Uradni list

Številka 110
Uradni list RS, št. 110/2013 z dne 27. 12. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 110/2013 z dne 27. 12. 2013

Kazalo

4058. Odlok o proračunu Občine Komen za leto 2014, stran 12964.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – ZLS-UPB2, 76/08 – ZLS-O, 100/08, 79/09 – ZLS-P, 14/10, 51/10 – ZLS-R in 84/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB-4, 110/11 – ZDIU12) in 16. člena Statuta Občine Komen (Uradni list RS, št. 80/09) je Občinski svet Občine Komen na 23. redni seji dne 18. 12. 2013 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Komen za leto 2014
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Komen za leto 2014 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
+-----------------------------------------------+---------------+
|A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV               |          v EUR|
+-----------------------------------------------+---------------+
|Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto       |  Proračun leta|
|                                               |           2014|
+------+----------------------------------------+---------------+
|I.    |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78)     |      5.836.818|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                 |      3.554.654|
+------+----------------------------------------+---------------+
|70    |DAVČNI PRIHODKI                         |      2.564.559|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |700 Davki na dohodek in dobiček         |      2.294.469|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |703 Davki na premoženje                 |        182.190|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |704 Domači davki na blago in storitve   |         87.900|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |706 Drugi davki                         |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|71    |NEDAVČNI PRIHODKI                       |        990.095|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |710 Udeležba na dobičku in dohodki      |        676.870|
|      |od premoženja                           |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |711 Takse in pristojbine                |          3.550|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |712 Globe in druge denarne kazni        |          6.500|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |713 Prihodki od prodaje blaga in        |         96.840|
|      |storitev                                |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |714 Drugi nedavčni prihodki             |        206.335|
+------+----------------------------------------+---------------+
|72    |KAPITALSKI PRIHODKI                     |        300.600|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |720 Prihodki od prodaje osnovnih        |            600|
|      |sredstev                                |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |721 Prihodki od prodaje zalog           |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |722 Prihodki od prodaje zemljišč        |        300.000|
|      |in neopredmetenih dolgoročnih sredstev  |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|73    |PREJETE DONACIJE                        |        405.078|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |730 Prejete donacije iz domačih virov   |        401.878|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |731 Prejete donacije iz tujine          |          3.200|
+------+----------------------------------------+---------------+
|74    |TRANSFERNI PRIHODKI                     |      1.576.486|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |740 Transferni prihodki iz drugih       |        295.739|
|      |javnofinančnih institucij               |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |741 Prejeta sredstva iz državnega       |      1.280.747|
|      |proračuna iz sredstev proračuna Evropske|               |
|      |unije                                   |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|II.   |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45)         |      5.885.294|
+------+----------------------------------------+---------------+
|40    |TEKOČI ODHODKI                          |      1.624.895|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |400 Plače in drugi izdatki zaposlenim   |        311.376|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |401 Prispevki delodajalcev za socialno  |         43.795|
|      |varnost                                 |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |402 Izdatki za blago in storitve        |      1.180.724|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |403 Plačila domačih obresti             |         72.000|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |409 Rezerve                             |         17.000|
+------+----------------------------------------+---------------+
|41    |TEKOČI TRANSFERI                        |      1.525.179|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |410 Subvencije                          |         36.407|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |411 Transferi posameznikom              |        837.112|
|      |in gospodinjstvom                       |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |412 Transferi neprofitnim organizacijam |        186.951|
|      |in ustanovam                            |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |413 Drugi tekoči domači transferi       |        464.709|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |414 Tekoči transferi v tujino           |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|42    |INVESTICIJSKI ODHODKI                   |      2.651.175|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev  |      2.651.175|
+------+----------------------------------------+---------------+
|43    |INVESTICIJSKI TRANSFERI                 |         84.045|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |431 Investicijski transferi pravnim     |         71.745|
|      |in fizičnim osebam, ki niso proračunski |               |
|      |uporabniki                              |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |432 Investicijski transferi proračunskim|         12.300|
|      |uporabnikom                             |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|III.  |PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)           |        –48.476|
|      |(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)              |               |
+---------------------------------------------------------------+
|B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB                          |
+------+----------------------------------------+---------------+
|IV.   |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL           |              0|
|      |IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV          |               |
|      |(750+751+752)                           |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|75    |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL           |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |750 Prejeta vračila danih posojil       |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |751 Prodaja kapitalskih deležev         |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |752 Kupnine iz naslova privatizacije    |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|V.    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH  |              0|
|      |DELEŽEV (440+441+442+443)               |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|44    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH  |              0|
|      |DELEŽEV                                 |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |440 Dana posojila                       |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |441 Povečanje kapitalskih deležev       |              0|
|      |in naložb                               |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |442 Poraba sredstev kupnin iz naslova   |              0|
|      |privatizacije                           |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |443 Povečanje namenskega premoženja v   |              0|
|      |javnih skladih in drugih osebah javnega |               |
|      |prava, ki imajo premoženje v svoji lasti|               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|VI.   |PREJETA MINUS DANA POSOJILA             |              0|
|      |IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-  |               |
|      |V.)                                     |               |
+---------------------------------------------------------------+
|C. RAČUN FINANCIRANJA                                          |
+------+----------------------------------------+---------------+
|VII.  |ZADOLŽEVANJE (500+501)                  |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|50    |ZADOLŽEVANJE                            |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |500 Domače zadolževanje                 |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
|VIII. |ODPLAČILO DOLGA (550+551)               |        130.000|
+------+----------------------------------------+---------------+
|55    |ODPLAČILA DOLGA                         |        130.000|
+------+----------------------------------------+---------------+
|      |550 Odplačilo domačega dolga            |        130.000|
+------+----------------------------------------+---------------+
|IX.   |POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA      |       –178.476|
|      |RAČUNIH                                 |               |
|      |(I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)              |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|X.    |NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)          |       –130.000|
+------+----------------------------------------+---------------+
|XI.   |NETO FINANCIRANJE (VI.+X-IX.)           |         48.476|
+------+----------------------------------------+---------------+
|XII.  |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH              |        182.344|
|      |NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA          |               |
+------+----------------------------------------+---------------+
|9009  |Splošni sklad za drugo                  |              0|
+------+----------------------------------------+---------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – podkonta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so naslednji prihodki:
1. Prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07 – UPB1, 9/11, 83/12);
2. Taksa za obremenjevanje vode na osnovi Uredbe o taksi za obremenjevanje vode (Uradni list RS, št. 41/95, 44/95, 8/96, 124/00, 49/01, 8/04, 23/04, 123/04, 142/04);
3. Taksa za obremenjevanje okolja zaradi odlaganja odpadkov (Uradni list RS, št. 49/02);
4. Samoprispevki, ki jih uvedejo vaške skupnosti;
5. Prejeti prispevki fizičnih ali pravnih oseb za sofinanciranje posameznih investicij ali drugih projektov, ter sredstva donacij EU in drugih mednarodnih institucij, ki v občinskem proračunu niso bila predvidena;
6. Prihodki od turistične takse;
7. Drugi prihodki, ki jih vaške skupnosti pridobijo za svoje naloge (drugi namenski prihodki vaške skupnosti).
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov povečata obseg izdatkov proračuna in proračun.
Namensko prejeta sredstva, ki v tekočem proračunskem letu niso porabljena, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic je zadnji sprejeti proračun, sprememba ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna odloča župan.
Prerazporeditev sredstev proračuna oziroma posamezne postavke proračuna je možna na račun ustreznega zmanjšanja druge postavke proračuna.
Med izvrševanjem proračuna se lahko odpre nov konto oziroma poveča obseg sredstev na kontu za izdatke na postavki, kjer pri planiranju proračuna ni bilo mogoče predvideti prejemnika proračunskih sredstev ali načina izvedbe naloge. Nov konto se odpre v okviru že odprte proračunske postavke.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu septembru in po koncu leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnemu proračunu za leto 2014 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2014 50% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
Investicijsko dokumentacijo potrjuje župan.
8. člen
(proračunski skladi in splošna proračunska rezervacija)
Proračunski sklad je proračunska rezerva.
Proračunska rezerva se v letu 2014 oblikuje v višini 1.000 EUR.
Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč (potres, poplava, zemeljski plaz, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni) in drugih nesreč, ki jih povzročajo naravne sile in ekološke nesreče.
Sredstva splošne proračunske rezervacije za financiranje posameznih namenov, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zagotoviti v zadostni višini, se v letu 2014 oblikuje v višini 16.000 EUR.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 100 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
10. člen
(ravnanje z nepremičnim in premičnim premoženjem občine)
Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem občine sprejme občinski svet na predlog župana, razen v primeru iz drugega odstavka tega člena.
Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem občine za nepremičnine v posamični vrednosti pod zneskom 10.000 EUR in načrt ravnanja s premičnim premoženjem občine, v katerega se uvrsti posamično premično premoženje nad vrednostjo 10.000 EUR, sprejme župan.
Načrt ravnanja z nepremičnim in premičnim premoženjem se lahko v skladu s prejšnjima dvema odstavkoma med letom spreminjata in dopolnjujeta.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb in naložb ter odplačila dolga v računu financiranja se občina v letu 2014 dodatno ne zadolži.
12. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij)
Občina sme dati poroštva za izpolnitev obveznosti javnega podjetja in javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je, največ do višine 5% realiziranih prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov proračuna leta pred letom, v katerem daje poroštvo.
O soglasju ali poroštvu odloča občinski svet.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2015)
V obdobju začasnega financiranja Občine Komen v letu 2015, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o začasnem financiranju.
14. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-09/2013-5
Komen, dne 18. decembra 2013
Župan
Občine Komen
Danijel Božič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti