Uradni list

Številka 1
Uradni list RS, št. 1/2013 z dne 4. 1. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 1/2013 z dne 4. 1. 2013

Kazalo

Ob-5328/12 , Stran 63
Ob-5328/12
Krajevna skupnost Nova vas na podlagi 20. in 22. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (ZSPDSLS) (Uradni list RS, št. 86/10) objavlja
javni razpis
za oddajo nepremičnine – poslovnega prostora v najem v Občini Piran, Krajevna skupnost Nova vas, z javnim zbiranjem ponudb (v nadaljevanju: Javni razpis)
Vsebina I. Povabilo k oddaji ponudbe II. Splošni pogoji najema III. Navodila za izdelavo ponudbe IV. Vsebina ponudbe V. Oddaja in odpiranje ponudb VI. Merila za izbiro in izbira najugodnejšega ponudnika VII. Obrazci za pripravo ponudbe(razpisna dokumentacija) I. Povabilo k oddaji ponudbe 1. Organizator javnega razpisa za zbiranje ponudb (v nadaljevanju javni razpis) Krajevna skupnost Nova vas, Nova Vas 50, 6333 Sečovlje, v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, s tem javnim razpisom vabi zainteresirane ponudnike k oddaji ponudbe za najem poslovnega prostora v skladu in pod pogoji kot to določa predmetni javni razpis. Javni razpis je objavljen na spletni strani, www.piran.si in v Uradnem listu RS. Zainteresirani potencialni ponudniki lahko prevzamejo dokumentacijo v okviru predmetnega javnega razpisa (v nadaljevanju: razpisna dokumentacija) na spletnih straneh Občine Piran, www.piran.si. 2. Povabilo za sodelovanje na javnem razpisu Vsak ponudnik, ki želi sodelovati na javnem razpisu, mora izpolnjevati vse pogoje za sodelovanje na javnem razpisu, kot jih določa javni razpis in predložiti ponudbo v vsebini in obliki, kot to določa javni razpis in je priloga javnega razpisa (v nadaljevanju: ponudba) ter ostale listine, ki jih predvideva javni razpis. Komisija za izbiro najugodnejšega ponudnika po javnem razpisu (v nadaljevanju: Komisija), ne bo upoštevala ponudb tistih ponudnikov, ki ne bodo izpolnili vseh pogojev za sodelovanje na javnem razpisu in/ali ne bodo predložili ponudbe v vsebini in obliki, kot to določa javni razpis ali bodo manjkale priloge k ponudbi. 3. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je javno zbiranje ponudb za najem poslovnega prostora na naslovu Nova vas 54, Nova vas, 6333 Sečovlje, z oznako ID 2634-2224/1-0, poslovni prostor, ki sestoji iz enotnega prostora, v izmeri cca 146,52 m2, oddaja se za gostilniško dejavnost. Izklicna mesečna najemnina znaša 614,00 EUR. Nepremično bo najemnik lahko prevzel v najem po izpolnitvi vseh pogojev za začetek veljavnosti najemne pogodbe – predvidoma v roku 30 dni po podpisu najemne pogodbe. 4. Vrsta pravnega posla Javni razpis je namenjen temu, da pride do oddaje nepremičnine v najem z javnim zbiranjem ponudb s ciljem sklenitve najemne pogodbe. 5. Čas trajanja najema Nepremičnina bo oddana v najem za določen čas 5 let z možnostjo podaljšanja, kolikor najemnik redno izpolnjuje svoje obveznosti iz najemne pogodbe. 6. Drugi pogoji javnega razpisa Na javnem razpisu lahko sodelujejo – oddajo ponudbe za najem pravne in fizične osebe – samostojni podjetniki, ki imajo svoj sedež v Republiki Sloveniji. Zainteresirani ponudniki lahko prošnje za dodatna pojasnila v zvezi z javnim razpisom pošljejo po elektronski pošti na naslov: ks.novavas@gmail.com, s pripisom »Najem poslovnega prostora Nova vas 54«, do najkasneje (vključno) tretjega dne pred dnevom poteka roka za oddajo ponudb. Na vprašanja, ki bodo prispela po izteku tega roka, organizator ni dolžan odgovoriti. Odgovore na posredovana vprašanja bo organizator objavil na spletni strani: www.piran.si in bodo takoj po objavi postali zavezujoči sestavni del javnega razpisa. Krajevna skupnost Nova vas si pridržuje pravico, da ne glede na ostala določila javnega razpisa, brez katerihkoli posledic zase in/ali za koga koli v okviru katerega pooblastil nastopa: – kadarkoli ustavi ali zaključi postopek po javnem razpisu, tudi po tem, ko je ponudnik že izbran, pogodba pa še ni podpisana; – kot najugodnejšega ponudnika po javnem razpisu ne izbere nobenega od ponudnikov; – kadarkoli popravi in/ali dopolni predlog najemne pogodbe v prilogi javnega razpisa, ki postane priloga javnega razpisa namesto predhodnega predloga; – z izbranim najugodnejšim ponudnikom izvesti končna pogajanja glede končne vsebine najemne pogodbe in izvedbe najemne pogodbe, pri čemer končna vsebina najemne pogodbe ne sme biti za najemnika ugodnejša od vsebine najemne pogodbe v prilogi javnega razpisa. Vsak ponudnik vlaga ponudbo po javnem razpisu izključno na lastno tveganje in na lastne stroške. Predmetni javni razpis oziroma njegova vsebina se razlaga kot celota (vključno s predlogom najemne pogodbe v prilogi javnega razpisa). V primeru neskladja med vsebino predloga najemne pogodbe v prilogi javnega razpisa in ostalo vsebino javnega razpisa, velja vsebina predloga najemne pogodbe. Komisija ne bo upoštevala ponudb tistih ponudnikov, katere ne bodo vsebovale ponujene najemnine za poslovni prostor, izjave in popisa del, ki jih namerava ponudnik izvesti kot investicijsko vzdrževalna dela potrebna in izjavo o tem, da bo nudil gostinsko ponudbo kot je predvidena s tem javnim razpisom ter izpolnjeval ostale pogoje javnega razpisa. II. Splošni pogoji najema 1. Dejavnost V poslovnem prostoru se mora opravljati gostilniška dejavnost, v smislu vaške gostilne, in sicer s programom oživitve vaškega jedra. Dejavnost se mora izvajati v celotnem poslovnem prostoru, ki bo organiziran, kot enoten prostor. Gostinska ponudba mora obsegati tipične lokalne istrske jedi, izjemoma je dovoljena ponudba pizze, kot hitre prehrane. Ponudba drugih tipov hitre prehrane je izrecno prepovedana. Najemnik mora dati najemodajalcu na razpolago prostor, v izmeri 3 m2 tlorisne površine, kjer bodo krajani Nove vasi pod pogoji, ki jih bo določila KS Nova vas razstavljali svoje domače izdelke, s tem, da mora najemnik potencialnim kupcem nuditi podatke o tem kje lahko razstavljene izdelke tudi kupijo. Najemnik mora brezplačno v poslovnem prostoru ponujati brošure in prospekte o lokalni kulturni in naravni dediščini (t.i. info točka). Najemnik mora v skladu s svojimi zmožnostmi sodelovati pri organizaciji vaški praznikov, kot npr. Dan žena, Praznik česna in vina, 15.8. gasilska veselica in podobno. Najemnik mora poznati krajevne oziroma lokalne običaje in avtohtono ponudbo kraja. 2. Dovoljenja in soglasja pristojnih organov Katerakoli dovoljenja in/ali soglasja od pristojnih organov oziroma institucij, potrebna v skladu z veljavnimi predpisi za opravljanje dejavnosti najemnika je dolžan pridobiti izključno najemnik, na svoje stroške in svoje tveganje. 3. Najemnina Izklicna – najnižja najemnina je določena na podlagi cenitvenega izračuna sodnega izvedenca in cenilca gradbene stroke, upoštevajoč stanje prostora, ki se oddaja v najem. Najemnina, katero bo dolžan plačevati najemnik najemodajalcu iz naslova najema nepremičnin, je določena v neto znesku in jo bo dolžan najemnik plačevati najemodajalcu mesečno, za vsak tekoči mesec veljavnosti najemne pogodbe. Poleg neto določene najemnine, bo dolžan najemnik plačevati najemodajalcu tudi vse davke, prispevke in druge javne dajatve, katere se v skladu z vsakokrat veljavnimi prepisi eventualno obračunavajo in plačujejo glede na višini najemnine določene v neto znesku. Najemnina določena v najemni pogodbi se bo enkrat letno usklajevala z indeksom cen življenjskih potrebščin, ki ga objavlja Statistični urad Republike Slovenije Vplačana varščina se kot garancija za resnost ponudbe izbranemu najemniku ob prenehanju najemnega razmerja poračuna (nerevalorizirana) z zadnjimi odprtimi mesečnimi najemninami. V primeru, da so vse obveznosti iz naslova najemnine poravnane, se znesek vplačane varščine (nerevaloriziran) vrne. 4. Vlaganja Poslovni prostor, ki je predmet tega razpisa, bo oddan v najem v stanju v kakršnem je. Najemnik se zaveže v poslovni prostor v roku 60 dni od sklenitve najemne pogodbe izvesti predlagana investicijsko vzdrževalna dela. Izklicna najemnina je s strani pooblaščenega cenilca določena na podlagi ocene stanja poslovnega prostora. Investicijsko vzdrževalna dela najemnika se v celoti amortizirajo v času trajanja najemnega razmerja. Najemnik iz naslova vloženih vlaganj nima nobenih zahtevkov do najemodajalca, z izjemo kolikor pogodbeni stranki določita s pisnim sporazumom drugače. V navedenem primeru se investicijsko vzdrževalna dela, za katera bo podano soglasje najemodajalca, lahko, kolikor se najemodajalec strinja, pobotajo z najemnino, vendar največ do višine 1/3 pet letne izklicne cene najemnine, in sicer za vlaganja, ki povečajo gradbeno vrednost poslovnega prostora. Na tak način določeno pobotanje vlaganj se pobota mesečno do konca izteka 5-letnega najemnega razmerja. Najemnik je dolžan izvajati vsa investicijsko vzdrževalna dela v poslovni prostor s skrbnostjo dobrega gospodarja in po predhodnem pisnem soglasju in potrditvi najemodajalca. Za dejansko izvedbo vseh investicijsko vzdrževalnih del v poslovni prostor, razen tekočega vzdrževanja, bo dolžan najemni predhodno pridobiti pisno soglasje najemodajalca. V zvezi z izvajanjem investicijsko vzdrževalnih del v poslovni prostor bo dolžan najemnik spoštovati vse veljavne gradbene in druge predpise. Najemnik se zaveže k ponudbi predložiti vsebino investicijskih vzdrževalnih del, popis del, terminski plan in način izvedbe. Najemnik bo vsa investicijsko vzdrževalna dela izvedel na način, da bo končni videz poslovnega prostora in objekta v slogu, ki prevladuje v okolici, to je v avtohtonem videzu istrske vasi. 5. Uporaba in vzdrževanje Najemnik je dolžan uporabljat in vzdrževati poslovni prostor s skrbnostjo dobrega gospodarja. Vse stroške vzdrževanja plača (trpi) izključno najemnik. 6. Stroški obratovanja Najemnik je dolžan plačevati vse stroške kakorkoli povezane z uporabo in obratovanjem poslovnega prostora, vključno s stroškom nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča. 7. Zavarovanja za primer škode Najemnik je dolžan zavarovati opremo v prostoru. 8. Prepoved podnajema Najemnik ne sme v nobenem primeru poslovnega prostora (v celoti ali delno) oddati v podnajem. 9. Drugi pogoji Ponudnik ne sme imeti neizpolnjenih zapadlih obveznosti do Občine Piran ali Krajevne Skupnosti Nova vas in do ostalih javnih podjetij, ki so v lasti Občine Piran. III. Navodila za izdelavo ponudbe 1. Jezik Ponudnik mora ponudbo izdelati v slovenskem jeziku. 2. Veljavni predpisi Pri oddaji stvarnega premoženja, ki je predmet javnega razpisa v najem, se bodo uporabljala določila: Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (ZSPDSLS) (Uradni list RS, št. 86/10), Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12), Obligacijskega zakonika in ostalih veljavnih predpisov Republike Slovenije. 3. Ogled poslovnega prostora Za ogled prostora, ki je predmet oddaje, se lahko zainteresirani potencialni ponudniki dogovorijo s predsednico Krajevne skupnosti Nova vas Nino Jerebico, po tel. 040/370-226, in sicer dne 10. 1. 2013, od 9. ure do 18. ure in dne 15. 1. 2013, od 9. ure do 18. ure. 4. Ponudba, dopolnitve, spremembe Vsak ponudnik, ki želi sodelovati na javnem razpisu, mora svojo ponudbo predložiti na obrazcih, ki so priloga in sestavni del javnega razpisa, z vsemi dokazili in prilogami zahtevanimi po javnem razpisu. Priloge, ki so sestavni del ponudbe, so navedene v točki 4. (vsebina ponudbe) javnega razpisa. Ponudbi mora biti priloženo dokazilo o nakazani varščini za resnost ponudbe v višini treh izklicnih mesečnih najemnin, ki je določena za poslovni prostor, na TRR št. SI56 0129 0645 0836 140, z obvezno navedbo sklicne številke pri Upravi RS za javna plačila (UJP). Neizbranim ponudnikom bo varščina (brezobrestno) vrnjena v roku 15 dni od dneva sklenitve najemne pogodbe z najemnikom. Če izbrani najugodnejši ponudnik ne bi sklenil najemne pogodbe v roku v skladu z javnim razpisom bo Krajevna skupnost Nova Vas zadržala vplačano varščino. Ponudbe morajo biti veljavne 3 mesece od poteka roka za oddajo ponudbe. Ponudnik sme oddano ponudbo spremeniti in/ali dopolniti ali umakniti do poteka roka za oddajo ponudb. Komisija ne bo upoštevala nobenih sprememb in/ali dopolnitev ali umika prejetih ponudb izvedenih po poteku roka za oddajo ponudbe. Pravočasno prispele ponudbe bo Komisija pregledala in ocenila v skladu z javnim razpisom. V primeru, če bi Komisija pri pregledu ponudb ugotovila, da ponudba ne vsebuje ponujene najemnine in/ali ponujenih investicijsko vzdrževalnih del in/ali ponujenega programa v skladu z javnim razpisom, Komisija te ponudbe v nadaljevanju postopka ne bo upoštevala. V primeru pa, če bi Komisija pri pregledu ponudb ugotovila, da ponudba vsebuje ponujeno najemnino in ponujena investicijsko vzdrževalna dela v skladu z javnim razpisom, vendar pa bi bila ponudba, glede na javni razpis, kljub temu nepopolna, bo Komisija pozvala ponudnika na dopolnitev ponudbe. Če pozvani ponudnik svoje ponudbe ne bi dopolnil v postavljenem roku, Komisija te ponudbe v nadaljevanju postopka ne bo upoštevala. IV. Vsebina ponudbe Da se bo ponudba štela za popolno in jo bo Komisija obravnavala, mora biti ponudba v vsebini oziroma obliki in s prilogami, kot sledi: 4./1: Dokumentacija in listine v skladu z javnim razpisom – ponudba, priloge ponudbe in zahtevana dokazila morajo biti izpolnjeni v skladu z javnim razpisom. 4./2: Ponudba – ponudba – obrazec je priloga javnega razpisa in mora biti izpolnjena, kot to določa javni razpis. 4./3: Soglasje glede najemne pogodbe – predlog najemne pogodbe mora biti na zadnji strani parafiran, s čimer ponudnik potrjuje, da soglaša s predlagano vsebino najemne pogodbe in da jo bo podpisal v 15 dneh po pozivu v obliki notarskega zapisa. 4./4: Dokazila o pravnem statusu ponudnika – za pravne osebe: izpisek iz sodnega registra v katerem je ponudnik vpisan, ki ni starejši od 8 dni glede na dan oddaje ponudbe, – za samostojne podjetnike posameznike: izpisek iz uradne evidence v kateri je ponudnik vpisan, ki ni starejši od 8 dni glede na dan oddaje ponudbe, – za fizične osebe: izjava, da bo izbrani ponudnik po prejemu sklepa o izbiri, v roku 15 dni registriral ustrezno dejavnost. 4./5: Potrdilo Davčnega urada RS o plačanih davkih in prispevkih, ki ni starejše od 8 dni glede na dan oddaje ponudbe 4./6: Dokazilo o finančni sposobnosti – za pravne osebe: BON 1 (ali BON1/P) s podatki in kazalniki za leto 2011 ter izkaz poslovnega izida za leto 2012, – za samostojne podjetnike posameznike: BON 1/SP s podatki in kazalniki za leto 2011 ter izkaz poslovnega izida za leto 2012. 4./7: Poslovni načrt rabe poslovnega prostora – investicijsko vzdrževalna dela (način in vsebina izvedbe ter terminski načrt izvedbe, po predhodnem ogledu prostora). 4./8: Program izvedbe dejavnosti 4./9: Dokazilo o vplačani varščini za resnost ponudbe – dokazilo, da je ponudnik pred oddajo ponudbe plačal varščino. V. Oddaja in odpiranje ponudb 1. Oddaja ponudb Ponudniki so dolžni predložiti ponudbe (vključno s potrdilom o plačani varščini za resnost ponudbe) v zaprti ovojnici z oznako: »Ne odpiraj – Ponudba za najem, poslovni prostor, Nova vas 54, Nova vas, Sečovlje« na naslov Krajevna skupnost Nova vas, Nova vas 50, 6333 Sečovlje, katere morajo prispeti na navedeni naslov najpozneje do 25. 1. 2013. Na ovojnici mora biti naveden naziv in naslov ponudnika. Ponudbe oddane na pošti morajo prispeti na naslov Krajevne skupnosti Nova vas do 25. 1. 2013. Ponudbe, ki bodo prispele po poteku roka, za oddajo ponudb ne bodo upoštevane in bodo neodprte vrnjene pošiljatelju. 2. Odpiranje ponudb Odpiranje ponudb prispelih v roku za oddajo ponudb bo javno, dne 28. 1. 2013 ob 18. uri na naslovu: Krajevna skupnost Nova vas, Nova vas 50, 6333 Sečovlje. VI. Merila za izbiro in izbira najugodnejšega ponudnika 1. Merila za izbiro najugodnejšega ponudnika Pri dodelitvi poslovnega prostora v najem oziroma izbiri najugodnejšega ponudnika se izbere ponudnika, ki izpolnjuje vse pogoje iz javnega razpisa in je ponudil najvišjo ceno. V primeru, če bi dva ali več ponudnikov ponudilo enako višino najemnine, bo komisija z njima oziroma z njim izvedla neposredna pogajanja in bo po teh izvedenih neposrednih pogajanjih za najugodnejšega ponudnika izbrala tistega, ki bo ponudil končno najvišjo mesečno najemnino. 2. Izbira najugodnejšega ponudnika Ponudniki bodo o izbranem najugodnejšem ponudniku obveščeni najkasneje v roku 30 dni po poteku roka za oddajo ponudb. Na podlagi sklepa o izbiri najugodnejšega ponudnika bo dolžan izbrani ponudnik v roku 15 dni od dneva poziva skleniti najemno pogodbo za najem poslovnega prostora, sicer se bo štelo, da je od ponudbe odstopil v nasprotju s pogoji javnega razpisa, z vsemi posledicami v skladu z javnim razpisom.
Krajevna skupnost Nova vas

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti