Uradni list

Številka 39
Uradni list RS, št. 39/2023 z dne 31. 3. 2023
Uradni list

Uradni list RS, št. 39/2023 z dne 31. 3. 2023

Kazalo

1104. Pravilnik o dodelitvi finančnih sredstev za izgradnjo malih čistilnih naprav v Občini Sveti Jurij ob Ščavnici, stran 3543.

  
Na podlagi 15. člena Statuta Občine Sveti Jurij ob Ščavnici (Uradni list RS, št. 29/00, 77/02) je Občinski svet Občine Sveti Jurij ob Ščavnici na 4. redni seji dne 22. 3. 2023 sprejel
P R A V I L N I K 
o dodelitvi finančnih sredstev za izgradnjo malih čistilnih naprav v Občini Sveti Jurij ob Ščavnici 
1. člen 
S tem pravilnikom se določi postopek dodelitve nepovratnih sredstev občinskega proračuna za sofinanciranje malih čistilnih naprav.
2. člen 
Občina skladno z Operativnim programom odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode v Republiki Sloveniji kot lokalna skupnost za namen sofinanciranja nakupa in gradnje malih (individualnih ali skupinskih) čistilnih naprav, velikosti do 50 PE (populacijskih ekvivalentov) zagotavlja proračunska sredstva.
Obseg sredstev za sofinanciranje malih čistilnih naprav se določi v proračunu občine za posamezno leto. V proračunu občine se zagotovijo tudi morebitna manjkajoča sredstva, ki so bila upravičencem dodeljena v prejšnjem letu, vendar so presegala skupno vrednost proračunske postavke v tistem letu za ta namen.
3. člen 
Do sofinanciranja so upravičeni investitorji: fizične osebe s stalnim prebivališčem na območju Občine Sveti Jurij ob Ščavnici za stanovanjske objekte na delu območja Občine Sveti Jurij ob Ščavnici, kjer z Operativnim programom odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode za območje Občine Sveti Jurij ob Ščavnici ni predvidena izgradnja kanalizacijskega omrežja.
4. člen 
Višino sofinanciranja določi Občinski svet Občine Sveti Jurij ob Ščavnici s sklepom. V primeru, da je mala čistilna naprava sofinancirana tudi iz drugih virov javnih sredstev, skupna vrednost sofinanciranja ne sme preseči 100 % vrednosti upravičenih stroškov investicije. V primeru, da izračunana skupna vrednost sofinanciranja presega 100 % vrednosti upravičenih stroškov investicije, se sofinanciranje občine ustrezno zniža.
Za posamezno malo čistilno napravo je možno pridobiti sredstva sofinanciranja občine, ki se dodeljujejo po tem pravilniku le enkrat.
5. člen 
Upravičeni stroški sofinanciranja investicije so:
– nakup čistilne naprave,
– gradbena in montažna dela povezana z vgradnjo čistilne naprave.
DDV ni upravičen strošek.
Upravičeni stroški se dokazujejo s plačanimi računi dobavitelja čistilne naprave oziroma izvajalca del.
6. člen 
Osnovni pogoji za sofinanciranje male čistilne naprave so:
– Čistilna naprava mora biti izven aglomeracij znotraj katerih se v skladu z Operativnim programom odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode za območje Občine Sveti Jurij ob Ščavnici predvideva izgradnja kanalizacije.
– Vlagatelj mora biti lastnik zemljišča, oziroma mora imeti pridobljeno pravico gradnje.
– Objekt, h kateremu je zgrajena mala čistilna naprava, mora biti zgrajen v skladu z veljavnimi predpisi s področja gradnje.
– Tipska mala čistilna naprava mora imeti izdano izjavo o lastnostih MKČN.
– Mala čistilna naprava mora imeti ustrezen izvid prvih meritev na iztoku MKČN, pooblaščenega izvajalca monitoringa odpadnih vod, rezultati katerega morajo biti v okviru mejnih vrednosti.
– Mala čistilna naprava mora imeti pridobljeno vso ustrezno dokumentacijo, ki je na datum letnega javnega razpisa za male komunalne čistilne naprave predpisana s področno zakonodajo. Zahtevana dokumentacija se podrobneje opredeli v letnem javnem razpisu.
7. člen 
Sofinanciranje se izvede na osnovi letnega javnega razpisa za sofinanciranje malih čistilnih naprav po tem pravilniku, s katerim se določi podrobnejše pogoje in postopke pridobitve nepovratnih sredstev. Javni razpis se objavi po sprejemu proračuna v posameznem letu in je odprt do 30. oktobra v posameznem letu.
8. člen 
Če vloga ob vložitvi ni popolna, se prosilca pozove, da vlogo v roku 8 dni dopolni. Če tega ne stori, oziroma je vloga kljub dopolnitvi še vedno nepopolna, se vloga s sklepom zavrže.
9. člen 
Postopek dodeljevanja sredstev izvaja tričlanska komisija, katero s sklepom imenuje župan. Komisija je imenovana za obdobje mandata župana. Komisija obravnava prispele popolne vloge po vrstnem redu njihove vložitve. Komisija pripravi na podlagi pregleda prispele vloge predlog o dodelitvi sredstev sofinanciranja. Na podlagi predloga komisije o dodelitvi proračunskih sredstev odloči občinska uprava s sklepom.
Na osnovi sklepa se medsebojno razmerje med občino in prejemnikom sredstev opredeli s pisno pogodbo o sofinanciranju.
V pogodbi se določijo roki nakazila sofinancerskih sredstev. Rok je praviloma 30 dni od podpisa pogodbe, razen v primeru, ko v proračunu občine za ta namen ni zagotovljena zadostna višina sredstev. V tem primeru se nakazilo izvede po zagotovitvi sredstev v proračunu občine.
10. člen 
Če komisija ugotovi, da so bila sredstva dodeljena na podlagi neresničnih ali zavajajočih podatkov v vlogi, ali je prejemnik prekršil določila pogodbe, je občina upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev. Prejemnik mora na osnovi takšne zahteve, občini vrniti prejeta sredstva s pripadajočimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje.
11. člen 
Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodelitvi finančnih sredstev za izgradnjo malih čistilnih naprav v Občini Sveti Jurij ob Ščavnici (Uradni list RS, št. 97/11, 85/13, 90/15, 67/16).
12. člen 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 354-0007/2023-003
Sveti Jurij ob Ščavnici, dne 22. marca 2023
Župan 
Občine Sveti Jurij ob Ščavnici 
Andrej Vrzel 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti