Uradni list

Številka 72
Uradni list RS, št. 72/2016 z dne 18. 11. 2016
Uradni list

Uradni list RS, št. 72/2016 z dne 18. 11. 2016

Kazalo

Št. 5444-2/2016-15 Ob-3442/16, Stran 2486
Na podlagi:
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, Uredba o skupnih določbah; v nadaljevanju: Uredba 1303/2013/EU), z vsemi spremembami,
– Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013; v nadaljevanju: Uredba 1304/2013/EU), z vsemi spremembami,
– drugih delegiranih in izvedbenih aktov, ki jih Komisija sprejme v skladu s 149. in 150. členom Uredbe 1303/2013/EU, z vsemi spremembami,
– Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 in njene izvedbene uredbe, z vsemi spremembami,
– Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16 in 58/16), z vsemi spremembami,
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2016 (Uradni list RS, št. 96/15), z vsemi spremembami,
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2017 (Uradni list RS, št. 96/15), z vsemi spremembami,
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2016 in 2017 (Uradni list RS, št. 96/15 in 46/16, ZIPRS1617), z vsemi spremembami,
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), z vsemi spremembami,
– Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), z vsemi spremembami,
– Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), z vsemi spremembami,
– Zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja (Uradni list RS, št. 20/11, 57/12 in 46/16; v nadaljevanju: ZSRR-2), z vsemi spremembami,
– Pravilnika o regionalnih razvojnih agencijah (Uradni list RS, št. 3/13 in 59/15), z vsemi spremembami,
– Zakona o štipendiranju (Uradni list RS, št. 56/13, 99/13 – ZUPJS-C in 8/16; v nadaljevanju: ZŠtip-1), z vsemi spremembami,
– Pravilnika o sofinanciranju kadrovskih štipendij (Uradni list RS, št. 35/14), z vsemi spremembami,
– Politike štipendiranja (2015–2019), ki jo je sprejela Vlada Republike Slovenije dne 4. 6. 2015 na svoji 39. redni seji, z vsemi spremembami,
– Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014, z vsemi spremembami,
– Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. potrditve CCI 2014SI16MAOP001, z dne 16. 12. 2014 (v nadaljevanju: OP EKP 2014–2020), z vsemi spremembami ter
– Odločitve o podpori št. 10-1/3/MDDSZ/0 za javni razpis: Podelitev javnega pooblastila ter sofinanciranje izvajanja regijskih shem kadrovskih štipendij 2016–2022 (št. dokumenta: 3032-118/2016/8), ki jo je Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja (v nadaljevanju: Odločitev OU o podpori) izdala dne 16. 11. 2016 (z vsemi spremembami), Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti objavlja
javni razpis 
za podelitev javnega pooblastila ter sofinanciranje izvajanja regijskih shem kadrovskih štipendij 2016–2022
Javni razpis delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, 10. prednostne osi: Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost, 10.1 prednostne naložbe: Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja pridobljenih kompetenc, 10.1.3 specifičnega cilja: Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema. Javni razpis se bo izvajal kot instrument javni razpis za izbor operacij.
1. Ime oziroma naziv neposrednega proračunskega uporabnika, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, v vlogi posredniškega telesa (v nadaljevanju: ministrstvo).
2. Predmet, namen, cilji, ciljna skupina in regija izvajanja javnega razpisa ter vsebina in prenehanje javnega pooblastila
2.1 Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa bo uresničen v dveh korakih:
1. izbor nosilcev regijske sheme kadrovskih štipendij (v nadaljevanju: izvajalec javnega pooblastila) in podelitev javnih pooblastil za izvajanje regijske sheme kadrovskih štipendij ter
2. sofinanciranje izvajanja regijskih shem kadrovskih štipendij izvajalcem javnih pooblastil, izbranim v okviru tega javnega razpisa, vključno s sofinanciranjem kadrovskih štipendij dijakov in študentov na dodiplomski in podiplomski stopnji študija v programskem obdobju 2014–2020.
Izvajalci javnih pooblastil bodo sofinancirali kadrovske štipendije delodajalcem, ki imajo sedež v regiji, ki jo pokriva izvajalec javnega pooblastila.
Pomen izrazov, uporabljenih v tem javnem razpisu:
– prijavitelj: prijavitelj, katerega vloga bo izbrana na tem javnem razpisu, bo v nadaljevanju javnega razpisa opredeljen kot izbrani prijavitelj, ki v okviru tega javnega razpisa izvaja operacijo in ki bo z ministrstvom sklenil pogodbo o sofinanciranju, tudi upravičenec in prejemnik sredstev;
– nosilec javnega pooblastila: izbranemu prijavitelju bo za izvajanje dejavnosti regijske sheme kadrovskih štipendij podeljeno javno pooblastilo, zato bo v delih javnega razpisa, ki se nanašajo na podelitev javnega pooblastila, opredeljen kot nosilec javnega pooblastila in hkrati kot izvajalec javnega pooblastila;
– nosilec/izvajalec regijske sheme kadrovskih štipendij: je regionalna razvojna agencija oziroma druga pravna oseba, ki je del regijske razvojne mreže in deluje na podlagi ZSRR-2 (kot opredeljeno v 3. členu ZŠtip-1 in 3. točki tega javnega razpisa);
– delodajalec: izvajalec projekta, izbran na javnem razpisu, ki ga izvede izvajalec regijske sheme kadrovskih štipendij, skupaj s kadrovskimi štipendisti in ki z izvajalcem sklene pogodbo o sofinanciranju projekta; po ZŠtip-1 tudi štipenditor;
– mladi: so po tem javnem razpisu dijaki in študentje na dodiplomski in podiplomski stopnji študija, vključeni v regijske sheme kadrovskih štipendij; po ZŠtip-1 tudi štipendisti;
– štipendist: je fizična oseba, ki ji je bila s strani delodajalca dodeljena kadrovska štipendija, kot opredeljeno v 3. členu ZŠtip-1. Štipendist in delodajalec, ki v tem razmerju nastopa v vlogi štipenditorja, medsebojne odnose uredita s sklenitvijo pogodbe o štipendiranju.
2.2 Namen javnega razpisa
Namen javnega razpisa je sofinanciranje izvajanja regijske sheme kadrovskih štipendij, ki temelji na partnerstvu med delodajalci, upravičenci (izvajalci javnih pooblastil) in državo. Skladno z določbami ZŠtip-1 gre za sofinanciranje kadrovskih štipendij z namenom:
– usklajevanja ponudbe in povpraševanja po kadrih v posamezni statistični regiji, v smislu usklajenosti znanja mladih s potrebami na trgu dela,
– dviga ravni izobrazbene strukture,
– zniževanja strukturne brezposelnosti,
– vračanja oziroma ohranjanja izšolanih kadrov iz univerzitetnih središč v statistične regije,
– povezovanja izobraževanja z gospodarstvom in širšim družbenim okoljem,
– pridobivanja praktičnih izkušenj (znanj, kompetenc in spretnosti) že med izobraževanjem, preko redne delovne prakse, kar zagotavlja uspešno vključevanje na trg dela ter
– spodbujanja kadrovskega štipendiranja podjetij v statistični regiji in načrtovanja razvoja kadrov skladno s potrebami trga dela.
2.3 Cilji javnega razpisa
Splošen cilj regijske sheme kadrovskih štipendij je šolanje mladih za potrebe gospodarstva, zaposlovanja v gospodarstvu in s tem preprečitev odseljevanja mladih iz statistične regije.
Specifični cilji operacije pa so naslednji:
– krepitev splošnih in poklicnih kompetenc mladih;
– usposobljenost mladih za odzivanje na potrebe na trgu dela;
– prožno prehajanje med izobraževanjem in delom.
Cilj tega javnega razpisa je podeliti javno pooblastilo izbranim izvajalcem regijske sheme kadrovskih štipendij za posamezno statistično regijo v Republiki Sloveniji, skladno z drugim odstavkom 19. člena ZSRR-2. Tako bo na ravni Republike Slovenije podeljenih dvanajst javnih pooblastil za izvajanje regijske sheme kadrovskih štipendij oziroma izbranih dvanajst operacij, in sicer ena na ravni posamezne statistične regije. Od tega v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija (v nadaljevanju: KRVS): 8 operacij (8 podeljenih javnih pooblastil za izvajanje regijske sheme kadrovskih štipendij) in v kohezijski regiji Zahodna Slovenija (v nadaljevanju: KRZS): 4 operacije (4 podeljena javna pooblastila za izvajanje regijske sheme kadrovskih štipendij).
Cilj tega javnega razpisa je sofinancirati kadrovsko štipendijo 4.000 štipendistom v obdobju od šolskega/študijskega leta 2016/2017 do vključno šolskega/študijskega leta 2021/2022.
2.3.1 Kazalniki javnega razpisa
Kazalnik učinka, ki ga bo ministrstvo spremljalo na ravni javnega razpisa in mora biti dosežen do konca leta 2022:
– vključitev 4.000 mladih v regijske sheme kadrovskih štipendij, od tega v KRVS: 3.080 in v KRZS: 920 in z upoštevanjem mejnika v letu 2018, ko mora biti dosežena vključitev 1.500 mladih, od tega v KRVS: 1.154 in v KRZS: 346.
Natančnejša razdelitev po posameznih statističnih regijah je razvidna iz spodnje tabele.
Tabela 1: Število vključitev mladih v regijske sheme kadrovskih štipendij po statističnih regijah
Kohezijska regija
Statistična regija
Mejnik: 2018
Skupaj – mejnik
Celotno obdobje – na ravni operacije
Skupaj – celotno obdobje
KRVS
Pomurska
160
1.154
426
3.080
Podravska
51
137
Koroška
186
495
Savinjska
233
622
Zasavska
71
190
Posavska
181
483
Jugovzhodna Slovenija
148
395
Primorsko-notranjska
124
332
KRZS
Osrednjeslovenska
48
346
127
920
Gorenjska
62
164
Goriška
178
473
Obalno-kraška
58
156
Skupaj
1.500
4.000
Specifičen kazalnik rezultata, ki ga bo ministrstvo spremljalo na ravni javnega razpisa in mora biti dosežen do konca leta 2023:
– delež vključenih mladih v regijske sheme kadrovskih štipendij, ki se bodo zaposlili po zaključku štipendiranja: 80 % v KRVS in 80 % v KRZS.
Podatki se bodo spremljali skladno z zahtevami iz Priloge I Uredbe 1304/2013/EU, kot navedeno v točki 2.6 tega javnega razpisa.
Dodatni kazalniki na ravni javnega razpisa, ki jih bo spremljalo ministrstvo (izven informacijskega sistema organa upravljanja):
– število vključenih štipenditorjev (delodajalcev);
– število štipendistov, ki so uspešno zaključili izobraževanje;
– število in delež štipendistov, ki so zaposleni pri štipenditorju (delodajalcu) 19 mesecev po zaključku izobraževanja.
2.4 Ciljna skupina
Ciljna skupina javnih razpisov, ki jih bodo izvedli na tem javnem razpisu izbrani izvajalci javnega pooblastila, so:
– dijaki in študentje na dodiplomski in podiplomski stopnji študija (ob upoštevanju pogojev, ki jih določa ZŠtip-1) ter
– delodajalci (ob upoštevanju pogojev, ki jih določa ZŠtip-1).
2.5 Regija izvajanja javnega razpisa
Slovenija je v novem programskem obdobju po letu 2014 na ravni NUTS 2 (The Nomenclature of Territorial Units for Statistics, t. i. NUTS, je skupna evropska statistična klasifikacija teritorialnih enot, kot sledi iz Uredbe (ES) št. 1059/2003), razdeljena na dve kohezijski regiji, in sicer na bolj razvito KRZS in manj razvito KRVS.
KRZS sestavljajo 4 statistične regije (Osrednjeslovenska, Gorenjska, Goriška in Obalno-kraška). KRVS sestavlja 8 statističnih regij (Pomurska, Podravska, Koroška, Savinjska, Zasavska, Posavska, Jugovzhodna Slovenija in Primorsko-notranjska).
Operacije se bodo izvajale na območju obeh kohezijskih regij.
Ustreznost delitve na KRVS in KRZS oziroma lokacija izvajanja bo na ravni tega javnega razpisa dosežena glede na sedež dodeljevalca sofinanciranja kadrovske štipendije delodajalcem (tj. izvajalca javnega pooblastila).
2.6 Vsebina, odgovornosti in prenehanje javnega pooblastila
V okviru podeljenega javnega pooblastila za izvajanje regijske sheme kadrovskih štipendij bo izvajalec javnega pooblastila izvajal naslednje aktivnosti:
– izvedba javnega poziva delodajalcem za oddajo potreb v zvezi z dodelitvijo kadrovskih štipendij za posamezno šolsko/študijsko leto na način, da izvajalec javnega pooblastila analizo potreb po kadrovskih štipendistih posreduje ministrstvu najkasneje do konca februarja tekočega leta;
– izvedba letnega javnega razpisa (za posamezno šolsko/študijsko leto) za izbor projektov sofinanciranja kadrovskih štipendij delodajalcem od šolskega/študijskega leta 2016/2017 do vključno šolskega/študijskega leta 2021/2022, v skladu z določbami tega javnega razpisa, veljavnimi predpisi ter navodili PO;
– priprava napovedi izplačil sredstev iz državnega proračuna, potrebnih za izvajanje operacije, skladno s Prilogo 1 pogodbe o sofinanciranju, ki jih izvajalec javnega pooblastila posreduje ministrstvu najkasneje do konca maja tekočega leta. Napovedi pripravi izvajalec javnega pooblastila na podlagi opravljenega izbora projektov sofinanciranja kadrovskih štipendij delodajalcem, in sicer za načrtovana izplačila iz proračuna (prihodki izvajalca javnega pooblastila za prenakazilo delodajalcu sofinanciranega dela že izplačanih štipendij, in s tem uveljavljanje standardnega stroška na enoto, ki predstavlja upravičen strošek izvajalca javnega pooblastila), mesečno za tekoče in kvartalno za naslednje leto;
– v okviru javnih razpisov izvajalca javnega pooblastila iz druge alineje te točke javnega razpisa, sklenitev pogodb o sofinanciranju projektov z delodajalci, v skladu z veljavnimi predpisi;
– izvedba vsaj enega informativnega dogodka na letni ravni in na ravni statistične regije ter drugih aktivnosti, povezanih z informiranjem in komuniciranjem z javnostjo;
– spremljanje podatkov o dijakih in študentih na dodiplomski in podiplomski stopnji študija, skladno z razčlenitvijo, podano v Prilogi I Uredbe 1304/2013/EU in vnos navedenih podatkov v ustrezen informacijski sistem;
– vključitev štipendistov v operacijo na način, da bodo do konca te operacije, tj. v šolskem/študijskem letu 2021/2022 zaključili izobraževanje (izobraževalni program s pridobitvijo višje ravni izobrazbe od že pridobljene), s čimer se zagotovi doseganje specifičnega kazalnika rezultata, določenega v točki 2.3.1 tega javnega razpisa;
– odločanje v upravnem postopku o dodelitvi sofinanciranja kadrovskih štipendij delodajalcem;
– izvedba postopkov sofinanciranja mesečnih izplačil štipendij;
– strokovna in administrativna podpora delodajalcem in štipendistom;
– spremljanje izpolnjevanja obveznosti delodajalcev in štipendistov;
– priprava in posredovanje zahtevkov za izplačilo ministrstvu;
– priprava vsebinskih in finančnih poročil o operaciji;
– posredovanje podatkov za vodenje evidence štipendistov, ki jim je dodeljena sofinancirana kadrovska štipendija, Javnemu skladu Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendije, v skladu z ZŠtip-1, ter podatkov, ki izhajajo iz pogodbenih obveznosti in morebitnih drugih podatkov na zahtevo ministrstva;
– vzpostavitev terjatev in izvedba vseh postopkov za vračilo neupravičeno izplačanih sredstev, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, določenimi v pogodbi o sofinanciranju skladno z Navodili PO v primeru, ko je s strani izvajalca javnega pooblastila ali drugega organa, ki izvaja upravljalna preverjanja oziroma nadzornega organa, ugotovljena nenamenska poraba sredstev ali, da so bila sredstva odtujena ali so bila dodeljena delodajalcu neupravičeno. Izvajalec javnega pooblastila jih je dolžan po prejemu takoj vrniti v proračun;
– spremljanje in vodenje evidence o vzpostavljenih in izvršenih terjatvah v primerih iz prejšnje alineje.
K zbiranju in posredovanju podatkov mora izbrani izvajalec javnega pooblastila zavezati tudi delodajalca, ki ga izbere na javnem razpisu za izbor projektov sofinanciranja kadrovskih štipendij. Za namene zbiranja zahtevanih podatkov se uporabi Priloga 8 – Vprašalnik za zbiranje podatkov, ki je priloga Navodil posredniškega organa MDDSZ upravičencem o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, dostopnih na spletni strani http://www.mddsz.gov.si/si/delovna_podrocja/kohezijska_politika/.
Aktivnosti operacije se bodo začele izvajati v letu 2016 in se bodo zaključile najkasneje do 31. 12. 2022.
Bistvene pristojnosti, odgovornosti in naloge izvajalca javnega pooblastila bodo naslednje:
– vodenje ločenega knjigovodstva za operacijo in izbrane projekte oziroma ustrezne knjigovodske evidence ter zagotavljanje revizijske sledi in hrambe dokumentacije v skladu z določbo 140. člena Uredbe 1303/2013/EU in predpisi, ki urejajo hranjenje dokumentarnega gradiva. Izvajalec javnega pooblastila, izbran na tem javnem razpisu, bo moral zagotavljati dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo končne izdatke končane operacije. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo izvajalec javnega pooblastila po končani operaciji pisno obveščen s strani ministrstva. Prav tako je izvajalec javnega pooblastila, izbran na tem javnem razpisu, dolžan hraniti dokumentacijo za potrebe nadzora in spremljanja operacije in izbranih projektov v skladu z navodili ministrstva in organa upravljanja;
– izpolnjevanje zahteve glede komuniciranja z javnostjo in uporabo logotipov v skladu s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU, navodili organa upravljanja in navodili ministrstva ter na zahtevo ministrstva oziroma organa upravljanja poročal o njihovem izvajanju ter dopuščal javno objavo podatkov o operaciji, kot sledi iz Priloge XII Uredbe 1303/2013/EU. Izvajalec javnega pooblastila se zaveže, da bo v javnosti navajal ministrstvo in EU kot sofinancerja operacije. Na zahtevo ministrstva mora izvajalec javnega pooblastila sodelovati pri informiranju in obveščanju javnosti, ki ga organizira ministrstvo ali organ upravljanja;
– izpolnjevanje zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji. Izvajalec javnega pooblastila se zavezuje, da bo omogočil tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, tako, da je vsak čas možna izvedba nadzora operacije ter vpogled v dokumentacijo v vsaki točki operacije, kot tudi izbranih projektov ob smiselnem upoštevanju 140. člena Uredbe 1303/2013/EU. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa, drugih nadzornih organov Republike Slovenije, vključenih v izvajanje, upravljanje, nadzor in revizijo operacije in izbranih projektov Operativnega programa za izvajanje kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, predstavnikov Evropske komisije, Evropskega računskega sodišča in Računskega sodišča RS ter s strani njihovih pooblaščencev. Izvajalec javnega pooblastila se zavezuje, da bo za potrebe nadzora, revizij operacije in spremljanja porabe sredstev ter doseganja zastavljenih ciljev nadzornim organom predložil vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov operacije;
– zagotavljanje spodbujanja enakih možnosti moških in žensk ter preprečevanje vsakršne diskriminacije, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 7. in 8. členom Uredbe 1304/2013/EU ter Smernicami organa upravljanja za integracijo načel enakosti spolov, enakih možnosti, nediskriminacije in dostopnosti za invalide pri izvajanju, spremljanju, poročanju in vrednotenju EKP v programskem obdobju 2014–2020, vključujoč Prilogo I navedenih smernic. (dostopne na spletni strani: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila). Izvajalec javnega pooblastila bo moral cilje operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske komisije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe 1303/2013/EU;
– prepoved dvojnega uveljavljanja stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega javnega vira ter k temu zavezati tudi delodajalca s pogodbo o sofinanciranju projekta;
– izpolnjevanje zahteve glede spremljanja doseganja ciljev in kazalnikov. Izbrani izvajalec javnega pooblastila je za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. členom ter Prilogo I Uredbe 1304/2013/EU dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije;
– zagotovitev dostopa do informacijskega sistema IS CSD in seznanitev z navodili za uporabo sistema. Informacijski sistem IS CSD deluje v zaprtem komunikacijskem omrežju državne uprave (HKOM). Prijava v sistem IS CSD je mogoča izključno s kvalificiranim digitalnim potrdilom SIGEN-CA ali SIGOV-CA. Stroške dostopa v HKOM in stroške kvalificiranega digitalnega potrdila krije izvajalec javnega pooblastila sam.
Ostale pristojnosti, odgovornosti in naloge izvajalca javnega pooblastila so določene v pogodbi o sofinanciranju, ki je del razpisne dokumentacije tega javnega razpisa.
2.6.1 Prenehanje javnega pooblastila
Javno pooblastilo za izvajanje regijske sheme kadrovskih štipendij se podeli za celotno obdobje trajanja operacije, tj. do konca leta 2022.
Podelitev javnega pooblastila je vezana na izpolnjevanje pogojev izvajalca javnega pooblastila, kot jih določa ZSRR-2 v tretjem odstavku 20. člena. V primeru, ko subjekt ne izpolnjuje več pogojev za vpis v evidenco regionalnih razvojnih agencij (v nadaljevanju: RRA) in mu je bila izdana odločba o izbrisu iz evidence regionalnih razvojnih agencij, ki jo vodi Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo (v nadaljevanju: evidenca RRA), z dnem izdaje odločbe o izbrisu izvajalcu javnega pooblastila preneha tudi javno pooblastilo, podeljeno na podlagi tega javnega razpisa, o čemer predstojnik ministrstva izda odločbo, prav tako preneha veljati pogodba o sofinanciranju, sklenjena med ministrstvom in izvajalcem javnega pooblastila. Ministrstvo bo izpolnjevanje navedenega pogoja preverjalo na letni ravni do konca izvajanja operacij.
Izvajalec javnega pooblastila v primeru prenehanja javnega pooblastila izgubi pravico do sofinanciranja, razen do sofinanciranja tistih upravičenih stroškov, ki so vezani na že izpeljane aktivnosti operacije. Izvajalec javnega pooblastila je v tem primeru dolžan podati končno poročilo o operaciji.
V primeru, ko izvajalcu javnega pooblastila tekom izvajanja operacije preneha javno pooblastilo, lahko subjekt, ki:
– izpolnjuje pogoje za vpis v evidenco RRA in mu je bila izdana odločba o vpisu (novo izbrane RRA ali novo vpisane druge pravne osebe v večinski javni lasti v evidenco RRA ali pravne osebe v večinski javni lasti, že vpisane v evidenco RRA),
– izpolnjuje pogoje tega javnega razpisa ter
– izkaže interes za nadaljevanje operacije
na ministrstvo pošlje vlogo.
Na podlagi prejete vloge bo strokovna komisija pri ministrstvu ponovno izvedla postopek preverjanja izpolnjevanja pogojev po tem javnem razpisu in vlogo ocenila po merilih iz tega javnega razpisa. V kolikor bo subjekt izpolnjeval zahtevane pogoje in bo njegova vloga dosegla zahtevano število točk po merilih, bo strokovna komisija predstojniku ministrstva predlagala, da subjektu izda odločbo o podelitvi javnega pooblastila in s sklepom dodeli sredstva za sofinanciranje operacije. Z novim nosilcem javnega pooblastila bo na podlagi izdane odločbe o podelitvi javnega pooblastila in sklepa o izboru sklenjena pogodba o sofinanciranju.
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu oziroma ugotavljanje upravičenosti
Izvajalci regijskih shem kadrovskih štipendij po tem javnem razpisu so pravne osebe, ki so del regijske razvojne mreže in izkažejo usposobljenost za opravljanje teh nalog.
Na javni razpis torej lahko kandidirajo prijavitelji, ki izpolnjujejo enega izmed naslednjih pogojev:
– imajo v skladu z 20. členom ZSRR-2 status RRA ali
– so druge pravne osebe, ki so del regijske razvojne mreže in delujejo na podlagi ZSRR-2.
Pogoji, ki jih mora prijavitelj na ravni prednostne naložbe 10.1 Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja pridobljenih kompetenc izpolnjevati, da se uvrsti v izbor za pridobitev javnega pooblastila in dodelitev sredstev, pa so naslednji:
3.1 Pogoji na ravni prijavitelja
Pogoji
Dokazilo
1. je pravna oseba registrirana pri pristojnem sodišču ali drugem organu;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
2. je vpisana v evidenco RRA;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
3. ima s strani razvojnega sveta regije izdano pooblastilo oziroma sklep za izvajanje nalog izvajalca regijske sheme kadrovskih štipendij;
Pooblastilo oziroma sklep razvojnega sveta regije, ki se glasi na prijavitelja
4. ima sedež v statistični regiji in dejavnost opravlja v njej;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
5. zagotavlja delovanje na območju celotne statistične regije;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
6. ni v postopku prisilne poravnave, stečaja, postopku prenehanja ali likvidacijskem postopku;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
7. ima poravnane vse davke, prispevke in druge obvezne dajatve, skladno z nacionalno zakonodajo, zapadle do vključno zadnjega dne v mesecu pred vložitvijo vloge na javni razpis;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
8. razpolaga z zadostnimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo razpisanih vsebin, pri čemer je vsaj ena oseba, ki bo odgovorna oseba za spremljanje operacije, zaposlena (v rednem delovnem razmerju) pri prijavitelju;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo in
Izpis iz vpisa osebe v obvezna zavarovanja (ZZZS)
9. ima sposobnost vnaprejšnjega financiranja operacije;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
10. ni oziroma ne bo prejel sredstev za isti namen iz drugih javnih virov financiranja (prepoved dvojnega sofinanciranja);
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
11. za prijavljeno operacijo predhodno ni pridobil sredstev iz državnega proračuna ali sredstev evropske kohezijske politike, razen sredstev občinskih proračunov, vendar ne za iste upravičene stroške, ki jih prejme sofinancirane preko sredstev Evropskega socialnega sklada.
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
3.2 Pogoji na ravni operacije
Iz prijavne dokumentacije mora biti razvidno, da operacija izpolnjuje naslednje splošne pogoje:
Pogoji
Dokazilo
12. usklajenost s cilji na ravni OP EKP 2014–2020 ter skladnost predlagane operacije s cilji in rezultati na ravni 10. prednostne osi oziroma 10.1 prednostne naložbe, kot navedeno v točki 2.3.1 tega javnega razpisa;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
13. prispevek k doseganju rezultatov in kazalnikov 10.1.3 specifičnega cilja prednostne naložbe, kot navedeno v točki 2.3.1 tega javnega razpisa;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
14. opredeljenost v okviru obdobja upravičenosti ter izkazovanje realne izvedljivosti v obdobju, za katerega velja podpora, kot izhaja iz točke 8 tega javnega razpisa;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
15. ustreznost in sposobnost prijavitelja, kot izhaja iz točke 3.1 tega javnega razpisa;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
16. skladnost s horizontalnimi načeli trajnostnega razvoja, nediskriminacije, enakih možnosti in dostopnosti, vključno z dostopnostjo za invalide ter enakosti moških in žensk;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
17. operacija prijavitelja predvideva vključevanje ustrezne ciljne skupine, kot izhaja iz točke 2.4 tega javnega razpisa;
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
18. operacija prijavitelja v okviru aktivnosti informiranja in komuniciranja vključuje izvedbo vsaj enega informativnega dogodka na letni ravni in na ravni statistične regije.
Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo
Za potrebe tega javnega razpisa bo ministrstvo pridobilo potrdila glede izpolnjevanja pogojev iz uradnih evidenc oziroma od drugih pristojnih organov in jih preverilo glede na stanje na dan prijave na javni razpis, razen pogoja iz točke 7, ki ga bo ministrstvo preverjalo glede na stanje zadnjega dne v mesecu pred vložitvijo vloge na ta javni razpis. Prijavitelj izpolni Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo, s katerim potrdi izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev za kandidiranje na tem javnem razpisu. V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev katerega koli prijavitelja, ministrstvo zahteva dodatna pojasnila ali dokazila. Za hitrejšo obravnavo vloge lahko prijavitelj potrdila iz uradnih evidenc, zahtevana za izkazovanje pogojev iz točke 3.1 tega javnega razpisa, priloži sam.
Prijavitelj izrazi interes za sodelovanje na javnem razpisu z vlogo oziroma z Obrazcem št. 1: Prijavni obrazec z izjavo, skupaj z zahtevanimi dokazili oziroma prilogami. Vsa dokazila in priloge se morajo glasiti na prijavitelja in prijavljeno operacijo.
V kolikor prijavitelj (ali operacija) ne bo izpolnjeval postavljenih pogojev javnega razpisa, bo njegova vloga zavrnjena.
4. Zahteve, ki jih morajo izpolnjevati prejemniki sredstev
Pogoji, navedeni pod točko 4.1 predstavljajo pogoje, ki jih mora izpolnjevati prijavitelj, ki se prijavlja na ta javni razpis. Pogoje, navedene pod točkama 4.2 in 4.3 mora izvajalec javnega pooblastila, izbran s tem javnim razpisom, upoštevati ob objavi javnega razpisa za izbor projektov sofinanciranja kadrovskih štipendij delodajalcem in niso merodajne za konkreten javni razpis.
4.1 Prijavitelji
Prijavitelji na ta javni razpis morajo izpolnjevati pogoje oziroma zahteve, kot so navedene v točki 3.1 tega javnega razpisa.
4.2 Delodajalci – štipenditorji
Delodajalec mora izpolnjevati pogoje, kot jih določa ZŠtip-1.
4.3 Štipendisti
Štipendist, za katerega delodajalec prejme sofinancirano kadrovsko štipendijo, mora izpolnjevati pogoje, določene z ZŠtip-1 in morebitne druge pogoje, določene v splošnih aktih delodajalca.
Poleg tega mora izvajalec javnega pooblastila pri vključevanju te ciljne skupine v projekt upoštevati doseganje ciljev tega javnega razpisa. Navedeno pomeni, da v sofinanciranje kadrovskih štipendij vključi osebe iz prve alineje 2.4 točke tega javnega razpisa na način, da bodo do konca te operacije, tj. v šolskem/študijskem letu 2021/2022 zaključile izobraževanje (izobraževalni program s pridobitvijo višje ravni izobrazbe od že pridobljene), s čimer se zagotovi doseganje specifičnega kazalnika rezultata, določenega v točki 2.3.1 tega javnega razpisa.
5. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril)
Strokovna komisija bo formalno popolne ter pravočasno prispele vloge ocenila na podlagi naslednjih meril:
Zap. št.
Merilo
Št. točk po posameznih merilih
Največje št. točk
1.
Usposobljenost za izvedbo operacije
5
Prijavitelj razpolaga s strokovno usposobljenim kadrom, pri čemer imata dva izkušnje z izvajanjem operacij/projektov, sofinanciranih s sredstvi evropske kohezijske politike
5
Prijavitelj razpolaga s strokovno usposobljenim kadrom, pri čemer ima en izkušnje z izvajanjem operacij/projektov, sofinanciranih s sredstvi evropske kohezijske politike
3
Prijavitelj ne razpolaga s kadrom, ki bi imel izkušnje z izvajanjem operacij/projektov, sofinanciranih s sredstvi evropske kohezijske politike
0
2.
Kakovost predlogov ter utemeljenost in racionalnost finančnega načrta in stroškov
10
2.1 Kakovost predloga (vloge za operacijo)
Visoka (jasno in popolno opredeljene aktivnosti, popolno vključevanje ciljnih skupin, pričakovani rezultati so jasno navedeni – povezava med rezultati in aktivnostmi je jasna in popolna)
6
Srednja (niso dovolj jasno opredeljene aktivnosti, ni dovolj podrobno opisano vključevanje ciljnih skupin, pričakovani rezultati niso dovolj jasno navedeni – povezava med aktivnostmi in rezultati ni dovolj jasna)
4
Slaba (ni jasno opredeljene aktivnosti, vključevanje ciljnih skupin ni podrobno opisano, pričakovani rezultati niso jasno navedeni – povezava med rezultati in aktivnostmi ni jasna)
1
2.2 Utemeljenost in racionalnost finančnega načrta in stroškov
Zelo ustrezna (glede na predvidene aktivnosti, vključno z aktivnostmi informiranja in komuniciranja ter glede na podane potrebe po kadrih v regiji, so vsi stroški realno in racionalno ocenjeni)
4
Ustrezna (stroški so realno ocenjeni, možne so manjše optimizacije)
2
3.
Vključevanje ključnih deležnikov
5
Povezovanje z glavnimi deležniki na regionalni ravni
5 ali več
5
od 3 do 5
3
od 1 do 3
1
0
0
Skupaj točk:
20
Najvišje možno število točk, ki jih lahko prijavitelj prejme, je 20. Največje število točk, ki ga je možno prejeti pri posameznem merilu, je navedeno v skrajno desnem stolpcu zgornje tabele. Minimalno zahtevano število točk, ki ga prijavitelj mora doseči, da bo njegova vloga izbrana, je 10 točk.
6. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih (nepovratnih) sredstev javnega razpisa za celotno programsko obdobje znaša 18.400.000,00 EUR, od tega je 14.168.000,00 EUR namenjenih za sofinanciranje operacij v KRVS in 4.232.000,00 EUR za sofinanciranje operacij v KRZS. Sredstva med kohezijskima regijama niso prenosljiva.
6.1 Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 80 %.
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 20 %.
Navedeno pomeni, da namenska sredstva EU predstavljajo 80 % celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške operacije. Namenska sredstva slovenske udeležbe predstavljajo 20 % celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške operacije.
6.2 Delež prispevka
Delež prispevka EU v celotnih upravičenih javnih izdatkih je 80 %.
6.3 Razdelitev sredstev po letih
Razpisana sredstva se zagotavlja v okviru proračuna Republike Slovenije – namenskih sredstev kohezijske politike.
Ministrstvo dopušča možnost spremembe predvidene finančne konstrukcije, in sicer ob pogoju, da bodo za to zagotovljena proračunska sredstva.
V okviru operacije bodo stroški izvajanja dejavnosti regijske sheme kadrovskih štipendij sofinancirani v višini do 100 %, stroški sofinanciranja kadrovskih štipendij pa bodo kriti v deležu, kot jih določa ZŠtip-1. Neupravičene stroške izvajanja operacije krije upravičenec sam. Neupravičene stroške na ravni posameznih projektov (sofinanciranja kadrovskih štipendij) pa krijejo delodajalci.
Sredstva, ki so namenjena izvajanju regijskih shem kadrovskih štipendij, so strogo namenska.
Ministrstvo bo z izbranim izvajalcem javnega pooblastila sklenilo pogodbo o sofinanciranju za celotno obdobje izvajanja operacije in z njo dodelilo sredstva v višini, ki je za celotno obdobje izvajanja operacije kot najvišji možni znesek sofinanciranja na ravni posamezne statistične regije, določena v okviru skupnih sredstev določenih za KRVS in KRZS v Tabeli 2. V posameznem (tekočem) letu pa bodo, na podlagi sprejetega proračuna in prejetih napovedi izvajalca javnega pooblastila, kot je opredeljeno v točki 2.6 tega javnega razpisa, k pogodbi o sofinanciranju sklenjeni aneksi.
Izvajalec javnega pooblastila bo sredstva za stroške izvajanja javnega pooblastila prejel v skladu s pogodbo o sofinanciranju. Sredstva se bodo izplačala na podlagi potrjenega zahtevka za izplačilo. Zahtevki za izplačilo morajo biti ministrstvu posredovani v skladu z določili, ki bodo opredeljena v navedeni pogodbi.
Sredstva javnega razpisa ne zapadejo podrobni presoji z vidika pravil državni pomoči, pomoči po pravilu de minimis, in sicer na podlagi mnenja Ministrstva za finance (št. dokumenta: 440-53/2016/2 z dne 3. 10. 2016).
Razporeditev sredstev posameznemu izvajalcu javnega pooblastila je določena na ravni posamezne statistične regije na osnovi podatkov izvajanja preteklega programskega obdobja Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 in zajema celotno obdobje izvajanja OP EKP 2014–2020. Prijavitelj na ravni posamezne statistične regije lahko zaprosi za sofinanciranje operacije največ v višini, kot je določena v spodnji tabeli (Tabela 2).
Tabela 2: Razdelitev sredstev javnega razpisa po regijah (kohezijski/statistični) in letih
Kohezijski regiji
Statistične regije
Najvišji znesek v letu 2017
(v EUR)
Najvišji znesek v obdobju 2018–2022
(v EUR)
Skupaj
KRVS
Savinjska
443.460,00
2.419.580,00
2.863.040,00
Koroška
353.115,00
1.926.645,00
2.279.760,00
Podravska
97.470,00
531.810,00
629.280,00
Pomurska
303.240,00
1.654.520,00
1.957.760,00
Primorsko-notranjska
236.265,00
1.289.095,00
1.525.360,00
Jugovzhodna Slovenija
281.295,00
1.534.785,00
1.816.080,00
Posavska
344.565,00
1.879.995,00
2.224.560,00
Zasavska
135.090,00
737.070,00
872.160,00
SKUPAJ KRVS
2.194.500,00
11.973.500,00
14.168.000,00
EU 80 % – PP 160137
SI 20 % – PP 160138
EU 80 % –
PP 160137
SI 20 % –
PP 160138
EU 80 % –
PP 160137
SI 20 % –
PP 160138
1.755.600,00
438.900,00
9.578.800,00
2.394.700,00
11.334.400,00
2.833.600,00
KRZS
Obalno-kraška
110.865,00
604.895,00
715.760,00
Gorenjska
117.135,00
639.105,00
756.240,00
Osrednjeslovenska
90.345,00
492.935,00
583.280,00
Goriška
337.155,00
1.839.565,00
2.176.720,00
SKUPAJ KRZS
655.500,00
3.576.500,00
4.232.000,00
EU 80 % – PP 160139
SI 20 % – PP 160140
EU 80 % –
PP 160139
SI 20 % –
PP 160140
EU 80 % –
PP 160139
SI 20 % –
PP 160140
524.400,00
131.100,00
2.861.200,00
715.300,00
3.385.600,00
846.400,00
SKUPAJ
2.850.000,00
15.550.000,00
18.400.000,00
EU 80 %
SI 20 %
EU 80 %
SI 20 %
EU 80 %
SI 20 %
2.280.000,00
570.000,00
12.440.000,00
3.110.000,00
14.720.000,00
3.680.000,00
7. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
Razpisna dokumentacija obsega naslednje dokumente:
– Javni razpis za podelitev javnega pooblastila ter sofinanciranje izvajanja regijskih shem kadrovskih štipendij 2016–2020;
– Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo;
– Obrazec št. 2: Finančni načrt operacije;
– Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju;
– Priloga št. 2: Označba vloge;
– Navodila posredniškega organa MDDSZ upravičencem Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, dostopna na spletni strani http://www.mddsz.gov.si/si/delovna_podrocja/kohezijska_politika/;
– Metodologija izračuna standardnega obsega stroškov na enoto za izvajanje dejavnosti regijskih štipendijskih shem v okviru »Javnega razpisa za podelitev javnega pooblastila ter sofinanciranje izvajanja regijskih shem kadrovskih štipendij 2016–2022, št. 5444-2/2016/11.
Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje naslednje popolno izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ter zahtevana dokazila:
1. Obrazec št. 1: Prijavni obrazec z izjavo;
2. Obrazec št. 2: Finančni načrt operacije;
3. Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju (parafiran s strani odgovorne osebe);
4. Pooblastilo oziroma sklep razvojnega sveta regije prijavitelju za izvajanje nalog izvajalca regijske sheme kadrovskih štipendij, ki se glasi na prijavitelja;
5. Izpis iz vpisa osebe v obvezna zavarovanja (ZZZS – Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije), kot dokazilo o zaposlitvi odgovorne osebe za spremljanje operacije pri prijavitelju;
6. Izjava, da organizacija ne posluje z žigom (v kolikor ne posluje z žigom).
Prijavitelj mora uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije in jih ne sme spreminjati.
Vsak prijavitelj mora svojo celotno vlogo predložiti tudi v digitalni obliki (na DVD-ju, CD-ju, USB-ključku). Tiskana verzija posredovanih obrazcev se mora ujemati z elektronsko verzijo. V primeru razlik med tiskano in elektronsko verzijo velja tiskana verzija.
8. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva oziroma roki, če je predvideno zaporedno dodeljevanje sredstev (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od 1. 9. 2016 do najkasneje 31. 12. 2022. Obdobje upravičenosti izdatkov upravičenca je od 1. 9. 2016 do najkasneje 31. 12. 2022. Obdobje upravičenosti javnih izdatkov (izplačil iz proračuna) je od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju s posameznim izvajalcem javnega pooblastila do najkasneje 31. 12. 2022.
Ministrstvo dopušča možnost podaljšanja navedenih obdobij v primeru spremenjenih okoliščin, ki vplivajo na izvajanje operacije.
Spremenjene okoliščine, višja sila in izjemne okoliščine, zaradi katerih se operacija lahko spremeni, podrobneje urejajo Navodila organa upravljanja za načrtovanje, odločanje o podpori, spremljanje, poročanje in vrednotenje izvajanja evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, dostopna na spletni strani: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila.
Izvajalec javnega pooblastila, ki zahteva spremembo operacije/pogodbe o sofinanciranju, se ne more sklicevati na spremenjene okoliščine, višjo silo ali izjemne okoliščine, ki so nastale po izteku roka, določenega za izpolnitev njegove obveznosti.
Določila glede upravičenosti dodatnih stroškov operacije zaradi spremenjenih okoliščin/višje sile/izjemnih okoliščin in glede podaljšanja terminskega načrta izvajanja operacije so določena v Navodilih OU za načrtovanje, odločanje o podpori, spremljanje, poročanje in vrednotenje izvajanja evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, dostopna na spletni strani: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila.
9. Upravičene aktivnosti in upravičeni stroški ter način so/financiranja
9.1 Upravičene aktivnosti
Do so/financiranja na podlagi predmetnega javnega razpisa so upravičene aktivnosti, ki:
– so neposredno vezane na operacijo, izbrano na podlagi tega razpisa,
– so v skladu s predmetom in ciljem javnega razpisa.
Upravičene aktivnosti v okviru posamezne operacije so navedene v točki 2.6 tega javnega razpisa.
Upravičeno območje izvajanja aktivnosti je programsko območje (skladno s 70. členom Uredbe 1303/2013/EU).
9.2 Upravičeni stroški
Stroški in izdatki so upravičeni do povračila v skladu s pravnimi podlagami, če:
– so z operacijo neposredno povezani, so potrebni za njeno izvajanje in so v skladu s cilji operacije;
– so dejansko nastali: za dela, ki so bila opravljena; za blago, ki je bilo dobavljeno; oziroma za storitve, ki so bile izvedene;
– so pripoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja;
– nastanejo in so plačani v obdobju upravičenosti;
– temeljijo na verodostojnih knjigovodski in drugih listinah in
– so v skladu z veljavnimi pravili Unije in nacionalnimi predpisi.
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in zakonodaje s področja javnih financ se so/financiranje operacij izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške. Izjema so predplačila, poenostavljene oblike stroškov in izjeme, določene v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Upravičenec bo prejel sredstva so/financiranja na osnovi pravilno izdanih in popolnih zahtevkov za izplačila za upravičene stroške izvajanja operacije, ki so nastali in bili plačani v preteklem (in upravičenem) obdobju.
So/financiranje operacij v okviru tega javnega razpisa bo potekalo skladno s pravili Evropske kohezijske politike, Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, Navodili posredniškega organa MDDSZ upravičencem o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 in drugih navodilih ministrstva.
Upravičeni stroški predstavljajo tisti del oziroma vrsto celotnih stroškov operacije, ki sodijo v osnovo za izračun prispevka Skupnosti. Vrste upravičenih stroškov za konkretno operacijo se določijo v pogodbi o sofinanciranju, ki se sklene med ministrstvom in izbranim izvajalcem javnega pooblastila v vlogi upravičenca, dokazila in način dokazovanja stroškov pa določajo Navodila posredniškega organa MDDSZ o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike za obdobje 2014–2020.
Upravičeni stroški tega javnega razpisa so naslednji:
1. Upravičeni stroški, ki se nanašajo na izvajanje dejavnosti regijske sheme kadrovskih štipendij:
1.a standardni strošek na enoto A;
1.b stroški informiranja in komuniciranja.
2. Upravičen strošek, ki se nanaša na sofinanciranje kadrovskih štipendij delodajalcem:
2.a stroški sofinanciranja kadrovskih štipendij delodajalcem.
Dodatna pojasnila upravičenih stroškov:
1.a Standardni strošek na enoto A
Sofinanciranje operacije bo v delu, ki se nanaša na izvajanje dejavnosti regijskih shem kadrovskih štipendiji (brez stroškov informiranja in komuniciranja) potekalo po sistemu standardnega obsega stroška na enoto (poenostavljena oblika stroška).
Ministrstvo je dne 14. 10. 2016 sprejelo Metodologijo izračuna standardnega obsega stroškov na enoto za izvajanje dejavnosti regijskih štipendijskih shem v okviru »Javnega razpisa za podelitev javnega pooblastila ter sofinanciranje izvajanja regijskih shem kadrovskih štipendij 2016–2022, št. 5444-2/2016/11«. Na podlagi te metodologije standardni obseg stroškov na enoto predstavlja nadomestilo stroškov dela na operaciji, in sicer v višini 30,31 EUR na sofinancirano kadrovsko štipendijo. Višina stroška se usklajuje letno, skladno s stopnjo rasti povprečne bruto plače.
1.b Stroški informiranja in komuniciranja
Stroški informiranja in komuniciranja predstavljajo neposredne (dejanske) stroške, ki nastanejo v okviru izvajanja operacije, in sicer v znesku največ 3.000,00 EUR na leto na posameznega izvajalca javnega pooblastila.
Upravičen strošek je strošek izvedbe vsaj enega informativnega dogodka na letni ravni in na ravni statistične regije ter stroški drugih aktivnosti, povezanih z informiranjem in komuniciranjem z javnostjo.
V okviru stroškov informiranja in komuniciranja davek na dodano vrednost (DDV) ni upravičen strošek.
2.a Upravičen strošek, ki se nanaša na sofinanciranje kadrovskih štipendij delodajalcem
Upravičen strošek za sofinanciranje kadrovskih štipendij delodajalcem je sofinancirana kadrovska štipendija, ki jo delodajalcem sofinancirajo na tem javnem razpisu izbrani izvajalci javnega pooblastila. Višina sofinanciranja kadrovske štipendije, določena v 71. členu ZŠtip-1, znaša 50 % kadrovske štipendije, vendar največ v višini 30 % minimalne plače, pri čemer sofinancirana kadrovska štipendija ne sme biti nižja, kot je določena v 70. členu ZŠtip-1.
Če se štipendist izobražuje na ravni izobraževanja in področju, opredeljenem v politiki štipendiranja, se sofinanciranje dodeli v višini 70 % kadrovske štipendije, vendar največ v višini 40 % minimalne plače.
Politika štipendiranja (2015–2019), ki jo je dne 4. 6. 2015 sprejela Vlada Republike Slovenije, je dostopna na spletni strani: http://www.mddsz.gov.si/fileadmin/mddsz.gov.si/pageuploads/dokumenti__pdf/zaposlovanje/Politika_stipendiranja_2015-2019.pdf.
Če sofinanciranje kadrovske štipendije ne dosega 50 % ali 70 % dodeljene in izplačane kadrovske štipendije glede na prej navedeni določbi 71. člena ZŠtip-1, se znesek sofinanciranja avtomatično usklajuje ob spremembi minimalne plače, dokler ne doseže najvišjega možnega odstotka kadrovske štipendije.
V kolikor se je operacija začela izvajati pred predložitvijo vloge na ministrstvo, bo ministrstvo pred odobritvijo prvega zahtevka za izplačilo iz proračuna, preverilo skladnost izvajanja operacije z relevantno zakonodajo tudi za obdobje pred opravljenim izborom oziroma pred sklenitvijo pogodbe o sofinanciranju, in sicer skladno z določbami Navodil organa upravljanja za izvajanje upravljalnih preverjanj po 125. členu Uredbe 1303/2013/EU za programsko obdobje 2014–2020.
Z izbranimi prijavitelji na javni razpis bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju podrobneje dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v vlogi na javni razpis. Pogodbo in navodila ministrstva bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije.
Sofinanciranje kadrovskih štipendij delodajalcem za šolsko/študijsko leto 2016/2017
Na tem javnem razpisu izbran izvajalec javnega pooblastila je dolžan izvesti javni razpis za izbor projektov sofinanciranja kadrovskih štipendij delodajalcem za šolsko/študijsko leto 2016/2017 najkasneje v roku enega meseca po sklenitvi pogodbe o sofinanciranju.
Upravičene stroške lahko izvajalec javnega pooblastila uveljavlja v rokih, določenih v točki 8 tega javnega razpisa. Skladno s 5. členom Pravilnika o sofinanciranju kadrovskih štipendij (Uradni list RS, št. 35/14) lahko delodajalec uveljavlja sofinanciranje za že izplačane kadrovske štipendije, če je bila pogodba o štipendiranju sklenjena s štipendistom med tekočim šolskim ali študijskim letom z veljavnostjo od začetka šolskega ali študijskega leta, pod pogojem, da zapadle zneske štipendij izplača najkasneje v 30 dneh od sklenitve pogodbe. Posledično je izvajalec javnega pooblastila upravičen do standardnega stroška na enoto A za vsako sofinancirano mesečno kadrovsko štipendijo delodajalcu.
10. Zahteva, da prejemnik sredstev pri porabi le-teh upošteva zakon, ki ureja javno naročanje, če so izpolnjeni pogoji, določeni v navedenem zakonu
Izvajalec javnega pooblastila bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, v kolikor bodo izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu.
Izvajalci javnega pooblastila, kot prejemniki sredstev, bodo pri porabi sredstev javnega razpisa zavezani spoštovati tudi pravila javnega naročanja, in sicer:
– obvezna uporaba pravil javnega naročanja v primeru, ko so prejemniki sredstev k temu zavezani skladno z 9. členom veljavnega Zakona o javnem naročanju (ZJN-3);
– omejena uporaba pravil javnega naročanja v primerih, ki jih določa 23. člen ZJN-3.
Podrobneje so zahteve glede upoštevanja ZJN-3 določene v Navodilih posredniškega organa MDDSZ upravičencem o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020.
11. Zahteve glede informiranja in komuniciranja z javnostjo: izvajalec javnega pooblastila bo moral pri informiranju in komuniciranju z javnostjo upoštevati 115. in 116. člen Uredbe 1303/2013/EU in veljavna Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na spletni strani: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila) ter Navodila posredniškega organa MDDSZ upravičencem o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020.
12. Zahteve glede ločenega knjigovodstva
Izvajalec javnega pooblastila bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo računovodsko ločeno na posameznem stroškovnem mestu ali ustrezni računovodski kodi za vse transakcije v zvezi z operacijo in za vsak projekt posebej, tako, da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. Navedeno ne velja za poenostavljene oblike nepovratnih sredstev in vračljive podpore, za katere pa bo izvajalec javnega pooblastila dolžan voditi in spremljati prejeta sredstva za operacijo.
Izvajalec javnega pooblastila bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo, ter hkrati zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj, skladno s pravili evropske unije in nacionalno zakonodajo.
13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu organu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom
Izvajalec javnega pooblastila bo dolžan omogočiti dostop do dokumentacije o operaciji ministrstvu, pristojnim organom Republike Slovenije in pristojnim organom Evropske unije ter njihovim pooblaščencem, vključenim v izvajanje, upravljanje, nadzor in revizijo operacije in OP EKP 2014–2020, tako, da je vsak čas možna izvedba nadzora operacije ter vpogled v dokumentacijo ob smiselnem upoštevanju 140. člena Uredbe 1303/2013/EU.
Izvajalec javnega pooblastila bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranja operacije. V primeru kontrole na kraju samem bo izvajalec javnega pooblastila omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Izvajalec javnega pooblastila bo o izvedbi kontrole na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenajavljena kontrola na kraju samem. Izvajalec javnega pooblastila bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
14. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Člani strokovne komisije, ki bodo sodelovali pri odpiranju in ocenjevanju vlog, bodo morali predhodno podpisati izjavo o zaupnosti.
Podatke, navedene v vlogi, ki niso poslovna skrivnost, lahko ministrstvo in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidenco oziroma sezname in analize.
Prijavitelji se zavezujejo k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja, v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter določili druge veljavne področne zakonodaje.
Prijavitelji se s predložitvijo vloge na javni razpis strinjajo z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih, tudi na spletni strani ministrstva in organa upravljanja. Objavljeni bodo osnovni podatki o operaciji in prejemniku sredstev (izvajalcu javnega pooblastila) v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
15. Način in rok za predložitev vlog na javni razpis
Rok za oddajo vlog na javni razpis je najkasneje do 21. decembra 2016.
Posamezni prijavitelj lahko predloži le eno vlogo za sofinanciranje. V kolikor bo prijavitelj predložil več vlog, bo upoštevana tista, ki bo na ministrstvu evidentirana kot prva prispela, ostale vloge se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene ter vrnjene prijavitelju.
Kot pravočasne se bodo upoštevale vloge, poslane po pošti s priporočeno poštno pošiljko, ki bodo označene s poštnim žigom do vključno 21. decembra 2016 in vloge, poslane po pošti z navadno poštno pošiljko, ki bodo v vložišče ministrstva, prispele do 21. decembra 2016. Osebno oddane vloge pa se bodo kot pravočasne upoštevale le, če bodo oddane v vložišču Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, do 21. decembra 2016 do 12. ure.
Vloge na javni razpis morajo, ne glede na način oddaje, prispeti na naslov: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana.
Za prepozno oddano vlogo se šteje vloga, ki ministrstvu ni bila predložena do navedenega roka. Prepozne oziroma na napačen naslov prispele vloge se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene ter vrnjene pošiljatelju.
Vlogo je potrebno poslati ali oddati v zaprti ovojnici, ki mora biti označena s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – vloga na JR – »Regijske štipendijske sheme««. Za označevanje vloge na ovojnici se uporabi obrazec za označbo vloge (Priloga št. 2: Označba vloge). V kolikor prijavitelj za označbo ovojnice ne uporabi Priloge št. 2: Označba vloge, mora označba ovojnice vsebovati vse elemente, kot izhajalo iz Priloge št. 2: Označba vloge. Vloge, ki bodo nepravilno označene, se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene ter vrnjene pošiljatelju.
Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji razpisa in merili za ocenjevanje.
16. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, http://www.mddsz.gov.si/si/o_ministrstvu/javne_objave/javni_razpisi_in_javna_narocila/. Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov: patricija.zadnik@gov.si.
17. Postopek in način izbora prejemnikov sredstev
17.1 Odpiranje vlog
Ministrstvo bo izbralo predloge operacij po postopku, kot ga določa Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617) oziroma Uredba o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11). Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev bo vodila strokovna komisija, imenovana s strani predstojnika ministrstva.
Odpiranje prispelih vlog bo potekalo dne 23. 12. 2016 ob 10. uri, v prostorih Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana. Odpiranje bo javno.
Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene zaprte ovojnice, in sicer po vrstnem redu njihovega prispetja.
Strokovna komisija bo o odpiranju vlog vodila zapisnik.
17.2 Preverjanje formalne popolnosti vlog
Strokovna komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog preverila formalno popolnost predloženih vlog.
Vloga je formalno popolna, če vsebuje vse obvezne sestavine, kot so določene v 7. točki tega javnega razpisa. Vloga se šteje za formalno popolno tudi, če jo prijavitelj po pozivu v danem roku dopolni. Prepozne in nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene.
V primeru formalno nepopolnih vlog, bo strokovna komisija v roku 8 dni od zaključka odpiranja, prijavitelje pozvala, da vloge dopolnijo. Komisija lahko od prijavitelja zahteva dopolnitev njegove vloge le v primeru, če določenega dejstva ne more preveriti sama.
Prijavitelj v vlogi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se nanaša na tehnične specifikacije predmeta vloge ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v okviru tega javnega razpisa.
Prijavitelj sme le ob pisnem soglasju ministrstva popraviti očitne računske napake, pri čemer se višina zaprošenih sredstev ne sme spreminjati.
Dopolnitve mora prijavitelj posredovati ministrstvu po elektronski pošti in hkrati s priporočeno poštno pošiljko, ki bo vsebovala poštni žig, do vključno osmega dne od datuma navedenega na dopisu/pozivu za dopolnitev, in sicer na naslov: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, s pripisom: »Dopolnitev vloge na JR – »Regijske štipendijske sheme««.
17.3 Strokovno ocenjevanje formalno popolnih vlog
Strokovna komisija bo opravila pregled formalno popolnih vlog. Preverila bo izpolnjevanje pogojev za kandidiranje na javni razpis in ocenila vlogo na podlagi pogojev in meril.
V primeru, da prijavitelj ne bo izpolnjeval vseh pogojev, določenih v javnem razpisu, bo vloga zavrnjena in ne bo predmet ocenjevanja na podlagi meril za ocenjevanje.
Vse formalno popolne vloge bodo ločeno ocenili vsi člani strokovne komisije. Končna ocena strokovne komisije se bo oblikovala na podlagi povprečja podeljenih ocen. Na osnovi rezultatov ocenjevanja bo strokovna komisija oblikovala predlog prejemnikov sredstev. Na podlagi predloga komisije bo predstojnik ministrstva oziroma oseba, ki je od njega pooblaščena za sprejetje odločitve o podelitvi javnega pooblastila ter o dodelitvi sredstev, odločila z odločbo o podelitvi javnega pooblastila ter s sklepi o izboru operacij.
Strokovna komisija si pridržuje pravico, da prijavitelju predlaga znižano višino zneska sofinanciranja od zaprošene, če bo prijavitelj v prijavi kot upravičenec navedel tudi stroške, ki niso upravičeni do sofinanciranja iz Evropskega socialnega sklada oziroma v primeru, ko višina zaprošenih sredstev presega maksimalno višino razpoložljivih sredstev na ravni posamezne statistične regije, določeno v Tabeli 2. V tem primeru bo komisija ustrezno znižala višino zneska sofinanciranja ter prijavitelju predlagala nižjo višino od zaprošene. Strokovna komisija lahko prav tako zniža posamezne postavke v finančnem načrtu, za katere meni, da so ocenjene previsoko in zahteva prilagoditev finančnega načrta prijavitelja.
Nestrinjanje prijavitelja s predlogom ministrstva se bo štelo kot odstop od vloge.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje odločitve (odločba o podelitvi javnega pooblastila in/ali sklep o (ne)izboru) prekliče.
18. Podelitev javnega pooblastila in sklenitev pogodbe
O podelitvi javnega pooblastila in dodelitvi sredstev po tem javnem razpisu bo na predlog strokovne komisije z odločbo o podelitvi javnega pooblastila in s sklepom o izboru odločil predstojnik ministrstva oziroma oseba, ki je od njega pooblaščena za sprejetje odločitve o dodelitvi sredstev.
Z izbranim prijaviteljem bo na podlagi odločbe o podelitvi javnega pooblastila in sklepa o izboru, ki ju izda predstojnik ministrstva, sklenjena pogodba o sofinanciranju, s katero se podrobneje določijo pravice in obveznosti, ter obseg aktivnosti iz javnega pooblastila.
Za izvajanje nalog iz javnega pooblastila se sklene pogodba o sofinanciranju.
19. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Ministrstvo bo prijavitelje o izidu razpisa obvestilo najkasneje v 60 dneh od datuma odpiranja vlog. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh ministrstva www.mddsz.gov.si in na spletni strani: www.eu-skladi.si.
Izbrani prijavitelj bo hkrati s posredovano odločitvijo o podelitvi javnega pooblastila ter o dodelitvi sredstev pozvan k podpisu pogodbe. Če se prejemnik v roku 8 dni od prejema odločbe o podelitvi javnega pooblastila in sklepa o izboru ne odzove na poziv (za odziv se šteje tudi e-sporočilo kontaktni osebi ministrstva) se šteje, da je umaknil svojo vlogo.
20. Pravno varstvo prijaviteljev
Javni razpis je v delu, ki se nanaša na podelitev javnega pooblastila, del ugotovitvenega postopka upravnega postopka.
Zoper odločitev ministrstva o podelitvi javnega pooblastila in zoper sklep o izboru je dopusten upravni spor. Tožba se vloži pri pristojnem Upravnem sodišču Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana, v roku 30 dni od dneva vročitve sklepa, in sicer neposredno pisno na sodišču ali pa se pošlje po pošti.
Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočeno oddana na pošto. Tožba se vloži v tolikih izvodih, kolikor je strank v postopku. Tožbi je potrebno priložiti sklep, ki se izpodbija, v izvirniku, prepisu ali kopiji.
Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodb o sofinanciranju z izbranimi prijavitelji.
21. Prepoved cesije in prenosa pogodbe
Izbrani prijavitelj denarne terjatve, ki jo pridobi oziroma ima na podlagi sklenjene pogodbe o sofinanciranju v okviru tega javnega razpisa, ne sme prenesti na tretjo osebo (prepoved cesije). Prenos terjatve kljub dogovoru ne bo imel pravnega učinka.
Prav tako izbrani prijavitelj ne bo smel prenesti pogodbe o sofinanciranju iz prejšnjega odstavka, nekomu tretjemu, razen če bo ministrstvo v to privolilo pred prenosom. Prenos pogodbe brez soglasja ministrstva nima pravnega učinka. Navedeno ne velja v primerih univerzalnega pravnega nasledstva izbranega izvajalca.
22. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja ali izvrševanja operacije prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da izvajalec javnega pooblastila ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi, podatki in okoliščinami, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neažurne, neresnične, neveljavne, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev, bo izvajalec javnega pooblastila dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva v roku 30 dni od pisnega poziva ministrstva, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, ki so obračunane od dneva nakazila na transakcijski račun izvajalca javnega pooblastila do dneva nakazila v dobro proračuna RS.
23. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili oziroma bi lahko bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira oziroma so bila zanje odobrena sredstva, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije.
24. Določbe, ki opredeljujejo pogoje za spremembo javnega razpisa: pred potekom roka za oddajo vlog lahko ministrstvo spremeni razpisno dokumentacijo z izdajo sprememb oziroma dopolnitev. Vsaka taka sprememba oziroma dopolnitev bo sestavni del razpisne dokumentacije in bo objavljena tudi na spletnem naslovu: http://www.mddsz.gov.si/si/o_ministrstvu/javne_objave/javni_razpisi_in_javna_narocila/.
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti