Uradni list

Številka 59
Uradni list RS, št. 59/2014 z dne 1. 8. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 59/2014 z dne 1. 8. 2014

Kazalo

Št. 354-81/2014-1 Ob-3105/14 , Stran 1773
Št. 354-81/2014-1 Ob-3105/14
Na podlagi Odloka o podelitvi koncesije za izvajanje gospodarske javne službe opravljanja pokopališke in pogrebne službe ter urejanja pokopališč (Uradni list RS, št. 20/14 z dne 21. 3. 2014), objavlja Občina Žužemberk
javni razpis
za podelitev koncesije za izvajanje gospodarske javne službe opravljanja pokopališke in pogrebne službe ter urejanja pokopališč
1. Koncedent: Občina Žužemberk, Grajski trg 33, 8360 Žužemberk. 2. Predmet koncesije: izvajanje gospodarske javne službe opravljanja pokopališke in pogrebne službe ter urejanja pokopališč. 3. Opis (potek) postopka Koncendent bo z izbranim ponudnikom (koncesionarjem), ki izpolnjuje razpisne pogoje in je glede na merilo najugodnejši ponudnik, sklenil koncesijsko pogodbo, katere predmet je opravljanje vseh storitev lokalne javne službe opravljanja pokopališke dejavnosti in se podeli za celotno območje Občine Žužemberk, na katerem je osem pokopališč, in sicer Žužemberk, Dvor, Sela pri Ajdovcu, Vrhovo, Šmihel, Veliko Lipje, Hinje in Žvirče. Koncesijsko razmerje nastane z dnem sklenitve koncesijske pogodbe in traja največ 10 let od začetka izvajanja koncesionirane dejavnosti. Koncesijska pogodba se lahko po njenem preteku podaljša pod pogoji veljavne zakonodaje. Koncesionar mora pričeti opravljati koncesionirano dejavnost v roku, določenem v koncesijski pogodbi, tj. najkasneje v 30 dneh po začetku veljavnosti koncesijske pogodbe. Če javni razpis ni uspešen, si koncendent pridržuje pravico, da postopek ponovi takoj po izteku razpisnega roka neuspelega razpisa. Javni razpis se ponovi, če s ponudnikom, ki je bil izbran za koncesionarja, v predpisanem roku ni bila sklenjena koncesijska pogodba. 4. Finančno zavarovanje resnosti ponudbe Originalna bančna garancija za resnost ponudbe, izdelana po Enotnih pravilih za garancije na poziv (EPGP), revizija iz leta 2010, izdana pri MTZ pod št. 758, v višini 1.000,00 EUR in z veljavnostjo 90 dni od roka za oddajo ponudbe. Bančna garancija mora vsebovati določilo iz katerega jasno izhaja, da za bančno garancijo veljajo Enotna pravila za garancije na poziv (EPGP), revizija iz leta 2010, izdane pri MTZ pod št. 758. 5. Pridobitev razpisne dokumentacije Razpisna dokumentacije je na voljo na internetnem naslovu: http://www.zuzemberk.si (rubrika »Javni razpisi«). Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno. 6. Dodatna pojasnila: 6.1 Kontaktni podatki za dodatna pojasnila med razpisom: Ponudniki lahko zastavljajo vprašanja preko elektronskega naslova, in sicer: ceste@zuzemberk.si. Naročnik se ne zavezuje, da bo odgovarjal na vprašanja, ki ne bodo zastavljena na zgornji način. 6.2 Rok za postavitev vprašanj: 4. 9. 2014 do 12. ure. Naročnik bo na vprašanja odgovoril najkasneje do 8. 9. 2014 do 16. ure in odgovore objavil na mestu, kjer se nahaja razpisna dokumentacija. 7. Veljavnost ponudbe, jezik, oblika, variante in opcije: 7.1 Rok veljavnosti ponudbe: 90 dni od roka za predložitev ponudbe, kar ponudniki potrdijo s podpisom obrazca P-2 »Prijava«. 7.2 Jezik ponudbe: ponudba mora biti pripravljena v slovenskem jeziku. 7.3 Oblika ponudbe: Ponudba mora biti predložena v pisni obliki. Ponudbena dokumentacija mora biti izpolnjena in natisnjena, natipkana ali napisana z neizbrisljivo pisavo. Za to označeni deli ponudbene dokumentacije morajo biti podpisani s strani zakonitega zastopnika ponudnika ali druge osebe, pooblaščene za sklepanje pogodb predvidene vrste, vrednosti in obsega. Ponudnik ponudbeno dokumentacijo zapre v eno zunanjo ovojnico (če je dokumentacija obsežna pa v več zunanjih ovojnic, ki jih oštevilči). Zaželeno je, da se obrazce in dokumente zloži v mapo in loči s pregradami zaradi lažjega pregleda ponudbe. 7.4 Stroški ponudbe: ponudnik nosi vse stroške, povezane s pripravo in predložitvijo ponudbe. 7.5 Variantne ponudbe in opcije: niso dovoljene. 7.6 Nastopanje s podizvajalci: Nastopanje s podizvajalci skladno z drugo alinejo a) točke prvega podstavka 4. člena Odloka o podelitvi koncesije za izvajanje gospodarske javne službe opravljanja pokopališke in pogrebne službe ter urejanja pokopališč (Uradni list RS, št. 20/14 z dne 21. 3. 2014) ni dopustno. 8. Predložitev ponudb: 8.1 Rok: 15. 9. 2014 do 10. ure. Vložišče: Občina Žužemberk, Grajski trg 33, 8360 Žužemberk. 8.2 Spremembe in umik ponudb Ponudniki lahko spremenijo ali umaknejo ponudbe s pisnim obvestilom, ki mora v vložišče prispeti pred pretekom roka za predložitev ponudb. V primeru umika bo ponudba neodprta vrnjena ponudniku. Ponudnikovo obvestilo o spremembi ali umiku ponudbe mora biti pripravljeno, zaprto, označeno in dostavljeno tako kot ponudba, namesto besede »Ponudba« pa mora biti na ovojnici (obrazec P-1) označeno »Sprememba« ali »Umik«. 8.3 Zaupni podatki v ponudbi Naročnik bo obravnaval kot zaupne tiste strani dokumentov v ponudbeni dokumentaciji, ki bodo imeli v desnem zgornjem kotu z velikimi črkami izpisano »Zaupno« oziroma »Poslovna skrivnost«, pod tem napisom pa bo podpis osebe, ki je podpisala ponudbo. Če naj bo zaupen samo določen podatek v dokumentu, mora biti zaupni del podčrtan z rdečo barvo, v isti vrstici ob desnem robu pa mora biti izpisano »Zaupno« oziroma »Poslovna skrivnost«. Naročnik ne odgovarja za zaupnost podatkov, ki ne bodo označeni, kot je navedeno zgoraj. Kot zaupni so lahko označeni samo podatki, ki niso javni skladno z zakonom, ki ureja podatke. 9. Javno odpiranje ponudb Čas: 15. 9. 2014, ob 10.30. Lokacija: Občina Žužemberk, Grajski trg 33, 8360 Žužemberk. Za aktivno sodelovanje na javnem odpiranju morajo predstavniki ponudnikov predložiti pisna pooblastila za zastopanje. 10. Preverjanje sposobnosti: za pridobitev koncesije morajo ponudniki izpolnjevati minimalne tehnične, kadrovske in druge pogoje, ki so navedeni v razpisni dokumentaciji, ki je na voljo na internetnem naslovu: http://www.zuzemberk.si (rubrika »Javni razpisi«). 11. Ocenjevanje ponudb Naročnik bo v primernem roku, ki ne bo daljši od 60 dni, izbral najugodnejšo ponudbo v skladu s spodaj navedenimi merili in o tem obvestil ponudnike, ki so oddali ponudbo. Merilo za izbiro: Najnižja skupna cena izvajanih storitev v EUR z DDV (razvidno iz obrazca P-4 »Predračun«, postavka »Skupaj v EUR z DDV«). 12. Po končanem postopku razpisa pripravi komisija, imenovana s strani župana Občine Žužemberk, predlog za izbor koncesionarja, ki ga posreduje Občinskemu svetu Občine Žužemberk, ki pred odločbo občinske uprave, s sklepom potrdi izbiro koncesionarja. Z izbranim koncesionarjem sklene koncesijsko pogodbo župan.
Občina Žužemberk

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti