Na podlagi 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13, 110/11 – ZDIU12, 46/13 – ZIPRS1314-A, 101/13, 101/13 – ZIPRS1415, 38/14 – ZIPRS1415-A, 14/15 – ZIPRS1415-D, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 80/16 – ZIPRS1718, 71/17 – ZIPRS1819, 13/18, 75/19 – ZIPRS2021, 36/20 – ZIUJP, 61/20 – ZDLGPE, 89/20, 195/20 – odl. US, 203/20 – ZIUPOPDVE, 174/20 – ZIPRS2122, 15/21 – ZDUOP, 187/21 – ZIPRS2223) in 16. člena Statuta Občine Dobrova - Polhov Gradec (Uradni list RS, št. 26/12 in 43/19) je Občinski svet Občine Dobrova - Polhov Gradec na 18. redni seji dne 30. marca 2022 sprejel
								
								
								
								
											
									o rebalansu proračuna Občine Dobrova - Polhov Gradec za leto 2022 
								 
								
									
										1. člen
									
								
											
									V Odloku o proračunu Občine Dobrova - Polhov Gradec za leto 2022 (Uradni list RS, št. 21/21) se 2. člen spremeni tako, da se glasi:
								
								
									
								
									
										(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) 
									 
								
											
									V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov (v sprejetem proračunu).
								
								
											
									Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
								
								
											
									| A.  | BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV  |  v eurih  | 
|  | Skupina/Podskupina kontov  | Proračun leta 2022  | 
| I  | SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78)  | 11.471.422  | 
|  | TEKOČI PRIHODKI (70+71)  | 7.851.274  | 
| 70  | DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706)  | 6.629.981  | 
| 700  | DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK  | 5.820.983  | 
| 703  | DAVKI NA PREMOŽENJE  | 640.442  | 
| 704  | DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE  | 168.556  | 
| 71  | NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714)  | 1.221.293  | 
| 710  | UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD PREMOŽENJA  | 390.728  | 
| 711  | TAKSE IN PRISTOJBINE  | 18.700  | 
| 712  | GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI  | 82.961  | 
| 713  | PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV  | 300.504  | 
| 714  | DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI  | 428.400  | 
| 72  | KAPITALSKI PRIHODKI (720+722)  | 1.434.530  | 
| 720  | PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDSTEV  | 39.060  | 
| 722  | PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ IN NEOPREDMETENIH DOLGOROČNIH SREDSTEV  | 1.395.470  | 
| 73  | PREJETE DONACIJE (730+731)  | 0  | 
| 730  | PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV  | 0  | 
| 74  | TRANSFERNI PRIHODKI (740)  | 2.185.618  | 
| 740  | TRANSFERNI PRIH. IZ DRUGIH JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ  | 1.459.710  | 
| 741  | PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA IZ SRED. PRORAČUNA EU  | 725.908  | 
| II  | SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45)  | 15.238.788  | 
| 40  | TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409)  | 4.706.931  | 
| 400  | PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM  | 571.618  | 
| 401  | PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO VARNOST  | 94.273  | 
| 402  | IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE  | 3.896.040  | 
| 403  | PLAČILA DOMAČIH OBRESTI  | 21.000  | 
| 409  | REZERVE  | 124.000  | 
| 41  | TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413)  | 2.900.121  | 
| 410  | SUBVENCIJE  | 193.450  | 
| 411  | TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM  | 1.950.214  | 
| 412  | TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM  | 173.920  | 
| 413  | DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI  | 582.537  | 
| 42  | INVESTICIJSKI ODHODKI (420)  | 7.514.737  | 
| 420  | NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV  | 7.514.737  | 
| 43  | INVESTICIJSKI TRANSFERI (430)  | 117.000  | 
| 431  | INVESTICIJSKI TRANSFER PRAVNIM IN FINANČNIM OSEBAM  | 87.000  | 
| 432  | INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM  | 30.000  | 
| III  | PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) (I-II)  | –3.767.366  | 
| B.  | RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB  |  | 
| IV  | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)  | 0  | 
| 75  | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV  | 0  | 
| 751  | PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV  | 0  | 
| V  | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442)  | 0,00  | 
| 44  | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV  | 0,00  | 
| 441  | POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV IN FINANČNIH NALOŽB  | 0,00  | 
| VI  | PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV-V)  | 0,00  | 
| C.  | RAČUN FINANCIRANJA  |  | 
| VII  | ZADOLŽEVANJE (50)  | 3.272.811  | 
| 50  | ZADOLŽEVANJE  | 3.272.811  | 
| 500  | DOMAČE ZADOLŽEVANJE  | 3.272.811  | 
| VIII  | ODPLAČILA DOLGA (55)  | 250.000  | 
| 55  | ODPLAČILA DOLGA  | 250.000  | 
| 550  | ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA  | 250.000  | 
| IX  | SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I+IV+VII-II-V-VIII)  | –744.555  | 
| X  | NETO ZADOLŽEVANJE (VII-VIII)  | 3.022.811  | 
| XI  | NETO FINANCIRANJE (VI+X-IX)  | 3.767.366  | 
| XII  | STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA  | 744.555  | 
								 
								
											
									Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
								
								
											
									Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita skupaj s splošnim delom proračuna na spletni strani Občine Dobrova - Polhov Gradec.
								
								
											
									Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.«
								
								
									
								
											
									13. člen se spremeni tako, da se glasi;
								
								
											
									»Družbe, ki delujejo v okviru JAVNEGA HOLDINGA Ljubljana, d.o.o., se v letu 2022 lahko zadolžijo v skupni višini, ki odpade na Občino Dobrova - Polhov Gradec, glede na delež lastništva, do 2.451.600 EUR.
								
								
											
									Kratkoročna zadolžitev pri bankah v skupni višini do 2.278.800 EUR je namenjena uravnavanju kratkoročne likvidnosti, in sicer za družbo:
								
								
											
									– LPP do višine 356.400 EUR za dobo enega leta, z namenom uravnavanja finančne likvidnosti;
								
								
											
									– Energetika Ljubljana do višine 1.598.400 EUR za dobo enega leta, z namenom uravnavanja finančne likvidnosti;
								
								
											
									– VOKA SNAGA do višine 324.000 EUR za dobo enega leta, z namenom uravnavanja finančne likvidnosti.
								
								
											
									Dolgoročna zadolžitev pri bankah v skupni višini do 172.800 EUR po družbah:
								
								
											
									– LPP do višine 64.800 EUR, za dobo odplačila do 10 let, za financiranje investicij;
								
								
											
									– VOKA SNAGA d.o.o. do višine 108.000 EUR, z dobo odplačila do 7 let, za financiranje investicij.
								
								
											
									Sredstva za servisiranje vseh navedenih dolgov se zagotovijo iz neproračunskih virov.
								
								
											
									Soglasje o zadolžitvi daje Svet ustanoviteljev javnih podjetij, povezanih v JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o.«.
								
								
									
								
											
									Deli splošnega in posebnega dela ter načrtov razvojnih programov proračuna, ki se spremenijo z rebalansom, so kot priloge sestavni deli tega odloka in se objavijo na spletni strani občine.
								
								
											
									Deli splošnega in posebnega dela ter načrtov razvojnih programov proračuna, ki se z rebalansom proračuna ne spremenijo, ostanejo v veljavi.
								
								
									
								
											
									Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
								
								
											
									Št. 007-0030/2020-2
								
								
											
									Dobrova, dne 30. marca 2022
								
								
								
								
											
									Občine Dobrova - Polhov Gradec 
								 
								
											
									Franc Setnikar