Uradni list

Številka 45
Uradni list RS, št. 45/2019 z dne 12. 7. 2019
Uradni list

Uradni list RS, št. 45/2019 z dne 12. 7. 2019

Kazalo

2150. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Črnomelj, stran 5627.

  
Na podlagi 29. in drugega odstavka 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E in 40/12 – ZUJF), 16. in 119. člena Statuta Občine Črnomelj (Uradni list RS, št. 83/11, 24/14, 66/16) in v skladu z Uredbo o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03, 81/03, 109/03, 43/04, 58/04 – popr., 138/04, 35/05, 60/05, 72/05, 112/05, 49/06, 140/06, 9/07, 33/08, 66/08, 88/08, 8/09, 63/09, 73/09, 11/10, 42/10, 82/10, 17/11, 14/12, 17/12, 23/12, 98/12, 16/13, 18/13, 36/13, 51/13, 59/13, 14/14, 28/14, 43/14, 76/14, 91/14, 36/15, 57/15, 4/16, 44/16, 58/16, 84/16, 8/17, 40/17, 41/17, 11/19 in 25/19) je Občinski svet občine Črnomelj na 8. redni seji dne 28. 6. 2019 sprejel
O D L O K 
o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Črnomelj 
1. člen 
V Odloku o organizaciji in delovnem področju občinske uprave (v nadaljevanju besedila: odlok) Občine Črnomelj se spremeni prvi odstavek 10. člena tako, da se glasi:
»Občinska uprava je organizirana kot enoten organ, ki ima notranje organizacijske enote:
– oddelek za splošne in pravne zadeve,
– oddelek za okolje, prostor in gospodarstvo, v okviru katerega je organiziran nesamostojni režijski obrat za gospodarjenje s stavbnimi zemljišči,
– oddelek za družbene dejavnosti,
– oddelek za javne finance,
– kabinet župana.«
2. člen 
V 24. členu odloka se doda alinea:
»– informatika občinskih organov in organov občine.«
3. člen 
Besedilo 25. člena odloka se spremeni tako, da se glasi:
»Oddelek za družbene dejavnosti opravlja upravne in strokovne naloge, ki se nanašajo na naslednja področja:
– osnovna in glasbena šola,
– predšolska vzgoja,
– izobraževanje odraslih,
– šport,
– socialno varstvo,
– kultura in knjižničarstvo,
– zdravstvena in lekarniška dejavnost.«
4. člen 
Besedilo 26. člena odloka se spremni tako, da se glasi:
»Oddelek za javne finance opravlja upravne in strokovne naloge, ki se nanašajo na naslednja področja:
– proračun in zaključni račun občine,
– premoženjsko bilanco občine,
– računovodske naloge za občinski proračun in druge proračunske uporabnike,
– občinske davke, takse in druge prihodke občine.«
5. člen 
Besedilo 27. člena odloka se spremeni tako, da se glasi:
»Oddelek za okolje, prostor in gospodarstvo ter znotraj njega organiziran režijski obrat stavbnih zemljišč opravlja upravne in strokovne naloge na naslednjih področjih:
– urejanje prostora,
– prostorski razvoj in načrtovanje,
– prostorski ukrepi,
– zbirke prostorskih podatkov,
– prostorski akti,
– posegi v prostor,
– opremljanje zemljišč za gradnjo, odmera komunalnega prispevka in odmera nadomestila za stavbna zemljišča,
– varovanje okolja, sanacijo posledic obremenitve okolja, sanacijo posledic naravnih nesreč,
– gospodarske javne službe (oskrba s pito vodo in vzdrževanje vodovodnih sistemov, odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih in padavinskih voda, ravnanje s komunalnimi odpadki, javna snaga in čiščenje javnih površin, urejanje javnih poti, površin za pešce in zelenih površin, vzdrževanje občinskih cest, urejanje pokopališč, urejanje in vzdrževanje javnih tržnic, urejanje javnih parkirišč, javna razsvetljava, preskrba s plinom),
– urejanje prometa in varnost v prometu,
– ohranjanje in varovanje stavbne (nepremične) kulturne dediščine,
– stanovanjsko gospodarstvo in poslovni prostori,
– gospodarjenje s stavbnimi zemljišči, ki se izvaja v okviru režijskega obrata znotraj oddelka,
– pospeševanje gospodarskih dejavnosti, podjetništva in obrti,
– kmetijstvo,
– turizem,
– trgovina,
– razvoj podeželja in demografsko ogroženih območij,
– ohranjanje, varovanje in promocija naravnih vrednot in premične kulturne dediščine,
– skladen regionalni razvoj.«
6. člen 
V 28. členu odloka se besedilo spremeni tako, da se glasi:
»Kabinet župana ter znotraj njega organizirana projektna pisarna, ki vodi investicije, projekte in javna naročila, opravlja strokovne, upravne in administrativne naloge na naslednjih področjih:
– strokovna, organizacijska, koordinativna in administrativno-tehnična opravila za potrebe župana, podžupanov in direktorja občinske uprave,
– informiranje javnosti,
– krajevne skupnosti,
– organizacija in skrb za izvajanje opravil v zvezi s poslovnimi dogodki občine,
– mednarodno in medobčinsko sodelovanje,
– protokolarne zadeve,
– načrtuje, pripravlja in vodi ključne investicijske in razvojne projekte (od idejne do zaključne faze),
– nudi celovito podporo vodenju in izvajanju projektov v okviru občinske uprave ter pripravi proračuna na področju investicij,
– pripravlja prijave investicij na javne razpise sofinancirane iz evropskih skladov in državnega proračuna,
– sodeluje z oddelki in službami pri izvajanju investicijskega vzdrževanja objektov v lasti občine,
– svetuje in izvaja javna naročila in postopke javno-zasebnega partnerstva, ter svetuje in izvaja javne razpise,
– sodeluje pri pripravi osnov in podlag za razvojne dokumente občine, ter sodeluje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja,
– sodeluje v postopku izdaje gradbenih dovoljenj,
– izdeluje metodologije načrtovanja, spremljanja, izvedbe in nadzora investicij,
– vodi investicije ter upravlja in gospodari z infrastrukturnimi objekti, napravami in opremo,
– načrtuje in izvaja upravno in strokovno-tehnične naloge za pravilno in pravočasno izvajanje aktivnosti s področja investicij,
– izvaja naloge planiranja in nadzora nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja.«
7. člen 
Župan Občine Črnomelj najkasneje v roku dveh mesecev po uveljavitvi tega odloka izda Pravilnik o sistematizaciji delovnih mest v Občinski upravi občine Črnomelj v skladu s tem odlokom in Uredbo o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in pravosodnih organih, ki je podlaga za premestitev javnih uslužbencev občinske uprave na ustrezna delovna mesta oziroma za drugo odločitev o pravicah in obveznostih delavcev v občinski upravi.
8. člen 
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 015-03-1/2004
Črnomelj, dne 28. junija 2019
Župan 
Občine Črnomelj 
Andrej Kavšek 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti