Uradni list

Številka 56
Uradni list RS, št. 56/2016 z dne 26. 8. 2016
Uradni list

Uradni list RS, št. 56/2016 z dne 26. 8. 2016

Kazalo

Št. 5440-13/2016/9 Ob-2852/16, Stran 1893
Na podlagi:
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006,
– Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006,
– Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3 z dne 30. oktobra 2014,
– Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001 z dne 16. decembra 2014,
– Zakona o Vladi Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 24/05 – uradno prečiščeno besedilo, 109/08, 38/10 – ZUKN, 8/12, 21/13, 47/13 – ZDU-1G in 65/14),
– Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 65/14 – ZVRS-H in 90/14),
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617),
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2016 in 2017 (ZIPRS1617, Uradni list RS, št. 96/15),
– Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo),
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2016 (DP2016) (Uradni list RS, št. 96/15),
– Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15 in 36/16),
– Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13),
– Resolucije o nacionalnem programu za kulturo 2014–2017 (Uradni list RS, št. 99/13),
– Odločitve o podpori Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko, v vlogi organa upravljanja za strukturne sklade in kohezijski sklad z dne 11. 8. 2016 (št. 3032-72/2016/8)
Republika Slovenija, Ministrstvo kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za izbor operacij »Razvoj inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc na področju kulture (JR ESS RIUO 2016–2021)« 
1. Ime oziroma sedež posredniškega organa oziroma izvajalca javnega razpisa za izbor operacij (v nadaljnjem besedilu: javni razpis), ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2. Predmet, namen in cilji javnega razpisa
Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Republika Slovenija. Javni razpis se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, prednostne osi »10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost«, prednostne naložbe »10.1 Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja pridobljenih kompetenc«, specifičnega cilja »10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema«.
Predmet javnega razpisa
je sofinanciranje projektov kulturno-umetnostne vzgoje (v nadaljevanju: KUV), namenjenih razvoju inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih in drugih kompetenc na področju kulture različnih ciljnih skupin, in sicer na dveh deficitarnih področjih v vzgojno-izobraževalnem prostoru:
1. gledališča
Predmet javnega razpisa na področju gledališča so projekti KUV, ki na inovativen način vključujejo vzgojo in izobraževanje o gledališču, aktivno spoznavanje gledališča in ustvarjanje s področja gledališča in gledališke produkcije (dramske, lutkovne ipd.), ki jih izvajajo strokovni delavci iz kulturnih ustanov in profesionalni ustvarjalci s področja gledališča.
2. filma
Predmet javnega razpisa na področju filma so projekti KUV, ki na inovativen način vključujejo vzgojo in izobraževanje o filmu, spoznavanje filma, kritično razumevanje filma, aktivno spoznavanje filmskih in avdiovizualnih del in ustvarjanje s področja filma ter ki pri tem vključujejo strokovne delavce in ustvarjalce s področja filma.
Namen javnega razpisa
je spodbujanje razvoja inovativnih učnih okolji in prožnih oblik učenja, ki bodo prispevala k dvigu splošnih in drugih kompetenc na področju kulture, krepitev kompetenc strokovnih delavcev v vzgojno-izobraževalnih vsebinah na področju kulture in umetnosti ter razvijanje in izvajanje različnih modelov prehajanja med kulturnimi in umetniškimi vsebinami in okoljem. KUV, ki vključuje neposreden stik mladih s profesionalno umetnostjo (ogledi kakovostnih predstav s kulturno-vzgojnim programom, različne oblike dejavnosti, kjer sodelujejo umetniki in ustvarjalci ipd.), pomembno prispeva k dvigu njihovih kulturnih kompetenc (kulturna zavest in izražanje), razvoju ustvarjalnosti, inovativnosti, kritičnega in analitičnega razmišljanja ter reševanja problemov.
Za razvoj inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja je med drugim ključna vzpostavitev skupnega dodatnega strokovnega usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju in strokovnih delavcev v kulturi. Tako povezovanje je pomembno za izvajanje kulturno-vzgojnih dejavnosti, tako v vzgojno-izobraževalnih zavodih (v nadaljevanju: VIZ) kot tudi v kulturnih ustanovah. Znanja in izkušnje, pridobljena na usposabljanjih na teh področjih, bodo za strokovne delavce VIZ uporabna tudi na drugih področjih umetnosti, saj se film in gledališče tesno prepletata tudi z drugimi umetnostmi.
Pomen izrazov:
Kulturne ustanove so javni zavodi na področju kulture in nevladne kulturne organizacije, ki so ustanovljene kot društva, zveza društev, zasebni zavodi, ustanove in druge nevladne organizacije ter so registrirane za opravljanje kulturno-umetniških dejavnosti s področja, na katerega se prijavljajo (gledališče, film), ter za posredovanje kulturnih dobrin v Sloveniji.
Ustvarjalci so umetniki in profesionalni strokovni delavci, zaposleni v kulturnih ustanovah ali samozaposleni kulturni delavci, ki ustvarjajo na področju filma/gledališča.
Mladi ustvarjalci (lahko tudi študenti gledališke/filmske smeri) so ustvarjalci, ki so ob vključitvi v projekt stari do vključno 35 let. Vključeni študentje morajo pri izvajanju KUV projekta nujno sodelovati z ustvarjalcem.
Strokovni delavci so zaposleni strokovni delavci (učitelji, svetovalni delavci, knjižničarji idr.) v VIZ, ki aktivno sodelujejo pri izvajanju prijavljenega KUV projekta. Pri javnem razpisu je bistveno, v katerem VIZ je strokovni sodelavec zaposlen oziroma iz katerega VIZ prihaja, in ne naslov njegovega bivališča.
Cilji javnega razpisa so:
A) Splošni cilji:
– razvijanje in izvajanje strategij prožnih oblik učenja, ki skozi partnersko povezovanje VIZ in kulturnih ustanov/ustvarjalcev zagotavlja razvoj inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja, ki bodo prispevale k dvigu splošnih in drugih kompetenc mladih ter strokovnih delavcev na področju kulture. S spodbujanjem prožnih oblik učenja, krepitvijo kompetenc strokovnih delavcev na področjih gledališča in filma ter z izvajanjem različnih modelov prehajanja med kulturnimi in umetniškimi vsebinami in okoljem, vključno z mobilnostjo vključenih strokovnjakov in mladih, se bodo izboljšale tudi njihove splošne in druge kompetence na področju kulture.
– razvoj, oblikovanje, nadgrajevanje, povezovanje in preizkušanje različnih modelov, metod in kreativnih poti podajanja znanj ter vključevanja novih tehnologij in učenje kreativne rabe IKT, kar bo prispevalo k dvigu splošnih kompetenc mladih (sposobnost analitičnega razmišljanja, kreativnost, podjetnost, bralna pismenost idr.).
– povečanje dostopnosti kakovostne KUV za VIZ izven večjih mestnih središč.
B) Specifični cilji po posameznih področjih:
Področje gledališča
Specifični cilji področja:
– zagotoviti celovit pristop k vzgoji in izobraževanju o gledališki umetnosti in inovativen koncept spoznavanja vseh faz ustvarjanja na področju gledališča ter tako zvišati kompetence mladih ter strokovnih delavcev na področju kulture;
– zagotoviti sistematično spoznavanje kakovostne profesionalne gledališke produkcije za različne ciljne/starostne skupine;
– zagotoviti dodatno strokovno usposabljanje sodelujočih mladih ustvarjalcev za izvajanje projektov KUV s področja gledališča v VIZ in kulturnih ustanovah;
– zagotoviti skupno dodatno strokovno usposabljanje sodelujočih ustvarjalcev in strokovnih delavcev iz sodelujočih VIZ za partnersko izvajanje projektov KUV s področja gledališča v/z VIZ;
– vzpostaviti partnersko sodelovanje med ustvarjalci, kulturnimi ustanovami in VIZ za izvajanje projektov KUV s področja gledališča v/z VIZ;
– z vključevanjem ustvarjalcev s področja gledališča razviti inovativna učna okolja in obogatiti pedagoški proces.
Ministrstvo bo v okviru tega razpisnega področja za sofinanciranje izbralo največ tri projekte.
Področje filma
Specifični cilji področja:
– zagotoviti celovit pristop k vzgoji in izobraževanju o filmu in drugih avdiovizualnih zvrsteh na vseh obstoječih modelih distribucije, s poudarkom na digitalni tehnologiji;
– zagotoviti sistematično spoznavanje celotnega procesa nastajanja filma in avdiovizualnih del od razvoja scenarija, produkcije, distribucije in promocije;
– predstaviti raznovrstne filmske in avdiovizualne produkcije ter vlogo razvoja tehnologije;
– zagotoviti dodatno strokovno usposabljanje sodelujočih mladih profesionalnih strokovnih delavcev in ustvarjalcev s področja filma (samostojnih kulturnih delavcev s področja režije, produkcije, scenaristične, postprodukcijskih dejavnosti) in študentov programov, ki obsegajo tudi področja filma in avdiovizualne dejavnosti (v nadaljevanju: sodelujoči ustvarjalci) za izvajanje projektov filmske vzgoje v/z VIZ;
– razviti inovativne učne modele z vključevanjem ustvarjalcev in profesionalnih delavcev in kreativno rabo IKT;
– zagotoviti skupno dodatno strokovno usposabljanje sodelujočih ustvarjalcev in strokovnih delavcev iz sodelujočih VIZ za partnersko izvajanje projektov KUV s področja filma v/z VIZ;
– vzpostaviti spletišče, na katerem so dostopni: informacije s področja delavnic, tečajev, posebnih filmskih projekcije; filmi in avdiovizualne vsebine, za katere izvajalec pridobi ustrezna dovoljenja za predvajanje ali ki jih soustvarja z udeleženci; strokovna – filmska ali didaktična besedila/gradiva v povezavi s posamičnimi projekti ipd.
Ministrstvo bo v okviru tega razpisnega področja za sofinanciranje izbralo največ tri projekte.
Pri pripravi projekta mora prijavitelj upoštevati:
V okviru javnega razpisa bodo izbrani prijavitelji tako iz vzhodne kot zahodne kohezijske regije, in sicer v razmerju, kot ga zahteva operacija (glej 19. točko). Vsak prijavljen projekt za posamezno področje (gledališče ali film) mora vključevati vsaj 60 strokovnih delavcev, ki bodo vključeni v projekte za izboljšanje kakovosti in učinkovitosti izobraževanja in usposabljanja, in sicer vsaj 35 strokovnih delavcev iz VIZ iz vzhodne kohezijske regije in vsaj 25 strokovnih delavcev iz VIZ iz zahodne kohezijske regije.
Vsak prijavljen projekt za posamezno področje (gledališče ali film) mora vključevati vsaj devet VIZ, ki bodo vključeni v projekt, in sicer vsaj pet VIZ iz vzhodne kohezijske regije in vsaj štiri VIZ iz zahodne kohezijske regije.
VIZ morajo kot rezultat projekta uspešno izvesti strategije prožnih oblik učenja. Za namene kazalnikov uspešno izvedene strategije prožnih oblik učenja pomenijo, da sodelujoči VIZ vključijo prožne oblike učenja, ki bodo razvite v okviru projekta.
Delitev slovenskih občin na kohezijske regije (po NUTS 2) je razvidna iz preglednice, ki je dostopna na spletnih straneh Statističnega urada RS in je priloga tega razpisa. Delitev je dostopna tudi na spletni strani http://www.mk.gov.si/si/delovna_podrocja/sluzba_za_izvajanje_kohezijske_politike/programsko_obdobje_2014_2020/
Ciljne skupine razpisa
so mladi (učenci in dijaki), študentje, strokovni delavci, šole in domači ter tuji strokovnjaki.
Upravičenci razpisa
– na področju gledališča so: kulturne ustanove s področja gledališča in
– na področju filma so: kulturne ustanove s področja filma.
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
3.1. Splošni pogoji za obe področji javnega razpisa:
1. so organizacije s sedežem v Republiki Sloveniji,
2. so pravne osebe zasebnega ali javnega prava, ki so ustanovljene kot društvo, zveza društev, zasebni ali javni zavod ali ustanova, in imajo v ustanovnem aktu ali drugem ustreznem pravnem aktu opredeljeno delovanje na področju kulture,
3. prijavitelj je lahko le kulturna ustanova, ki je v zadnjih petih letih izvedla najmanj dva projekta na področju gledališke/filmske vzgoje (v skladu s področjem, na katerega se prijavitelj prijavlja),
4. imajo poravnane obveznosti, davke in prispevke do Republike Slovenije in lokalnih skupnosti,
5. s prijavljenim projektom ne kandidirajo na katerem koli drugem javnem razpisu ali pozivu za sredstva ministrstva,
6. prijavljeni projekt še ni prejel sredstev za izvedbo iz drugih javnih virov,
7. prijavljajo samo en projekt; če bo prijavitelj predložil več projektov za sofinanciranje, bo upoštevan tisti, ki bo na ministrstvu evidentiran kot prvoprispeli,
8. prijavljajo dejavnosti, ki se bodo začele izvajati v letu 2016 in se bodo končale najpozneje 31. 8. 2021,
9. prosijo za sredstva za prijavljeni projekt iz posameznega področja najmanj v višini 100.000,00 EUR in največ v višini 200.000,00 EUR,
10. da je prijavi priloženo dokazilo, da
1. prijavljen projekt za posamezno področje vključuje vsaj 60 strokovnih 
delavcev, in sicer vsaj 35 strokovnih delavcev iz vzhodne kohezijske regije in vsaj 25 strokovnih delavcev iz zahodne kohezijske regije; 
2. prijavljen projekt za posamezno področje vključuje vsaj devet VIZ, in sicer vsaj pet iz vzhodne kohezijske regije in vsaj štiri iz zahodne kohezijske regije; 
3. prijavljen projekt v dodatno strokovno usposabljanje vključuje vsaj tri študente vsaj enega visokošolskega zavoda, ki usposablja tudi na področju gledališča/filma (odvisno od področja prijave).
Upravičenci morajo predpisane pogoje dokazati s predložitvijo kopije ustanovnega akta ali drugega ustreznega pravnega akta, potrdila FURS o poravnanih obveznostih, davkih in prispevkih, izpolnjenega prijavnega obrazca s podpisanimi izjavami, terminskim in finančnim načrtom projekta ter dokazil o zmožnostih na zgoraj navedenih področjih. Če ministrstvo naknadno zahteva originalna potrdila o izpolnjevanju splošnih pogojev po posameznih alinejah, jih mora prijavitelj dostaviti v zahtevanem roku.
Navajanje neresničnih podatkov ima za posledico materialno in kazensko odgovornost.
3.2. Posebni pogoji – posamezno razpisno področje
3.2.1 Področje gledališča
– da prijavljajo projekt, ki zagotavlja čim večjo regionalno razpršenost izvedbe projektov gledališke vzgoje in predvideva izvajanje zlasti v oziroma za VIZ izven večjih mestnih središč po vsej Sloveniji (obvezno dokazilo: izjave o sodelovanju VIZ izven večjih mestnih središč);
– da prijavljajo projekt, ki bo vključeval več kot pet kulturnih ustanov s področja gledališča ter najmanj dvajset ustvarjalcev v obdobju trajanja projekta, od tega najmanj deset mladih ustvarjalcev, ki bodo pri izvajanju projekta v oziroma za VIZ partnersko sodelovali s strokovnimi delavci VIZ;
– da prijavljajo projekt, ki predvideva vzpostavitev programa dodatnega strokovnega usposabljanja za sodelujoče ustvarjalce in strokovne delavce VIZ za partnersko izvajanje gledališke vzgoje;
– da prijavljajo projekt, ki je zasnovan v sodelovanju med kulturnimi ustanovami/ustvarjalci s področja gledališča ter VIZ;
– da prijavitelj prijavlja projekt, ki vključuje uporabo IKT.
3.2.2 Področje filma
– da prijavljajo projekt, ki zagotavlja čim večjo regionalno razpršenost izvedbe projektov filmske vzgoje, pri čemer so prednostno obravnavana območja, ki ne izkazujejo večje zastopanosti filmske in avdiovizualne dejavnosti (obvezno dokazilo: izjave o sodelovanju VIZ izven večjih mestnih središč);
– da prijavljajo projekt, pri katerem sodelujejo profesionalni sodelavci s področja produkcije in izvedbe (v nadaljevanju profesionalni delavci) in ustvarjalci s področja filma in avdiovizualne dejavnosti (scenaristika, razvoj in realizacija filmov, promocija in distribucija) ter VIZ oziroma strokovni delavci iz VIZ;
– da prijavljajo projekt, ki je zasnovan v sodelovanju med kulturnimi ustanovami/ustvarjalci in izvajalci kulturnih programov in projektov ali javnih zavodov s področja filma ter VIZ;
– da prijavljajo projekt, ki predvideva vzpostavitev programa dodatnega strokovnega usposabljanja za sodelujoče ustvarjalce in strokovne delavce VIZ za partnersko izvajanje filmske vzgoje;
– da prijavljajo projekt, ki bo vključeval več kot pet kulturnih ustanov s področja filma ter najmanj dvajset ustvarjalcev s področja filma in avdiovizualne dejavnosti (scenaristika, razvoj in realizacija filmov, promocija in distribucija) v obdobju trajanja projekta, od tega najmanj deset mladih ustvarjalcev, ki bodo pri izvajanju projekta v oziroma za VIZ partnersko sodelovali s strokovnimi delavci VIZ;
– da prijavljajo projekt, ki vključuje uporabo IKT in obsega različne modele distribucije in ustvarjanja z digitalnimi tehnologijami.
4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu)
4.1 Izločitvena merila
Če je vsaj eno od izločitvenih meril ovrednoteno kot NE, komisija za izvedbo postopka javnega razpisa prijavo izloči in je ne ocenjuje po merilih za ocenjevanje projekta.
Projekt je prijavljen do roka za oddajo vlog na posamično odpiranje.
DA
NE
izločitveno merilo
Prijavitelj je upravičenec v skladu z določili 3. točke tega razpisa.
DA
NE
izločitveno merilo
4.2 Merila za ocenjevanje
Pravočasne in popolne prijave upravičenih prijaviteljev bo ocenila Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa na podlagi splošnih in posebnih meril.
4.2.1 Merila za ocenjevanje vlog – velja za obe razpisani področji javnega razpisa
Utemeljenost skladnosti namena in ciljev projekta z nameni in cilji razpisa
Največje možno št. točk
Nameni in cilji projekta so jasno in natančno opredeljeni in usklajeni z nameni in cilji razpisa. 
5
Ciljne skupine in njihove potrebe so jasno opredeljene in primerno vključene v pripravi in izvajanju dejavnosti projekta.
5
Projekt prispeva k uravnoteženemu regionalnemu razvoju, k uresničevanju ciljev na področju KUV, kot so zapisani v Nacionalnem programu za kulturo, ter k uresničevanju ciljev, kot so opredeljeni v splošnih in specifičnih ciljih tega razpisa. 
5
Iz projekta je jasno razviden predvideni način izvedbe strategije prožnih oblik učenja.
5
Skupaj
20
Zagotavljanje utemeljenosti in racionalnosti finančnega načrta in stroškov
Največje 
možno št. točk
Delovni načrt projekta je logičen in primerno strukturiran. Načrtovane dejavnosti ustrezajo ciljem projekta in so medsebojno povezane. Predlagane dejavnosti so smotrne, natančno opredeljene, usklajene, uravnotežene in ustrezno razdelane.
5
Terminski načrt dejavnosti je ustrezen in izvedljiv.
5
Konstrukcija stroškov je podrobno utemeljena in pregledna. Predvidena sredstva po kategorijah zagotavljajo učinkovito izvedbo projekta. Poraba finančnih sredstev je primerno ocenjena in racionalna.
5
Napoved porabe sredstev po letih je realna. Načrtovana poraba stroškov projekta po obdobjih je glede na načrtovane dejavnosti ustrezna.
5
Skupaj
20
Usposobljenost prijavitelja za izvedbo operacije
Največje možno št. točk
Izvajalci projektov imajo ustrezne strokovne izkušnje in reference za vodenje projekta in izvajanje predvidenih aktivnosti, primerljive s projektom in glede na področje, za katerega se prijavljajo. 
5
Prijavitelj ima v zadnjih petih letih reference pri izvajanju primerljivih projektov na področju, za katerega se prijavlja. 
5
Skupaj
10
4.2.2 Merila za ocenjevanje vlog za posamezno področje
Prispele vloge prijaviteljev bodo poleg ocene izpolnjevanja splošnih meril ocenjene tudi na podlagi meril za področje, na katerega se bo prijavitelj prijavil.
Merila za ocenjevanje vlog za področje gledališča
MERILO
Največje možno št. točk
Ocena
1.
Kakovost in ustreznost programa dodatnega strokovnega usposabljanja za: 
– sodelujoče ustvarjalce (do 5 točk), 
– skupno dodatno usposabljanje sodelujočih ustvarjalcev in strokovnih delavcev iz sodelujočih VIZ (do 5 točk).
10
2.
Kratkoročni učinki projekta: 
– število sodelujočih kulturnih ustanov s področja gledališča (več kot 5 = 5 točk), 
– število sodelujočih VIZ (do 9 = 0 točk, od 10 do 15 = 2 (+1) točk; več kot 15 = 4 (+1) točk)*, 
– delež VIZ iz manjših krajev (do 50 % = 0 točk, od 50–75 % = 3 točke; več kot 75 % = 5 točk), 
– število sodelujočih mladih ustvarjalcev (več kot 10 = 5 točk).
20
3.
Vsebinska utemeljenost pristopa k vzgoji in izobraževanju o gledališki umetnosti oziroma gledališki vzgoji glede na splošne in specifične cilje javnega razpisa.
10
4.
Vsebinska razdelanost projekta za posamezna starostna obdobja (če projekt vključuje več starostnih obdobij) oziroma ustrezna vsebinska zasnova za ciljno starostno obdobje (če je projekt namenjen enemu starostnemu obdobju).
5
5.
Vsebinska in organizacijska obrazložitev sodelovanja med kulturnimi ustanovami/ustvarjalci in VIZ pri sistematičnem spoznavanju kakovostne gledališke produkcije in pri procesu gledališke vzgoje.
5
Skupaj
50
* Prijavitelj, ki vključi VIZ, ki v tovrstnih projektih še niso sodelovali, prejme dodatno točko.
Merila za ocenjevanje vlog za področje filma
MERILO 
Največje možno št. točk
Ocena
1.
Kakovost in ustreznost programa dodatnega strokovnega usposabljanja za: 
– sodelujoče ustvarjalce (do 5 točk), 
– skupno dodatno usposabljanje sodelujočih ustvarjalcev in strokovnih delavcev iz sodelujočih VIZ (do 5 točk).
10
2.
Kratkoročni učinki projekta: 
– število sodelujočih kulturnih ustanov s področja filma (več kot 5 = 5 točk), 
– število sodelujočih VIZ (do 9 = 0 točk, od 10 do 15 = 2 (+1) točk; več kot 15 = 4 (+1) točk)**, 
– delež VIZ iz manjših krajev (do 50 % = 0 točk, od 50–75 % = 3 točke; več kot 75 % = 5 točk), 
– število sodelujočih mladih ustvarjalcev (več kot 10 = 5 točk).
20
3.
Vsebinska utemeljenost pristopa k vzgoji in izobraževanju o filmu in avdiovizualni dejavnosti glede na splošne in specifične cilje javnega razpisa: 
– inovativne učne metode z uporabo IKT, 
– sistematičnega spoznavanje celotnega procesa 
nastajanja filma, 
– vključitev različnih modelov distribucije in ustvarjanja z digitalnimi tehnologijami, 
– predstavitve raznovrstnosti filmske in avdiovizualne dejavnosti.
10
4.
Vsebinska razdelanost projekta za posamezna starostna obdobja (če projekt vključuje več starostnih obdobji) oziroma ustrezna vsebinska zasnova za ciljno starostno obdobje (če je projekt namenjen enemu starostnemu obdobju). 
5
5.
Vsebinska in organizacijska obrazložitev sodelovanja med kulturnimi ustanovami/ustvarjalci in VIZ pri izvajanju specifičnih ciljev.
5
Skupaj
50
** Prijavitelj, ki vključi VIZ, ki v tovrstnih projektih še niso sodelovali, prejme dodatno točko.
Merila za ocenjevanje so ovrednotena s točkami, pri čemer je pri posameznem merilu navedeno najvišje število možnih točk. Skupno najvišje možno število doseženih točk po merilih za projekt je 100. V predlog za sofinanciranje bodo uvrščeni pozitivno ocenjeni projekti, ki bodo na podlagi ocenjevanja v skupnem seštevku dosegli najmanj 81 točk.
5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis je največ do 1.000.000,00 EUR.
Predvidena višina sredstev, namenjenih za posamezno področje razpisa in za čas trajanja projekta (2016–2021):
– področje gledališča: predvidoma do 500.000,00 EUR,
– področje filma: predvidoma do 500.000,00 EUR.
Predvidena skupna vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih je:
– za proračunsko leto 2016: 100.000 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo: 56.000,00 EUR (56 %):
44.800,00 EUR s PP 160204 – PN 10.1-Prožne oblike učenja za dvig splošnih kompetenc na področju kulture-14-20-V-EU (80,00 %) in
11.200,00 EUR s PP 160205 – PN 10.1-Prožne oblike učenja za dvig splošnih kompetenc na področju kulture-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo: 44.000,00 EUR (44 %):
35.200,00 EUR s PP 160206 – PN 10.1-Prožne oblike učenja za dvig splošnih kompetenc na področju kulture-14-20-Z-EU (80,00 %) in
8.800,00 EUR s PP 160207 – PN 10.1-Prožne oblike učenja za dvig splošnih kompetenc na področju kulture-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2017: 200.000,00 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo: 112.000,00 EUR (56 %): 
89.600,00 EUR s PP 160204 – PN 10.1-Prožne oblike učenja za dvig splošnih kompetenc na področju kulture-14-20-V-EU (80,00 %) in
22.400,00 EUR s PP 160205 – PN 10.1-Prožne oblike učenja za dvig splošnih kompetenc na področju kulture-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo: 88.000,00 EUR (44 %): 
70.400,00 EUR s PP 160206 – PN 10.1-Prožne oblike učenja za dvig splošnih kompetenc na področju kulture-14-20-Z-EU (80,00 %) in
17.600,00 EUR s PP 160207 – PN 10.1-Prožne oblike učenja za dvig splošnih kompetenc na področju kulture-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %).
Za proračunska leta 2018, 2019, 2020 se bodo sredstva v višini okvirno 200.000 EUR letno in za proračunsko leto 2021 v višini okvirno 100.000 EUR zagotovila v postopku priprave predlogov proračunov za naslednja leta.
Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike je 80 : 20.
Delež prispevka Evropske unije v celotnih upravičenih javnih izdatkih je 80 %.
Projekti bodo sofinancirani v višini do 100 % upravičenih stroškov. Neupravičene stroške krije upravičenec sam.
Upravičenec je lahko skladno z zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije, upravičen do izplačila predplačila. Ta zakon določa upravičene prejemnike in pogoje za izplačilo predplačila, ki je možno največ v višini, kot je v prihodnjem obdobju 120 dni dejansko potrebno za izvajanje operacije, pri čemer višina posameznega predplačila ne sme presegati 30 % predvidenih pogodbenih obveznosti. Upravičene prejemnike in pogoje za izplačilo predplačila določa veljavni zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije.
Predplačila se izvajajo po sistemu izplačila večkratnih predplačil pri izvajanju operacije, s sprotnim poračunavanjem vsakega posameznega predplačila v celoti. Upravičenec je v primeru prejetega predplačila dolžan ministrstvu predložiti zahtevek za izplačilo ali več zahtevkov za izplačilo z obveznimi dokazili v višini izplačanega predplačila v roku najpozneje 120 dni po prejemu predplačila. Po celotnem poračunu predhodnega predplačila upravičenec lahko pridobi novo predplačilo za pokrivanje izdatkov za prihodnje obdobje 120 dni.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
6. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
Javni razpis obsega naslednje dokumente:
– javni razpis za izbor projektov Razvoj inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc na področju kulture,
– prijavni obrazec z izjavami,
– finančni načrt projekta,
– vzorec pogodbe o financiranju in
– obrazec za odpremo vloge.
6.1 Priloge
Vloga se šteje kot popolna, če vsebuje naslednje obrazce in dokazila:
– popolno izpolnjen, podpisan in žigosan (v primeru, da prijavitelj posluje z žigom) prijavni obrazec z izjavami,
– popolno izpolnjen, podpisan in žigosan finančni načrt projekta,
– utemeljitev zmožnosti izvajalcev projekta z ustreznimi dokazili,
– potrdilo DURS o poravnanih obveznostih, davkih in prispevkih do Republike Slovenije in
– fotokopijo overjenega ustanovnega ali drugega ustreznega pravnega akta prijavitelja.
Poleg obveznih navedenih prilog je treba pri posameznem področju priložiti še naslednje priloge:
področje gledališča:
– izjavo, da prijavljen projekt glede na vzhodno in zahodno regijo upošteva razmerja, kot jih zahteva operacija,
– izjave o sodelovanju VIZ izven večjih središč,
– izjavo o izpolnjevanju 10. točke splošnih pogojev,
področje filma:
– izjavo, da prijavljen projekt glede na vzhodno in zahodno regijo upošteva razmerja, kot jih zahteva operacija in
– izjave o sodelovanju VIZ izven večjih središč,
– izjavo o izpolnjevanju 10. točke splošnih pogojev.
Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati.
Vse obrazce in dokazila je obvezno predložiti tudi na e-nosilcu podatkov (CD-ROM, DVD ROM ali USB podatkovni ključ) v Wordovi oziroma Excelovi obliki ali kot skeniran dokument (v primeru raznih dokazil). Tiskana verzija posredovanih obrazcev se mora ujemati z elektronsko verzijo. V primeru razlik med tiskano in elektronsko verzijo velja tiskana verzija.
7. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od datuma izdaje sklepa o izbiri do 7. 11. 2021. Obdobje upravičenosti javnih izdatkov je od datuma izdaje sklepa o izbiri do 31. 12. 2021.
Upravičencu bo sofinanciranih do 100 % izkazanih upravičenih izdatkov, plačanih do 7. 11. 2021.
Rok za predložitev zadnjega poročila o izvajanju projekta in zadnjega zahtevka za izplačilo ministrstvu je 10. 11. 2021, roki za predložitev vmesnih poročil bodo navedeni v pogodbi o sofinanciranju projekta.
8. Upravičeni stroški in način financiranja
Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so:
1) Stroški plač:
– plače in dodatki z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delavca in delodajalca – v celoti ali deležu dela na projektu,
– povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela) – v celoti ali deležu dela na projektu,
– povračila in nadomestila (npr. boleznine do 30 dni), če delodajalec ne povrne stroškov dela iz drugih virov,
– drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (regres za letni dopust, odpravnine v skladu z 79. členom ZDR-1 ipd., v primeru delnega dela na projektu v sorazmernem deležu) in
– premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja (če je za delodajalca zakonsko obvezno).
2) Stroški za službena potovanja:
– povračilo stroškov službenih poti za pri upravičencu zaposlene osebe: namestitve, kotizacije (stroški izvajalca dogodka), letalski in drugi prevozi, dnevnice.
3) Stroški storitev zunanjih izvajalcev, ki se nanašajo na vsebino projekta in ki jih upravičencu zagotavljajo tretje osebe, na primer:
– stroški projektnega vodenja in koordinacije,
– stroški storitev izobraževanja in usposabljanja,
– administrativno tehnične storitve,
– stroški izdelave študij, raziskav, vrednotenj, ocen, strokovnih mnenj in poročil,
– stroški priprave, izdelave in nakupa strokovnih gradiv, didaktičnih pripomočkov in podpornih materialov, ki imajo neposredno povezavo s projektnimi dejavnostmi.
4) Stroški informiranja in komuniciranja, na primer:
– stroški organizacije in izvedbe javnih prireditev, strokovnih usposabljanj, delavnic, predstavitev, seminarjev,
– stroški oglaševalskih storitev in stroški objav,
– stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska in dostave gradiv,
– drugi stroški informiranja in komuniciranja.
5) Investicije:
a) Oprema in druga opredmetena osnova sredstva:
izdatki za investicije v opremo in druga opredmetena osnovna sredstva, ki so neposredno povezane s cilji operacije. V tem primeru je lahko upravičen izdatek polna nabavna cena brez DDV. Nakup rabljene opreme ni upravičen strošek.
b) Investicije v neopredmetena sredstva:
izdatki za nakup in stroške vzdrževanja neopredmetenih sredstev, ki so neposredno povezani s cilji operacije. Posredni stroški (pavšal v višini 15 % neposrednih upravičenih stroškov), kot na primer:
– stroški električne energije, stroški porabe kuriv in stroški ogrevanja, stroški vode in komunalnih storitev, stroški telefona, faksa in elektronske pošte, stroški poštnin in kurirskih storitev, amortizacija osnovnih sredstev, ki ni izključno vezana na projekt,
– stroški potrošnega materiala in drobnega inventarja, ki se uporablja na projektu, stroški režije in administracije, stroški tekočega vzdrževanja, stroški najema nepremičnin in opreme.
Stroški po namenu in šifrah:
Namen projektnih dejavnosti 
Upravičeni stroški
Šifra stroška
Omejitve
1.
Zaposlitev strokovnjakov 
za izvedbo vsebinskih dejavnosti projekta
Stroški plač
3.1
Največ do 20 % od celotne 
vrednosti pogodbe
Stroški za službena potovanja
3.2
2.
Zunanje storitve pri izvajanju 
vsebinskih dejavnosti projekta
Stroški storitev zunanjih 
izvajalcev
7
Ni omejitve
3.
Investicije v opremo, 
ki je neposredno povezana 
z izvedbo dejavnosti projekta 
Oprema in druga 
opredmetena osnovna 
sredstva
1.3
Največ 5 % od celotne vrednosti pogodbe 
Investicije v neopredmetena sredstva
1.4
4.
Promocija projekta
Stroški informiranja 
in komuniciranja
5
Največ 3 % od celotne vrednosti pogodbe
5.
Stroški, povezani z neposrednimi dejavnostmi projekta 
Posredni stroški
4
Pavšalna stopnja do 15 % 
upravičenih neposrednih 
stroškov
Do sofinanciranja iz Evropskega socialnega sklada niso upravičeni naslednji stroški in izdatki: obresti na dolgove; nakup infrastrukture, nepremičnin in zemljišč. V tem javnem razpisu davek na dodano vrednost (DDV) ni upravičen strošek.
Upravičeno območje izvajanja dejavnosti je območje držav članic Evropske unije.
Primeri:
– službene poti izven držav EU niso upravičen strošek,
– angažiranje strokovnjaka (s pogodbo) z območja držav, ki niso članice EU, in bo svojo storitev (usposabljanje, svetovanje) opravil v Sloveniji, je upravičen strošek.
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedeni v Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Z izbranimi prijavitelji na javni razpis bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih dejavnosti, podanih v vlogi na javni razpis. Vzorec pogodbe je sestavni del razpisne dokumentacije.
9. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, če so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu.
10. Zahteve glede obveščanja in komuniciranja z javnostjo: upravičenec bo moral pri obveščanju in komuniciranju z javnostjo upoštevati 115. in 116. člen Uredbe (EU) št. 1303/2013 in Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
11. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji
Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo v zvezi z operacijo v skladu z vsakokratno veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo dokumentarnega in arhivskega gradiva, in sicer za potrebe revizije oziroma kot dokazila za potrebe prihodnjih preverjanj.
Upravičenec mora zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije za obdobje treh let, in sicer od 31. decembra po predložitvi obračunov (Evropski komisiji), ki vsebujejo končne izdatke končane operacije, če ni drugače določeno s 140. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013 oziroma predpisom, ki jo bo nadomestil. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo upravičenec pisno obveščen s strani ministrstva.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev.
12. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu organu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Upravičenec bo o izvedbi kontrole na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenajavljena kontrola na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
13. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih upravičenci posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo.
Upravičenec se strinja, da se bodo podatki o operaciji, za katere je tako določeno s predpisi ali ki so javnega značaja, lahko objavljali. Slednje vključuje predvsem tudi dejstvo, da bo upravičenec vključen v seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije. Objave podatkov o operaciji in upravičencih do sredstev bodo izvedene v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
14. Zahteve glede spremljanja prihodkov operacije: upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke operacije. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
15. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije: upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja projekta skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. členom ter Prilogo I Uredbe 1304/2013/EU dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta, vključno z osebnimi podatki.
16. Omejitve glede sprememb operacije v skladu s 71. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013: ni relevantno.
17. Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja v skladu s 7. in 8. členom Uredbe 1303/2013/EU
Upravičenec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti na trgu dela in krepitev socialne vključenosti med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti, in 7. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 7. in 8. členom Uredbe 1304/2013/EU.
Upravičenec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske Unije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe 1303/2013/EU.
18. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev
Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 26. 9. 2016 oziroma najkasneje ta dan oddana na pošti kot priporočena pošiljka. Vloge z zahtevano vsebino morajo v zaprti ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na JR-ESS-RAZVOJ INOVATIVNIH UČNIH OKOLIJ«, s pripisom, na katero področje se prijavitelj prijavlja (gledališče, film), ki je del razpisne dokumentacije, prispeti na naslov: Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo do navedenega roka osebno dostavljene v vložišče ministrstva ali poslane priporočeno po pošti.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
19. Datum odpiranja vlog ter postopek in način izbora
Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister, pristojen za kulturo, ali od njega pooblaščena oseba.
Odpiranje prispelih vlog bo dne 29. 9. 2016, ob 9. uri, v prostorih Ministrstva za kulturo, Maistrova 10, Ljubljana (sejna soba 329) in bo javno.
Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge, ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev.
Vloga je popolna, če vsebuje vse obvezne sestavine, kot jih določa 6. točka besedila tega razpisa. Vloga se šteje za popolno tudi, če jo prijavitelj po pozivu v danem roku dopolni.
Prepozne in nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Postopek preverjanja, ali posamezne vloge izpolnjujejo pogoje javnega razpisa, bo vodila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister, pristojen za kulturo. Preverjale se bodo pravočasno prispele in popolne vloge, ki jih bodo predložili upravičeni prijavitelji.
Vloga, ki ne bo upoštevala z javnim razpisom navedenih pogojev za kandidiranje na javnem razpisu, bo s sklepom zavrnjena.
Ministrstvo bo izbralo predloge projektov po postopku, kot ga določa Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije.
Postopek ocenjevanja posameznih vlog, ki bodo popolne in bodo izpolnjevale vse pogoje javnega razpisa, bo na podlagi meril, navedenih v javnem razpisu, vodila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa.
Komisija bo prijave, ki izpolnjujejo vse formalne pogoje v skladu z določbami razpisa in razpisne dokumentacije, najprej preverila na podlagi izločitvenih meril. Če bo vsaj eno od izločitvenih meril pri posamezni vlogi ovrednoteno z NE, bo komisija prijavo izločila in je ne bo ocenjevala po merilih za ocenjevanje.
Vloge bodo ocenjevalci ocenili ločeno na podlagi ocenjevalnega lista, in sicer tako, da se bosta za vsako vlogo pridobili najmanj dve oceni. Če se bosta oceni razlikovali za deset točk ali več, bo vlogo ocenil še tretji ocenjevalec po izboru komisije. Ocena se bo oblikovala na podlagi povprečja najbližjih dveh ocen.
Komisija bo na podlagi rezultatov ocenjevanja oblikovala končne ocene in predlog liste projektov za sofinanciranje, ki se bo predložil ministru. Na podlagi predloga komisije bo minister, pristojen za kulturo, odločil o izboru projektov s sklepi.
Za sofinanciranje bodo predlagani najvišje ocenjeni projekti iz posameznega sklopa, ki bodo dosegli najmanj 81 točk, do porabe razpoložljivih sredstev, namenjenih za posamezno področje in regijo. Če bo skupna vrednost predlaganih projektov, ki bodo dosegli najmanj 81 točk, presegla razpoložljiva sredstva, bodo imeli prednost projekti z višjim številom točk.
V okviru sredstev, namenjenih za javni razpis, se izmed prijaviteljev, ki bodo dosegli najmanj 81 točk, sredstva za posamezno področje do porabe razdelijo po ključu:
1) 56 % razpisanih sredstev za prijavitelje, ki imajo sedež v vzhodni regiji (po NUTS 2),
2) 44 % razpisanih sredstev za prijavitelje, ki imajo sedež v zahodni regiji (po NUTS 2).
Če ni zadosti vlog prijaviteljev, ki bi dosegli najmanj 81 točk, se izbere najvišje ocenjene vloge.
Ministrstvo si pridružuje pravico, da prijavitelju na podlagi utemeljenih razlogov predlaga manjšo višino sofinanciranja od zaprošene, predvsem če bo prijavitelj v prijavi kot upravičenec navedel tudi stroške, ki niso upravičeni do sofinanciranja iz Evropskega socialnega sklada. V tem primeru bo komisija za ocenjevanje vlog ustrezno znižala višino sofinanciranja ter prijavitelju predlagala nižjo višino sofinanciranja od zaprošene. Nestrinjanje prijavitelja s predlogom ministrstva se bo štelo kot odstop od vloge.
Če je preostanek sredstev večji ali enak predpisani spodnji meji sofinanciranja, tj. 100.000,00 EUR, hkrati pa prenizek za celotno sofinanciranje projekta, ki je naslednji na vrsti za sofinanciranje, se prijavitelju ponudi višina sredstev, ki so še na razpolago. V tem primeru sme prijavitelj prilagoditi projekt višini ponujenih sredstev. V primeru zavrnitve lahko ministrstvo preostala razpoložljiva sredstva ponudi naslednjemu najvišje pozitivno ocenjenemu projektu.
Če je preostanek sredstev za prijavitelje, ki imajo sedež v zahodni regiji, in za prijavitelje, ki imajo sedež v vzhodni regiji, manjši od predpisane spodnje meje sofinanciranja, se preostala sredstva za obe kohezijski regiji združijo in ponudijo najvišje ocenjenemu projektu iz skupne lestvice ocenjenih projektov (tako iz zahodne kot iz vzhodne regije), ki še ni predlagan za sofinanciranje. Prijavitelju se ponudi višina sredstev, ki so še na razpolago. V primeru zavrnitve lahko ministrstvo preostala razpoložljiva sredstva ponudi naslednjemu najvišje pozitivno ocenjenemu projektu.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadar koli do izdaje sklepov o (ne)izbiri prekliče.
20. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministra oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v 60 dneh od zaključka odpiranja vlog. Prejemnik sredstev bo hkrati s sklepom o izbiri pozvan k podpisu pogodbe. Če se prejemnik v roku 8 dni od prejema sklepa ne odzove na poziv, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev. Sredstva se lahko dodelijo naslednjemu prijavitelju, ki ima na osnovi ocene prvi možnost prejeti sredstva.
Zoper sklep ministrstva je dopusten upravni spor. Tožba se vloži na Upravno sodišče Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana, in sicer v 30 dneh od vročitve sklepa, pisno neposredno pri navedenem sodišču ali priporočeno po pošti. Tožbi v dveh izvodih je potrebno priložiti sklep v izvirniku, prepisu ali kopiji. Predmet spora ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog.
Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe sofinanciranja projekta z izbranimi prijavitelji.
21. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo
Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, http://www.mk.gov.si/si/o_ministrstvu/javne_objave/javni_razpisi/.
Razpisno dokumentacijo lahko dvignete tudi osebno v glavni pisarni na Ministrstvu za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, vsak delovni dan med 9. in 14. uro.
Za dodatne informacije o javnem razpisu lahko pokličete med uradnimi urami (pon. in pet. 9.–12., sre. 9.–12. in 14.–16. uro) ali pišete na elektronski naslov:
– splošno o razpisu: dr. Heleno Jaklitsch, tel. 01/369-58-54, helena.jaklitsch@gov.si;
– področje gledališča: Vesno Jurca Tadel, tel. 01/369-59-63, vesna.jurca-tadel@gov.si;
– področje filma: Ireno Ostrouška, tel. 01/369-59-78, irena.ostrouska@gov.si.
22. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti
Ministrstvo lahko zahteva povračilo vseh oziroma relativnega deleža izplačanih sredstev, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev do dneva vračila, in prekinitev pogodbe skladno z določili pogodbe.
Upravičenec bo moral v primeru ugotovitve nepravilnosti vrniti zahtevana sredstva v roku 8 dni od vročitve zahtevka za vračilo sredstev.
Ministrstvo za kulturo 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti