Uradni list

Številka 42
Uradni list RS, št. 42/2016 z dne 17. 6. 2016
Uradni list

Uradni list RS, št. 42/2016 z dne 17. 6. 2016

Kazalo

Št. 5442-16/2016/17 Ob-2451/16, Stran 1495
Na podlagi določb Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU), Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 470), Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1), Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 65/14 – ZVRS-H in 90/14), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 110/11 – ZDIU12, 46/13 – ZIPRS1314-A, 101/13, 101/13 – ZIPRS1415, 38/14 – ZIPRS1415-A, 14/15 – ZIPRS1415-D in 55/15 – ZFisP), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2016 in 2017 /ZIPRS1617/ (Uradni list RS, št. 96/15), Proračuna Republike Slovenije za leto 2016 (Uradni list RS, št. 96/15), Proračuna Republike Slovenije za leto 2017 (Uradni list RS, št. 96/15), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 – ZIPRS0809, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13) Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014, Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001, z dne 11. 12. 2014, Zakonom o višjem strokovnem izobraževanju (Uradni list RS, št. 86/04 in 100/13), in Zakonom o poklicnem in strokovnem izobraževanju (Uradni list RS, št. 79/06), in odločitve Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja, o podpori javnemu razpisu, št. 10-2/2/MIZŠ/0, št. dok. 3032-62/2016/6 z dne 10. 6. 2016, Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za izbor izvajalcev operacije »usposabljanje mentorjev za izvajanje praktičnega usposabljanja z delom po izobraževalnih programih za pridobitev izobrazbe v letih 2016–2021«
1. Ime oziroma naziv in sedež posredniškega organa, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2. Predmet, namen in cilj javnega razpisa ter regija izvajanja
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 (v nadaljevanju: OP 2014–2020), prednostne osi 10: Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; 2. prednostne naložbe: Izboljšanje odzivnosti sistemov izobraževanja in usposabljanja na potrebe trga dela, lažji prehod iz izobraževanja v zaposlitev ter okrepljeni in kakovostnejši sistemi poklicnega izobraževanja in usposabljanja, vključno prek mehanizmov za napovedovanje potreb po veščinah, prilagoditvijo učnih načrtov ter oblikovanjem in razvojem sistemov za učenje na delovnem mestu, vključno z dualnimi učnimi sistemi in vajeniškimi programi; specifičnega cilja 2: izboljšanje kompetenc izvajalcev poklicnega izobraževanja in usposabljanja
2.1 Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je izvedba usposabljanja mentorjev, ki v podjetjih izvajajo praktično usposabljanje z delom in praktično izobraževanje po izobraževalnih programih za pridobitev izobrazbe.
Usposabljanje mora potekati po »Programu za usposabljanje mentorjev za praktično usposabljanje dijakov oziroma praktično izobraževanje študentov pri delodajalcu« (v nadaljevanju: program usposabljanja), ki je del programa »Pedagoško-andragoško usposabljanje mentorjev praktičnega usposabljanja z delom in mentorjev praktičnega izobraževanja«. Program usposabljanja je dostopen na spletni strani Centra RS za poklicno izobraževanje: http://www.cpi.si/izobrazevalni-programi/novi-in-prenovljeni-studijski-ter-izobrazevalni-programi/pedagosko-andragosko-usposabljanje.aspx#Programusposabljanja
V primeru, da se bo uvedlo nove modele poklicnega izobraževanja, bo Center RS za poklicno izobraževanje pripravil različico programa usposabljanja mentorjev. V tem primeru bodo izbrani izvajalci usposabljanj uporabili ustrezni program.
2.2 Namen javnega razpisa
Namen javnega razpisa je krepitev usposobljenosti mentorjev v podjetjih za kakovostno izvajanje mentorstva dijakom srednjih poklicnih in srednjih strokovnih šol, ki se praktično usposabljajo z delom, in študentom višjih strokovnih šol, ki se praktično izobražujejo pri delodajalcih, ter ostalim udeležencem drugih oblik praktičnega usposabljanja oziroma izobraževanja (vajenci). Za mentorje v podjetjih se bodo izvajala brezplačna vsaj 24 urna usposabljanja, skladno s programom usposabljanja.
2.3 Cilj javnega razpisa ter regija izvajanja
Cilj javnega razpisa je krepitev kompetenc mentorjev v podjetjih za kvalitetno delo z dijaki, ki se praktično usposabljajo z delom pri delodajalcih in s študenti višjih strokovnih šol, ki se praktično izobražujejo pri delodajalcih.
Pričakovani učinki so v usposabljanje vključiti najmanj 5000 mentorjev iz podjetji, in sicer 2650 mentorjev v vzhodni regiji in 2350 mentorjev v zahodni regiji. Pričakovani rezultati so, da bo v posamezni regiji program uspešno zaključilo najmanj 98 odstotkov vključenih udeležencev. Na ta način se bo prispevalo k dvigu usposobljenosti mentorjev v podjetjih, ki so ključni za kakovostno izvajanje praktičnega usposabljanja z delom in praktičnega izobraževanja pri delodajalcih.
Ciljna skupina so mentorji, zaposleni pri delodajalcih, ki izvajajo praktično usposabljanje z delom za dijake srednjega poklicnega in srednjega strokovnega izobraževanja, mentorji, zaposleni pri delodajalcih, ki izvajajo praktični del izobraževanja za študente višjega strokovnega izobraževanja ter mentorji, zaposleni pri delodajalcih, ki izvajajo ostale formalne oblike praktičnega usposabljanja oziroma izobraževanja (za vajence).
Za izvajanje operacije bosta izbrana dva konzorcija, ki bosta oba operacijo izvajala v obeh kohezijskih regijah, tako vzhodni kot zahodni kohezijski regiji.
Način delitve sredstev po regijah: 53 % za vzhodno kohezijsko regijo in 47 % za zahodno kohezijsko regijo od okvirne višine sredstev, ki so na razpolago za javni razpis. Sredstva med kohezijskima regijama niso prenosljiva. Za aktivnosti, ki so vezane na izvedbo programa na udeleženca je način delitve sredstev po regijah 53 % za vzhodno kohezijsko regijo in 47 % za zahodno kohezijsko regijo od okvirne višine sredstev, ki so na razpolago za javni razpis. Na podlagi delitve sredstev je opredeljeno tudi število kazalnikov učinka. Kriterij za določitev kohezijske regije bo lokacija izvajanja usposabljanj.
Za aktivnosti, ki so vezane na upravljanje se pri delitvi sredstev po regijah, skladno z navedbo v OP 2014–2020, v skladu s 70. členom Uredbe 1303/2013 in 13. členom Uredbe 1304/2013, uporablja načelo derogacije, pri čemer se je ključ delitve (pro-rata) definiral na podlagi podatkov glede števila študentov višjih strokovnih šol in dijakov po šolah, ki znaša 53 % za vzhodno kohezijsko regijo in 47 % za zahodno kohezijsko regijo.
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
3.1 Splošni pogoji
Na javni razpis se lahko prijavijo prijavitelji, ki so javni zavodi, in:
Dokazila
1
so vpisani v razvid izvajalcev javnoveljavnih programov vzgoje in izobraževanja ter v šolskem letu 2015/2016 izvajajo redno izobraževanje za pridobitev srednje poklicne in strokovne izobrazbe ali višje strokovne izobrazbe;
– Izjava o izpolnjevanju pogojev
– Pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah
2
niso prejeli javnih sredstev financiranja od drugih subjektov, vključno s sredstvi Evropske unije, za stroške, ki so predmet tega javnega razpisa v obdobju 2016–2021;
– Izjava o izpolnjevanju pogojev
3
niso sofinancirani za isti namen iz sredstev državnega ali lokalnega proračuna;
– Pogoji se bodo preverili v aplikaciji Supervizor.
4
niso v postopku prenehanja pravnega subjekta oziroma niso v postopku prenehanja dejavnosti;
5
imajo na dan podpisa izjave o izpolnjevanju pogojev, ki je del prijave, poravnane vse davke, prispevke in druge dajatve, določene z zakonom;
– Izjava o izpolnjevanju pogojev
6
njihova odgovorna oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije – KZ (Uradni list RS, št. 50/12 – UPB2, 63/13 Odl. US);
– Pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah
Vloga na javni razpis mora izkazovati:
Dokazila
7
strinjanje vseh konzorcijskih partnerjev z uporabo podatkov za namene dokazovanja upravičenih stroškov in za namene spremljanja in vrednotenja operacije;
– Izjava o izpolnjevanju pogojev
8
da prijavitelj skupaj s konzorcijskimi partnerji zagotavlja vsaj šestnajst (16) predavateljev z najmanj triletnimi (3) izkušnjami pri izvajanju programov s področja poklicnega in strokovnega izobraževanja in usposabljanja pridobljenih v času od 1. 1. 2012 do 31. 12. 2015;
– Izjava o izpolnjevanju pogojev
– Obrazec 4c: »reference predavatelja«
(Prijavnica točka 2.3.1)
9
da je prijavitelj priložil pisma o nameri delodajalcev, iz katerih je razvidno, da na usposabljanje pošljejo skupno vsaj sto (100) zaposlenih, in sicer v vsako kohezijsko regijo po najmanj petdeset (50) zaposlenih skladno s točko 3.2.1.3 javnega razpisa;
– Izjava o izpolnjevanju pogojev
– Pisma o nameri delodajalcev
(Prijavnica točka 2.3.3)
10
skladnost s cilji/rezultati na ravni prednostne osi in prednostne naložbe;
– Izjava o izpolnjevanju pogojev
(Prijavnica, točka 2.1.2)
11
realno izvedljivost v obdobju, za katerega velja podpora;
– Izjava o izpolnjevanju pogojev
(Prijavnica, točka 2.3.1 in del točke 2.5.1)
12
ustreznosti ciljnih skupin.
– Izjava o izpolnjevanju pogojev
(Prijavnica, točka 2.3.2)
Prijavitelj se na razpis za izvedbo operacije prijavi v obliki konzorcija in odda skupno prijavo na razpis v imenu vseh članov konzorcija. Prijavitelj oziroma poslovodeči konzorcijski partner k prijavi priloži s strani vseh članov konzorcija podpisano konzorcijsko pogodbo. Prijavitelj lahko prijavi zgolj en projekt in hkrati ne more biti vključen kot konzorcijski partner v drugih prijavah.
Konzorcijski partnerji v tem javnem razpisu so lahko:
– javni ali zasebni zavodi, ki so vpisani v razvid izvajalcev javnoveljavnih programov vzgoje in izobraževanja ter v šolskem letu 2015/2016 izvajajo redno izobraževanje za pridobitev srednje poklicne in strokovne izobrazbe ali višje strokovne izobrazbe,
– zbornice, ki jim je podeljeno javno pooblastilo na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja, v skladu z 19. členom Zakona o poklicnem in strokovnem izobraževanju oziroma z Obrtnim zakonom (Uradni list RS, št. 40/04 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 102/07, 30/13 in 36/13 – popr.).
Konzorcijski partnerji morajo izpolnjevati zgoraj navedene pogoje od vključno točke 2 do vključno točke 7 in priložiti enaka dokazila kot prijavitelji.
Prijava na javni razpis mora biti skladna z namenom, predmetom in cilji razpisa, pri čemer mora projekt upoštevati časovni in finančni okvir tega razpisa.
3.2 Obvezne aktivnosti in rezultati
3.2.1 Pripravljalne in podporne aktivnosti med izvajanjem projekta:
3.2.1.1 Načrt izvedbe programa usposabljanja za program usposabljanja mentorjev praktičnega usposabljanja z delom, ki mora vsebovati naslednje obvezne elemente:
– program usposabljanja za RPK (Razvojne značilnosti mladostnika in psihološke osnove učenja, poučevanja ter komunikacija) in SMU (Strategije in metode praktičnega usposabljanja), iz katerega mora biti razvidno število predavanj in vaj v skupnem obsegu najmanj 24 ur razporejenih na najmanj 3 dni, kot tudi število ur samostojnega dela udeleženca ter načrtovana zaključna predstavitev projektne naloge z zagovorom,
– načrtovane teme projektnih nalog,
– načrtovane predavatelje posameznih vsebinskih sklopov, pri čemer mora 75 % predavateljev imeti visokošolsko izobrazbo,
– načrt ustreznega števila predavateljev za zagotovitev izvedbe vseh načrtovanih usposabljanj, vendar minimalno vsaj šestnajst (16) predavateljev. Vsako usposabljanje morajo izvesti vsaj štirje (4) predavatelji, od katerih jih mora 75 % (npr. trije izmed štirih predavateljev) imeti visokošolsko izobrazbo ustrezne smeri,
– načrt strokovne podpore udeležencem in
– načrt samoevalvacije s priloženima evalvacijskima vprašalnikoma za udeležence in predavatelje, ki izvajajo usposabljanja.
3.2.1.2 Načrt izvedbe programa usposabljanja za program usposabljanja mentorjev praktičnega izobraževanja, ki mora vsebovati naslednje obvezne elemente:
– program usposabljanja za RPK (Razvojne značilnosti mladostnika in psihološke osnove učenja, poučevanja ter komunikacija) in SPI (Strategije in metode praktičnega izobraževanja), iz katerega mora biti razvidno število predavanj in vaj v skupnem obsegu najmanj 24 ur razporejenih na najmanj 3 dni, kot tudi število ur samostojnega dela udeleženca ter načrtovana zaključna predstavitev projektne naloge z zagovorom,
– načrtovane teme projektnih nalog,
– načrtovane predavatelje posameznih vsebinskih sklopov, pri čemer mora 75 % predavateljev imeti visokošolsko izobrazbo,
– načrt ustreznega števila predavateljev za zagotovitev izvedbe vseh načrtovanih usposabljanj, vendar minimalno vsaj šestnajst (16) predavateljev, Vsako usposabljanje morajo izvesti vsaj štirje (4) predavatelji, od katerih jih mora 75 % (npr. trije izmed štirih predavateljev) imeti visokošolsko izobrazbo ustrezne smeri;
– načrt strokovne podpore udeležencem in
– načrt samoevalvacije s priloženima evalvacijskima vprašalnikoma za udeležence in predavatelje, ki izvajajo usposabljanja.
3.2.1.3 Organizacijski in terminski načrt izvajanja usposabljanj, ki mora biti skladen z zahtevami glede pričakovanih obveznih rezultatov in poteka aktivnosti:
– načrtovanje ustreznega števila skupin udeležencev (praviloma 15 udeležencev v skupini, vendar do največ 20 udeležencev v skupini),
– kraj izvedbe usposabljanj ustrezno načrtovati glede na kohezijske regije tako, da se bo najmanj 1325 mentorjev udeležilo usposabljanj izvedenih v vzhodni regiji in najmanj 1175 mentorjev udeležilo usposabljanj izvedenih v zahodni regiji. Načrtovano število mentorjev, ki se bodo udeležili usposabljanja v posamezni kohezijski regiji, mora biti skladno z deležem delitve sredstev po regijah, torej 53 % za vzhodno kohezijsko regijo in 47 % za zahodno kohezijsko regijo.
– vsak prijavitelj priloži pisma o nameri delodajalcev, da na usposabljanje pošljejo skupno vsaj 100 zaposlenih, in sicer v vsako kohezijsko regijo po najmanj 50 zaposlenih,
– načrtovanje terminskega načrta predvidenih usposabljanj z navedbo kraja in prostora izvajanja na način, da se usposabljanja izvedejo na celotnem območju države, pri čemer se v celotnem obdobju v vsaki statistični regiji izvede vsaj 5 usposabljanj. Usposabljanja je potrebno načrtovati tako, da se sorazmerno z razpoložljivimi sredstvi v posameznem proračunskem letu v usposabljanje vključi ustrezno število mentorjev.
3.2.1.4 Vzpostavitev spletne strani za potrebe izvajanja operacije (spletna prijava kandidatov, obveščanje o terminih in lokacijah usposabljanj ter druga obvestila v zvezi z usposabljanji, gradiva, možnost vprašanj in odgovorov, itd.) najkasneje v enem mesecu od podpisa pogodbe o sofinanciranju.
3.2.1.5 Izdelava gradiva za udeležence usposabljanj najkasneje v enem mesecu od podpisa pogodbe o sofinanciranju.
3.2.2 Vodja projekta in koordinator projekta morata biti pri prijavitelju zaposlena ves čas trajanja projekta. Koordinator projekta mora biti med trajanjem projekta zaposlen na projektu najmanj 30 % delovnega časa.
3.2.3 Izvedba usposabljanja za tolikšno število skupin udeležencev (praviloma 15, vendar maksimalno do 20 udeležencev v skupini), da bo skupaj najmanj 2500 vključenih mentorjev, kar pomeni najmanj 1325 mentorjev, ki se bodo usposabljanja udeležili v vzhodni in najmanj 1175 mentorjev, ki se bodo usposabljanja udeležili v zahodni kohezijski regiji. Od najmanj 2500 vključenih mentorjev jih mora vsaj 98 % uspešno zaključiti usposabljanje.
3.2.4 Izdaja potrdil udeležencem o opravljenem usposabljanju po predlogi ministrstva in vodenje elektronske evidence o izdanih potrdilih.
3.2.5 Izdelava poročila o izvedenih usposabljanjih in rezultatih projekta do 31.1. za preteklo leto in delnega poročila do 31.7. za tekoče leto.
3.2.6 Izdelava delnega samoevalvacijskega poročila do 31. 1. 2019 in izdelava končnega samoevalvacijskega poročila do 30. 6. 2021.
3.2.7 Izvedba skupne zaključne konference v sodelovanju z drugim izbranim prijaviteljem na tem javnem razpisu, s predstavitvijo rezultatov projekta širši zainteresirani javnosti, v času od 1. 5. 2021 do 30. 6. 2021.
Na ravni konzorcija se izdela enoten program usposabljanja in enotno gradivo, ki ga uporabljajo vsi konzorcijski partnerji.
4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje)
Formalno popolne prijave, ki izpolnjujejo vse pogoje, bo strokovna komisija za izvedbo javnega razpisa presodila po merilih za ocenjevanje prijav.
Postopek ocenjevanja posameznih prijav bo izveden po naslednjih merilih:
Merilo
Vrednotenje
Točke
Najvišje 
možno število točk
1. REFERENCE IN USPOSOBLJENOST PRIJAVITELJA ZA IZVEDBO OPERACIJE
1.1 Število izvedenih seminarjev za usposabljanje strokovnih delavcev v poklicnem in strokovnem izobraževanju v obdobju od 1. 1. 2012 do 31. 12. 2015 (istovrsten seminar se šteje samo enkrat; upošteva se najmanj 6 urni seminar).
Vsak seminar, ki izpolnjuje naveden kriterij, šteje 2 točki.
(Prijavnica točka 2.2.1)
0-20
20
1.2 Pretekle organizacijske izkušnje prijavitelja, kot samostojnega izvajalca ali kot poslovodečega partnerja ali kot partnerja v konzorciju, z izvajanjem projektov Evropskega socialnega sklada (istovrsten projekt se šteje samo enkrat).
Vsak prijavitelj, ki je bil samostojni izvajalec ali poslovodeči partner projekta prejme po 5 točk za vsak projekt. Vsak prijavitelj, ki je bil partner v konzorciju, za vsak projekt prejme po 2,5 točke.(Prijavnica točka 2.2.2)
 
0-20
 
20
60
1.3 Število novih oziroma prenovljenih izobraževalnih programov za pridobitev izobrazbe v poklicnem oziroma v strokovnem izobraževanju, pri pripravi ali prenovi katerih je prijavitelj sodeloval v letih 2004 do 2006.
Vsak program, ki izpolnjuje naveden kriterij, šteje 2 točki.
(Prijavnica točka 2.2.3)
 
0-20
 
20
2. VKLJUČEVANJE KLJUČNIH DELEŽNIKOV
2.1 Predavatelji z najmanj triletnimi (3) izkušnjami z izvajanjem programov s področja poklicnega in strokovnega izobraževanja in usposabljanja pridobljenih v času od 1. 1. 2012 do 31. 12. 2015.
Sedemnajsti in vsak nadaljnji predavatelj, ki izpolnjuje pogoje navedene pod pogojem 8 v točki 3.1 javnega razpisa, šteje 1 točko.
(Prijavnica točka 2.3.1)
0-20
20
2.2. Število predvidenih udeležencev usposabljanj, kar je razvidno iz pisem o nameri, ki so jih z vlagateljem podpisali delodajalci.
Vsakih nadaljnjih 10 udeležencev nad 100, navedenih pod pogojem 9 v točki 3.1 javnega razpisa, šteje 1 točko.
(Prijavnica točka 2.3.3)
0-20
20
60
2.3 Število predvidenih delodajalcev vključenih v usposabljanje, kar je razvidno iz pisem o nameri, ki so jih z vlagateljem podpisali delodajalci.
Prvih 20 delodajalcev šteje 5 točk. Vsakih nadaljnjih 5 delodajalcev, šteje 1 točko.
(Prijavnica točka 2.3.3)
0-20
20
3. KAKOVOST PREDLOGOV IN ZAGOTAVLJANJE UTEMELJENOSTI FINANČNEGA NAČRTA TER STROŠKOV
3.1 Kakovost predloga vsebinskega načrta projekta.
– ocenjuje se vsebinska in časovna razporeditev izvedbe programa, načrt samostojnega dela udeleženca, vključno z vsebinami in cilji programa, ki jih bo usvojil sam, ter načrt zaključne predstavitve projektnih nalog z zagovorom
Predlagane aktivnosti so jasno opredeljene, utemeljene, povezane in skladne s cilji in predmetom javnega razpisa. Aktivnosti so izvedljive ter vodijo k doseganju učinkov in rezultatov projekta
Predlagane aktivnosti so delno jasno opredeljene, utemeljene, povezane in skladne.
10
– ocenjuje se smiselnost, uporabnost, aktualnost in raznolikost tem projektnih nalog ter njihova povezava s praktičnim usposabljanjem z delom
– ocenjuje se načrt vodenja udeleženca pri
s cilji in predmetom javnega razpisa. Aktivnosti so delno izvedljive ter delno vodijo k doseganju učinkov in rezultatov projekta.
5
10
samostojnem delu z upoštevanjem uporabe informacijske tehnologije
– ocenjuje se raznolikost in podrobnost evalvacijskega vprašalnika.
Predlagane aktivnosti niso jasno opredeljene, utemeljene, povezane in skladne s cilji in predmetom javnega razpisa. Aktivnosti niso izvedljive ter ne vodijo k doseganju učinkov in rezultatov projekta. (Prijavnica točka 2.4 in 2.6.1)
0
3.2 Kakovost predloga organizacijskega in terminskega načrta ter zagotavljanje utemeljenosti in racionalnosti finančnega načrta in stroškov, vključno z izkazovanjem realne izvedljivosti v obdobju trajanja operacije ter doseganje kazalnikov.
Organizacijski in terminski načrt predvidenih aktivnosti je ustrezen, finančni načrt je utemeljen in povezan s predvidenimi aktivnostmi, načrt doseganja kazalnikov je ustrezen glede na predviden terminski načrt in stroške.
10
20
– ocenjuje se skladnost organizacijskega in terminskega načrta glede na predvidene aktivnosti ter jasnost in utemeljenost finančnega načrta, ki je povezan s predvidenimi aktivnostmi ter ustreznost načrtovanja doseganja kazalnikov glede na
Organizacijski in terminski načrt predvidenih aktivnosti je delno ustrezen, finančni načrt je delno utemeljen in povezan s predvidenimi aktivnostmi, načrt doseganja kazalnikov je delno ustrezen glede na predviden terminski načrt in stroške.
5
10
predviden terminski načrt ter glede na predvidene stroške.
Organizacijski in terminski načrt predvidenih aktivnosti je neustrezen, finančni načrt je neutemeljen in ni povezan s predvidenimi aktivnostmi, načrt doseganja kazalnikov ni ustrezen glede na predviden terminski načrt in stroške.
(Prijavnica točka 2.5)
0
Največje možno število točk – SKUPAJ
140
Najvišje možno skupno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je sto štirideset točk iz vseh treh sklopov meril, pri čemer mora prijavitelj pri vsakem posameznem merilu znotraj prvega in tretjega sklopa doseči najmanj pet točk.
Na podlagi meril bosta izmed prijaviteljev, ki bodo izpolnjevali vse razpisne pogoje, izbrana dva prijavitelja, ki bosta dosegla največ točk. Izbrana prijavitelja bosta oba operacijo izvajala tako v vzhodni kot zahodni kohezijski regiji, pri čemer vzhodna regija vključuje: pomursko, podravsko, koroško, savinjsko, zasavsko, posavsko, jugovzhodno Slovenijo in primorsko-notranjsko statistično regijo; zahodna regija vključuje: osrednjeslovensko, gorenjsko, goriško in obalno-kraško statistično regijo.
V primeru, da bi po merilih za izbor dva ali več prijaviteljev doseglo enako število točk, bo izbran tisti prijavitelj, ki s prijavo doseže večje število točk pod sklopom meril »Reference in usposobljenost prijavitelja za izvedbo operacije«. Če dosegajo prijavitelji pod navedenim sklopom meril enako število točk, se izbere tisti, ki ima večje število točk pod sklopom meril »Vključevanje ključnih deležnikov «. Če dosegajo prijavitelji tudi pod navedenim sklopom meril enako število točk, se izbere tisti, ki ima večje število točk pod sklopom meril »Kakovost predlogov in zagotavljanje utemeljenosti finančnega načrta ter stroškov. V primeru, da je število še vedno enako, o izbiri odloči žreb. Podrobnejši opis postopka izvedbe žreba je naveden v 24. točki tega razpisa.
Če izbrani prijavitelj v roku, določenim s sklepom o izbiri, ne podpiše pogodbe o sofinanciranju, razpisna komisija predlaga ministru v izbor prijavitelja, ki izpolnjuje vse pogoje in je naslednji uvrščen na prednostnem vrstnem redu.
5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša največ 1.090.000,00 EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih programskih območjih in po posameznih proračunskih letih naslednja:
– za proračunsko leto 2016: 133.333,33 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 70.666,67 EUR, od tega:
– 56.533,34 EUR s PP: 160176 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 14.133,33 EUR s PP: 160177 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 62.666,66 EUR, od tega:
– 50.133,33 EUR PP:160178 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 12.533,33 EUR s PP: 160179 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2017: 290.000,00 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 153.700,00 EUR, od tega:
– 122.960,00 EUR s PP: 160176 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 30.740,00 EUR s PP: 160177 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 136.300,00 EUR, od tega:
– 109.040,00 EUR s PP:160178 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 27.260,00 18.800,00 EUR s PP: 160179 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2018: 200.000,00 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 106.000,00 EUR, od tega:
– 84.800,00 EUR s PP: 160176 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 21.200,00 EUR s PP: 160177 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 94.000,00 EUR, od tega:
– 75.200,00 EUR s PP:160178 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 18.800,00 EUR s PP: 160179 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2019: 200.000,00 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 106.000,00 EUR, od tega:
– 84.800,00 EUR s PP: 160176 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 21.200,00 EUR s PP: 160177 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 94.000,00 EUR, od tega:
– 75.200,00 EUR s PP:160178 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 18.800,00 EUR s PP: 160179 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2020: 200.000,00 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 106.000,00 EUR, od tega:
– 84.800,00 EUR s PP: 160176 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 21.200,00 EUR s PP: 160177 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 94.000,00 EUR, od tega:
– 75.200,00 EUR s PP:160178 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 18.800,00 EUR s PP: 160179 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2021: 66.666,67 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 35.333,33 EUR, od tega:
– 28.266,66 EUR s PP: 160176 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-udeležba (80,00 %) in
– 7.066,67 EUR s PP: 160177 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 31.333,34 EUR, od tega:
– 25.066,67 EUR s PP:160178 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 6.266,67 EUR s PP: 160179 Poklicno izobraževanje in usposabljanje-14-20-Z- slovenska udeležba(20,00 %).
Na razpisu bosta izbrana dva prijavitelja, kar pomeni, da je za posameznega upravičenca na razpolago največ 545.000,00 EUR.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva, se šteje, da odstopa od vloge.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
6. Shema in stopnja intenzivnosti ali najvišja dovoljena višina sofinanciranja v skladu s shemo državnih pomoči ali pomoči de minimis: ni relevantno.
7. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške (datum opravljene storitve oziroma dobavljenega blaga), nastale od objave javnega razpisa do dne 30. 6. 2021.
Obdobje upravičenosti izdatkov (datum plačila računov oziroma verodostojnih knjigovodskih listin) je od objave javnega razpisa do dne 31. 8. 2021.
Obdobje upravičenosti lahko ministrstvo podaljša zaradi posebej utemeljenih, objektivnih razlogov in na podlagi soglasja organa upravljanja.
8. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
Javni razpis obsega naslednje dokumente:
– besedilo: Javni razpis za izbor operacij »Usposabljanje mentorjev za izvajanje praktičnega usposabljanja z delom po izobraževalnih programih za pridobitev izobrazbe v letih 2016-2021
– razpisna dokumentacija: dostopna na spletni strani ministrstva: http://www.mizs.gov.si/
Vloga se šteje kot formalno popolna, če je do določenega roka prispela ustrezno opremljena in vsebuje popolno izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ter dokazila, navedena pod točko 6 v Navodilih za prijavo na javni razpis. Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati.
9. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 80,00 %
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 20,00 %.
10. Delež prispevka EU: delež prispevka EU je 80,00 %.
11. Upravičeni stroški in način financiranja
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in zakonodaje s področja javnih financ se financiranje operacij izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške, izjeme so določene v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Upravičenec bo prejel sredstva sofinanciranja na osnovi pravilno izdanih in popolnih zahtevkov za izplačila za upravičene stroške izvajanja operacije, ki so nastali in bili plačani v preteklem (in upravičenem) obdobju.
11. 1 Vrste upravičenih stroškov v okviru izvajanja operacije:
Upravičen stroški predmetnega javnega razpisa so:
– Stroški prijavitelja v zvezi z upravljanjem
– Standardni strošek na enoto za izvajanje (strošek za izvedbo programa na udeleženca)
11.1.1 Stroški prijavitelja v zvezi z upravljanjem
Upravičeni stroški:
– stroški plač in druga povračila stroškov dela zaposlenih na operaciji ter prispevki delodajalcev za socialno varnost,
– stroški za službena potovanja,
– stroški informiranja in komuniciranja (stroški za izvedbo zaključne konference, stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih in drugi stroški kot npr. stroški organizacije in izvedbe konferenc, seminarjev, simpozijev; stroški izdelave in nadgradnje spletnih strani),
– stroški storitev zunanjih izvajalcev (pogodba o opravljanju storitev, podjemna pogodba, avtorska pogodba, študentsko delo),
– posredni stroški v pavšalnem znesku v višini 15 % neposrednih stroškov osebja.
DDV ni upravičen strošek.
Do povračila stroškov v zvezi z upravljanjem je upravičen zgolj prijavitelj.
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v razpisni dokumentaciji (tč. 14 Navodil za prijavo na javni razpis, tč. 3 in 4 Navodil Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–-2020 in tč. 2 veljavnih Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, dostopna na spletni strani http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
11.1.2 Standardni strošek na enoto za izvajanje (strošek za izvedbo programa na udeleženca)
Ministrstvo RS za izobraževanje, znanost in šport je sprejelo Metodologijo za določitev višine standardnega stroška na enoto v okviru javnega razpisa za izbor izvajalcev operacije: »Usposabljanje mentorjev za izvajanje praktičnega usposabljanja z delom po izobraževalnih programih za pridobitev izobrazbe v letih 2016–2021«, št. 5442-16/2016/12. Na podlagi te metodologije standardni strošek na enoto na operaciji predstavlja strošek za izvedbo programa na udeleženca. Ta zajema vse stroške, ki so potrebni za neposredno izvedbo usposabljanja mentorjev. Poleg stroška predavateljev so vključeni tudi stroški gradiva za usposabljanje (oblikovanje, priprava na tisk, tisk in dostava gradiv, ne vključuje pa stroška vsebinske priprave gradiva) in stroški potrdil o uspešno zaključenem usposabljanju. Vrednost standardnega stroška na enoto je 174,00 EUR za izvedbo programa na udeleženca.
Dokazilo o nastanku navedenega stroška je potrdilo udeleženca o uspešno opravljenem usposabljanju z obvezno navedbo statistične regije/kraja usposabljanja, lista prisotnosti s podpisi udeležencev in obrazec obračun stroška na enoto. Upravičenci bodo strošek uveljavljali na podlagi izstavljenega zahtevka za izplačilo s prilogami in sicer ločeno za usposabljanja izvedena v zahodni in vzhodni kohezijski regiji.
Strošek na enoto se uveljavlja za izvajalce usposabljanj. Do povračila navedenega stroška so upravičeni vsi partnerji v konzorciju (vključno s prijaviteljem), ki bodo usposabljanja izvajali.
Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju podrobneje dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v vlogi na javni razpis.
12. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje
Upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu ali pogoji iz Navodil Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020.
13. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU in navodili organa upravljanja
Upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 115. in 116. člen Uredbe 1303/2013/EU in veljavna Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi privolitev v vključitev na seznam operacij, ki bo javno objavljen.
14. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji in spremljanja ter evidentiranja operacije
Upravičenec bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in nacionalno zakonodajo.
V skladu s 140. členom Uredbe 1303/2013/EU bo moral upravičenec zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo končne izdatke končane operacije. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo upravičenec po končani operaciji pisno obveščen s strani ministrstva.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi za vse transakcije v zvezi z operacijo in za vsako operacijo posebej, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. Navedeno ne velja za poenostavljene oblike nepovratnih sredstev (stroški za izvedbo programa na udeleženca) in vračljive podpore, za katere pa bo upravičenec dolžan voditi in spremljati prejeta sredstva za operacijo.
15. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva kot posredniškega organa, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, ministrstvo pa lahko opravi tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
Kolikor se bo v okviru kateregakoli preverjanja s strani nadzornih organov ugotovila nepravilnost pri izvajanju operacije, bodo nadzorni organi skladno z veljavnimi Navodili organa upravljanja za izvajanje upravljalnih preverjanj po 125. členu Uredbe 1303/2013/EU za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila) in Smernicami za določanje finančnih popravkov pri izdatkih, financiranih s strani Unije v okviru deljenega upravljanja, ki jih izvede Komisija zaradi neskladnosti s pravili o javnih naročilih (dostopne na http://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docoffic/cocof/2013/cocof_13_9527 _annexe_sl.pdf), Smernicami o načelih, merilih in okvirnih lestvicah, ki se morajo uporabljati v zvezi s finančnimi popravki, ki jih komisija izvede v skladu s členoma 99 in 100 Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 oziroma drugimi akti, ki so podlaga za določanje finančnega popravka, določili ustrezne finančne popravke – znižanje sofinanciranja upravičenih stroškov in izdatkov, upravičenec pa bo dolžan neupravičeno izplačana sredstva vrniti.
16. Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja v skladu s 7. in 8. členom Uredbe 1303/2013/EU
Upravičenec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti moških in žensk ter preprečiti vsakršno diskriminacijo, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 7. in 8. členom Uredbe 1304/2013/EU.
Upravičenec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske Unije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe 1303/2013/EU.
17. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU.
18. Zahteve glede spremljanja neto prihodkov operacije
Upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati neto prihodke operacije skladno s 65. členom Uredbe 1303/2013/EU. Prihodke je potrebno evidentirati in spremljati na posebnem stroškovnem mestu ali ustrezni računovodski kodi, zaradi česar bo možen ločen izpis iz računovodskih evidenc. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili neto prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
Prihodke, ki nastajajo tekom izvajanja operacije, pa je potrebno upoštevati že pri zahtevku za izplačilo, saj se ustvarjeni neto prihodki odbijejo od zahtevanega zneska. Poračun se izvede najkasneje ob predložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo. O neto prihodkih, ki nastajajo med izvajanjem operacije, je upravičenec dolžan poročati sproti, med izvajanjem operacije.
19. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. členom ter Prilogo I Uredbe 1304/2013/EU dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije, vključno s podatki po anonimnem vprašalniku.
Kazalniki (vključno s podatki po anonimnem vprašalniku), ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja operacije, so natančneje opredeljeni v razpisni dokumentaciji (tč. 19 Navodil za prijavo na javni razpis).
20. Omejitve glede sprememb operacije v skladu z 71. členom Uredbe 1303/2013/EU: ni relevantno.
21. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: kolikor se ugotovi, da upravičenec ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
22. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili oziroma bi lahko bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira oziroma so bila odobrena, ni dovoljeno. Kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
23. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev
Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 13. 7. 2016 do 12. ure. »Vloga mora biti v celoti v enem pisnem izvodu skupaj z vsemi obrazci in v enem elektronskem izvodu na CD-ju ali USB ključku, v zaprti ovojnici, opremljena z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na Javni razpis »Usposabljanje mentorjev za izvajanje praktičnega usposabljanja z delom po izobraževalnih programih za pridobitev izobrazbe v letih 2016–2021«, ki je del razpisne dokumentacije, z navedbo polnega naziva in naslova pošiljatelja. V primeru neskladnosti podatkov v tiskani in elektronski obliki se šteje, da je za presojo pomembna tiskana oblika.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo na zadnji dan roka oddane priporočeno na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana ali oddane v vložišče ministrstva na zadnji dan roka do 12. ure.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
24. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora
Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister za izobraževanje, znanost in šport ali od njega pooblaščena oseba (v nadaljnjem besedilu: komisija).
Odpiranje prispelih vlog predvidoma ne bo javno in bo izvedeno v roku 8 dni od izteka roka za dostavo prijav, v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana.
Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Postopek in način izbora je podrobneje opredeljen v razpisni dokumentaciji v Navodilih za prijavo na javni razpis, točka 11.
V primeru, da bo o izbiri odločal žreb, mu lahko prisostvujejo tudi prijavitelji, o katerih se bo odločalo o pravici do sofinanciranja, in bodo o tem pisno obveščeni. Komisijo za izvedbo postopka javnega razpisa, ki nadzira žrebanje in osebo, ki vodi žrebanje, imenuje predsednik komisije izmed članov komisije. Žrebanje se opravi v prostorih ministrstva. Evidenčne številke prijav se izpiše na prepognjene listke, ki se jih zapre v škatlo. Oseba, ki vodi žrebanje, vleče listke iz škatle in javno pove izžrebano evidenčno številko vloge ter izžrebani listek takoj odda komisiji. O žrebanju se napravi zapisnik, ki ga podpišejo člani komisije, ki nadzirajo žrebanje, oseba, ki je vodila žrebanje in prijavitelji, če so prisotni.
Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Vzorec pogodbe in Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, sta sestavni del razpisne dokumentacije.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče, z objavo v Uradnem listu RS.
25. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministra oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo vlog.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih (30) dneh od prejema sklepa ministrstva o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije.
26. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, http://www.mizs.gov.si/si/javne_objave_in_razpisi/javni_razpisi/. Razpisno dokumentacijo lahko dvignete tudi osebno na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana, 3. nadstropje, Direktorat za srednje in višje šolstvo ter izobraževanje odraslih, pri Katji Telič skladno z vnaprejšnjim dogovorom. Za dodatne informacije lahko pokličete Katjo Telič na tel. 01/400-54-72 ali pišete na elektronski naslov: katja.telic@gov.si.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti