Uradni list

Številka 41
Uradni list RS, št. 41/2025 z dne 6. 6. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 41/2025 z dne 6. 6. 2025

Kazalo

Št. 430-104/2024/14 Ob-2077/25, Stran 1663
Na podlagi Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O, 76/23 in 24/25 – ZFisP-1) in Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24) objavlja Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov
javni razpis 
za izvajanje operacije »Krepitev medkulturnega dialoga« št. 430-104/2024 
1. Ime oziroma naziv in sedež naročnika: Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov, Cesta v Gorice 15, 1000 Ljubljana.
2. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je program »Krepitev medkulturnega dialoga«, s katerim se tujcem v prvih letih bivanja v Republiki Sloveniji nudi pomoč pri premagovanju jezikovih in kulturnih ovir v državnih ustanovah (upravne enote, ministrstva …), ustanovah lokalne samouprave (občine), javnih izobraževalnih ustanovah (vrtci, osnovne in srednje šole …), javnih zdravstvenih ustanovah (bolnišnice, zdravstveni domovi) ali drugih javnih ustanovah, kjer komunikacija poteka v slovenskem jeziku.
Upravičenci do programa so državljani tretjih držav (skladno z Zakonom o tujcih), osebe s priznano mednarodno zaščito (skladno z Zakonom o mednarodni zaščiti), osebe z začasno zaščito (skladno z Zakonom o začasni zaščiti razseljenih oseb) ter vsi tujci, ki živijo in prebivajo v Republiki Sloveniji na osnovi veljavnega dovoljenja za prebivanje (v nadaljevanju javnega razpisa: tujci).
Javni razpis se bo izvajal v štirih sklopih glede na geografsko izvajanje operacije, in sicer:
Sklop 1: Izvedba medkulturnega dialoga na območju Upravne enote Ljubljana
Sklop 2: Izvedba medkulturnega dialoga na območju Upravne enote Velenje
Sklop 3: Izvedba medkulturnega dialoga na območju Upravne enota Koper in Izola
Sklop 4: Izvedba medkulturnega dialoga na območju Upravne enote Postojna
Predmet javnega razpisa in zahteve naročnika so podrobneje opredeljeni v III. delu razpisne dokumentacije (»Opis predmeta javnega razpisa«).
Prijavitelji lahko ponudijo predmet javnega razpisa »Krepitev medkulturnega dialoga« v celoti ali pa se prijavijo za izvajanje posameznega sklopa. V tem primeru morajo ponuditi predmet javnega razpisa za posamezen sklop v celoti.
Skupina prijaviteljev lahko predloži skupno ponudbo za predmet javnega razpisa »Krepitev medkulturnega dialoga« v celoti ali pa se prijavijo za izvajanje posameznega sklopa. V tem primeru morajo ponuditi predmet javnega razpisa za posamezen sklop v celoti.
Operacija se bo izvajala v obdobju od podpisa pogodbe do porabe sredstev, namenjenih izvajanju operacije oziroma najkasneje do 31. 12. 2027.
Operacija se bo izvajala po načelu nepridobitnosti. Navedena sredstva so strogo namenska in jih sme izvajalec uporabiti izključno za izvajanje operacije. Financirala se bo iz operacije Krepitev medkulturnega dialoga, šifra operacije AM.SO2.1.3-01.
Izvajalec je dolžan zagotoviti, da bodo osebe, ki bodo izvajale aktivnosti operacije, izpolnjevale pogoje iz razpisne dokumentacije.
Podroben opis predmeta javnega razpisa in zahteve je podan v razpisni dokumentaciji.
3. Pogoji za prijavo na javni razpis
– Na javni razpis se lahko prijavijo pravne osebe, ki:
– so registrirane za opravljanje dejavnosti, ki so predmet tega razpisa, pri pristojnem sodišču ali drugem pristojnem organu v Republiki Sloveniji ali imajo status mednarodne organizacije in si prizadevajo uresničiti iste cilje kot so zapisani v programu Sklada za azil, migracije in vključevanje za programsko obdobje (AMIF) 2021-2027,
– nimajo v zadnjih šestih mesecih od datuma izdaje potrdila s strani poslovne banke blokiranega nobenega transakcijskega računa, 
– izpolnjujejo pogoj, da niti prijavitelj niti njegov zakoniti zastopnik, ni bilpravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku: goljufija, protipravno omejevanje konkurence, oškodovanje upnikov z goljufijo ali nevestnim poslovanjem, dajanje prednosti upnikom, poslovna goljufija, goljufija na škodo Evropske unije, ponareditev ali uničenje poslovnih listin, nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, davčna zatajitev, jemanje podkupnine, dajanje podkupnine,
– nimajo neplačanih zapadlih obveznosti v zvezi s plačili davkov in prispevkov za socialno varnost v skladu z zakonskimi določbami države, v kateri imajo sedež. 
– Operacija mora imeti realne in jasno postavljene cilje, ki so v skladu s predmetom razpisa in izhajajo iz potreb uporabnikov in naročnika.
– Interesi prijavitelja ne smejo biti v nasprotju z interesi in cilji operacije.
– Vsebina operacije mora biti skladna s ciljem, predmetom, namenom in obsegom javnega razpisa in ustreza ciljnim skupinam.
– Operacija mora upoštevati aktivnosti ter časovni in finančni okvir, določen s predmetno razpisno dokumentacijo.
– Operacija se ne sme izvajati kot del drugih, s strani naročnika ali finančnih skladov EU, že sofinanciranih operacij.
– Operacija se mora izvajati v Republiki Sloveniji, na nacionalni ravni.
– Prijavitelji – izvajalci morajo zagotoviti izvajanje operacije po načelu nepridobitnosti.
– Prijavitelj – izvajalec mora pri svojem delu upoštevati predpise, ki urejajo področje varstva osebnih podatkov, predvsem Zakon o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22 – ZVOP-2).
V primeru, da prijavitelj oziroma njegova vloga ne izpolnjuje katerega od zgoraj navedenih pogojev, se vloga izloči iz izbirnega postopka.
4. Merila za izbor
Naročnik bo vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje javnega razpisa, ocenil po spodaj navedenih merilih, za vsak sklop posebej.
Merilo
Največje število možnih točk
1. Jasnost opredelitve aktivnosti in metode dela v operaciji
10
2. Prijavitelj prepoznava kritična tveganja ter ukrepe za njihovo odpravo
5
3. Prijavitelj je predstavil tudi dodatne (inovativne) vsebine
5
4. Prijavitelj je usposobljen za izvedbo operacije
3
5. Prijavitelj zagotavlja trajnost operacije
3
6. Plan aktivnosti obveščanja in objavljanja
5
7. Kakovost finančnega načrta in stroškovna učinkovitost operacije
4
8. Prijavitelj je predvidel sodelovanje večjega števila medkulturnih mediatorjev
4
9. Prijavitelj je predvidel sodelovanje medkulturnih mediatorjev iz različnih medkulturnih in govornih področij
5
Pri vsakem merilu lahko vloga prejme število točk, kot je razvidno iz podane ocenjevalne lestvice.
Največje možno število prejetih točk po merilih je 44.
Izbrana vloga mora doseči vsaj 22 točk pri vsakem posameznem sklopu posebej. Če nobena vloga ne doseže minimalno potrebno število točk, se ne izbere noben prijavitelj, javni razpis pa se kot neuspešen zaključi.
Izbrana bo po ena vloga za vsak posamezen sklop.
V primeru dveh ali več prijaviteljev z istim doseženim številom točk, se izbere prijavitelj, ki je predvidel večje število medkulturnih mediatorjev. V kolikor so prijavitelji izenačeni tudi po tem kriteriju, se izbere prijavitelja, ki je predvidel večje število kulturno jezikovnih področij, ki jih pokrivajo medkulturni mediatorji.
Operacije bodo ocenjene skladno z navedenimi kriteriji ob primerjavi istovrstnih operacij in ob upoštevanju specifičnosti posameznih operacij.
Ocenjujejo se tiste vloge, ki izpolnjujejo vse formalne pogoje in za njih ni izključitvenih razlogov.
Vsako vlogo ocenijo štirje (4) ocenjevalci na podlagi devetih meril, opredeljenih v 13. točki II Del: Navodila prijaviteljem za izdelavo vloge razpisne dokumentacije javnega razpisa. Ocenjevalci so člani komisije, ki jih s sklepom imenuje predstojnik urada in so zaposleni na uradu.
Ocenjuje se tako, da vsak ocenjevalec pregleda vlogo in jo oceni skladno z merili, ki so določena z razpisno dokumentacijo. Glede na kvaliteto podane vsebine v vlogi, se pri posameznem merilu izbere eno (1) najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v vlogi. Oceno pri posameznem merilu mora ocenjevalec pisno utemeljiti.
Končno oceno vloge predstavlja aritmetična sredina oziroma povprečje posamičnih ocen vseh ocenjevalcev. Izbere se vloga, ki bo dosegla najvišje število točk.
Ocenjevalna lestvica v okviru posameznega merila:
Merilo
Število možnih točk
1. Jasnost opredelitve aktivnosti in metode dela v operaciji
10
Ocenjuje se ali so aktivnosti konkretno opredeljene in opisane ter količinsko/časovno ovrednotene. Prav tako se ocenjuje ali je pri vsaki aktivnosti konkretizirana metoda dela. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi. 
Vse aktivnosti in metode dela so konkretno opredeljene in opisane ter količinsko/časovno ovrednotene.
10
Več kot polovica aktivnosti in metod dela je konkretno opredeljenih in opisanih ter količinsko/časovno ovrednotenih.
8
Polovica aktivnosti in metod dela je konkretno opredeljenih in opisanih ter količinsko/časovno ovrednotenih.
5
Manj kot polovica aktivnosti in metode dela je konkretno opredeljenih in opisanih ter količinsko/časovno ovrednotenih.
3
2. Prijavitelj prepozna kritična tveganja ter ukrepe za njihovo odpravo
5
Ocenjuje se ali prijavitelj prepozna kritična tveganja, ki lahko nastanejo pri izvajanju operacije in ali prijavitelj predvideva ustrezne ukrepe za odpravo kritičnih tveganj. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi.
Prijavitelj prepozna kritična tveganja in predvideva ustrezne ukrepe za odpravo prepoznanih kritičnih tveganj.
5
Prijavitelj sicer prepozna določena kritična tveganja, vendar ne predvideva ustreznih ukrepov za odpravo prepoznanih kritičnih tveganj.
2
Prijavitelj ne prepozna določena kritična tveganja in ne predvideva ustreznih ukrepov za odpravo kritičnih tveganj.
0
3. Prijavitelj ponuja tudi dodatne (inovativne) vsebine, ki operaciji prinašajo dodano vrednost
5
Ocenjuje se ali je prijavitelj v prijavi operacije ponudil dodatne (inovativne) vsebine in ali ponujene dodatne (inovativne) vsebine temeljijo na ugotovljenih potrebah ciljne skupine in ali je jasno razvidno, da ponujene dodatne (inovativne) vsebine prinašajo dodano vrednost. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi.
Prijavitelj je v prijavi operacije ponudil dodatne (inovativne) vsebine, ki v celoti temeljijo na ugotovljenih potrebah ciljne skupine in je jasno razvidno, da prinašajo dodano vrednost.
5
Prijavitelj je v prijavi operacije ponudil dodatne (inovativne) vsebine, ki delno temeljijo na ugotovljenih potrebah ciljne skupine in ni jasno razvidno, da prinašajo dodano vrednost.
3
Prijavitelj v prijavi operacije ni ponudil dodatne (inovativne) vsebine, ki bi temeljila na ugotovljenih potrebah ciljne skupine in ki bi prinašala dodano vrednost.
0
4. Usposobljenost za izvedbo operacije
3
Ocenjuje se ali je prijavitelj v zadnjih treh letih pred datumom objave javnega razpisa v Uradnem listu RS izvedel operacije, namenjene ranljivim družbenim skupinam. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi.
Prijavitelj je izvedel 3 ali več operacij, namenjenih ranljivim skupinam v zadnjih treh letih.
3
Prijavitelj je izvedel 2 operaciji, namenjeni ranljivim skupinam v zadnjih treh letih.
2
Prijavitelj je izvedel 1 operacijo, namenjeno ranljivim skupinam v zadnjih treh letih.
1
Prijavitelj ni izvajal operacij, namenjenih ranljivim skupinam v zadnjih treh letih.
0
5. Prijavitelj zagotavlja trajnost operacije
3
Ocenjuje se ali prijavitelj utemeljuje zagotavljanje trajnosti operacije (nadaljnja uporaba pridobljenega znanja, opreme in neopredmetenih sredstev, možnost prenosa učinkov in rezultatov na druga geografska področja, dejavnosti ali cilje skupine) ter ali ima prijavitelj zagotovljena sredstva za zagotavljanje trajnosti operacije tudi po zaključku operacije, katere aktivnosti bo lahko izvajal in če bo imel za to zagotovljen kader. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi.
Prijavitelj bo imel zagotovljena sredstva in kader za nadaljnje aktivnosti tudi po zaključku operacije in jasno utemeljuje zagotavljanje trajnosti operacije. 
3
Prijavitelj bo imel le delno zagotovljena sredstva in kader za nadaljnje aktivnosti tudi po zaključku operacije in le delno utemeljuje zagotavljanje trajnosti operacije.
1
Prijavitelj ne bo imel zagotovljenih sredstev in kadra za nadaljnje aktivnosti po zaključku operacije in ne utemeljuje zagotavljanje trajnosti operacije.
0
6. Plan aktivnosti obveščanja javnosti in objavljanja, ki zajema dodatne aktivnosti, kot so objave na spletni strani, PR članki in podobno 
5
Ocenjuje se ali je načrtovan plan obveščanja javnosti in objavljanja ustrezen glede na cilje operacije ter ali je objavljanje vsebin časovno in vsebinsko usklajeno z načrtovanimi aktivnostmi. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi.
Načrtovan plan obveščanja javnosti in objavljanja je v celoti ustrezen glede na cilje operacije, objavljanje vsebin je časovno in vsebinsko v celoti usklajeno z načrtovanimi aktivnostmi.
5
Načrtovan plan obveščanja javnosti in objavljanja je le delno ustrezen glede na cilje operacije, objavljanje vsebin je časovno in vsebinsko le delno usklajeno z načrtovanimi aktivnostmi.
3
Načrtovan plan obveščanja javnosti in objavljanja je neustrezen glede na cilje operacije, objavljanje vsebin je časovno in vsebinsko neusklajeno z načrtovanimi aktivnostmi.
0
7. Kakovost finančnega načrta in stroškovna učinkovitost operacije
4
Ocenjuje se ali so stroški realno ocenjeni in ustrezno razporejeni po letih ter ali so dejansko potrebni za izvedbo operacije in relevantni glede na predvidene dejavnosti. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi.
Stroški so v celoti realno ocenjeni in ustrezno razporejeni po letih ter so dejansko potrebni in relevantni za izvedbo operacije, glede na predvidene aktivnosti.
4
Stroški so večinoma realno ocenjeni in ustrezno razporejeni po letih ter so večinoma dejansko potrebni in relevantni za izvedbo operacije, glede na predvidene aktivnosti.
3
Stroški so v manjši meri realno ocenjeni in ustrezno razporejeni po letih ter so v manjši meri dejansko potrebni in relevantni za izvedbo operacije, glede na predvidene aktivnosti.
1
Stroški niso realno ocenjeni in ustrezno razporejeni po letih ter niso dejansko potrebni in relevantni za izvedbo operacije, glede na predvidene aktivnosti.
0
8. Prijavitelj je predvidel sodelovanje večjega števila izvajalcev medkulturne mediacije
4
Ocenjuje se ali prijavitelj ves čas trajanja operacije zagotavlja storitve medkulturnega mediatorja. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi.
Prijavitelj je predvidel sodelovanje 10 ali več medkulturnih mediatorjev ves čas trajanja operacije.
4
Prijavitelj je predvidel sodelovanje od 8 do 9 medkulturnih mediatorjev ves čas trajanja operacije.
3
Prijavitelj je predvidel sodelovanje od 6 do 7 medkulturnih mediatorjev ves čas trajanja operacije.
2
Prijavitelj je predvidel sodelovanje od 4 do 5 medkulturnih mediatorjev ves čas trajanja operacije.
1
9. Prijavitelj je predvidel sodelovanje izvajalcev medkulturne mediacije iz različnih medkulturnih in govornih področij
5
Ocenjuje se ali prijavitelj ves čas trajanja operacije zagotavlja storitve medkulturnih mediatorjev iz različnih medkulturnih in govornih področij. Izbrati eno, najbolj ustrezno oceno glede na navedbe v prijavi.
Prijavitelj je predvidel sodelovanje medkulturnih mediatorjev iz več kot 6 različnih medkulturnih in govornih področij ves čas trajanja operacije.
5
Prijavitelj je predvidel sodelovanje medkulturnih mediatorjev iz 6 različnih medkulturnih in govornih področij ves čas trajanja operacije.
4
Prijavitelj je predvidel sodelovanje medkulturnih mediatorjev iz 5 različnih medkulturnih in govornih področij ves čas trajanja operacije.
3
Prijavitelj je predvidel sodelovanje medkulturnih mediatorjev iz 4 različnih medkulturnih in govornih področij ves čas trajanja operacije.
2
Prijavitelj je predvidel sodelovanje medkulturnih mediatorjev iz 3 različnih medkulturnih in govornih področij ves čas trajanja operacije.
1
5. Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago za predmet javnega razpisa
Okvirna višina sredstev za predmetni javni razpis v celoti znaša 729.333,34 EUR za izvajanje v obdobju od podpisa pogodbe do porabe sredstev, namenjenih izvajanju operacije oziroma najkasneje do 31. 12. 2027.
Za Sklop 1 okvirna višina sredstev znaša 220.000,00 EUR.
Za Sklop 2 okvirna višina sredstev znaša 200.000,00 EUR
Za Sklop 3 okvirna višina sredstev znaša 189.111,34 EUR.
Za Sklop 4 okvirna višina sredstev znaša 120.222,00 EUR
Zgoraj navedeni znesek predstavlja višino sredstev, ki jih namenja naročnik za izvedbo aktivnosti operacije za izpolnitev ciljev operacije. Sredstva za izvajanje predmetnega javnega razpisa so zagotovljena s strani Sklada za azil, migracije in vključevanje, iz operacije Krepitev medkulturnega dialoga, šifra operacije AM.SO2.1.3-01 v višini 75 % upravičenih stroškov (kar znaša 547.000,00 EUR) in sredstev proračuna Republike Slovenije v višini 25 % upravičenih stroškov (kar znaša 182.333,34 EUR) oziroma po sklopih:
– za Sklop 1 so zagotovljena sredstva iz Sklada za azil, migracije in vključevanje v višini 165.000,00 EUR in sredstva proračuna Republike Slovenije v višini 55.000,00 EUR
– za Sklop 2 so zagotovljena sredstva iz Sklada za azil, migracije in vključevanje v višini 150.000,00 EUR in sredstva proračuna Republike Slovenije v višini 50.000,00 EUR
– za Sklop 3 so zagotovljena sredstva iz Sklada za azil, migracije in vključevanje v višini 141.833,50 EUR in sredstva proračuna Republike Slovenije v višini 47.277,84 EUR
– za Sklop 4 so zagotovljena sredstva iz Sklada za azil, migracije in vključevanje v višini 90.166,50 EUR in sredstva proračuna Republike Slovenije v višini 30.055,50 EUR.
6. Predložitev vloge
Vloga se šteje za pravočasno, če jo naročnik prejme do petka, 4. 7. 2025, najkasneje do 12. ure.
Prijavitelji oddajo vloge s priporočeno pošiljko po pošti ali osebno na naslov naročnika: Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov, Cesta v Gorice 15, 1000 Ljubljana.
Vse nepravočasno prejete vloge bo komisija izločila iz postopka odpiranja vlog in jih neodprte vrnila prijaviteljem.
7. Odpiranje vlog: odpiranje vlog ni javno. Odpiranje bo potekalo predvidoma 4. 7. 2025 ob 13. uri.
8. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa: prijavitelji bodo o izboru operacije oziroma izidu javnega razpisa obveščeni v roku 15 dni od dneva sprejetja odločitve o dodelitvi sredstev. Slednja bo sprejeta predvidoma v 60 dneh od roka za predložitev vlog.
9. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija je dostopna na internetnem naslovu naročnika: Javne objave Urada vlade za oskrbo in integracijo migrantov | GOV.SI.
Opozorilo: prijaviteljem se priporoča, da vse do izteka roka za oddajo vloge, na navedenem internetnem naslovu naročnika spremljajo objave morebitnih dodatnih pojasnil, spremembo razpisne dokumentacije ipd., v nasprotnem primeru tvegajo oddajo nepopolne vloge zaradi neupoštevanja morebitnih sprememb ali npr. dopolnitve razpisne dokumentacije.
10. Dodatna obvestila in pojasnila
Prijavitelji lahko v pisni obliki zahtevajo dodatna pojasnila v zvezi s pripravo vloge. Naročnik bo odgovore objavil na internetnem naslovu naročnika: https://www.gov.si/drzavni-organi/vladne-sluzbe/urad-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/javne-objave-urada-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/ in sicer najkasneje 4 (štiri) dni pred iztekom roka za oddajo vlog, pod pogojem, da bo naročnik prejel zahtevo za dodatna pojasnila najkasneje do ponedeljka, 30. 6. 2025, do 14. ure.
Vsa dopolnilna dokumentacija (morebitna dodatna pojasnila v zvezi s pripravo vloge, spremembe ali dopolnitve razpisne dokumentacije) bo objavljena na internetnem naslovu naročnika: https://www.gov.si/drzavni-organi/vladne-sluzbe/urad-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/javne-objave-urada-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/
Opozorilo: Prijaviteljem se priporoča, da vse do izteka roka za oddajo vloge, na navedenem internetnem naslovu naročnika spremljajo objave morebitnih dodatnih pojasnil, sprememb razpisne dokumentacije ipd., v nasprotnem primeru tvegajo oddajo nepopolne vloge zaradi neupoštevanja morebitne spremembe ali npr. dopolnitve razpisne dokumentacije.
Vprašanja lahko prijavitelji pošljejo po elektronski pošti na naslov: gp.uoim@gov.si, s pripisom: Dodatne informacije – Javni razpis za izvajanje operacije »Krepitev medkulturnega dialoga«, št. 430-104/2024.
Na zahteve za dodatna pojasnila, ki jih naročnik ne bo prejel do zgoraj navedenega roka, naročnik ne bo dajal pojasnil. V primeru, da zahteva za dodatna pojasnila ne bo posredovana na zgoraj navedeni način, naročnik ne jamči za pravočasni odgovor.
Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti