Uradni list

Številka 27
Uradni list RS, št. 27/2017 z dne 2. 6. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 27/2017 z dne 2. 6. 2017

Kazalo

Št. 330-53/2017/1 Ob-2405/17, Stran 1397
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, na podlagi:
– Uredbe o izvajanju ukrepa Sodelovanje iz Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020 (Uradni list RS, št. 19/17; v nadaljnjem besedilu: Uredba);
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320), zadnjič popravljene s popravkom (UL L št. 342 z dne 16. 12. 2016, str. 106), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU);
– Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1698/2005 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 487), zadnjič popravljene s popravkom (UL L št. 130 z dne 19. 5. 2016, str. 1), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1305/2013/EU);
– Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o financiranju, upravljanju in spremljanju skupne kmetijske politike in razveljavitvi uredb Sveta (EGS) št. 352/78, (ES) št. 165/94, (ES) št. 2799/98, (EC) No 814/2000, (ES) št. 1290/2005 in (ES) št. 485/2008 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 549), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/1617 z dne 8. septembra 2016 o odstopanju glede leta zahtevka 2016 od tretjega pododstavka člena 75(1) Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi s stopnjo predplačil za neposredna plačila in ukrepi za razvoj podeželja, povezanimi s površinami in živalmi, ter od prvega pododstavka člena 75(2) navedene uredbe v zvezi z neposrednimi plačili (UL L št. 242 z dne 9. 9. 2016, str. 22), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1306/2013/EU);
– Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L št. 352 z dne 24. 12. 2013, str. 1), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1407/2013/EU);
– Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 640/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, pogojev za zavrnitev ali ukinitev plačil in za upravne kazni, ki se uporabljajo za neposredna plačila, podporo za razvoj podeželja in navzkrižno skladnost (UL L št. 181 z dne 20. 6. 2014, str. 48), zadnjič spremenjene z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2017/723 z dne 16. februarja 2017 o spremembi Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 640/2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, pogojev za zavrnitev ali ukinitev plačil in za upravne kazni, ki se uporabljajo za neposredna plačila, podporo za razvoj podeželja in navzkrižno skladnost (UL L št. 107, z dne 25. 4. 2017, str. 1);
– Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 807/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) in o uvedbi prehodnih določb (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 1), zadnjič spremenjene z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2015/1367 z dne 4. junija 2015 o spremembi Delegirane uredbe (EU) št. 807/2014 glede prehodnih določb o programih za razvoj podeželja za obdobje 2007–2013 (UL L št. 211 z dne 8. 8. 2015, str. 7);
– Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 808/2014 z dne 17. julija 2014 o določitvi pravil za uporabo Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 18), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/1997 z dne 15. novembra 2016 o spremembi Izvedbene uredbe (EU) št. 808/2014 glede spremembe programov razvoja podeželja in spremljanja ukrepov v podporo vključevanju državljanov tretjih držav ter o popravku navedene uredbe (UL L št. 308 z dne 16. 11. 2016, str. 5), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 808/2014/EU);
– Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 809/2014 z dne 17. julija 2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z integriranim administrativnim in kontrolnim sistemom, ukrepi za razvoj podeželja in navzkrižno skladnostjo (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 69), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/1394 z dne 16. avgusta 2016 o spremembi Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 809/2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z integriranim administrativnim in kontrolnim sistemom, ukrepi za razvoj podeželja in navzkrižno skladnostjo (UL L št. 225, z dne 19. 8. 2016, str. 50), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 809/2014/EU);
– Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020, ki je potrjen z Izvedbenim sklepom Komisije z dne 13. februarja 2015 o odobritvi programa razvoja podeželja Republike Slovenije za podporo iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja, št. CCI 2014 SI 06 RD NP 0012020, zadnjič spremenjenega z Izvedbenim sklepom Komisije št. C(2016) 8717 z dne 13. decembra 2016 o odobritvi spremembe Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za podporo iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in o spremembi Izvedbenega sklepa C(2015)849 (v nadaljnjem besedilu: PRP 2014-2020), in je dostopen na spletni strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (v nadaljnjem besedilu: MKGP) ter na spletni strani programa razvoja podeželja (http://www.program-podezelja.si) in
– Mnenja o skladnosti sheme de minimis pomoči št. M001-2399253-2017 z dne 5. maja 2017 za shemo de minimis pomoči »Razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov in diverzifikacija dejavnosti na kmetiji« Ministrstva za finance, Sektorja za spremljanje državnih pomoči
objavlja
1. javni razpis za podukrep 16.4.
Podpora za horizontalno in vertikalno sodelovanje med udeleženci v dobavni verigi za vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov ter za promocijske dejavnosti na lokalni ravni, ki so povezane z razvojem kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov
1. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa:
Podpora iz podukrepa Podpora za horizontalno in vertikalno sodelovanje med udeleženci v dobavni verigi za vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov ter za promocijske dejavnosti na lokalni ravni, ki so povezane z razvojem kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov je namenjena spodbujanju projektov sodelovanja kmetijskih gospodarstev in posrednikov, ki izvajajo odkup in prodajo proizvodov na lokalnem trgu ter s tem povezanih promocijskih dejavnosti.
Razpisana sredstva: 
Višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 1.800.000 eurov.
Sredstva se zagotavljajo iz proračunskih postavk ministrstva, in sicer: 
– 1.440.000 EUR iz proračunske postavke 140021 Program razvoja
podeželja 2014–2020 – EU
– 360.000 EUR iz proračunske postavke 140022 Program razvoja
podeželja 2014–2020 – slovenska udeležba.
Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: EKSRP) znaša 80 odstotkov, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije znaša 20 odstotkov.
Javna podpora znaša do 100 odstotkov upravičenih stroškov.
Vrsta javnega razpisa:
Zaprti
Začetek vnosa vlog in zaključek javnega razpisa: 
Vnos prijavnega obrazca v elektronski sistem in vložitev vloge na javni razpis poteka od 26. 6. 2017 do vključno 29. 9. 2017 do 24. ure.
Obdobje upravičenosti stroškov:
V skladu z 32. členom Uredbe so do podpore upravičeni stroški, ki so nastali po datumu izdaje odločbe o pravici do sredstev in do zaključka projekta iz 10. člena Uredbe.
Cilj podukrepa:
Cilj podukrepa je povečati sodelovanje v kmetijskem sektorju z vzpostavitvijo kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov z namenom učinkovitega vključevanja kmetijskih pridelovalcev v živilsko verigo ter spodbujanja horizontalnega in vertikalnega povezovanja kmetijskih gospodarstev v funkcionalne dobavne verige.
Informacije o razpisu:
INFO točka Agencije Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: ARSKTRP), Dunajska 160, 1000 Ljubljana.
Tel. 01/580-77-92, faks 01/478-92-06, e-pošta: aktrp@gov.si
INFO točke Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije (Priloga št. 1 k razpisni dokumentaciji)
2. Predmet podpore
1. V skladu s prvim odstavkom 5. člena Uredbe je podpora iz podukrepa Podpora za horizontalno in vertikalno sodelovanje med udeleženci v dobavni verigi za vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov ter za promocijske dejavnosti na lokalni ravni, ki so povezane z razvojem kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov (v nadaljnjem besedilu: podukrep Vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov) namenjena spodbujanju projektov sodelovanja kmetijskih gospodarstev in posrednikov, ki izvajajo odkup in prodajo proizvodov na lokalnem trgu ter s tem povezanih promocijskih dejavnosti.
2. V skladu z 2. točko 2. člena Uredbe je proizvod iz prejšnje točke kmetijski in nekmetijski proizvod:
– kmetijski proizvod je proizvod iz priloge I Pogodbe o delovanju Evropske unije (UL C št. 202 z dne 7. 6. 2016, str. 47; v nadaljnjem besedilu: Pogodba), razen ribiškega proizvoda in proizvoda iz ribogojstva iz priloge I Uredbe (EU) št. 1379/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. decembra 2013 o skupni ureditvi trgov za ribiške proizvode in proizvode iz ribogojstva in o spremembi uredb Sveta (ES) št. 1184/2006 in (ES) št. 1224/2009 ter razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 104/ 2000 (UL L št. 354 z dne 28. 12. 2013, str. 1);
– nekmetijski proizvod je proizvod, ki nastane s predelavo kmetijskega proizvoda iz prejšnje alineje, ni proizvod iz priloge I Pogodbe in je namenjen prehrani ljudi.
3. V skladu s 14. točko drugega odstavka 13. člena Uredbe morajo proizvodi z lokalnega trga izvirati iz:
– lastne pridelave članov partnerstva,
– lastne predelave proizvodov s strani članov partnerstva, pri čemer morajo proizvodi, ki jih predela član partnerstva, izvirati iz njegove lastne pridelave,
– predelave proizvodov s strani vodilnega partnerja, pri čemer morajo proizvodi, ki jih predela vodilni partner, izvirati iz lastne pridelave članov partnerstva.
4. V skladu z drugim odstavkom 5. člena Uredbe se v primeru, da se na lokalnem trgu prodaja nekmetijski proizvod iz druge alineje 2. točke tega poglavja, podpora iz podukrepa Vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov dodeli kot pomoč po pravilu de minimis v skladu z Uredbo 1407/2013/EU.
3. Partnerstvo
1. Za namen izvedbe projekta iz 1. točke prejšnjega poglavja tega javnega razpisa se v skladu s prvim odstavkom 6. člena Uredbe vzpostavi partnerstvo, ki ga sestavljajo:
a) najmanj 10 kmetijskih gospodarstev, ki so vpisana v Register kmetijskih gospodarstev (v nadaljnjem besedilu: RKG) in
b) en posrednik, ki je zadruga, ki ima vsaj tri člane vpisane v RKG ali gospodarska družba ali samostojni podjetnik posameznik (v nadaljnjem besedilu: posrednik).
2. Če je kmetijsko gospodarstvo iz pod a) prejšnje točke kmetija ali kmetija z dopolnilno dejavnostjo, je v skladu z drugim odstavkom 6. člena Uredbe član partnerstva nosilec kmetije oziroma nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji.
3. Če je posrednik kmetijsko gospodarstvo, ki na lokalnem trgu prodaja proizvode iz lastne pridelave oziroma lastne predelave proizvodov iz lastne pridelave, se v skladu s tretjim odstavkom 6. člena Uredbe šteje v zahtevano število kmetijskih gospodarstev iz pod a) 1. točke tega poglavja.
4. V skladu s četrtim odstavkom 6. člena Uredbe se partnerstvo ustanovi za namen vzpostavitve lokalnega trga.
5. V skladu s petim odstavkom 6. člena Uredbe lokalni trg iz prejšnje točke temelji na kratki dobavni verigi, ki ima v skladu s prvim odstavkom 11. člena Uredbe 807/2014/EU enega posrednika med kmetijskim gospodarstvom, ki je član partnerstva in končnim potrošnikom, ki je zadnji porabnik proizvoda. Posrednik od kmetijskega gospodarstva kupi proizvod z namenom prodaje tega proizvoda oziroma predelave in prodaje predelanega proizvoda končnemu potrošniku.
6. Ne glede na prejšnjo točko se v skladu s šestim odstavkom 6. člena Uredbe šteje, da je lokalni trg vzpostavljen, če posrednik kupi od kmetijskega gospodarstva proizvod z namenom prodaje tega proizvoda oziroma predelave in prodaje predelanega proizvoda:
– pravni ali fizični osebi, ki ta proizvod prodaja v prodajnem objektu, kot je opredeljen v zakonu, ki ureja trgovino (v nadaljnjem besedilu: prodajalna) oziroma
– obratu javne prehrane iz točke d) drugega odstavka 2. člena Uredbe (EU) št. 1169/2011 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2011 o zagotavljanju informacij o živilih potrošnikom, spremembah uredb (ES) št. 1924/2006 in (ES) št. 1925/2006 Evropskega parlamenta in Sveta ter razveljavitvi Direktive Komisije 87/250/EGS, Direktive Sveta 90/496/EGS, Direktive Komisije 1999/10/ES, Direktive 2000/13/ES Evropskega parlamenta in Sveta, direktiv Komisije 2002/67/ES in 2008/5/ES in Uredbe Komisije (ES) št. 608/2004 (UL L št. 304 z dne 22. 11. 2011, str. 18), zadnjič spremenjene z Uredbo (EU) 2015/2283 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. novembra 2015 o novih živilih, spremembi Uredbe (EU) št. 1169/2011 Evropskega parlamenta in Sveta in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 258/97 Evropskega parlamenta in Sveta ter Uredbe Komisije (ES) št. 1852/2001 (UL L št. 327 z dne 11. 12. 2015, str. 1).
7. Lokacija prodajalne iz prve alineje prejšnje točke oziroma lokacija obrata javne prehrane iz druge alineje prejšnje točke oziroma lokacija predelovalnega obrata posrednika iz prejšnje točke je lahko v skladu s sedmim odstavkom 6. člena Uredbe oddaljena od vseh članov partnerstva, ki so kmetijska gospodarstva, največ 75 km zračne razdalje. Za izračun zračne razdalje se upoštevata naslov kmetijskega gospodarstva in naslov prodajalne iz prejšnje točke oziroma naslov obrata javne prehrane iz prejšnje točke oziroma naslov predelovalnega obrata posrednika iz prejšnje točke. Naslov prodajalne, obrata javne prehrane in predelovalnega obrata je razviden iz Poslovnega registra Slovenije.
8. V skladu z devetim odstavkom 6. člena Uredbe se partnerstvo vzpostavi na podlagi pogodbe o medsebojnem sodelovanju, ki vsebuje obvezne sestavine iz priloge 1 Uredbe.
9. V skladu z desetim odstavkom 6. člena Uredbe se pogodba o medsebojnem sodelovanju iz prejšnje točke sklene najmanj za čas trajanja projekta iz 6. poglavja tega javnega razpisa.
10. V skladu z enajstim odstavkom 6. člena Uredbe je posrednik vodilni partner, ki ima obveznosti v skladu s podpoglavjem 3.1. tega poglavja.
11. V skladu z dvanajstim odstavkom 6. člena Uredbe člani partnerstva ne smejo biti povezani na način iz 3. člena priloge I Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 z dne 25. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči v kmetijskem in gozdarskem sektorju ter na podeželju za združljive z notranjim trgom z uporabo členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije (UL L št. 193 z dne 1. 7. 2014, str. 1).
3.1. Obveznosti vodilnega partnerja
1. V skladu z drugim odstavkom 25. člena Uredbe ima vodilni partner naslednje obveznosti:
a) zastopa upravičenca v vseh upravnih postopkih v razmerju do ARSKTRP in MKGP;
b) koordinira pripravo celotne dokumentacije, ki je potrebna za vložitev vloge na ta javni razpis in zahtevka za izplačilo sredstev (npr. projekt, pogodba o medsebojnem sodelovanju);
c) predloži poročilo o izvajanju projekta v skladu s pod a) 3. točke 18. poglavja tega javnega razpisa;
č) sporoča na ARSKTRP vse morebitne spremembe pogodbe o sodelovanju iz 8. točke 3. poglavja tega javnega razpisa;
d) hrani dokumentacijo, ki je podlaga za odobritev podpore in omogoči dostop do dokumentacije, ki je podlaga za dodelitev in izplačilo sredstev v skladu s 1. točko 19. poglavja tega javnega razpisa;
h) izvaja promocijo lokalnega trga in razširja rezultate projekta v skladu z 11. in 12. točko 18. poglavja tega javnega razpisa.
2. V skladu s prvim odstavkom 38. člena Uredbe mora vodilni partner pisno obvestiti ARSKTRP o višji sili ali izjemnih okoliščinah iz drugega odstavka 2. člena Uredbe 1306/2013/EU.
3. V skladu s prvim odstavkom 25. člena Uredbe lahko vodilni partner na ta javni razpis vloži eno vlogo.
4. Če je vodilni partner kmetijsko gospodarstvo iz 3. točke 3. poglavja tega javnega razpisa, mora v skladu z osmim odstavkom 6. člena Uredbe na lokalnem trgu prodajati tudi proizvode iz lastne pridelave oziroma iz lastne predelave proizvodov iz lastne pridelave.
4. Upravičenec do podpore in prejemnik pomoči de minimis
1. V skladu s prvim odstavkom 7. člena Uredbe je upravičenec do podpore vodilni partner.
2. Ne glede na prejšnjo točko je v skladu z drugim odstavkom 7. člena Uredbe upravičenec do podpore vodilni partner skupaj z drugimi člani partnerstva iz 1. točke 3. poglavja tega javnega razpisa, če izvajajo upravičene aktivnosti iz pod č), d) in f) 1. točke 7. poglavja tega javnega razpisa in jim v zvezi s temi aktivnostmi nastanejo stroški iz pod a), b), c) in d) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa.
3. Če se podpora dodeli v skladu s 4. točko 2. poglavja tega javnega razpisa, so v skladu s tretjim odstavkom 7. člena Uredbe člani partnerstva, ki so upravičenec do podpore iz 1. in 2. točke tega poglavja, prejemniki pomoči de minimis.
5. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati upravičenec do podpore ob vložitvi vloge na javni razpis
5.1. Splošni pogoji
1. Vodilni partner mora vložiti vlogo v skladu z zahtevami iz tega javnega razpisa in na prijavnem obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije, vključno z vsemi zahtevanimi prilogami in dokazili, ki so v njej navedeni.
2. V skladu s prvim odstavkom 33. člena Uredbe mora upravičenec do podpore ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati naslednje pogoje:
a) ne sme biti izključen iz prejemanja podpore v skladu s tretjim odstavkom 57. člena Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12 – ZdZPVHVVR, 26/14 in 32/15; v nadaljnjem besedilu: zakon, ki ureja kmetijstvo);
b) vsak član partnerstva, ki je nosilec kmetijskega gospodarstva, mora biti vpisan v RKG;
c) če je pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, mora imeti dejavnost, ki je predmet podpore, registrirano na ozemlju Republike Slovenije;
č) imeti mora poravnane vse obveznosti do države;
d) če je pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ne sme biti v postopku prenehanja, prisilne poravnave, stečaja, prepovedi delovanja, sodne likvidacije ali izbrisa iz sodnega registra;
e) če je fizična oseba, razen samostojni podjetnik posameznik, ne sme biti v osebnem stečaju;
f) pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik ne sme biti v težavah v skladu s Smernicami o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje nefinančnih podjetij v težavah (UL C št. 249 z dne 31. 7. 2014, str. 1). Vodilni partner za vsakega člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, priloži dokazilo št. D4 »Izjava, da podjetje ni v težavah«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
g) za nakazilo dodeljenih sredstev mora imeti odprt transakcijski račun v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo;
h) za upravičene stroške iz 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa mora predložiti tržno primerljive pisne ponudbe najmanj treh ponudnikov, ki se morajo glasiti na člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore. Ponudbe so tržno primerljive, če je član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, vsem potencialnim ponudnikom poslal enako povpraševanje z minimalnimi zahtevanimi lastnostmi blaga oziroma storitve, ponudbe pa vsebujejo najmanj vse minimalne zahtevane lastnosti blaga oziroma storitve, ki so bile navedene v povpraševanju. Za pisno ponudbo se šteje tudi natisnjena ponudba, prejeta preko elektronske pošte na elektronski naslov člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore. Vodilni partner priloži dokazilo št. D8 »Načrtovana vrednost upravičenih stroškov«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
i) ponudb iz prejšnje podtočke ni potrebno predložiti za:
– stroške dela na projektu in potne stroške iz pod a) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa,
– stroške storitev, ki so predpisani s strani države ali lokalne skupnosti, kot na primer pristojbina za ceste, parkirnina,
– stroške storitev, za katere je na trgu samo en ponudnik, pri čemer mora član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, priložiti utemeljitev, da je na trgu samo en ponudnik,
– posredne stroške iz pod d) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa,
– stroške iz 2. točke 8. poglavja tega javnega razpisa;
j) ne glede na pod h) te točke lahko član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, za nakup blaga oziroma storitev v vrednosti do 420 eurov z vključenim DDV namesto ponudbe predloži vabilo k dajanju ponudb ali katalog ali oglas v skladu z zakonom, ki ureja obligacijska razmerja, pri čemer morajo vsebovati najmanj minimalne zahtevane lastnosti za blago oziroma storitve (npr. natisnjen spletni cenik, letak z navedenimi minimalnimi zahtevanimi lastnostmi blaga oziroma storitve, natisnjeni podatki s spletne strani ponudnika, javno objavljene tarife).
3. V skladu z drugim odstavkom 33. člena Uredbe se pri določitvi višine upravičenih stroškov iz pod h) prejšnje točke upošteva vrednost predložene ponudbe z najnižjo ceno.
4. V skladu s tretjim odstavkom 33. člena Uredbe mora upravičenec do podpore glede izpolnjevanja pogojev iz pod a), c), č), d), e), in g) 2. točke tega podpoglavja priložiti dokazilo št. D1 »Izjava člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, glede izpolnjevanja splošnih pogojev«, ki je priloga prijavnemu obrazcu.
5. Če gre za upravičenca do podpore iz 2. točke 4. poglavja tega javnega razpisa, vloži vlogo na javni razpis vodilni partner.
6. V skladu s prvim odstavkom 177. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 106/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10 in 82/13) mora vodilni partner za predložene dokumente, izdane v tujem jeziku, zagotoviti slovenski prevod.
5.2. Posebni pogoji
1. V skladu s prvim odstavkom 9. člena Uredbe mora upravičenec poleg pogojev iz prejšnjega podpoglavja ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati tudi naslednje pogoje:
a) partnerstvo mora izpolnjevati pogoje iz 1., 2., 3. in 11. točke 3. poglavja tega javnega razpisa. Glede izpolnjevanja pogojev iz 11. točke 3. poglavja tega javnega razpisa vodilni partner priloži dokazilo št. D2 »Izjava o nepovezanosti članov partnerstva«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
b) vodilni partner, ki je zadruga, priloži dokazilo št. D7 »Izjava o članih zadruge, ki so vpisani v RKG«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
c) vodilni partner, ki je kmetijsko gospodarstvo iz 4. točke podpoglavja 3.1. tega javnega razpisa, priloži dokazilo št. D10 »Izjava vodilnega partnerja o prodaji proizvodov iz lastne pridelave oziroma lastne predelave proizvodov iz lastne pridelave«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
č) član partnerstva, ki je kmetijsko gospodarstvo, mora vložiti zbirno vlogo v skladu s predpisi, ki urejajo izvedbo ukrepov kmetijske politike, pri čemer se upošteva zbirna vloga, vložena v letu 2017. Če je član partnerstva nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ki ni nosilec kmetije, zbirno vlogo vloži nosilec kmetije;
d) ne glede na prejšnjo podtočko za nosilca kmetijskega gospodarstva brez kmetijskih površin, ki vzreja samo čebele, vložitev zbirne vloge ni obvezna, vendar mora imeti urejene podatke v RKG in v registru čebelnjakov;
e) vodilni partner mora predložiti izjavo, da bo za transakcije v povezavi z odkupom in prodajo proizvodov iz pod e) 1. točke 7. poglavja tega javnega razpisa vodil ustrezno ločeno računovodstvo ali ločeno računovodsko kodo v skladu s slovenskimi računovodskimi standardi in predpisanim kontnim okvirjem. Vodilni partner priloži dokazilo št. D6 »Izjava vodilnega partnerja o ločenem računovodstvu«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
f) če je predmet projekta prodaja nekmetijskega proizvoda, člani partnerstva, ki so upravičenec do podpore iz 1. in 2. točke 4. poglavja tega javnega razpisa, s podporo, ki se dodeli na podlagi tega javnega razpisa, ne smejo preseči zgornje meje de minimis pomoči iz 3. člena Uredbe 1407/2013/EU;
g) predložiti mora projekt, ki izpolnjuje pogoje iz 6. poglavja tega javnega razpisa.
2. V skladu s prvim odstavkom 30. člena Uredbe mora vodilni partner o izpolnjevanju pogojev glede združevanja podpor iz 10. poglavja tega javnega razpisa priložiti pisno izjavo člana partnerstva o že prejetih ali zaprošenih javnih sredstvih za iste upravičene stroške kot jih navaja v vlogi na javni razpis. Vodilni partner predloži izjavo št. D3.1 »Izjava člana partnerstva o že prejetih ali zaprošenih javnih sredstvih za iste upravičene stroške«, ki je priloga prijavnemu obrazcu.
3. V skladu s petim odstavkom 33. člena Uredbe mora vodilni partner vlogi na javni razpis priložiti pisno izjavo članov partnerstva, ki so upravičenec do podpore iz 1. in 2. točke 4. poglavja tega javnega razpisa:
– o vseh pomočeh de minimis, ki jih je član partnerstva, ki je upravičenec do podpore oziroma enotno podjetje, prejelo v predhodnih dveh letih in v tekočem koledarskem letu. Vodilni partner predloži izjavo št. D3.2 »Izjava člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, glede enotnega podjetja in združevanja pomoči de minimis, da s tem ne bo presežena zgornja meja pomoči de minimis ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih«, ki je priloga prijavnemu obrazcu,
– ali gre za enotno podjetje. Če gre za enotno podjetje, se navedejo podjetja, ki so povezana s članom partnerstva, ki je upravičenec do podpore. Član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, navede podjetja v izjavi št. D3.2 »Izjava člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, glede enotnega podjetja in združevanja pomoči de minimis, da s tem ne bo presežena zgornja meja pomoči de minimis ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih«, ki je priloga prijavnemu obrazcu. Enotno podjetje je enotno podjetje iz 1. točke 2. člena Uredbe.
6. Projekt
V skladu z 10. členom Uredbe mora projekt izpolnjevati naslednje pogoje:
1. projekt traja 24 ali 36 mesecev od datuma izdaje odločbe o pravici do sredstev;
2. projekt se izvaja na ozemlju Republike Slovenije;
3. projekt vsebuje obvezne sestavine iz priloge 2 Uredbe;
4. iz projekta mora biti razvidno, da:
– višina upravičenih stroškov iz 8. poglavja tega javnega razpisa ne presega zneska, ki se določi v skladu s 3., 4. in 5. točko 12. poglavja tega javnega razpisa,
– bo vodilni partner dosegel najmanj 100.000 eurov prihodkov od prodaje proizvodov na lokalnem trgu v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta in
– bo vrednost odkupa proizvodov od posameznega kmetijskega gospodarstva v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta znašala najmanj 5.000 eurov. Če gre za kmetijsko gospodarstvo iz 4. točke podpoglavja 3.1. tega javnega razpisa, se kot vrednost odkupa upošteva vrednost proizvodov iz lastne pridelave, ki se določi v skladu s slovenskimi računovodskimi standardi.
7. Upravičene aktivnosti
1. V skladu s prvim odstavkom 8. člena Uredbe so do podpore upravičene naslednje aktivnosti:
a) vodenje in koordinacija projekta;
b) priprava analize trga;
c) priprava načrta trženja proizvodov;
č) priprava in izvedba usposabljanja o zagotavljanju kakovosti pri proizvodnji, predelavi ali trženju proizvodov;
d) zagotavljanje kakovosti pri proizvodnji, predelavi ali trženju proizvodov;
e) organizacija odkupa in prodaje proizvodov v skladu s 5. in 6. točko 3. poglavja in 4. točko podpoglavja 3.1. tega javnega razpisa;
f) promocija lokalnega trga in razširjanje rezultatov projekta.
2. Če gre za upravičenca do podpore iz 2. točke 4. poglavja tega javnega razpisa, lahko v skladu z drugim odstavkom 8. člena Uredbe aktivnosti iz pod a), b), c) in e) prejšnje točke izvaja le vodilni partner.
3. V skladu s petim odstavkom 10. člena Uredbe mora projekt vsebovati aktivnosti iz pod a), e) in f) 1. točke tega poglavja.
8. Upravičeni stroški
1. V skladu s tretjim odstavkom 8. člena Uredbe so do podpore upravičeni naslednji stroški:
a) stroški dela na projektu in potni stroški
Stroški dela na projektu so upravičeni izdatki za osebe, ki izvajajo upravičene aktivnosti projekta in so zaposlene pri članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore:
– plače s pripadajočimi davki in prispevki delavca in delodajalca,
– povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela),
– povračila in nadomestila plač z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delavca in delodajalca, ki pripadajo zaposlenim za obdobje, ko ne delajo (boleznine do 30 dni, dopust, državni praznik),
– premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja, če je delodajalec zavezan za plačilo v skladu s predpisi, ki urejajo delovna razmerja,
– drugi osebni prejemki v skladu s predpisi, ki urejajo delovna razmerja (npr. regres za letni dopust, odpravnina v skladu z 79. členom Zakona o delovnih razmerjih (Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F, 52/16 in 15/17 – odl. US)).
Če je oseba pri članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore, zaposlena samo za namen izvedbe projekta, se:
– stroški bruto plače na projektu priznajo v celoti, pri čemer je potrebno upoštevati najvišjo priznano urno postavko (1. bruto), ki znaša 10 eurov. Dejanska urna postavka zaposlenega na projektu je količnik bruto plače zaposlenega in povprečne mesečne delovne obveznosti v urah, ki znaša 174 ur,
– povračila stroškov v zvezi z delom priznajo v višini dejansko izplačanih stroškov, vendar največ do višine kot jo določa uredba, ki ureja davčno obravnavo povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja,
– stroški dela iz tretje, četrte in pete alineje prejšnjega odstavka te podtočke priznajo v celoti.
Če oseba pri članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore, ni zaposlena samo za namen izvedbe projekta, se stroški dela iz prejšnjega odstavka priznajo v sorazmernem deležu njenega dela na projektu.
Potni stroški so stroški službenih potovanj, ki jih zaposleni pri članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore, opravi v zvezi z izvedbo upravičenih aktivnosti projekta:
– stroški prevoza z lastnim avtomobilom se priznajo v višini dejansko izplačanih stroškov, vendar največ do višine 0,37 eura za vsak prevožen kilometer, kot to določa uredba, ki ureja davčno obravnavo povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja,
– stroški prevoza s službenim avtomobilom se priznajo v višini sorazmernega deleža stroška goriva, ki se preračuna na podlagi opravljenih kilometrov službene poti in podatka o kombinirani porabi goriva iz Potrdila o skladnosti za vozilo homologiranega tipa,
– stroški prevoza z javnim prevozom (npr. vlak, avtobus), cestnine in parkirnine se priznajo v višini dejansko izplačanih stroškov zaposlenemu,
– stroški dnevnic se priznajo v višini dejansko izplačanih stroškov zaposlenemu, vendar največ do višine, kot to določa uredba, ki ureja davčno obravnavo povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja;
b) stroški usposabljanj in udeležbe na dogodkih, ki niso stroški dela na projektu iz prejšnje podtočke, če so povezani z izvajanjem projekta, kot so stroški prevoza, nastanitve, kotizacije. Med stroške prevoza spada tudi najem avtobusnega prevoza, nakup letalskih vozovnic ipd., v primeru, da je plačnik računa za prevoz član partnerstva, ki je upravičenec do podpore;
c) stroški nakupa nove opreme, razen nakupa pohištva, pri čemer se za izračun višine upravičenih stroškov uporabi najvišja letna amortizacijska stopnja v skladu z zakonom, ki ureja davek od dohodkov pravnih oseb. Višina upravičenega stroška se izračuna za obdobje uporabe opreme v projektu. Kot strošek se prizna tudi nakup informacijsko-komunikacijske tehnologije za potrebe izvedbe projekta. Ti stroški lahko znašajo največ 10 odstotkov upravičenih stroškov projekta;
č) stroški zunanjih storitev, ki jih ne opravijo člani partnerstva, kot so stroški raziskav, stroški uvedbe novega tehničnega znanja, stroški svetovalnih in drugih storitev, ki so neposredno povezane z izvedbo projekta, stroški za zagotavljanje kakovosti na področju proizvodnje, predelave ali trženja proizvodov, ter stroški promocije lokalnega trga in razširjanja rezultatov projekta iz pod f) 1. točke 7. poglavja tega javnega razpisa. Stroški zunanjih storitev so tudi stroški za opravljeno delo po podjemni, avtorski pogodbi, pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela upokojencev in študentsko delo. Ti stroški lahko znašajo največ 30 odstotkov upravičenih stroškov projekta;
d) posredni stroški, ki se določijo v obliki pavšalnega zneska iz točke b) prvega odstavka 68. člena Uredbe 1303/2013/EU. Med posredne stroške spadajo zlasti:
– stroški električne energije,
– stroški porabe kuriv in stroški ogrevanja,
– stroški vode in komunalnih storitev,
– stroški odvoza smeti,
– stroški telekomunikacijskih storitev (telefon, internet itd.),
– stroški poštnih in kurirskih storitev,
– amortizacija osnovnih sredstev, ki ni izključno vezana na izvedbo projekta,
– stroški potrošnega materiala (pisarniški material, čistilni material, posebni material kot npr. material za izvedbo delavnic) in drobnega inventarja,
– stroški režije in administracije,
– stroški tekočega vzdrževanja,
– stroški najema nepremičnin in opreme,
– zavarovalne premije za objekte in opremo.
Za posredne stroške ni potrebno predlagati dokazil o plačilu. Posredni stroški lahko znašajo največ 15 odstotkov upravičenih stroškov dela.
2. V skladu s četrtim odstavkom 8. člena Uredbe so do podpore upravičeni tudi stroški za upravičene aktivnosti iz pod č) in f) 1. točke prejšnjega poglavja, ki jih izvede kmetija kot član partnerstva v okviru svoje dopolnilne dejavnosti, pri čemer se upoštevajo naslednje dopolnilne dejavnosti v skladu z uredbo, ki ureja dopolnilne dejavnosti:
– svetovanje o kmetovanju (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– organiziranje delavnic ali tečajev (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– usposabljanje na kmetiji (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– prikaz del iz kmetijske, gozdarske in dopolnilne dejavnosti (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– svetovanje in prikazi iz kmečkih gospodinjskih opravil (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje).
Stroške iz prejšnjega odstavka poravna in uveljavlja vodilni partner in lahko znašajo največ 20 odstotkov upravičenih stroškov projekta. Najvišja priznana vrednost urne postavke za izvedbo upravičenih aktivnosti iz prejšnjega odstavka znaša 7 eurov.
3. V skladu z 32. členom Uredbe so do podpore upravičeni stroški, ki so nastali po datumu izdaje odločbe o pravici do sredstev in do zaključka projekta iz 1. točke 6. poglavja tega javnega razpisa.
9. Neupravičeni stroški
V skladu s prvim odstavkom 31. člena Uredbe so poleg stroškov iz tretjega odstavka 69. člena Uredbe 1303/2013/EU, tretjega odstavka 45. člena Uredbe 1305/2013/EU in 13. člena Uredbe 807/2014/EU neupravičeni naslednji stroški:
1. stroški aktivnosti zunaj območja Republike Slovenije;
2. stroški priprave vloge na javni razpis in zahtevka za izplačilo sredstev;
3. stroški nakupa strojev, pohištva, prevoznih sredstev;
4. plačilo davkov, carin in dajatev pri uvozu;
5. davek na dodano vrednost, razen kadar ni povračljiv v skladu s predpisi, ki urejajo DDV;
6. obresti na dolgove, bančne stroške in stroške garancij;
7. upravne takse;
8. stroški leasinga in najema naprav in opreme, pridobitev patentov, licenc, plačilnih pravic, avtorskih pravic ter blagovnih in storitvenih znamk;
9. drugi stroški, povezani s pogodbami o najemu, kot so marža najemodajalca, stroški refinanciranja obresti in stroški zavarovanja;
10. stroški blaga oziroma storitev, za katere je izdan račun v skupni višini največ 25 eurov;
11. jubilejne nagrade in odpravnine, razen če so predpisane z zakonom, ki ureja delovna razmerja;
12. letne stimulacije in druge nagrade ter različne bonitete in solidarnostne pomoči;
13. zavarovalne premije, ki niso predpisane z zakonom;
14. stroški vinjet.
10. Združevanje podpor
V skladu s 30. členom Uredbe veljajo določila glede združevanja podpor:
1. sredstva se ne odobrijo in izplačajo upravičencu, če je član partnerstva za iste upravičene stroške, kot jih navaja v vlogi na javni razpis in v zahtevku za izplačilo sredstev, že prejel sredstva proračuna Republike Slovenije ali sredstva Evropske unije oziroma druga javna sredstva;
2. ne glede na prejšnjo točko se podpora po tem javnem razpisu v okviru istih upravičenih stroškov lahko združuje z drugimi podporami iz naslova državnih pomoči, če z združitvijo podpor niso preseženi najvišji zneski oziroma intenzivnost podpore, določeni z Uredbo 1305/2013/EU in predpisi, ki urejajo državne pomoči, ne glede na to, ali se podpora za projekt ali dejavnost v celoti financira iz nacionalnih sredstev ali pa se delno financira iz sredstev Evropske unije;
3. podpora, ki se dodeli v skladu s 4. točko 2. poglavja tega javnega razpisa, se lahko združuje z drugimi pomočmi de minimis pod pogoji iz 5. člena Uredbe 1407/2013/EU.
11. Merila za ocenjevanje vlog na javni razpis
1. V skladu s prvim in drugim odstavkom 12. člena Uredbe se vloge, prispele na javni razpis, ocenjujejo na podlagi meril za ocenjevanje vlog, ki so določena v dokumentu »Merila za izbor operacij«, ki ga je sprejel Organ upravljanja PRP 2014-2020 in je dostopen na spletih straneh MKGP: https://www.program-podezelja.si/sl/merila-za-izbor-operacij. Med vlogami, ki presežejo vstopni prag 30 odstotkov točk, se izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk po merilih za ocenjevanje vlog do porabe razpisanih sredstev.
2. Ocenjuje se stanje ob vložitvi vloge na javni razpis oziroma načrtovano stanje ob zaključku projekta. Vloge se ocenjujejo na podlagi predložene dokumentacije: prijavnega obrazca, projekta in ustreznih dokazil ter podatkov iz uradnih evidenc. Če za posamezno merilo vodilni partner ne priloži vseh podatkov, prilog in dokazil oziroma so podatki nepravilni, se vloga v tem delu oceni z 0 točk.
3. V skladu s prvim odstavkom 28. člena Uredbe se vloga, ki je popolna in izpolnjuje pogoje, oceni na podlagi naslednjih meril za ocenjevanje vlog.
Merilo
Maks. št. točk
PARTNERSTVO
15
Sestava partnerstva: število članov partnerstva
5
Vključenost članov partnerstva v sheme kakovosti
5
Reference vodilnega partnerja
5
IZBOLJŠANJE EKONOMSKE USPEŠNOSTI KMETIJ TER POVEČANJE NJIHOVE UDELEŽBE NA TRGU
20
Povečanje oskrbe javnih zavodov s proizvodi z lokalnega trga: vodilni partner prodaja proizvode javnim zavodom
6
Povečanje proizvodnje in prodaje ekoloških proizvodov: delež prihodkov od prodaje ekoloških proizvodov glede na prihodke od skupne prodaje
5
Ohranitev kmetijske proizvodnje na območjih Natura 2000 in širših zavarovanih območjih iz predpisa, ki ureja ohranjanje narave
5
Povečanje obsega prodaje proizvodov, ki izhajajo iz avtohtonih in tradicionalnih sort in pasem: delež prihodkov od prodaje proizvodov, ki izhajajo iz avtohtonih in tradicionalnih sort in pasem, glede na prihodke od skupne prodaje
4
Prispevek projekta k napredku in dvigu inovativnosti
10
Prodaja inovativnih proizvodov: delež prihodkov od prodaje inovativnih proizvodov glede na prihodke od skupne prodaje. Kot inovativni proizvod se šteje proizvod, za katerega je član partnerstva prejel priznanje ali nagrado za kakovost ali inovativnost, ali proizvod, ki ga je partnerstvo razvilo v času trajanja projekta, kar se dokazuje s pogodbo o sodelovanju s pravnimi ali fizičnimi osebami pri razvoju novega proizvoda
5
Uporaba različnih prodajnih poti
5
Okoljsko-naravovarstveni vidik
15
Prispevek k varovanju voda z zmanjševanjem uporabe fitofarmacevtskih sredstev in mineralnih gnojil: število članov partnerstva, ki so vključeni v operacije ukrepa kmetijsko-okoljska-podnebna plačila
(v nadaljnjem besedilu: KOPOP)
5
Prispevek k blaženju podnebnih sprememb: preko kratkih transportnih poti
5
Skrb za dobro počutje živali: število članov partnerstva, ki so vključeni v ukrep Dobrobit živali
iz PRP 2014-2020
5
Dodana vrednost projekta
15
Skupno pakiranje oziroma skupna predelava: delež prihodkov od prodaje skupno pakiranih oziroma skupno predelanih proizvodov glede na prihodke od skupne prodaje
5
Nova zaposlitev za namen izvedbe projekta: kot nova zaposlitev se šteje zaposlitev osebe pri vodilnemu partnerju za najmanj polovični delovni čas v skupnem trajanju najmanj polovice časa trajanja projekta
10
Razširjanje, uporabnost in trajnost rezultatov projekta
10
Uporabnost in trajnost rezultatov projekta: izvedba promocije lokalnega trga na javnih dogodkih
5
Način in obseg razširjanja rezultatov: uporaba različnih vrst komunikacijskih sredstev
5
Finančna konstrukcija projekta
15
Partnerstvo sofinancira projekt: lastna udeležba partnerstva pri financiranju projekta
5
Razmerje med vrednostjo odkupa proizvodov od posameznega člana partnerstva in vrednostjo odkupa vseh proizvodov s strani vodilnega partnerja
5
Racionalnost finančne konstrukcije: delež stroškov vodenja in koordinacije projekta glede na vse upravičene stroške projekta
5
Skupaj
100
11.1. Podrobnejša merila za ocenjevanje vlog na javni razpis
Merila
Število točk
I.
PARTNERSTVO – maksimalno število točk
15
1.
SESTAVA PARTNERSTVA – maksimalno število točk:
5
Partnerstvo sestavljajo:
– 30 ali več kmetijskih gospodarstev,
5
– več kot 10 do vključno 29 kmetijskih gospodarstev.
2
2.
VKLJUČENOST ČLANOV PARTNERSTVA V SHEME KAKOVOSTI – maksimalno število točk:
5
Najmanj polovica članov partnerstva, ki so kmetijska gospodarstva, je vključenih v najmanj eno od naslednjih shem kakovosti:
5
– ekološka pridelava in predelava,
– zaščitena označba porekla,
– zaščitena geografska označba,
– višja kakovost,
– integrirana pridelava,
– izbrana kakovost,
– registrirana shema kakovosti za vino (kakovostno vino z zaščitenim geografskim poreklom, vrhunsko vino z zaščitenim geografskim poreklom, vino s priznanim tradicionalnim poimenovanjem).
Izpolnjevanje tega merila se izkazuje s kopijami certifikatov za sheme kakovosti oziroma s kopijami odločb o oceni vina, ki se glasijo na člane partnerstva.
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod c) 9. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
3.
REFERENCE VODILNEGA PARTNERJA – maksimalno število točk:
5
Vodilni partner ima reference z vodenjem projektov, ki so bili (so)financirani iz sredstev Evropske unije ali Republike Slovenije v zadnjih petih letih pred vložitvijo vloge na javni razpis. Vodilni partner izkazuje izpolnjevanje tega merila z dokazilom št. D9.1 »Reference z vodenjem projektov«, ki je priloga prijavnemu obrazcu.
5
Vodilni partner ima reference s sodelovanjem v projektih (kot projektni partner), ki so bili (so)financirani iz sredstev Evropske unije ali Republike Slovenije v zadnjih petih letih pred vložitvijo vloge na javni razpis. Vodilni partner izkazuje izpolnjevanje tega merila z dokazilom št. D9.2 »Reference pri sodelovanju v projektih« ki je priloga prijavnemu obrazcu.
2
II. 
IZBOLJŠANJE EKONOMSKE USPEŠNOSTI KMETIJ TER POVEČANJE NJIHOVE UDELEŽBE 
NA TRGU – maksimalno število točk:
20
1.
POVEČANJE OSKRBE JAVNIH ZAVODOV S PROIZVODI Z LOKALNEGA TRGA – maksimalno število točk:
6
Vodilni partner bo v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta ustvaril prihodek od prodaje proizvodov z lokalnega trga:
– najmanj petim javnim zavodom,
6
– trem ali štirim javnim zavodom.
4
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod c) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
2.
POVEČANJE PROIZVODNJE IN PRODAJE EKOLOŠKIH PROIZVODOV – maksimalno število točk:
5
Delež prihodkov od prodaje ekoloških proizvodov glede na prihodke od skupne prodaje proizvodov z lokalnega trga, ki ga bo vodilni partner ustvaril v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta, znaša:
– več kot 30 %,
5
– več kot 10 % do vključno 30 %.
2
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod č) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
3.
OHRANITEV KMETIJSKE PROIZVODNJE NA OBMOČJIH NATURA 2000 IN ŠIRŠIH ZAVAROVANIH OBMOČJIH IZ PREDPISA, KI UREJA OHRANJANJE NARAVE – maksimalno število točk:
5
Za širša zavarovana območja se štejejo narodni, regijski in krajinski park iz šestega odstavka 
53. člena Zakona o ohranjanju narave (Uradni list RS, št. 96/04 – uradno prečiščeno besedilo,
61/06 – ZDru-1, 8/10 – ZSKZ-B in 46/14).
Delež površin kmetijskih zemljišč, ki se nahajajo na območju Natura 2000, narodnega, regijskega ali krajinskega parka in jih imajo v uporabi člani partnerstva, glede na površino kmetijskih zemljišč, ki jih imajo v uporabi vsi člani partnerstva, znaša:
– več kot 20 %,
5
– več kot 10 % do vključno 20 %.
2
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod d) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
4.
POVEČANJE OBSEGA PRODAJE PROIZVODOV, KI IZHAJAJO IZ AVTOHTONIH IN TRADICIONALNIH SORT IN PASEM – maksimalno število točk:
4
Delež prihodkov od prodaje proizvodov, ki izhajajo iz avtohtonih in tradicionalnih sort in pasem, glede na prihodke od skupne prodaje proizvodov z lokalnega trga, ki ga bo vodilni partner ustvaril v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta, znaša:
– več kot 30 %,
4
– več kot 10 % do vključno 30 %.
2
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod e) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
III.
PRISPEVEK PROJEKTA K NAPREDKU IN DVIGU INOVATIVNOSTI – maksimalno število točk:
10
1.
PRODAJA INOVATIVNIH PROIZVODOV – maksimalno število točk:
5
Delež prihodkov od prodaje inovativnih proizvodov glede na prihodke od skupne prodaje proizvodov z lokalnega trga, ki ga bo vodilni partner ustvaril v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta, znaša:
– več kot 30 %,
5
– več kot 10 % do vključno 30 %.
2
Kot inovativni proizvod se šteje proizvod, za katerega je član partnerstva prejel priznanje ali nagrado za kakovost ali inovativnost v zadnjih petih letih pred vložitvijo vloge na javni razpis oziroma najpozneje do začetka zadnjega 12 mesečnega obdobja trajanja projekta:
– nagrada oziroma priznanje kakovosti Mednarodnega kmetijsko-živilski sejem AGRA (mleko
in mlečni izdelki, meso in mesni izdelki, sokovi, brezalkoholne pijače, vino, med) – Pomurski 
sejem d.d.,
– priznanje oziroma Znak kakovosti Dobrote slovenskih kmetij – KGZS Zavod Ptuj, Mestna občina Ptuj in Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije,
– priznanje Odlični pekovski izdelek oziroma Priznanje kakovosti – Gospodarska zbornica Slovenije (Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij),
– priznanje Ecotrophelia Slovenija (nacionalno tekmovanje za razvoj inovativnih živilskih izdelkov) – Gospodarska zbornica Slovenije (Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij),
– priznanje za najbolj inovativen živilski izdelek, proizveden na območju Slovenije – Inštitut za nutricionistiko.
Inovativnost proizvoda se dokazuje s kopijo priznanja ali nagrade za kakovost ali inovativnost, ki je podeljen članu partnerstva, ki je kmetijsko gospodarstvo, za proizvod, ki ga bo na lokalnem trgu prodajal vodilni partner.
Kot inovativni proizvod se šteje tudi proizvod, ki ga je partnerstvo razvilo v času trajanja projekta, kar se dokazuje s pogodbo o sodelovanju s pravnimi oziroma fizičnimi osebami pri razvoju novega proizvoda.
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod f) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
2.
UPORABA RAZLIČNIH PRODAJNIH POTI – maksimalno število točk:
5
Vodilni partner bo v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta pri prodaji proizvodov na lokalnem trgu, ki temelji na kratki dobavni verigi iz 5. točke 3. poglavja tega javnega razpisa, uporabljal:
– tri ali več različne prodajne poti,
5
– dve različni prodajni poti.
2
Za prodajno pot se šteje prodaja končnemu potrošniku:
– v lastni prodajalni,
– na tržnici,
– s potujočo prodajalno,
– s prodajnim avtomatom,
– prodaja na daljavo (spletna prodaja),
– od vrat do vrat,
– na premični stojnici.
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod g) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
IV.
OKOLJSKO-NARAVOVARSTVENI VIDIK – maksimalno število točk:
15
1.
PRISPEVEK K VAROVANJU VODA Z ZMANJŠEVANJEM UPORABE FITOFARMACEVTSKIH SREDSTEV IN MINERALNIH GNOJIL – maksimalno število točk:
5
Najmanj polovica kmetijskih gospodarstev, ki so člani partnerstva, je vključenih v vsaj eno operacijo ukrepa KOPOP.
5
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod č) 9. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
2.
PRISPEVEK K BLAŽENJU PODNEBNIH SPREMEMB – maksimalno število točk:
5
Naslovi kmetijskih gospodarstev, ki so člani partnerstva, so od naslova vodilnega partnerja oddaljeni do vključno 30 km zračne razdalje.
5
Naslovi kmetijskih gospodarstev, ki so člani partnerstva, so od naslova vodilnega partnerja oddaljeni več kot 30 km do vključno 50 km zračne razdalje.
2
3.
SKRB ZA DOBRO POČUTJE ŽIVALI – maksimalno število točk:
5
Najmanj polovica kmetijskih gospodarstev, ki so člani partnerstva, je vključenih v ukrep Dobrobit živali iz PRP 2014-2020.
5
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod d) 9. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
V.
DODANA VREDNOST PROJEKTA – maksimalno število točk:
15
1.
SKUPNO PAKIRANJE OZIROMA SKUPNA PREDELAVA – maksimalno število točk:
5
Delež prihodkov od prodaje skupno pakiranih oziroma skupno predelanih proizvodov glede na prihodke od skupne prodaje proizvodov z lokalnega trga, ki ga bo vodilni partner ustvaril v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta, znaša:
– več kot 30 %,
5
– več kot 10 % do vključno 30 %.
3
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod j) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
2.
NOVA ZAPOSLITEV ZA NAMEN IZVEDBE PROJEKTA – maksimalno število točk:
10
Vodilni partner bo za namen izvedbe projekta zaposlil osebo za najmanj polovični delovni čas v skupnem trajanju najmanj polovice časa trajanja projekta.
10
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod l) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
VI.
RAZŠIRJANJE, UPORABNOST IN TRAJNOST REZULTATOV PROJEKTA – maksimalno št. točk:
10
1.
UPORABNOST IN TRAJNOST REZULTATOV PROJEKTA – maksimalno število točk:
5
Vodilni partner bo v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta izvedel promocijo lokalnega trga:
– na petih ali več javnih dogodkih,
5
– na treh ali štirih javnih dogodkih.
2
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod k) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
2.
NAČIN IN OBSEG RAZŠIRJANJA REZULTATOV – maksimalno število točk:
5
Vodilni partner bo do zaključka projekta predstavil rezultate projekta z uporabo:
– pet ali več različnih vrst komunikacijskih sredstev,
5
– treh ali štirih različnih vrst komunikacijskih sredstev.
3
Vrste komunikacijskih sredstev so:
– tiskani mediji (kot npr. časopis, revije, časnik),
– televizija (lokalni ali dosegljivost na celotnem območju RS),
– radio (lokalni ali dosegljivost na celotnem območju RS),
– navadna pošta,
– elektronska pošta,
– internet (spletna stran),
– družbena omrežja (kot npr. Facebook, Instagram, Twitter, YouTube).
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod h) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
VII.
FINANČNA KONSTRUKCIJA PROJEKTA – maksimalno št. točk:
15
1.
PARTNERSTVO SOFINANCIRA PROJEKT – maksimalno število točk:
5
Lastna udeležba partnerstva pri financiranju projekta znaša:
– več kot 20 % upravičenih stroškov projekta,
5
– več kot 15 % do vključno 20 % upravičenih stroškov projekta,
4
– več kot 10 % do vključno 15 % upravičenih stroškov projekta,
3
– več kot 5 % do vključno 10 % upravičenih stroškov projekta.
2
2.
RAZMERJE MED VREDNOSTJO ODKUPA PROIZVODOV OD POSAMEZNEGA ČLANA PARTNERSTVA IN VREDNOSTJO ODKUPA VSEH PROIZVODOV S STRANI VODILNEGA PARTNERJA – maksimalno število točk:
5
Načrtovano razmerje med vrednostjo odkupa proizvodov od posameznega člana partnerstva, ki je kmetijsko gospodarstvo in vrednostjo odkupa proizvodov od vseh članov partnerstva s strani vodilnega partnerja, v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta znaša:
– več kot 10 % do vključno 15 %,
5
– več kot 15 % do vključno 20 %.
3
Če je vodilni partner kmetijsko gospodarstvo, ki na lokalnem trgu prodaja proizvode iz lastne pridelave oziroma lastne predelave proizvodov iz lastne pridelave, se kot vrednost odkupa upošteva vrednost proizvodov iz lastne pridelave oziroma lastne predelave proizvodov iz lastne pridelave, ki se določi v skladu s slovenskimi računovodskimi standardi.
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore skladu s pod i) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
3.
RACIONALNOST FINANČNE KONSTRUKCIJE – maksimalno število točk:
5
Delež stroškov vodenja in koordinacije projekta je manjši od 10 % vseh upravičenih stroškov projekta.
5
12. Finančne določbe
V skladu s 14. členom Uredbe so določeni splošni finančni pogoji:
1. podpora znaša 100 odstotkov upravičenih stroškov projekta iz 8. poglavja tega javnega razpisa, pri čemer se pri določitvi zneska podpore upoštevajo določbe 2., 3., 4. in 5. točke tega poglavja;
2. ne glede na prejšnjo točko lahko vodilni partner uveljavlja nižjo stopnjo podpore;
3. najnižji znesek podpore na posamezno vlogo znaša 45.000 eurov;
4. znesek podpore iz prejšnje točke se poveča, če je iz projekta iz 6. poglavja tega javnega razpisa razvidno, da bo prodaja iz druge alineje 4. točke 6. poglavja tega javnega razpisa višja od 100.000 eurov oziroma če ima partnerstvo več kot 10 članov, ki so kmetijsko gospodarstvo. Dodatni znesek podpore iz te točke se izračuna po naslednji formuli:
Dodatna podpora = 0,1 * (A – 100.000 eurov) + (B – 10) * 500 eurov, pri čemer sta:
A: načrtovani prihodek od prodaje v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta,
B: skupno število članov partnerstva, ki so kmetijsko gospodarstvo;
5. ne glede na 3. in 4. točko tega poglavja znaša znesek podpore na posamezno vlogo največ 100.000 eurov;
6. če se podpora dodeli v skladu s 4. točko 2. poglavja tega javnega razpisa, se pomoč de minimis dodeli članu partnerstva iz 4. poglavja tega javnega razpisa v sorazmernem deležu glede na dodeljeno podporo, pri čemer znesek pomoči, ki se dodeli posameznemu članu partnerstva, ne sme presegati skupnega zneska pomoči de minimis iz 3. člena Uredbe 1407/2013/EU;
7. sredstva, namenjena izvajanju podukrepa Vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov, se zagotovijo iz proračuna Republike Slovenije v višini 20 odstotkov in iz sredstev EKSRP v višini 80 odstotkov;
8. sredstva v okviru podukrepa Vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov se dodelijo kot nepovratna finančna pomoč.
13. Javni razpis
V skladu s 26. členom Uredbe se:
1. podpora iz podukrepa Vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov dodeli z zaprtim javnim razpisom v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo;
2. vlaganje vlog na javni razpis začne 26. 6. 2017 in se zaključi 29. 9. 2017;
3. na spletni strani MKGP objavi razpisna dokumentacija za izvedbo javnega razpisa. Navodila za izpolnjevanje prijavnega obrazca in vnosa vloge na javni razpis se objavijo na spletnih straneh MKGP in ARSKTRP.
14. Vložitev vloge na javni razpis
V skladu s 27. členom Uredbe:
1. vlogo na javni razpis sestavlja prijavni obrazec s prilogami;
2. se za elektronsko izpolnjevanje vloge iz 1. točke tega poglavja vzpostavi spletno vstopno mesto na naslovu: http://e-kmetija.gov.si, preko katerega se vodilni partner ali njegov pooblaščenec za elektronsko vložitev vloge s kvalificiranim digitalnim potrdilom prijavi v informacijski sistem ARSKTRP. Vodilni partner ali njegov pooblaščenec izvede elektronski vnos in vloži prijavni obrazec v informacijski sistem ARSKTRP;
3. se za vlogo na javni razpis šteje natisnjen prijavni obrazec iz prejšnje točke z oznako javnega razpisa iz 5. točke tega poglavja, skupaj z vsemi sestavnimi deli vloge na javni razpis, ki jih določata ta javni razpis in razpisna dokumentacija;
4. je potrebno prijavni obrazec, ki je vnešen v informacijski sistem ARSKTRP, natisniti ter ga z izpisom številke dokumenta in podpisom vodilnega partnerja, skupaj s prilogami, poslati priporočeno na naslov: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska 160, 1000 Ljubljana, ali oddati osebno na vložišču ARSKTRP;
5. morajo biti na ovojnici vloge na javni razpis razvidni datum in čas (ura, minuta) vložitve vloge na javni razpis, ki ju označi izvajalec poštnih storitev oziroma vložišče ARSKTRP, ter naslov in oznaka javnega razpisa »1. Javni razpis za podukrep Vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov«. Etiketa za naslavljanje vloge na javni razpis se izpiše iz informacijskega sistema.
15. Obvezni prilogi k vlogi na javni razpis
V skladu z 11. členom Uredbe sta obvezni prilogi, ki ju mora vodilni partner priložiti vlogi na javni razpis in brez katerih se v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo, vloga zavrže brez pozivanja k dopolnitvi:
1. pogodba o medsebojnem sodelovanju iz 8. točke 3. poglavja tega javnega razpisa in
2. projekt iz 6. poglavja tega javnega razpisa.
16. Obravnava vloge na javni razpis
1. V skladu s prvim odstavkom 28. člena Uredbe se vloga na javni razpis, ki je popolna in izpolnjuje pogoje, oceni na podlagi meril iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Med vlogami na javni razpis, ki presežejo vstopni prag točk iz 1. točke 11. poglavja tega javnega razpisa, se izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk, do porabe sredstev na tem javnem razpisu. Če imata na zadnjem mestu seznama ocenjenih vlog na tem javnem razpisu dve ali več vlog na javni razpis enako število prejetih točk, se vloge na javni razpis odobrijo na podlagi ponderiranja meril za izbor vlog na naslednji način:
– partnerstvo – 15 %,
– izboljšanje ekonomske uspešnosti kmetij ter povečanje njihove udeležbe na trgu – 20 %,
– prispevek projekta k napredku in dvigu inovativnosti – 20 %,
– okoljsko naravovarstveni vidik – 15 %,
– dodana vrednost projekta – 15 %,
– razširjanje, uporabnost in trajnost rezultatov projekta – 10 %,
– finančna konstrukcija projekta – 5 %.
2. V skladu z drugim odstavkom 28. člena Uredbe se vloga na javni razpis, ki je popolna in izpolnjuje vstopne pogoje iz tega javnega razpisa, vendar razpoložljiva sredstva ne zadoščajo za dodelitev sredstev v celoti, zavrne.
3. V skladu s 60. členom Uredbe 1306/2013/EU se vloga na javni razpis oziroma zahtevek za izplačilo zavrne, če se ugotovi, da je upravičenec umetno ustvaril pogoje za izpolnitev zahtev za pridobitev podpore, tako ustvarjeni pogoji pa niso v skladu s cilji podukrepa Vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov.
17. Odločba o pravici do sredstev
1. V skladu s prvim odstavkom 29. člena Uredbe se z odločbo o pravici do sredstev članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore iz 4. poglavja tega javnega razpisa za posamezno dvanajstmesečno obdobje trajanja projekta prizna pravica do povračila upravičenih stroškov projekta glede na njegove stroške pri izvedbi upravičenih aktivnosti projekta, kar je razvidno iz projekta iz 6. poglavja tega javnega razpisa.
2. Če se podpora dodeli v skladu z 4. točko 2. poglavja tega javnega razpisa, se v skladu z drugim odstavkom 29. člena Uredbe v izreku odločbe o pravici do sredstev navede, da je znesek pomoči dodeljen po pravilu de minimis, pri čemer se izrecno sklicuje na Uredbo 1407/2013/EU.
3. V skladu s tretjim odstavkom 29. člena Uredbe je datum dodelitve podpore oziroma prejema pomoči de minimis v skladu s četrtim odstavkom 3. člena Uredbe 1407/2013/EU datum izdaje odločbe o pravici do sredstev.
4. V skladu s četrtim odstavkom 29. člena Uredbe se v primeru, če se upravičencu podpora dodeli na podlagi Uredbe 1407/2013/EU in je ta podpora plačljiva na podlagi več zahtevkov za izplačilo sredstev, pri odobritvi podpore izvede diskontiranje pomoči v skladu s šestim odstavkom 3. člena Uredbe 1407/2013/EU.
18. Vlaganje zahtevkov za izplačilo sredstev
1. Sredstva se izplačajo članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore, na podlagi zahtevka za izplačilo sredstev.
2. Zahtevek za izplačilo sredstev vloži upravičenec do podpore ali njegov pooblaščenec in ga pošlje na naslov Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska 160, Ljubljana ali odda osebno na vložišču ARSKTRP.
3. V skladu s prvim odstavkom 34. člena Uredbe se zahtevku za izplačilo sredstev priloži:
a) poročilo o izvajanju projekta, ki vsebuje obvezne sestavine iz priloge 5 Uredbe;
b) originale ali kopije izvodov računov, elektronske in e-račune;
c) originale ali kopije dokazil o plačilu računov, dokazila o izplačilu plač oziroma dokazila o plačilu prispevkov za socialno varnost (npr. položnica oziroma blagajniški prejemek, potrdilo banke o izvršenem plačilu, potrjen kompenzacijski nalog, pobotna izjava ali asignacijska pogodba, potrdilo Uprave Republike Slovenije za javna plačila o izvršenem plačilu, izpis prometa iz transakcijskega računa, bančni izpis plačilnih nalogov, konto kartica izdajatelja računa v primeru, da iz dokazila ni razviden sklic plačila);
č) če je upravičenec do podpore član partnerstva, ki se v skladu s predpisi, ki urejajo javno naročanje, šteje za naročnika, kopijo celotne dokumentacije postopka izbire izvajalca oziroma dobavitelja v skladu s predpisom, ki ureja javno naročanje, s potrdilom, da je kopija enaka originalu;
d) v primeru nakupa opreme račun ali račun s specifikacijo, iz katerega je razvidna vsaj serijska številka in tip opreme. Če na računu ni podrobne specifikacije, se poleg računa priloži tudi dobavnica ali naročilnica, ki vsebuje podrobno specifikacijo, pri čemer mora biti iz računa razviden sklic na te dokumente;
e) izjavo člana partnerstva o že prejetih javnih sredstvih za iste upravičene stroške, kot jih uveljavlja z zahtevkom za izplačilo sredstev. Vodilni partner predloži izjavo št. D3.3 »Izjava člana partnerstva o že prejetih javnih sredstvih za iste upravičene stroške«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
f) tržno primerljive pisne ponudbe najmanj treh ponudnikov za upravičene stroške, razen za:
– stroške dela na projektu in potne stroške iz pod a) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa,
– stroške storitev, ki so predpisani s strani države ali lokalne skupnosti, kot na primer pristojbina za ceste, parkirnina,
– stroške storitev, za katere je na trgu samo en ponudnik, pri čemer se priloži utemeljitev, da je na trgu samo en ponudnik,
– posredne stroške iz pod d) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa,
– stroške iz 2. točke 8. poglavja tega javnega razpisa;
g) če gre za nakup blaga oziroma storitev v vrednosti do 420 eurov z vključenim DDV, se lahko ne glede na prejšnjo podtočko namesto ponudbe predloži tudi vabilo k dajanju ponudb ali katalog ali oglas iz zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
4. V skladu s šestim odstavkom 34. člena Uredbe se zahtevku za izplačilo sredstev poleg dokazil iz prejšnje točke priloži:
a) če gre za stroške dela iz pod a) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa:
– kopijo pogodbe o zaposlitvi z morebitnimi aneksi ali drug pravni akt, s katerim je zaposlena oseba razporejena na delo na projektu, pri čemer mora biti iz pravnega akta razvidno, ali je oseba zaposlena samo za namen izvedbe projekta ali poleg izvedbe projekta tudi za druge namene,
– kopijo plačilne liste oziroma obračunski list zaposlene osebe,
– kopijo dokumenta, ki določa letni dopust,
– kopijo obračuna regresa za letni dopust,
– mesečno časovnico zaposlene osebe na projektu, ki je priloga št. 2 k razpisni dokumentaciji,
– kopijo obračuna davčnega odtegljaja za zaposleno osebo (REK-1 obrazec in individualni REK obrazec),
– dokazila o izvedbi aktivnosti projekta (tiskani material, CD, zapisniki sestankov, liste prisotnih, fotografije ipd.);
b) če gre za potne stroške iz pod a) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa:
– kopijo potnega naloga z navedbo najmanj zaposlene osebe, kraja službene poti, trajanja, namena, odredbodajalca, podpisov ipd.,
– kopijo obračuna potnega naloga z vsemi priloženimi računi oziroma dokazili o nastalih stroških (račun in dokazilo o plačilu parkirnine, cestnine, vozovnice ipd.),
– v primeru službenega potovanja s službenim avtomobilom se poleg dokazil iz prve in druge alineje te podtočke priloži račun za gorivo, ki je izdan v obdobju največ 30 dni pred datumom začetka službenega potovanja in se glasi na člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, ter dokumentacija, iz katere so razvidni opravljeni kilometri, cena goriva in podatek o kombinirani porabi goriva iz homologacijskega kartona (kopija Potrdila o skladnosti za vozilo homologiranega tipa za službeni avtomobil, s katerim je bilo opravljeno službeno potovanje),
– kopijo dokazila o namenu in udeležbi službenega potovanja (vabilo oziroma program, zapisnik, lista prisotnosti, poročilo o opravljeni službeni poti ipd.);
c) dokazila o izvedbi aktivnosti projekta (tiskani material, CD, zapisniki sestankov, liste prisotnih, fotografije, ipd.), če gre za stroške usposabljanj in udeležbe na dogodkih, ki niso stroški dela na projektu iz pod a) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa;
č) izjavo o obdobju uporabe nove opreme v projektu v mesecih, če gre za nakup nove opreme iz pod c) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa;
d) če gre za stroške zunanjih storitev iz pod č) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa:
– kopijo avtorske pogodbe in obračuna avtorskega honorarja,
– kopijo podjemne pogodbe in obračuna izplačila po tej pogodbi,
– kopijo pogodbe o začasnem ali občasnem delu upokojencev in obračuna izplačila po tej pogodbi,
– kopijo obračuna davčnega odtegljaja za osebo, ki opravlja delo na podlagi pogodbe iz prve, druge in tretje alineje te podtočke (REK-2 obrazec in individualni REK obrazec),
– kopijo napotnice študentskega servisa in kopijo računa študentskega servisa,
– dokazila o izvedbi aktivnosti projekta (tiskani material, CD, zapisniki sestankov, liste prisotnih, fotografije ipd.);
e) če gre za stroške upravičenih aktivnosti iz 2. točke 8. poglavja tega javnega razpisa:
– original ali kopijo računa, elektronski in e-račun, ki se glasi na vodilnega partnerja, pri čemer mora biti iz računa razvidna vrsta dopolnilne dejavnosti in število opravljenih ur,
– dokazila o izvedbi aktivnosti projekta (tiskani material, CD, zapisniki sestankov, liste prisotnih, fotografije ipd.).
5. V skladu z drugim odstavkom 34. člena Uredbe se pri določitvi višine upravičenih stroškov iz pod f) 3. točke tega poglavja upošteva vrednost predložene ponudbe z najnižjo ceno.
6. V skladu s tretjim odstavkom 34. člena Uredbe se morajo računi in druga dokazila iz 3. in 4. točke tega poglavja glasiti na člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore.
7. V skladu s četrtim odstavkom 34. člena Uredbe se na podlagi vloženega popolnega zahtevka za izplačilo sredstev in po opravljeni kontroli iz 20. poglavja tega javnega razpisa sredstva izplačajo na transakcijski račun člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore.
8. V skladu s petim odstavkom 34. člena Uredbe mora član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, izpolnjevati zahteve glede označevanja vira sofinanciranja iz 13. člena Uredbe 808/2014/EU ter iz Navodil za informiranje in obveščanje javnosti o aktivnostih, ki prejemajo podporo iz Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020, objavljenih na spletni strani programa razvoja podeželja.
9. V skladu s prvim odstavkom 13. člena Uredbe mora upravičenec do podpore poleg pogojev iz 1. do 8. točke tega poglavja ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev izpolnjevati naslednje pogoje:
a) član partnerstva, ki je kmetijsko gospodarstvo, mora vsako leto trajanja projekta vložiti zbirno vlogo v skladu s predpisi, ki urejajo izvedbo ukrepov kmetijske politike. Če je član partnerstva nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ki ni nosilec kmetije, zbirno vlogo vloži nosilec kmetije;
b) če gre za člana partnerstva, ki je kmetijsko gospodarstvo brez kmetijskih površin, in vzreja samo čebele, vložitev zbirne vloge ni obvezna, vendar mora imeti urejene podatke v RKG in register čebelnjakov;
c) ohraniti število članov partnerstva, ki so vključeni v najmanj eno od shem kakovosti iz 11. poglavja tega javnega razpisa, če je pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Vključenost članov partnerstva v sheme kakovosti iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo se predložijo kopije certifikatov za sheme kakovosti oziroma kopije odločb o oceni vina, ki se glasijo na člane partnerstva;
č) najmanj polovica kmetijskih gospodarstev, ki so člani partnerstva, je vključenih v vsaj eno operacijo ukrepa KOPOP, če je pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Prispevek k varovanju voda z zmanjševanjem uporabe fitofarmacevtskih sredstev in mineralnih gnojil iz 11. poglavja tega javnega razpisa;
d) najmanj polovica kmetijskih gospodarstev, ki so člani partnerstva, je vključenih v ukrep Dobrobit živali PRP 2014-2020, če je pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Skrb za dobro počutje živali iz 11. poglavja tega javnega razpisa;
e) vodilni partner mora za transakcije v povezavi z odkupom in prodajo proizvodov iz pod e) 1. točke 7. poglavja tega javnega razpisa voditi ustrezno ločeno računovodstvo ali ločeno računovodsko kodo v skladu s slovenskimi računovodskimi standardi ter predpisanim kontnim okvirjem, iz katerega morajo biti razvidni najmanj podatki o:
– odkupu proizvodov od posameznega člana partnerstva, ki je kmetijsko gospodarstvo: vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, cena, vrednost in datum odkupa kmetijskih oziroma nekmetijskih proizvodov,
– proizvodih iz lastne pridelave oziroma proizvodih, ki jih predela vodilni partner iz proizvodov, ki izvirajo iz njegove lastne pridelave: vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, datum, cena in vrednost lastno pridelanih oziroma predelanih kmetijskih oziroma nekmetijskih proizvodov,
– proizvodih, ki jih predela vodilni partner iz proizvodov, ki izvirajo iz lastne pridelave oziroma lastne predelave proizvodov iz lastne pridelave ostalih članov partnerstva, ki so kmetijsko gospodarstvo: vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, datum, cena in vrednost kmetijskih oziroma nekmetijskih proizvodov,
– prodaji proizvodov: vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, cena, vrednost in datum prodaje kmetijskih oziroma nekmetijskih proizvodov, vrsta kupca (končni potrošnik, prodajalna, obrat javne prehrane).
10. V skladu z drugim odstavkom 13. člena Uredbe mora vodilni partner poleg pogoja iz pod e) prejšnje točke v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta izpolnjevati tudi naslednje pogoje:
a) če gre za lokalni trg v skladu s 6. točko 3. poglavja tega javnega razpisa, mora priložiti:
– pogodbo o dobavi proizvodov prodajalni oziroma obratu javne prehrane, katerih lokacija je od vseh članov partnerstva, ki so kmetijska gospodarstva, oddaljena največ 75 km zračne razdalje in
– ustrezne knjigovodske listine, iz katerih so razvidni vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, vrednost prodanih kmetijskih oziroma nekmetijskih proizvodov posamezni prodajalni oziroma obratu javne prehrane;
b) ustvariti najmanj 80 odstotkov prihodkov od prodaje proizvodov na lokalnem trgu in najmanj 80 odstotkov vrednosti odkupa proizvodov od posameznega kmetijskega gospodarstva, ki jih je načrtoval v projektu v skladu z drugo in tretjo alinejo 4. točke 6. poglavja tega javnega razpisa, pri čemer prihodki od prodaje ne smejo biti nižji od 100.000 eurov. Kot dokazilo za ustvarjene prihodke od prodaje proizvodov na lokalnem trgu in vrednost odkupa proizvodov od posameznega kmetijskega gospodarstva se priložijo ustrezne knjigovodske listine oziroma izpiski iz drugih evidenc, iz katerih so razvidni vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, vrednost ustvarjenih prihodkov od prodaje kmetijskih oziroma nekmetijskih proizvodov na lokalnem trgu in vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, vrednost odkupa proizvodov od posameznega kmetijskega gospodarstva;
c) ustvariti prihodek od prodaje proizvodov najmanj trem oziroma najmanj petim javnim zavodom, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Povečanje oskrbe javnih zavodov s proizvodi z lokalnega trga iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo za ustvarjeni prihodek od prodaje proizvodov javnim zavodom se priložijo ustrezne knjigovodske listine oziroma izpiski iz drugih evidenc, iz katerih so razvidni vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, vrednost ustvarjenih prihodkov od prodaje proizvodov javnim zavodom;
č) ustvariti prihodek od prodaje ekoloških proizvodov najmanj v deležu, kot ga je načrtoval v projektu, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Povečanje proizvodnje in prodaje ekoloških proizvodov iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo za ustvarjeni prihodek od prodaje ekoloških proizvodov se priložijo ustrezne knjigovodske listine oziroma izpiski iz drugih evidenc, iz katerih so razvidni vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, vrednost ustvarjenih prihodkov od prodaje ekoloških proizvodov in dobavitelj teh proizvodov (kmetijsko gospodarstvo, ki je član partnerstva);
d) ohraniti delež kmetijskih površin, ki se nahajajo na območju Natura 2000, narodnega, regijskega ali krajinskega parka in jih imajo v uporabi člani partnerstva, glede na površino kmetijskih zemljišč, ki jih imajo v uporabi vsi člani partnerstva, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Ohranitev kmetijske proizvodnje na območjih Natura 2000 in širših zavarovanih območjih iz predpisa, ki ureja ohranjanje narave, iz 11. poglavja tega javnega razpisa;
e) ustvariti prihodek od prodaje proizvodov, ki izhajajo iz avtohtonih in tradicionalnih sort in pasem najmanj v deležu, kot ga je načrtoval v projektu, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Povečanje obsega prodaje proizvodov, ki izhajajo iz avtohtonih in tradicionalnih sort in pasem iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo za ustvarjeni prihodek od prodaje proizvodov, ki izhajajo iz avtohtonih in tradicionalnih sort in pasem v deležu, se priložijo ustrezne knjigovodske listine oziroma izpiski iz drugih evidenc, iz katerih so razvidni vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, vrednost ustvarjenih prihodkov od prodaje proizvodov, ki izhajajo iz avtohtonih in tradicionalnih sort in pasem in dobavitelj teh proizvodov (kmetijsko gospodarstvo, ki je član partnerstva);
f) ustvariti prihodek od prodaje inovativnih proizvodov najmanj v deležu, kot ga je načrtoval v projektu, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Prodaja inovativnih proizvodov iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo za ustvarjeni prihodek od prodaje inovativnih proizvodov se priložijo ustrezne knjigovodske listine oziroma izpiski iz drugih evidenc, iz katerih so razvidni vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, vrednost ustvarjenih prihodkov od prodaje inovativnih proizvodov in dobavitelj teh proizvodov (kmetijsko gospodarstvo, ki je član partnerstva). Kot dokazilo za inovativnost proizvoda, ki ga je na lokalnem trgu prodajal vodilni partner, se priloži kopija priznanja ali nagrade za kakovost ali inovativnost oziroma pogodba o sodelovanju s pravnimi oziroma fizičnimi osebami pri razvoju novega proizvoda;
g) uporabljati najmanj dve oziroma najmanj tri različne prodajne poti, ki jih je načrtoval v projektu, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Uporaba različnih prodajnih poti iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Priložijo se dokazila, iz katerih je razvidno, da je pri prodaji proizvodov na lokalnem trgu uporabljal v projektu načrtovane prodajne poti kot npr. fotografija prodajne poti, ustrezne knjigovodske listine, izpis iz drugih evidenc;
h) predstaviti rezultate projekta z uporabo najmanj treh oziroma najmanj petih vrst različnih komunikacijskih sredstev, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Način in obseg razširjanja rezultatov iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo o predstavitvi rezultatov projekta se priloži kopijo članka, brošuro, letak, avdio – video posnetek, povezavo na spletne objave, fotografijo dogodka ipd.;
i) zagotoviti v projektu načrtovano razmerje med vrednostjo odkupa proizvodov od posameznega člana partnerstva in vrednostjo odkupa vseh proizvodov s strani vodilnega partnerja, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Razmerje med vrednostjo odkupa proizvodov od posameznega člana partnerstva in vrednostjo odkupa vseh proizvodov s strani vodilnega partnerja iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo se priložijo ustrezne knjigovodske listine oziroma izpiski iz drugih evidenc, iz katerih so razvidni vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, vrednost ustvarjenega odkupa proizvodov od posameznega člana partnerstva. Če je vodilni partner kmetijsko gospodarstvo iz 3. točke 3. poglavja tega javnega razpisa, se kot vrednost odkupa upošteva vrednost proizvodov iz lastne pridelave oziroma lastne predelave proizvodov iz lastne pridelave, ki se določi v skladu s slovenskimi računovodskimi standardi. Kot dokazilo se priložijo ustrezne knjigovodske listine oziroma izpiski iz drugih evidenc, iz katerih so razvidni vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, vrednost ustvarjenega odkupa proizvodov iz lastne pridelave;
j) ustvariti prihodek od prodaje skupno pakiranih oziroma skupno predelanih proizvodov najmanj v deležu, kot ga je načrtoval v projektu, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Skupno pakiranje oziroma skupna predelava iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo za ustvarjeni prihodek od prodaje skupno pakiranih oziroma skupno predelanih proizvodov se priložijo ustrezne knjigovodske listine oziroma izpiski iz drugih evidenc, iz katerih so razvidni vrsta, ime oziroma šifra, merska enota, količina, vrednost ustvarjenih prihodkov od prodaje skupno pakiranih oziroma skupno predelanih proizvodov;
k) izvesti promocijo lokalnega trga na najmanj treh oziroma najmanj petih javnih dogodkih, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Uporabnost in trajnost rezultatov projekta iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo o izvedbi promocije lokalnega trga na javnem dogodku se priloži vabilo na dogodek, fotografijo dogodka, kopijo časopisnega članka o dogodku, povezavo na spletne objave, listo prisotnih, poročilo o izvedbi dogodka promocije lokalnega trga ipd.;
l) vodilni partner ima za namen izvedbe projekta zaposleno osebo za najmanj polovični delovni čas v skupnem trajanju najmanj polovice časa trajanja projekta, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Nova zaposlitev za namen izvedbe projekta iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo za novo zaposlitev se priloži kopijo pogodbe o zaposlitvi, iz katere je razviden čas trajanja zaposlitve in namen zaposlitve;
m) proizvodi z lokalnega trga morajo izvirati iz lastne pridelave oziroma lastne predelave proizvodov iz lastne pridelave članov partnerstva oziroma predelave proizvodov iz lastne pridelave članov partnerstva s strani vodilnega partnerja, pri čemer je dovoljena uporaba tehnoloških surovin. Kot tehnološke surovine se štejejo kmetijski pridelki, ki se na lokalnem trgu ne pridelujejo oziroma predelujejo, kot npr. sladkor, riž, začimbe in sol. Pri proizvodih živalskega izvora se šteje, da gre za lastno pridelavo, če so živali, iz katerih izvirajo ti proizvodi, v reji pri posameznemu članu partnerstva od rojstva ali najmanj tri mesece, perutnina, kunci ter jagnjeta, kozlički in prašički do 20 kg žive teže pa od rojstva ali najmanj en mesec.
Izpolnjevanje pogoja iz te podtočke se ugotavlja na podlagi podatkov iz:
– zbirne vloge člana partnerstva (predvsem prijavljene površine in vrste kmetijskih rastlin na teh površinah),
– RKG (vrsta rabe GERK ipd.),
– Evidence imetnikov rejnih živali,
– Evidence rejnih živali,
– Registra prašičev na gospodarstvu,
– Registra drobnice na gospodarstvu,
– Centralnega registra kopitarjev,
– Centralnega registra govedi,
– Registra čebelnjakov,
– Registra pridelovalcev grozdja in vina,
– ustreznih knjigovodskih listin oziroma izpiskov iz drugih evidenc, iz katerih je razviden izvor proizvodov.
11. Če vodilni partner nima obveznosti iz pod h) prejšnje točke, mora v skladu z 8. točko drugega odstavka 25. člena Uredbe v času trajanja projekta razširiti rezultate projekta z uporabo najmanj ene vrste komunikacijskega sredstva, kar je razvidno iz poročila o izvajanju projekta. Kot dokazilo o razširitvi rezultatov projekta se priloži kopijo članka, brošuro, letak, avdio – video posnetek, povezavo na spletne objave, fotografijo dogodkov ipd.
12. Če vodilni partner nima obveznosti iz pod k) prejšnje točke, mora v skladu z 8. točko drugega odstavka 25. člena Uredbe izvesti promocijo lokalnega trga, kar je razvidno iz poročila o izvajanju projekta. Kot dokazilo o izvedeni promociji se priloži kopijo članka, brošuro, letak, avdio – video posnetek, povezavo na spletne objave, fotografijo dogodkov ipd.
13. V skladu s 35. členom Uredbe upravičenec do podpore vlaga zahtevke za izplačilo v skladu s časovno dinamiko, določeno v odločbi o pravici do sredstev. Zahtevek za izplačilo sredstev se vloži v 30 dneh po vsakem zaključenem obdobju 12 mesecev trajanja projekta.
19. Obveznosti po izplačilu sredstev
1. V skladu s 25. členom Uredbe ima vodilni partner naslednje obveznosti:
– hrani dokumentacijo, ki je podlaga za odobritev podpore po Uredbi, še najmanj pet let od dneva zadnjega izplačila sredstev;
– ne glede na prejšnjo alinejo hrani dokumentacijo, ki je podlaga za odobritev pomoči de minimis, še najmanj deset let od dneva zadnjega izplačila sredstev;
– omogoči dostop do dokumentacije, ki je podlaga za dodelitev in izplačilo sredstev ter kontrolo na kraju samem ARSKTRP, MKGP, revizijskemu organu, izvajalcu vrednotenja, pooblaščenem s strani MKGP, in drugim nadzornim organom Evropske unije in Republike Slovenije.
2. V skladu s 36. členom Uredbe se podatki o upravičencih, ki so prejeli sredstva na podlagi tega javnega razpisa, objavijo na spletni strani ARSKTRP v skladu s 111. in 113. členom Uredbe 1306/2013/EU.
20. Izvedba kontrole in neizpolnjevanje obveznosti
1. V skladu s prvim odstavkom 37. člena Uredbe se kontrola izvaja v skladu z Uredbo 1306/2013/EU in Uredbo 809/2014/EU. Za izvajanje kontrole je pristojna ARSKTRP.
2. V skladu z drugim odstavkom 37. člena Uredbe se neizpolnitev ali kršitev obveznosti sankcionira v skladu s 63. členom Uredbe 1306/2013/EU, 63. členom Uredbe 809/2014/EU in zakonom, ki ureja kmetijstvo, razen v primeru višje sile in izjemnih okoliščin iz 38. člena Uredbe. Podrobnejša opredelitev kršitev in sankcij je opredeljena v Katalogu kršitev in sankcij iz Priloge 4 Uredbe.
3. V skladu s prvim odstavkom 38. člena Uredbe mora vodilni partner ARSKTRP pisno obvestiti o višji sili ali izjemnih okoliščinah iz drugega odstavka 2. člena Uredbe 1306/2013/EU in predložiti ustrezna dokazila v 15 delovnih dneh od dneva, ko je vodilni partner to zmožen storiti.
4. V skladu z drugim odstavkom 38. člena Uredbe o višji sili ali izjemnih okoliščinah iz prejšnje točke odloči ARSKTRP.
5. V primerih kršitev obveznosti, ki zahtevajo vračilo sredstev, ARSKTRP upravičencu izda odločbo v skladu s 57. členom zakona, ki ureja kmetijstvo.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti