Uradni list

Številka 82
Uradni list RS, št. 82/2016 z dne 20. 12. 2016
Uradni list

Uradni list RS, št. 82/2016 z dne 20. 12. 2016

Kazalo

3504. Odlok o proračunu Občine Ajdovščina za leto 2018, stran 12112.

  
Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 27/08 – odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 – odl. US, 40/12 – ZUJF in 14/15 – ZUUJFO), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15 – ZFisP – v nadaljevanju: ZJF), 16. člena Statuta Občine Ajdovščina (Uradni list RS, št. 44/12 in 85/15) je Občinski svet Občine Ajdovščina na 15. redni seji dne 15. 12. 2016 sprejel
O D L O K 
o proračunu Občine Ajdovščina za leto 2018 
1. SPLOŠNA DOLOČBA 
1. člen
S tem odlokom se za Občino Ajdovščina za leto 2018 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A.
BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
I.
SKUPAJ PRIHODKI
22.529.647,10
70
DAVČNI PRIHODKI
12.823.493,00
700 davki na dohodek in dobiček
10.564.176,00
703 davki na premoženje
1.896.687,00
704 domači davki na blago in storitve
362.630,00
71
NEDAVČNI PRIHODKI
3.181.321,85
710 udeležba na dobičku in dohodki od premoženja
2.251.963,04
711 takse in pristojbine
31.200,00
712 denarne kazni
25.700,00
713 prihodki od prodaje blaga in storitev
49.847,80
714 drugi nedavčni prihodki
822.611,01
72
KAPITALSKI PRIHODKI
1.815.000,00
720 prihodki od prodaje osnovnih sredstev
810.000,00
722 prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih osnovnih sredstev
1.005.000,00
73
PREJETE DONACIJE
251.500,00
730 prejete donacije iz domačih virov
251.500,00
74
TRANSFERNI PRIHODKI
2.452.732,25
740 transferni prihodki iz drugih javnofinančih institucij
2.452.732,25
741 prejeta sredstva iz državnega proračuna in proračuna EU
0,00
78
PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE
2.005.600,00
782 prejeta sredstva iz proračuna EU za strukturno politiko
0,00
787 prejeta sredstva iz drugih evropskih inštitucij
2.005.600,00
II.
SKUPAJ ODHODKI
23.024.991,26
40
TEKOČI ODHODKI
4.285.293,33
400 plače in drugi izdatki zaposlenim
1.080.239,83
401 prispevki delodajalcev za socialno varnost
160.785,79
402 izdatki za blago in storitve
2.845.267,71
403 plačila domačih obresti
100.000,00
409 sredstva, izločena v rezerve
99.000,00
41
TEKOČI TRANSFERI
8.388.063,44
410 subvencije
735.025,37
411 transferi posameznikom in gospodinjstvom
3.991.523,86
412 transferi neprofitnim organizacijam
991.615,90
413 drugi tekoči domači transferi
2.669.899,17
42
INVESTICIJSKI ODHODKI
10.198.287,49
420 nakup in gradnja osnovnih sredstev
10.198.287,49
43
INVESTICIJSKI TRANSFERI
153.347,00
431 investicijski transferi fiz. in prav. osebam, ki niso proračunski uporabniki
106.000,00
432 investicijski transferi proračunskim uporabnikom
47.347,00
III.
PRORAČUNSKI PRESEŽEK – PRIMANJKLJAJ
–495.344,16
B.
RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV.
PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
75
PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
930.000,00
751 prodaja kapitalskih deležev
930.000,00
V.
DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV
0,00
44
DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV
0,00
441 povečanje kapitalskih deležev in naložb
0,00
VI.
PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEM. KAPITAL. DELEŽEV
C.
RAČUN FINANCIRANJA
VII.
ZADOLŽEVANJE
50
ZADOLŽEVANJE
369.135,00
500 zadolževanje
369.135,00
VIII.
ODPLAČILO DOLGA
55
ODPLAČILO DOLGA
803.790,84
500 odplačilo domačega dolga
803.790,84
IX.
POVEČANJE(ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH
0,00
X.
NETO ZADOLŽEVANJE
0,00
XI.
NETO FINANCIRANJE
0,00
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12. PRETEKLEGA LETA
0,00
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ajdovščina.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 
3. člen
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – podkonta.
4. člen 
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem odstavku 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse
2. prihodki krajevnih skupnosti
3. sredstva okoljskih dajatev
4. prihodki prejeti iz državnega proračuna
5. sredstva komunalnega prispevka
6. najemnine za stanovanja
7. najemnine za poslovne prostore
8. najemnine za komunalno infrastrukturo
9. sredstva finančnega jamstva za zapiranje deponije.
5. člen 
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, sprememba proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna za finančni načrt občinske uprave, župana, občinskega sveta, nadzornega odbora, Turistično informacijskega centra in na predlog neposrednega uporabnika občinske uprave odloča župan, pri čemer se prerazporeditve lahko opravijo v okviru proračunskega uporabnika med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe in ne več kot 10 % obsega programa v sprejetem proračunu.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna za finančne načrte krajevnih skupnosti odloča na predlog neposrednega uporabnika krajevne skupnosti predsednik krajevne skupnosti. Prerazporejanje pravic porabe v finančnih načrtih krajevnih skupnosti iz investicijskih odhodkov na tekoče odhodke ni dovoljeno, prav tako ni dovoljeno prerazporejanje namenskih odhodkov za delovanje, financiranih iz transfernih prihodkov, med nameni, razen med odhodki, ki se pomenijo operativne stroške (elektrika, voda, komunalne storitve, poraba kuriv in stroški ogrevanja, tekoče vzdrževanje objektov). Neporabljene transferne prihodke za tekočo porabo po stanju na dan 31. 12. krajevne skupnosti vrnejo v občinski proračun.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča svetu o veljavnem proračunu za leto 2018 in njegovi realizaciji.
6. člen 
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov, odda javno naročilo za celotno vrednost projekta, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
– v letu 2019 20 % navedenih pravic porabe in
– v ostalih letih 10 % navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za tekoče odhodke in tekoče transfere ne sme presegati 20 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za pogodbe za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz predpristopnih pomoči, popristopnih pomoči in sredstev drugih donatorjev.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen 
Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov.
Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov.
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 % mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega leta v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
Občinski svet potrjuje investicijsko dokumentacijo za investicijske projekte v vrednosti, ki presega 150.000 EUR z vključenim DDV-jem in novelacije te investicijske dokumentacije, če se investicijski stroški povečajo za več kot 20 %. Vso ostalo investicijsko dokumentacijo in vse ostale novelacije potrjuje župan.
Ne glede na prejšnji odstavek tega člena župan potrjuje tudi investicijsko dokumentacijo in novelacije le-te za investicijske projekte v vrednosti, ki presega 150.000,00 z vključenim DDV, če gre za projekte, ki so sofinancirani z evropskimi, državnimi ali drugimi viri.
8. člen 
Podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, je proračunski sklad.
Proračunska rezerva se v letu 2018 oblikuje v višini 50.000,00 €.
Na predlog Oddelka za finance odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 10.000,00 € župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE 
9. člen
Krajevna skupnost lahko sklepa pravne posle samo s predhodnim soglasjem župana, razen pravnih poslov, povezanih s tekočim vzdrževanjem ter pravnih poslov v zvezi z investicijami v višini do 10.000 €.
10. člen 
Če so izpolnjeni pogoji iz ZJF, lahko župan odpiše ali delno odpiše plačilo dolga v skupni višini 20.000 €.
11. člen 
Investicijske transferje društvom in ostalim osebam zasebnega prava za namene gradnje oziroma za investicijska vzdrževalna dela nepremičnin se lahko dodeli samo, če za vrednost transferja Občina Ajdovščina pridobi solastninsko pravico na nepremičnini, ki se jo gradi oziroma investicijsko vzdržuje.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 
12. člen
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2018 lahko likvidnostno zadolži.
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb in odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2018 za investicije, predvidene v občinskem proračunu lahko zadolži do višine 369.135,00 evrov.
13. člen 
Javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina, morajo pred zadolžitvijo pridobiti soglasje ustanovitelja.
6. KONČNA DOLOČBA 
14. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 4102-4/2016
Ajdovščina, dne 15. decembra 2016
Župan 
Občine Ajdovščina 
Tadej Beočanin l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti