,
– upravljanje z občinskim premoženjem,
– zagotavljanje delovanja občinskih javnih služb in nadzor nad njihovim izvajanjem,
– pospeševanje razvoja na področju gospodarstva, gospodarske infrastrukture in družbenih dejavnosti,
– nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov,
– nadzor nad javnim redom in mirom, komunalno urejenostjo ter čistočo in mirujočim prometom,
– zagotavljanje zaščite in reševanja ter požarne varnosti.
4. člen
Občinska uprava ima naslednje organizacijske enote:
– urad župana,
– oddelek za gospodarske dejavnosti,
– oddelek za urejanje prostora, varstvo okolja in premoženjsko pravne zadeve,
– oddelek za gospodarsko infrastrukturo,
– oddelek za proračun,
– oddelek za družbene dejavnosti,
– oddelek za splošne in tehnične zadeve.
5. člen
Notranjo organizacijsko enoto vodi načelnik oddelka. Urad župana vodi tajnik občine.
6. člen
Urad župana opravlja:
– strokovne in organizacijske naloge za občinski svet in njegove organe,
– strokovne in organizacijske naloge za župana,
– protokolarne zadeve in zadeve v zvezi s stiki z javnostjo,
– ekonomska, finančna, pravna ter upravno pravna svetovanja za župana,
– svetovanja v zvezi z gospodarjenjem in upravljanjem občinskega premoženja,
– naloge na področju zaščite in reševanja ter požarnega varstva,
– nadzor nad izvrševanjem občinskih predpisov na področju komunalne urejenosti in izvajanju predpisov ter javnim redom in mirom,
– svetovanja v zvezi z investicijami, financiranimi s sredstvi proračuna občine,
– vodenje izvrševanja nalog občinskih skladov,
– opravlja ostale naloge iz pristojnosti občine, ki niso v pristojnosti notranjih enot občinske uprave in organov občine.
7. člen
Oddelek za gospodarske dejavnosti opravlja:
– pripravo programov za pospeševanje razvoja posameznih dejavnosti gospodarstva (malo gospodarstvo, obrt, gostinstvo – turizem, kmetijstvo),
– pripravo posebnih programov po posameznih območjih občine,
– spremljanje izvajanja, usklajevanje dela ter priprava poročil o izvajanju sprejetih programov,
– nudenje strokovne pomoči posameznim razvojno pomembnejšim nosilcem razvoja občine,
– zbiranje, urejanje in obdelava statističnih podatkov, pomembnih za občino,
– izdelovanje poročil in informacij, potrebnih za nadaljnje odločanje in sprejemanje ukrepov na nivoju občine,
– pripravo predpisov s področja pospeševanja razvoja gospodarstva občine,
– opravljanje upravnih zadev s področja malega gospodarstva, obrti, gostinstva – turizma in kmetijstva v skladu s predpisi,
– pridobivanje, urejanje in opremljanje stavbnih zemljišč,
– pripravo občinskega stanovanjskega programa in sodelovanje pri načinu zagotavljanja sredstev v proračunu za njegovo izvajanje,
– pripravo in izvajanje socialnih programov na stanovanjskem področju, predvsem zagotavljanje socialnih stanovanj,
– strokovno pomoč svetu za varstvo pravic najemnikov,
– izdelavo aktov za določitev kriterijev in izvedbo postopka dodeljevanja socialnih, službenih in kadrovskih stanovanj,
– pripravo programa, ustreznih aktov in izvedbo postopka dodeljevaja poslovnih stavb in poslovnih prostorov,
– izvajanje finančnih opravil na stanovanjskem področju,
– opravljanje strokovnih del za stanovanjski sklad,
– izvajanje nadzora nad delom upravnikov stanovanjskih stavb, stanovanj, poslovnih stavb in poslovnih prostorov ter sodelovanje in potrjevanje programov vzdrževanja na tem področju,
– druge naloge v skladu z zakoni in drugimi predpisi.
8. člen
Oddelek za urejanje prostora, varstvo okolja in premoženjsko pravne zadeve opravlja:
– vodenje evidenc in upravljanje z občinskim premoženjem,
– pripravo gradiv za program priprave prostorsko izvedbenih aktov,
– skrb za izpolnitev pogojev, ki jih določajo ustrezni organi, organizacije in skupnosti za pripravo prostorsko izvedbenih aktov;
– organizacijo priprav prostorsko izvedbenih aktov in sodelovanje pri pripravi strokovnih podlag zanje,
– skrb za razgrnitev strokovnih rešitev in osnutkov prostorskih izvedbenih aktov ter dajanje pojasnil o rešitvah osnutka prostorskega izvedbenega akta na javnih obravnavah,
– sodelovanje pri pridobivanju soglasij k prostorskim izvedbenim aktom,
– pripravo lokacijske dokumentacije ter pridobivanje ustreznih soglasij,
– strokovno pomoč pri zadevah urejanja prostora,
– informiranje občanov o možnih lokacijah za graditev in druge posege v prostor ter informiranje v zvezi z urejanjem prostora,
– zbiranje, evidentiranje ter analiziranje podatkov o predvideni rabi prostora in o posegih v prostor ter vodenje evidenc in dokumentacije predpisov in drugih aktov; s katerimi se ureja prostor,
– planiranje in spremljanje izvajanja nalog na področju varstva okolja,
– spremljanje stanja – monitoring,
– pripravo predpisov s področja varstva okolja,
– druge naloge skladno z zakoni in drugimi predpisi.
9. člen
Oddelek za gospodarsko infrastrukturo opravlja:
– izdelavo planskih dokumentov na področju gospodarske infrastrukture,
– kontaktiranje z ministrstvi in ustreznimi republiškimi institucijami za pripravo in izvedbo projektnih nalog,
– pripravo dokumentacije v skladu z razpisi za pridobitev sredstev republike,
– pripravo odlokov, pravilnikov in drugih izvedbenih aktov na področju gospodarske infrastrukture,
– pripravo in izvedbo postopkov za projektne naloge in investicije, in sicer:
– priprava razpisnih pogojev in razpisov,
– pridobivanje lokacijskih in gradbenih dovoljenj,
– vodenje koordinacije za izvedbo projektov,
– izvedba razpisnega postopka,
– priprava poročil za izbor najugodnejših ponudnikov;
– nadzor in spremljanje oddanih gradbenih in drugih del,
– priprava strokovnih osnov, meril in načinov zagotavljanja sredstev za izpolnjevanje programov na področju prometa in zvez, vodooskrbe, odvajanja in čiščenja odplak, plinifikacije, elektrifikacije in javne razsvetljave ter telekomunikacijskih objektov in naprav,
– nudenje strokovne in finančne pomoči pri sanaciji posledic elementarnih nesreč,
– organiziranje dobave pitne vode v sušnih obdobjih,
– sodelovnje pri pripravi in pregled pogodb na področju gospodarske infrastrukture,
– sodelovanje pri nakupu zemljišč za infrasturkturne objekte, vključno s sodelovanjem pri pridobivanju soglasij za posege na zemljiščih,
– opravljanje gradbenih cenitev za potrebe občine,
– opravljanje drugih nalog v skladu z zakoni in predpisi.
10. člen
Oddelek za proračun
– pripravo občinskega proračuna,
– izvrševanje proračuna,
– nadzor nad porabo proračunskih sredstev,
– izdelavo premoženjske bilance,
– vodenje knjigovodskih evidenc organov ter sklepov lokalne skupnosti in drugih uporabnikov proračunskih sredstev,
– pripravo poročil in zaključnih računov,
– obračun in izplačilo plač,
– blagajniško poslovanje z občani
– opravljanje drugih nalog, skladno z zakoni in predpisi.
11. člen
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja:
– pospeševanje razvoja na posameznem področju dejavnosti v okviru razvojne strategije RS,
– zagotavljanje pogojev za delovanje javnih zavodov (ustanoviteljske naloge in pravice),
– pripravo letnih planov glede na obseg dejavnosti in potrebna finančna sredstva na posameznih področjih, ob upoštevanju veljavne zakonodaje in meril resornih ministrstev,
– pripravo srednjeročnih razvojnih planov,
– sodelovanje pri izdelavi posameznih projektov,
– pripravo terminskih planov,
– pripravo odlokov in drugih aktov s področja družbenih dejavnosti,
– spremljanje in priprava poročil o realizaciji letnih programov po posameznih področjih dejavnosti,
– mesečno usklajevanje podatkov za izračun plač ter drugih osebih prejemkov za zaposlene v javnih zavodih, ki se financirajo iz občinskega proračuna,
– mesečno pripravljanje odredb za izvajanje sprejetih finančnih načrtov po posameznih področjih,
– skrbi za kadrovsko štipendiranje deficitarnih kadrov s področja družbenih dejavnosti,
– pripravo programov investicij, investicijskega vzdrževanja in nabave opreme za javne zavode, katerih ustanovitelj je občina,
– izvajanje sklepov, navodil, priporočil resornih ministrstev,
– organizacijo priprav ter spremljanje izvajanja programa OŠ za begunce iz BiH,
– pripravo analiz o stanju in dogajanjih na področju družbenih dejavnosti,
– zbiranje, organiziranje ustrezne evidence in obdelava podatkov za kvalitetno pripravo navedenih gradiv,
– spremljanje zakonodaje in strokovne literature s svojega področja dela,
– podeljevanje koncesij na področju osnovnega zdravstvenega varstva in lekarništva,
– določanje mreže javne zdravstvene službe na primarni ravni,
– zagotavljanje delovanja mrliško ogledne službe,
– delo z Romi,
– permanentno sodelovanje z resornimi ministrstvi, javnimi zavodi in drugim okoljem.
12. člen
Oddelek za splošne in tehnične zadeve opravlja:
– tehnične in druge naloge, ki so potrebne za nemoteno delovanje občinske uprave,
– kadrovske in splošne zadeve za potrebe občinske uprave,
– gospodarjenje in nadzor nad premoženjem občinske uprave,
– daje predloge za nabavo in nadomestitev osnovnih sredstev za potrebe občinske uprave,
– pripravlja predloge za odprodajo in najemanje premoženja, ki je v upravljanju občinske uprave,
– skrbi za vzdrževanje prostorov in opreme v uporabi občinske uprave,
– opravlja druge servisne ter ostale usluge za potrebe občinske uprave in ostalih pogodbenih koristnikov teh uslug,
– opravlja nadzor nad javnimi prireditvami in shodi lokalnega obsega in pomena.
13. člen
Naloge iz pristojnosti občinske uprave, ki niso naštete v členih 6, 7, 8, 9, 10, 11 in 12, opravlja tista organizacijska enota, v katere delovno področje spada naloga po svoji naravi. Če je naloga takšna, da po svoji naravi ne spada v delovno področje nobenega izmed organov iz prejšnjega odstavka, jo opravlja urad župana.
14. člen
V upravnih stvareh na prvi stopnji iz izvirne pristojnosti odloča načelnik notranje organizacijske enote, ki lahko za odločanje pooblasti delavca v upravi, ki izpolnjuje z zakonom predpisane pogoje za vodenje upravnega postopka in odločanja.
Načelnik notranje organizacijske enote lahko pooblasti drugega delavca v upravi, ki izpolnjuje predpisane pogoje za vodenje upravnega postopka do izdaje odločbe.
Na drugi stopnji odloča o upravnih stvareh iz izvirne prisotojnosti župan oziroma po njegovem pooblastilu tajnik občine.
V upravnih stvareh iz prenesene pristojnosti odloča na prvi stopnji župan, ki lahko za odločanje in vodenje postopka pooblasti delavca v upravi, ki izpolnjuje predpisane pogoje.
Nadzor nad zakonitostjo upravnih odločitev iz pristojnosti občine izvršuje tajnik občine. Župan lahko za nadzor pooblasti delavca uprave, ki za to izpolnjuje predpisane pogoje.
15. člen
O izločitvi načelnika notranje organizacijske enote pri odločanju v upravnem postopku ali drugega delavca v upravi odloča tajnik občine. O izločitvi tajnika občine pri odločanju v upravnem postopku odloči župan, o izločitvi župana pa občinski svet, ki v tem primeru odloči tudi v upravni stvari.
16. člen
Načelnike organizacijskih oddelkov in višje upravne delavce imenuje in razrešuje župan na predlog tajnika.
Upravne delavce in strokovno tehnične delavce na predlog načelnika sprejema v delovno razmerje tajnik občine.
Višjim upravnim delavcem ter delavcem iz drugega odstavka tega člena določi plačo na predlog tajnika župan.
17. člen
Župan in tajnik lahko dajeta načelniku notranje organizacijske enote usmeritve in obvezna navodila za delo. Načelniku enote lahko naložita, da mora v mejah svojih pristojnosti opraviti določeno nalogo in o tem poročati.
Načelnik notranje organizacijske enote mora redno poročati tajniku in županu o izvrševanju nalog enote in o vseh pomembnejših vprašanjih s svojega delovnega področja.
18. člen
Tajnik občinske uprave ima položaj funkcionarja in se zanj smiselno uporabljajo določbe zakona o funkcionarjih v državnih organih.
19. člen
Za delavce v občinski upravi se smiselno uporabljajo določbe zakona o delavcih v državni upravi, kot tudi smiselno določbe uredbe o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih.
O disciplinski odgovornosti delavcev v občinski upravi odloča tajnik, na drugi stopnji pa župan.
20. člen
Občinska uprava na podlagi načrta delovnih mest v občinski upravi prevzame od občinskih upravnih organov bivše občine delavce, ki opravljajo naloge iz delovnega področja občinske uprave.
21. člen
Ta odlok začne veljati z dnem objave v uradnem glasilu, uporablja pa se od 31. 3. 1995 dalje. Odlok velja do sprejema odloka o organizaciji in delovnih področjih občinske uprave.
Št. 1-014-2/95
Krško, dne 31. marca 1995.
Predsedujoči
Občinskemu svetu
občine Krško
Danilo Siter l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti