Uradni list

Številka 52
Uradni list RS, št. 52/2022 z dne 15. 4. 2022
Uradni list

Uradni list RS, št. 52/2022 z dne 15. 4. 2022

Kazalo

Št. PKO-355-P/22 Ob-2132/22, Stran 1277
Splošna bolnišnica Izola Ospedale generale Isola, Polje 40, 6310 Izola, ki jo zastopa direktor zavoda mag. Radivoj Nardin, na podlagi 50. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18; ZSPDSLS-1), 13. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) in v skladu z ostalimi veljavnimi predpisi Republike Slovenije, objavlja
javno dražbo 
za prodajo nepremičnin z ID znakom: del stavbe 2594-58-3 in ID znakom: del stavbe 2594-58-7 (Jadranska cesta 16E, 6280 Ankaran – Enota 1)
Javna dražba je objavljena na spletni strani https://www.sb-izola.si/si/aktualno/razpis-in-javno-narocilo/ in v Uradnem listu RS.
Zainteresirani lahko prevzamejo celotno dokumentacijo razpisane javne dražbe (v nadaljevanju: razpisna dokumentacija) na spletnih straneh Splošne bolnišnice Izola: https://www.sb-izola.si/si/aktualno/razpis-in-javno-narocilo/.
Zainteresirani lahko prošnje za dodatna pojasnila v zvezi s postopkom javne dražbe pošljejo po elektronski pošti na naslov: info@sb-izola.si in nives.rener@sb-izola.si, s pripisom Javna dražba za prodajo nepremičnin – Enota 1, do najkasneje (vključno) 3. 5. 2022. Na vprašanja, ki bodo prispela po izteku tega roka, organizator ni dolžan odgovoriti. Odgovore na posredovana vprašanja bo organizator objavil na spletni strani: https://www.sb-izola.si/si/aktualno/razpis-in-javno-narocilo/ in bodo takoj po objavi postali zavezujoči sestavni del razpisne dokumentacije.
1. Naziv in sedež organizatorja javne dražbe
Splošna bolnišnica Izola Ospedale generale Isola, Polje 40, 6310 Izola – upravljavec nepremičnine.
Lastnik nepremičnine je Republika Slovenija, Gregorčičeva 20, 1000 Ljubljana.
2. Predmet javne dražbe
Predmet javne dražbe je stanovanjska enota s kletjo, ki se prodaja izključno kot celota (Enota 1) in jo sestavljata naslednji nepremičnini:
– del stavbe 3 v stavbi 58 katastrska občina 2594 Ankaran, ID znak: del stavbe 2594-58-3, klet v pritličju (1. etaža), v izmeri 80,90 m2,
– del stavbe 7 v stavbi 58 katastrska občina 2594 Ankaran, ID znak: del stavbe 2594-58-7, stanovanje v 1. nadstropju (2. etaža), v izmeri 54,80 m2,
obe v večstanovanjski stavbi na naslovu Jadranska cesta 16E, Ankaran, z identifikacijsko številko stavbe 2594-58, stoječe na parceli 276 k.o. 2594 Ankaran.
Vsakokratnemu lastniku dela stavbe 2594-58-3 pripada solastninska pravica do deleža 361/2000-in na splošnih skupnih delih stavbe 2594-58, vsakokratnemu lastniku dela stavbe 2594-58-7 pa pripada solastninska pravica do deleža 611/5000-in na splošnih skupnih delih stavbe 2594-58 ter solastninska pravica do deleža 1723/10000-in na posebnem skupnem delu stavbe 2594-58-9.
Stanovanje del stavbe 2594-58-7 je v katastru stavb pri GURS vpisan s površino 54,80 m2 in uporabno površino 54,80 m2. Izmerjena površina iz opravljene cenitve je 57,70 m2. Stanovanje obsega: predprostor (6,70 m2), hodnik (5,30 m2), sobo (15,00 m2), sobo (17,90 m2), kuhinjo (5,90 m2) in kopalnico (6,90 m2), v skupni površini 57,70 m2. Stanovanje je nezasedeno, v slabem stanju, dotrajano in potrebne celovite obnove. V stanovanju odpada omet, tudi s stropov, vidne so posledice zamakanja, posledično je potrebna tudi celovita sanacija strešne konstrukcije.
Klet del stavbe 2594-58-3 je v katastru stavb pri GURS vpisan s površino 80,9 m2 in enako uporabno površino. Iz opravljene cenitve izhaja, da klet obsega: hodnik (8,80 m2 + 8,50 m2 + 4,40 m2), sanitarije (3,40 m2) ter več namenskih prostorov (9,00 m2 + 15,60 m2 +15,50 m2 + 15,30 m2), v skupni površini 80,50 m2. Prostor je popolnoma dotrajan in v slabem stanju. Prostor ima svoj vhod na severozahodni stranici stavbe, ki je popolnoma zaraščen in nezavarovan.
Stavba 2594-58 je bila zgrajena leta 1892, ima katastrski vpis in evidentirane 3 etaže ter 9 delov stavbe (od tega 7 stanovanj), stoji na parceli 2594-276, ki v celoti predstavlja zemljišče pod stavbo in splošni skupni del stavbe 2594-58.
Stavba nima določenega pripadajočega zemljišča. Dostop do stavbe je fizično urejen, pravno formalno pa stavba nima urejenega dostopa.
Evidentirana je prenova strehe v letu 2004, ki pa je bila izvedena večinoma v sredinskem delu stavbe. Severozahodni del stavbe, v katerem se nahajata dela stavbe 2594-58-3 in 2594-58-7, je dotrajan in nebivalen oziroma funkcionalno neuporaben. Stavba ima več vhodov. Stavba je priključena na vodovodno, električno, telekomunikacijsko in kanalizacijsko omrežje. Priključki v navedenih delih stavbe niso aktivni in potrebni obnove. Enotnega ogrevanja stavba nima, posamezne stanovanjske enote se ogrevajo samostojno.
Iz potrdila o namenski rabi št. 35012-0098/2019(2) z dne 19. 9. 2019 Občine Ankaran izhaja, da se zemljiška parcela 2594-276 nahaja v varovanem območju kulturne dediščine.
Za nepremičnini del stavbe 2594-58-3 in 2594-58-7 je bila izdelana energetska izkaznica, ki je javno objavljena v registru stavb pri GURS. Energetski kazalniki so razvidni iz energetske izkaznice. Glede na leto izgradnje stavbe se lahko domneva, da ima stavba na podlagi 197. člena ZGO-1 v povezavi s 118. členom GZ pridobljeno uporabno dovoljenje, ki se izda na zahtevo strank.
Nepremičnini del stavbe 2594-58-3 in 2594-58-7 sta zemljiškoknjižno urejeni in bremen prosti. Kot zemljiškoknjižni lastnik je v zemljiški knjigi pri obeh nepremičninah vpisana Republika Slovenija do celote (do 1/1).
3. Izklicna vrednost in najnižji znesek višanja
Izklicna vrednost znaša za celotno Enoto 1 (stanovanje del stavbe 2594-58-7 in klet del stavbe 2594-58-3) skupaj 89.350,00 EUR.
Od tega znaša ocenjena vrednost stanovanja del stavbe 2594-58-7 47.715,00 EUR in ocenjena vrednost kleti del stavbe 2594-58-3 41.635,00 EUR.
Na izklicano ceno najugodnejši dražitelj plača še 2 % davek na promet z nepremičninami ter nosi vse stroške, ki nastanejo državi ali upravljavcu v zvezi s tem postopkom prodaje nepremičnega premoženja po metodi javne dražbe (cca stroški 5.200,00 EUR; točen znesek stroškov bo znan ob končnem obračunu stroškov, tj. ob sklenitvi prodajne pogodbe).
Najnižji znesek višanja izklicne cene je 1.000,00 EUR.
4. Varščina
Varščina znaša 8.935,00 EUR.
Varščina mora biti vplačana najkasneje do 6. 5. 2022 na transakcijski računu Splošne bolnišnice Izola, št. SI56 0110 0603 0277 118, sklic 200003-1, odprt pri Upravi RS za javna plačila, z navedbo namena nakazila: »Javna dražba za nepremičnino Enota 1«.
Z vplačilom varščine sprejme dražitelj obveznost pristopiti k javni dražbi in razpisne pogoje javne dražbe.
Uspelemu dražitelju se bo vplačana varščina vštela v kupnino, ostalim pa bo brezobrestno vrnjena v roku 30 dni po zaključeni javni dražbi. Enako velja, če se javna dražba zaradi ustavitve postopka ne opravi.
Če izklicana vrednost ni dosežena, se postopek javne dražbe zaključi kot neuspešen.
Upravljavec zadrži varščino:
– če se dražitelj ne udeleži javne dražbe,
– če se dražitelj udeleži javne dražbe, vendar ne pristopi k dražbi (ne želi kupiti nepremičnine, niti po izklicni ceni),
– če dražitelj v roku ne sklene prodajne pogodbe ali ne plača kupnine.
5. Komisija, cenilec in izjava skladno s sedmim odstavkom 50. člena ZSPDSLS-1
Postopek javne dražbe bo izvedla komisija v sestavi:
– Tea Jelačič – predsednica
– Marko Markežič – član
– Veronika Kruljac – članica.
Zaradi nepredvidljivih dogodkov se lahko sestava komisije spremeni, o čemer bodo zainteresirani kupci obveščeni.
Za nepremičnino, ki je predmet prodaje, je oceno vrednosti opravil ARKADA RE, Borut Bartol s.p. – Borut Bartol, univ. dipl. ing. str., pooblaščeni ocenjevalec vrednosti nepremičnin pri Slovenskem inštitutu Republike Slovenije.
Dražitelji morajo najkasneje pred sklenitvijo pravnega posla podati izjavo o nepovezanosti s člani komisije in cenilcem v smislu, kot ga določa sedmi odstavek 50. člena ZSPDSLS-1, ki kot povezane osebe šteje:
– fizično osebo, ki je s članom komisije ali cenilcem v krvnem sorodstvu v ravni vrsti do katerega koli kolena, v stranski vrsti pa do tretjega kolena, ali ki je s članom komisije ali cenilcem v zakonu, zunajzakonski skupnosti, sklenjeni ali nesklenjeni partnerski zvezi ali v svaštvu do drugega kolena, ne glede na to, ali je zakonska zveza oziroma partnerska zveza prenehala ali ne,
– fizično osebo, ki je s članom komisije ali cenilcem v odnosu skrbništva ali posvojenca oziroma posvojitelja,
– pravno osebo, v kapitalu katere ima član komisije ali cenilec delež večji od 50 odstotkov in
– druge osebe, s katerimi je glede na znane okoliščine ali na kakršnem koli pravnem temelju povezan član komisije ali cenilec, tako da zaradi te povezave obstaja dvom o njegovi nepristranskosti pri opravljanju funkcije člana komisije ali cenilca.
V kolikor se sestava komisije zaradi nepredvidenih okoliščin na dan izvedbe javne dražbe spremeni, poda komisija odločitev o izpolnjevanju pogojev za udeležbo v postopku ter najugodnejšem dražitelju, po prejemu nove izjave najugodnejšega dražitelja ter po potrebi preostalih sodelujočih.
6. Vrsta pravnega posla in sklenitev pogodbe
Nepremičnini se prodajata po metodi javne dražbe.
Pred sklenitvijo pravnega posla bo moral organizator javne dražbe pridobiti še soglasje Sveta zavoda Splošne bolnišnice Izola ter soglasje pristojnega ministrstva za sklenitev pravnega posla na podlagi izvedene javne dražbe.
Z najugodnejšim dražiteljem (dražiteljem, ki ponudi najvišjo ceno), se sklene pogodba v roku 15 dni po končani javni dražbi. Če uspeli dražitelj pogodbe ne sklene v navedenem roku, se mu lahko podaljša rok za sklenitev pogodbe največ za 15 dni. V kolikor pogodba ni sklenjena niti v podaljšanem roku, se varščina zadrži.
Vse stroške v zvezi s prenosom lastništva (overitve, vpisi v zemljiško knjigo in drugo) plača kupec.
Nepremičnina bo prodana po načelu videno – kupljeno, zato morebitne reklamacije po sklenitvi pogodbe ne bodo upoštevane. Prodajalec ne jamči za izmere površin, niti za njihov namen uporabe. Kupec sam prevzame obveznost odprave morebitnih pomanjkljivosti v zvezi s kvaliteto in obsegom predmeta prodaje.
7. Način in rok plačila kupnine
Kupnina se plača v 30 dneh po sklenitvi pogodbe na račun upravljavca Splošne bolnišnice Izola in s sklicem, ki bo naveden v pogodbi. Vplačana varščina se všteje v kupnino. Upravljavec bo v petih delovnih dneh po prejemu nakazila preostanka kupnine, nakazal celotno kupnino na posebni račun Ministrstva za zdravje, ki bo naveden v pogodbi.
Plačilo celotne kupnine v določenem roku je bistvena sestavina pravnega posla. V kolikor kupnina ni plačana v roku, se šteje posel za razvezan po samem zakonu, varščina pa se zadrži kot odškodnina.
Zemljiškoknjižno dovolilo za vpis lastninske pravice na nepremičnini v zemljiško knjigo ni sestavni del pogodbe in se izroči po prejemu celotne kupnine.
8. Kraj in čas javne dražbe
Javna dražba bo potekala v prostorih Splošne bolnišnice Izola, na naslovu Polje 40, 6310 Izola, v sejni sobi v 4. nadstropju, in sicer dne 17. 5. 2022, s pričetkom ob 10. uri.
Če se javna dražba, zaradi izvajanja priporočil Vlade Republike Slovenije v zvezi s preprečevanjem širjenja COVID-19, ne bo mogla izvesti, bo organizator postopek ustavil in o tem pravočasno obvestil morebitne prijavitelje.
9. Predkupna pravica: glede nepremičnin ne obstaja predkupna pravica.
10. Podrobnejši pogoji javne dražbe
Na javni dražbi lahko sodelujejo pravne in fizične osebe, ki v skladu s pravnim redom Republike Slovenije lahko postanejo lastniki nepremičnin ter bodo izpolnjevali naslednje pogoje:
– imajo plačane vse davke in prispevke in
– v zadnjih šestih mesecih niso imele blokiranega TRR.
Pri javni dražbi kot dražitelji ne morejo sodelovati cenilec in člani komisije ter z njimi povezane osebe v smislu sedmega odstavka 50. člena ZSPDSLS-1.
Dražitelji pošljejo dokumentacijo z vsemi dokazili s priporočeno pošto oziroma dokumentacijo dostavijo osebno v zaprti pisemski ovojnici z navedbo »Javna dražba Enota 1 – Ne odpiraj«, najkasneje do dne 6. 5. 2022 do 10. ure na naslov: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola.
Dokumentacija dražiteljev mora vsebovati naslednja dokazila:
– izpolnjen, lastnoročno podpisan obrazec, ki je priloga 1 te objave,
– pooblastilo za sodelovanje na dražbi, če dražitelja zastopa pooblaščenec,
– dokazilo o vplačani varščini,
– kopijo osebnega dokumenta (potni list ali osebno izkaznico) – za fizične osebe in s.p.-je,
– potrdilo FURS iz katerega je razvidno, da ima dražitelj plačane davke in druge prispevke, določene z zakonom, ki ni starejše od 15 dni od dneva objave javne dražbe (za fizične osebe, s.p. in pravne osebe) ter
– potrdilo banke, da dražitelj v zadnjih šestih mesecih pred javno dražbo ni imel blokiranega TRR (za pravne osebe).
Dražitelji, ki ne bodo izpolnjevali pogojev iz te točke, bodo po sklepu komisije, ki bo vodila javno dražbo, izločeni iz postopka.
Po sklepu komisije, ki vodi javno dražbo, je mogoče predložiti dokazila, razen potrdila o vplačani varščini, tudi na dan javne dražbe.
Ob pristopu na javno dražbo morajo dražitelji oziroma tretje osebe predložiti veljaven osebni dokument, na podlagi katerega jih je mogoče identificirati.
Če se v imenu dražitelja dražbe udeleži in draži tretja oseba, ki ni njen zakoniti zastopnik, mora ta komisiji za izvedbo javne dražbe predložiti pisno pooblastilo dražitelja, v imenu katerega se udeležuje dražbe.
Dražitelj je vezan na svojo ponudbo, dokler ni podana višja ponudba. Na dražbi uspe tisti dražitelj, ki ponudi najvišjo ceno.
Če več dražiteljev hkrati ponudi izklicno ceno oziroma enako ceno v katerem od nadaljnjih korakov dražbe, se šteje, da je uspel tisti, za katerega je izkazano, da je prvi vplačal varščino.
Javna dražba se opravi, če se je udeleži vsaj en ponudnik. Šteje se, da je javna dražba uspela, če vsaj en ponudnik ponudi ceno, ki je enaka izklicni ceni.
11. Ogled in kontaktna oseba za podrobnejša pojasnila
Za dodatne informacije v zvezi s predmetom javne dražbe se obrnite na Nives Rener, univ. dipl. ekon., tel. 05/660-68-98, e-pošta: nives.rener@sb-izola.si.
Ogled predmeta prodaje bo organiziran izključno dne 21. 4. 2022 od 9. do 10. ure na kraju samem. Interesenti se morajo na ogled obvezno predhodno prijaviti na zgoraj navedeni kontakt, vsaj en delovni dan pred datumom ogleda. V primeru, da organizator ne bo prejel prijav za ogled, slednji ne bo izveden. Fotografiranje na ogledu ni dovoljeno.
12. Opozorilo: organizator, ali oseba, ki jo predstojnik upravljalca pooblasti, lahko do sklenitve pravnega posla, postopek javne dražbe ustavi, brez odškodninske odgovornosti, pri čemer se dražiteljem v roku 30 dni od izdaje sklepa o ustavitvi postopka, vrnejo vplačane varščine brez obresti ter stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije.
Splošna bolnišnica Izola 
Ospedale generale Isola 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti