Uradni list

Številka 47
Uradni list RS, št. 47/2013 z dne 31. 5. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 47/2013 z dne 31. 5. 2013

Kazalo

Št. 336/13 Ob-2728/13 , Stran 1733
Št. 336/13 Ob-2728/13
Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor, na podlagi 29. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12) in 35. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12 in 24/13), razpisuje
javno zbiranje ponudb
za oddajo poslovnih prostorov v najem
1. Upravljavec: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor. 2. Predmet oddaje v najem V najem se oddaja del prostorov objekta II-2: Vhodni paviljon v naslednjih izmerah: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! na Ljubljanski ulici 5, Maribor. Poslovni prostori se nahajajo na parceli ID znak: 659-209/0-0. Poslovni prostori so namenjeni opravljanju trgovinske dejavnosti z živili. Tloris poslovnih prostorov s popisom prostorov s površinami in razpisna dokumentacija sta objavljeni na spletni strani upravljavca, in sicer: http://www.ukc-mb.si. 3. Osnovni pogoji najema Poslovni prostor se oddaja za določen čas desetih let. Poslovni prostor se oddaja v najem kot zaključena celota in izključno za opravljanje dejavnosti trgovine z živili. Najemnik mora v prodajalni potrošnikom nuditi tudi določene vrste napitkov in živil (kavo, čaj, brezalkoholne pijače in druge tople napitke, pecivo, krofe, izdelke iz dopeke, sendviče, mini pizze in podobno), kot to dopušča določba četrtega odstavka 3. člena Zakona o trgovini (Uradni list RS, št. 24/08). Najemnik ne sme oddati poslovnega prostora v podnajem. Poslovni prostor se oddaja v najem v stanju v kakršnem je. Prostor je potreben obnove in investicijskih vlaganj, ki pa se najemniku po prenehanju najema ne povrnejo oziroma se povrnejo deloma, če so izpolnjeni pogoji, kot je to opredeljeno v vzorcu pogodbe. Upravljavec (najemodajalec) ocenjuje vrednost del obnove prostorov najmanj na vrednost 30.000,00 EUR (zamenjava oken, tlakov, keramike, strojnih instalacij, itd.). V prostoru ni nobenega inventarja. Najemnik mora zagotoviti pričetek obratovanja trgovine najkasneje v 100 dneh od podpisa najemne pogodbe. Najemnik odgovarja za pridobitev vseh soglasij, dovoljenj in podobnih dokumentov, ki so potrebni za izvajanje njegove poslovne dejavnosti v najetih in obnovljenih poslovnih prostorih. Najemnik je dolžan plačevati obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, stroške zavarovanj in druge morebitne stroške, opredeljene v vzorcu najemne pogodbe. Zavarovalne police, ki jih sklepa najemnik, morajo biti vinkulirane v korist UKC Maribor. 4. Izhodiščna najemnina Izhodiščna mesečna najemnina za poslovni prostor znaša 800,00 EUR. Ponudnik mora v ponudbi ponuditi mesečno najemnino najmanj v višini izhodiščne najemnine oziroma višjo. 5. Višina varščine V ponudbi je treba predložiti potrdilo o vplačani varščini, ki znaša 5.000,00 EUR. Varščino je treba plačati na podračun upravljavca, številka 01100-6030278185, odprtega pri UJP Slovenska Bistrica, sklic 00 1101, z navedbo namena nakazila: varščina za javno zbiranje ponudb – trgovina. Varščina se izbranemu ponudniku vračuna v najemnino oziroma v njen del, ostalim ponudnikom pa se vrne v roku 30 dni po opravljeni izbiri. V primeru, da izbrani ponudnik odstopi od ponudbe oziroma ne podpiše pogodbe, varščina zapade v korist upravljavca. 6. Ponudba Ponudniki morajo za popolnost ponudbe v ponudbi predložiti naslednje listine in dokumente: 1. Potrdilo o vplačani varščini v višini 5.000,00 EUR. 2. Obrazec ponudbe (OBR-1). 3. Izpolnjen, parafiran, žigosan in podpisan vzorec najemne pogodbe (OBR-2). 4. Dokazilo, da ponudnik lahko opravlja trgovinsko dejavnost z živili (izpis iz poslovnega registra in druga dovoljenja, če so potrebna). 5. Potrdilo pristojnega sodišča, da ponudnik ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku ali v postopku prisilnega prenehanja, oziroma, da zoper ponudnika niso bili podani predlogi za začetek prisilne poravnave, stečajni postopek ali prisilnega prenehanja in sodišče o teh predlogih še ni odločilo. Potrdilo ne sme biti starejše od 30 dni od datuma za predložitev ponudb. 6. Potrdilo od Davčne uprave RS, da ima ponudnik plačane davke in prispevke. Potrdilo ne sme biti starejše od 30 dni od datuma za predložitev ponudb. 7. BON-2, iz katerega mora biti razvidno, da transakcijski računi v preteklih šestih mesecih niso bili blokirani. Potrdilo ne sme biti starejše od 30 dni od datuma za predložitev ponudb. 8. Opis prodajnega asortimana, ki ga namerava ponudnik ponujati v najetih prostorih. Ponudba mora biti izdelana v slovenskem jeziku in na obrazcih, ki so sestavni del razpisne dokumentacije. Ponudbe z nižjo mesečno najemnino od izhodiščne ter nepravočasne in nepopolne ponudbe bodo izločene. Za popolnost ponudbe mora ponudnik v ponudbi predložiti in izpolniti vse listine in dokumente iz te točke ter izpolnjevati vse pogoje iz te točke in izpolnjevati vse ostale zahteve iz razpisne dokumentacije. 7. Merilo za izbor Upravljavec bo izbral ponudnika, ki bo oddal pravočasno in popolno ponudbo ter bo ponudil najvišjo mesečno najemnino. V primeru, da bosta dva ali več ponudnikov, ki so oddali pravočasne in popolne ponudbe, ponudila enako najvišjo mesečno najemnino, bo upravljavec med temi ponudniki opravil javno dražbo. Pri tem se za izklicno ceno določi cena, ki so jo v svojih ponudbah ponudili najugodnejši ponudniki. Upravljavec bo vse sodelujoče ponudnike o izboru najugodnejšega ponudnika pisno obvestil. 8. Način in rok plačila najemnine Najemnina se bo plačevala mesečno v naprej do petnajstega v mesecu. Plačilo najemnine v tem roku, je bistvena sestavina pravnega posla. Najemodajalec bo izstavil račun do petega v tekočem mesecu. Položena varščina se šteje v plačilo prve najemnine oziroma njenega dela. Najemnik bo poleg najemnine plačeval še obratovalne stroške in stroške rednega vzdrževanja notranjosti objekta. Obratovalni stroški obsegajo predvsem stroške ogrevanja, vodarine in kanalščine, elektrike in morebitne druge stroške, ki jih z uporabo povzroči najemnik. Stroške električne energije in stroške ogrevanja bo najemnik plačeval na osnovi dejanskih stroškov na podlagi odmere po števcu, stroški vodarine in kanalščine pa se obračunajo po pavšalu na osebo (1 m3 na zaposlenega na mesec). Na vsoto teh stroškov se bo najemniku zaračunal 10% pribitek za vse ostale stroške, ki jih je težko razmejiti (cestna razsvetljava, ureditev okolja, storitve zimske službe, itd.). 9. Rok in način predložitve ponudb Upoštevane bodo ponudbe, ki bodo, ne glede na način dostave, prispele na naslov: UKC Maribor, Oddelek za javna naročila, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor, do vključno 18. 6. 2013, do 11. ure. Ponudbe morajo biti oddane v zaprti ovojnici, z oznako na sprednji strani »Ne odpiraj – Ponudba za trgovino«, na zadnji strani pa točen naslov ponudnika. Pravočasna je tista ponudba, ki je predložena upravljavcu do roka iz prvega odstavka te točke. Ponudba, ki je oddana na pošto pred rokom za predložitev ponudb, a prispe k upravljavcu po poteku roka, ni pravočasna ponudba in bo neodprta vrnjena ponudniku z navedbo, da je prepozna. 10. Rok vezanosti ponudnikov na dano ponudbo: ponudbe morajo veljati do 18. 10. 2013. 11. Datum javnega odpiranja ponudb Javno odpiranje ponudb bo dne 18. 6. 2013 ob 13. uri, v mali sejni sobi v 16. etaži Kirurške stolpnice. Predstavniki ponudnikov se morajo na javnem odpiranju ponudb izkazati s pooblastilom odgovorne osebe, ta pa z osebnim dokumentom. Zapisnik o javnem odpiranju ponudb bo upravljavec poslal vsem ponudnikom po pošti. 12. Sklenitev pogodbe Upravljavec bo z izbranim najugodnejšim ponudnikom sklenil pogodbo o najemu za obdobje desetih let. Pogodbo mora najemnik podpisati najkasneje v 15 dneh po opravljeni izbiri. 13. Ustavitev postopka: upravljavec lahko kadarkoli do sklenitve pravnega posla ustavi postopek, pri čemer se ponudnikom povrne morebitno že vplačana varščina. 14. Dodatne informacije Zahtevo za dodatne informacije (lahko je posredovana anonimno) je potrebno nasloviti v pisni obliki na faks 02/331-15-33 ali na naslov UKC Maribor, Oddelek za javna naročila, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor. Upravljavec bo v primeru, da je potrebno podati dodatne informacije, te objavil na svoji spletni strani, na mestu, kjer je objavljena razpisna dokumentacija Ogled poslovnih prostorov je možen dne 11. 6. 2013, ob 11. uri. Zainteresirani ponudniki naj se ob navedeni uri zberejo pred vhodom v poslovne prostore (trgovino).
Univerzitetni klinični center Maribor

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti