Uradni list

Številka 28
Uradni list RS, št. 28/1995 z dne 26. 5. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 28/1995 z dne 26. 5. 1995

Kazalo

1332. Pravilnik o oddaji službenih stanovanj Občine Kočevje v najem, stran 2053.

Na podlagi 17. člena začasnega statutarnega akta Občine Kočevje (Uradni list RS, št. 12/95 in 21/95) je Občinski svet občine Kočevje na seji dne 6. 4. 1995 sprejel
P R A V I L N I K
o oddaji službenih stanovanj Občine Kočevje v najem
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom se določajo osnove in merila za dodeljevanje službenih stanovanj v najem, minimalni stanovanjski standardi ter postopek oddaje službenih stanovanj v najem.
2. člen
Službena stanovanja po tem pravilniku so stanovanja v lasti Občine Kočevje, ki so vodena kot neprofitna in so namenjena za zadovoljevanje stanovanjskih potreb:
– delavcev v javnih podjetjih, javnih zavodih, katerih ustanoviteljica je Občina Kočevje in delavcev v občinski upravi,
– delavcem v javnih zavodih, katerih ustanoviteljica ni Občina Kočevje, njihova normalna dejavnost pa je v občinskem interesu (gimnazija, srednja šola).
3. člen
Delavcem iz prve in druge alinee 2. člena se stanovanja dodeljuje v najem kot službena stanovanja.
II. OSNOVE IN MERILA ZA DODELJEVANJE SLUŽBENIH STANOVANJ V NAJEM
4. člen
Občinska službena stanovanja dodeljuje v najem pristojni upravni organ za stanovanjske zadeve na podlagi predhodno opravljenega točkovanja:
1. pomembnost delovnega mesta                               točk
– direktor, predstojnik, funkcionar                           35
– višji upravni delavec, vodja oddelka, službe,
strokovni delavec                                             25
2. stopnja izobrazbe
– doktorat                                                    25
– magisterij                                                  20
– visokošolska izobrazba                                      15
– višješolska izobrazba                                       10
Kolikor dva ali več kandidatov dosežejo enako število točk na podlagi 1. in 2. točke 4.člena, lahko organ, ki odloča o dodelitvi kot dodatni kriterij upošteva tudi število družinskih članov.
III. STANOVANJSKI STANDARDI
5. člen
Pristojni upravni organ za stanovanjske zadeve upošteva pri dodeljevanju službenih stanovanj v najem po tem pravilniku, naslednje površinske standarde:
Število družinskih članov                 Stanovanjska površina v m2
       1                                             32
       2                                             45
       3                                             58
       4                                             70
Za vsakega nadaljnjega družinskega člana se stanovanjska površina poveča za 15m˛. Stanovanjska površina se nanaša samo na bivalno površino in sicer: sobe, kabinete, shrambo, kuhinjo, WC, kopalnico in predsobe.
Standardi iz prvega odstavka ne veljajo pri reševanju stanovanjskega problema vodilne kategorije delavcev (direktor, predstojnik, funkcionar).
6. člen
Če ni na razpolago ustreznega stanovanja po stanovanjskih standardih, glede na 5. člen tega pravilnika, lahko pristojni upravni organ za stanovanjske zadeve dodeli tudi stanovanje, ki ne dosega ali presega standardno stanovanje, če s tem soglaša upravičenec oziroma kader, ki mu bo stanovanje dano v najem.
IV. PRISTOJNOST ZA DODELITEV OBČINSKIH SLUŽBENIH STANOVANJ V NAJEM
7. člen
Za dodelitev stanovanj v najem je pristojen upravni organ za stanovanjske zadeve.
O svojem delu je dolžan poročati enkrat letno županu in občinskemu svetu.
8. člen
Pristojni upravni organ opravlja naslednje naloge:
– zbira vloge za dodeljevanje službenih stanovanj v najem,
– opredeljuje pogoje razpisa,
– sprejme sklep o dodelitvi službenih stanovanj v najem.
V. POSTOPEK ODDAJE SLUŽBENIH STANOVANJ V NAJEM
9. člen
Pri vsaki pridobitvi občinskega službenega stanovanja ali sprostitvi le tega, objavi pristojen upravni organ razpis za dodelitev službenega stanovanja v najem.
Razpis mora vsebovati:
– število in vrsto stanovanj,
– pogoje, ki jih morajo izpolnjevati kandidati,
– rok do katerega je treba vložiti prijavo,
– naslov na katerega se pošlje prijava.
10. člen
Vlogi za najem službenega stanovanja je potrebno priložiti v razpisu zahtevana dokazila, sicer se vloga zavrne kot nepopolna.
11. člen
Sklep o dodelitvi službenega stanovanja v najem sprejme pristojni upravni organ in o tem obvesti vse prijavljene kandidate.
12. člen
Na sklep pristojnega upravnega organa je možen ugovor v roku 15 dni od dneva vročitve. O ugovoru odloča občinski svet na predlog pristojnega odbora. Odločitev občinskega sveta je dokončna.
Odbor je za svoje delo odgovoren občinskemu svetu, kateremu tudi poroča o svojem delu.
13. člen
Po pravnomočnem sklepu o oddaji službenega stanovanja v najem, sklene občina z najemnikom najemno pogodbo, s katero uredi medsebojne odnose ter pri tem upošteva določila tega pravilnika in določbe stanovanjskega zakona.
14. člen
Najemnina za službeno stanovanje je neprofitna. Najemna pogodba za službeno stanovanje se sklene za določen čas.
15. člen
Najemna pogodba se najemniku lahko odpove iz razlogov navedenih v 53. členu stanovanjskega zakona.
VI. KONČNI DOLOČBI
16. člen
Za zadeve, ki niso posebej urejene s tem pravilnikom, se direktno uporabljajo določbe stanovanjskega zakona in podzakonskih predpisov.
17. člen
Z dnem pričetka veljavnosti tega pravilnika, preneha veljati pravilnik o oddaji službenih stanovanj občine Kočevje v najem (Uradni list RS, št. 68/94).
Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 061-1/95-1/1
Kočevje, dne 6. aprila 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Kočevje
Alojz Košir l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti