Št. 430-7/2025/12 Ob-2109/25, Stran 1799
Na podlagi Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O, 76/23 in 24/25 – ZFisP-1) in Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24) objavlja Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov
za izvajanje operacije »Pomoč pri integraciji oseb s priznano mednarodno zaščito« št. 430-7/2025
1. Ime oziroma naziv in sedež naročnika: Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov, Cesta v Gorice 15, 1000 Ljubljana.
2. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je program »Pomoč pri integraciji oseb s priznano mednarodno zaščito«, s katerim se osebam z mednarodno zaščito ter članom njihovih družin (državljanom tretjih držav) zagotovi program pomoči, s katerim bo omogočena celostna obravnava. Program predvideva izvedbo tečaja spoznavanja slovenske družbe, integracijskih aktivnosti za odrasle in učne pomoči ter aktivnosti za mlade.
Upravičenci do programa so osebe z mednarodno zaščito ter člani njihovih družin, razen do tečaja spoznavanja slovenske družbe, do katerega so upravičene samo osebe kot to določa Zakon o mednarodni zaščiti.
Operacija se bo izvajala v Ljubljani, pri čemer se v primeru, da bodo osebe s priznano mednarodno zaščito razseljene po drugih krajih in bi bilo operacijo smotrneje izvesti na drugi lokaciji, se izvajalec in naročnik lahko dogovorita za izvedbo tudi na drugih lokacijah. V kolikor bi bilo operacijo zaradi majhnega števila udeležencev na posamični lokaciji nesmotrno izvesti, se lahko v dogovoru z naročnikom izvaja tudi preko spleta.
Operacija se bo izvajala v obdobju od podpisa pogodbe do porabe sredstev, namenjenih izvajanju operacije oziroma najkasneje do 31. 12. 2027.
Predmet javnega razpisa in zahteve naročnika so podrobneje opredeljeni v III. delu razpisne dokumentacije (»Opis predmeta javnega razpisa«).
Prijavitelji morajo ponuditi predmet javnega razpisa »Pomoč pri integraciji oseb s priznano mednarodno zaščito« v celoti in se ne morejo prijaviti za izvajanje posameznega dela predmeta javnega razpisa oziroma posameznega dela programa.
Skupina prijaviteljev mora predložiti skupno ponudbo za predmet javnega razpisa »Pomoč pri integraciji oseb s priznano mednarodno zaščito« v celoti in se ne more prijaviti za izvajanje posameznega dela predmeta javnega razpisa oziroma posameznega dela programa.
Operacija se bo izvajala po načelu nepridobitnosti. Navedena sredstva so strogo namenska in jih sme izvajalec uporabiti izključno za izvajanje operacije. Financirala se bo iz operacija »Pomoč pri integraciji oseb z mednarodno zaščito«, šifra operacije AM.SO2.1.6-01.
Izvajalec je dolžan zagotoviti, da bodo osebe, ki bodo izvajale aktivnosti operacije, izpolnjevale pogoje iz razpisne dokumentacije.
Podroben opis predmeta javnega razpisa in zahteve je podan v razpisni dokumentaciji.
3. Pogoji za prijavo na javni razpis
– Na javni razpis se lahko prijavijo pravne osebe, ki:
– so registrirane za opravljanje dejavnosti, ki so predmet tega razpisa, pri pristojnem sodišču ali drugem pristojnem organu v Republiki Sloveniji ali imajo status mednarodne organizacije in si prizadevajo uresničiti iste cilje kot so zapisani v programu Sklada za azil, migracije in vključevanje za programsko obdobje (AMIF) 2021-2027,
– nimajo v zadnjih šestih mesecih od datuma izdaje potrdila s strani poslovne banke blokiranega nobenega transakcijskega računa,
– izpolnjujejo pogoj, da niti prijavitelj niti njegov zakoniti zastopnik, ni bilpravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku: goljufija, protipravno omejevanje konkurence, oškodovanje upnikov z goljufijo ali nevestnim poslovanjem, dajanje prednosti upnikom, poslovna goljufija, goljufija na škodo Evropske unije, ponareditev ali uničenje poslovnih listin, nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, davčna zatajitev, jemanje podkupnine, dajanje podkupnine,
– nimajo neplačanih zapadlih obveznosti v zvezi s plačili davkov in prispevkov za socialno varnost v skladu z zakonskimi določbami države, v kateri imajo sedež.
– Operacija mora imeti realne in jasno postavljene cilje, ki so v skladu s predmetom razpisa in izhajajo iz potreb uporabnikov in naročnika.
– Interesi prijavitelja ne smejo biti v nasprotju z interesi in cilji operacije.
– Vsebina operacije mora biti skladna s ciljem, predmetom, namenom in obsegom javnega razpisa in ustreza ciljnim skupinam.
– Operacija mora upoštevati aktivnosti ter časovni in finančni okvir, določen s predmetno razpisno dokumentacijo.
– Operacija se ne sme izvajati kot del drugih, s strani naročnika ali finančnih skladov EU, že sofinanciranih operacij.
– Operacija se mora izvajati v Republiki Sloveniji, na nacionalni ravni.
– Prijavitelji – izvajalci morajo zagotoviti izvajanje operacije po načelu nepridobitnosti.
– Prijavitelj – izvajalec mora pri svojem delu upoštevati predpise, ki urejajo področje varstva osebnih podatkov, predvsem Zakon o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22 – ZVOP-2).
V primeru, da prijavitelj oziroma njegova vloga ne izpolnjuje katerega od zgoraj navedenih pogojev, se vloga izloči iz izbirnega postopka.
4. Merila za izbor
Naročnik bo vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje javnega razpisa, ocenil po spodaj navedenih merilih.
Merilo | Največje število možnih točk |
1. Jasnost opredelitve aktivnosti in metode dela v operaciji | 10 |
2. Prijavitelj prepoznava kritična tveganja ter ukrepe za njihovo odpravo | 5 |
3. Prijavitelj je predstavil tudi dodatne (inovativne) vsebine | 5 |
4. Prijavitelj je usposobljen za izvedbo operacije | 3 |
5. Prijavitelj zagotavlja trajnost operacije | 3 |
6. Plan aktivnosti obveščanja in objavljanja | 5 |
7. Kakovost finančnega načrta in stroškovna učinkovitost operacije | 4 |
8. Prijavitelj je predvidel sodelovanje osebe z begunsko izkušnjo | 3 |
9. Prijavitelj je predvidel sodelovanje medkulturnega mediatorja | 2 |
Pri vsakem merilu lahko vloga prejme število točk, kot je razvidno iz podane ocenjevalne lestvice.
Največje možno število prejetih točk po merilih je 40.
Izbrana vloga mora doseči vsaj 20 točk. Če nobena vloga ne doseže minimalno potrebno število točk, se ne izbere noben prijavitelj, javni razpis pa se kot neuspešen zaključi.
V primeru dveh ali več prijaviteljev z istim doseženim številom točk, se izbere prijavitelj, ki je predvidel sodelovanje medkulturnega mediatorja v največ jezikih.
Operacije bodo ocenjene skladno z navedenimi kriteriji ob primerjavi istovrstnih operacij in ob upoštevanju specifičnosti posameznih operacij.
Ocenjujejo se tiste vloge, ki izpolnjujejo vse formalne pogoje in ki niso izločene iz postopka iz razloga, ker vsebina posamezne operacije v posamezni vlogi ni skladna s predmetom javnega razpisa ali operacija ne upošteva aktivnosti ter časovnega in finančnega okvira, določenega s predmetno razpisno dokumentacijo.
Vsako vlogo ocenijo štirje (4) ocenjevalci na podlagi devetih meril, opredeljenih v 13. točki II Del: Navodila prijaviteljem za izdelavo vloge razpisne dokumentacije javnega razpisa. Ocenjevalci so člani komisije, ki jih s sklepom imenuje predstojnik urada in so zaposleni na uradu.
Ocenjuje se tako, da vsak ocenjevalec pregleda vlogo in jo oceni skladno z merili, ki so določena z razpisno dokumentacijo. Glede na kvaliteto podane vsebine v vlogi, se pri posameznem merilu izbere eno (1) najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v vlogi. Oceno pri posameznem merilu mora ocenjevalec pisno utemeljiti.
Končno oceno vloge predstavlja aritmetična sredina oziroma povprečje posamičnih ocen vseh ocenjevalcev. Izbere se vloga, ki bo dosegla najvišje število točk.
Ocenjevalna lestvica v okviru posameznega merila:
Merilo | Število možnih točk |
1. Jasnost opredelitve aktivnosti in metode dela v operaciji | 10 |
Ocenjuje se ali so aktivnosti konkretno opredeljene in opisane ter količinsko/časovno ovrednotene. Prav tako se ocenjuje ali je pri vsaki aktivnosti konkretizirana metoda dela. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi. | |
Vse aktivnosti in metode dela so konkretno opredeljene in opisane ter količinsko/časovno ovrednotene. | 10 |
Več kot polovica aktivnosti in metod dela je konkretno opredeljenih in opisanih ter količinsko/časovno ovrednotenih. | 8 |
Polovica aktivnosti in metod dela je konkretno opredeljenih in opisanih ter količinsko/časovno ovrednotenih. | 5 |
Manj kot polovica aktivnosti in metode dela je konkretno opredeljenih in opisanih ter količinsko/ časovno ovrednotenih. | 3 |
2. Prijavitelj prepozna kritična tveganja ter ukrepe za njihovo odpravo | 5 |
Ocenjuje se ali prijavitelj prepozna kritična tveganja, ki lahko nastanejo pri izvajanju operacije in ali prijavitelj predvideva ustrezne ukrepe za odpravo kritičnih tveganj. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi. | |
Prijavitelj prepozna kritična tveganja in predvideva ustrezne ukrepe za odpravo prepoznanih kritičnih tveganj. | 5 |
Prijavitelj sicer prepozna določena kritična tveganja, vendar ne predvideva ustreznih ukrepov za odpravo prepoznanih kritičnih tveganj. | 2 |
Prijavitelj ne prepozna določena kritična tveganja in ne predvideva ustreznih ukrepov za odpravo kritičnih tveganj. | 0 |
3. Prijavitelj ponuja tudi dodatne (inovativne) vsebine, ki operaciji prinašajo dodano vrednost | 5 |
Ocenjuje se ali je prijavitelj v prijavi operacije ponudil dodatne (inovativne) vsebine in ali ponujene dodatne (inovativne) vsebine temeljijo na ugotovljenih potrebah ciljne skupine in ali je jasno razvidno, da ponujene dodatne (inovativne) vsebine prinašajo dodano vrednost. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi. | |
Prijavitelj je v prijavi operacije ponudil dodatne (inovativne) vsebine, ki v celoti temeljijo na ugotovljenih potrebah ciljne skupine in je jasno razvidno, da prinašajo dodano vrednost. | 5 |
Prijavitelj je v prijavi operacije ponudil dodatne (inovativne) vsebine, ki delno temeljijo na ugotovljenih potrebah ciljne skupine in ni jasno razvidno, da prinašajo dodano vrednost. | 3 |
Prijavitelj v prijavi operacije ni ponudil dodatne (inovativne) vsebine, ki bi temeljila na ugotovljenih potrebah ciljne skupine in ki bi prinašala dodano vrednost. | 0 |
4. Usposobljenost za izvedbo operacije | 3 |
Ocenjuje se ali je prijavitelj v zadnjih treh letih pred datumom objave javnega razpisa v Uradnem listu RS izvedel operacije, namenjene ranljivim skupinam. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi. | |
Prijavitelj je izvedel 3 ali več operacij, namenjenih ranljivim skupinam v zadnjih treh letih. | 3 |
Prijavitelj je izvedel 2 operaciji, namenjeni ranljivim skupinam v zadnjih treh letih. | 2 |
Prijavitelj je izvedel 1 operacijo, namenjeno ranljivim skupinam v zadnjih treh letih. | 1 |
Prijavitelj ni izvajal operacij, namenjenih ranljivim skupinam v zadnjih treh letih. | 0 |
5. Prijavitelj zagotavlja trajnost operacije | 3 |
Ocenjuje se ali prijavitelj utemeljuje zagotavljanje trajnosti operacije (nadaljnja uporaba pridobljenega znanja, opreme in neopredmetenih sredstev, možnost prenosa učinkov in rezultatov na druga geografska področja, dejavnosti ali cilje skupine) ter ali ima prijavitelj zagotovljena sredstva za zagotavljanje trajnosti operacije tudi po zaključku operacije, katere aktivnosti bo lahko izvajal in če bo imel za to zagotovljen kader. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi. | |
Prijavitelj bo imel zagotovljena sredstva in kader za nadaljnje aktivnosti tudi po zaključku operacije in jasno utemeljuje zagotavljanje trajnosti operacije. | 3 |
Prijavitelj bo imel le delno zagotovljena sredstva in kader za nadaljnje aktivnosti tudi po zaključku operacije in le delno utemeljuje zagotavljanje trajnosti operacije. | 1 |
Prijavitelj ne bo imel zagotovljenih sredstev in kadra za nadaljnje aktivnosti po zaključku operacije in ne utemeljuje zagotavljanje trajnosti operacije. | 0 |
6. Plan aktivnosti obveščanja javnosti in objavljanja, ki zajema dodatne aktivnosti, kot so objave na spletni strani, PR članki in podobno | 5 |
Ocenjuje se ali je načrtovan plan obveščanja javnosti in objavljanja ustrezen glede na cilje operacije ter ali je objavljanje vsebin časovno in vsebinsko usklajeno z načrtovanimi aktivnostmi. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi. | |
Načrtovan plan obveščanja javnosti in objavljanja je v celoti ustrezen glede na cilje operacije, objavljanje vsebin je časovno in vsebinsko v celoti usklajeno z načrtovanimi aktivnostmi. | 5 |
Načrtovan plan obveščanja javnosti in objavljanja je le delno ustrezen glede na cilje operacije, objavljanje vsebin je časovno in vsebinsko le delno usklajeno z načrtovanimi aktivnostmi. | 3 |
Načrtovan plan obveščanja javnosti in objavljanja je neustrezen glede na cilje operacije, objavljanje vsebin je časovno in vsebinsko neusklajeno z načrtovanimi aktivnostmi. | 0 |
7. Kakovost finančnega načrta in stroškovna učinkovitost operacije | 4 |
Ocenjuje se ali so stroški realno ocenjeni in ustrezno razporejeni po letih ter ali so dejansko potrebni za izvedbo operacije in relevantni glede na predvidene dejavnosti. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi. | |
Stroški so v celoti realno ocenjeni in ustrezno razporejeni po letih ter so dejansko potrebni in relevantni za izvedbo operacije, glede na predvidene aktivnosti. | 4 |
Stroški so večinoma realno ocenjeni in ustrezno razporejeni po letih ter so večinoma dejansko potrebni in relevantni za izvedbo operacije, glede na predvidene aktivnosti. | 3 |
Stroški so v manjši meri realno ocenjeni in ustrezno razporejeni po letih ter so v manjši meri dejansko potrebni in relevantni za izvedbo operacije, glede na predvidene aktivnosti. | 1 |
Stroški niso realno ocenjeni in ustrezno razporejeni po letih ter niso dejansko potrebni in relevantni za izvedbo operacije, glede na predvidene aktivnosti. | 0 |
8. Prijavitelj je predvidel sodelovanje osebe z begunsko izkušnjo | 3 |
Za izvajanje ali sodelovanje pri operaciji je prijavitelj zagotovil osebe z begunsko izkušnjo. Te osebe morajo sodelovati na operaciji ves čas trajanja operacije. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi. | |
Prijavitelj je predvidel sodelovanje osebe z begunsko izkušnjo ves čas trajanja operacije. | 3 |
Prijavitelj ni predvidel sodelovanja osebe z begunsko izkušnjo ves čas trajanja operacije. | 0 |
9. Prijavitelj je predvidel sodelovanje medkulturnega mediatorja | 2 |
Ocenjuje se ali prijavitelj ves čas trajanja operacije zagotavlja storitve medkulturnega mediatorja. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi. | |
Prijavitelj je predvidel sodelovanje medkulturnega mediatorja ves čas trajanja operacije. | 2 |
Prijavitelj ni predvidel sodelovanja medkulturnega mediatorja. | 0 |
5. Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago za predmet javnega razpisa
Okvirna višina sredstev za predmetni javni razpis v celoti znaša 350.000,00 EUR za izvajanje v obdobju od podpisa pogodbe do porabe sredstev, namenjenih izvajanju operacije oziroma najkasneje do 31. 12. 2027.
Zgoraj navedeni znesek predstavlja višino sredstev, ki jih namenja naročnik za izvedbo aktivnosti operacije za izpolnitev ciljev operacije. Sredstva za izvajanje predmetnega javnega razpisa so zagotovljena s strani Sklada za azil, migracije in vključevanje, iz operacije »Pomoč pri integraciji oseb z mednarodno zaščito«, šifra operacije AM.SO2.1.6-01 v višini 75 % upravičenih stroškov (kar znaša 262.500,00 EUR) in sredstev proračuna Republike Slovenije v višini 25 % upravičenih stroškov (kar znaša 87.500,00 EUR).
6. Predložitev vloge
Vloga se šteje za pravočasno, če jo naročnik prejme do petka, 11. 7. 2025, najkasneje do 12. ure.
Prijavitelji oddajo vloge s priporočeno pošiljko po pošti ali osebno na naslov naročnika: Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov, Cesta v Gorice 15, 1000 Ljubljana.
Vse nepravočasno prejete vloge bo komisija izločila iz postopka odpiranja vlog in jih neodprte vrnila prijaviteljem.
7. Odpiranje vlog: odpiranje vlog ni javno. Odpiranje bo potekalo predvidoma 14. 7. 2025 ob 9. uri.
8. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa: prijavitelji bodo o izboru operacije oziroma izidu javnega razpisa obveščeni v roku 15 dni od dneva sprejetja odločitve o dodelitvi sredstev. Slednja bo sprejeta predvidoma v 60 dneh od roka za predložitev vlog.
9. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija je dostopna na internetnem naslovu naročnika: Javne objave Urada vlade za oskrbo in integracijo migrantov | GOV.SI.
Opozorilo: prijaviteljem se priporoča, da vse do izteka roka za oddajo vloge, na navedenem internetnem naslovu naročnika spremljajo objave morebitnih dodatnih pojasnil, spremembo razpisne dokumentacije ipd., v nasprotnem primeru tvegajo oddajo nepopolne vloge zaradi neupoštevanja morebitnih sprememb ali npr. dopolnitve razpisne dokumentacije.
10. Dodatna pojasnila
Prijavitelji lahko v pisni obliki zahtevajo dodatna pojasnila v zvezi s pripravo vloge. Naročnik bo odgovore objavil na internetnem naslovu naročnika: https://www.gov.si/drzavni-organi/vladne-sluzbe/urad-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/javne-objave-urada-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/, in sicer najkasneje 4 (štiri) dni pred iztekom roka za oddajo vlog, pod pogojem, da bo naročnik prejel zahtevo za dodatna pojasnila najkasneje do ponedeljka, 7. 7. 2025, do 12. ure.
Vsa dopolnilna dokumentacija (morebitna dodatna pojasnila v zvezi s pripravo vloge, spremembe ali dopolnitve razpisne dokumentacije) bo objavljena na internetnem naslovu naročnika: https://www.gov.si/drzavni-organi/vladne-sluzbe/urad-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/javne-objave-urada-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/
Opozorilo: Prijaviteljem se priporoča, da vse do izteka roka za oddajo vloge, na navedenem internetnem naslovu naročnika spremljajo objave morebitnih dodatnih pojasnil, sprememb razpisne dokumentacije ipd., v nasprotnem primeru tvegajo oddajo nepopolne vloge zaradi neupoštevanja morebitne spremembe ali npr. dopolnitve razpisne dokumentacije.
Vprašanja lahko prijavitelji pošljejo po elektronski pošti na naslov: gp.uoim@gov.si, s pripisom: Dodatne informacije – Javni razpis za izvajanje operacije »Pomoč pri integraciji oseb s priznano mednarodno zaščito«, št. 430-7/2025.
Na zahteve za dodatna pojasnila, ki jih naročnik ne bo prejel do zgoraj navedenega roka, naročnik ne bo dajal pojasnil. V primeru, da zahteva za dodatna pojasnila ne bo posredovana na zgoraj navedeni način, naročnik ne jamči za pravočasni odgovor.
Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov