Uradni list

Številka 17
Uradni list RS, št. 17/2015 z dne 13. 3. 2015
Uradni list

Uradni list RS, št. 17/2015 z dne 13. 3. 2015

Kazalo

Št. 3502-84/2015 Ob-1620/15 , Stran 450
Št. 3502-84/2015 Ob-1620/15
Občina Izola – Comune di Isola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, ki jo zastopa župan mag. Igor Kolenc, (v nadaljevanju: Občina), na podlagi 29. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13 – ZDU-1G in 50/14), 48. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14) in Pravilnika o oddajanju nepremičnega premoženja v najem (Uradne objave št. 24/09, 13/11 in 4/12), objavlja
javno zbiranje ponudb
za oddajo nepremičnin v najem
I. Ime in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola Slovenija, matična številka: 5874190000, davčna številka: SI16510801, tel. 05/660-01-07, faks: 05/660-01-10, e-pošta: posta.oizola@izola.si, v nadaljevanju Občina. II. Predmet oddaje Predmet oddaje z javnim zbiranjem ponudb so: 1. Prodajno mesto na sprehajališču »Svetilnik« Del zemljišča s parcelno št. 7, k.o. Izola mesto: površina je namenjena postavitvi večnamenskega kioska (do 20 m2) in gostinskega vrta velikosti 30 m2, oboje za izvajanje gostinske dejavnosti. Prodajno mesto se odda v najem za obdobje petih let, in sicer od 1. 5. 2015 do 30. 4. 2020. Izklicna cena letne najemnine za prodajno mesto je 6.000 EUR. 2. Prodajno mesto na sprehajališču »Parenzana« Del zemljišča s parcelno št. 1823, k.o. Malija, v skupni izmeri do 50 m2, ki predstavlja javno površino ob sprehajalni poti, vključno s prodajnim kioskom, v izmeri 7 m2, z namenom prodaje izdelkov okoliških lokalnih pridelovalcev (oljčno olje, med, vino, zelišča …), dnevno svežih naravnih sokov in pijač, smoothijev ter drugih osvežilnih pijač in pakiranih sendvičev – eno prodajno mesto. Prodajno mesto se odda v najem za obdobje dveh let, in sicer od 1. 5. 2015 do 30. 4. 2017. Izklicna cena letne najemnine za prodajno mesto je 1.500 EUR. III. Pogoji najema Najemnina za najem posameznega prodajnega mesta vključuje najem javne površine. Vse ostalo, kot so senčniki, dodatne mize, stoli, dodatna streha nad glavo in dodatni animacijski program je v domeni posameznega najemnika in ne Občine Izola. Za kakršno koli spremembo ali dodatne konstrukcije ob prodajnem mestu in organizacijo animacijskega programa, mora najemnik pridobiti predhodno soglasje Občine Izola. Izklicna cena v razpisnem postopku je bila določena izkustveno, na podlagi 19. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11,42/12 in 24/13). V skladu z 2. točko 44. člena Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – UPB3 in 18/11), DDV ni obračunan. Ponudnik mora v odprtem razpisnem roku vplačati varščino v višini 10% izklicne najemnine na naslov: Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, Banka Slovenije podračun št: 01240-0100006381, s pripisom »vplačilo varščine, sklic 3502-84/2015«. Izbranemu ponudniku se bo varščina poračunala z najemnino, ostalim pa bo vrnjena v 30 dneh po opravljeni izbiri. Najemnina za prodajno mesto se poravna v 8 oziroma 30 dneh po izstavitvi računa na transakcijski račun Občine Izola št. 01240-0100006381, ki se vodi pri Banki Slovenije. Plačilo najemnine v določenem roku, je bistvena sestavina najemne pogodbe, če najemnik ne poravna najemnine v določenem roku, se šteje pogodba za razdrto. Najemnik bo stroške, ki jih obračuna Občina (elektrika, voda in najem gradbenih omaric) plačeval na podlagi izdane fakture. Območje, ki je predmet oddaje, ni posebej varovano ali kako drugače zaščiteno, zaradi česar Občina ne odgovarja za nobeno morebitno škodo, nastalo na premoženju najemnika. Zemljišča, ki ga je pridobil v najem po tem razpisu, najemnik ne sme oddajati v podnajem. Najemnika bremenijo vsi stroški pridobivanja ustreznih dovoljenj za obratovanje in poslovanje ter vse davčne dajatve. Izbrani ponudnik nosi vse obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, stroške uporabe stavbnega zemljišča, stroške zavarovanj in druge stroške, za katere se stranki dogovorita s pogodbo. Zavarovalne police, ki jih sklepa najemnik, se morajo vinkulirati v korist Občine. Nakup dodatne opreme in materiala, ki so namenjeni izvajanju same dejavnosti oziroma uporabi prostorov s strani najemnika so strošek najemnika in v nobenem primeru ne bremenijo Občine. Najemnik je dolžan sam pridobiti vsa ustrezna soglasja in dovoljenja za opravljanje dejavnosti. Najemnika se opozarja, da predstavljajo nepremičnine in oprema, ki so predmet najema javno dobro, na katerem pridobi najemnik posebno pravico njegove uporabe, ki pa ne sme prekomerno omejevati splošne uporabe ostalih. Območje, ki je predmet oddaje, ni posebej varovano ali kako drugače zaščiteno, zaradi česar Občina ne odgovarja za nobeno morebitno škodo, nastalo na premoženju najemnika. Prodajnega mesta, ki ga je izbrani ponudnik pridobil v najem po tem razpisu, ne sme oddajati v podnajem. Nepremičnine se najemajo po načelu videno – najeto. IV. Posebni pogoji – točka 1 Posebni pogoji za prodajno mesto pod točko 1; – izbrani najemnik si mora na lastne stroške priskrbeti ustrezen objekt (večnamenski kiosk) za izvajanje gostinske dejavnosti, – izbrani najemnik si mora na lastne stroške pridobiti vsa ustrezna soglasja in dovoljenja za morebitno postavitev objekta (večnamenski kiosk). Na javni razpis se lahko prijavijo vse fizične osebe in pravne osebe, ki imajo registrirano gostinsko dejavnost z naslednjo prodajno ali storitveno ponudbo: – raznovrstni topli in hladni napitki, kave, sladoledi, frapeji, brioši, sadni sokovi, itd., – distribucija turističnega in informacijskega materiala, – dostop do WI-FI omrežja. V. Vsebina ponudbe Na javni razpis se lahko prijavijo vse fizične osebe in pravne osebe, ki so registrirane za opravljanje dejavnosti. Da se bo ponudba štela za popolno in jo bo komisija obravnavala, mora biti ponudba v vsebini oziroma obliki in s prilogami, kot sledi: – izpolnjen obrazec prijava z jasnim opisom ponudbe glede na merila ocenjevanja, – fotokopijo odločbe o vpisu v register oziroma izpisek iz sodnega registra, obrtno dovoljenje oziroma priglasitveni list, ki ni starejši od 8 dni glede na datum oddaje ponudbe, – potrdilo Davčnega urada RS o poravnanih davkih in prispevkih, ki ni starejše od 8 dni glede na datum oddaje ponudbe, – izjava o poravnanih obveznostih do Občine Izola, vključujoč obveznosti iz naslova do posrednih proračunskih uporabnikov, obveznosti iz naslova najemnih pogodb za poslovne prostore in stanovanja v lasti Občine Izola ter obveznosti iz naslova nadomestil za stavbno zemljišče, – izjavo o sprejemanju razpisnih pogojev, – podpisan vzorec pogodbe, – opis prodajnega programa oziroma dejavnosti, ki se bo izvajala na prodajnem mestu, – dokazilo o vplačani varščini v višini 10% izhodiščne najemnine, na naslov: Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, Banka Slovenije podračun št: 01240-0100006381. Prijavitelji morajo izpolniti vse pogoje, določene v javnem razpisu in razpisni dokumentaciji. Izbrani najemnik si mora pred začetkom obratovanja zagotoviti vsa potrebna dovoljenja za zakonito obratovanje. Pri prijavi na razpis mora ponudnik pri točki 1 predložiti tudi: – opis programske ponudbe, – načrt ureditve gostinskega vrta v merilu 1:200 ali 1:100, ki mora vsebovati: tloris gostinskega vrta, – načrt razporeditve gostinske in druge opreme, celoten opis predvidene opreme gostinskega vrta s slikovnim gradivom o gostinski opremi, senčnikih in drugih elementih gostinskega vrta, – obratovalni čas (dnevni, tedenski, sobote, nedelje, prazniki, ob prireditvah) in obratovanje izven sezone, – predvideno število natakarjev in drugih delavcev, njihova ustrezna strokovna usposobljenost, znanje tujih jezikov ter opis enotnih delovnih oblačil natakarjev, – opis ponudbe, iz katere bo razvidno upoštevanje posebnih pogojev tega razpisa. VI. Oddaja ponudbe Prijava na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del tega razpisa. Ponudba mora biti izdelana v slovenskem jeziku, vsebovati mora izpolnjen obrazec prijave z vsemi zahtevanimi podatki in dokazili. Predlagatelji morajo ponudbo oddati po pošti kot priporočeno pošiljko najpozneje do 3. 4. 2015 (datum poštnega žiga) na naslov Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, ali osebno, v sprejemno pisarno Občine Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola. Ponudbe morajo biti v zaprti ovojnici z oznako »Javno zbiranje ponudb – Nepremičnine v najem – Svetilnik in Parenzana 2015 – Ne odpiraj«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov ponudnika. Nepravočasne in nepravilno označene ponudbe bodo izločene in po končanem postopku odpiranja ponudb neodprte vrnjene ponudniku. Ponudbe, ki bodo nižje od ponudbene cene, ali bodo prispele po preteku razpisnega roka, ali pa bodo v nasprotju s pogoji razpisa ter ponudbe, za katere ne bo vplačana varščina, ne bodo upoštevane. Ravno tako ne bodo upoštevane prijave ponudnikov, ki imajo do Občine Izola neporavnane obveznosti. Ponudbe morajo biti veljavne do vključno 30 dni od dneva zaključka razpisnega roka. VII. Odpiranje ponudb Odpiranje ponudb bo javno. Prispele prijave bo obravnavala Komisija za oddajo nepremičnega premoženja v najem, imenovana s sklepom župana št. 011-4/2011. Javno odpiranje ponudb se bo opravilo dne 8. 4. 2014 od 15.30 dalje, v sejni sobi – pritličje Občine Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola. Na odpiranju ponudb bo komisija ugotavljala popolnost ponudb glede na zahtevana dokazila. Nepravočasnih ponudb, ponudb pod izklicno ceno, prijav ponudnikov, ki imajo do Občine Izola neporavnane obveznosti ter ponudb, ki ne vsebujejo bistvenih elementov ponudbe (obrazec ponudbe, izjave ponudnika, parafirana pogodba, opis programa oziroma dejavnosti, ki naj bi se na prodajnem mestu izvajal, plačana varščina), komisija ne bo upoštevala. Ponudniki, ki ne bodo oddali popolnih ponudb, bodo pozvani k dopolnitvi, če ponudba vsebuje vse bistvene elemente ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo (dokazila o pravnem statusu ponudnika, potrdilo Davčnega urada RS o poravnanih davkih in prispevkih). Rok za dopolnitev take ponudbe je 5 dni od dneva prejema poziva za dopolnitev. Če pozvani ponudnik svoje ponudbe ne bo dopolnil v postavljenem roku, komisija te ponudbe v nadaljevanju postopka ne bo upoštevala ter bo vlogo zavrgla kot nepopolno. VIII. Merila za ocenitev ponudb Merili točkovanja za sestavo prednostnega seznama prijaviteljev sta: – kvaliteta in zanimivost prodajnega programa oziroma ponudbe na posameznem prodajnem mestu, – višina ponujene najemnine. Prodajno mesto se odda prijavitelju z največjim številom zbranih točk. Izbranih je toliko prijaviteljev, kolikor je na razpolago posameznih prodajnih mest. V primeru, da dva ali več prijaviteljev doseže isto število točk, se bodo z njimi opravila pogajanja. Merila za izbor so podrobneje opredeljena v razpisni dokumentaciji. IX. Postopek po odpiranju ponudb Pristojni urad občinske uprave po prejemu zapisnika komisije izda sklepe o izboru najemnikov, ki jih vroči vsem ponudnikom. Ponudniki bodo s sklepom o izbiri obveščeni najkasneje v roku pet dni po izdelavi prednostnega seznama. Na podlagi sklepa o izbiri bo dolžan izbrani ponudnik v roku 15 dni od dneva poziva skleniti najemno pogodbo. Če izbrani ponudnik ne sklene pogodbe v navedenem roku se šteje, da je odstopil od namere za sklenitev pravnega posla in se vplačana varščina zadrži, Občina pa lahko k podpisu pogodbe pozove naslednjega najugodnejšega ponudnika. X. Drugi pogoji javnega razpisa Občina si pridržuje pravico, da, ne glede na ostala določila javnega razpisa, brez katerih koli posledic zase in/ali za kogarkoli v okviru katerega pooblastil nastopajo: – kadarkoli ustavi in zaključi postopek po Javnem razpisu, – kot najugodnejšega ponudnika po Javnem razpisu ne izbere nobenega od ponudnikov (vključno ne: tistega, ki je ponudil najvišjo najemnino za nepremičnine oziroma tistega, ki je dosegel najvišje število točk pri izpolnjevanju meril za najugodnejšega ponudnika), – po prejemu ponudb z izbranimi ponudniki izvede dodatna pogajanja, – kadarkoli popravi in/ali dopolni predlog najemne pogodbe v prilogi javnega razpisa in posledično ta popravljen/ali dopolnjen predlog najemne pogodbe postane priloga javnega razpisa, namesto prejšnjega, – na lokaciji ne izbere nobenega od ponudnikov in kadarkoli lahko ustavi postopek oddaje nepremičnin in sklenitev pravnega posla, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov (varščina). Vsak ponudnik vlaga ponudbo po javnem razpisu izključno na lastno tveganje in na lastne stroške. Vsak ponudnik lahko predloži le eno ponudbo za najem posamezne nepremičnine. V primeru, če bi en ponudnik predložil več ponudb za najem posamezne nepremičnine, Komisija ne bo upoštevala nobene. Če v postopku javnega zbiranja ponudb ni bila dosežena vsaj izklicna cena posameznega prodajnega mesta, je javno zbiranje ponudb neuspešno. O neuspelem javnem zbiranju ponudb se obvesti ponudnike v osmih dneh od obravnavanja prispelih ponudb. XI. Razpisna dokumentacija Razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka roka za oddajo ponudb dosegljiva na spletni strani Občine Izola, www.izola.si, zainteresirani ponudniki pa jo lahko v času uradnih ur prevzamejo tudi v sprejemni pisarni Občine Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola. Razpisna dokumentacija je brezplačna. Nepremičnine, ki so predmet oddaje si je mogoče ogledati po predhodnem dogovoru. Dodatne informacije v zvezi z razpisom dobijo zainteresirani v času uradnih ur po tel. 05/660-02-99, ali po el. pošti na: katja.rakar@izola.si.
Občina Izola

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti