Uradni list

Številka 45
Uradni list RS, št. 45/1995 z dne 4. 8. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 45/1995 z dne 4. 8. 1995

Kazalo

2204. Pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest občinske uprave Občine Škocjan, stran 3595.

Skladno z 18. členom zakona o spremembah zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 14/95), 55. člena statuta Občine Škocjan (Uradni list RS, št. 29/95), sklepa Občinskega sveta občine Škocjan z dne 27. 3. 1995, ter uredbo o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih (Uradni list RS, št. 8/91), je Občinski svet občine Škocjan na seji dne 26. 6. 1995 sprejel
P R A V I L N I K
o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest občinske uprave Občine Škocjan
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest (v nadaljnjem besedilu: pravilnik) določa notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi Občine Škocjan.
2. člen
Notranja organizacija in sistemizacija je s tem pravilnikom opredeljena tako, da je zagotovljeno:
– učinkovito izvrševanje nalog na svojem delovnem področju,
– zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti občanov v različnih zadevah,
– smotrno organiziranje in vodenje dela ter koordinacija in nadzorstvo nad opravljenim delom,
– polna zaposlenost delavcev,
– sodelovanje z drugimi organi, organizacijami.
3. člen
Za vsako delovno mesto so s tem pravilnikom določeni pogoji:
– vrsta in stopnja strokovne izobrazbe,
– delovne izkušnje,
– drugi posebni pogoji.
II. ŠTEVILO POTREBNIH DELOVNIH MEST IN NJIHOVI NAZIVI TER OPISI
4. člen
Občinski svet občine Škocjan je na 4. redni seji dne 27. 3. 1995, na predlog župana, sprejel naslednjo sistemizacijo delovnih mest občinke uprave:
– župan,
– finančnik-računovodja - 1 delavec
– administrativno tehnični delavec - 1 delavec.
Občinsko upravo naj bi tako skladno s sprejetim sklepom občinskega sveta sestavljali trije delavci.
Odvisno od zahtevnosti in strokovnosti del, ki jih bo morala opraviti občinska uprava, bo po potrebi poiskala pomoč pravne službe - pravnika - ki bo svoje storitve za Občino Škocjan opravil na osnovi sklenjene pogodbe o delu.
5. člen
Župan
Občina ima enega župana, ki je izvoljen na neposrednih volitvah. Svojo funkcijo lahko opravlja profesionalno ali neprofesionalno. O tem se dogovorita župan in občinski svet.
Župan opravlja naslednje naloge:
– predstavlja in zastopa občino,
– predlaga gradiva, ki jih pripravi občinska uprava za seje občinskega sveta,
– skrbi in odgovarja za izvajanje odločitev občinskega sveta,
– vodi, nadzoruje in usmerja delo občinske uprave,
– imenuje projektne skupine in komisije iz pristojnosti občinske uprave,
– odgovarja za izvrševanje proračuna,
– skladno s statutom in proračunom odloča o najetju posojil med letom,
– predlaga svetu v sprejem proračun in zaključni račun proračuna,
– skrbi za objavo statuta, odlokov in drugih splošnih aktov občine,
– zadrži izvajanje nezakonitih odločitev občinskega sveta,
– opravlja tudi druge zadeve, ki jih določata zakon in statut.
Župan ima pravico udeleževati se sej občinskega sveta in občinskih odborov, sej nadzornega odbora pa le na njegovo povabilo.
6. člen
Finančnik-računovodja
Delokrog finančnika-računovodje obsega izjemno pomembne naloge, zato mora imeti kandidat za opravljanje navedenih del najmanj višjo izobrazbo ekonomske smeri, najmanj pet let delovnih izkušenj ter dobre organizacijske sposobnosti.
Finančnik-računovodja Občine Škocjan bo opravljal naslednja dela in naloge:
– sprotno tekoče spremljanje vseh novosti in zakonov s področja davčne politike, finančne zakonodaje, plačilnega prometa itd.,
– priprava osnutka proračuna občine v sodelovanju z županom,
– izdelava periodičnih obračunov in zaključnega računa rednega proračuna občine kot tudi ZR za izobraževanje,
– sprotno spremljanje prihodkov in odhodkov proračuna, analiza in primerjava s planom,
– analizira in preverja zahtevke porabnikov proračuna,
– skrbi, da so mesečne dotacije porabnikom proračuna usklajene s proračunom,
– vodi finančno poslovanje občinske uprave: glavno knjigo in pomožne knjige,
– vodi materialno knjigovodstvo občinske uprave,
– vodi in izdeluje obračun osebnih dohodkov delavcev občinske uprave,
– skupaj z županom pripravlja predloge in akte s področja financ za seje občinskega sveta,
– sodeluje z Ministrstvom za finance, po potrebi pa tudi z ostalimi ministrstvi,
– po pooblastilu župana opravlja druge naloge, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
7. člen
Administrativno-tehnični delavec
Administrativna dela v organih in službah občine lahko opravljajo delavci z najmanj srednjo strokovno izobrazbo. Poleg izobrazbe mora kandidat izpolnjevati še naslednje pogoje:
– 2 leti delovnih izkušenj,
– dobro obvladanje znanja slovenskega knjižnega jezika ter pravopisa.
Delokrog administrativno - tehničnega delavca:
– sprejem in evidentiranje pošte ter razdelitev,
– urejanje matičnih zadev za delavce uprave (prijave, odjave, zavarovanja ...),
– sprejem strank in njihovo usmerjanje,
– za celotno upravo opravljanje administrativnih del (prepisi dopisov, tabel...itd.),
– po naročilu župana, računovodje in predsednika sveta pripravlja gradiva za seje občinskega sveta,
– spremljanje sej sveta, priprava in izdelava zapisnikov,
– opravljanje vseh drugih del, ki jih določata zakon in statut ter del, katere odredi župan.
8. člen
Poskusno delo:
za posamezna delovna mesta se določi poskusno delo kot poseben pogoj v skladu z zakonom o delavcih v državnih organih:
– za delovna mesta do V. stopnje strokovne izobrazbe traja poskusno delo 1 mesec,
– za delovna mesta VI. stopnje strokovne izobrazbe traja poskusno delo 2 meseca.
9. člen
Za obračun plač delavcev v občinski upravi se smiselno uporablja:
a) za župana določbe zakona o funkcionarjih v državnih organih oziroma razvrstitev KVIAZ Državnega zbora,
b) za ostale delavce določbe zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94).
10. člen
O sklenitvi delovnega razmerja za vsa delovna mesta v skladu s sprejeto sistemizacijo odloča župan.
11. člen
Odpovedni rok
Če delavec občinske uprave s pismeno izjavo sporoči, da želi, da mu preneha delovno razmerje, znaša dolžina odpovednega roka:
– za delavce na delovnih mestih do V. stopnje 2 meseca,
– za delavce na delovnih mestih VI.,VII. stopnje 3 mesece.
12. člen
Nadzor nad zakonitostjo dela občinske uprave izvajajo:
– posamična ministrstva za svoja področja,
– nadzorni odbor občine.
13. člen
Pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji občinske uprave Občine Škocjan začne veljati z dnem objave v Uradnem listu RS, uporablja pa se od začetka dela občinske uprave.
Št. 96/95
Škocjan, dne 26. junija 1995.
Predsednica
Občinskega sveta
občine Škocjan
Marija Halas l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti