Uradni list

Številka 60
Uradni list RS, št. 60/2016 z dne 16. 9. 2016
Uradni list

Uradni list RS, št. 60/2016 z dne 16. 9. 2016

Kazalo

Št. 2/2016 Ob-2973/16, Stran 2011
Na podlagi določb Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU), Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 470), Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1), Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14 in 90/14), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/2013 popr., 101/2013, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2016 in 2017 /ZIPRS 1617/ (Uradni list RS, št. 96/15), Proračuna Republike Slovenije za leto 2016 (Uradni list RS, št. 96/15), Proračuna Republike Slovenije za leto 2017 (Uradni list RS, št. 96/15), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13), Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/2015 in 36/16), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014, Operativnega programa 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001, z dne 16. 12. 2014, odločitve Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja, o podpori javnemu razpisu, št. 10-1/3/MIZŠ/0, z dne 26. 8. 2016 in Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D in 47/15) Šola za ravnatelje, Dunajska 104, 1000 Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za izbor sodelujočih vzgojno-izobraževalnih zavodov v programu »Vzpostavitev, dopolnitev in pilotni preizkus modela ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti na področju vzgoje in izobraževanja«
1. Ime oziroma sedež naročnika, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Šola za ravnatelje, Dunajska 104, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: naročnik).
2. Predmet, namen in cilj javnega razpisa ter regija izvajanja
Predmet javnega razpisa je izbor sodelujočih vzgojno-izobraževalnih zavodov (v nadaljevanju. VIZ), izvajalcev programa Vzpostavitev, dopolnitev in pilotni preizkus modela ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti na področju vzgoje in izobraževanja (v nadaljnjem besedilu: program).
Javni razpis delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Program se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, prednostne osi 10: »Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje«, prednostne naložbe 10.1: »Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja pridobljenih kompetenc«, specifičnega cilja 3: »Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karirerni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema«.
Teritorialno se bodo rezultati programa uporabljali na ozemlju celotne Slovenije, saj je področje izobraževanja centralizirano in določeno z nacionalno politiko, vendar pa se bodo pri izvajanju posameznih aktivnosti upoštevale razlike med regijama. Ker gre za primer sistemskih ukrepov, ki se jih izvaja v korist obeh programskih območij, saj učinki teh ukrepov vplivajo na obe kohezijski regiji, se bo v skladu s splošnim pravilom glede posameznih območij iz prvega odstavka 70. člena Uredbe o skupnih določbah (1303/2013) in načelom odstopanja, opredeljenim v drugem odstavku 13. člena Uredbe o ESS (1304/2013) uporabilo t. i. sorazmerni pristop (pro rata) financiranja aktivnosti. Za določitev razmerja med programskima območjema se uporablja t. i. sorazmerni ključ, tj. podatek glede števila šol in šolajočih otrok v kohezijskih regijah, kar pomeni delitev finančnih sredstev v razmerju 53 % KRVS in 47 % KRZS.
Cilj javnega razpisa je vključiti vzgojno-izobraževalne zavode (v nadaljevanju VIZ) v razvojne aktivnosti in pilotno preizkušanje elementov predloga modela ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti na področju vzgoje in izobraževanju, in sicer v:
– uvajanje procesnih elementov ter oblikovanje skupnih, nacionalnih izhodišč za izvajanje samoevalvacije v vrtcih in šolah,
– oblikovanje in preizkušanje kazalnikov za spremljanje obveznega področja kakovosti, tj.: učenje in poučevanje,
– oblikovanje in preizkušanje kazalnikov za spremljanje izbirnega področja kakovosti, tj.: vodenje,
– sodelovanje pri vzpostavitvi t. i. strokovnih jeder na javnih zavodih (ŠR, ZRSŠ, CPI, RIC).
Namen uvedbe programa, v okviru katerega se izvede ta javni razpis, je opredelitev skupnega koncepta ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti (model UZK) na ravni vzgojno-izobraževalnih institucij (raven vrtca, osnovnih in srednjih šol) ter posredno evalvacije na ravni izobraževalnega sistema. Omenjen koncept pa bo v okviru programa tudi pilotno preizkušen. Temeljni cilji programa so tako:
– vzpostaviti enotnejši sistem ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti, okvirno poenotiti razumevanje in pristop k samoevalvaciji šol in vrtcev z upoštevanjem področnih specifik,
– krepiti zmožnosti za izvajanje samoevalvacije na sistemski, organizacijski in individualni ravni,
– razviti in pripraviti izbrane obvezne ter izbirne referenčne okvire in kazalnike za uvajanje izboljšav in s tem povezano samoevalvacijo vrtcev in šol,
– vzpostaviti strokovna jedra na javnih zavodih za podporo vrtcem in šolam pri ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti,
– vzpostaviti sodelovanje med MIZŠ in strokovnimi jedri za kontinuirano (tudi po zaključku programa) učinkovito delovanje sistema ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti.
Program se bo izvajal kot neposredna potrditev operacije – program, ki ga izvaja upravičenec, in sicer od 1. 1. 2016–31. 8. 2018.
V okviru aktivnosti za doseganje v programu zastavljenih ciljev je predvidena vzpostavitev mrež, v kateri bo preko javnega razpisa izbranih:
a) 16 razvojnih vrtcev in šol,
b) 16 pilotnih vrtcev in šol,
od tega 15 iz KRZS (zahodne regije) in 17 iz KRVS (vzhodne regije), in sicer:
– 4 vrtci,
– 14 osnovnih šol,
– 6 gimnazij in
– 8 poklicnih in strokovnih šol.
Mreženje vrtcev in šol v različnih projektih in dejavnostih, ki jih izvajajo konzorcijski partnerji tega programa, je oblika dela z vrtci in šolami, ki ima v slovenskem šolskem prostoru že dolgoletno uspešno tradicijo, s pomočjo katere se razvijajo in preizkušajo, ter v praksi šol in sistema uvajajo različni novi koncepti. Razvojne in pilotne aktivnosti v t. i. mreži vrtcev in šol bodo v medsebojnem sodelovanju in skupaj s konzorcijskimi partnerji (programsko skupino) usmerjene v:
– pripravo kazalnikov na obveznem (tj. učenje in poučevanje) in izbirnem področju kakovosti (tj. vodenje), ki jih bodo šole v praksi preizkusile in neposredno predlagale dopolnitve in nadaljnji razvoj,
– pripravo dopolnitev Protokola za uvajanje izboljšav in samoevalvacijo in navodil za pripravo 3-letnega Poročila vrtcev in šol o kakovosti,
– sodelovanje pri pripravi usmeritev za in preizkušanje predlaganih elementov modela UZK v praksi z mreženjem, podporo, sodelovanjem …), s čimer bo v praksi predvidoma preizkušena tudi vzpostavitev t. i. referenčnih točk na izbranih šolah.
a) Razvojne šole
Kot razvojne vrtce in šole, za potrebe doseganja v programu in mreži zastavljenih ciljev, opredeljujemo vrtce in šole, ki imajo na področju ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti večletne izkušnje, vzpostavljen proces vodenja kakovosti s samoevalvacijo, ki kot rezultat sistematičnega vodenja kakovosti izkazujejo rezultate oziroma izboljšave na različnih področjih kakovosti delovanja zavoda. V okviru razvojnega vrtca, šole bo t. i. vodja kakovosti v vrtcu ali šoli v programu sodeloval v obsegu 6 ur tedensko oziroma 15 % zaposlitve v obdobju do 31. 8. 2016, ki bo sofinancirana v tromesečjih, v obliki pavšalnega zneska (lump sum).
Preglednica 1: Predvidene aktivnosti in rezultati razvojnih šol
Aktivnosti (1. 7. 2016 do 31. 8. 2018)
Rezultati in dokazila
– sodelovanje vodje kakovosti v šoli, vrtcu s programsko skupino;
– sodelovanje vodje kakovosti v delovni podskupini za obravnavo in pripravo kazalnikov na obveznem področju učenja in poučevanja in izbirnem področju vodenje;
– udeležba vodje kakovosti na 12 delovnih srečanjih mreže šol;
– vodenje procesa kakovosti v šoli, vrtcu s preizkušanjem predlaganih rešitev v praksi in pripravo predlogov strokovnih rešitev umestitev nacionalni model UZK;
– sodelovanje vodje kakovosti pri uvajanju elementov modela UZK na pilotnih šolah (mreženje); 
– sodelovanje vodje kakovosti pri pripravi kompetenčnega okvira in opisa nalog za vodje kakovosti v vzgojno-izobraževalnih zavodih;
– sodelovanje vodje kakovosti pri pripravi dopolnitev Protokola za uvajanje izboljšav in samoevalvacijo; 
– sodelovanje vodje kakovosti pri pripravi navodil za pripravo triletnega Poročila o kakovosti v vzgojno-izobraževalnih zavodih;
– sodelovanje pri spremljanju in evalvaciji programskih aktivnosti in uporabnosti rešitev v praksi vzgojno-izobraževalnih zavodov;
– priprava strokovnih prispevkov in njihova predstavitev na dveh konferencah v okviru programa;
– druge obveznosti skladno z izvajanjem programa.
– Liste prisotnosti na delovnih srečanjih 
– Mesečne časovnice o opravljenem delu
– 1 analiza stanja UZK in uporabe kazalnikov v vrtcu ali šoli s predlogi za dopolnitev
– 1 poročilo o rezultatih sodelovanja s pilotnimi šolami
– 3 pisni predlogi za pripravo nacionalnih dokumentov (Kompetenčni okvir, Protokol, Poročilo o kakovosti)
– 2 strokovna prispevka (referat ali plakat ali članek …)
– 1 evalvacijsko poročilo o programskih aktivnosti in uporabnosti rešitev v praksi vzgojno-izobraževalnih zavodov
b) Pilotni vrtci in šole
Kot pilotne vrtce in šole za potrebe doseganja v programu in mreži zastavljenih ciljev, opredeljujemo vrtce in šole, ki na področju ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti nimajo dovolj izkušnj, imajo le delno (ali sploh ne) vzpostavljen proces vodenja kakovosti s samoevalvacijo in ne izkazujejo sistematičnega pristopa na tem področju, so pa hkrati visoko motivirane za vzpostavitev procesa UZK in pripravljene v praksi preizkušati različne sistemske predloge za uvedbo nacionalnega modela UZK. V okviru pilotnega vrtca, šole, bo z vodji kakovosti razvojnih vrtcev in šol ter programsko skupino sodeloval predvsem vodja kakovosti v pilotnem vrtcu, šoli. Sodelovanje je predvideno v dveh fazah, kot je navedeno v preglednici 2, načrtovano je sofinanciranje v obliki pavšalnega zneska (lump sum).
Preglednica 2: Aktivnosti in rezultati pilotnih šol
Aktivnost
Rezultati in dokazila
Faza 1: Uvajanje UZK v vrtec, šolo (1. 9. 2016–31. 8. 2017)
Sodelovanje vodje kakovosti s programsko skupino in vodji kakovost razvojnih šol
Liste prisotnosti na delovnih srečanjih 
Aktivno sodelovanje na 4 delovnih srečanjih
in 2 mreženjih
Priprava posnetka stanja UZK v šoli, vrtcu
1 Poročilo o analizi stanja UZK
Vodenje procesa in spremljava aktivnosti UZK v šoli, vrtcu
1 Vmesno poročilo o rezultatih sodelovanja z razvojnimi šolami in o izvajanju aktivnosti UZK v šoli, vrtcu
Faza 2: Spremljanje in razvoj UZK V vrtcu, šoli (1. 9. 2017–31. 8. 2018)
Sodelovanje vodje za kakovost s programsko skupino in vodji kakovost razvojnih šol
Liste prisotnosti na delovnih srečanjih 
Aktivno sodelovanje na 4 delovnih srečanjih
in 2 mreženjih
Vodenje procesa in spremljava aktivnosti UZK v šoli, vrtcu
1 poročilo o izboljšavah UZK v šoli, vrtcu
Evalvacija programskih aktivnosti in aktivnosti UZK v šoli, vrtcu
1 evalvacijsko poročilo o programskih aktivnostih
in uporabnosti rešitev v praksi VIZ
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Na razpis se lahko prijavij VIZ s sedežem v RS. Prijavitelj mora izpolnjevati pogoje, ki so določeni s tem javnim razpisom.
Splošni pogoji, ki jih mora prijavitelj izpolnjevati, so:
– ima poravnane zapadle obveznosti, davke in prispevke do Republike Slovenije (naročnik bo pogoj preverjal z vpogledom v uradno evidenco DURS),
– da ni za isti namen sofinanciran iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna 
ali sredstev EU (prijavitelji podajo izjavo pod kazensko in materialno odgovornostjo),
– ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli 
ne upravlja sodišče (naročnik bo pogoj preverjal z vpogledom v uradno evidenco AJPES),
– prijavitelj in odgovorna oseba prijavitelja nista bila pravnomočno obsojena zaradi 
naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije – KZ-1 (Uradni list RS, št. 50/12 – UPB2 in 54/15) in v prvem odstavku 42. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 12/13 – UPB5, 19/14 in 90/14 – ZDU-1).
Prijavitelji k prijavi priložijo izjavo o izpolnjevanju teh pogojev. Naročnik bo izpolnjevanje splošnih pogojev preverjal pri izbranih prijaviteljih tako, da bodo le-ti v roku 15 dni od prejema obvestila predložili:
– potrdilo o plačanih davkih in prispevkih,
– potrdilo o nekaznovanosti. Več o kazenski evidenci in načinu pridobivanja potrdil iz te evidence: http://www.mp.gov.si/si/delovna_podrocja/pravosodna_uprava/centralna_kazenska_evidenca/.
Ustreznost prijaviteljev se bo presojala na podlagi naslednjih pogojev:
– skladnost s cilji/rezultati na ravni prednostne osi in prednostne naložbe
– izkazovanje realne izvedljivosti v obdobju, za katerega velja podpora (presoja skladnosti s časovnimi izhodišči
– izkazovanje ustreznosti ciljnih skupin.
Prijavitelji bodo podatke o ustreznosti vnašali v prijavni obrazec, ki je del razpisne dokumentacije. Naročnik bo ustreznost presojal na podlagi navedb v prijavnem obrazcu.
Na javni razpis se lahko prijavijo VIZ na ravni:
– predšolskega
– osnovnošolskega in
– srednješolskega izobraževanja.
Na javnem razpisu bomo skupaj izbrali 32 VIZ, ki bodo sodelovali v programu. Pri izbiri bodo upoštevani tako kriteriji sheme delitve sredstev na vzhodno in zahodno kohezijsko regijo (47 % iz zahodne kohezijske regije in 53 % in vzhodne kohezijske regije) ter delitve po ravneh izobraževanja. 32 VIZ bomo delili na 16 razvojnih in 16 pilotnih šol.
4. Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago za javni razpis
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša 171.904,00 EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih programskih območjih in po posameznih proračunskih letih naslednja:
– za proračunsko leto 2016: 30.880,00 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 14.513,60 EUR,
– za zahodno kohezijsko regijo 16.366,40 EUR,
– za proračunsko leto 2017: 61.248,00 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 28.786,60 EUR,
– za zahodno kohezijsko regijo 32.461,40 EUR,
– za proračunsko leto 2018: 79.776 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 37.494,70 EUR,
– za zahodno kohezijsko regijo 42.281,30 EUR.
5. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva
Naročnik bo sofinanciral pavšalni znesek na enoto upravičenca v višini:
– največ 9.264,00 EUR za vsak razvojni vrtec oziroma šolo, in
– največ 1.480,00 EUR za vsak pilotni vrtec oziroma šolo.
Izvajalec lahko uveljavlja sofinanciranje upravičenih stroškov samo za izvedene vsebine programa za obdobje od 1. 9. 2016 naprej do 31. 8. 2018, na podlagi zahtevka in poročila o opravljenih dejavnostih, pod pogojem, da je izpolnjeni zahtevek oddan v skladu z navodili Šole za ravnatelje.
Obdobje izdatkov je do 31. 11. 2018.
6. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 80 %
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 20 %
7. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka EU je 80,00 %.
8. Upravičeni stroški in metoda za njihov izračun, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in način financiranja
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in zakonodaje s področja javnih financ se financiranje operacij izvaja po principu povračila stroška na enoto oziroma pavšalnega zneska.
Izbrani prijavitelj bo prejel sredstva sofinanciranja na osnovi vnaprej izračunanega pavšalnega zneska, ki ne presega 100.000,00 EUR javnega prispevka, »lump sum«:
a) za razvojne vrtce in šole oziroma
b) za pilotne vrtce in šole.
Pavšalni znesek, ki ne presega 100.000,00 EUR javnega prispevka, za razvojne vrtce in šole
Dokazila za izkazovanje upravičenih stroškov so:
– zahtevek za sofinanciranje s poročilom o napredku šole in z dokazili, ki so navedeni v preglednici 1 predmetnega javnega razpisa.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je dne 24. 6. 2016 sprejelo Metodologijo za določitev višine poenostavljenih oblik stroškov izvedbe programa Vzpostavitev, dopolnitev in pilotni preizkus modela ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti na področju vzgoje in izobraževanja št. 5542-18/2016/14. Z metodologijo so glede na cilje in rezultate stroški pavšalnega zneska, ki ne presega 100.000,00 EUR javnega prispevka (”lump sum”) za izvedbo javnega razpisa določeni v višini največ 9.264,00 EUR. Izplačila bodo izvedena vsake 3 mesece, v višini 1.158,00 €. Izplačila bodo izvedena na podlagi zgoraj navedenih dokazil.
Pavšalni znesek, ki ne presega 100.000,00 EUR javnega prispevka, za pilotne vrtce in šole
Dokazila za izkazovanje upravičenih stroškov so:
– zahtevek za sofinanciranje s poročilom o napredku šole in z dokazili, ki so navedeni v preglednici 2 predmetnega javnega razpisa.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je dne 24. 6. 2016 sprejelo Metodologijo za določitev višine poenostavljenih oblik stroškov izvedbe programa Vzpostavitev, dopolnitev in pilotni preizkus modela ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti na področju vzgoje in izobraževanja št. 5542-18/2016/14. Z metodologijo so glede na cilje in rezultate stroški pavšalnega zneska, ki ne presega 100.000,00 EUR javnega prispevka (”lump sum”) za izvedbo javnega razpisa določeni v višini 1.480,00 EUR. Izplačilo bo izvedeno v dveh fazah, od tega prva faza v višini 740,00 € v 2017 in druga faza v višini 740,00 € v 2018. Izplačilo v dveh delih bo izvedeno na podlagi zgoraj navedenih dokazil.
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v razpisni dokumentaciji, Navodilih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 (dostopnih na spletnih straneh ministrstva) in Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 (dostopnih na spletni strani http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Naročnik in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju podrobneje dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti za doseganje ciljev programa.
9. Merila za izbor izvajalcev programa
Naročnik bo izmed prijavljenih izbral 32 VIZ, ki bodo sodelovali pri izvedbi programa. V zvezi s tem naročnik razpisuje vključitev razvojnih in pilotnih vrtcev in šol.
Ob upoštevanju osnovnih pogojev za prijavo na javni razpis (glej točko 3 predmetnega razpisa), upoštevaje shemo regijske razporeditve sredstev (53 % KRVS in 47 % KRZS) ter razporeditve po ravneh izobraževanja (4 vrtci, 14 osnovnih šol, 6 gimnazij, 8 poklicnih in strokovnih šol) bodo prijavitelji izbrani na podlagi naslednjih kriterijev:
Preglednica 3: Merila
Izkušnje in reference vrtcev in šol na področju ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti s samoevalvacijo
Merila
Vrednotenje
Točk
1
Izdelani načrti izboljšav za obdobje zadnjih 3 let (kakovost predlogov, zagotavljanje trajnosti)
– Šola, vrtec nima načrta/-ov – 0 točk
– Šola, vrtec ima načrt iz katerega pa ni razviden sistematičen pristop k UZK – 5 točk
– Šola, vrtec ima načrt, ki kaže na sistematičen pristop k UZK – 10 točk
– Šola, vrtec ima načrt, ki kaže na sistematičen pristop k UZK in izkazuje vsebinsko in razvojno naravnanost prizadevanj za kakovost na ravni celotnega vrtca, šole – 20 točk
20
2
Pripravljena in obravnavana Letna poročila o kakovosti in/ali Poročila o samoevalvaciji za zadnja 3 leta (zagotavljanje trajnosti, nadgrajevanje obstoječih ukrepov)
– Šola, vrtec nima letnih poročil o kakovosti oziroma samoevalvaciji – 0 točk
– Šola, vrtec ima letna poročila o kakovosti oziroma samoevalvaciji, iz katerih je razvidna povezava z akcijskimi načrti in jih ne obravnava na strokovnih organih in svetu zavoda – 5 točk
– Šola, vrtec ima letna poročila o kakovosti oziroma samoevalvaciji, iz katerih je razvidna povezava z akcijskimi načrti in spremljanje uresničevanja zastavljenih predlogov za izboljšanje ter jih obravnava na strokovnih organih in svetu zavoda – 10 točk
– Šola, vrtec ima letna poročila o kakovosti oziroma samoevalvaciji, iz katerih je razvidna povezava z akcijskimi načrti, spremljanje uresničevanja zastavljenih predlogov za izboljšanje in evalvacija učinkov izboljšav; poročila obravnava na strokovnih organih in svetu zavoda in ima javno objavljena – 20 točk
20
3
V vrtcu, šoli vzpostavljena in delujoča skupina za kakovost/samoevalvacijo (npr. komisija za kakovost, tim za samoevalvacijo ipd.) (zagotavljanje trajnosti)
– Šola, vrtec nima vzpostavljene skupine za kakovost – 0 točk
– Šola, vrtec ima vzpostavljeno skupino – 5 točk
– Šola, vrtec ima vzpostavljeno skupino, ki skrbi za UZK – 10 točk
– Šola, vrtec ima skupino, ki aktivno vodi sistematičen proces UZK z vključevanjem strokovnih delavcev, rezultati delovanja skupine so razvidni iz načrta in poročil – 20 točk
20
4
Reference vodje skupine, komisije za kakovost/tima za samoevalvacijo v vrtcu/šoli (usposobljenost za izvedbo programa)
– 0 referenc – 0 točk
– Od 1 do 3 reference – 5 točk
– Od 4 do 6 referenc – 10 točk
– Nad 6 referenc – 20 točk
20
Vpetost vrtcev in šol v različne (razvojne) projekte s področja ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti s samoevalvacijo
Merila
Vrednotenje
Točk
5
Vključenost v nacionalne projekte UZK, ki so trajali vsaj 1 leto, v zadnjih 10 letih (usposobljenost za izvajanje programa, zagotavljanje trajnosti)
– Šola, vrtec ni bila vključena v noben nacionalni projket UZK – 0 točk
– Šola, vrtec je bila vključena v 1 nacionalni projekt UZK – 5 točk
– Šola, vrtec je bila vključena v 2 nacionalna projekta UZK – 10 točk
– Šola, vrtec je bila vključena v 3 ali več nacionalnih projektov UZK – 20 točk
20
6
Vključenost v mednarodne projekte UZK, ki so trajali vsaj 1 leto, v zadnjih 10 letih (usposobljenost za izvajanje programa, zagotavljanje trajnoosti)
– Šola, vrtec ni bila vključena v noben mednarodni projket UZK – 0 točk
– Šola, vrtec je bila vključena v 1 mednarodni projekt UZK – 5 točk
– Šola, vrtec je bila vključena v 2 mednarodna projekta UZK – 10 točk
– Šola, vrtec je bila vključena 3 mednarodne projekte UZK – 20 točk
20
7
Vloga šole/vrtca v teh projektih (usposobljenost, kakovost predlogov)
– Šola, vrtec ni bila vključena v projekte in torej ni imela nikakršne vloge – 0 točk
– Šola/vrtec je v večini projektov imela predvsem vlogo sodelujočega (npr. udeleženci usposabljanj) – 5 točk
– Šola, vrtec je bila v večini projektov aktiven partner (skupna priprava in izvajanje vsebin, dejavnosti) – 10 točk
– Šola, vrtec je vodila najmanj enega od projektov navedenih v prijavi – 20 točk
20
Pojasnila k merilom:
1. Izdelani načrti izboljšav za obdobje zadnjih 3 let: Prijavitelj prijavi priložijo dokument npr. 3-letni akcijski načrt izboljšav, Poslovnik kakovosti ali drug dokument, ki kaže na načrtovan in sistematičen pristop k ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti v obdobju od 2013 dalje.
2. Pripravljena in obravnavana Letna poročila o kakovosti in/ali Poročila o samoevalvaciji za zadnja 3 leta: Prijavitelj prijavi priloži poročila za zadnja 3 šolska leta. Iz dokumentov mora biti razvidno, da gre za poročila o kakovosti povezava z dokumenti iz zgoraj omenjene točke (npr. akcijskim načrtom), spremljanje uresničevanja zastavljenih predlogov za izboljšanje in evalvacija učinkov izboljšav.
3. V vrtcu, šoli je vzpostavljena in delujoča skupina za kakovost/samoevalvacijo: Prijavitelj ob navedbi podatkov o vzpostavljeni skupini za kakovost z navedbo članov doda še kratek opis načina delovanja skupine za kakovost in opredeli najpomembnejše dosežke/rezultate njihovega delovanja.
4. Reference vodje skupine, komisije za kakovost/tima za samoevalvacijo v vrtcu/šoli: Prijavitelj ob navedbi podatkov o vodji kakovosti v šoli, vrtcu navede njegove/njene najpomembnejše reference s področja ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti in dokazila o le-teh (npr. aktivna vključenost v projekte UZK, članki s področja UZK, predstavitve dela skupine za kakovost na nacionalnih in mednarodnih konferencah …) v zadnjih 5 letih.
5. Vključenost v nacionalne projekte UZK, ki so trajali vsaj 1 leto, v zadnjih 10 letih. Prijavitelj v prijavi navede točen naziv, trajanje in nosilca posameznega projekta in dodano vrednost sodelovanja v projektu, ki se kaže v konkretnih rezultatih, aktivnostih ipd. v praksi vrtca, šole, prijaviteljice.
6. Vključenost v mednarodne projekte UZK, ki so trajali vsaj 1 leto, v zadnjih 10 letih. Prijavitelj v prijavi navede točen naziv, trajanje in nosilca posameznega projekta in dodano vrednost sodelovanja v projektu, ki se kaže v konkretnih rezultatih, aktivnostih ipd. v praksi vrtca, šole, prijaviteljice.
7. Vloga šole/vrtca v nacionalnih in mednarodnih projektih. Prijavitelj v prijavi navede vlogo šole, vrtca v prej navedenih nacionalnih in mednarodnih projektih.
Največje možno skupno število točk, s katerimi se lahko oceni izvajalca posameznega programa, je 140. Izvajalce programa se ovrednoti in razvršča glede na skupno število točk v skladu z vsemi merili na dan oddaje vlog za vzhodno in zahodno regijo. Pri tem bomo:
a) v okviru razvojnih vrtcev in šol izbirali med prijavitelji, katerih prijave bodo ovrednotene s 70 do 140 točkami. Izbere in sofinancira se tiste prijavljene izvajalce s programi, ki so pri vrednotenju zbrali višje število točk. Število izbranih in sofinanciranih izvajalcev je omejeno z obsegom sredstev (določenim s predpisanim razmerjem med vzhodno in zahodno regijo), določenih s tem razpisom za vzhodno in zahodno regijo posebej. Izbranih bo 16 razvojnih vrtcev in šol.
b) V okviru pilotnih vrtcev in šol izbirali med prijavitelji, katerih prijave bodo ovrednotene z manj kot 70 točkami. Izbere in sofinancira se tiste prijavljene izvajalce s programi, ki so pri vrednotenju zbrali nižje število točk. Število izbranih in sofinanciranih izvajalcev je omejeno z obsegom sredstev (določenim s predpisanim razmerjem med vzhodno in zahodno regijo), določenih s tem razpisom za vzhodno in zahodno regijo posebej. Izbranih bo 16 pilotnih vrtcev in šol.
Vse popolne vloge bo ocenilo 5 članov strokovne komisije. Če se bodo ocene razlikovale za 30 točk ali več, bo vlogo ocenil še dodatni ocenjevalec po izboru komisije. Končna ocena se bo oblikovala na podlagi povprečja ocen.
V primeru, da bosta dva ali več prijaviteljev dosegla enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva žreb, ki ga izvede komisija. O žrebanju se vodi zapisnik.
11. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji in spremljanja ter evidentiranja operacije
Izvajalec mora hraniti vso dokumentacijo o programu najmanj do 31. 12. 2028.
Izvajalec bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na program ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in nacionalno zakonodajo.
V skladu s 140. členom Uredbe 1303/2013/EU bo moral izvajalec zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo končne izdatke končane operacije.
Izvajalec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za program računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi za vse transakcije v zvezi s programom in za vsak program posebej, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. Navedeno ne velja za poenostavljene oblike nepovratnih sredstev in vračljive podpore, za katere pa bo upravičenec dolžan voditi in spremljati prejeta sredstva za operacijo.
12. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Naročnik bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. členom ter Prilogo I Uredbe 1304/2013/EU dolžan spremljati in zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije, vključno s podatki po anonimnem vprašalniku.
Kazalniki v programu Vzpostavitev, dopolnitev in pilotno preizkušanje modela ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti na področju vzgoje in izobraževanja:
Preglednica 4: Kazalniki učinka
ID
Kazalnik učinka
Kategorija regij
Ciljna vrednost
10.11
Število vzgojno-izobraževalnih zavodov, vključenih v programe
Vzhod
17
10.11
Število vzgojno-izobraževalnih zavodov, vključenih v programe
Zahod
15
skupaj
32
Kazalnik rezultata
Kategorija regij
Ciljna vrednost
10.5
Delež šol, ki so uspešno izvedle strategije prožnih oblik učenja
Vzhod
17
10.5
Delež šol, ki so uspešno izvedle strategije prožnih oblik učenja
Zahod
15
skupaj
32
Preglednica 5: Programsko specifični kazalniki učinka, predvideni v okviru JR
ID
Kazalnik 
Merska enota
Sklad
Kategorija regije
Ciljna vrednost
Ni podatka
Število srečanj s šolami
Število
ESS
V
7
Ni podatka
Število srečanj s šolami
Število
ESS
Z
5
Ni podatka
Število gradiv za uvedbo modela UZK
Število
ESS
celotna Slovenija
7
Ni podatka
Število konferenc
Število
ESS
celotna Slovenija
2
13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji nadzornim organom
Naročnik bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani naročnika, Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Izvajalec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo izvajalec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Izvajalec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, naročnik pa lahko opravi tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem. Izvajalec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati naročnika o izvedenih ukrepih.
V kolikor se bo v okviru kateregakoli preverjanja s strani nadzornih organov ugotovila nepravilnost pri izvajanju operacije, bodo nadzorni organi skladno z veljavnimi Navodili organa upravljanja za izvajanje upravljalnih preverjanj po 125. členu Uredbe 1303/2013/EU za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila) in Smernicami za določanje finančnih popravkov pri izdatkih, financiranih s strani Unije v okviru deljenega upravljanja, ki jih izvede Komisija zaradi neskladnosti s pravili o javnih naročilih (dostopne na http://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docoffic/cocof/2013/cocof_13_9527 _annexe_sl.pdf), Smernicami o načelih, merilih in okvirnih lestvicah, ki se morajo uporabljati v zvezi s finančnimi popravki, ki jih komisija izvede v skladu s členoma 99 in 100 Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 oziroma drugimi akti, ki so podlaga za določanje finančnega popravka, določili ustrezne finančne popravke – znižanje sofinanciranja upravičenih stroškov in izdatkov, izvajalec pa bo dolžan neupravičeno izplačana sredstva vrniti.
14. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU in navodili organa upravljanja
Izvajalec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 115. in 116. člen Uredbe 1303/2013/EU in veljavna Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Sprejetje financiranja s strani izvajalca pomeni tudi privolitev v vključitev na seznam izvajalcev, ki bo javno objavljen.
15. Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja v skladu s 7. in 8. členom Uredbe 1303/2013/EU
Izvajalec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti moških in žensk ter preprečiti vsakršno diskriminacijo, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 7. in 8. členom Uredbe 1304/2013/EU.
Izvajalec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske unije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe 1303/2013/EU.
16. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU.
17. Zahteve glede spremljanja prihodkov programa: izvajalec bo moral zagotoviti evidentiranje in spremljanje programov na posebnem stroškovnem mestu ali ustrezni računovodski kodi, zaradi česar bo možen ločen izpis iz računovodskih evidenc. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili neto prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
18. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku izbora programa ali izvrševanja programa prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: kolikor se ugotovi, da izvajalec naročnika ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev naročnika o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
19. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun izvajalca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija. Vrnjeni zneski bodo za izvajalca izgubljeni.
20. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev
Navodila za pripravo vloge z obrazci so določena v razpisni dokumentaciji.
Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 30. 9. 2016.
Vloga mora biti dostavljena na naslov naročnika: Šola za ravnatelje, Dunajska 104, 1000 Ljubljana, po pošti ali osebno. Šteje se, da je vloga prispela pravočasno, če je bila najkasneje zadnji dan roka za oddajo vlog oddana na pošti s priporočeno pošiljko. Vloge se lahko oddajo v zaprti ovojnici tudi osebno v vložišču naročnika vsak delovni dan med 9. in 15. uro. Šteje se, da je vloga prispela pravočasno, če je bila osebno oddana na naslovu naročnika najkasneje do 12. ure zadnji dan roka za oddajo vlog.
Vloga z vsemi prilogami mora biti poslana v zaprti ovojnici, označeni s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – vloga na Javni razpis – Vzpostavitev, dopolnitev in pilotni preizkus modela UZV na področju VI«. V primeru poziva na dopolnitev vloge, morajo biti le te označene s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – dopolnitev vloge na Javni razpis – Vzpostavitev, dopolnitev in pilotni preizkus modela UZV na področju VI«.
Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, pravilno označene ovojnice, ki vsebujejo vloge na predpisanih obrazcih, in sicer v vrstnem redu, kot so bile predložene. Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
Kolikor sredstva na podlagi prvega roka za oddajo vlog ne bodo v celoti razdeljena, je naslednji rok za oddajo vlog dne 28. 10. 2016, o čemer bo naročnik na svojih spletnih straneh pravočasno podal informacijo najkasneje 30 dni pred rokom za oddajo vlog.
21. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev oziroma datuma odpiranja vlog, če so sredstva ostala nerazdeljena ob prvem odpiranju ter postopek in način izbora
Odpiranje vlog se bo pričelo 3. 10. 2016 ob 14. uri, v prostorih naročnika. Odpiranje vlog bo javno. Za odpiranje vlog je zadolžena strokovna komisija, imenovana s strani naročnika. Komisija je najmanj štiričlanska v sestavi: predsednik in najmanj trije člani.
Na odpiranju vlog člani strokovne komisije ugotavljajo popolnost vlog. Prijavitelja, katerega vloga je nepopolna, komisija pozove, da jo dopolni v roku 5 dni od prejema poziva. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati tistih delov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je naročnik prejel v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Vzorec pogodbe je sestavni del razpisne dokumentacije.
22. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa pisno obveščeni najkasneje v roku 45 dni po preteku roka, ki je določen za pričetek odpiranja vlog. Izbranim prijaviteljem naročnik posreduje sklepe o izboru in jih pozove k podpisu pogodbe. Če se prijavitelj v roku 8 delovnih dni od prejema poziva ne odzove na podpis pogodbe, se šteje, da je umaknil vlogo. Rezultati javnega razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh naročnika.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v roku 8 dni od prejema sklepa vložijo pritožbo pri naročniku. Pritožba mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je vložena. O pritožbi zoper sklep odloča stvarno pristojen organ. Vložena pritožba ne zadrži izvršitve sklepa o izboru.
23. Kraj, čas ter oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo
Razpisno dokumentacijo lahko do preteka roka za oddajo vloge dobite na spletnih straneh: www.solazaravnatelje.si.
Če katerikoli prijavitelj želi dodatna pojasnila ali informacije v zvezi z javnim razpisom, razpisno dokumentacijo ali pripravo vloge, mora zahtevo posredovati na elektronski naslov: eva.valant@solazaravnatelje.si najkasneje dva dni pred potekom roka za oddajo vlog.
Šola za ravnatelje 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti