Uradni list

Številka 25
Uradni list RS, št. 25/2015 z dne 13. 4. 2015
Uradni list

Uradni list RS, št. 25/2015 z dne 13. 4. 2015

Kazalo

1094. Pravilnik o dodeljevanju sredstev za prireditve in druge aktivnosti, ki pospešujejo kulturni, športni in turistični razvoj ter promocijo Občine Kobarid, stran 2937.

Na podlagi 25. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 – uradno prečiščeno besedilo, 56/08, 4/10, 20/11, 100/11 – odl. US in 111/13), 3. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98, 97/01 – ZSDP, 110/02 – ZGO-1 in 15/03 – ZOPA), 20. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 2/04 in 57/12) in 18. člena Statuta Občine Kobarid (Uradni list RS, št. 51/09 in 38/10) je Občinski svet Občine Kobarid na 4. redni seji dne 31. 3. 2015 sprejel
P R A V I L N I K
o dodeljevanju sredstev za prireditve in druge aktivnosti, ki pospešujejo kulturni, športni in turistični razvoj ter promocijo Občine Kobarid
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom se določajo namen, upravičenci, postopek, pogoji in merila za vrednotenje in razdelitev sredstev ter medsebojne pravice in obveznosti med Občino Kobarid (v nadaljevanju: občina) in prejemnikom sredstev, namenjenih za sofinanciranje prireditev in drugih aktivnosti, ki pospešujejo kulturni, športni in turistični razvoj ter promocijo Občine Kobarid (v nadaljevanju: aktivnosti).
2. člen
(1) Predmet sofinanciranja so aktivnosti, ki se izvajajo kot zaključeni enkratni dogodki, namenjeni širši javnosti, na katerih sodelujejo različni kulturni, športni in turistični akterji ter z njimi pospešujejo kulturne, športne in turistične programe ter promocijo občine. Mednje spada organizacija in izvedba:
– kulturnih aktivnosti (koncerti, predstave, razstave, proslave, okrogle mize, delavnice in druge prireditve, ki prispevajo k obogatitvi kulturnih dejavnosti na lokalni in širši ravni),
– športno-rekreativnih aktivnosti,
– aktivnosti, ki pospešujejo turistični razvoj in promocijo občine na lokalni in širši ravni (festivali, sejmi, karnevali, delavnice …).
(2) Namen sofinanciranja aktivnosti je krepitev druženja, socialnih stikov, medgeneracijskega sodelovanja, športnega udejstvovanja, promocije ter ohranjanja kulturne identitete na območju občine.
3. člen
Prijavitelj za posamezno aktivnost je lahko le eden izmed organizatorjev, ki za isto aktivnost lahko pridobi sredstva samo iz enega proračunskega vira občine.
II. UPRAVIČENCI
4. člen
(1) Upravičenci, ki lahko pridobijo sredstva za sofinanciranje aktivnosti po tem pravilniku, so:
– pravne osebe (krajevne skupnosti, društva, zavodi in njim sorodne neprofitne institucije, gospodarske družbe, fizične osebe z registrirano dejavnostjo) s sedežem v Občini Kobarid,
– pravne osebe iz prejšnje alineje s sedežem izven Občine Kobarid, če aktivnost izvedejo na območju Občine Kobarid,
(2) Upravičenci iz prejšnjega odstavka morajo izkazati najmanj enoletno delovanje.
5. člen
Upravičenci, ki prejmejo sredstva iz občinskega proračuna so dolžni v svojih promocijskih gradivih navesti, da je aktivnost sofinancirala občina in aktivnost uvrstiti v občinski koledar dogodkov.
III. JAVNI RAZPIS IN NAČIN SOFINANCIRANJA
6. člen
(1) Višina sredstev za sofinanciranje aktivnosti se določi v proračunu občine. Sredstva se dodeljujejo od začetka veljavnosti odloka o proračunu občine za posamezno leto, na podlagi javnega razpisa, ki se objavi na spletnih straneh občine in na krajevno običajen način.
(2) Kolikor v proračunu občine ni zagotovljenih sredstev za sofinanciranje aktivnosti, se javni razpis ne izvede.
7. člen
(1) Sofinanciranje aktivnosti, izvedenih od 11. novembra preteklega leta do 10. novembra tekočega leta, se izvede po njihovi realizaciji, če upravičenci najkasneje do 20. novembra tekočega leta z ustreznimi dokazili dokažejo nastanek finančnih obveznosti in izvedbo aktivnosti.
(2) Odobrena sredstva se upravičencu nakažejo na podlagi popolnega zahtevka, ki so mu priložena vsebinsko in finančno poročilo ter ustrezna dokazila (račune in potrdila o plačilu) o izvedbi aktivnosti. Upravičencu se sredstva nakažejo v 30 dneh po prejemu popolnega zahtevka.
8. člen
Upravičenci lahko pridobijo sredstva le na podlagi popolne vloge za prijavo na javni razpis in za največ dve aktivnosti.
9. člen
Javni razpis za dodelitev sredstev mora vsebovati:
– podatke o naročniku,
– pravno podlago za izvedbo javnega razpisa,
– predmet javnega razpisa,
– opredelitev upravičencev, ki se lahko prijavijo na razpis,
– višino razpoložljivih finančnih sredstev,
– upravičeni stroški aktivnosti,
– pogoje in točkovno ovrednotena merila, ki jih morajo izpolnjevati prijavitelji,
– navedbo dokumentacije, ki jo morajo prijavitelji priložiti k prijavi,
– rok in način vložitve vloge ter naslov, na katerega se vloge vložijo,
– predvideni rok, v katerem bodo znani rezultati javnega razpisa.
10. člen
(1) Med upravičene stroške aktivnosti sodijo:
– stroški materiala in storitev, nastali z izvedbo aktivnosti,
– stroški zunanjih izvajalcev, nastali z izvedbo aktivnosti,
– stroški informiranja in promocije aktivnosti.
(2) Sredstva na podlagi tega pravilnika niso namenjena za sofinanciranje:
– redne dejavnosti,
– investicij in
– blaga za nadaljnjo prodajo.
11. člen
Postopek javnega razpisa vodi petčlanska strokovna komisija, ki jo imenuje župan. Sestavljena je iz dveh članov odbora (član Odbora za negospodarstvo in javne službe družbene dejavnosti in član Odbora za turizem in šport) in treh članov občinske uprave (področje kulture, športa, turizma).
12. člen
Naloge strokovne komisije so:
– odpiranje in pregled na javni razpis prispelih vlog,
– ugotavljanje izpolnjevanja formalnih pogojev vlog in prijaviteljev,
– ocenjevanje in vrednotenje aktivnosti v skladu z merili iz tega pravilnika,
– sestava zapisnika o delu,
– priprava predloga razdelitve sredstev v roku 30 dni od dne, ko se je iztekel rok za prijavo na razpis.
13. člen
V primeru, da je katera od pravočasnih vlog nepopolna, komisija prijavitelja pozove k dopolnitvi vloge. Rok za dopolnitev vloge je pet dni od prejema poziva za dopolnitev vloge. Če vloga v navedenem roku ni dopolnjena, se kot nepopolna s sklepom zavrže.
14. člen
Sklep o razdelitvi sredstev sprejme občinska uprava občine. Na podlagi dokončnega sklepa o razdelitvi sredstev, župan z izbranimi upravičenci sklene pogodbo o sofinanciranju, s katero se uredijo vsa medsebojna razmerja v zvezi z zagotavljanjem in koriščenjem občinskih sredstev.
15. člen
(1) Obvezne sestavine pogodbe so:
– navedba pogodbenih strank,
– navedba sofinancirane aktivnosti,
– višina dodeljenih sredstev,
– obdobje, v katerem morajo biti dodeljena sredstva porabljena,
– določilo o sankcijah v primeru nenamenske porabe sredstev,
– druga določila, pomembna za izvedbo sofinanciranja aktivnosti.
(2) Če izbrani upravičenec pogodbe ne podpiše ali je občinski upravi ne vrne v roku 15 dni od izdaje pisnega poziva za podpis, se šteje, da je odstopil od zahteve po sofinanciranju.
IV. MERILA
16. člen
(1) Merila za vrednotenje aktivnosti so ovrednotena s točkami in so izhodišče za sofinanciranje:
+-------+--------------------------------------------+----------+
|Zap    |                   Merila                   |   Število|
|št.    |                                            |      točk|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|1.     |Aktivnost je tradicionalna in traja         |          |
|       |zaporedoma neprekinjeno:                    |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |a) do 4 let                                 |         5|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |b) do 8 let                                 |        10|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |c) več kot 8 let                            |        15|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|2.     |Trajanje posamezne aktivnosti:              |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |a) poldnevna ali manj                       |         5|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |b) celodnevna                               |        10|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |c) večdnevna                                |        15|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|3.     |Raven aktivnosti:                           |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |a) krajevna raven                           |         5|
|       |Organizacija, sodelovanje in izvedba        |          |
|       |aktivnosti različnih akterjev na krajevni   |          |
|       |ravni.                                      |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |b) občinska raven                           |        10|
|       |Organizacija, sodelovanje in izvedba        |          |
|       |aktivnosti različnih akterjev na občinski   |          |
|       |ravni.                                      |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |c) medobčinska raven                        |        15|
|       |Organizacija, sodelovanje in izvedba        |          |
|       |aktivnosti različnih akterjev               |          |
|       |na medobčinski ravni.                       |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |d) državna raven                            |        20|
|       |Organizacija, sodelovanje in izvedba        |          |
|       |aktivnosti različnih akterjev na državni    |          |
|       |ravni.                                      |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |e) meddržavna raven                         |        25|
|       |Organizacija, sodelovanje in izvedba        |          |
|       |aktivnosti različnih akterjev               |          |
|       |na meddržavni ravni.                        |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|4.     |Obseg aktivnosti – raznolikost              |          |
|       |programa, aktivnosti za različne            |          |
|       |generacije in okuse, obogatitev             |          |
|       |dogajanja v občini in promocija občine:     |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |a) program aktivnosti je namenjen eni       |         5|
|       |ciljni skupini                              |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |b) program aktivnosti je namenjen širši     |        10|
|       |ciljni skupini – z eno glavno vsebino in    |          |
|       |dodatnimi programi                          |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |c) program aktivnosti je namenjen širši     |        15|
|       |ciljni skupini – z eno glavno vsebino,      |          |
|       |dodatnimi programi                          |          |
|       |in medgeneracijskim sodelovanjem            |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |d) program aktivnosti je namenjen širši     |        20|
|       |ciljni skupini – z eno glavno vsebino,      |          |
|       |dodatnimi programi                          |          |
|       |in medgeneracijskim sodelovanjem            |          |
|       |ter širšo promocijo občine                  |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |e) program aktivnosti je namenjen širši     |        25|
|       |ciljni skupini – z eno glavno vsebino,      |          |
|       |dodatnimi programi, medgeneracijskim        |          |
|       |sodelovanjem, širšo promocijo               |          |
|       |in turistični razvoj občine                 |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|5.     |Predvideno število obiskovalcev posamezne   |          |
|       |aktivnosti:                                 |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |a) do 100                                   |         5|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |b) do 200                                   |        10|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |c) do 300                                   |        15|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |d) nad 300                                  |        20|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|6.     |Delež zagotovljenih lastnih sredstev glede  |          |
|       |na celotne stroške izvedbe aktivnosti:      |          |
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |a) do 20%                                   |         5|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |b) do 40%                                   |        10|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |c) do 60%                                   |        15|
+-------+--------------------------------------------+----------+
|       |d) nad 60%                                  |        20|
+-------+--------------------------------------------+----------+
(2) Vrednost točke izračuna komisija vsako leto na podlagi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk ovrednotenih aktivnosti vseh izbranih upravičencev po naslednji formuli: vrednost točke = proračunska sredstva/vsota točk vseh prijavljenih aktivnosti.
(3) Za upravičenost do sofinanciranja je potrebno doseči najmanj 70 točk.
V. NADZOR NAD PORABO SREDSTEV
17. člen
(1) Upravičenci so dolžni izvajati aktivnosti v skladu s tem pravilnikom in določili pogodbe.
(2) Nadzor nad porabo dodeljenih sredstev spremlja občinska uprava.
18. člen
Če upravičenec dobljenih sredstev delno ali v celoti ne porabi namensko, ali če pri prijavi aktivnosti navaja neresnične podatke, občina prekine pogodbo in zahteva vrnitev namensko dodeljenih sredstev, skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi.
19. člen
Upravičenec iz prejšnjega člena, ne more kandidirati za sredstva iz občinskega proračuna na naslednjem javnem razpisu o dodeljevanju sredstev za prireditve in druge aktivnosti, ki pospešujejo kulturni, športni in turistični razvoj ter promocijo Občine Kobarid
VI. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
20. člen
Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sofinanciranju kulturnih aktivnosti v Občini Kobarid (Uradni list RS, št. 47/10 in 25/12).
21. člen
Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-5/15
Kobarid, dne 31. marca 2015
Župan
Občine Kobarid
Robert Kavčič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti