Uradni list

Številka 68
Uradni list RS, št. 68/2025 z dne 5. 9. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 68/2025 z dne 5. 9. 2025

Kazalo

Št. 61530-47/2024-3340 Ob-2479/25, Stran 2333
Na podlagi:
– Uredbe 2021/1060/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o določitvi skupnih določb o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu plus, Kohezijskem skladu, Skladu za pravični prehod in Evropskem skladu za pomorstvo, ribištvo in akvakulturo ter finančnih pravil zanje in za Sklad za azil, migracije in vključevanje, Sklad za notranjo varnost in Instrument za finančno podporo za upravljanje meja in vizumsko politiko (UL L št. 231 z dne 30. 6. 2021, str. 159), z vsemi spremembami (v nadaljnjem besedilu: Uredba 2021/1060/EU);
– Uredbe (EU) 2021/1058 Evropskega parlamenta in Sveta o Evropskem skladu za regionalni razvoj in Kohezijskem skladu (UL L št. 231 z dne 30. 6. 2021, str. 60) z dne 24. junija 2021 in popravka uredbe (UL L št. 013 z dne 20. 1. 2022, str. 74), z vsemi spremembami;
– Sporazuma o partnerstvu med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2021–2027 št. CCI2021SI16FFPA001 z dne 12. septembra 2022, z vsemi spremembami;
– Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 št. 2021SI16FFPR001 z dne 22. novembra 2024, objavljenega na spletni strani https://evropskasredstva.si/app/uploads/2024/11/sfc2021-PRG2021SI16FFPR001-2.0.pdf,
– Zakona o Vladi Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 24/05 – uradno prečiščeno besedilo, 109/08, 38/10 – ZUKN, 8/12, 21/13, 47/13 – ZDU-1G, 65/14, 55/17 in 163/22);
– Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14, 51/16, 36/21, 82/21, 189/21, 153/22 in 18/23);
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US in 18/23 – ZDU-1O);
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2025 in 2026 (ZIPRS2526), (Uradni list RS, št. 104/24);
– Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri);
– Uredbe o izvajanju uredb (EU) in (Euratom) na področju izvajanja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 21/23);
– Zakona o varstvu kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 16/08, 123/08, 8/11 – ORZVKD39, 90/12, 111/13, 32/16, 21/18 – ZNOrg in 78/23 – ZUNPEOVE; ZVKD-1);
– Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah (Uradni list RS, št. 87/11, 84/15 in 204/21; ZAvMS);
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2025 (DP2025), (Uradni list RS, št. 123/23 in 104/24);
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2026 (DP2026), (Uradni list RS, št. 104/24);
– Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24);
– Odločitve o podpori Ministrstva za kohezijo in regionalni razvoj Republike Slovenije v vlogi organa upravljanja za strukturne sklade in kohezijski sklad z dne 16. junija 2025 (št. 3032-82/2025-1630-6)
Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za izbor operacij »digitalno inoviranje za razvoj, implementacijo in vzpostavitev podpornega okolja v kulturnem sektorju – mediji in avdiovizualno področje (oznaka JR-EKP-DI 2024–2028)« 
1 Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma izvajalca javnega razpisa za izbor operacij (v nadaljnjem besedilu: javni razpis), ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2 Predmet, namen in cilj javnega razpisa
Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija. Javni razpis se izvaja v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 (v nadaljnjem besedilu: Program EKP) v Sloveniji, cilja politike 1: Konkurenčnejša in pametnejša Evropa s spodbujanjem inovativne in pametne gospodarske preobrazbe ter regionalne povezljivosti na področju IT, prednostne naloge 1: Inovacijska družba znanja, specifičnega cilja RSO1.2: Izkoriščanje prednosti digitalizacije za državljane, podjetja, raziskovalne organizacije in javne organe. Operacija v okviru tega javnega razpisa je projekt izbranega prijavitelja.
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov v naslednjih sklopih:
a) sofinanciranje projektov, ki vključujejo izdelavo in nadgradnjo spletnih modelov za distribucijo raznovrstnih kakovostnih avdiovizualnih vsebin, s pomembno kulturno vsebino ali digitalizirano filmsko dediščino ter s čezmejnim vidikom dostopanja v okviru EU in širše;
b) razvoj video iger s pomembnimi kulturnimi elementi;
c) razvoj novih poslovnih modelov, ki bodo vključevali nove načine upravljanja podatkov, uporabo rešitev umetne inteligence na področju upravljanja avtorskih pravic in vlaganj ter vključevanje občinstva pri spletnem soustvarjanju novih vsebin in prihodkov.
Namen razpisa je spodbujanje digitalnega inoviranja mikro-, majhnih in srednje velikih podjetij (v nadaljnjem besedilu: MSP) ter podpornega in poslovnega okolja za digitalno preobrazbo družbe, podjetij, javnega sektorja z digitalno preobrazbo dostopanja do kakovostnih avdiovizualnih vsebin in potrošnje teh vsebin, ki ob razvoju globalnih digitalnih ponudnikov izgubljajo končne uporabnike, v okviru tega pa upravljanje podatkov in posodobitev upravljanja avtorskih pravic z uporabo umetne inteligence ter izboljšanje digitalne vključenosti in digitalnih kompetenc.
Cilj javnega razpisa z vidika Programa EKP je prispevati k specifičnemu cilju prednostne naloge 1: Inovacijska družba znanja, specifičnega cilja RSO1.2: Izkoriščanje prednosti digitalizacije za državljane, podjetja, raziskovalne organizacije in javne organe.
Cilji razpisa so:
– uvajanje novih poslovnih modelov in najnaprednejših tehnologij;
– izboljšanje digitalne vključenosti in digitalnih kompetenc z uvajanjem novih vsebin in spletnih poslovnih modelov ter z izboljšanjem dostopnosti, distribucije in konkurenčnosti kulturnega sektorja na avdiovizualnem področju;
– krepitev informacijskih in komunikacijskih kompetenc delavcev na avdiovizualnem področju.
V ta namen se spremlja naslednji kazalnik rezultata:
– RCR 11 – uporabniki novih in nadgrajenih digitalnih storitev, produktov in procesov (merimo število dostopov do storitev).
3 Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
3.1 Upravičeni prijavitelji
Upravičenci do sredstev razpisa so MSP s področja filmske in avdiovizualne dejavnosti, distribucije filmskih in avdiovizualnih vsebin, telekomunikacij in informacijskih storitev, nevladne organizacije, javni zavodi ali javne agencije in raziskovalne organizacije.
3.2 Finančni pogoji za prijavo
3.2.1 Ocenjena vrednost projekta je lahko od 200.000 do 300.000 evrov brez DDV.
Najvišji znesek sredstev se določi po sklopih iz a), b) in c), in sicer je:
– v sklopu a) najvišja vrednost financiranja posamičnega projekta od 200.000 do 300.000 evrov za obdobje izvajanja projekta v trajanju financiranja od leta 2025 do leta 2028;
– v sklopu b) najvišja vrednost financiranja posamičnega projekta od 200.000 do 300.000 evrov za obdobje izvajanja projekta v trajanju financiranja od leta 2025 do leta 2028;
– v sklopu c) najvišja vrednost financiranja posamičnega projekta od 200.000 do 250.000 evrov za obdobje izvajanja projekta v trajanju financiranja od leta 2025 do leta 2028.
Če se sredstva, določena za financiranje v posameznem sklopu, ne dodelijo, se lahko prenesejo v druge sklope, pri čemer se upošteva prednostni seznam sklopov, kot si sledijo od sklopa a) do sklopa c).
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu (finančna konstrukcija projekta) in predračuni.
3.2.2 S sredstvi tega javnega razpisa se lahko sofinancira do 100 odstotkov upravičenih stroškov projekta (nepovratna sredstva).
Če je prijavitelj za prijavljeni projekt pridobil sredstva na drugem javnem razpisu, vezanem na javna proračunska sredstva (lokalna, državna, evropska), je dolžan to navesti v vlogi.
Sredstva se bodo dodeljevala v skladu s shemo de minimis pomoči. Že prejeta javna proračunska sredstva se bodo upoštevala v višino dovoljenega sofinanciranja iz prvega odstavka in morajo biti navedena v prijavnem obrazcu finančne konstrukcije projekta.
3.2.3 Prijavljeni projekt mora imeti zaprto finančno konstrukcijo, kar pomeni, da mora imeti prijavitelj v celoti zagotovljena sredstva za izvedbo projekta, upoštevaje tudi sredstva iz tega razpisa in omejitve vrednosti iz prejšnje točke. Če kateri od drugih virov, ki jih prijavitelj v finančni konstrukciji predvideva, dejansko ne bo pridobljen oziroma ne bo pridobljen v načrtovani višini, mora prijavitelj zagotoviti sredstva iz lastnih virov. Če so v finančno konstrukcijo vključena druga javna sredstva, mora prijavitelj predložiti pogodbo ali zavezujoče izjave javnih institucij o zagotovitvi sofinancerskih sredstev.
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu (finančna konstrukcija projekta), podpisane pogodbe ali zavezujoče izjave partnerjev in javnih subjektov o zagotovitvi sofinancerskih sredstev (če so ta vključena v finančno konstrukcijo).
3.2.4 Prijavljeni projekt ne sme vključevati finančnih postavk za stroške, za katere je prijavitelj že pridobil javna sredstva.
3.3 Drugi pogoji za prijavo
Projekt mora biti skladen z namenom, ciljem in predmetom javnega razpisa ter s cilji Programa EKP.
Projekt, ki se je začel pred dnevom odobritve ali pa je bil končan do datuma objave javnega razpisa, ni upravičen do sofinanciranja.
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu.
Projekt mora biti končan v najkrajšem mogočem roku oziroma najpozneje do 31. oktobra 2028. Do tega datuma mora biti projekt fizično in finančno končan, kar pomeni, da morajo biti opravljene vse predvidene naloge in dela v skladu s projektno in investicijsko dokumentacijo ter mora biti oddan zadnji zahtevek za izplačilo pogodbenih sredstev z obračunsko dokumentacijo, končnim poročilom in dokazilom o plačilu.
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu.
Cilji in kazalniki projekta morajo biti jasno opredeljeni in morajo prispevati k ciljem, navedenim v naslednjih strategijah:
– Strategiji Digitalna Slovenija 2030 (povezava na dokument: https://www.gov.si/assets/ministrstva/MDP/Dokumenti/DSI2030-potrjena-na-Vladi-RS_marec-2023.pdf),
– Strategiji digitalnih javnih storitev 2030 (povezava na dokument: https://www.gov.si/assets/ministrstva/MDP/DI/SDJS.pdf) in pripadajočih akcijskih načrtih (povezava na dokument: https://nio.gov.si/nio/asset/akcijski+nacrt+strategije+digitalnih+javnih+storitev+2030),
– Strategiji digitalne transformacije gospodarstva (povezava na dokument: https://www.gov.si/assets/ministrstva/MGTS/Dokumenti/DIPT/Strategija-digitalne-transformacije-gospodarstva) oziroma Nacionalnem programu spodbujanja razvoja in uporabe umetne inteligence v Republiki Sloveniji do leta 2025 (povezava na dokument: https://nio.gov.si/nio/asset/nacionalni+program+spodbujanja+razvoja+in+uporabe+umetne+inteligence+rs+do+leta+2025+npui),
– Resoluciji o nacionalnem programu za kulturo 2024–2031 (ReNPK24–31) (povezava na dokument: https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=RESO158) in pripadajočih akcijskih načrtih,
– Slovenski strategiji trajnostne pametne specializacije S5 (povezava na dokument: https://evropskasredstva.si/app/uploads/2024/02/Strategija-S5_verzija_1_1.pdf).
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu
Prijavitelj se mora zavezati, da med izvajanjem projekta in vsaj v petih (5) letih po koncu projekta ne bo prišlo do sprememb namembnosti in lastništva, ki bi vplivale na cilje tega razpisa oziroma bi pomenile neutemeljene prednosti za tržne subjekte na enotnem evropskem trgu.
Dokazilo: podpisan prijavni obrazec (Izjava).
Prijavitelj mora predložiti podpisano izjavo o:
– seznanitvi in strinjanju z vsebino javnega razpisa in vsebino vzorca pogodbe;
– zagotavljanju vseh sredstev za izvedbo projekta, upoštevaje tudi pričakovana sredstva z naslova tega razpisa, ki so omejena z vrednostjo, opredeljeno v razpisu (če kateri od drugih virov, ki jih prjiavitelj predvideva v finančni konstrukciji, dejansko ne bo pridobljen, bo sredstva zagotovil iz lastnih virov);
– upoštevanju predpisov, ki veljajo za področje izvajanja EKP (povezava na spletno stran: https://evropskasredstva.si/evropska-kohezijska-politika/), ter predpisov in navodil ministrstva in Ministrstva za kohezijo in regionalni razvoj Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: organ upravljanja) v zvezi z izvajanjem takih projektov;
– izbiri zunanjih izvajalcev v skladu z veljavno zakonodajo na področju javnega naročanja;
– zagotavljanju ustreznih dovoljenj, soglasij ali mnenj po naravovarstveni zakonodaji, če je to potrebno;
– zagotavljanju ukrepov za obveščanje javnosti in komuniciranje o operacijah, ki jih v skladu z Uredbo 2021/1060/EU (46., 47., 48., 49. in 50. člen in Priloga IX) podpira večletni finančni okvir 2021–2027 ter upoštevanju navodil organa upravljanja na področju zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027;
– hranjenju dokumentacije v skladu z 82. členom Uredbe 2021/1060/EU, Pravilnikom o določanju rokov hrambe dokumentarnega gradiva v javni upravi (Uradni list RS, št. 49/19) ter navodili organa upravljanja;
– upoštevanju omejitev glede sprememb projektov, da vsaj v petih (5) letih po koncu projekta ne bo prišlo do sprememb namembnosti ali lastništva, zaradi česar bi se razvrednotili prvotni cilji operacije oziroma, da bo prijavitelj vrnil vložena javna sredstva v skladu s 65. členom Uredbe 2021/1060/EU;
– zagotavljanju osnovnih podatkov sofinancirane operacije javnosti;
– zagotavljanju dostopnosti dokumentacije o projektu ministrstvu, organu upravljanja, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU;
– seznanitvi s posledicami, ki bi nastale ob ugotovitvi neupoštevanja veljavne zakonodaje in navodil, pogodbenih določil, dvojnega financiranja, nenamenske porabe sredstev, nedovoljenega sofinanciranja ali če bi delež sofinanciranja projekta presegel najvišjo dovoljeno stopnjo;
– spremljanju in dokumentiranem prikazovanju morebitnih prihodkov na projektu še najmanj pet let po končanem projektu;
– strinjanju z elektronsko ali drugačno objavo imena projekta, naziva upravičenca in zneska javnih sredstev, ki bodo dodeljena projektu in izplačana ob koncu projekta;
– smiselnem zagotavljanju enakosti med spoloma in preprečevanju vsakršne diskriminacije v skladu z zakonodajo, ki ureja področje zagotavljanja enakih možnosti, v vseh fazah projekta;
– zagotavljanju enakosti med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega projekta, spoštovanju temeljnih pravic in skladnost z Listino Evropske unije o temeljnih pravicah, spodbujanje enakosti moških in žensk, vključevanju načela enakosti spolov, vključevanju vidika enakosti spolov, preprečevanju diskriminacije, dostopnosti za invalide, v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja področje zagotavljanja enakih možnosti, in 9. členom Uredbe 2021/1060/EU;
– vodenju knjig za projekt po ustrezni računovodski kodi, to je vodenju knjig za področni odsek;
– resničnosti in popolnosti vseh navedenih podatkov;
– kopijah enakih originalu.
Dokazilo: podpisan prijavni obrazec (Izjava).
Vloga za dodelitev nepovratnih sredstev mora biti predložena v skladu z zahtevami javnega razpisa in razpisne dokumentacije. Razpisna dokumentacija natančno določa vsebino vloge in izhodišča za njeno pripravo. Prijavitelji morajo predpisane pogoje dokazati s predložitvijo zahtevanih obrazcev in dokazil (prilog).
3.4 Splošni pogoji
Splošni pogoji za kandidiranje na javnem razpisu 
Dokazila in način preverjanja pogojev
1. 
Prijavitelj nima zapadlih neplačanih davčnih ali drugih obveznosti do Republike Slovenije na zadnji delovni dan v mesecu pred iztekom roka za oddajo vloge. 
Potrdilo Finančne uprave Republike Slovenije o poravnanih obveznostih ali izjava prijavitelja, da za namen tega javnega razpisa dovoljuje ministrstvu pridobiti podatke iz uradne evidence 
(vzorec izjave je priložen k dokumentu javnega razpisa – Dokazila V).
2. 
Prijavitelju v zadnjih dveh letih od izteka roka za oddajo vloge s pravnomočno odločbo pristojnega organa Republike Slovenije ni bila izrečena globa zaradi prekrška v zvezi s plačilom za delo. 
Potrdilo iz evidence ali izjava prijavitelja, da za namen tega razpisa dovoljuje ministrstvu pridobiti podatke iz uradne evidence Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti Republike Slovenije, Inšpektorat Republike Slovenije za delo (vzorec izjave priložen k dokumentu javnega razpisa – Dokazila V). 
3. 
Prijavitelj in njegova poslovodna oseba zadnji delovni dan v mesecu pred iztekom roka za oddajo vloge nista v kazenski evidenci. 
Potrdilo iz kazenske evidence ali izjava prijavitelja, da za namen tega razpisa dovoljuje ministrstvu pridobiti podatke iz uradne evidence Ministrstva za pravosodje Republike Slovenije (vzorec izjave priložen k dokumentu javnega razpisa – Dokazila V).
4. 
Prijavitelj ob prijavi na razpis nima blokiranega transakcijskega računa (razvidno iz AJPES).
Potrdilo banke ali izpis AJPES.
5. 
Prijavitelj poda izjavo glede prepovedi dvojnega financiranja, da za iste, že povrnjene upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet sofinanciranja v tem razpisu, ni in ne bo prejemal sredstev iz drugih javnih virov (sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna).
Izjava prijavitelja (prijavni obrazec) glede prepovedi dvojnega sofinanciranja.
6. 
Prijavitelj ima ob prijavi poravnane vse obveznosti po sklepu Evropske komisije o razglasitvi pomoči za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom glede prepovedi dvojnega sofinanciranja, izdane posameznemu prijavitelju.
Izjava prijavitelja (prijavni obrazec).
7. 
Prijavitelj poda izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je že prejel na podlagi Uredbe komisije (EU) št. 2024/2831 z dne 13. decembra 2024 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L, 2023/2831, 15. 12. 2023). ali drugih uredb de minimis v predhodnih dveh proračunskih letih in v tekočem proračunskem letu.
Izjava prijavitelja (prijavni obrazec) o vseh drugih pomočeh de minimis.
8. 
Prijavitelj poda izjavo, ali gre za pripojeno podjetje ali delitev podjetja (v tem primeru se vse prejšnje pomoči de minimis katerega koli združenega ali pripojenega podjetja upoštevajo pri ugotavljanju, ali nova pomoč de minimis novemu ali prevzemnemu podjetju presega dovoljeno zgornjo mejo).
Izjava prijavitelja (prijavni obrazec).
9. 
Prijavitelj poda izjavo s seznamom vseh z njim povezanih podjetij, ki skupaj štejejo za enotno podjetje.
Izjava prijavitelja (prijavni obrazec).
10. 
Prijavitelj poda izjavo, da dejanski lastnik(i) družbe v skladu z Zakonom o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (Uradni list RS, št. 68/16, 81/19, 91/20 in 2/21 – popr.) ni(so) vpleten(i) v postopke pranja denarja in financiranja terorizma.
Izjava prijavitelja (prijavni obrazec).
11. 
Prijavitelj poda izjavo, da ima urejen status intelektualne lastnine. Podjetniška ideja oziroma prijavljeni projekt mora temeljiti na zakonito pridobljeni pravici uporabe intelektualne lastnine, kar prijavitelj potrdi z dokazilom: število patentov, pogodbe in druga dokazila.
Izjava prijavitelja (prijavni obrazec).
12. 
Prijavitelj mora v vlogi izkazati zaprto finančno konstrukcijo. V okviru prijavljene operacije so v celoti zagotovljena sredstva za zaprtje finančne konstrukcije. Pri tem se poleg lastnih sredstev (lastna sredstva in krediti) upoštevajo tudi pričakovana sredstva iz naslova tega javnega razpisa. 
Izjava prijavitelja (prijavni obrazec). 
13. 
Vloga mora biti v slovenskem jeziku, vsi izračuni in finančne projekcije pa v evrih.
Preverljivo z vlogo.
14. 
Prijavitelj zagotavlja, da ne bo presežena zgornja meja pomoči de minimis.
Izjava prijavitelja (prijavni obrazec).
15. 
Prijavitelj izjavlja, da ni podjetje, ki izvaja program prestrukturiranja na podlagi Smernic Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah (2004/C 244/02).
Izjava prijavitelja (prijavni obrazec).
4 Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje
V ocenjevanje bodo uvrščene pravočasne in popolne vloge, ki jih bodo predložili upravičeni prijavitelji v skladu s pogoji in merili razpisa.
Največje mogoče število doseženih točk po merilih za izbor je 80.
Skupno število točk, ki jih lahko projekt doseže, je 80.
MERILA
Največje mogoče število točk: 80
1
ODLIČNOST 
Ocenjuje se, kako bo projekt uvedel najnovejše tehnologije, kako bosta oblikovanje in izdelava posamezne rešitve temeljila na zahtevah in sodelovanju uporabnikov ter celovitosti in inovativnosti storitev in procesov.
Do 30 točk (seštevek od 1.1. do 1.3.)
1.1
Projekt uporablja najnovejše tehnologije in upošteva zahteve uporabnikov: 
– projekt uporablja najnovejše tehnologije – 10 točk; 
– projekt uporablja nove tehnologije z izvirnimi rešitvami – 8 točk; 
– projekt uporablja nove tehnologije z že preverjenimi rešitvami – 5 točk; 
– projekt uporablja že uveljavljene rešitve – 3 točke; 
– projekt ne uporablja novih tehnologij in ne prinaša relevantnih rešitev – 1 točka.
Do 10 točk 
1 – pomanjkljivo 
3 – zadostno 
5 – dobro 
8 – zelo dobro 
10 – odlično
1.2
Projekt temelji na sodelovanju uporabnikov: 
– projekt vključuje soustvarjanje uporabnikov pri zasnovi projekta in ocenjuje njihovo število do 250.000 ob koncu projekta – 10 točk; 
– projekt vključuje sodelovanje uporabnikov in ocenjuje njihovo število do 150.000 ob koncu projekta – 8 točk; 
– projekt vključuje sodelovanje uporabnikov v končni fazi razširjanja projektov in ocenjuje njihovo število do 100.000 – 5 točk; 
– projekt vključuje sodelovanje uporabnikov v končni fazi razširjanja projektov, vendar ti niso ovrednoteni – 3 točke; 
– projekt ne vključuje relevantnega sodelovanja uporabnikov – 1 točka.
Do 10 točk 
1 – pomanjkljivo 
3 – zadostno 
5 – dobro 
8 – zelo dobro 
10 – odlično
1.3
Projekt je inovativen pri oblikovanju celovitih rešitev glede na vsebino, procese in postopke: 
– projekt vključuje nove in celovite rešitve pri povezovanju vsebine, postopkov in procesov – 10 točk; 
– projekt vključuje nove rešitve glede na vsebino in postopke, vendar ne predstavlja izvirnih rešitev glede na vključene procese – 8 točk; 
– projekt vključuje nove rešitve glede na vsebino in postopke, vendar ne predstavlja novih rešitev glede na vključene procese – 5 točk; 
– projekt vključuje nove rešitve glede na vsebino, vendar jih ne vključuje v procese in postopke – 3 točke; 
– projekt ne vključuje relevantnih rešitev pri povezovanju vsebin, procesov in postopkov – 1 točka
Do 10 točk 
1 – pomanjkljivo 
3 – zadostno 
5 – dobro 
8 – zelo dobro 
10 – odlično
2
IZVEDLJIVOST 
Ocenjujejo se preglednost, stroškovna in ekonomska učinkovitost in ustreznost ter kakovost načrtovanja projekta in projektnega vodenja, vključno s kadrovskimi viri.
Do 20 točk (seštevek od 2.1. do 2.2.)
2.1
Preglednost, stroškovna in ekonomska učinkovitost in ustreznost 
Vsebina in cilji projekta so jasno opredeljeni, aktivnosti si smiselno sledijo, so izvedljive in stroškovno utemeljene za doseganje ciljev: 
– vsebina in cilji projekta so jasno opredeljeni, aktivnosti si smiselno sledijo, so izvedljive in stroškovno utemeljene za doseganje ciljev v celoti – 10 točk;
– vsebina in cilji projekta so opredeljeni, aktivnosti si sledijo smiselno, niso pa optimalno izvedljive in stroškovno utemeljene za doseganje ciljev – 8 točk; 
– vsebina in cilji projekta so opredeljeni, aktivnosti si ne sledijo dovolj smiselno, niso izvedljive in niso stroškovno utemeljene v zadostni meri za doseganje ciljev – 5 točk; 
– vsebina in cilji projekta so delno opredeljeni, aktivnosti si ne sledijo dovolj smiselno, niso izvedljive in niso stroškovno utemeljene v zadostni meri za doseganje ciljev – 3 točke; 
– vsebina in cilji projekta niso jasno opredeljeni, aktivnosti si ne sledijo smiselno, niso izvedljive in niso stroškovno ustrezno utemeljene za doseganje ciljev – 1 točka.
Do 10 točk 
1 – pomanjkljivo 
3 – zadostno 
5 – dobro 
8 – zelo dobro 
10 – odlično
2.2.
Projekt je kakovostno načrtovan, projektno vodenje je zagotovljeno, kadrovski viri so kakovostni in primerno načrtovani: 
– projekt je kakovostno načrtovan, projektno vodenje je zagotovljeno, kadrovski viri so kakovostni in primerno načrtovani – 10 točk; 
– projekt je kakovostno načrtovan, projektno vodenje je zagotovljeno, kadrovski viri so kakovostni, vendar niso optimalno načrtovani – 8 točk;
– projekt je kakovostno načrtovan, projektno vodenje je zagotovljeno, kadrovski viri niso zadostno načrtovani – 5 točk; 
– projekt ni kakovostno načrtovan, projektno vodenje je zagotovljeno, kadrovski viri niso zadostno načrtovani – 3 točke; 
– projekt ni kakovostno načrtovan, projektno vodenje ni zagotovljeno, kadrovski viri niso ustrezni in pregledno načrtovani – 1 točka.
Do 10 točk 
1 – pomanjkljivo 
3 – zadostno 
5 – dobro 
8 – zelo dobro 
10 – odlično
3
UČINEK 
Ocenjujejo se prispevek k doseganju ciljev področnih strategij, prispevek k izboljšanju digitalnih kompetenc in digitalni vključenosti za vse.
Do 30 točk (seštevek od 3.1. do 3.3.)
3.1
Projekt prispeva k doseganju ciljev iz področnih strategij: 
– projekt celovito in izvirno prispeva k doseganju ciljev iz področnih strategij – 10 točk; 
– projekt prispeva k doseganju ciljev iz področnih strategij – 8 točk; 
– projekt delno prispeva k doseganju ciljev iz področnih strategij – 5 točk; 
– projekt le v manjši meri prispeva k doseganju ciljev iz področnih strategij – 3 točke; 
– projekt ne prinaša relevantnih rešitev za doseganje ciljev iz področnih strategij – 1 točka.
Do 10 točk 
1 – pomanjkljivo 
3 – zadostno 
5 – dobro 
8 – zelo dobro 
10 – odlično
3.2
Projekt prispeva k izboljšanju digitalnih kompetenc: 
– projekt kakovostno in kolikostno pomembno prispeva k izboljšanju digitalnih kompetenc – 10 točk; 
– projekt kakovostno in kolikostno prispeva k izboljšanju digitalnih kompetenc – 8 točk; 
– projekt delno prispeva k izboljšanju digitalnih kompetenc – 5 točk; 
– projekt prispeva k izboljšanju digitalnih kompetenc, vendar ne prinaša novih rešitev – 3 točk; 
– projekt ne prinaša rešitev, ki bi bile oblikovane za relevantno izboljšanje digitalnih kompetenc – 1 točka.
Do 10 točk 
1 – pomanjkljivo 
3 – zadostno 
5 – dobro 
8 – zelo dobro 
10 – odlično
3.3
Projekt prispeva k digitalni vključenosti za vse: 
– projekt kakovostno in kolikostno pomembno prispeva k digitalni vključenosti za vse – 10 točk; 
– projekt kakovostno in kolikostno prispeva k digitalni vključenosti za vse – 8 točk; 
– projekt delno prispeva k digitalni vključenosti za vse – 5 točk; 
– projekt ne prinaša rešitev, ki bi bile relevantne za digitalno vključenost za vse – 1 točka.
Do 10 točk 
1 – pomanjkljivo 
5 – dobro 
8 – zelo dobro 
10 – odlično
SKUPAJ
80
5 Okvirna višina sredstev, ki so na voljo za javni razpis
Finančna sredstva za izvedbo tega javnega razpisa zagotavljata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša največ 1.204.411,76 evra. Razdelitev po letih in virih je prikazana v spodnji preglednici.
2024
2025
2026
2027
2028
SKUPAJ
PP EU – vzhod
0
75.000,00
125.000,00
40.000,00
40.000,00
280.000,00
PP SLO – vzhod
0
13.237,41
22.057,41
7.060,94
7.056,00
49.411,76
PP EU – zahod
0
125.000,00
125.000,00
50.000,00
50.000,00
350.000,00
PP SLO – zahod
0
187.500,00
187.500,00
75.000,00
75.000,00
525.000,00
SKUPAJ
0
400.737,41
459.557,41
172.060,94
172.056,00
1.204.411,76
Drugi viri
0
0
0
0
0
0
SKUPAJ
0
400.737,41
459.557,41
172.060,94
172.056,00
1.204.411,76
Delež sofinanciranja projekta je do 100 odstotkov upravičenih stroškov projekta.
Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko (podpora Unije) in na postavkah slovenske udeležbe (nacionalni javni prispevek državnega proračuna) za sofinanciranje projekta je za programsko območje kohezijska regija Vzhodna Slovenija 85 odstotkov (EU):15 odstotkom (SLO). Za programsko območje kohezijska regija Zahodna Slovenija je 40 odstotkov (EU):60 odstotkom (SLO).
Upravičenec je lahko v skladu z zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije, upravičen do izplačila predplačila. Ta zakon določa upravičene prejemnike in pogoje za izplačilo predplačila, ki je mogoče največ v višini, kot je v prihodnjem obdobju 180 dni dejansko potrebno za izvajanje operacije, pri čemer višina posameznega predplačila ne sme presegati 30 odstotkov predvidenih pogodbenih obveznosti.
Predplačila se izvajajo po sistemu izplačila večkratnih predplačil pri izvajanju operacije, s sprotnim poračunavanjem vsakega posameznega predplačila v celoti. Upravičenec je v primeru prejetega predplačila dolžan ministrstvu predložiti zahtevek za izplačilo ali več zahtevkov za izplačilo z obveznimi dokazili v višini izplačanega predplačila najpozneje 180 dni po prejemu predplačila. Po celotnem poračunu predhodnega predplačila upravičenec lahko pridobi novo predplačilo za pokrivanje izdatkov za prihodnje obdobje 180 dni.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Če se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva, se šteje, da odstopa od vloge.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
6 Skladnost s pravili državnih pomoči
V okviru tega javnega razpisa gre za pomoč iz javnih sredstev, ki bo namenjena avdiovizualni in filmski dejavnosti oziroma tehnološkim in informacijskim storitvam v povezavi z avdiovizualno in filmsko dejavnostjo.
Sredstva se bodo dodeljevala v skladu z veljavno shemo de minimis pomoči, kot je opredeljena v Uredbi Komisije (EU) št. 2024/2831.
V skladu z navedeno uredbo:
– pomoč ne sme biti pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi;
– skupni znesek pomoči, dodeljen enotnemu podjetju, ne sme presegati 300.000 evrov v katerem koli triletnem obdobju, ne glede na obliko ali namen pomoči, ki jo država dodeli enotnemu podjetju, ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije;
– se upošteva kumulacija pomoči, pri čemer se pomoč de minimis ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ter se lahko pomoč de minimis kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in (EU) št. 717/2014 do ustrezne zgornje meje iz člena 3(2) Uredbe Komisije (EU) št. 2024/2831 in v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2832;
– mora dajalec pomoči od prejemnika pomoči pred dodelitvijo sredstev pridobiti pisno izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je podjetje prejelo na podlagi te ali drugih uredb de minimis v zadnjem triletnem obdobju;
– mora dajalec pomoči od prejemnika pomoči pred dodelitvijo sredstev pridobiti pisno izjavo o drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške;
– mora dajalec pomoči od prejemnika pomoči pred dodelitvijo sredstev pridobiti pisno izjavo prijavitelja, ali gre za pripojeno podjetje, in seznam vseh z njim povezanih podjetij;
– bo dajalec pomoči hranil evidence o individualni pomoči de minimis deset let od datuma dodelitve pomoči.
Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:
a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja;
b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja;
c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu;
č) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja.
Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk a) do č) prek enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje.
Dokazila: podpisane izjave.
7 Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Obdobje upravičenih stroškov se začne z datumom izdaje sklepa o izboru upravičencu.
Datum dokončanja projekta v smislu konca financiranja je datum, ko morajo biti izvršena vsa plačila, da bi bila upravičena (najpozneje do 31. oktobra 2028). Obdobje trajanja projekta vključuje čas za izvedbo projektnih dejavnosti in tudi čas za administrativni konec projekta, da so upravičene vse dejavnosti, ki so povezane s pripravo zadnjega vmesnega in zaključnega poročila.
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od 1. januarja 2025 do 31. oktobra 2028, in upravičene izdatke, nastale od 1. januarja 2025 do 31. oktobra 2028.
Strošek nastane z dnem opravljene storitve ali z dnem dobave blaga, izdatek pa z dnem plačila za opravljeno storitev ali dobavljeno blago.
Obdobje upravičenosti javnih izdatkov, izplačil upravičenih stroškov, ki jih sofinancira ministrstvo, je od 1. januarja 2025 do 31. oktobra 2028.
8 Upravičeni stroški in način financiranja
V okviru javnega razpisa se kot upravičeni stroški sofinancirajo stroški plač in povračila stroškov v zvezi z delom, stroški zunanjih izvajalcev, stroški informiranja in obveščanja, stroški investicij in investicijskega vzdrževanja ter posredni stroški.
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za njihovo dokazovanje so navedeni v pogodbi o sofinanciranju in Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2021–2027 (dostopno na: https://evropskasredstva.si/navodila/).
Z izbranimi prijavitelji na javni razpis bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Ministrstvo in izbrani prijavitelj se bosta s pogodbo o sofinanciranju dogovorila o obsegu in dinamiki sofinanciranja operacije na podlagi načrtovanih aktivnosti, podanih v vlogi na javni razpis. Vzorec pogodbe in navodila, ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, so sestavni del razpisne dokumentacije.
Stroški, ki niso opredeljeni kot upravičeni, so neupravičeni stroški. Sredstva za neupravičene stroške mora v celoti zagotoviti prijavitelj.
DDV je neupravičen strošek in ga mora kriti prijavitelj.
Prijavitelji lahko zaprosijo za sofinanciranje do 100 odstotkov upravičenih stroškov operacije.
Potrditev sofinanciranja operacije in vloge na javni razpis s sklepom o izboru ne pomeni tudi predhodne odobritve sofinanciranja posameznih upravičenih stroškov, opredeljenih v vlogi. Upravičenost sofinanciranja bo ministrstvo preverjalo v okviru vsakokratne presoje zahtevka za izplačilo, na način in z dinamiko, kot bo to opredeljeno v pogodbi o sofinanciranju operacije, in sicer predvsem ob upoštevanju pravnih podlag, navodil, smernic in drugih ustreznih dokumentov (račun, potrdilo o plačilu, slikovno gradivo, druga dokazila o nakupu opreme/izvedbi aktivnosti in tako naprej).
Stroški so upravičeni, če:
– so z operacijo neposredno povezani, so potrebni za njeno izvajanje in so v skladu s cilji operacije;
– so dejansko nastali: za dela, ki so bila opravljena; za blago, ki je bilo dobavljeno; oziroma za storitve, ki so bile izvedene;
– so priznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja;
– nastanejo in so plačani v obdobju upravičenosti;
– temeljijo na verodostojnih knjigovodskih in drugih listinah in
– so v skladu z veljavnimi pravili Unije in notranjimi predpisi.
UPRAVIČENI STROŠKI
Podrobnejša opredelitev stroška (namen, vrsta, kategorija)
Stroški plač in povračil stroškov v zvezi z delom
– stroški vodenja projekta 
– stroški izvedbe projekta 
Kategorije upravičenih stroškov: 
– stroški plač 
– stroški za službena potovanja
Stroški storitev zunanjih izvajalcev
– stroški ideje, zasnove in izvajanja aktivnosti za digitalizacijo, stroški razvoja novih digitalnih rešitev 
– stroški izdelave vseh načrtov, študij in analiz, potrebnih za izvedbo projekta 
– stroški prevajanja, lektoriranja in podobno 
– stroški izobraževanja in usposabljanja 
– stroški administrativno tehničnih storitev, če so neposredno povezane z operacijo 
– stroški avtorskih nadomestil 
Kategorije upravičenih stroškov: 
– delo po pogodbi o opravljanju storitev 
– delo po podjemni pogodbi 
– delo prek študentskega servisa 
– delo po avtorski pogodbi 
– drugi stroški storitev zunanjih izvajalcev
Stroški informiranja in obveščanja
– stroški oglaševalskih storitev in stroški objav 
– stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska in dostave gradiv 
– stroški nastopov na sejmih in razstavah 
– stroški organizacije in izvedbe dogodkov, namenjenih informiranju in komuniciranju (na primer konference, simpoziji) 
– drugi stroški informiranja in komuniciranja
Stroški investicij in investicijskega vzdrževanja
– stroški nakupa opreme in drugih opredmetenih osnovnih sredstev, vključno z IKT opremo, oziroma stroški nakupa druge opreme, če oprema pomeni sestavni in nujni del za izvedbo operacije in je bistvena za dosego ciljev operacije 
– stroški investicij v neopredmetena sredstva (vključno z nakupom nematerialnega premoženja, nakupom licenčne programske opreme) 
– stroški nakupa nematerialnega premoženja, nakupa licenčne programske opreme 
stroški uporabe osnovnih sredstev (stroški amortizacije)
Posredni stroški
– stroški električne energije 
– stroški porabe kuriv in stroški ogrevanja 
– stroški vode in komunalnih storitev 
– stroški odvoza smeti 
– stroški telefona, faksa in elektronske pošte 
– stroški poštnin in kurirskih storitev 
– stroški potrošnega materiala (pisarniški, čistilni in posebni material) in drobnega inventarja 
– stroški režije in administracije 
– stroški tekočega vzdrževanja 
– stroški najema nepremičnin in opreme za delo zaposlenih 
– stroški zavarovalnih premij za objekte in opremo
Posredni stroški se priznajo v višini do 7 odstotkov upravičenih neposrednih stroškov.
Stroški veljajo enako za vse tri sklope.
9 Razpisna dokumentacija in popolnost vloge
Razpisno dokumentacijo sestavljajo:
– besedilo razpisa,
– prijavni obrazec v spletni aplikaciji eJR na naslovu: http://ejr.ekultura.gov.si/ejr-web.
Vloga se šteje za formalno popolno, če vsebuje vse obvezne sestavine, ki jih določa besedilo razpisa. Vloga se šteje za formalno popolno tudi, če jo prijavitelj po pozivu v danem roku ustrezno dopolni.
Prijavitelj mora za popolnost vloge izpolniti in podpisati prijavni obrazec v spletni aplikaciji eJR in predložiti vse zahtevana dokazila in dokumentacijo.
Prijavitelj mora pri določenih postavkah v prijavnem obrazcu uporabiti že izdelane predloge, ki jih ne sme spreminjati.
10 Razpisni rok: razpis je odprt od 5. septembra do 6. oktobra 2025 od 24. ure.
11 Način, kraj in rok prijave
Vloga mora biti izpolnjena in oddana v elektronski obliki na spletnem obrazcu, ki je dostopen na naslovu: http://ejr.ekultura.gov.si/ejr-web.
Vloga na javni razpis se odda na način, določen v točki 11.1 (oddaja elektronsko podpisane vloge). Prijaviteljem svetujemo, naj prijav ne oddajajo zadnji dan razpisnega roka, ker lahko pride do preobremenjenosti strežnika.
11.1 Oddaja elektronsko podpisane vloge
(1) Prijavitelj odda vlogo na prijavnem obrazcu v spletni aplikaciji eJR na naslovu: http://ejr.ekultura.gov.si/ejr-web. Podpiše jo s kvalificiranim digitalnim potrdilom ali mobilno identiteto smsPASS.
(2) Elektronsko podpisana vloga se šteje za pravočasno, če je izpolnjena, digitalno podpisana in oddana v spletni aplikaciji eJR do vključno 6. oktobra 2025 do 24. ure.
(3) Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja z vsemi pogoji in kriteriji razpisa. Prijavitelj z oddajo vloge prav tako dovoljuje objavo in obdelavo osebnih podatkov z namenom vodenja razpisa, objave rezultatov razpisa na spletni strani ministrstva, za znanstvenoraziskovalne in statistične namene v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
11.2 Dopolnjevanje vlog
Vloga se dopolnjuje v skladu s pozivom za dopolnitev na način, da je v svoji končni obliki celovita in v vseh sestavinah usklajena. Dopolnjevanje vlog je mogoče le v roku, določenem v pozivu. Predmet dopolnitve niso višina zaprošenih sredstev, tisti del vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge, tisti elementi vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev.
Če se prijavitelj v postavljenem roku od prejema poziva k dopolnitvi vloge nanj ne odzove, se šteje, da je vlogo za pridobitev sredstev umaknil.
11.3 Zavrženje vlog
Vloge, ki ne bodo oddane in dostavljene ministrstvu na način, predpisan v 9., 10. in 11. točki, bodo s sklepom zavržene.
Nepravočasne vloge bodo zavržene.
Za prepozno bo štela elektronsko podpisana vloga (oziroma dopolnitev ali sprememba), ki ne bo izpolnjena, digitalno podpisana in oddana v spletni aplikaciji eJR do vključno 6. oktobra 2025 do 24. ure.
Za nepopolni se bosta šteli vloga, ki ni v celoti izpolnjena v slovenskem jeziku, in vloga, ki ne bo vsebovala vseh obveznih sestavin, ki jih zahtevata besedilo razpisa in razpisna dokumentacija. Za nepopolno se bo štela tudi vloga, ki bo na razpis prispela kot formalno nepopolna in je prijavitelj po formalnem pozivu ne bo dopolnil v zahtevanem petdnevnem roku.
Za neupravičeno osebo se bo štel tisti prijavitelj, čigar vloga ne bo izpolnjevala pogojev, določenih v besedilu razpisa. Izpolnjevanje pogojev se bo ugotavljalo na podlagi obveznih dokazil in vloge prijavitelja.
Vloge, ki ne bodo izpolnjevale pogojev, bodo s sklepom zavržene.
Ministrstvo bo po odpiranju vlog iz nadaljnjega postopka izločilo:
– vse vloge prijaviteljev, ki jih ne bo vložila upravičena oseba,
– prepozne vloge in prepozne dopolnitve vlog,
– nepopolne vloge, ki po pozivu niso bile ustrezno dopolnjene.
12 Odpiranje vlog, prispelih na razpis, postopek in način izbora
Vloge bo odprla in ocenila komisija za vodenje postopka javnega razpisa za izbor operacij, ki jo imenuje ministrica za kulturo ali od nje pooblaščena oseba (v nadaljnjem besedilu: komisija).
Odpiranje prispelih vlog bo 8. oktobra 2025 ob 9. uri v prostorih Ministrstva za kulturo Republike Slovenije, Metelkova ulica 4, Ljubljana, in bo javno.
Odpirale se bodo samo pravočasno prispele vloge.
Prijavitelje pravočasnih, a nepopolnih vlog bo komisija v osmih dneh po koncu odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi vlog. Rok za dopolnitev vloge bo pet dni od prejema poziva k dopolnitvi. Vlogo bo treba dopolniti v skladu s pozivom k dopolnitvi na način, da bo v svoji končni obliki celovita in v vseh sestavinah usklajena, kot je zahtevano v razpisu.
Dopolnitev vloge mora biti oddana v spletni aplikaciji eJR, in sicer na enak način, kot je to določeno za oddajo vlog na javni razpis, v podtočki 11.1 tega besedila razpisa, to je elektronska dopolnitev z elektronskim podpisom. Prijavitelj na podlagi poziva ministrstva v dopolnitvi formalno nepopolne vloge ne sme spreminjati drugih delov vloge, k dopolnitvi katerih ga ministrstvo ni pozvalo. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge, ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Dopolnitev se šteje za pravočasno, če je v roku oddana v spletni aplikaciji eJR in elektronsko podpisana.
Prepozne in nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom k dopolnitvi, bodo s sklepom zavržene.
13 Ocenjevanje vlog
Vloge, ki bodo formalno in vsebinsko popolne, bo ocenila strokovna komisija. Ocenjevalni postopek bo temeljil na metodologiji in merilih za ocenjevanje/točkovanje vlog iz tega razpisa.
Vsako vlogo, ki bo formalno in vsebinsko popolna, bosta ocenila dva neodvisna ocenjevalca. Če se oceni posameznega merila, ki sta ju samostojno pripravila ocenjevalca, razlikujeta, se projekt dodeli v ocenjevanje tretjemu ocenjevalcu. Ocena tretjega ocenjevalca je dokončna.
14 Izbor vlog
Projekt lahko doseže največ 80 točk. Prijavitelj, ki je za projekt pridobil manj kot 50 točk, v nobenem primeru ne more pridobiti sofinanciranja. Sredstva se vlogam, ki so dosegle prag, dodeljujejo po vrsti od najvišje ocenjene proti nižje ocenjenim.
Če bo več vlog imelo enako število točk, višina razpisanih sredstev pa ne bo zadostovala za vse vloge, se bo upošteval vrstni red prejema vlog (dan, ura, minuta). Prednost bodo imele prej prispele vloge.
Strokovna komisija bo na podlagi rezultatov ocenjevanja oblikovala predlog seznama projektov za sofinanciranje in ga bo predložila ministrici za kulturo. Na podlagi predloga strokovne komisije bo ministrica za kulturo odločila o izboru projektov. Ministrica za kulturo bo sprejela končno odločitev s sklepom, s katerim bo odločila o odobritvi in deležu sofinanciranja ali o zavrnitvi sofinanciranja posameznega projekta.
Ministrstvo ima pravico, da s sklepom o izboru prijavitelju odobri nižji obseg sredstev, kot je podan v vlogi na ta javni razpis, če zaprošena višina sredstev v vlogi ni v skladu z določili javnega razpisa ali razpisne dokumentacije. Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Vzorec pogodbe o sofinanciranju in navodila ministrstva, ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, so sestavni del razpisne dokumentacije.
Če se je operacija začela izvajati pred oddajo vloge na ministrstvo, bo po podpisu pogodbe o sofinanciranju in pred izplačilom prvega rednega zahtevka za izplačilo iz proračuna ministrstvo preverilo, ali je bila upoštevana veljavna zakonodaja, pomembna za operacijo, tudi za obdobje pred opravljenim izborom oziroma pred sklenitvijo pogodbe o sofinanciranju.
V primeru sprostitve ali povečanja proračunskih sredstev oziroma drugih razpisanih zmogljivosti lahko ministrica izda nov sklep, s katerim se dodelijo sredstva naslednjemu prijavitelju, čigar projekt je dosegel prag in ki ima na podlagi ocene prvi možnost prejeti sredstva.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadar koli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče.
15 Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministrice za kulturo oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najpozneje v 60 dneh od zaključka odpiranja vlog. V primeru sklepa o izbiri bo izbrani prijavitelj prejel pisni poziv, naj podpiše pogodbo. Če se prijavitelj v osmih dneh od prejema poziva k podpisu pogodbene bo odzval, se bo štelo, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev. Sredstva se lahko dodelijo naslednjemu prijavitelju, ki ima na podlagi ocene prvi možnost prejeti sredstva. Pogodba o sofinanciranju bo začela veljati z dnem, ko jo bosta podpisali obe pogodbeni stranki.
Zoper sklep ministrstva je dopusten upravni spor. Tožba se vloži na Upravno sodišče Republike Slovenije, Fajfarjeva ulica 33, 1000 Ljubljana, in sicer v 30 dneh od vročitve sklepa pisno neposredno pri navedenem sodišču ali priporočeno po pošti. K tožbi v dveh izvodih je treba priložiti sklep v izvirniku, prepisu ali kopiji.
Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta z izbranimi prijavitelji.
16 Pogoji za spremembo javnega razpisa: pred potekom roka za oddajo prijav lahko ministrstvo spremeni razpisno dokumentacijo z izdajo sprememb oziroma dopolnitev. Vsaka taka sprememba oziroma dopolnitev bo sestavni del razpisne dokumentacije in bo objavljena tudi na spletnem naslovu: http://www.mk.gov.si/si/javne_objave/javni_razpisi/.
17 Zahteve glede komuniciranja in prepoznavnosti: upravičenec bo moral glede komuniciranja in prepoznavnosti upoštevati 50. člen Uredbe 2021/1060/EU in Navodila organa upravljanja na področju zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 (dostopna na: https://evropskasredstva.si/navodila/).
18 Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji ter spremljanja in evidentiranja operacije
Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo v zvezi z operacijo v skladu z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo dokumentarnega in arhivskega gradiva, še deset let po njenem zaključku, in sicer za potrebe revizije oziroma kot dokazila za potrebe prihodnjih preverjanj.
V primeru neskladja rokov veljajo določila Uredbe 2021/1060/EU.
Upravičenec bo moral zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije za obdobje petih let od 31. decembra leta, v katerem bo organ upravljanja opravil zadnje plačilo upravičencu, če ni drugače določeno z 82. členom Uredbe 2021/1060/EU oziroma predpisom, ki bi to uredbo nadomestil. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo upravičenca po končani operaciji pisno obvestilo ministrstvo.
Če pravila o državnih pomočeh določajo daljše roke hrambe in dostopnost dokumentov, se uporabijo ta.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev.
19 Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu organu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu in drugim nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katere sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi tega javnega razpisa. Nadzor izvajajo ministrstvo, pristojni organi Republike Slovenije in pristojni organi Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenapovedano preverjanje na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati v skladu s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
20 Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavnim predpisom, ki ureja varstvo osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, predvsem z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22), Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov; UL L 119) ter Zakonom o poslovni skrivnosti (Uradni list RS, št. 22/19 – ZPosS). Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih upravičenci posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo.
Upravičenec se strinja, da se bodo podatki o operaciji, za katere je tako določeno s predpisi ali ki so javnega značaja, lahko objavljali. To vključuje predvsem tudi dejstvo, da bo upravičenec vključen na seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije. Objave podatkov o operaciji in upravičencih do sredstev bodo izvedene v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
V skladu z drugim odstavkom 69. člena Uredbe 2021/1060/EU je treba zagotavljati podatke o dejanskih lastnikih upravičenca in konzorcijskih partnerjev, pa tudi podatke o dejanskih lastnikih izvajalca/izvajalcev in podizvajalca/podizvajalcev, kadar je upravičenec ali konzorcijski partner javni naročnik v skladu z Zakonom o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15, 14/18, 121/21, 10/22, 74/22 – odl. US, 100/22 – ZNUZSZS, 28/23 in 88/23 – ZOPNN-F; ZJN-3). Dejanski lastniki so opredeljeni v Zakonu o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (Uradni list RS, št. 48/22 in 145/22). Kadar je upravičenec ali konzorcijski partner zavezan k vpisu podatkov v Register dejanskih lastnikov, ki ga vzdržuje in upravlja AJPES, se šteje, da so podatki o njihovih dejanskih lastnikih razvidni iz navedenega registra. Za druge primere bo upravičenec s podpisom pogodbe o sofinanciranju zavezan, da na poziv ministrstva v roku, postavljenem v pozivu, ministrstvu sporoči te podatke. Zagotavljati je treba naslednje podatke dejanskih lastnikov: ime, priimek, datum rojstva in ID za DDV oziroma davčno številko.
21 Zahteve glede spremljanja prihodkov operacije: upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke operacije. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili prihodki, bo ministrstvo za višino ustvarjenih prihodkov znižalo upravičene stroške operacije, v primeru izvršenega plačila vseh upravičenih stroškov pa zahtevalo vračilo vrednosti sofinanciranja za višino ustvarjenih prihodkov.
22 Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, če so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu.
23 Zahteve glede spremljanja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja projekta dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta.
Upravičenec bo za namen spremljanja ciljev in kazalnikov operacije v skladu z 22., 23., 24., 44., 72., 73. in 74. členom Uredbe 2021/1060/EU, 17. členom Uredbe (EU) 2021/1057 Evropskega parlamenta in sveta z dne 24. junija 2021 o vzpostavitvi Evropskega socialnega sklada plus (ESS+) in razveljavitvi Uredbe (EU) št. 1296/2013 (UL L št. 231 z dne 30. 6. 2021, str. 21) ter Prilogo I navedene uredbe dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta, vključno z osebnimi podatki.
V okviru dolgoročnega spremljanja projektov (po dokončanju projektov) bo upravičenec dolžan poročati tudi o kazalniku glede števila ogledov in uporabnikov projekta. Natančnejša navodila bodo prejemniki sredstev prejeli od skrbnika pogodbe na strani ministrstva.
24 Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 65. členom Uredbe 2021/1060/EU: upravičenci bodo morali smiselno upoštevati omejitve glede sprememb projekta v skladu s 65. členom Uredbe 2021/1060/EU. Če v petih letih od datuma končnega izplačila pri upravičencu nastane bistvena sprememba, ki vpliva na značaj, cilje ali pogoje izvajanja operacije (na primer sprememba stavbne pravice kulturnega spomenika), zaradi česar bi se razvrednotili njeni prvotni cilji, je upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije sorazmerno z obdobjem, v zvezi s katerim ustrezne zahteve niso bile izpolnjene.
25 Zagotavljanje skladnosti s horizontalnimi načeli v skladu z 9. členom Uredbe 2021/1060/EU
Upravičenec bo med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, moral zagotoviti spoštovanje temeljnih pravic in skladnost z Listino Evropske unije o temeljnih pravicah, spodbujanje enakosti moških in žensk, vključevanje načela enakosti spolov, vključevanje vidika enakosti spolov, preprečevanje diskriminacije, dostopnosti za invalide v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja področje zagotavljanja enakih možnosti, in 9. členom Uredbe 2021/1060/EU.
Upravičenec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu s cilji spodbujanja trajnostnega razvoja ob upoštevanju načela, da se ne škoduje bistveno, v skladu z 9. členom Uredbe 2021/1060/EU.
26 Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali če je višina sofinanciranja operacije presegla najvišjo dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili oziroma bi lahko bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira oziroma so bili odobreni, ni dovoljeno. Če se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
27 Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti
Če se ugotovi, da prijavitelj ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani, oziroma da je ministrstvu poslal neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev, ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, ministrstvo lahko zahteva vračilo neupravičeno prejetih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, obračunanimi od dneva nakazila na transakcijski račun izbranega prijavitelja do dneva vračila v proračun Republike Slovenije, in prekinitev pogodbe o sofinanciranju v skladu z njenimi določili.
Upravičenec bo moral v primeru ugotovitve nepravilnosti vrniti zahtevana sredstva v 30 dneh od vročitve zahtevka za vračilo sredstev.
28 Splošne informacije
Ministrstvo si pridržuje pravico, da:
– cene v predračunu preveri na trgu,
– odobrenim projektom zniža predlagani delež sofinanciranja oziroma ne sklene pogodbe s prijaviteljem, če se v času od oddaje vloge do sklenitve pogodbe spremenijo pogoji, na podlagi katerih je bil projekt izbran za sofinanciranje,
– ne sklene pogodbe, če prijavitelj odobrenega projekta ne predloži v določenem roku vseh dokumentov/dokazil, potrebnih za sklenitev pogodbe,
– v primeru spremembe zakonodaje, povezane z razpisom, zahteva od prijavitelja projekta predložitev dodatnih dokazil,
– lahko v primeru objektivnih razlogov rok za dokončanje projekta podaljša, vendar največ do junija 2029.
Če pride do sprememb v državnem proračunu ali finančnem načrtu ministrstva, ki neposredno vplivajo na izvedbo javnega razpisa, je ministrstvo dolžno ukrepati v skladu s spremembami v državnem proračunu oziroma finančnem načrtu ministrstva.
Če se zmanjša obseg sredstev za javni razpis do takšne mere, da ne zagotavlja izpolnitve ciljev javnega razpisa, lahko ministrstvo iz tega razloga postopek javnega razpisa ustavi oziroma v primeru že končanega izbora projektov zniža obseg sofinanciranja, spremeni že sklenjene pogodbe o financiranju in izvedbi projektov ali pa jih prekine.
29 Sporočanje informacij o razpisu: mogoči prijavitelji so dolžni spremljati spletno stran ministrstva, na kateri bodo objavljane morebitne spremembe in novosti v zvezi z javnim razpisom. Vse morebitne potrebne dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom morajo biti zahtevane v pisni obliki, in sicer po elektronski pošti na naslov: gp.mk@gov.si – zadeva: Vprašanje za JR-EKPDI-2024-2028. Odgovore na vprašanja bo ministrstvo objavilo v pisni obliki na spletni strani ministrstva, in sicer na strani, na kateri je bil objavljen razpis. Vsi objavljeni odgovori bodo imeli status dopolnitve razpisne dokumentacije.
Ministrstvo za kulturo 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti