Uradni list

Številka 94
Uradni list RS, št. 94/2014 z dne 24. 12. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 94/2014 z dne 24. 12. 2014

Kazalo

3871. Odlok o proračunu Občine Ajdovščina za leto 2015, stran 10585.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4 (14/13 popr.)) ter 16. člena Statuta Občine Ajdovščina (Uradni list RS, št. 44/12) je Občinski svet Občine Ajdovščina na 3. redni seji dne 18. 12. 2014 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Ajdovščina za leto 2015
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Ajdovščina za leto 2015 določa proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
+-----------------------------------------------+---------------+
|Skupina/podskupina kontov                      |  Proračun 2015|
+---------------------------------------------------------------+
|A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|I.    |SKUPAJ PRIHODKI                         |  17.213.056,87|
+------+----------------------------------------+---------------+
|70    |DAVČNI PRIHODKI                         |  12.164.132,51|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |700 davki na dohodek in dobiček         |  10.351.155,00|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |703 davki na premoženje                 |   1.473.730,51|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |704 domači davki na blago in storitve   |     339.247,00|
+------+----------------------------------------+---------------+
|71    |NEDAVČNI PRIHODKI                       |   2.419.134,30|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |710 udeležba na dobičku in dohodki      |   1.598.418,94|
|      |od premoženja                           |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |711 takse in pristojbine                |      12.320,00|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |712 denarne kazni                       |      13.000,00|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |713 prihodki od prodaje blaga           |      35.116,00|
|      |in storitev                             |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |714 drugi nedavčni prihodki             |     760.279,36|
+------+----------------------------------------+---------------+
|72    |KAPITALSKI PRIHODKI                     |     238.982,00|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |720 prihodki od prodaje osnovnih        |           0,00|
|      |sredstev                                |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |722 prihodki od prodaje zemljišč        |     238.982,00|
|      |in neopredmetenih osnovnih sredstev     |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|73    |PREJETE DONACIJE                        |           0,00|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |730 prejete donacije iz domačih virov   |           0,00|
+------+----------------------------------------+---------------+
|74    |TRANSFERNI PRIHODKI                     |   2.037.173,16|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |740 transferni prihodki iz drugih       |   2.037.173,16|
|      |javnofinančih institucij                |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |741 prejeta sredstva iz državnega       |           0,00|
|      |proračuna in proračuna EU               |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|78    |PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE      |     353.634,90|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |782 prejeta sredstva iz proračuna EU za |     199.999,90|
|      |strukturno politiko                     |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |787 prejeta sredstva iz drugih evropskih|     153.635,00|
|      |inštitucij                              |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|II.   |SKUPAJ ODHODKI                          |  21.961.074,44|
+------+----------------------------------------+---------------+
|40    |TEKOČI ODHODKI                          |   3.870.181,52|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |400 plače in drugi izdatki zaposlenim   |     900.106,50|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |401 prispevki delodajalcev za socialno  |     126.601,57|
|      |varnost                                 |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |402 izdatki za blago in storitve        |   2.605.899,42|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |403 plačila domačih obresti             |     134.400,00|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |409 sredstva, izločena v rezerve        |     103.174,03|
+------+----------------------------------------+---------------+
|41    |TEKOČI TRANSFERI                        |   6.820.690,56|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |410 subvencije                          |     261.808,15|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |411 transferi posameznikom              |   3.528.847,60|
|      |in gospodinjstvom                       |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |412 transferi neprofitnim organizacijam |     714.519,05|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |413 drugi tekoči domači transferi       |   2.315.515,76|
+------+----------------------------------------+---------------+
|42    |INVESTICIJSKI ODHODKI                   |  11.070.448,70|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |420 nakup in gradnja osnovnih sredstev  |  11.070.448,70|
+------+----------------------------------------+---------------+
|43    |INVESTICIJSKI TRANSFERI                 |     199.753,66|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |431 investicijski transferi fiz.        |      76.000,00|
|      |in prav. osebam, ki niso proračunski    |               |
|      |uporabniki                              |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |432 investicijski transferi proračunskim|     123.753,66|
|      |uporabnikom                             |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|III.  |PRORAČUNSKI PRESEŽEK – PRIMANJKLJAJ     |  –4.748.017,57|
+---------------------------------------------------------------+
|B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB                          |
+------+----------------------------------------+---------------+
|V.    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH  |           0,00|
|      |DELEŽEV                                 |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|44    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH  |     930.000,00|
|      |DELEŽEV                                 |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |441 povečanje kapitalskih deležev       |     930.000,00|
|      |in naložb                               |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|VI.   |PREJETA MINUS DANA POSOJILA             |               |
|      |IN SPREMEM. KAPITAL. DELEŽEV            |               |
+---------------------------------------------------------------+
|C. RAČUN FINANCIRANJA                                          |
+------+----------------------------------------+---------------+
|VII.  |ZADOLŽEVANJE                            |   2.495.722,41|
+------+----------------------------------------+---------------+
|50    |ZADOLŽEVANJE                            |   2.495.722,41|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |500 zadolževanje                        |   2.495.722,41|
+------+----------------------------------------+---------------+
|VIII. |ODPLAČILO DOLGA                         |     695.172,36|
+------+----------------------------------------+---------------+
|55    |ODPLAČILO DOLGA                         |     695.172,36|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |500 odplačilo domačega dolga            |     695.172,36|
+------+----------------------------------------+---------------+
|IX.   |POVEČANJE(ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA       |  –3.887.467,52|
|      |RAČUNIH                                 |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|X.    |NETO ZADOLŽEVANJE                       |           0,00|
+------+----------------------------------------+---------------+
|XI.   |NETO FINANCIRANJE                       |           0,00|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.  |   3.887.467,52|
|      |PRETEKLEGA LETA                         |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na konte in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ajdovščina.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – podkonta.
4. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem odstavku 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse
2. prihodki krajevnih skupnosti
3. sredstva okoljskih dajatev
4. prihodki prejeti iz državnega proračuna
5. sredstva komunalnega prispevka
6. najemnine za stanovanja
7. najemnina za poslovne prostore
8. najemnina za komunalno infrastrukturo.
5. člen
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, sprememba proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna za finančni načrt občinske uprave, župana, občinskega sveta, nadzornega odbora, Turistično informacijskega centra in Ajdovskih novic na predlog neposrednega uporabnika občinske uprave odloča župan, pri čemer se prerazporeditve lahko opravijo v okviru proračunskega uporabnika med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe in ne več kot 10 % obsega programa v sprejetem proračunu.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna za finančne načrte krajevnih skupnosti odloča na predlog neposrednega uporabnika krajevne skupnosti predsednik krajevne skupnosti. Prerazporejanje pravic porabe v finančnih načrtih krajevnih skupnosti iz investicijskih odhodkov na tekoče odhodke ni dovoljeno, prav tako ni dovoljeno prerazporejanje namenskih odhodkov za delovanje, financiranih iz transfernih prihodkov, med nameni, razen med odhodki, ki pomenijo operativne stroške (elektrika, voda, komunalne storitve, poraba kuriv in stroški ogrevanja, tekoče vzdrževanje objektov). Neporabljene transferne prihodke za tekočo porabo po stanju na dan 31. 12. krajevne skupnosti vrnejo v občinski proračun.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča svetu o veljavnem proračunu za leto 2015 in njegovi realizaciji.
6. člen
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
7. člen
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 % mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega leta v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 10.000,00 eur župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
9. člen
Krajevna skupnost lahko sklepa pravne posle samo s predhodnim soglasjem župana, razen pravnih poslov, povezanih s tekočim vzdrževanjem ter pravnih poslov v zvezi z investicijami v višini do 10.000 eur.
10. člen
Letni načrt razpolaganja nepremičnega premoženja v posamični vrednosti do 10.000 eur in letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja v posamični vrednosti do 20.000 eur, sprejme župan.
Župan lahko sklepa pravne posle, ki niso predvideni v načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem v primeru spremenjenih prostorskih potreb, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv. Skupna vrednot poslov lahko znaša 10 % skupne vrednosti načrtov.
Župan lahko sklepa pravne posle, ki niso predvideni v načrtu ravnanja z premičnim v posamični vrednosti do 10.000 eur.
Če so izpolnjeni pogoji iz zakona, ki ureja javne finance, lahko župan odpiše zapadlo terjatev do posameznega dolžnika v višini največ 2.000 eur.
Skupna višina vseh odpisanih zapadlih terjatev do vseh dolžnikov ne sme presegati 20.000 eur letno.
11. člen
Investicijske transferje društvom in ostalim osebam zasebnega prava za namene gradnje oziroma za večja investicijska vzdrževalna dela nepremičnin se lahko dodeli samo, če za vrednost transferja Občina Ajdovščina pridobi solastninsko pravico na nepremičnini, ki se jo gradi oziroma investicijsko vzdržuje.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
12. člen
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2015 lahko likvidnostno zadolži.
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb in odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2015 za investicije, predvidene v občinskem proračunu lahko zadolži do višine 2.495.722,41 evrov.
Javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina, morajo pred zadolžitvijo pridobiti soglasje ustanovitelja.
13. člen
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2015 zadolžijo do skupne višine 150.000 eur.
6. KONČNA DOLOČBA
14. Člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 4102-8/2014
Ajdovščina, dne 18. decembra 2014
Župan
Občine Ajdovščina
Tadej Beočanin l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti