Uradni list

Številka 59
Uradni list RS, št. 59/2016 z dne 9. 9. 2016
Uradni list

Uradni list RS, št. 59/2016 z dne 9. 9. 2016

Kazalo

Št. 1/2016 Ob-2953/16, Stran 1989
CeROD d.o.o., j.p., Kettejev drevored 3, 8000 Novo mesto, na podlagi 22. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13 – ZDU-1G, 50/14, 90/14 – ZDU1I in 14/15, ZUUJFO) v povezavi s 35. členom Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14) objavlja
javno zbiranje ponudb 
za prodajo rabljenega delovnega vozila (vlačilec): Unimog U 300 7.5, s priključki
1. Ime in sedež organizatorja zbiranja ponudb: CeROD d.o.o., j.p., Kettejev drevored 3, 8000 Novo mesto; upravljavec odlagališča.
2. Predmet prodaje
Predmet prodaje: delovno vozilo/vlačilec: Unimog U 300 7.5, s 5 priključki (mulčer, snežna freza in plug, trosilec soli/peska, pometalna naprava)
Proizvajalec vozila: Mercedes Benz
Tip: 405.120; komercialni naziv: Unimog U 300
Leto izdelave: 2006
Datum prve registracije: 23. 5. 2006; veljavnost registracije: 18. 5. 2017
Delovna prostornina motorja: 4249 ccm3
Moč motorja: 110 kW
Skupna masa vozila: 7.500 kg
Vrsta pogonskega goriva: diesel
Prevoženi km: 9.290 km; število delovnih ur: 1021
Barva vozila: MB 2603 oranžna (S2B)
Delovno vozilo ni odjavljeno iz prometa.
Priključki:
1. delovni priključek: mulčer
– proizvajalec: MULAG GmbH
– tip: MFK 5OO
– leto izdelave: 2007
– masa: 900 kg
2. delovni priključek: snežna freza
– proizvajalec: SCHMIDT GROUP
– tip: FS 75 220
– leto izdelave: 2006
– masa: 890 kg
– širina čiščenja: 2200 mm
3. delovni priključek: snežni plug
– proizvajalec: RIKO EKOS
– tip: SPN 30 T
– leto izdelave: 2006
– masa: 850 kg
4. delovni priključek: trosilec soli in peska
– proizvajalec: RIKO EKOS
– tip: PTN
– leto izdelave: 2006
5. delovni priključek: pometalna naprava (bočna krtača, vodni rezervoar, smetišnica)
– proizvajalec: RIKO EKOS
– tip: P2
– leto izdelave: 2006
– masa: 410 kg
– širina: 2300 mm
– oprema: bočna krtača, vodni rezervoar, smetišnica.
3. Vrsta pravnega posla in način prodaje
Z izbranim ponudnikom bo sklenjena prodajna pogodbo najkasneje v roku 8 dni od dneva zaključka izbirnega postopka (izvedbe pogajanj).
Delovno vozilo s 5 priključki se prodaja po načelu »videno-kupljeno«, zato kupec nima pravice uveljavljati kasnejših reklamacij.
Morebitne dajatve in stroške, ki bi nastali pri prodaji oziroma prenosu lastništva, v celoti plača kupec.
Na vozilu, ki je predmet prodaje, ne obstaja predkupna pravica.
4. Izhodiščna cena: delovno vozilo in priključki (prodaja v kompletu): skupna izhodiščna cena (delovno vozilo Unimog in priključki) znaša 87.400 EUR (neto) in je določena na podlagi ocenjevalnega poročila, ki ga je pripravil Incoma, Igor Šmajdek, s.p., sodni cenilec strojev, vozil in opreme, dne 10. 8. 2016.
5. Pogoji za udeležbo v postopku
5.1 Plačilo varščine
Ponudnik je dolžan vplačati varščino za resnost ponudbe v višini 5 % izhodiščne vrednosti vozila na račun CeROD d.o.o. št.: 03150-1000380475, odprt pri SKB, in sicer do izteka roka za oddajo ponudbe. Izbranemu ponudniku se bo varščina štela v kupnino.
Ponudnikom, ki na javni ponudbi ne bodo uspeli, bomo varščino vrnili 30 dni po dnevu odpiranja ponudb. Varščina se ne obrestuje.
Naročnik ima pravico zadržati varščino, v primeru, da izbrani ponudnik:
– ne podpiše pogodbe v roku 8 dni od dneva izvedbe pogajanj,
– odstopi od ponudbe,
– ne plača kupnine v roku 8 dni od izdaje računa in prodajalec zaradi tega odstopi od pogodbe.
5.2 Način, mesto in rok za oddajo ponudbe
Ponudbe je potrebno oddati v zaprti ovojnici na naslov CeROD d.o.o., j.p., Kettejev drevored 3, 8000 Novo mesto. Na ovojnici mora biti vidna oznaka »Ne odpiraj – ponudba za Unimog s priključki«. Na hrbtni strani kuverte morata biti označena polni naziv in naslov pošiljatelja ponudbe.
Upoštevane bodo samo tiste ponudbe, ki bodo prispele na naslov ponudnika do torka, 27. 9. 2016, do 12. ure. Ponudba se bo štela za pravočasno, če bo predložena do navedenega datuma in ure. Ponudba, ki bo prispela na naslov prodajalca po poteku roka za oddajo ponudbe, bo v zaprti kuverti vrnjena ponudniku. Ponudba, ki bo oddana na pošto pred potekom roka, a bo prispela na naslov družbe CeROD d.o.o., j.p., po poteku roka za oddajo ponudbe, ni pravočasna ponudba in bo neodprta vrnjena ponudniku.
Ponudniki lahko oddajo ponudbo v roku za oddajo ponudb tudi osebno v glavni pisarni upravljavca na naslovu Kettejev drevored 3, 8000 Novo mesto, vsak delovni dan v poslovnem času družbe.
5.3 Vsebina zavezujoče ponudbe
Ponudba mora vsebovati:
– izpolnjen obrazec »Podatki o ponudniku« (priloga 1),
– izpolnjen obrazec »Izjava o sprejemanju pogojev javnega zbiranja ponudb« (priloga 2),
– izpolnjen obrazec »Ponudba« (priloga 3),
– potrdilo o plačilu varščine v predpisani višini.
Ponudba se šteje za popolno, če vsebuje vse zgoraj navedene sestavine.
Vsak ponudnik sme oddati le eno ponudbo. Ponudba mora biti veljavna najmanj 60 dni od objave tega javnega poziva.
Po prejemu ponudb bomo s ponudniki izvedli dodatna pogajanja.
6. Odpiranje ponudb
Strokovna komisija bo opravila odpiranje ponudb 28. 9. 2016 ob 9. uri, v prostorih družbe CeROD d.o.o., Kettejev drevored 3, 8000 Novo mesto. Odpiranje ponudb ne bo javno.
Strokovna komisija bo 28. 9. 2016 po elektronski pošti obvestila ponudnike, s katerimi bo izvedla pogajanja o ceni, ki bodo 29. 9. 2016, ob 12. uri, v sejni sobi družbe CeROD d.o.o., Kettejev drevored 3, 8000 Novo mesto. O izboru bodo vsi ponudniki obveščeni v 8 dneh od dneva izvedbe pogajanj.
Strokovna komisija bo upoštevala samo pravilne ponudbe (pravočasne, pravilno označene in popolne) in ponudbene cene, ki bodo enake ali višje od izhodiščne cene.
7. Kriteriji za določitev najugodnejšega ponudnika
Kriterij za izbiro najugodnejšega ponudnika je najvišja ponudbena cena, ki ne sme biti nižja od izhodiščne cene. O najugodnejšem ponudniku bo odločila strokovna komisija, ki bo opravila odpiranje ponudb in pogajanja s ponudniki.
Ponudnike bomo o izbiri najugodnejšega ponudnika obvestili naslednji delovni dan po dnevu izvedbe pogajanj.
8. Rok za sklenitev pogodbe: izbrani ponudnik bo moral s prodajalcem skleniti prodajno pogodbo najkasneje v roku 8 dni od dneva izvedbe pogajanj, sicer bomo šteli, da je odstopil od sklenitve pogodbe. Pri navedbi prodajalca se upošteva dokumente, na katere se glasi lastništvo (upravljavec stroja: Cerod d.o.o.; kot lastnik navedena MO Novo mesto).
9. Način in rok plačila kupnine
Izbrani ponudnik mora kupnino plačati v roku 8 dni od izstavitve računa. Kupnina se plača na račun pravne osebe (lastnik vozila MO Novo mesto), ki je določen v pogodbi. Priložena varščina izbranega ponudnika se všteje v ceno.
Plačilo kupnine v navedenem roku je bistvena sestavina prodajne pogodbe.
10. Informacije in ogled
Vsa dodatna pojasnila in ostale informacije o pogojih in postopku javnega razpisa interesenti dobijo na številki 07/39-17-862 (Gregor Vovko), natančnejše podatke o vozilu, izvedbi ogleda vozila in priključkov pa na številki: Odlagališče Leskovec, 07/33-46-740 (Silvo Srebernjak ali David Hudoklin).
Ponudniki si lahko pred oddajo ponudbe po predhodnem dogovoru ogledajo predmet prodaje, ki se nahaja na lokaciji Odlagališča Leskovec, Leskovec 30, 8321 Brusnice.
11. Drugi pogoji: prodajalec lahko postopek, ne glede na prejete ponudbe, kadarkoli do sklenitve prodajne pogodbe ustavi. Obveznost prodajalca, da sklene pogodbo z najugodnejšim ponudnikom, je izključena in ni odškodninsko odgovoren zaradi nesklenitve pravnega posla s katerimkoli ponudnikom.
12. Objava: besedilo javnega zbiranja ponudb se objavi v Uradnem listu in na spletni strani družbe Cerod d.o.o. – www.cerod.org, na kateri so objavijo tudi vsi obrazci, potrebni za izdelavo popolne ponudbe.
CeROD d.o.o., j.p.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti