Uradni list

Številka 97
Uradni list RS, št. 97/2021 z dne 18. 6. 2021
Uradni list

Uradni list RS, št. 97/2021 z dne 18. 6. 2021

Kazalo

Št. 4300-18/2021-1 Ob-2372/21, Stran 1350
Zavod Republike Slovenije za šolstvo objavlja
javni poziv 
za izbor sodelujočih vzgojno-izobraževalnih zavodov v programu »Dvig digitalne kompetentnosti«
na podlagi določb:
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320, s spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU) št. 1303/2013),
– Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr., 15/17, 69/17, 67/18, 51/21),
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US),
– Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16).
1. Naziv in sedež razpisovalca javnega poziva: razpisovalec javnega poziva je Zavod RS za šolstvo, Poljanska cesta 28, 1000 Ljubljana.
2. Namen programa in cilj javnega poziva
Namen programa »Dvig digitalne kompetentnosti«, ki ga bosta vodila konzorcijska partnerja: Zavod RS za šolstvo in Akademska in raziskovalna mreža Slovenije (ARNES), v okviru katerega se izvaja ta javni poziv, je izboljšanje kakovosti in učinkovitosti izobraževanja in usposabljanja ter spodbujanje razvoja inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja, ki bodo prispevali k dvigu digitalnih kompetenc vodstvenih in strokovnih delavcev, otrok, učencev in dijakov. Naložbo sofinancirata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Program se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike 2014–2020, v okviru 10. prednostne osi: Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe 10.1. Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja 10.1.3: Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema, še posebej v točki krepitve digitalnih kompetenc strokovnih delavcev v izobraževanju in usposabljanju.
Cilj javnega poziva je izbor vzgojno-izobraževalnih zavodov ali organizacijskih enot vzgojno-izobraževalnih zavodov (v nadaljevanju: VIZ), ki bodo v obdobju od 1. 9. 2021 do 31. 8. 2023 vključeni v aktivnosti, ki prispevajo k večji usposobljenosti izobraževalcev preko večje uporabe sodobnih informacijsko-digitalnih tehnologij pri poučevanju in učenju ter posledično izboljšane digitalne kompetence otrok, učencev in dijakov.
V aktivnosti za doseganje ciljev programa bo vključenih 220 VIZ. Po posameznih skupinah VIZ-ov bo vključenih naslednje število VIZ-ov:
– 138 osnovnih šol (od tega 10 % osnovnih šol z vrtci):
– 70 zavodov, ki izvajajo programe srednjega šolstva (od tega 50 % gimnazij, 50 % srednjih poklicnih in strokovnih šol);
– 4 glasbene šole;
– 2 dijaška domova (samostojen dijaški dom ali dijaški dom v šolskem centru oziroma ob srednji šoli);
– 6 zavodov za izobraževanje otrok s posebnimi potrebami.
Aktivnosti VIZ bodo skupaj s konzorcijskim partnerjem programa ARNES-om usmerjene v:
– načrtovanje učinkovite rabe digitalnih tehnologij na vseh področjih dela vodstvenih in strokovnih delavcev VIZ z namenom pridobitve, izboljšanja in poglabljanja digitalnih kompetenc, ki jih posamezniki potrebujejo za udejanjanje profesionalnega in kariernega razvoja. V ta namen bodo aktivnosti usmerjene v razvoj digitalnih kompetenc vodstvenih in strokovnih delavcev VIZ; razvoj aktivnosti za načrtovanje učinkovite rabe digitalne tehnologije in dvig digitalne kompetentnosti vodstvenih in strokovnih delavcev v VIZ. Aktivnosti bodo spodbujale inovativne didaktične pristope, ki so osredotočeni na dejavnosti, v katerih so aktivni otroci, učenci in dijaki ob podpori digitalnih tehnologij, interaktivnih učnih gradiv in spletnega učnega okolja;
– spremljanje napredka s samoevalvacijskimi orodji za področje digitalnih kompetenc.
Aktivnosti v programu, ki jih bodo morali izvajati posamezni VIZ-i:
– samoevalvacija z orodjem SELFIE,
– aktivna udeležba na delavnici (nadgradnja digitalne strategije VIZ in določitev prioritet),
– digitalna strategija VIZ, letne prioritete in objava rezultatov,
– reflektivne prakse med učitelji.
3. Pogoji za sodelovanje
Na javni poziv se lahko prijavijo VIZ-i s sedežem v Republiki Sloveniji, ki opravljajo javno službo (javni VIZ in VIZ s koncesijo) na področju:
– osnovnošolskega (vključno s predšolsko vzgojo, če vrtec deluje pri OŠ) izobraževanja,
– srednješolskega izobraževanja,
– glasbenega izobraževanja,
– dijaških domov.
VIZ-i s področja srednješolskega izobraževanja z več organizacijskimi enotami lahko sodelujejo z eno ali več organizacijskimi enotami. Za vsako posamezno organizacijsko enoto morajo oddati ločeno prijavo.
VIZ-i s področja osnovnošolskega izobraževanja oddajo le eno prijavo (samo matična šola ali matična šola s podružnico/podružnicami ali matična šola z vrtcem pri šoli …).
4. Kriteriji in merila
Pri izboru se bodo upoštevali naslednji kriteriji:
– raven izobraževanja oziroma področje delovanja zavoda (osnovna šola, glasbena šola, srednja šola, dijaški dom, zavod za izobraževanje otrok s posebnimi potrebami);
– enakomerna geografska porazdelitev VIZ-ov: 117 VIZ-ov iz kohezijske regije Vzhodna Slovenija in 103 VIZ-i iz kohezijske regije Zahodna Slovenija. Upoštevano bo tudi merilo Prispevek k uravnoteženem regionalnem razvoju (vključitev VIZ iz obmejnega problemskega območja).
V primeru, da bo število prijavljenih VIZ na določenem področju delovanja VIZ, v posamezni kohezijski regiji in/ali posamezni območni enoti Zavoda RS za šolstvo večje od predvidenega/načrtovanega, se bodo upoštevali naslednji dodatni kriteriji:
– skupine VIZ:
– osnovna šola: 
– z vrtcem [1 točka],
– poleg osnovne šole z enakovrednim izobrazbenim standardom tudi osnovna šola s programom z nižjim izobrazbenim standardom [1 točka],
– osnovna šola iz obmejnega problemskega območja [1 točka].
– glasbena šola: 
– glasbena šola iz obmejnega problemskega območja [1 točka].
– srednja šola: 
– srednja šola iz obmejnega problemskega območja [1 točka].
– dijaški dom: 
– dijaški dom iz obmejnega problemskega območja [1 točka].
– zavod za izobraževanje otrok s posebnimi potrebami:
– zavod za izobraževanje otrok s posebnimi potrebami iz obmejnega problemskega območja [1 točka].
– sodelovanje v razvojnih projektih v obdobju od 2010 dalje:
– ki jih nista vodila/v katerih nista sodelovala konzorcijska partnerja [1 točka],
– brez referenc iz razvojnih projektov v zadnjih 10 letih [2 točki].
Pri izboru na podlagi dodatnih kriterijev bo imel prednost VIZ, ki bo dosegel večje število točk.
Če v posamezni skupini VIZ-ov ne bo prijavljenih dovolj VIZ-ov, se poveča število vključenih VIZ-ov v drugih skupinah. V primeru, da bo v eni skupini več VIZ-ov doseglo enako število točk, vendar na voljo ne bo zadostnega števila mest, se sodelujoče VIZ-e izbere z žrebom.
O izboru bo odločala izbirna komisija na podlagi navedb v prijavnem obrazcu.
V primeru, da po izvedenem javnem pozivu iz posamezne kohezijske regije ne bo izbranih dovolj sodelujočih VIZ, bo Zavod RS za šolstvo k sodelovanju povabil posamezne zavode skladno z drugo točko tega javnega poziva, tako da bo dosegel načrtovani vzorec 220 VIZ-ov po kohezijskih regijah.
5. Prijavna dokumentacija in prijavni rok
Javni poziv bo objavljen tudi na spletnem naslovu www.zrss.si, kjer bo dostopna prijavna dokumentacija: Obrazec – prijava ter vzorec Dogovora o sodelovanju.
Kandidati oddajo prijavo z izpolnitvijo prijavnega obrazca, ki ga pošljejo na naslov Zavod RS za šolstvo, Poljanska cesta 28, 1000 Ljubljana, s pripisom »Prijava na javni poziv-ne odpiraj«.
Rok za prijavo je do vključno do 5. 7. 2021 do 15. ure.
Prijavni obrazec za posamezno organizacijsko enoto izpolni matični VIZ. Če VIZ sodeluje z več organizacijskimi enotami, za vsako od enot odda svoj prijavni obrazec.
6. Višina sredstev za javni poziv
Skupna vrednost sredstev za vse vključene VIZ-e je 673.640,00 EUR (3.062,00 EUR na VIZ).
Pavšalni znesek »lump sum« velja za sofinanciranje stroškov sodelujočih VIZ v višini 3.062,00 EUR za vsako izbrano prijavo VIZ-a.
7. Obveznosti, ki jih bodo morali sodelujoči VIZ izpolniti
Rezultat posamezne aktivnosti
Dokazilo
Seznanitev z orodjem SELFIE, priprava postopkov za uporabo orodja SELFIE (registracija VIZ, priprava povezav na vprašalnik SELFIE za vse skupine deležnikov, spodbujanje deležnikov, pregled rezultatov) Poročilo o samoevalvaciji z orodjem SELFIE.
Poročilo o samoevalvaciji z orodjem SELFIE.
Po uporabi orodja SELFIE, VIZ zagotovi udeležbo e-tima na delavnici, na kateri se naredi refleksija, opredeli razloge za razlike pri ocenah različnih deležnikov, identificira prioritete za tekoče šolsko leto ter poda predloge za pripravo ali nadgradnjo digitalne strategije VIZ. Praviloma v e-timu sodelujejo vsaj 4 sodelavci vključenega VIZ.
Poročilo o izvedbi delavnice s predlogi za pripravo oziroma nadgradnjo digitalne strategije.
Po delavnici e-razvojni tim VIZ nadgradi oziroma pripravi digitalno strategijo VIZ, določi prioritete do konca šolskega leta ter objavi rezultate vsaj na spletnih straneh VIZ. E-razvojni tim se bo sestajal in izvajal naloge samostojno, pri tem pa mu bodo svetovali zunanji svetovalci (multiplikatorji), jih redno spodbujali.
Digitalna strategija. 
Seznam srečanj e-razvojnega tima in lista prisotnosti (najmanj 5 srečanj
e-razvojnega tima).
Na VIZ se izvajajo delavnice oziroma strokovna srečanja, na katerih učitelji, vzgojitelji, ravnatelji in drugi strokovni delavci vzajemno razvijajo in izvajajo reflektivne prakse na področju pedagoških digitalnih kompetenc. 
Poročilo o mreženju.
Seznam delavnic oziroma srečanj in lista prisotnosti (najmanj 10 delavnic, vključenih najmanj 10 strokovnih delavcev).
Pavšalni znesek »lump sum« bo izplačan po uspešno izvedenih vseh predvidenih aktivnosti na podlagi zahtevka za sofinanciranje VIZ. VIZ morajo posredovati zahtevek za sofinanciranje skupaj s poročilom o izvedenih zgoraj navedenih aktivnostih ter dokazili. Izplačilo stroška upravičencu bo izvedeno na podlagi poročila, skladno z Dogovorom o sodelovanju, v enkratnem znesku.
8. Datum odpiranja prijav in obveščanje o izboru
Odpiranje prijav se bo izvedlo v 5 dneh po izteku roka za prijavo in ne bo javno.
Prijavljeni VIZ-i bodo o izboru obveščeni v 30 dneh po odprtju prijav.
Z vsakim izbranim VIZ-om bo sklenjen dogovor o sodelovanju.
9. Pogoj za realizacijo javnega poziva in programskih aktivnosti
Dokončnost izbora VIZ na podlagi javnega poziva je odvisna od izpolnitve odložnega pogoja, in sicer bo izbor VIZ-ov dokončen samo v primeru, da bo za program izdana odločitev o podpori Službe vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko skladno s 26. členom Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta in sklenjena pogodba o sofinanciranju z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport.
V primeru, da odločitev o podpori Službe vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko ne bo izdana in pogodba o sofinanciranju z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport ne bo sklenjena, se predvidene aktivnosti zaradi neizpolnitve pogoja ne bodo izvedle in ne sofinancirale.
Zavod RS za šolstvo bo o izpolnitvi pogoja pisno obvestil na javnem pozivu izbrane VIZ-e.
10. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega poziva in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 102/15 in 7/18), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelj mora pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj poslovnih skrivnosti oziroma drugih izjem ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo Zavod RS za šolstvo lahko domneval, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkriti oziroma dostopni javnosti.
Zavod RS za šolstvo in prijavitelj sta dolžna zagotoviti varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo), Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL L št. 119, z dne 4. 5. 2016, str. 1, s spremembami), Zakonom o poslovni skrivnosti (Uradni list RS, št. 22/19) in 140. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013.
11. Pritožbeni postopek
Pritožba zoper sklep o odločitvi glede izbora VIZ se vloži pri Zavodu RS za šolstvo, in sicer v 8 dneh od prejema sklepa. V pritožbi je potrebno natančno opredeliti razloge za pritožbo. Merila za ocenjevanje vlog ne smejo biti predmet pritožbe.
O pritožbi zoper sklep odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana. Pritožba ne zadrži podpisa dogovorov o sodelovanju z izbranimi prijavitelji.
12. Informativni sestanek in dodatne informacije
Informativni sestanek za zainteresirane VIZ-e bo potekal 29. 6. 2021 ob 9. uri preko videokonference v sistemu MS Teams na povezavi, ki bo objavljena na spletni strani Zavoda RS za šolstvo.
Dodatne informacije v povezavi s programom in javnim pozivom pridobite pri mag. Andreji Čuk (tel. 07/371-91-91; el. naslov: andreja.cuk@zrss.si).
Zavod Republike Slovenije za šolstvo 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti