Uradni list

Številka 26
Uradni list RS, št. 26/2004 z dne 19. 3. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 26/2004 z dne 19. 3. 2004

Kazalo

1169. Odlok o proračunu Občine Sodražica za leto 2004, stran 3027.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 15. člena statuta Občine Sodražica (Uradni list RS, št. 44/99 in 80/00), je Občinski svet občine Sodražica na 9. redni seji, dne 26. 2. 2004 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Sodražica za leto 2004
I. SPLOŠNA DOLOČILA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Sodražica za leto 2004 (v nadaljevanju besedila: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
II. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A)     Bilanca prihodkov in odhodkov                   v tisoč tolarjev
-----------------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                            Proračun leta 2004
-----------------------------------------------------------------------
I.     Skupaj prihodki (70+71+72+73+74)                         294.121
       Tekoči prihodki (70+71)                                  134.479
70     Davčni prihodki                                          112.159
       700 Davki na dohodek in dobiček                           85.396
       703 Davki na premoženje                                   14.770
       704 Davki na blago in storitve                            11.993
       706 Drugi davki                                                –
71     Nedavčni prihodki                                         22.320
       710 Udeležba na dobičku
           in dohodki od premoženja                               6.800
       711 Takse in pristojbine                                   1.060
       712 Denarne kazni                                              –
       713 Prihodki od prodaje blaga in storitev                     60
       714 Drugi neobdavčeni prihodki                            14.400
72     KAPITALSKI PRIHODKI                                        6.000
       720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev                  2.000
       721 Prihodki od prodaje zalog                                  –
       722 Prihodki od prodaje zemljišč
           in nematerialnega premoženja                           4.000
73     Prejete donacije                                               –
       730 Prejete donacije iz domačih virov                          –
       731 Prejete donacije iz tujine                                 –
74     Transferni prihodki                                      153.642
       740 Transferni prihodki iz drugih
           javnofinančnih institucij                                  –
76     Prenos prih. iz pretekl. leta                              2.447
II.    Skupaj odhodki (40+41+42+43)                             296.568
40     Tekoči odhodki                                            71.367
       400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                     20.230
       401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost             3.840
       402 Izdatki za blago in storitve                          44.857
       403 Plačila domačih obresti                                    –
       409 Rezerve                                                1.500
41     Tekoči transferi                                          90.598
       410 Subvencije                                             2.200
       411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom              23.335
       412 Tranferi neprofitnim organizacijam
           in ustanovam                                           5.400
       413 Drugi tekoči domači transferi                         59.663
       414 Tekoči transferi v tujino                                  –
42     Investicijski odhodki                                    129.336
       420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev                   129.336
       430 Investicijski transfer                                     –
43     Investicijski transferi                                    5.267
III.   Proračunski presežek (I.-II.)                                  –
       (proračunski primanjkljaj)                                     –
 
B)     Račun finančnih terjatev in naložb
-----------------------------------------------------------------------
Skupina /Podskupina kontov                           Proračun leta 2004
-----------------------------------------------------------------------
IV.    Prejeta vračila danih posojil in prodaja kapitalskih
       deležev (750+751+752)                                          –
75     Prejeta vračila danih posojil                                  –
       750 Prejeta vračila danih posojil                              –
       751 Prodaja kapitalskih deležev                                –
       752 Kupnine iz naslova privatizacije                           –
V.     Dana posojila in povečanje kapitalskih
       deležev (440+441+442)                                          –
44     Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev                 –
       440 Dana posojila                                              –
       441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb                    –
       442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije            –
VI.    Prejeta minus dana posojila in spremembe
       kapitalskih deležev (IV.-V.)
 
C)     Račun financiranja
-----------------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                             Poračun leta 2004
-----------------------------------------------------------------------
VII.   Zadoževanje (520)                                              –
50     Zadolževanje                                                   –
       500 Domače zadolževanje                                        –
VIII.  Odplačila dolga (500)                                          –
55     Odplačila dolga                                                –
       550 Odplačila domačega dolga                                   –
IX.    Sprememba stanja sredstev na računu                            –
       (I.+.IV.+VII.+II.+V.+VIII.)
X.     Neto zadolževanja                                              –
       (VII.+VIII.+IX.)
XI.    Neto financiranje (VI.+X.)                                     –
-----------------------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po klasifikaciji po področjih proračunske porabe, in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov ter načrt razvojnih programov, so priloge k temu odloku.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: npr. prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93), prihodki od najemnin, pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, taksa za obremenjevanje vode, taksa za obremenjevanje okolja, turistična taksa, prispevki investitorjev in soinvestitorjev, samoprispevki ter namenska sredstva iz državnega proračuna za investicije in tekoče programe.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmerni proračunski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov uporabnika in proračun.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu, se namensko prenesejo v proračun tekočega leta.
4. člen
Neposredni uporabniki proračuna so občinski organi in občinska uprava. Ti so odgovorni za uporabo sredstev proračuna v skladu z namenom, ki je izkazan v posebnem delu proračuna.
Posredni in drugi uporabniki proračuna lahko lastne prihodke porabijo v skladu z zakonom, ustanoviteljskimi akti oziroma pogodbo o sofinanciranju.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 50% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
– v letu 2005 40% navedenih pravic porabe in
– v ostalih prihodnjih letih 10% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
6. člen
V proračunu se del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija, ki se v proračunu posebej izkazuje in za leto 2004 znaša 800.000 tolarjev.
Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč v skladu z 49. členom zakona o javnih financah.
O uporabi sredstev proračunske rezerve do višine 500.000 tolarjev odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
V primerih, ko gre za uporabo sredstev, ki presegajo navedeno višino, odloča občinski svet občine s posebnim odlokom.
7. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan je odredbodajalec za sredstva proračuna.
8. člen
Župan v mesecu juliju in konec leta poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2004 in njegovi realizaciji.
9. člen
Če se med proračunskim letom zaradi nastanka novih obveznosti za proračun ali zmanjšanja prihodkov proračuna ugotovi, da proračuna ne bo mogoče realizirati, lahko župan zadrži izvrševanje posameznih odhodkov proračuna, če s tem ne ogrozi plačevanja zapadlih zakonskih in pogodbenih obveznosti, ki dospejo v plačilo, ali prerazporedi proračunska sredstva.
O odločitvi iz prejšnjega odstavka župan obvesti občinski svet.
Če proračuna ni možno uravnovesiti, mora župan predlagati rebalans proračuna.
10. člen
Župan sme v okviru skupnega obsega proračunskih sredstev na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminjati namen sredstev, ki so v proračunu razporejena za posamezne dejavnosti, do višine 15%, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva zagotovljena:
– če nastanejo za to utemeljeni razlogi, ker planiranih sredstev na določenih postavkah zaradi objektivnih razlogov ne bo mogoče porabiti v proračunskem letu, na drugih postavkah pa so izkazane potrebe po povečanju sredstev;
– če se na določenih postavkah izkažejo prihranki, na drugih pa nastane potreba po dodatnih sredstvih;
– če to narekuje dinamika izvajanja investicij in njihova realizacija.
O prerazporeditvah poroča župan občinskemu svetu ob polletnem poročilu izvrševanja proračuna oziroma zaključnem računu.
11. člen
Uporabniki občinskega proračuna ne smejo prevzemati obveznosti, ki bi presegale s proračunom določena sredstva, oziroma morajo prilagoditi obseg dejavnosti razpoložljivim sredstvom.
Uporabniki občinskega proračuna smejo sredstva, ki so jim zagotovljena s proračunom, uporabiti za namene, za katere so jim bila dana in v skladu s predpisi.
Poraba namenskih sredstev, ki je vezana na namenske prihodke, se lahko izvršuje samo v višini realiziranih prihodkov.
IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
12. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 15.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
13. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 00201-5/2004
Sodražica, dne 26. februarja 2004.
Župan
Občine Sodražica
Andrej Pogorelc l. r.