Uradni list

Številka 14
Uradni list RS, št. 14/2023 z dne 3. 2. 2023
Uradni list

Uradni list RS, št. 14/2023 z dne 3. 2. 2023

Kazalo

246. Pravilnik o merilih za finančno ovrednotenje nalog lovskih organizacij, stran 794.

  
Na podlagi drugega odstavka 23. člena Zakona o divjadi in lovstvu (Uradni list RS, št. 16/04, 120/06 – odl. US, 17/08, 46/14 – ZON-C, 31/18, 65/20, 97/20 – popr. in 44/22) ministrica za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano izdaja
P R A V I L N I K 
o merilih za finančno ovrednotenje nalog lovskih organizacij 
I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
(vsebina) 
Ta pravilnik določa merila za finančno ovrednotenje nekaterih nalog, ki jih pod pogoji javne službe in v javnem interesu opravljajo lovske organizacije in ki se lahko financirajo ali sofinancirajo iz proračuna Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: proračun).
II. ZAVOD ZA GOZDOVE SLOVENIJE 
2. člen 
(splošna določba) 
V tem poglavju se določajo merila za finančno ovrednotenje nalog lovišč s posebnim namenom, ki so v upravljanju Zavoda za gozdove Slovenije (v nadaljnjem besedilu: zavod).
3. člen 
(stroški in vlaganja) 
Za izvajanje nalog pod pogoji javne službe so upravičeni stroški in vlaganja zavoda v loviščih s posebnim namenom (v nadaljnjem besedilu: LPN) naslednji:
1. stroški dela, ki zajemajo osnovno plačo, dodatke, nadomestila plač, prispevke delodajalca in druge stroške dela (npr. strošek prevoza na delo in z dela, regres za letni dopust, jubilejne nagrade, odpravnine, regres za prehrano, nadomestila za uporabo zasebne opreme v službene namene);
2. materialni stroški, kiso neposredni in posredni ter vključujejo stroške blaga in storitev, ki so potrebni za izvajanje javnih nalog (npr. gorivo, kilometrine za uporabo lastnih vozil v službene namene, krmila, elektrika);
3. investicijsko vzdrževanje, ki je vlaganje, ki povečujejo nabavno vrednost osnovnega sredstva. Osnovna sredstva, ki so potrebna za nemoteno delo LPN ter so v lasti Republike Slovenije in v upravljanju zavoda, so npr. stavbe, lovske koče, vozila, računalniška oprema, informacijski sistem;
4. stroški tekočega vzdrževanja, ki so stroškivlaganja, namenjenega ohranjanju vrednosti osnovnega sredstva.
4. člen 
(višina stroškov dela in materialnih stroškov) 
(1) Višina stroškov dela se obračuna v skladu z veljavnimi predpisi s področja plač javnega sektorja in notranjimi akti ter navodili zavoda, ki jih sprejme Svet zavoda ali direktor.
(2) Materialni stroški se obračunajo na podlagi prejetih računov za dobavljen material in blago ter opravljene storitve za neposredne in posredne stroške. Višina posrednih materialnih stroškov se določi v sorazmerju glede na opravljene delovne ure za posamezne javne naloge.
(3) Stroški investicijskega vzdrževanja se obračunajo na podlagi prejetih računov.
(4) Višina sredstev za vlaganja v osnovna sredstva se določi na podlagi prejetih računov.
(5) Naročanje blaga in storitev mora zavod izvajati v skladu z veljavnimi predpisi, ki urejajo javno naročanje.
5. člen 
(ukrepi v življenjskem okolju divjadi) 
(1) V LPN, ki so v upravljanju zavoda, se izvajajo ukrepi za varstvo divjadi in življenjskega okolja ter ukrepi za ohranjanje in izboljševanje življenjskih razmer za divjad v skladu s pravilnikom, ki ureja načrte upravljanja z divjadjo in ukrepanja v okolju divjadi. Naloga iz tega člena zajema tudi sodelovanje pri izdelavi presoj življenjskih možnosti divjadi.
(2) Iz proračuna se za naloge iz tega člena lahko sofinancira do 30 % izkazanih stroškov dela in materialnih stroškov.
6. člen 
(odvzem divjadi) 
(1) Odvzem divjadi zajema izvajanje načrtovanega odvzema divjadi v skladu z načrti upravljanja z divjadjo, izvajanje odstrela bolne ali poškodovane divjadi in izvajanje izrednih posegov v populacije divjadi. Naloga iz tega člena zajema tudi vodenje predpisanih evidenc o uplenjeni in najdeni poginuli divjadi.
(2) Iz proračuna se za naloge iz tega člena lahko sofinancira do 10 % izkazanih stroškov dela in materialnih stroškov.
7. člen 
(ukrepi preventivnega zdravstvenega varstva divjadi) 
(1) Ukrepi preventivnega zdravstvenega varstva divjadi zajemajo spremljanje zdravstvenega stanja populacij divjadi, obveščanje pristojnih institucij v primeru suma nalezljivih bolezni, zbiranje vzorcev za spremljavo zdravstvenega stanja in izvajanje biovarnostnih ukrepov za preprečevanje ter širjenje kužnih bolezni.
(2) Iz proračuna se za naloge iz tega člena lahko sofinancira do 50 % izkazanih stroškov dela in materialnih stroškov.
8. člen 
(monitoring populacij divjadi) 
(1) Zbiranje podatkov o divjadi in njenih odnosih z življenjskim okoljem po določeni metodologiji monitoringa zajema izvedbo terenskega dela ter analizo in obdelavo teh podatkov. Naloga iz tega člena zajema tudi podajanje predlogov in sodelovanje pri izpopolnjevanju novih metod monitoringa in oblikovanju načinov sonaravnega upravljanja z divjadjo ter njihovo preizkušanje v praksi.
(2) Iz proračuna se za naloge iz tega člena lahko sofinancira do 70 % izkazanih stroškov dela in materialnih stroškov.
9. člen 
(škode od in na divjadi) 
(1) Aktivnosti v zvezi s škodo od in na divjadi zajemajo:
1. izvajanje načrtovanih ukrepov za preprečevanje škode od divjadi in na divjadi;
2. preučevanje in testiranje novih rešitev za zavarovanje človekovega premoženja pred škodami od divjadi in za zmanjševanje ter preprečevanje škod na divjadi;
3. ocenjevanje škod na lovnih površinah, reševanje škodnih primerov in posredovanje potrebnih podatkov v pristojno reševanje;
4. povračilo škod od divjadi lastnikom oziroma uporabnikom zemljišč, razen povračila škod iz tretjega odstavka 54. člena zakona, ki ureja divjad in lovstvo, za katero odškodninsko odgovarja Republika Slovenija;
5. sodelovanje v komisijah in drugih organih za ocenjevanje škod od in na divjadi na lovnih površinah.
(2) Iz proračuna se za naloge iz tega člena lahko sofinancira do 20 % izkazanih stroškov dela in materialnih stroškov.
10. člen 
(usposabljanje) 
(1) Zavod organizira, izvaja in sodeluje pri:
1. vseh vrstah usposabljanj zaposlenih v zavodu na področju lovstva in naravovarstva;
2. usposabljanju kandidatov za opravljanje praktičnega dela lovskega izpita;
3. pri praktičnem usposabljanju lovcev in izvajanju lovsko čuvajske službe;
4. drugih usposabljanjih s področja lovstva in lovske prakse.
(2) Pri organizaciji in izvedbi usposabljanj so upravičeni stroški izdatki za predavatelje, mentorje, člane izpitne komisije za opravljanje praktičnega dela lovskega izpita ter za kritje stroškov najema prostorov.
(3) Kot merila za izdatke iz prejšnjega odstavka se upoštevajo:
1. predavateljska ura, ki se ovrednoti na 50 eurov za eno uro predavanja;
2. ura dela člana izpitne komisije, ki se ovrednoti na 50 eurov za eno uro opravljanja izpita;
3. najemnina za najem prostora za izvedbo izobraževanja oziroma usposabljanja, ki se ovrednoti do 50 % izkazane vrednosti najema, vendar največ do 100 eurov na dan.
(4) Iz proračuna se za naloge iz tega člena lahko sofinancira do 80 % izkazanih stroškov dela in materialnih stroškov.
11. člen 
(komuniciranje z javnostjo) 
(1) Komuniciranje z lastniki zemljišč in ostalo javnostjo, ki poteka neposredno, na organiziranih dogodkih ali preko sredstev javnega obveščanja s področja divjadi in lovstva, zajema:
1. organiziranje in sodelovanje na različnih dogodkih, prireditvah in sejmih;
2. organizacija in izvedba usposabljanj in učnih delavnic za širšo ter strokovno javnost;
3. objava strokovnih člankov;
4. predstavitev dela, vodenje različnih vrst ogledov ter strokovnih ekskurzij v LPN;
5. delo s predšolsko, šolsko mladino in študenti;
6. priprava gradiv za namen izobraževanja in promocije.
(2) Za kritje stroškov najema prostorov za izvedbo komuniciranja se ovrednoti do 50 % izkazane vrednosti najema, vendar največ do 100 eurov na dan.
(3) Za kritje stroškov izdaje publikacij oziroma plakatov ali objave oglasov v sredstvih javnega obveščanja se ovrednoti do 50 % izkazane vrednosti.
(4) Iz proračuna se za naloge iz tega člena lahko sofinancira do 80 % izkazanih stroškov dela in materialnih stroškov.
12. člen 
(lovsko čuvajska služba) 
(1) Za izvajanje nadzornih nalog v skladu s predpisi, ki urejajo področje divjadi in lovstva ter naravovarstva, ki lahko potekajo v sodelovanju z lovsko in drugimi inšpekcijami ter drugimi pristojnimi organi, zavod organizira lovsko-čuvajsko službo.
(2) Opravljeni obseg nadzora mora biti evidentiran v dnevniku lovskega čuvaja v skladu s pravilnikom, ki ureja lovsko- čuvajsko službo.
(3) Iz proračuna se lahko sofinancira delovanje lovsko čuvajske službe do 60 % izkazanih stroškov dela in materialnih stroškov.
13. člen 
(znanstveno raziskovalno delo) 
(1) Zavod sodeluje pri podajanju predlogov znanstveno raziskovalnih nalog v zvezi z divjadjo in lovstvom ter sodeluje pri znanstveno-raziskovalnem delu v zvezi z divjadjo in lovstvom.
(2) Iz proračuna se za naloge iz tega člena lahko sofinancira do 80 % izkazanih stroškov dela in materialnih stroškov, ki niso sofinancirani iz drugega vira.
14. člen 
(druge naloge) 
(1) Zavod v okviru upravljanja LPN opravlja tudi druge naloge s področja divjadi in lovstva:
1. sodelovanje pri upravljanju lovišč v primerih odvzema koncesij za trajnostno gospodarjenje z divjadjo upravljavkam lovišč v skladu z uredbo, ki ureja podelitev koncesij za trajnostno gospodarjenje z divjadjo;
2. ponovno naseljevanje iztrebljenih ter dodajanje redkih in ogroženih avtohtonih vrst divjadi ter vzpostavljanje primernega življenjskega okolja zanje.
(2) Iz proračuna se za naloge iz tega člena lahko sofinancira do 80 % izkazanih stroškov dela in materialnih stroškov.
15. člen 
(investicijska vlaganja v osnovna sredstva za delovanje LPN in investicijsko vzdrževanje) 
(1) Za svoje delovanje zavod uporablja osnovna sredstva, kot so stavbe, lovske koče, vozila, računalniška oprema, oprema, ki je potrebna za izvajanje del v življenjskem okolju divjadi, oprema za preprečevanje škod od divjadi in druga osnovna sredstva.
(2) Iz proračuna se lahko sofinancirajo investicijska vlaganja v osnovna sredstva do 150.000 eurov letno.
(3) Iz proračuna se lahko sofinancirajo stroški za investicijsko vzdrževanje osnovnih sredstev do 50.000 eurov letno.
16. člen 
(letni program dela in finančni načrt za naloge iz tega pravilnika, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna) 
(1) Naloge iz tega pravilnika se izvajajo na podlagi letnega programa dela in finančnega načrta, ki ju pripravi zavod in predloži v potrditev ministrstvu, pristojnemu za divjad in lovstvo (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
(2) Na podlagi podatkov o obsegu izvršenih nalog iz preteklega leta ministrstvo vsako leto pripravi in pošlje zavodu izhodišča za pripravo letnega programa dela in finančnega načrta.
(3) Letni program dela in finančni načrt morata vsebovati vse zahteve iz izhodišč iz prejšnjega odstavka za pripravo programa dela in finančnega načrta ter:
1. predlog nalog, ki se sofinancirajo iz proračuna, njihov opis in obseg izvajanja ter namen, cilje in pričakovane rezultate izvajanja nalog, ki se sofinancirajo iz proračuna;
2. kazalnike uspešnosti nalog iz prejšnje točke in
3. finančni načrt izvajanja nalog.
(4) Zavod mora letni program dela in finančni načrt za LPN za prihodnje leto posredovati v potrditev ministrstvu v roku, ki ga določa predpis o izvrševanju proračuna v okviru skupnega predloga programa dela in finančnega načrta za celoten zavod, ki ju predhodno potrdi Svet zavoda.
(5) Ministrstvo potrdi letni program dela in finančni načrt, ki vsebuje vse zahteve iz tega člena in je skladen z izhodišči za pripravo letnega programa dela in finančnega načrta, sicer letni program dela zavrne in predlaga zavodu popravke.
(6) Na podlagi potrjenega letnega programa dela in finančnega načrta ministrstvo in zavod skleneta letno pogodbo o sofinanciranju nalog s področja javne službe za divjad in lovstvo v javnem interesu, ki je lahko sestavni del splošne pogodbe o financiranju zavoda.
17. člen 
(financiranje ali sofinanciranje nalog v javnem interesu) 
(1) Naloge iz tega pravilnika se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna v skladu z razpoložljivimi sredstvi v posameznem proračunskem letu. Pri izvajanju nalog v javnem interesu lahko nastajajo tudi drugi stroški, ki niso financirani ali sofinancirani iz proračuna.
(2) Izplačila iz proračuna za opravljene naloge se izvajajo na podlagi pogodbe iz prejšnjega člena in zahtevkov, katerim so priložena dokazila o porabi sredstev ter vsebinska poročila o izvedenih nalogah, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna v preteklem obdobju v skladu z letnim programom dela in finančnim načrtom zavoda.
(3) Za obdobje, ko ministrstvo še ni potrdilo letnega programa dela in finančnega načrta, se zagotovi začasno financiranje ali sofinanciranje s sklenitvijo pogodbe med ministrstvom in zavodom o začasnem financiranju ali sofinanciranju.
(4) Če zavod opravi manjši obseg nalog, kot je določen z letnim programom dela in finančnim načrtom, se izplača le toliko sredstev, kolikor je izvedenih nalog priznalo ministrstvo.
(5) Kadar je skupni obseg nalog opravljen v večjem obsegu, kot je določen z letnim programom dela in finančnim načrtom, se povečani obseg dela ne plača iz proračuna.
(6) O morebitnem presežku prihodkov nad odhodki, ki jih ustvari zavod v okviru upravljanja LPN, odloča v skladu z ustanovitvenim aktom Vlada RS.
(7) Izplačilo opravljenega dela v mesecu decembru tekočega leta se izplača iz proračuna za prihodnje leto.
(8) Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek, razen v obsegu, ki ni povračljiv.
18. člen 
(poročanje) 
(1) Zavod mora pripraviti letno poročilo o opravljenem delu v LPN in finančno poročilo za preteklo koledarsko leto ter ga predložiti v potrditev ministrstvu v roku, ki ga določa pravilnik, ki ureja izvrševanje proračuna, v sklopu skupnega poročila o delu in finančnega poročila zavoda.
(2) Poročilo iz prejšnjega odstavka mora vsebovati:
1. uresničene cilje letnega programa dela in doseganje načrtovanega dela;
2. posebnosti pri izvedbi letnega programa dela in morebitna odstopanja od letnega programa dela;
3. obrazložitev porabe sredstev;
4. obseg in vrednost izvedenih nalog;
5. pregled prihodkov, vključno s prilivi sredstev iz proračuna ter drugih virov in odhodkov, namenjenih izvajanju nalog, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna, in predloge za nadaljnje delo.
(3) Zavod mora voditi ločeno računovodstvo za opravljanje nalog v LPN, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna na način, ki omogoča finančni in strokovni nadzor nad izvajanjem teh nalog.
III. LOVSKA ZVEZA SLOVENIJE 
19. člen 
(izobraževanja in usposabljanja) 
(1) Lovska zveza Slovenije (v nadaljnjem besedilu: zveza) v javnem interesu oziroma po javnem pooblastilu organizira in izvaja izobraževanja ter usposabljanja na naslednjih področjih:
1. pridobitev lovskega izpita;
2. pridobitev lovsko-čuvajskega izpita;
3. dopolnilno usposabljanje lovskih čuvajev;
4. ocenjevanje škod na in od divjadi;
5. naravovarstvo;
6. komunikacija z oškodovanci in drugo javnostjo;
7. bolezni divjadi;
8. pregled divjačine;
9. ocenjevanje trofej in
10. kinologija.
(2) Pri organizaciji in izvedbi izobraževanj oziroma usposabljanj iz prejšnjega odstavka nastanejo naslednji izdatki, ki se lahko financirajo ali sofinancirajo iz proračuna:
1. izdatki za predavatelje;
2. izdatki za izpitne komisije;
3. izdatki za izdelavo spričeval o opravljenem izpitu oziroma potrdil o opravljenem usposabljanju in
4. izdatki za najemnine prostorov.
(3) Kot merila za izdatke iz prejšnjega odstavka se upoštevajo:
1. predavateljska ura, ki se ovrednoti na 50 eurov za eno uro predavanja;
2. ura dela člana izpitne komisije, ki se ovrednoti na 50 eurov za eno uro opravljanja izpita;
3. izdelava spričevala o opravljenem izpitu ali potrdila o opravljenem usposabljanju, ki se ovrednoti na 1 euro za eno spričevalo ali potrdilo;
4. najemnina za najem prostora za izvedbo izobraževanja oziroma usposabljanja, ki se ovrednoti do 50 % izkazane vrednosti najema, vendar največ do 100 eurov na dan.
20. člen 
(izdajanje strokovne literature) 
(1) Zveza v javnem interesu izdaja strokovno literaturo s področja divjadi in lovstva, in sicer:
1. revijo Lovec;
2. Zlatorogovo knjižnico;
3. Strokovno knjižnico;
4. Zlatorogov zbornik.
(2) Pri izdaji strokovne literature iz prejšnjega odstavka se kot merilo za izdatke, ki se sofinancirajo iz proračuna, upoštevajo avtorski honorarji.
(3) Pri izdaji strokovne literature iz prvega odstavka tega člena se lahko sofinancirajo iz proračuna prispevki s področja naravovarstva, monitoringa, upravljanja, biologije in ekologije, prosto živečih živalskih vrst, in sicer do 50 % izdatkov za avtorske honorarje za eno avtorsko polo.
21. člen 
(opravljanje drugih nalog v javnem interesu s področja varstva narave, divjadi in lovstva) 
(1) Zveza v javnem interesu v Lovskem informacijskem sistemu za vse upravljavce lovišč omogoča enotno platformo za podatke o odvzemu posameznih vrst divjadi, škodah od divjadi, zasledovanju ranjene divjadi in živali zavarovanih prosto živečih živalskih vrst z lovskim psom ter lovskih čuvajih s sklenjeno pogodbo.
(2) Iz proračuna se lahko sofinancira zbiranje podatkov iz prejšnjega odstavka, in sicer do 50 % stroškov vodenja in vzdrževanja podatkov ter posodabljanja Lovsko informacijskega sistema, vendar največ do 30.000 eurov letno.
(3) Za opravljanje drugih nalog v javnem interesu s področja divjadi in lovstva minister, pristojen za divjad in lovstvo, imenuje komisije, katerih delo organizira zveza.
(4) Iz proračuna se lahko financira ura dela člana komisije iz prejšnjega odstavka, in sicer se ovrednoti na 50 eurov za eno uro opravljenega dela.
22. člen 
(letni program dela zveze za naloge, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna) 
(1) Posamezne naloge iz tega pravilnika se izvajajo na podlagi letnega programa dela za naloge, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna (v nadaljnjem besedilu: letni program dela), ki ga pripravi zveza in predloži v potrditev ministrstvu.
(2) Ministrstvo vsako leto do 31. oktobra pripravi in pošlje zvezi predhodna izhodišča za pripravo letnega programa dela, ki vsebujejo letni finančni okvir.
(3) Letni program dela mora vsebovati vse zahteve iz izhodišč iz prejšnjega odstavka za pripravo programa dela ter:
1. predlog nalog, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna, njihov opis in obseg izvajanja ter namen, cilje in pričakovane rezultate izvajanja nalog, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna;
2. kazalnike uspešnosti nalog iz prejšnje točke in
3. finančni načrt izvajanja nalog iz 1. točke tega odstavka.
(4) Zveza mora letni program dela za prihodnje leto posredovati v potrditev ministrstvu do 30. novembra tekočega leta.
(5) Ministrstvo potrdi letni program dela, če vsebuje vse zahteve iz tega člena in je skladen z letnim finančnim okvirjem, sicer letni program dela zavrne in predlaga zvezi popravke.
(6) Na podlagi potrjenega letnega programa dela ministrstvo in zveza skleneta letno pogodbo o financiranju ali sofinanciranju nalog v javnem interesu.
23. člen 
(financiranje ali sofinanciranje nalog v javnem interesu) 
(1) Naloge iz tega pravilnika se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna v skladu z razpoložljivimi sredstvi v posameznem proračunskem letu. Pri izvajanju nalog v javnem interesu lahko nastajajo tudi drugi stroški, ki niso financirani ali sofinancirani iz proračuna.
(2) Izplačila iz proračuna za opravljene naloge v javnem interesu iz letnega programa dela se izvajajo na podlagi pogodbe iz prejšnjega člena in zahtevkov, katerim so priložena dokazila o porabi sredstev ter vsebinska poročila o izvedenih nalogah, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna v preteklem obdobju v skladu z letnim programom dela zveze.
(3) Za obdobje, ko ministrstvo še ni potrdilo letnega programa dela, se zagotovi začasno financiranje ali sofinanciranje s sklenitvijo pogodbe med ministrstvom in zvezo o začasnem financiranju ali sofinanciranju.
(4) Če zveza opravi manjši obseg nalog, kot je določen z letnim programom dela, se izplača le toliko sredstev, kolikor je izvedenih nalog priznalo ministrstvo.
(5) Kadar je skupni obseg nalog opravljen v večjem obsegu, kot je določen z letnim programom dela, se povečani obseg dela ne plača iz proračuna.
(6) Izplačilo zahtevka za opravljeno delo v mesecu decembru tekočega leta se izplača iz proračuna za prihodnje leto.
(7) Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek, razen v obsegu, ki ni povračljiv.
24. člen 
(poročanje) 
(1) Zveza mora pripraviti letno poročilo o opravljenem delu za preteklo koledarsko leto ter ga najpozneje do 31. marca tekočega leta predložiti v potrditev ministrstvu.
(2) Poročilo iz prejšnjega odstavka mora vsebovati:
1. uresničene cilje letnega programa dela in doseganje načrtovanega dela;
2. posebnosti pri izvedbi letnega programa dela in morebitna odstopanja od letnega programa dela;
3. obrazložitev porabe sredstev;
4. obseg in vrednost izvedenih nalog;
5. pregled prihodkov vključno s prilivi sredstev iz proračuna ter drugih virov in odhodkov, namenjenih izvajanju nalog, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna, in predloge za nadaljnje delo.
(3) Zveza mora voditi ločeno računovodstvo za opravljanje nalog, ki se financirajo ali sofinancirajo iz proračuna na način, ki omogoča finančni in strokovni nadzor nad izvajanjem teh nalog.
IV. KONČNI DOLOČBI 
25. člen 
(prenehanje veljavnosti) 
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o merilih za finančno ovrednotenje nalog lovskih organizacij (Uradni list RS, št. 50/19).
26. člen 
(začetek veljavnosti) 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-587/2022
Ljubljana, dne 30. januarja 2023
EVA 2022-2330-0130
Irena Šinko 
ministrica 
za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti